Hledat Marketingový management zde!

Najděte nejlepší Marketingový management zde!

Marketingový management

Mnozí studenti chtějí zlepšit své manažerské schopnosti a zdokonalit své marketingové dovednosti, aby nakonec se sami vyniknout ve svém oboru. S magisterský titul v oboru marketingové řízení, budou studenti připraveni uspět ve vysoce konkurenčním marketingu.

Před podáním žádosti o tento program, mnoho studentů se ptají: "Co je Master in Marketing Management?" Realizací tohoto stupně, studenti seznámí s populární marketingových metod a učil, jak provádět a podporovat účinné a efektivní marketingové strategie. Studenti se také pravděpodobné, že naučit se přizpůsobit rychle se měnící technologie, budovat udržení zákazníků a spokojenost, a usnadňuje komunikaci mezi zákazníkem a ty, kteří pracují s jejich marketingového týmu.

Existuje mnoho výhod spojených se získáním vyššího vzdělání v oblasti marketingu.Například tím, že získá magisterský titul v oboru marketing management, studenti budou učit, jak se nesmí překročit pouze na vedoucí pozici, ale i to, jak rychle posunout v jejich společnosti. Navíc, studenti s tímto stupněm může být také schopen najít práci ve svém oboru, jednodušší, než ostatní.

Kolik stojí získat tento typ míry závisí na mnoha různých faktorech. Například, kolik jeden student platí pro tento stupeň může být založeno na tom, kde navštěvují školu a jaké konkrétní instituce, on nebo ona rozhodne zúčastnit.

Ti, kteří se účastní tohoto programu mohou očekávat, že mít možnost pracovat v několika polohách.Po získání tohoto stupně, mohou absolventi pokračovat do práce jako maloobchodní manažer, produktu nebo brand manager, marketingový manažer v podniku na obchodní pozice, internet marketing manager, propagačních manažer, průzkum trhu analytik, přímý marketing manager, nebo jakékoli jiné poloze, ve které vyžaduje pokročilé znalosti jak marketingu a managementu.

Studenti, kteří se chtějí podílet na magisterském programu Marketing Management mají možnost vybrat si z široké nabídky různých univerzitách. Chcete-li začít s žádostí, hledat programu dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.

Čtěte více

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 12 měsíců October 2017 Itálie Řím

Přidejte se nejvíce International Business School v Evropě! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a... [-]

Master in Strategic Marketing (MSc)

Middlesex University London
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Spojené království Velká Británie (UK) Online Londýn + 2 více

[+]

UK & EU KVALIFIKACE Jste vítáni použít, pokud nemáte formální kvalifikaci, ale mají rozsáhlé marketingové zkušenosti. Způsobilost Mezinárodní KVALIFIKACE [-]

Magistr V řízení Značky

Macromedia University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium 3 - 4 semestry March 2018 Německo Mnichov Berlín Region + 1 více

Řízení značky učí studenty, jak spojit řízení s kreativní plánování a připravuje je na vedoucí role a úkoly v rozvoji značky, marketingové komunikace a funkcí pro návrh. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Chcete pochopit skutečnou obchodní hodnotu značky? Strukturální změny v dnešní populaci a digitalizace naší společnosti vyžadují nové manažerské dovednosti značky. Digitální branding vytváří nový základní kompetence pro agentury a firmy. Značky hrají důležitou roli v podnikání a společnosti. Studenti se specializací na vedení značky dozvědět o aktuálních otázkách řízení značky a povědomí zisk na vztah značek v rámci komplexních značky architektur. Správa značek bez přemýšlení o digitálních platformách je nemyslitelné dnes. Nejen, že tradiční značka vedení a řízení je třeba vyhodnotit, avšak zvláštní pozornost je třeba věnovat úloze platforem sociálních médií a spoluvytváření. Kreativní a strategické dovednosti plánování, stejně jako využití Crossmedia všech mediálních kanálů, jsou povinni rozvíjet a efektivně řídit značky. Tato oblast specializace učí studenty, jak spojit řízení s kreativní plánování a připravuje je na vedoucí role a úkoly v rozvoji značky, marketingové komunikace a funkcí pro návrh. Výhody výběru Macromedia University Top pozice v CHE Ranking 2014/15 Malé třídy s intenzivní, individuální dozor Celosvětově uznávaná, státní schválené stupňů akreditované FIBAA Školní areály v Berlíně a Mnichově: dvě z Top 5 "nejdostupnějších měst pro studenty 2015" po celém světě Autentické, praxe orientovaných projektů s více než 500 známých podniků Vysoce kvalifikovaní profesoři a zasvěcenci průmyslu jako lektoři Zahraniční studenti ze všech kontinentů Profesních vyhlídek v Německu: 18 měsíců víza po úspěšném absolvování Magisterské více než tři dny v týdnu (např od čtvrtka do soboty) Pre-Semestr kurz k dispozici on-line Síť Buddy pro zahraniční studenty Několik Programy výhradně v angličtině Campus lokality nacházející... [-]

