Filter
Magisterské studium
Španělsko Typ studia: Dálkové Tempo: Všechny

Dálkové magisterské studium Matematika v Španělsko - Zde naleznete Dálkové magisterské studium Matematika v Španělsko

Mistr úrovni studie zahrnují specializované studium v ​​oblasti výzkumu nebo oblasti odborné praxe. Vydělávat magisterský titul ukazuje vyšší úroveň zvládnutí předmětu. Vydělávat magisterský titul může trvat od jednoho roku do tří nebo čtyř let. Než budete moci absolvovat, obvykle musíte napsat a obhájit diplomovou práci, dlouhý papír, který je vyvrcholením Vašeho specializovaného výzkumu.

Vzdělání v matematice může poskytnout základ pro další studium či práci v technických a přírodovědných oborů, které využívají vysoce matematiku. Studijních programů v matematice se může pohybovat od nezletilé do programu PhD.

Distanční vzdělávání je způsob poskytování vzdělání pro studenty, kteří nejsou fyzicky přítomni na akademické půdě. Různé studie ukázaly, že programy distančního vzdělávání může být stejně účinné a efektivní jako konvenční třídními programy, někdy dokonce lepší!

Španělsko (Španělský: España) je různorodá země sdílení Pyrenejského poloostrova s ​​Portugalskem na západním konci Středozemního moře. Španělsko je považováno za exotické země v Evropě díky své přátelské obyvatele a uvolněný životní styl. Obvyklá doba pro univerzitní kurzy ve Španělsku je 4 roky, s výjimkou medicíny a dvojitých diplomů, které jsou 6. Madrid a Barcelona jsou dobře známé měst na celém světě pro svou kuchyni, pulsující noční život, a světově proslulého svébytným folklórem a slavnosti.

Dálkové magisterské studium Matematika v Španělsko - Veškeré informace o Dálkové magisterském studiu Matematika v Španělsko. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více Méně

2 Výsledky v Matematika, Španělsko, Dálkové

Universitat Rovira i Virgili

The URV -UOC online magisterský titul v oboru výpočetní techniky a matematiky (Ecim) nabízí interdisciplinární vzdělání v oblasti strojírenství a aplikovaných věd. Program ECiM zahrnuje nejmodernější témata, jako je modelování a simulace počítačů, numerické metody, paralelní a distribuované výpočty, reprezentace znalostí, sítě a grafy a aplikovaná optimalizace. Cílem je připravit studenty na R

Jelikož jsou lektoři programu aktivními vědci v oblastech, které vyučují, mohou studentům pomoci zahájit výzkumnou kariéru v oblasti počítačového inženýrství a matematiky.

Zúčastněné univerzityUniversitat Rovira i Virgili (koordinátorská univerzita)Universitat Oberta de CatalunyaPřijetí... [-]
Španělsko Tarragona
Říjen 2020
Kombinované
9 měsíce
Přečtěte si více v češtině
Jaume I University (Universitat Jaume I)

Hlavním cílem kurzu je vyškolit ve výpočetní matematiky, komplexní a integrovaným způsobem, odborníky v oblasti matematického modelování problémů v průmyslu a společnosti. Profil je oprávněn univerzální, kombinuje solidní matematický základ s vynikajícím technickým zázemím v informatice a je připraven k použití sofistikovaných nástrojů, se schopností matematické abstrakce.

Má schopnost vést poradce, finanční a průmyslové poradenství, počítačových center, atd.. Také, v závislosti na zvolené specializaci, budete moci na výzkum v čisté a aplikované matematiky a informatiky, nebo následovat kariéru ve společnosti.

Koordinac... [-]