Hledat Marketingový management zde!

Najděte nejlepší Marketingový management zde!

Marketingový management

Mnozí studenti chtějí zlepšit své manažerské schopnosti a zdokonalit své marketingové dovednosti, aby nakonec se sami vyniknout ve svém oboru. S magisterský titul v oboru marketingové řízení, budou studenti připraveni uspět ve vysoce konkurenčním marketingu.

Před podáním žádosti o tento program, mnoho studentů se ptají: "Co je Master in Marketing Management?" Realizací tohoto stupně, studenti seznámí s populární marketingových metod a učil, jak provádět a podporovat účinné a efektivní marketingové strategie. Studenti se také pravděpodobné, že naučit se přizpůsobit rychle se měnící technologie, budovat udržení zákazníků a spokojenost, a usnadňuje komunikaci mezi zákazníkem a ty, kteří pracují s jejich marketingového týmu.

Existuje mnoho výhod spojených se získáním vyššího vzdělání v oblasti marketingu.Například tím, že získá magisterský titul v oboru marketing management, studenti budou učit, jak se nesmí překročit pouze na vedoucí pozici, ale i to, jak rychle posunout v jejich společnosti. Navíc, studenti s tímto stupněm může být také schopen najít práci ve svém oboru, jednodušší, než ostatní.

Kolik stojí získat tento typ míry závisí na mnoha různých faktorech. Například, kolik jeden student platí pro tento stupeň může být založeno na tom, kde navštěvují školu a jaké konkrétní instituce, on nebo ona rozhodne zúčastnit.

Ti, kteří se účastní tohoto programu mohou očekávat, že mít možnost pracovat v několika polohách.Po získání tohoto stupně, mohou absolventi pokračovat do práce jako maloobchodní manažer, produktu nebo brand manager, marketingový manažer v podniku na obchodní pozice, internet marketing manager, propagačních manažer, průzkum trhu analytik, přímý marketing manager, nebo jakékoli jiné poloze, ve které vyžaduje pokročilé znalosti jak marketingu a managementu.

Studenti, kteří se chtějí podílet na magisterském programu Marketing Management mají možnost vybrat si z široké nabídky různých univerzitách. Chcete-li začít s žádostí, hledat programu dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.

Čtěte více

Mgr. Management Marketingu

Takming University Of Science And Technology
Campus forma Denní studium September 2017 Tchaj-wan Taipei

Oddělení marketingového managementu bylo založeno v roce 2004 a kvůli rostoucí obchodní činnosti veletrhů a konvencí po celém světě v posledních letech byla v roce 2009 založena divize Mezinárodního úmluvy, výstavy a řízení cestovního ruchu. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Mgr. Management marketingu Úvod Oddělení marketingového managementu bylo založeno v roce 2004 a kvůli rostoucí obchodní činnosti veletrhů a konvencí po celém světě v posledních letech byla v roce 2009 založena divize Mezinárodního úmluvy, výstavy a řízení cestovního ruchu. Graduální škola služeb a řízení provozu, která byla založena v roce 2007, se spojila s oddělením řízení marketingu v roce 2011. V současné době nabízí oddělení dva hlavní programy. FOTBALOVÁ BRANKA Cílem tohoto oddělení je poskytovat a posilovat studenty s odbornými znalostmi a schopnostmi v oblasti marketingu a mezinárodního marketingového managementu. Cíle a kurikulum Cílem oddělení je vzdělávat studenty s profesionálními marketingovými znalostmi a schopnostmi. Od studentů se očekává, že budou řídit marketingové aktivity týkající se B2C a B2B. Kurikulum zahrnuje základní kurzy řízení a odborné kurzy, modul chování spotřebitelů a modul marketingového marketingu. Kromě toho nabízí oddělení kurzy jako cizí jazyk, informační systém a pomoc při přípravě na odborné certifikáty. Praktické tréninkové kurzy v letní přestávce nebo v průběhu semestru jsou jedním z jader katedry. Mezi ně patří školení v korporacích, návštěva firem a práce s projekty spolupráce v průmyslu. V posledním roce, aby bylo možné kombinovat teorii a praktické učení, musí student dokončit dokončovací projekt. Příležitosti po absolvování kurzu Postgraduální program: Na základě zájmů studentů nebo kariérního plánování si mohou vybrat, zda budou pokračovat v magisterském programu, který nabízí oddělení nebo jiné vysoké školy. Zaměstnanost: Úředníci veřejných služeb, pracovníci projektového řízení a personál marketingového managementu, marketingový štáb atd. Oddělení mezinárodního konventu, výstavy a... [-]