Mezinárodní Magistr V Vícekanálový Marketing Management (IM4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) řízené daty marketingu, shoda mezi brand managementu, tvořivost a obsah marketingu a analýzy dat, modelování a odpovědnosti. IM4 odpovídá solidní teoretický základ s kontinuální aplikací na skutečné obchodní situaci také díky světovými partnery, vedení mezinárodní perspektivu, ale také zavedení specifika a jedinečnost made in Italy. [+]

Datum zahájení: Září Doba trvání:12 měsíců Formát: Full Time Kurzovné: € 14,000 Výuka jazyků:Angličtina Místo: Milán Požadovaná kvalifikace: 3 nebo 4 roky bakalářský titul z akreditované institucím Mezinárodní Mistr v Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) data-řízený marketing, odpovídající mezi brand managementu, tvořivost a obsahový marketing a analýza dat, modelování a odpovědnost. IM4 odpovídá solidní teoretický základ s průběžná aplikace na skutečné obchodní situace i díky partnerům světové úrovně, Vedení mezinárodní perspektivu, ale také zavedení specifika a jedinečnost made in Italy. Díky unikátnímu spolupráci s IBM, UM McCann, Nielsen a OTB studenti vstoupí v přímém kontaktu s firmou, přes firemní semináře, přednášky, workshopy a obchodní hry. Cíle kurzu Mistr je zaměřen na rozvoj kandidáty: Schopnost navrhovat a spravovat cenné zkušenosti zákazníků (se zvláštní citlivostí odvozené od průběžných vztahy s italskými a nadnárodních společností, v čele zážitkového marketingu); Schopnost využít příležitostí v oblasti komunikace, propagace a distribuce umožnila informačními a komunikačními technologiemi a velkou dat; Schopnost rozvíjet marketingové odpovědnost, aby bylo možné kvantifikovat a účinně měřit návratnost marketingových investic; Schopnost kombinovat manažerské dovednosti a kreativitu, interakci s činností, výzkumu a vývoje a financí a řízení vyvinout udržitelné inovace a neustálé zlepšování vztahů se zákazníky. Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je 12 měsíců magisterský program nabízené MIP Politecnico di Milano, která se snaží poučit studenty na manažerské témata vztahující se k Marketing Management se zvláštním zaměřením na dnešních... [-]

Magisterský Program V Oboru Marketing A Management Značky

NHH Norwegian School of Economics
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Norsko Bergen

Titul: MSc v oboru ekonomie a Business Administration [+]

Marketingový management - Marketingový management . Titul: MSc v oboru ekonomie a Business Administration Kreditů: 120 Doba trvání: dva roky budování a správu silné značky je klíčem k získání konkurenční výhody a dlouhodobé ziskovosti produktů, služeb, firem a organizací. Program Marketing a management značky poskytuje studentům do hloubky a výzkumu založeného na znalostech pro uvádění na trh, chování spotřebitelů, inovace a vedení značky. Pochopení chování spotřebitelů a konkurence je nezbytné, aby každý podnik a organizace. Zákaznické a soutěžící postřehy poskytují základ pro vývoj zdravé strategie, jakož i optimální umístění na trhu a efektivní marketingové taktiky. Program integruje teorie a praktických aplikací od strategie a marketingu pomoci studentům při rozvoji silné značky a dělat budoucí rozhodování o tržních strategiích. Centrální vznesené otázky jsou: Jak přizpůsobit produkty, komunikační a distribuční soustavu potřeby zákazníků - a chování? Jak efektivně umístit značku na konkurenčním trhu? ... [-]

Magistr Na Digitální Marketing A SEO / SEM

inesdi - Digital Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 240 - 1500 hodin February 2018 Španělsko Madrid Barcelona Španělsko Online + 3 více

Představujeme Master in Digital & SEO / SEM marketing. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání na univerzitě Nebrija. [+]

