Hledat Marketingový management zde!

Najděte nejlepší Marketingový management zde!

Marketingový management

Mnozí studenti chtějí zlepšit své manažerské schopnosti a zdokonalit své marketingové dovednosti, aby nakonec se sami vyniknout ve svém oboru. S magisterský titul v oboru marketingové řízení, budou studenti připraveni uspět ve vysoce konkurenčním marketingu.

Před podáním žádosti o tento program, mnoho studentů se ptají: "Co je Master in Marketing Management?" Realizací tohoto stupně, studenti seznámí s populární marketingových metod a učil, jak provádět a podporovat účinné a efektivní marketingové strategie. Studenti se také pravděpodobné, že naučit se přizpůsobit rychle se měnící technologie, budovat udržení zákazníků a spokojenost, a usnadňuje komunikaci mezi zákazníkem a ty, kteří pracují s jejich marketingového týmu.

Existuje mnoho výhod spojených se získáním vyššího vzdělání v oblasti marketingu.Například tím, že získá magisterský titul v oboru marketing management, studenti budou učit, jak se nesmí překročit pouze na vedoucí pozici, ale i to, jak rychle posunout v jejich společnosti. Navíc, studenti s tímto stupněm může být také schopen najít práci ve svém oboru, jednodušší, než ostatní.

Kolik stojí získat tento typ míry závisí na mnoha různých faktorech. Například, kolik jeden student platí pro tento stupeň může být založeno na tom, kde navštěvují školu a jaké konkrétní instituce, on nebo ona rozhodne zúčastnit.

Ti, kteří se účastní tohoto programu mohou očekávat, že mít možnost pracovat v několika polohách.Po získání tohoto stupně, mohou absolventi pokračovat do práce jako maloobchodní manažer, produktu nebo brand manager, marketingový manažer v podniku na obchodní pozice, internet marketing manager, propagačních manažer, průzkum trhu analytik, přímý marketing manager, nebo jakékoli jiné poloze, ve které vyžaduje pokročilé znalosti jak marketingu a managementu.

Studenti, kteří se chtějí podílet na magisterském programu Marketing Management mají možnost vybrat si z široké nabídky různých univerzitách. Chcete-li začít s žádostí, hledat programu dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku / Latinské Ameriky Trhy

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2017 Itálie Bologna

Master in Business Management v Latinské Americe trzích řešit formuláře mladé manažery schopné kombinovat techniky marketingu, financí a výroby s pochopením specifických vývojových aspektů těchto rozvíjejících se trzích. [+]