Magistr Na Digitální Marketing A SEO / SEM

inesdi - Digital Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 240 - 1500 hodin February 2018 Španělsko Madrid Barcelona Španělsko Online + 3 více

Představujeme Master in Digital & SEO / SEM marketing. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání na univerzitě Nebrija. [+]

Představujeme Master in Digital & SEO / SEM marketing. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání na univerzitě Nebrija. Internet, digitální platformy a informační technologie jsou transformaci našeho životního prostředí. Společnosti potřebují profesionální profily v souladu s novými trendy na trhu, a proto jsme se podporovat tento University s magisterského studia na University of Nebrija. S cílem vyškolit odborníky které mohou poskytnout řešení v otázce digitální transformace ve kterém jsme ponořeni obě společnosti a společnosti obecně. To Magisterský titul v oboru marketingu absolvoval Digital & SEO / SEM se stává pokud jde o specializované školení v digitální ekonomice aplikovat na různé oblasti obchodních organizací. Studenti budou rozvíjet znalosti a nejvhodnější techniky návrh, implementace, řízení, analýza a moderaci 360 Digitální Marketingový plánVčetně rovněž Search engine marketing plán. Učebna, online a blended learning personalizované doučování provádění závěrečné hlavního projektu Kariérové poradenství prostřednictvím "kariérní plán" individualizované Vývoj "marketingového plánu 360" a "Search Marketing plán Engine" S celkovým počtem 37 tříd webináře (v režimu on-line) Master program Úvodní Modul: Principy a základy digitální ekonomiky Modul 1: Digitální Marketingový plán I Modul 2: Sociální Marketing Media Modul 3: Digitální Marketingový plán II Modul 4: Strategie pro zachycení a konverze I: Příchozí Marketing Modul 5: Strategie pro zachycení a konverze II: Digital Advertising Modul 6: Digitální Marketingový plán III Modul 7: Mobilní marketing Modul 8: Propojení strategií a věrnost v digitálním prostředí Modul 9: Web Analytics a KPI - Jak se měřit a optimalizovat web Modul 10: Podnikání v prostředí... [-]

Magisterský Titul V Oboru Managementu

Universidade de Évora
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Portugalsko Évora

Tento kurz má jako svůj hlavní cíl, poskytnout studentům adekvátní a pevné vědecké zázemí; zlepšit schopnost řešit problémy; rozvíjet schopnost logického myšlení. [+]

Marketingový management - Marketingový management . PŘEDSTAVENÍ Tento kurz má jako svůj hlavní cíl, poskytnout studentům adekvátní a pevné vědecké zázemí; zlepšit schopnost řešit problémy; rozvoj argument kapacitu; Podporovat vznik samostatné výdělečné činnosti; stimulaci interdisciplinární myšlení; rozvíjet vědecký výzkumné kapacity; rozvinout kapacity pro provádění a užívání podporu řízení informačních a komunikačních technologií; rozvíjet své dovednosti v samostatné režii nebo autonomní režim učení. Diponíveisl má tyto oblasti specializace (každý rok ty jsou označeny práci): finance, marketing, účetnictví, organizace a informačních systémů pro podnikání a inovace, veřejné správě, lidských zdrojů. Výlety Professionals Směr Mid pozice, funkce pro správu, podnikatele, Specialized technický poradní funkce, funkce veřejné správy, získání ECTS pro přístup otoč. [-]

Magistr V Marketing Management

ISTUD Business School
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2017 Itálie Stresa VB

