Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika hledejte zde!

Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Zde naleznete magisterské studium Marketing v Jižní Amerika

Marketing

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Marketingové studie může pomoci studentům, aby se stal odborníky v oboru, naučit je pomoci podnikům úspěšně propagovat a prodávat výrobky myslel, využití marketingových strategií, analýza trendů, výzkumu a cen.

Národy Jižní Ameriky nabízejí silný zážitek s bohatou dobré architektury, styl vaření, keramiky, a tancem. S bohatou minulostí ve folklóru, studuje v Jižní Americe vám umožní dopřát v kultuře, která existovala po staletí.

Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Veškeré informace o magisterském studiu Marketing v Jižní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Jižní Amerika zde!

Čtěte více

Komunikační A Marketingové Komunikace - Schopnost

Universidad Privada De Ciencias Aplicadas
Campus forma Denní studium March 2018 Peru Lima

Velké značky jsou výsledkem odborníků s strategické vize v oblasti marketingové komunikace a citlivě interpretovat potřeby spotřebitelů vytvářet hodnoty. Na UPC jsme inovativní profesionálové s pevné základy v oblasti strategického marketingu, komunikace 360, digitálního marketingu a sociálních sítí, chování spotřebitelů, průzkum trhu, obchodní management a sociální odpovědnost. To vše pro strategické rozhodování, které přidávají hodnotu pro organizaci. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Velké značky jsou výsledkem odborníků s strategické vize v oblasti marketingové komunikace a citlivě interpretovat potřeby spotřebitelů vytvářet hodnoty. Na UPC jsme inovativní profesionálové s pevné základy v oblasti strategického marketingu, komunikace 360, digitálního marketingu a sociálních sítí, chování spotřebitelů, průzkum trhu, obchodní management a sociální odpovědnost. To vše pro strategické rozhodování, které přidávají hodnotu pro organizaci. Zveme vás k přečíst různé kariéry nabízené Fakulty podnikatelské na následujícím odkazu: http://pregrado.upc.edu.pe/facultad-de-comunicaciones/ [-]

Správa A Marketing - Obchodní Fakulty

Universidad Privada De Ciencias Aplicadas
Campus forma Denní studium March 2018 Peru Lima

Pro značku bude ikona o pravosti a mají velký ekonomický, sociální a kulturní dopad, stratég, který spojit své znalosti spotřebitele a plánem podnikového trhu, s přihlédnutím k novým trendům je nutné. Takže UPC, jak vás jako nedílná stratéga marketingu, profesionální obchodní vizi a akční schopnosti vést všechny proměnné v této disciplíně: trh, produkt, distribuce, cen, komunikace a prodeje. [+]

Pro značku bude ikona o pravosti a mají velký ekonomický, sociální a kulturní dopad, stratég, který spojit své znalosti spotřebitele a plánem podnikového trhu, s přihlédnutím k novým trendům je nutné. Takže UPC, jak vás jako nedílná stratéga marketingu, profesionální obchodní vizi a akční schopnosti vést všechny proměnné v této disciplíně: trh, produkt, distribuce, cen, komunikace a prodeje. Studenti Kariéra Management a marketing budou lídři, kteří budou identifikovat potřeby zákazníků a vytvářet inovační strategie, aby posílily své vztahy s značce nebo produktu, dosažení společné výhody. Zveme vás k přečíst různé kariéry nabízené Fakulty podnikatelské na následujícím odkazu: http://pregrado.upc.edu.pe/facultad-de-negocios/ [-]

Magistr V řízení Dopravy: SEO, SEM, SMM

Grupo IOE
Online & Campus forma Kombinované September 2017 Španělsko Barcelona Madrid Murcia Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City Peru Lima Brazílie São Paulo + 10 více

Master je určen pro odborníky se zájmem o navrhování a provádění strategií vlastních digitálních nástrojů pro maximální ziskovost v digitálním prostředí. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Master je určen pro odborníky se zájmem o navrhování a provádění strategií vlastních digitálních nástrojů pro maximální ziskovost v digitálním prostředí. Rodí s potřebou vytvořit celou řadu marketingových technik, které umožňují, aby společnost přilákat potenciální zákazníky. Je založen na procesy atrakcí, konverze a automatizace, takže je dosaženo toho, že v posledním kroku se úplná identita návštěvníka na web. Tak, cílenější reklama může být provedeno. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti [-]

Postgraduální Titul V Módní Marketingu A Komunikace

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2018 Brazílie Sao Paulo

Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. [+]