Master in Business Management / trhy Latinské Ameriky Master in Business Management v Latinské Americe trzích řešit formuláře mladé manažery schopné kombinovat techniky marketingu, financí a výroby s pochopením specifických vývojových aspektů těchto rozvíjejících se trzích. Master se provádí ve spolupráci s School of Economics a škola jazyků a literatur, University of Bologna, protože otevření těchto nových trhů vyžaduje, aby manažerských dovedností Jsou podporovány jazykových a komunikačních dovedností. Pro evropské podniky k vývozu do Latinské Americe dosáhla více než 25 miliard eur za rok. Regionální kontext těchto územích vykazují velmi výrazné rozdíly a kulturní zvláštnosti. To pomáhá pochopit Master obchodní příležitosti z těchto trhů, vyhodnocení s odpovídajícími schopnostmi tržního potenciálu a ochrany životního prostředí, regulační a kulturní území. Master in Business trhy Address Management v Latinské Americe poskytuje určitou dobu studia v Boloni se naučit analytické, operační nástroje, výzkum, řízení a marketingu potřebné k řízení firmy zájem o internacionalizaci. Navíc díky speciálnímu spolupráci s vysokými školami a místními firmami, Master poskytuje období mezinárodní studie v Buenos Aires trvající tři měsíce, v srdci Latinské Ameriky. Master uzavírá stáže ve společnosti. MISTR je investice. ÚVĚR cti je způsob, jak ji financovat. "Perte úvěr s chválou" žádné záruky, nízkými sazbami a pokrytí celého registračního poplatku. Základní fakta FORMAT: Na plný úvazek Jazyk: italština Délka: 12 měsíců CFU / ECTS: 60 Průměrný věk: 25 Účastníci: 20-50 KALENDÁŘ Termín: 11.11.2016 Volbami: 16.listopadu 2016 ZÁPISY Termín: 12.12.2016 START: prosinec 2016 STRUKTURA Master in Business Management - Latinská Amerika Markets poskytuje celkem 1500 hodin Učení o 12 měsíců studia, rozdělený do 360 hodin výuky ve třídě, 540 hodin odhadnutých pro individuální studium a 600 hodin praxe. Struktura Master je rozdělena do tří cyklů: První cyklus: prosinec 2016 - duben 2017 v Bologni Druhý cyklus: květen 2017 - červenec 2017, v Buenos Aires, na sedadle argentinského z University of Bologna Etapa: září 2017 - prosinec 2017, v Latinské Americe nebo v Itálii, které byly vybrány studentem. Adresa latinskoamerické trhy se vyznačuje tím, že je organizována na dvě lokality, To je drženo v Bologna Center v průběhu prvního cyklu Master Bologna Business SchoolS obchodní správy kurzů, které mají za cíl konsolidovat a aplikovat koncepční znalosti v obchodních případů, metodických a operačních technik. Od roku květnu, žáci se stěhují do domu "Univerzita Bologny v Buenos AiresTam, kde jsou plánovány kurzy a projekty s partnerskými společnostmi, se zaměřením na latinskoamerických trzích. Součástí mistra probíhá v Buenos Aires bude primárně ve španělštině, takže znalost jazyka je povinnou podmínkou pro vstup do master. Frekvence je asi 30 hodin týdně výuky strukturovány tak, aby bylo možné věnovat prostor i pro skupinovou práci, nemluvě o pozornost jednotlivým studentům a řízení mezilidských vztahů. Kurz je obohacen o tři dlouhé firemních projektů Odvětvový přístup (trvající 1 měsíc každý), které jsou od sebe vzdáleny a jsou integrovány s školní aktivity a případových studií. generelů kurzů Business Administration jejichž cílem je konsolidovat a aplikovat koncepční znalosti v obchodních případů, metodických a operačních technik. Jsou také plánovány kurzy a projekty se sektorovým zaměřením na problematiku latinskoamerických trzích. Tyto kurzy obchodní administrativa jsou soustředěny především v prvním cyklu a jsou společné pro všechny adresy Mistra; řešit specifické kurzy a podnikatelské projekty probíhají, nicméně ve druhém cyklu. Magisterský program je aktualizován a sladěny s potřebami trhu prostřednictvím trvalého srovnání mezi fakulty a specifické Řídící výbor: Lorenzo Baroncini, Prezident y generální ředitel Ducati Energia SA Jižní Amerika • Pablo Camara, President, Coffice SA - Lavazza • Nicolás de Gracia, Prezident y CEO, Telespazio Argentina SA • José Maria Hidalgo, Generální ředitel, ENDESA • Franco Livini, President, Pirelli NEUMATICOS SAIC • Cesare Margotta, President, Seguros Generali Argentina, viceprezident Caja de Ahorro y Seguros SA • Ruben Cesar Moleon, Managing Director, Pilotes Trevi • Cristiano Rattazzi Santiago Argentino, President, Fiat Argentina, viceprezident ADEFA • vánoční A. Rigano, President, Fiat Industrial Argentina KURZY SPRÁVA A ŘÍZENÍ Korporátní komunikace Španělský jazyk KURZ PRO PODNIKÁNÍ digitálního marketingu Corporate Finance MANAGEMENT latinskoamerických trhů Internacionalizace podniků v latinskoamerických trhů MARKETING Marketingový výzkum Řízení dodavatelských řetězců METODIKA Vzdělávací sezení poskytují odlišné metodiky učení, včetně přednášek, simulace, případové studie diskusí a prezentací společnostmi, osvědčení, skupinová práce. Dokončit vzdělávací dráhy master přednáška učil odborníků z podnikatelského světa, vědy a politiky, a četné příležitosti pro diskusi a interakci s obchodním světě přes anamnéz. Program je vyvíjen v úzké spolupráci s partnerskými společnostmi a to jak během kurzů, rozdělených do dvou fází, a to jak v průběhu tří firemních projektů odvětvový přístup; výuka přístup je zcela odlišný od tradičních univerzitních kurzů, jak poučení z řídící jednotky poskytují skutečné funkční nástroje pro plnění konkrétních projektů. Tato konstrukce vize se promítá do: společnost projektu (leden-12, 2016), který je určen pro dobu trvání Master 3 velké projekty od jednoho měsíce každé (květen, červen a červenec 2017) na sektor vybrané destinace Jiné kratší projekty zahrnuté do jednotlivých kurzů konečný návrh na ploše. Kariérní rozvoj Integrace s podniky je prioritou a rozlišování aspektem ve všech programech Bologna Business School, včetně Master in Business Management - trhy Latinské Ameriky. vytvořit zaměstnatelnost Jedná se o činnost, při které je škola plně odhodlána prostřednictvím systematického působení profesního rozvoje, s pokračující závazek kombinovat nejlepší profesionální studentských projektů s ohledem na potřeby vyjádřené podniky. Lo stáže Je to výborný odrazový můstek, stačí vzít v úvahu, že do šesti měsíců po skončení plný úvazek mistra Bologna Business School v průměru 85% absolventů je součástí společnosti. NÁKLADY Startovné je mistr 11200 EUR (bez daně) která má být zaplacena ve třech splátkách: První splátka: 1.500 € Druhá splátka: 6,000 euro Třetí díl: 3.700 € La poplatek zahrnuje frekvence na Master, všechny studijní materiály k dispozici prostřednictvím on-line platformy a přístup ke službám Bologna Business School, která patří Wi-Fi osobní účet, využití počítačové učebny PC, využití oborů, přístup k krytý tělocvična, zázemí pro školní restauraci. Poplatek vás opravňuje k účasti na činnosti učení, jako jsou jazykové kurzy a hlavní přednášky na pozvání. V parku Vysoké školy je k dispozici s dostatkem parkovacích míst. Dále s tím, že studentský průkaz University of Bologna studenti mají přístup ke všem univerzitních zařízení, včetně více než 100 knihoven, digitálních zdrojů a studoven (včetně online předplatné a databanky); 3 univerzitních jídelen; zvýhodněné ceny školného v řadě ubytovacích zařízení. POCTA ÚVĚRY Díky dohodě mezi boloňským Business School a účastníky Intesa Sanpaolo může přistupovat k čestnou půjčku "pro tebe hostování s chválou" za zvýhodněnou sazbou na pokrytí nákladů na registrační poplatek. Hlavní rysy: Částka rovná procentnímu podílu, které se konalo sníženou sazbou bez záruk Splatné za 10 let Bez omezení vyhynutí STIPENDIA Bologna Business School nabízí částečné stipendium, udělovány na základě zásluh, na vítěze ve výběrovém testech. Kromě toho na konci kurzu, škola uděluje cenu pro nejlepšího studenta. Kromě toho budou účastníci této diplomové adresu těžit z snížený poplatek 9200 €, Náklady na mistra může být podporována nebo sponzorované třetími stranami: vládních agentur, nadací a firem. INPS přispěl INPS, Které jim byly přiděleny do tohoto mistra stipendia ve výši 10.000 eur vyhrazeno pro členy INPS veřejné správy, aby děti a sirotky členů a veřejných důchodců. [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Magistr Marketingu (online)