Master in Marketing Management ISTUD nabízí ambiciózní a vzrušující cestu vstoupit jako protagonista ve světě marketingu, komunikace a digitální. [+]

Il Mistr v Marketing Management ISTUD nabízí ambiciózní a vzrušující cestu vstoupit jako protagonista ve světě marketingu, komunikace a digitální. Master in Marketing Management je specialistou mistr akreditované Asfor myslel, pro ty, kteří pocházejí z různých fakult, chce obohatit své znalosti, rozvíjet své operační schopnosti experimentování konkrétní pracovní situace a získat nástroje a techniky, které ho připraví na vstup do společnosti a položit základy pro úspěšnou kariéru a realizovat své profesní aspirace. Umístění po stadium 94% v průběhu posledních tří let. Mistr se skládá ze 6 měsíců na plný úvazek vzdělávání v areálu ISTUD u jezera Maggiore s lekcemi a výpovědí manažerů, projektové práce zadala společnosti, laboratoře (angličtina, Excel a digitální) a minimálně 3 měsíce placené stáže v italské a nadnárodních společností. K dispozici slevu ve výši 50% z nákladů na dvoulůžkovém pokoji v Campus ISTUD. Vyberte 20. července v Baveno (VB), Itálie. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Obchodu

Technical University of Ostrava
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Česká republika Ostrava

Magisterský titul Marketing and Business navazuje na bakalářském stupni stejného jména, prohloubení znalostí studentů o otázkách, které jsou nezbytné pro aktivní ovlivňování trhů a úspěšné provádění marketingových a obchodních kampaní. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Studijní obor Ekonomika a management Pobočka Profile Magisterský titul Marketing and Business navazuje na bakalářském stupni stejného jména, prohloubení znalostí studentů o otázkách, které jsou nezbytné pro aktivní ovlivňování trhů a úspěšné provádění marketingových a obchodních kampaní. Klíčové studijní výstupy Znalost Filosofií studia osnov se opírá o možných budoucích pracovních příležitostí pro absolventy, a zaměřuje se především na rozvíjení znalostí ohledně marketingového řízení, aplikace na trhu marketingu (mezinárodní marketing, servis marketing, obchodní marketing) a obchodních dovedností (řízení prodeje, nákupu management, řízení maloobchodu, zahraničního obchodu operace). Výuka zahrnuje také pokročilé kurzy marketingového výzkumu a statistiky. Dovednosti Absolventi nacházejí uplatnění jako marketingových a obchodních manažerů, výzkumné pracovníky a pracovníky reklamních agentur, marketingových poradců, odborníků pro styk s veřejností a v business to business trzích, služby, obchodní firmy na spotřebitelském trhu a ve veřejné správě, a může také realizovat své podnikatelské plány jako jednotlivci. Obecné kompetence Absolventi budou schopni řešit dílčí povahy hospodářských úkolů a organizovat jejich řešení tým. Jsou schopni aplikovat základní metody výzkumu a analýzy zpracování informací jako základ pro řešení praktických problémů. Absolventi budou schopni řešit dílčí povahy hospodářských úkolů a organizovat jejich řešení tým. Je schopen aplikovat základní metody výzkumu a analýzy zpracování informací jako základ pro řešení praktických problémů. Absolventi budou schopni řešit dílčí povahy hospodářských úkolů a organizovat jejich řešení tým. Je schopen aplikovat základní metody výzkumu a analýzy zpracování informací jako základ pro řešení praktických problémů. Profesní profily absolventů Magisterský obor navazuje na bakalářský titul z oboru a prohlubuje své... [-]

Magistr V řízení Vědy

Rezekne University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Lotyšsko Rēzekne

Studie podporovat schopnosti potřebné v oblasti řízení a rozvoj obchodních operací malých a středních podniků, zejména své mezinárodní obchodní aktivity. Nové strategické myšlení, nové obchodní koncepty, vynikající sítí a vůdčí schopnosti jsou ve vysoké poptávce v globálním podnikatelském prostředí. [+]