Tento program je v portugalštině Učil Vystudoval módní marketingu a komunikace. Datum zahájení: duben Dny: pondělí a ve středu (10 setkání) Hodiny: 19h30 do 22h45 Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Registrace do: duben Absolvent programy, které nabízí na Fakultě technologické v Istituto Europeo di design jsou v dodržování zákonů a splňují usnesení CNE / CES Žádné 1 z 03.4.2001 a odstavce 1, 8. června 2007 MEC - Ministerstvo Vzdělání. Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. Cíle: Móda je kreativita projevu, touhy a obrazu, ale také je třeba zacházet jako podnikání, zahrnující řízení znalostí, strategie a plánování. Mistr v módní marketingu a komunikace nabízí školení v oblasti marketingového řízení a komunikaci specifické pro módního průmyslu. Program obsahuje marketingové oblasti aplikován na módě, tendence chování, značky, komunikace a řízení maloobchodu, využívání informačních technologií a nových distribučních kanálů, které poskytují nástroje pro profesionály, je připraven jednat v marketingu pod zaujatost módy se znalostí v oboru a je schopen provádět móda marketingové plány, řídit plánování dostupných zdrojů a také používat efektivní postupy řízení. Vesmír módního průmyslu prošla několika změnami v posledních letech. Konkurence mezi značkami je nelítostná a bere globální rozměr. Tyto distribuční kanály a maloobchodní produkty vyžadují novou úroveň strategického plánování. Tváří v tvář této výzvě, marketing a móda komunikace přijmout nové podíl jako kalení nástroj pro módní obchodní a profesní oblasti vyžaduje odborné znalosti a dovednosti k vybudování marketingové... [-]

Absolvent V Brandingu Zkušenosti

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2018 Brazílie Sao Paulo

Vystudoval Branding zažít Istituto Europeo di Design - IED São Paulo přináší moderní vizi o tom, jak vybudovat a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné referenční) a projekce obrazu organizací , produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidé. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Tento program je v portugalštině Učil Vystudoval Branding Zkušenosti Istituto Europeo di Design - IED São Paulo Přináší moderní vizi o tom, jak vybudovat a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné referenční) a projekční image organizace, produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidi. Datum zahájení: duben Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Absolvent programy, které nabízí na Fakultě technologické v Istituto Europeo di design jsou v dodržování zákonů a splňují usnesení CNE / CES Žádné 1 z 03.4.2001 a odstavce 1, 8. června 2007 MEC - Ministerstvo Vzdělání. Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. Absolvent v Branding Experience. Cíl: Kurz Graduate Značky Zkušenosti Istituto Europeo di Design - IED São Paulo má za cíl vyškolit odborníky na označovat, který je schopen vytvořit a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné reference) a image projekce organizace, produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidé. Program nabízí kompletní trasu, která bere v úvahu různé fáze budování strategie branding - z generace "značky vlastního kapitálu" s definicí hodnot a dalších hmotných a nehmotných prvků diferenciace, včetně strategickou pozici, aby plánování marketingových aktivit, které zahrnují akce zaměřené na interakci značek s jejich cílovým skupinám, tj, jejich výrazy a zážitky. Metodika: Kurz je rozdělen do tří fází: - Fáze I - Souvislosti a výzkum - Sladění koncepcí Branding, aktuálního... [-]

Specializovaný V Oblasti Marketingu A Prodeje A Manažerských Dovedností Master

ADEN campus Lima
Online & Campus forma Denní studium March 2018 Peru Lima

Příjemci: Profesionálové, kteří jsou držiteli manažerských pozicích týkajících se obchodních ploch, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. [+]

soupravy Naučte se specialistou CÍLE Aktualizovat, jak se dělá marketing společnosti uplatňovat účinné postupy pro vytváření poptávky. Naučit se používat Neuromarketing a studium sociálního chování vyvinout zkušenostní marketing a relační akční plán pro efektivní a odpovídající veřejné organizace. Navrhnout a realizovat návrhy úspěšné hodnota v produktech a / nebo služby mají na prodej. Pochopení komerční fenomén ze zkušeností porozumění a strategie řízení rozvoje. Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku na základě podnikatelského záměru se silným důrazem na prodej. Vyvinout a zavést digitální marketingový plán pro značky a věrnosti ze strany spotřebitelů a potenciálních zákazníků, prodejních strategií integrovaných off-line a / nebo prostřednictvím e-commerce. Integrovat inovace jako prostředek k dosažení hodnoty propozice a diferenciaci. Review, vyhodnocovat a plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky. Získávají dovednosti a kompetence pro vedení, přijít, motivovat a řídit intelektuálního kapitálu v týmech orientovaných vysoký výkon. Učení, jak strukturovat obchodní plán, který integruje aspekty týkající se uvádění na trh, konkurenceschopnost, finance, strategie, lidské zdroje, výrobní proces, investičního plánu, uvedení do provozu a údržbě příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a... [-]