RMIT University: Online
Online forma Kombinované 2 let October 2017 Austrálie Melbourne

RMIT je online Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. [+]

RMIT je on-line Master of Marketing je určen pro stávající a začínající manažery, kteří chtějí zvýšit jejich znalosti přes all-of-business přístupu k marketingu. Je to také ideální nástroj pro podnikatele, kteří potřebují být přes každý aspekt firemního marketingu založit nový podnik. Dozvíte se, jak: zdokonalit své znalosti v plánování, řízení, realizaci a monitorování rozvíjet základní dovednosti poskytovat efektivní strategii zlepšit své osobní manažerské dovednosti lépe porozumět vztahu mezi marketingem a dalších oblastech řízení Spolupracovat s odborníky z průmyslu, renomovaných, kteří budou pomáhat vidíte roli marketingu v nových a nepředstavitelných způsoby. Náš on-line kurz vám umožní vytvořit šíři znalostí se zaměřením na praktické, reálných nástrojů a strategií, které platí také pro osobní kariéru, takže můžete neustále v pohybu vpřed. Co budete studovat: Marketing Management Chování spotřebitele Marketingový výzkum Marketingová komunikační strategie inovace produktů Interactive Marketing Business and Marketing Network MARKETING SERVICES sociální marketing strategie Brand Strategický marketing Business Research design 
 Výhody studovat online RMIT Studie při práci na plný úvazek RMIT zrychlil on-line Program vás připraví pro větší úspěch kariéry, zatímco budete pokračovat v práci na plný úvazek. Tento flexibilní přístup k postgraduálnímu studiu nabízí více příležitostí k provozování s životními závazky a zároveň zdokonaluje své kariéry. dokončit dříve Můžete si zapsat do některého z našich šesti doby studia po celý rok; každá doba studia je sedm týdnů dlouhá. Takže ať už budete potřebovat, aby se vešly své studium kolem pracovního, rodinného nebo treky přes Himálaj, můžete vytvořit časový plán, který vám vyhovuje. No on-univerzitní zkoušky nebo přednášek I když budete mít on-line hodnocení, Master of Marketing přináší pohodlné on-line program bez požadavku na on-kampusu docházky a tradiční zkoušky. Všechny přednáška materiál a obsah je dodáván přímo na vás prostřednictvím interaktivního online učení platformy, ať jste kdekoliv. Přístup k world-class akademici Náš on-line program je vyvinut pod vedením renomovaných akademických pracovníků a lídry, kteří mají nejvíce up-to-date znalosti, aby vás vybavit řešit problémy se správou. Máme prostě optimalizovali náš obsah na-školní areál pro digitální učebny, aby se studuje více dosažitelné pro rušný životní styl. Work-learning spojen Hnacím motorem našeho programu je průmyslový připojení budete dělat při studiu. Učte se od renomovaných akademiků a lídry, zatímco řídí pozoruhodný poradní rady vedení. To znamená, že to, co se naučíte mohou být aplikovány na svou práci okamžitě. Vyhrazená podpora a pomoc Naše studie domovníci jsou odborníky na podporu studentů a bude s vámi na každém kroku na cestě, k dispozici, které vám pomohou v celém svém studijním cesty. Studenti obdrží jeden na jednoho poradenství, pomoc a motivaci, stejně jako vám pomůže přístup k veškeré nástroje, zdroje nebo služby, které potřebujete, a pomůže dosáhnout vašich studijních cílů. Program příjem 6 příjem ročně (říjen, leden, březen, květen, červenec a září). vnořené kvalifikace Navíc naše Master of Marketing zahrnuje kurzy, které tvoří náš Graduate Certificate, takže pokud budete potřebovat předčasně ukončit program, můžete získat postgraduální kvalifikaci úspěšným ukončením stanovené kurzy. Graduate Certificate je také cesta k otisků pro některé studenty (viz vstupní požadavky). Vstupní požadavky Australský bakalářský diplom nebo rovnocenná nebo vyšší úroveň kvalifikace, v obchodě (nebo příbuzného oboru); nebo RMIT Graduate Certificate v marketingu. Žadatelé se stupněm v non-obchodní nebo příbuzného oboru potřeba žádat o Graduate Certificate v marketingu dokončit magisterský titul na dva roky zrychlený režim na částečný úvazek. [-]

MRes Obchodní Administrativa

GIMPA Ghana Institute of Management and Public Administration
Campus forma Kombinované 2 let September 2017 Ghana Accra