Studie podporovat schopnosti potřebné v oblasti řízení a rozvoj obchodních operací malých a středních podniků, zejména své mezinárodní obchodní aktivity. Nové strategické myšlení, nové obchodní koncepty, vynikající sítí a vůdčí schopnosti jsou ve vysoké poptávce v globálním podnikatelském prostředí. Vzdělání také podporuje mezinárodní spolupráci a úzkou spolupráci s Rezekne zvláštní ekonomické zóny. Pokročilé odborné studie zahrnují např. strategického marketingového řízení, jakož i řízení změn. Hostující profesoři z partnerských vysokých škol budou zapojeny jako učitelé a poradci v programu. Studenti mají možnost zapojit se do mobility Erasmus pro studium a stáže. Vyučovacím jazykem je angličtina. Získaný titul: Mistr společenských věd v managementu. Double diplom možnost ve spolupráci s Worms Univerzitě aplikovaných věd. Požadavky na přijetí: Bakalářský titul v oboru ekonomie nebo společenských věd. Délka studia: 2 roky prezenčního studia. Studijní program se skládá ze 2 částí: Část A - povinné kurzy (obecně) Část B - volitelných předmětů (zaměření) Část C - selektivní kurzy. Dokončit studium student musí získat 80 CP (120 ECTS). Přístup k dalšímu studiu: Doktorské studium. Závěrečný test, pokud existuje: Diplomová práce. Studie poplatek: 2900 EUR ročně. Máte-li zájem o studium na Rezekne Univerzitě aplikovaných věd vyplnit přihlášku na této adrese: http://www.rta.lv/online_application_procedure. [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 12 měsíců October 2017 Itálie Řím

Přidejte se nejvíce International Business School v Evropě! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a... [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Strategie

University of Minho - School of Economics and Management
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2017 Portugalsko Braga

Klíčovou roli marketingu a strategie v oblasti řízení organizací je nesporným faktem, že relevance. Tento význam je především přínos, které poskytují na jedné straně, pokud jde o odpovídající nabídce nových produktů a služeb, které stále více informovaní a náročné na trhu, a jednak, že je třeba reagovat na požadavky jiných "stakeholders". [+]

Klíčovou roli Marketing a strategie Vedení organizace je nesporným faktem, že relevance. Tento význam je především přínos, které poskytují na jedné straně, pokud jde o odpovídající nabídce nových produktů a služeb, které stále více informovaní a náročné na trhu, a jednak, že je třeba reagovat na požadavky jiných "stakeholders". Pouze tímto způsobem mohou účinně připravit organizace pro nové výzvy, kterým čelí vás a přispět tak ke zlepšení jejich výkonnosti a konkurenceschopnosti. Tento proces změny nevyhnutelně zahrnuje rozvoj postoj otevřené a flexibilní řízení, který je schopen neustále reagovat na životní prostředí a organizační změny. V tomto smyslu je mistr v oblasti marketingu a strategie na Univerzitě Minho usiluje o dosažení těchto cílů: Vyplnit mezeru v pokročilém kvalifikaci manažerů a výzkumníků v oblasti marketingu a strategie Rozvíjet schopnost kriticky zhodnotit a aplikovat pokročilé koncepty v oblasti marketingu a strategie v rámci různých organizačních kontextech. Aktualizujte a prohloubit strategické a funkční kompetence, marketingu a strategie. Integrovat znalosti a marketingové dovednosti a strategie v teorii, tak v praxi. Přispět ke zlepšení výkonnosti a konkurenceschopnosti portugalských organizací prostřednictvím odborné přípravy odborníků s vyššími kompetencemi v oblasti marketingu a strategie. Si klade za cíl upevnit svou aktuální řádek do nejmodernějších postupů, marketingu a strategie, zvýšit svou profesionální kariéru? Mistr v marketingu a strategie je skvělou volbou! [-]

Magistr V Marketingu

ICADE Business School
Campus forma Denní studium 11 měsíců October 2017 Španělsko Madrid