Představujeme Master in Digital & SEO / SEM marketing. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání na univerzitě Nebrija. Internet, digitální platformy a informační technologie jsou transformaci našeho životního prostředí. Společnosti potřebují profesionální profily v souladu s novými trendy na trhu, a proto jsme se podporovat tento University s magisterského studia na University of Nebrija. S cílem vyškolit odborníky které mohou poskytnout řešení v otázce digitální transformace ve kterém jsme ponořeni obě společnosti a společnosti obecně. To Magisterský titul v oboru marketingu absolvoval Digital & SEO / SEM se stává pokud jde o specializované školení v digitální ekonomice aplikovat na různé oblasti obchodních organizací. Studenti budou rozvíjet znalosti a nejvhodnější techniky návrh, implementace, řízení, analýza a moderaci 360 Digitální Marketingový plánVčetně rovněž Search engine marketing plán. Učebna, online a blended learning personalizované doučování provádění závěrečné hlavního projektu Kariérové poradenství prostřednictvím "kariérní plán" individualizované Vývoj "marketingového plánu 360" a "Search Marketing plán Engine" S celkovým počtem 37 tříd webináře (v režimu on-line) Master program Úvodní Modul: Principy a základy digitální ekonomiky Modul 1: Digitální Marketingový plán I Modul 2: Sociální Marketing Media Modul 3: Digitální Marketingový plán II Modul 4: Strategie pro zachycení a konverze I: Příchozí Marketing Modul 5: Strategie pro zachycení a konverze II: Digital Advertising Modul 6: Digitální Marketingový plán III Modul 7: Mobilní marketing Modul 8: Propojení strategií a věrnost v digitálním prostředí Modul 9: Web Analytics a KPI - Jak se měřit a optimalizovat web Modul 10: Podnikání v prostředí... [-]

Magisterský Titul V Oboru Managementu

Universidade de Évora
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Portugalsko Évora

Tento kurz má jako svůj hlavní cíl, poskytnout studentům adekvátní a pevné vědecké zázemí; zlepšit schopnost řešit problémy; rozvíjet schopnost logického myšlení. [+]

Marketingový management - Marketingový management . PŘEDSTAVENÍ Tento kurz má jako svůj hlavní cíl, poskytnout studentům adekvátní a pevné vědecké zázemí; zlepšit schopnost řešit problémy; rozvoj argument kapacitu; Podporovat vznik samostatné výdělečné činnosti; stimulaci interdisciplinární myšlení; rozvíjet vědecký výzkumné kapacity; rozvinout kapacity pro provádění a užívání podporu řízení informačních a komunikačních technologií; rozvíjet své dovednosti v samostatné režii nebo autonomní režim učení. Diponíveisl má tyto oblasti specializace (každý rok ty jsou označeny práci): finance, marketing, účetnictví, organizace a informačních systémů pro podnikání a inovace, veřejné správě, lidských zdrojů. Výlety Professionals Směr Mid pozice, funkce pro správu, podnikatele, Specialized technický poradní funkce, funkce veřejné správy, získání ECTS pro přístup otoč. [-]

Master Ve Vedení - Strategické Informace A Marketing

HEC Management School - University of Liège
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Belgie Liege

Vyvinout moderní vizi marketingu a strategie, s přihlédnutím k IT revoluci. [+]

Cíle vyvinout moderní vizi marketingu a strategie, s přihlédnutím k IT revoluce vytvořit přizpůsobené strategie předvídáním a pochopení složité mezinárodní prostředí, ve kterém podniky působí. Cílové skupiny Tento program je určen pro Studenti, kteří chtějí transformovat nových trendů do obchodních příležitostí; studenti, kteří ocení analýzu čísel na podporu rozhodovacích procesů. Modul "Marketing a strategické inteligence" je vyučován výhradně v angličtině. Dovednosti získané po ukončení specializace Studenti budou schopni: sběr, analýzu a shrnuje údaje s cílem napomáhat rozhodovací proces; vytváření a udržování comptetive výhodu; předvídání a transformaci nových trendů do obchodních příležitostí; rozvoji e-marketing a e-obchodních strategií; identifikaci, komunikaci s a ovlivňování hlavních aktérů; vypracování globální strategie pro produkty a služby. Diplom a konkrétní výsledky Po dokončení tohoto oboru, studenti získávají diplom "Master in Management Science, specializující se na marketing". Pracovní příležitosti as expert v oblasti strategického inteligence; odborníkem v oblasti správy informací a ochrany; výzkumný pracovník (předvídání organizacemi a výzkumnými kanceláře) v následujících oblastech: komerčních příspěvků marketing příspěvků v návaznosti na monitorování činnosti (technologie, trhu a hospodářské soutěže). [-]

Master Chuť A Vůně Průmysl

Université Côte d’Azur (UCA)
Campus nebo Online Denní studium 2 let September 2017 Francie Nice