MRes je míra výzkum založený na který připravuje absolventy pro akademické kariéry v různých funkčních oblastí podnikání v institucí terciárního vzdělávání a výzkumných odděleních organizací. Program klade důraz na rozvoj dovedností v chápání teorie, výzkumný proces a metodologii. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Pokud hledáte pro: Magisterský titul v oblasti obchodu s pověření world-class Globální fakulty s nejnovějšími poznatky v oblasti vedení a řízení Nejlepší sada PhD kvalifikovaných lektorů v každém obchodní škole v Ghaně Silná vazba mezi třídě učení a praxi globálního obchodu Chcete-li zvýšit své manažerské a vůdčí schopnosti na nejvyšší celosvětový standard Pak GIMPA je perfektní zápas. MRes je míra výzkum založený na který připravuje absolventy pro akademické kariéry v různých funkčních oblastí podnikání v institucí terciárního vzdělávání a výzkumných odděleních organizací. Program klade důraz na rozvoj dovedností v chápání teorie, výzkumný proces a metodologii. Absolventi programu se očekává, přispívat k rozvoji znalostí obchodních praktik pomocí výzkumu, vzdělávání a poradenství. To je také určen pro zájemce o získání doktorát v budoucnu. Učební plán má za cíl poskytnout absolventům s nadhledem podnikání plus expozici do hloubky k určitému obchodnímu oblasti obsahu a výzkumných metod. Obsah programu Vyžadováno (Core) Předmět (y): Min.vyp.vzduch 700 Kvantitativní metody (6Cr) * (Pre-Program) * Může být upuštěno pro studenty s kvantitativními založené na prvním nebo druhém stupňů GMBA 601 Správa organizace (3cr) GMBA 602 Business Economics (3cr) GMBA 603 Účetnictví pro rozhodování (3cr) GMBA 606 Marketing Management (3cr) GMBA 607 Správa Operations (3cr) GMBA 609 Manažerské finance (3cr) Nástroje pro výzkum (9 kreditů) Min.vyp.vzduch 800 Základy sociální výzkum Science (3cr) * Min.vyp.vzduch 801 Metody výzkumu v Behavioral vědy (3cr) OR Min.vyp.vzduch 802 Metody výzkumu v oblasti účetnictví a financí (3cr) Min.vyp.vzduch 804 ekonometrie (3cr) OR Min.vyp.vzduch 806 Měření Teorie a analýza dat (3cr) * Povinné všech studentů Specializací / Volitelné předměty: (12 kreditů) účetnictví MSAC 900 Finanční účetnictví teorie 1 (3cr) MSAC 901 Manažerské účetnictví teorie 2 (3cr) MSAC 902 Speciální témata v účetnictví (6cr) finance MSFI 910 Corporate Finance Theory & Research (3cr) MSFI 911 Investiční teorie a výzkum (3cr) MSFI 912 Speciální témata v oboru Finance (6cr) řízení MSMG 920 Teorie v Organizační chování (3cr) MSMG 921 Organizační teorie (3cr) MSMG 922 Speciální témata v řízení (6cr) marketing MSMK 930 Spotřebitelské teorie a výzkum chování (3cr) MSMK 931 Teorie v marketingové strategie (3cr) MSMK 932 Speciální témata v marketingu (6cr) Řízení dodavatelského řetězce MSOP 900 Theory of Operations Management (3cr) MSOP 901 Supply Chain Management seminář (3cr) MSOP 902 Speciální témata v Supply Chain Management (6cr) Výzkum Součást: MSTH 990 Seminář k diplomové práci (18cr) Struktura programu Program se spouští ve třech formátech: večery, víkendové a Modular. Školní areály v Kumasi, Takoradi a Akkře může spustit různé formáty v závislosti na potřebách studentů. Večerní program je provozován po dobu 2 let 4/5 semestrů. Studenti mají Třídy tři (3) třikrát týdně. Třídy jsou od 5.30 hodin do 8.30 hodin. Modulární program je intenzivní vzdělávací zkušenost vychází z pěti 3-týdenní zasedání na pět měsíčních intervalech. Víkendový program je provozován po dobu dvou let 4/5 semestrů. Studenti mají třídy v pátek večer a celý den v sobotu. Požadavky na přijetí Předpokladem pro přijetí jsou: Silné kvantitativní pozadí a / nebo výzkumné orientace; 2. třída Horní Division minimum pro absolventy v oblasti obchodu, ekonomie a dalších společenských věd; 2. třída Nižší Division minimum pro absolventy v oblasti matematiky, statistiky a související technické vědy; Pro program v souladu s účetním terminálu odbornou kvalifikaci by bylo přidáno výhodu; Prokázaly zájem o výuku a výzkum na terciární úrovni; Sponzorství instituce terciárního vzdělávání bude výhodou. Jak se přihlásit: Zájemci mohou stáhnout přihlášku z našich webových stránek, www.gimpa.edu.gh. Vyplněný formulář žádosti s originálními přepisy a ověřené kopie osvědčení, by měly být předloženy do jednoho z našich areálech. Vyplnění formuláře žádosti musí být přiložen doklad o zaplacení zpracování žádosti o poplatek GHC 200.00 [US $ 150 pro zahraniční studenty]. [-]

Mezinárodní Magistr Studijní Program "Mezinárodní Marketing Management"

Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rusko St Petersburg

Mezinárodní studijní program je realizován Institutem průmyslového ekonomiky a managementu SPbSPU ve spolupráci s ESB Business School, Reutlingen (Německo). [+]

Mezinárodní studijní program je realizován Institutem průmyslového ekonomiky a managementu SPbSPU ve spolupráci s ESB Business School, Reutlingen (Německo). Tréninkové metody: přednášky a semináře, interaktivní prezentace, případové studie, počítačové obchodní simulační hra, výzkumný projekt. Kurzy SPbSPU: - Obchodní angličtina - mezinárodní obchodní právo / Etika v podnikání - Manažerská ekonomika - teorie organizace - řízení Podnikání Interkulturní / Mezinárodní řízení lidských zdrojů - Výzkumné metody v řízení - výzkum Mezinárodní trh mezinárodní obchod (v cizím jazyce) - Mezinárodní marketing management - Mezinárodní řídící - Organizační a manažerské praxe - Moderní strategické analýzy - Corporate finance - Průmyslová marketing - Mezinárodní standardy řízení výroby / Mezinárodní řízení nákupu a dodavatelského řetězce - Mezinárodní řízení logistiky / Prodej - výzkumná práce [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Obchodu