Master in Marketing (MSc v oboru Marketing) je organizována Fakultou ekonomicko-Business na Universidad Pontificia Comillas (ICADE), a to prostřednictvím ICADE Business School. Možnost pobytu v jiných prestižních mezinárodních obchodních škol v Evropě a ve Spojených státech. Schopnost provádět odborné stáže. [+]

Marketingový management - Marketingový management . El Mistr v marketingu (MSc v oboru Marketing) je organizována Fakultou Provozně ekonomické v Universidad Pontificia Comillas (ICADE), a to prostřednictvím ICADE Business School. Možnost pobytu v jiných prestižních mezinárodních obchodních škol v Evropě a ve Spojených státech. Schopnost provádět odborné stáže. Tento oficiální program poskytuje odbornou přípravu k rozvoji úspěšnou kariéru v oblasti marketingu, prodeje a průzkum trhu. Program je vyučován téměř výhradně v angličtině as plnou znalostí v tomto jazyce, je nutné vstoupit na trh práce a rozvíjet ve stejném stavu. Tento program je v současné době zařazen 41 v Masters ve svém oboru jako nejlepší Universal Master a 4. ve Španělsku podle pořadí Světového absolvent. ... [-]

MA V Marketingu

ISEG - Lisbon School of Economics & Management
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Portugalsko Lisboa

To vám dává kritický poznatek pomoci společnostem splnit tyto nové výzvy v rámci komplexního integrovaného a přísné vzdělávací program, který kombinuje základy marketingu s nejnovějším vývojem ve své teorii i praxi. [+]

CÍLE

Velitel má tyto hlavní cíle: vyškolit kádry vysokou odborností v oblasti marketingu a s dobrou znalostí v různých oblastech specializace; poskytuje první přístup k vědeckému výzkumu v oblasti marketingu.

PŘÍJEMCI

Master je primárně určen k dokončení vzniku prvního cyklu poskytované vzdělání v oboru management, finance, ekonomie, strojírenství, komunikace a dalších příbuzných oborů. Je magisterský profesionální povaze, aby se zajistilo, že studenti, kteří absolvují tento kurz zvyšuje její vyhlídky na zaměstnatelnost a budoucí kariéru.

Vstupních dovedností a výběrová kritéria

Žádosti jsou považovány za národní akademické držitelů titulu nebo jeho es¬tran¬geiro rovna 1 cyklu v oblasti obchodních věd, technických a společenských věd obecně. Jsou také hodnotí ostatní kandidáti považují za vhodné vědecké a pedagogické komise. Kandidáti jsou hodnoceni na základě konečného hodnocení 1. cyklu, analýza studijních programů a případného pohovoru.... [-]


Magistr V Marketingu

Across the Pond
Campus forma Denní studium August 2017 Spojené království Aberdeen Belfast Brighton Canterbury Cardiff Chester Cirencester Colchester Edinburgh Epsom Exeter Falmouth Farnham Glasgow Guildford Huddersfield Leeds Leicester Lincoln Liverpool Londýn Loughborough Manchester Newcastle Norwich Nottingham Oxford Reading Rochester Sheffield + 28 více

Marketingové programy jsou k dispozici na pregraduální a postgraduální úrovni v našich partnerských univerzit po celém Spojeném království. Tyto programy jsou jedny z nejlepších ve Velké Británii a nabídnout studentům prvotřídní vzdělání. Chystáte se do Velké Británie pro jakýkoli stupeň má celou řadu výhod, včetně ... [+]