Master Se Specializuje Na Digitální Marketing A Manažerských Dovedností

ADEN campus Lima
Online & Campus forma Denní studium March 2018 Peru Lima

Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. soupravy Naučte se specialistou CÍLE Napájení vašeho KARIÉRA stratég Buď svou vlastní kariéru, rozhodnou se specializují na více než 70 programů vysoké obchodní dopad. VZTAHOVAT své znalosti odebere 50 obchodních simulátory, které vám umožní zažít a přehrávání situací v obchodním světě. Zkušenosti odborníků akademické tělo mezinárodní hierarchie, s rozsáhlými manažerské zkušenosti. Propojit se svým Vincúlate mezinárodní sítě s více než 50.000 manažerů předních společností v Latinské Americe a ve Španělsku. ACCESS MBA s mezinárodní MBA uznání premier, akreditované ACBSP (USA) a použitelné ve Společenství E Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Master in Marketing Digital-Online Manažer se zaměřením na obchodní potenciál firmy až dosud nikdy neměl moc je třeba rozvíjet prostřednictvím Internetu. není pochyb o tom role digitálního marketingu do obchodního rozvoje a její vliv na chování dnešních spotřebitelů. Současné představitelé zaměřují na pochopení jejich potřeb a správnou stavbu takzvané digitální marketingové ekosystém organizace. Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]

Specializovaný V Oblasti Marketingu A Prodeje A Manažerských Dovedností Master

ADEN Chile
Online & Campus forma Denní studium February 2018 Chile Santiago

Příjemci: Profesionálové, kteří jsou držiteli manažerských pozicích týkajících se obchodních ploch, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. [+]

soupravy Naučte se specialistou CÍLE Aktualizovat, jak se dělá marketing společnosti uplatňovat účinné postupy pro vytváření poptávky. Naučit se používat Neuromarketing a studium sociálního chování vyvinout zkušenostní marketing a relační akční plán pro efektivní a odpovídající veřejné organizace. Navrhnout a realizovat návrhy úspěšné hodnota v produktech a / nebo služby mají na prodej. Pochopení komerční fenomén ze zkušeností porozumění a strategie řízení rozvoje. Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku na základě podnikatelského záměru se silným důrazem na prodej. Vyvinout a zavést digitální marketingový plán pro značky a věrnosti ze strany spotřebitelů a potenciálních zákazníků, prodejních strategií integrovaných off-line a / nebo prostřednictvím e-commerce. Integrovat inovace jako prostředek k dosažení hodnoty propozice a diferenciaci. Review, vyhodnocovat a plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky. Získávají dovednosti a kompetence pro vedení, přijít, motivovat a řídit intelektuálního kapitálu v týmech orientovaných vysoký výkon. Učení, jak strukturovat obchodní plán, který integruje aspekty týkající se uvádění na trh, konkurenceschopnost, finance, strategie, lidské zdroje, výrobní proces, investičního plánu, uvedení do provozu a údržbě příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a... [-]

Master Se Specializuje Na Digitální Marketing A Manažerských Dovedností

ADEN Chile
Online & Campus forma Denní studium February 2018 Chile Santiago

Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. soupravy Naučte se specialistou CÍLE Napájení vašeho KARIÉRA stratég Buď svou vlastní kariéru, rozhodnou se specializují na více než 70 programů vysoké obchodní dopad. VZTAHOVAT své znalosti odebere 50 obchodních simulátory, které vám umožní zažít a přehrávání situací v obchodním světě. Zkušenosti odborníků akademické tělo mezinárodní hierarchie, s rozsáhlými manažerské zkušenosti. Propojit se svým Vincúlate mezinárodní sítě s více než 50.000 manažerů předních společností v Latinské Americe a ve Španělsku. ACCESS MBA s mezinárodní MBA uznání premier, akreditované ACBSP (USA) a použitelné ve Společenství E Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Master in Marketing Digital-Online Manažer se zaměřením na obchodní potenciál firmy až dosud nikdy neměl moc je třeba rozvíjet prostřednictvím Internetu. není pochyb o tom role digitálního marketingu do obchodního rozvoje a její vliv na chování dnešních spotřebitelů. Současné představitelé zaměřují na pochopení jejich potřeb a správnou stavbu takzvané digitální marketingové ekosystém organizace. Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku A Jejich Uvádění Na Trh