Technical University of Ostrava
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Česká republika Ostrava

Magisterský titul Marketing and Business navazuje na bakalářském stupni stejného jména, prohloubení znalostí studentů o otázkách, které jsou nezbytné pro aktivní ovlivňování trhů a úspěšné provádění marketingových a obchodních kampaní. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Studijní obor Ekonomika a management Pobočka Profile Magisterský titul Marketing and Business navazuje na bakalářském stupni stejného jména, prohloubení znalostí studentů o otázkách, které jsou nezbytné pro aktivní ovlivňování trhů a úspěšné provádění marketingových a obchodních kampaní. Klíčové studijní výstupy Znalost Filosofií studia osnov se opírá o možných budoucích pracovních příležitostí pro absolventy, a zaměřuje se především na rozvíjení znalostí ohledně marketingového řízení, aplikace na trhu marketingu (mezinárodní marketing, servis marketing, obchodní marketing) a obchodních dovedností (řízení prodeje, nákupu management, řízení maloobchodu, zahraničního obchodu operace). Výuka zahrnuje také pokročilé kurzy marketingového výzkumu a statistiky. Dovednosti Absolventi nacházejí uplatnění jako marketingových a obchodních manažerů, výzkumné pracovníky a pracovníky reklamních agentur, marketingových poradců, odborníků pro styk s veřejností a v business to business trzích, služby, obchodní firmy na spotřebitelském trhu a ve veřejné správě, a může také realizovat své podnikatelské plány jako jednotlivci. Obecné kompetence Absolventi budou schopni řešit dílčí povahy hospodářských úkolů a organizovat jejich řešení tým. Jsou schopni aplikovat základní metody výzkumu a analýzy zpracování informací jako základ pro řešení praktických problémů. Absolventi budou schopni řešit dílčí povahy hospodářských úkolů a organizovat jejich řešení tým. Je schopen aplikovat základní metody výzkumu a analýzy zpracování informací jako základ pro řešení praktických problémů. Absolventi budou schopni řešit dílčí povahy hospodářských úkolů a organizovat jejich řešení tým. Je schopen aplikovat základní metody výzkumu a analýzy zpracování informací jako základ pro řešení praktických problémů. Profesní profily absolventů Magisterský obor navazuje na bakalářský titul z oboru a prohlubuje své odborné znalosti v oblastech, které jsou potřebné pro marketing ovlivňování trhu a úspěšné realizaci podnikatelských aktivit. Filozofie programu je postavena především na poznání marketingového řízení a marketingových aplikací (mezinárodní marketing, marketingové služby, business marketing) a podnikatelských dovedností (včetně managementu, řízení maloobchodu, zahraničního obchodu operace). Absolventi programu mohou pracovat jako manažeři v marketingu a obchodního oddělení výrobních firem. Můžete si také najít v reklamě, výzkumu a mediální agentury, nebo mohou působit jako mluvčí v podnicích a institucích. Požadavky na přijetí Určena děkan, může zahrnovat přijímací zkoušky, jiné formální dokumenty. Požadavek promoce 120 kreditů, státní závěrečná zkouška, Diplomová práce Struktura předmětů s uvedením ECTS kreditů Seznam předmětů je k dispozici na podrobný popis větev strana 30 ECTS kredit za semestr. [-]

Specializovaný Magistr V Managementu Médií

ESCP Europe Business School
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Francie Paris

Cílem MS Media Management je formovat příští generace mediálních profesionálů pro jejich budoucí kariéru: správu médií a strategické poradenství, filmové a televizní produkce a distribuce, výroby TransMedia, digitální podnikání, atd [+]

Studium na Paris areálu. Vědecký ředitel: Prof. Ghislain DESLANDES Cíle programu Cílem MS Media Management je formovat příští generace mediálních profesionálů pro jejich budoucí kariéru: správu médií a strategické poradenství, filmové a televizní produkce a distribuce, výroby TransMedia, digitální podnikání, atd Kariérní možnosti Absolventi pracují na pozicích, jako jsou: Market výzkumník, asistentka produkce, Junior Consultant, Partnership Project Manager Digital Publishing Manager, programový ředitel, manažer multimediální projekt, novinář, mediální konzultant, atd Osnovy Kombinace teorie tříd a živých praktických případů. Důraz je kladen na: Žurnalistická techniky Media Management Principy Aplikovaná řízení Televize a nových médií pro správu Základy Movie Business Výroba a distribuce filmu Semináře Mezinárodní seminář V loňském roce se studenti šli do Mexico City, Mexiko třída Profile Obchod: 34% Engineering: 3% Politické vědy: 19% Kultura: 7% Právo: 15% Výtvarná umění, literatury a filozofie: 11% Humanitní a sociální studia: 11% 19% zahraničních studentů 67% žen, 33% mužů požadavek na jazyk Francouzsky a anglicky DOBA 1 rok (Start v září) Průzkum Job 35K € je průměrný plat po MS. jsou zaměstnány méně než 3 měsíce po dokončení studia 75%. 63% mít práci s mezinárodním rozměrem. V jakém odvětví: Média / Vydavatelství / Umění / Kultura: 87% Consulting: 13% Jak se přihlásit Online aplikace TOEFL, TOEIC nebo IELTS skóre Osobní pohovor, pokud nárok [-]

Marketing (MSC)

Hochschule Bonn-Rhein-Sieg
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2017 Německo Sv. Augustin