Marketingový management - Marketingový management . Marketingové programy jsou k dispozici na pregraduální a postgraduální úrovni v našich partnerských univerzit po celém Spojeném království. Tyto programy jsou jedny z nejlepších ve Velké Británii a nabídnout studentům prvotřídní vzdělání. Chystáte se do Velké Británie pro jakýkoli stupeň má celou řadu výhod, včetně kratších prostých stupňů (takže jste šetří peníze na školné a ubytování a vstupují do pracovního procesu dříve), mezinárodní zkušenosti, která obohacuje nejen své vzdělání a své univerzitní zkušenosti, a neocenitelná možnost cestovat a poznávat svět a jiných kultur a zároveň vydělávat mezinárodně uznávaný titul. V podstatě, ti v oblasti marketingu jako svou kariéru nebo oboru práce pochopit potřeby spotřebitelů a ukázat, jak podniky a další subjekty nabízet produkty a služby, které splňují tyto potřeby. Marketing je jedním z nejdynamičtějších aspektů podnikání a vyžaduje jak obchodní důvtip a kreativitu. Každý slyšel o Pepsi a může snadno rozpoznat kultovní logo Apple, aniž by bylo nutné pro vysvětlení toho, co výrobek je nebo co je znám, to přijde až na efektivní marketing. Avšak samotný trh je rozmanitý stupeň s řadou specialit včetně následujících: - Branding - Design - Reklama - Prodej - Výzkum - Public Relations Marketing stupňů jdou často ruku v ruce s obdobnými stupni a oboru, jako je reklama, podnikání a médií a komunikace a bude skvělé pro studenty se zájmem o jeden nebo některé z nich. Práce pole jsou akademická, ale se silným praktickým prvkem stejně. Vysokoškolští studenti podstupující vysokoškolské vzdělání v oboru marketingu v Anglii a Walesu bude... [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingové řízení

IPAM
Campus forma Kombinované 4 semestry September 2017 Portugalsko Lisboa Přístav + 1 více

Master in Marketing Management připravuje studenty rozvíjet strategickou marketingovou aktivitu v mezinárodním kontextu. [+]

Master in Marketing Management připravuje studenty rozvíjet strategickou marketingovou aktivitu v mezinárodním kontextu. Prostřednictvím zážitkové pedagogiky při plném ponoření podnikání, student rozvíjí technické a vztahové schopnosti provádět průběžné a vyšší funkce úrovně v organizacích. Tento pán Kurz je založen na globálním pohledu na trh a do úzkého kontaktu s firmami, které podporují týmovou práci podnikání a inovace. společnosti Skrz mistra, student bude mít stálý kontakt s profesionálním světem, ať už prostřednictvím seminářů s vedoucími a referenčních odborníků, semináře, projekty s firmami a možností provedení etap. Mezinárodní zkušenosti Globální laureát Mezinárodní univerzity síť poskytuje 80 univerzit ve 29 zemích, kde student může provádět mezinárodní mobilitu. klíčové Výhody Aplikace znalostí prostřednictvím marketingového řízení simulátoru. Integrace národních a mezinárodních univerzitních soutěžích, jako je L'Oreal Brandstorm či EDP University Challenge. certifikace dovedností prostřednictvím odborného posouzení laureáta. Semináře o trendech v oblasti marketingu na znalce trhu. zaměstnatelnosti workshopů, které připravují studenty na vstup na trh práce. Vývoj trénink osobní komunikace plánu a médií zaměřených na podporu závěrečných projektů studentů. [-]

Magistr V Marketingu

Vrije Universiteit Amsterdam
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Nizozemsko Amsterodam Rotterdam + 1 více

Magisterský v marketingu program, vás vezme na cestu, ve které jste problém sami dále hledat v oblastech marketingové teorie, marketingový výzkum ... [+]

Mistr v marketingu

 

Magisterský v Marketing Program vás vezme na cestu, ve kterém problém sami hledat dále v oblasti marketingové teorie, marketingový výzkum a marketingové praxe. Naučíte se trategically myslet, a tak pochopit, jak může být lepší než hodnoty vytvořené pro zákazníky a dalšími zainteresovanými stranami při dosahování cílů organizace.