Navrhovaný program školení je jedním ze vzdělávacích programů UCAJEDI. Chuť a vůně Industry magisterských je multi-disciplinární profesionální DE2P (Double Odbornost Professional Program) Program navrhuje tři skladby: právní, vědy a řízení, marketing, s formátem „major-double moll“. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Chuť a vůně průmysl Klíčové prvky programu 4 Certifikace K dispozici jako e-learning Tyto dva roky programu jsou plně v angličtině. Double Odbornost Profesionální program Úvod Navrhovaný program školení je jedním z UCAJEDI vzdělávací programy. Chuť a vůně Industry magisterských je multi-disciplinární profesionální DE2P (Double Odbornost Professional Program) Program navrhuje tři skladby: právní, vědy a řízení, marketing, s formátem „major-double moll“. Průmysl Vůně a chuť průmysl je do značné míry orientována na vnějších trzích, přičemž dvě třetiny obratu hráči na poli dosažené v zahraničí. Odvětví také řadí na třetí místo ve vývozu, je dokladem životaschopnosti tohoto francouzského „květina“. Kariéra Grasse, svět je parfém kapitál, je jedinečným místem, která obsahuje celý hodnotový řetězec odvětví chutí a vůní: od pěstování voňavých a aromatických rostlin, na přítomnost průmyslu zajištění jejich transformaci a složení; veškeré aktivity v tomto odvětví rostou, což v některých 3000 přímých pracovních míst. Certifikace ISO 9001 EQUIS AACSB Amba Program Components První rok (M1) Společné jádro Historie parfumerie a chutí, kroků při tvorbě produktu, jazyky, interdisciplinární projekty školen Praxe (6 měsíců) Druhý ročník (M2) Společné jádro legislativa produkt, komunikace, jazyky, interdisciplinární projekty učil Praxe (6 měsíců) Vstupné Podmínky pro přijetí Přípustné studenti získali 180 kreditů, a touha se specializují na jednu z disciplín nabízených skladeb založených na počáteční osnov v právu, vědě nebo vedení. Anglická úroveň kandidáta, musí být ověřen TOEFL nebo IELTS skóre: TOEFL PB 567 Toefl CB 227 Toefl IB 86 IELTS (Academic) 6,0 Až 20% studentů mohou být osvobozena od registračních... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Obchodu

Technical University of Ostrava
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Česká republika Ostrava

Magisterský titul Marketing and Business navazuje na bakalářském stupni stejného jména, prohloubení znalostí studentů o otázkách, které jsou nezbytné pro aktivní ovlivňování trhů a úspěšné provádění marketingových a obchodních kampaní. [+]

Studijní obor Ekonomika a management Pobočka Profile Magisterský titul Marketing and Business navazuje na bakalářském stupni stejného jména, prohloubení znalostí studentů o otázkách, které jsou nezbytné pro aktivní ovlivňování trhů a úspěšné provádění marketingových a obchodních kampaní. Klíčové studijní výstupy Znalost Filosofií studia osnov se opírá o možných budoucích pracovních příležitostí pro absolventy, a zaměřuje se především na rozvíjení znalostí ohledně marketingového řízení, aplikace na trhu marketingu (mezinárodní marketing, servis marketing, obchodní marketing) a obchodních dovedností (řízení prodeje, nákupu management, řízení maloobchodu, zahraničního obchodu operace). Výuka zahrnuje také pokročilé kurzy marketingového výzkumu a statistiky. Dovednosti Absolventi nacházejí uplatnění jako marketingových a obchodních manažerů, výzkumné pracovníky a pracovníky reklamních agentur, marketingových poradců, odborníků pro styk s veřejností a v business to business trzích, služby, obchodní firmy na spotřebitelském trhu a ve veřejné správě, a může také realizovat své podnikatelské plány jako jednotlivci. Obecné kompetence Absolventi budou schopni řešit dílčí povahy hospodářských úkolů a organizovat jejich řešení tým. Jsou schopni aplikovat základní metody výzkumu a analýzy zpracování informací jako základ pro řešení praktických problémů. Absolventi budou schopni řešit dílčí povahy hospodářských úkolů a organizovat jejich řešení tým. Je schopen aplikovat základní metody výzkumu a analýzy zpracování informací jako základ pro řešení praktických problémů. Absolventi budou schopni řešit dílčí povahy hospodářských úkolů a organizovat jejich řešení tým. Je schopen aplikovat základní metody výzkumu a analýzy zpracování informací jako základ pro řešení praktických problémů. Profesní profily absolventů Magisterský obor navazuje na bakalářský titul z oboru a prohlubuje své odborné znalosti v oblastech, které jsou... [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Magistr V Marketingu