Cílem magisterského programu je poskytnout studentům hlubší porozumění marketingové otázky na základě řádného marketingové související školení. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Cílem magisterského programu je poskytnout studentům hlubší porozumění marketingové otázky na základě řádného marketingové související školení. Zejména různé technologický vývoj a budoucí trendy jsou brány v úvahu při vývoji trhů. Tím je zajištěno, že studenti jsou připraveni na budoucí požadavky trhu a jsou velmi atraktivní pro potenciální zaměstnavatele. Výuka bude probíhat jak na Campus Rheinbachu a na Campus Sankt Augustin. Na první pohled Stupeň: Magisterské stupně Campus: Sankt Augustin, Německo Standardní doba studia: 3 semestry s celkem 90 ECTS kreditů Akreditace: ještě není dokončena Předpoklady: Chcete-li být přijat do magisterského studijního programu, žadatelé jsou povinni předložit doklad o tom, získal první titul kvalifikaci pro povolání (např. G. Bachelor nebo stupeň stejné nebo vyšší úrovni) v ekonomických vědách, Podnikové informační systémy, Business inženýrství nebo obchodní psychologie. Stupeň musí být vydán alespoň výslednou známku 2,7 a minimálně 210 kreditů (ECTS). V případě, že požadavky jsou splněny, studijní místa jsou přiřazeny v souladu s místním výběrového řízení (NC). Pokud byl profesionální titul byl udělen méně než 210 úvěrů, ale minimálně 180 kreditů, praktický termín musí být úspěšně dokončen. Oficiální žádost o zimním semestru se uskuteční ve dnech 15.05. a 15.07. Vzdělání nebo diplom certifikáty, které zahrnují průměrnou známku lze podávat do 22. července (to platí pro žadatele s certifikáty ze zemí mimo EU). Jazykové znalosti: Jazykem výuky je angličtina. Začátek kurzu: Zimní semestr Poplatek za semestr: http://www.h-brs.de/fees [-]

Magistr V Digitální Marketing, Komunikace A E-business řízení

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Campus forma Denní studium October 2017 Španělsko Madrid

Master of Marketing, komunikace a E-Business Management poskytuje studentům teoretické a strategické znalosti internetového marketingu: z digitálních komunikací operativní jednomu z reklamní agentury. [+]

Tento program je probíhají ve španělštině The Master of Marketing, komunikace a E-Business Management poskytuje studentům teoretické a strategické znalosti o on-line marketingu: z digitálních komunikací na operativní jedné z reklamní agentury. V sociální a průmyslového kontextu, ve kterém je použití sítě je rychle se měnícím komunikace a marketingu, jsme ponořeni v procesu neustálých změn. Začlenění technologie v jakékoliv činnosti, a to zejména ve způsobu, jakým spotřebitelé přemýšlet o tom, a zváží jejich rozhodování při koupi mění způsob a zvyky prodeje po celém světě. The Master of Marketing, komunikace a E-Business Management vede studenty v tomto novém a rychle se měnící scény, aby jim ukázat, v praktickým způsobem, jak se digitální změně ovlivňující svět reklamní komunikace. Práce je založena na nějaké znalosti spojené s realitou, která jim umožní činit rozhodnutí, která úspěšně čelit jejich budoucí profesní činnost. The Master of Marketing, komunikace a E-Business Management pochází z klíčového koncepce: v dnešní společnosti je logické a obvyklé, že digitální komunikace je základ všeho druhu činností, které mají co do činění s oblastí, jako je marketing, reklama a komunikace. Prostřednictvím komplexního programu, že chce pokrýt všechny aspekty digitální komunikace z praktického přístupu, který se vztahuje na všechny operativní komunikace on-line reklamní agentury, k rozvoji teoretických a strategických aspektů online marketingu jejich použití na případy a projekty , Tímto způsobem, Istituto Europeo di design nabízí vysokou úroveň specializace ve všech záležitostech týkajících se marketingu a reklamy na internetu, aby bylo dosaženo tímto způsobem na konci kurzu: 1. Studenti mají jasnou představu o roli, kterou hraje internet dnes v organizacích, síly to má v oblasti marketingu a prodeje, a možných budoucích scénářů, že čistý může nabídnout oddělení komunikace a marketingu společnosti. 2. Znalosti posílen konkrétních případových studiích nejlepších postupů v on-line komunikace, strategie a tvořivost. 3. Studenti mají správné technologickou základnu, která umožňuje pochopit základy většiny internetových služeb. 4. Chcete-li obnovit a posílit všechny tyto znalosti studentů o nejdůležitějších pojmů moderního marketingu, které jim pomohou lépe pochopit cíle a oblasti své on-line akcí. 5. Chcete-li porozumět a praktikovat základy projektového řízení, zásadní při realizaci jakéhokoli technického vývoje pro start-up on-line komunikačních a reklamních strategií: Rozpracování reklamní mikro stránek, sběru dat formulářů, bannerové kampaně, blogy, bohaté média atd .. 6.. Pro pochopení základů metriky v digitálním světě, stejně jako vše, co v souvislosti s mediální plánování. ZAMĚŘENÉ NA: Doktorandů a absolventů v oblasti komunikace, marketingu, managementu, reklama, umění a designu. Profesní zkušenosti budou oceněny. [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců March 2017 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) možnosti učení Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magistr V Marketingu

Vrije Universiteit Amsterdam
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Nizozemsko Amsterodam

Magisterský v marketingu program, vás vezme na cestu, ve které jste problém sami dále hledat v oblastech marketingové teorie, marketingový výzkum ... [+]

Mistr v marketingu

 

Magisterský v Marketing Program vás vezme na cestu, ve kterém problém sami hledat dále v oblasti marketingové teorie, marketingový výzkum a marketingové praxe. Naučíte se trategically myslet, a tak pochopit, jak může být lepší než hodnoty vytvořené pro zákazníky a dalšími zainteresovanými stranami při dosahování cílů organizace.