První semestr

Cesta začíná pochopení toho, jak je udržitelné konkurenční výhodu získá vytváření hodnoty pro zákazníky a společnost. Spíše než se zaměřit na "recepty na úspěch", je kladen důraz na hledání dále: pochopit, proč něco funguje. To také vyžaduje hluboké pochopení metodiky výzkumu. Cesta vás také se hlouběji ve světech spotřebitelských a podnikatelských-tobusiness marketing, jeden produkt nebo službu, a tak umožní vám oslovit marketingových problémů ve stále složitějším mezinárodním prostředí. Druhý semestr... [-]


Marketing (MSC)

Hochschule Bonn-Rhein-Sieg
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2017 Německo Sv. Augustin

Cílem magisterského programu je poskytnout studentům hlubší porozumění marketingové otázky na základě řádného marketingové související školení. [+]

Cílem magisterského programu je poskytnout studentům hlubší porozumění marketingové otázky na základě řádného marketingové související školení. Zejména různé technologický vývoj a budoucí trendy jsou brány v úvahu při vývoji trhů. Tím je zajištěno, že studenti jsou připraveni na budoucí požadavky trhu a jsou velmi atraktivní pro potenciální zaměstnavatele. Výuka bude probíhat jak na Campus Rheinbachu a na Campus Sankt Augustin. Na první pohled Stupeň: Magisterské stupně Campus: Sankt Augustin, Německo Standardní doba studia: 3 semestry s celkem 90 ECTS kreditů Akreditace: ještě není dokončena Předpoklady: Chcete-li být přijat do magisterského studijního programu, žadatelé jsou povinni předložit doklad o tom, získal první titul kvalifikaci pro povolání (např. G. Bachelor nebo stupeň stejné nebo vyšší úrovni) v ekonomických vědách, Podnikové informační systémy, Business inženýrství nebo obchodní psychologie. Stupeň musí být vydán alespoň výslednou známku 2,7 a minimálně 210 kreditů (ECTS). V případě, že požadavky jsou splněny, studijní místa jsou přiřazeny v souladu s místním výběrového řízení (NC). Pokud byl profesionální titul byl udělen méně než 210 úvěrů, ale minimálně 180 kreditů, praktický termín musí být úspěšně dokončen. Oficiální žádost o zimním semestru se uskuteční ve dnech 15.05. a 15.07. Vzdělání nebo diplom certifikáty, které zahrnují průměrnou známku lze podávat do 22. července (to platí pro žadatele s certifikáty ze zemí mimo EU). Jazykové znalosti: Jazykem výuky je angličtina. Začátek kurzu: Zimní semestr Poplatek za semestr: http://www.h-brs.de/fees [-]

MCOM V Marketingovém Managementu (rd)

University of Johannesburg
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 3 let February 2018 Jihoafrická republika Johannesburg + 1 více

Student by měl rozvíjet aplikované znalosti a praktické dovednosti při akvizici, interpretace přemýšlet o ní a uplatňování zásad marketingového řízení. Student by měl získat cílené kompetence v závislosti na tématu disertační práce. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Student by měl rozvíjet aplikované znalosti a praktické dovednosti při akvizici, interpretace přemýšlet o ní a uplatňování zásad marketingového řízení. Student by měl získat cílené kompetence v závislosti na tématu disertační práce. Student by měl vykazovat známky nezávislé a původní vědecké práce. Studenti budou také zobrazovat kompetence v uplatňování příslušných metodiky výzkumu a řádné písemné komunikace výzkumného procesu a nálezy. Student by měl být schopen uvažovat o jeho / jejích výzkumných rozhodnutí a aplikací, a posoudit jejich účinek v celostním rámci marketingového řízení. Požadavky na přijetí Student, který je držitelem kvalifikace BCOM ctí v Marketing Management na úroveň VRK 7 nebo 8, může požádat o přijetí do této kvalifikace. Děkan Fakulty managementu může odmítnout studentský vstup do magisterského kvalifikaci, pokud toho názoru, že student má akademické zázemí je nedostatečné pro navrhovaných studií. Doba trvání programu Na plný úvazek: minimálně 1 rok, maximálně 2 roky Částečný úvazek: 2 roky minimum, maximum 3 roky Kontaktní údaje Název: Prof D Pooe / Tel: 27 (0) 11 559 5057 / E-mail: dpooe@uj.ac.za [-]