Filter
Magisterské studium
Evropa Typ studia: Dálkové Tempo: Všechny

Dálkové magisterské studium Matematika v Evropa - Zde naleznete Dálkové magisterské studium Matematika v Evropa

Magisterský studijní program je akademický titul uděluje jednotlivcům, kteří úspěšně naznačovat vyšší úroveň odborných znalostí. Existují dva hlavní typy mistrů - učil a výzkumu.

V kolej matematiky dur, bude algebra kurzy jsou zaměřeny na teorii prstenu a algebraické geometrii. Geometrie nejčastěji studoval je diferenciální geometrie, která se zaměřuje na vlastnostech křivek a ploch. Logika je další věc, která je často nabízena v rámci matematiky programu.

Distanční vzdělávání nebo distanční vzdělávání je způsob, jak dosáhnout vzdělání a poučení, často na individuální bázi, pro studenty, kteří nejsou fyzicky přítomni na akademické půdě.

Evropa je šestým největším kontinentem a zahrnuje 47 zemí a nejrůznějších závislostí, ostrovy a území. To je ohraničené na Středozemní moře na jih, v Asii na východě a Atlantským oceánem na západ.

Dálkové magisterské studium Matematika v Evropa - Veškeré informace o Dálkové magisterském studiu Matematika v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

Čtěte více Méně

3 Výsledky v Matematika, Evropa, Dálkové

Universitat Rovira i Virgili

The URV -UOC online magisterský titul v oboru výpočetní techniky a matematiky (Ecim) nabízí interdisciplinární vzdělání v oblasti strojírenství a aplikovaných věd. Program ECiM zahrnuje nejmodernější témata, jako je modelování a simulace počítačů, numerické metody, paralelní a distribuované výpočty, reprezentace znalostí, sítě a grafy a aplikovaná optimalizace. Cílem je připravit studenty na R

Jelikož jsou lektoři programu aktivními vědci v oblastech, které vyučují, mohou studentům pomoci zahájit výzkumnou kariéru v oblasti počítačového inženýrství a matematiky.

Zúčastněné univerzityUniversitat Rovira i Virgili (koordinátorská univerzita)Universitat Oberta de CatalunyaPřijetí... [-]
Španělsko Tarragona
Říjen 2020
Kombinované
9 měsíce
Přečtěte si více v češtině
Jaume I University (Universitat Jaume I)

Hlavním cílem kurzu je vyškolit ve výpočetní matematiky, komplexní a integrovaným způsobem, odborníky v oblasti matematického modelování problémů v průmyslu a společnosti. Profil je oprávněn univerzální, kombinuje solidní matematický základ s vynikajícím technickým zázemím v informatice a je připraven k použití sofistikovaných nástrojů, se schopností matematické abstrakce.

Má schopnost vést poradce, finanční a průmyslové poradenství, počítačových center, atd.. Také, v závislosti na zvolené specializaci, budete moci na výzkum v čisté a aplikované matematiky a informatiky, nebo následovat kariéru ve společnosti.

Koordinac... [-]