První semestr

Cesta začíná pochopení toho, jak je udržitelné konkurenční výhodu získá vytváření hodnoty pro zákazníky a společnost. Spíše než se zaměřit na "recepty na úspěch", je kladen důraz na hledání dále: pochopit, proč něco funguje. To také vyžaduje hluboké pochopení metodiky výzkumu. Cesta vás také se hlouběji ve světech spotřebitelských a podnikatelských-tobusiness marketing, jeden produkt nebo službu, a tak umožní vám oslovit marketingových problémů ve stále složitějším mezinárodním prostředí. Druhý semestr... [-]


Magistr V Pořádání Akcí

ESODE
Campus forma Denní studium Kombinované November 2017 Španělsko Madrid

Tento vzdělávací program umožňuje studentům zvládnout všechny aspekty komplexního organizaci události, od koncepce až po vyhodnocení, a to prostřednictvím strategie, implementace, výroba, realizace, optimalizace rozpočtu, logistika, post-produkce a ukončení projektu. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Včasná registrace slevy Tento vzdělávací program umožňuje studentům zvládnout všechny aspekty komplexního organizaci události, od koncepce až po vyhodnocení, a to prostřednictvím strategie, implementace, výroba, realizace, optimalizace rozpočtu, logistika, post-produkce a ukončení projektu. Pokud chcete trénovat jako profesionál v oblasti pořádání akcí v praktické a osobně, hlavní program je vaše nejlepší volba. Obsahuje také nezaplacené povinné prestižní agentury nejlepší postupy v odvětví. CÍLE Sektor odborné akce musí být specialista s vůdčí schopnosti, respektu k rozmanitosti, pružnost v jednání, velkorysost, koordinační schopnosti, jemnost a inteligence komunikační prostředek pro volby. Tento program má tyto cíle: Analyzovat strategický význam živé komunikace v rámci organizace, jako způsob polohování a vztah se svým publikem za účelem dosažení stanovených cílů. Poskytnout nezbytné dovednosti pro řízení událost, jako je firemní image, media relations, reklama, on-line komunikace, PR, mimo jiné správně. Poskytnout studentům nástroje potřebné k návrhu komunikačního plánu použít na celou organizaci události jakémkoli odvětví nebo oblast a zároveň posílit jejich schopnosti interpersonální dovednosti. Vyvinout nové techniky a nástroje použité na organizaci akcí a osvědčených postupů pořadatele ve svých vztazích s dodavateli a zákazníky. AUDIENCE Studenti s univerzitním diplomem nebo pracovní praxe, kteří si chtějí doplnit své vzdělání a zvýšení jejich profesní příležitosti vyniknout a úspěšně řešit profesionální výkon v oblasti organizace akcí a komunikace. Čerství absolventi, absolventi a postgraduální studenti, kteří hledají pro specializaci přidal se k jeho kariéře, nebo chtějí rozšířit svou kariéru a vynikají v tomto odvětví. Odborníci v oblasti marketingu, médií, reklamy a PR, které vyžadují specifické datum znalosti a školení v oblasti pořádání akcí. Z těchto poznatků budou rozvíjet účinnější prodejní strategie, s níž vytvářet a nabízet nové obchodní linie a nové produkty. Profesionální sektoru cestovního ruchu. Vzdělávací akce zahrnuje nejen realizaci konferencí, veletrhů, hotely a letadel najímání, ale také zavádí kreativní koncept. * Pokud je určitý stupeň nebude požadovat, aby prokázali, že mají tři roky praxe. MODULY PROGRAM 1.. Události: typy, struktura, na trhu 2. CSR - Corporate Social Responsibility 3. Obchodní organizace v dubnu. Marketingové akce v květnu. 6 komunikační události. Osobní schopnosti 7. Nové technologie aplikuje na události 8. Událost jako nástroj firemní image v září. Kreativita v Události 10. 11 podnikání a oficiální protokol. Koučování v organizaci, etiky a deontologie. 12 Event Management Tools 13. Projektování, výroba a realizace akcí METODIKA A ZPŮSOB ESODE nabízí tento titul magisterský CLASSROOM. Teoretické a praktické kurzy vedené nejproslulejších profesionály. Přednášky národních a mezinárodních odborníků. Kontroly v lokalitách a zajímavých místech. Student bude mít možnost navštívit místa událostí plnit své pracovní metody. Systém hodnocení. Student poplatek vyšetření, individuální a skupinová práce a závěrečný projekt. Závěrečný projekt. Student bude muset prokázat u soudu všechny znalosti získané v průběhu, aplikovaný na případové studie. PRAXE Tento pán zaplatil a zaručena osnov postupy v nejlepších agentur v zemi. Tím se student tohoto Masters bude vykonávat čtyři měsíce praxe, favorizovat získávání dovedností s cílem usnadnit jejich zaměstnatelnost. Společnost je povinné vzdělávání a sledování výkonu žáka či studenta se provádí přes akademické lektora z ESODE a jiným opatrovník společností. * Studenti, kteří pracují ve firmách budou moci ověřit své postupy. CERTIFIKACE ESODE studentů, škola akcí organizátorů, po dokončení vzdělávací program bude udělen titul mistr v integrovaných ORGANIZACE UDÁLOSTI (1500 hodin) certifikovaných univerzitní Nebrija. [-]