Across the Pond
Campus forma Denní studium August 2017 Spojené království Aberdeen Belfast Brighton Canterbury Cardiff Chester Cirencester Colchester Edinburgh Epsom Exeter Falmouth Farnham Glasgow Guildford Huddersfield Leeds Leicester Lincoln Liverpool Londýn Loughborough Manchester Newcastle Norwich Nottingham Oxford Reading Rochester Sheffield + 28 více

Marketingové programy jsou k dispozici na pregraduální a postgraduální úrovni v našich partnerských univerzit po celém Spojeném království. Tyto programy jsou jedny z nejlepších ve Velké Británii a nabídnout studentům prvotřídní vzdělání. Chystáte se do Velké Británie pro jakýkoli stupeň má celou řadu výhod, včetně ... [+]

Marketingové programy jsou k dispozici na pregraduální a postgraduální úrovni v našich partnerských univerzit po celém Spojeném království. Tyto programy jsou jedny z nejlepších ve Velké Británii a nabídnout studentům prvotřídní vzdělání. Chystáte se do Velké Británie pro jakýkoli stupeň má celou řadu výhod, včetně kratších prostých stupňů (takže jste šetří peníze na školné a ubytování a vstupují do pracovního procesu dříve), mezinárodní zkušenosti, která obohacuje nejen své vzdělání a své univerzitní zkušenosti, a neocenitelná možnost cestovat a poznávat svět a jiných kultur a zároveň vydělávat mezinárodně uznávaný titul. V podstatě, ti v oblasti marketingu jako svou kariéru nebo oboru práce pochopit potřeby spotřebitelů a ukázat, jak podniky a další subjekty nabízet produkty a služby, které splňují tyto potřeby. Marketing je jedním z nejdynamičtějších aspektů podnikání a vyžaduje jak obchodní důvtip a kreativitu. Každý slyšel o Pepsi a může snadno rozpoznat kultovní logo Apple, aniž by bylo nutné pro vysvětlení toho, co výrobek je nebo co je znám, to přijde až na efektivní marketing. Avšak samotný trh je rozmanitý stupeň s řadou specialit včetně následujících: - Branding - Design - Reklama - Prodej - Výzkum - Public Relations Marketing stupňů jdou často ruku v ruce s obdobnými stupni a oboru, jako je reklama, podnikání a médií a komunikace a bude skvělé pro studenty se zájmem o jeden nebo některé z nich. Práce pole jsou akademická, ale se silným praktickým prvkem stejně. Vysokoškolští studenti podstupující vysokoškolské vzdělání v oboru marketingu v Anglii a Walesu bude trvat jen tři roky dokončit své... [-]

MA V Marketingu

Universidad Metropolitana (UMET)
Campus forma Denní studium August 2017 Portoriko San Juan

Specializující se na marketing jsou zaměřeny na rozšíření teoretického rámce v oblasti marketingu a dovedností vývoj aplikací a výzkumu pro rozhodování. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Specializující se na marketing jsou zaměřeny na rozšíření teoretického rámce v oblasti marketingu a dovedností vývoj aplikací a výzkumu pro rozhodování. [-]

Správa A Marketing - Obchodní Fakulty

Universidad Privada De Ciencias Aplicadas
Campus forma Denní studium March 2018 Peru Lima

Pro značku bude ikona o pravosti a mají velký ekonomický, sociální a kulturní dopad, stratég, který spojit své znalosti spotřebitele a plánem podnikového trhu, s přihlédnutím k novým trendům je nutné. Takže UPC, jak vás jako nedílná stratéga marketingu, profesionální obchodní vizi a akční schopnosti vést všechny proměnné v této disciplíně: trh, produkt, distribuce, cen, komunikace a prodeje. [+]

Pro značku bude ikona o pravosti a mají velký ekonomický, sociální a kulturní dopad, stratég, který spojit své znalosti spotřebitele a plánem podnikového trhu, s přihlédnutím k novým trendům je nutné. Takže UPC, jak vás jako nedílná stratéga marketingu, profesionální obchodní vizi a akční schopnosti vést všechny proměnné v této disciplíně: trh, produkt, distribuce, cen, komunikace a prodeje. Studenti Kariéra Management a marketing budou lídři, kteří budou identifikovat potřeby zákazníků a vytvářet inovační strategie, aby posílily své vztahy s značce nebo produktu, dosažení společné výhody. Zveme vás k přečíst různé kariéry nabízené Fakulty podnikatelské na následujícím odkazu: http://pregrado.upc.edu.pe/facultad-de-negocios/ [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]