Filter
Magisterské studium
Hongkong Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované magisterské studium Matematika v Hongkong - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Matematika v Hongkong

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.

Předmětem matematiky je často spárován s dalšími subjekty, jako je vzdělání, statistiky, financí a informatiky. Toto párování může poskytnout přidanou hodnotu v učení, počítačové programování a finanční předpovídání a plánovací pole.

Hong Kong, nachází na jižním pobřeží Číny, v zemi je jedním ze dvou zvláštních administrativních oblastí v republice Číny. Hong Kong 's vyšší vzdělání je umístěna v struktuře Anglie, jakož i mezinárodních systémů. Je řízen země 's Education Bureau.

Kombinované magisterské studium Matematika v Hongkong - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Matematika v Hongkong. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více Méně
PhD

2 Výsledky v Matematika, Hongkong

The Hong Kong University of Science and Technology

Kombinované magisterske studium Matematika v Hongkong .

Vědecké výpočty patří mezi nejrychleji rostoucí multidisciplinární výzkumnou oblast a slouží jako most mezi tradičními oblastmi teoretických a experimentálních věd.

Výpočtový výzkum zahrnuje mnoho oblastí vědy a techniky. Multidisciplinární povaha výpočetní vědy a její rozsáhlý rozsah znamená, že její výcvik a výzkum lze nejlépe integrovat do různých oborů, aby studenti získali pevné základy znalostí v cílených oblastech.

Tato koncentrace je určena pro studenty postgraduálního výzkumu, kteří mají zájem o výzkum v oblasti výzkumu souvisejícího s výpočty. Studenti se mohou zapsat do určité disciplíny pro výzkum se zvláštním zaměřením na vědecké výpočty.... [-]

Hongkong
Leden 2020
Kombinované
2 - 4 roky
Přečtěte si více v češtině
The Hong Kong University of Science and Technology

Program MPhil usiluje o posílení obecného zázemí studentů v matematice a matematických vědách a vystavuje studenty prostředí a rozsahu matematického výzkumu. Je nutné pře ... [+]

Přihlášení do katedry jako postgraduální je jistě dobrý krok. Oddělení udržuje silný výzkum jak v čisté, tak v aplikované matematice, stejně jako v tradičním jádře oddělení matematiky . Co dělá naše oddělení odlišné, je stejně silný výzkum v mechaniky tekutin, vědeckých výpočtech a statistikách.

Kvalita výzkumu na postgraduální úrovni se odráží ve vědeckých úspěších členů fakulty, z nichž mnozí jsou uznáváni jako vedoucí úřady ve svých oborech. Výzkumné programy často zahrnují spolupráci s odborníky na mezinárodní úrovni, zejména v evropských, severoamerických a čínských univerzitách. Na pravidelných kolokviích a seminářích oddělení se také věnují uznávaní akademičtí pracovníci. Fakulta zahrnuje několik skupin: Čistá matematika, Aplikovaná matematika, Pravděpodobnost a Statistika.... [-]