Magisterské Studium - Obchodní Administrativa

Colorado Heights University (CHU)
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Spojené státy americké Denver

Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. [+]

Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. Chu Fakulta má zkušenosti z praxe, které doplňují jeho moderní tituly, a učební plán je zaměřen na přípravu vedoucích pracovníků s dovednostmi uspět a prosperovat v dnešním konkurenčním trhu. Studenti studují spolu s kolegy z celého světa, což přispívá k širokému globálního hlediska. Studenti získají základy v hodnotách, vedení, marketing, účetnictví, financí a dalších důležitých fundamentů. Absolventi mají pevný základ znalostí, která připravuje jim vyniknout v manažerských pozicích v jakémkoli typu obchodní organizace. Osnovy Výuka přístup klade důraz na koncepční a zkušenostní učení. Doplňkem metody případ studie je praxe činnostní učení v týmovém kontextu, který transformuje učební prostředí do real-business-světovém kontextu řešení problémů a řízení příležitostí. Stáže zajistit, že studenti mají pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. Program Cíle předmětu V důsledku úspěšné dokončení MBA v mezinárodním obchodě, každý student prokazuje, že jsou schopni: Soutěžit v obchodním kontextu. Řešit problémy reálného světa. Reagovat na kritické výzvy a paradoxy. Adresa manažerských problémů a podnikání v globálním kontextu. Zaměřit se na dlouhé vzdálenosti strategického rozvoje. Specializace Účetní specializace MBA s důrazem na účetnictví je určena k přípravě studentů, kteří se zajímají o pochopení účetní aspekty podnikání. Stáže v průběhu účetního průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Podnikové finance MBA s důrazem na oddělení Corporate Finance je určen k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci Corporate Finance průmyslu zajišťuje, že všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Management zdravotní péče MBA s důrazem ve zdravotnictví Management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v rostoucím zdravotnický průmysl, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci zdravotnického průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Environmentální management MBA s důrazem na environmentální management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech a do zahraničí; Nicméně, tento důraz je navržen tak, aby zvýšení povědomí o otázkách životního prostředí. FAQ/Odpovědi Dotaz: Co je na-školní areál rezidenčního bydlení podobně? A. Na kolejích Chu jsou cenově dostupné a zábavné. Jsou v docházkové vzdálenosti do všech učeben, knihovnu a jiných areálu zdrojů. Je také snadné chodit mimo akademickou půdu mnoha místních obchodů a restaurací, a to je v blízkosti veřejné dopravy. Q. Budu zapadnout? A. CHU je velmi multi-kulturní, multi-etnický a multi-jazykové prostředí se studenty z více než 40 zemí, takže většina studentů cítí okamžitě pohodlně ve svém novém domově daleko od domova navazování nových přátelství s společný jazyk, náboženství a kultury často velmi první den na kampusu. Nejste sám, protože naši zaměstnanci oba uvnitř jsou přijímací a jiné útvary také z různých zemí a kultur a plně pochopit otázky, které jste o vstupu do nové prostředí v nové zemi a vám pomůže, aby se, že přechod tak hladký a komfortní, jak je to možné. D. Bude CHU mi pomohl zabezpečit pozice CPT a rozhodnout? A. Studenti, kteří mají F-1 status mají nárok na CPT (Kurikulární praxe) a OP D (Volitelné praxe), pokud splňují určitá kritéria. Personál poradenství Chu může studentům pomoci pochopit požadavky a dokončit papírování, aby vznikl nárok a získat CPT a / nebo se rozhodnout pozic. [-]

Specializovaný Magistr Je V Managementu A Marketingu Energie

Grenoble Ecole de Management
Campus forma Kombinované 15 měsíců September 2019 Francie Grenoble

Vyvíjet ve vztahu k udržitelnému rozvoji a potřebu odborníků v oblasti energetiky, specializované mistři seznamuje studenty se specifickými omezeními a problémy v odvětví energetiky. Program na vysoké úrovni, které připravuje odborníky zítřka prostřednictvím křížové a mezioborových přístupu. [+]

Marketingový management - Marketingový management . Cíl: Tato značka je udělována společně Grenoble Ecole de Management a Grenoble INP. Udržitelnost je nyní nevyhnutelné, a to zejména v oblasti energetiky, a tím zvyšuje poptávka po odborníky v této oblasti. Pro splnění tohoto požadavku Grenoble Ecole de řízení formu manažerů na vysoké úrovni, které se specializují v oblasti energetiky a jeho různé otázky. Program: Tento kurz poskytuje přehled o trhu s energií a to jak z hlediska dodavatele k zákazníkovi, s přihlédnutím k významu nových technologií a služeb v oblasti energetické účinnosti. Program je rozdělen do 3 fází se postupně zapojují studenty do podnikání. Dodává se ve spojení s Grenoble INP a ve spolupráci s LIG Grenoblu. Příklady kurzů: - ekonomika a strategie energie - klima a DD - Finance Energie - Energetické sítě - Dynamic Marketing a strategické - řízení lidí a projektů na posílení operativní učení, studenti pracují na inovační projekt a dosažení profesionální práce. Jakou práci mohu dělat s tímto školení? Specializovaný Mistr v managementu a marketingu energie vede k mnoha příležitostem, jako chargé d'affaires technik energetické účinnosti, energetické kupujícího, nebo zařízení správcem. Jak integrovat toto školení? Žádost o přijetí on-line je otevřena: - Pro absolventy, kteří mají zásobník 5 (inženýři, akademici, obchodní školu) - Pro profesionály pracovat nebo hledání zaměstnání, drží podnos 4 s praxí v délce nejméně 3 roky [-]