IEDE Business School Chile
Campus nebo Online Denní studium 18 měsíců February 2018 Chile Providencia

Dnes, více než kdy jindy, firmy soutěžit pomocí schopnosti a talent lidí, kteří pracují v nich. Kromě toho bylo potřeba pro celoživotní učení, který má svůj původ v frekvence, hloubky a složitosti změn, které ovlivňují organizace a prostředí, v němž působí. [+]

PŘEHLED Dnes, více než kdy jindy, firmy soutěžit pomocí schopnosti a talent lidí, kteří pracují v nich. Kromě toho bylo potřeba pro celoživotní učení, který má svůj původ v frekvence, hloubky a složitosti změn, které ovlivňují organizace a prostředí, v němž působí. CÍLE Role ředitele obchodní a marketingové převzala vedoucí úlohu v moderním podnikání. Vzhledem k tomu, trhy jsou stále více konkurenční, složité a měnící se, tento profesionální vyžaduje přípravu a neustálé zlepšování v oblastech, jako je strategické plánování, strategický marketing, chování spotřebitelů, a strategické řízení prodeje, mezi ostatními. Master in Business Management a marketing, e-learning, Program IEDE Business School má za cíl, aby si studenti osvojili, posilovat a rozvíjet schopnosti a dovednosti pro řízení zvuku rozhodování v oblasti obchodních a marketingových strategií, pro tuhé dovednosti pro úspěšné fungování v této oblasti. PROFIL TITULADO Mistr Graduate Professional in Business Management a marketing dosáhl úrovně znalostí, dovedností a kompetencí v této oblasti, které umožňují: Identifikovat spotřebitelů segmenty a identifikovat nové obchodní příležitosti. Zvládnutí obchodní a marketingové strategie ve společnosti, s pevnou znalost kvantitativních a kvalitativních nástrojů. Navrhnout a realizovat strategické plánování marketingu a komunikací, aby úspěšně konkurovat na domácích i zahraničních trzích. Definujte strategické a taktické kritéria, která by měla charakterizují prodejní tým za účelem posílení jejich motivace a odhodlání k plnění obchodních cílů v rámci podnikatelského sektoru. Držte pozice v celkovém managementu a výkonného vedení v oblasti marketingu, společností nebo organizací veřejné a / nebo soukromé. HLAVNÍ RYSY Španělský titul by UEM Zahrnuje exkluzivní přístup k James McGuire Global Business... [-]

Odborné Znalosti V Oblasti Projektového Managementu

EAN University
Campus forma Denní studium 58 týdnů January 2018 Kolumbie Bogotá

EAN University vlaky vůdce, kteří vykonávají jako manažeři, konzultanti a výzkumní pracovníci ve správě národních a mezinárodních projektů. Tento magisterský program bude přispívat k [+]

Master of Project Management

EAN University vlaky vůdce, kteří vykonávají jako manažeři, konzultanti a výzkumní pracovníci ve správě národních a mezinárodních projektů. Tento program Masters přispívají k hospodářskému, politickému a sociálnímu rozvoji země, přes zásah jejích absolventů ve veřejných nebo soukromých organizací, vedení projektů od koncepce, plánování, implementace, monitorování a uzavření.

 

MSc v oboru projektového řízení EAN University poskytuje kompletní a komplexní vizi, se ztotožnil se základními PMI, včetně z kontextu projektového managementu, aktivit, technik a nástrojů potřebných pro efektivní řízení projektů k rozvoji schopností vést veškeré individuální i kolektivní ke konci projektu a zájmy zúčastněných stran lidské úsilí. Z celkového pohledu je mistr v oblasti projektového řízení EAN univerzitě rozvíjí kompetence chování, s odkazem na bytí, funkční dovednosti související s poskytováním a celostní dovedností, které se vztahují k odbornosti v globálním kontextu.... [-]


MA V Marketingu

IESA - Instituto de Estudios Superiores de Administración
Campus forma Kombinované 15 měsíců October 2017 Venezuela Caracas Panama Panama City Čína Shanghai Kolumbie Bogotá Francie Paris Mexiko Mexico City Spojené státy americké New Orleans + 12 více

MSc v oboru Marketing poskytuje specifické dovednosti při analýze a pochopení trhů, marketing strategického plánování a řízení smíšené ... [+]

Master of Marketing

 

MSc v oboru Marketing poskytuje specifické dovednosti při analýze a pochopení trhu, marketingové strategické plánování a řízení marketingového mixu. Spojuje v sobě aktuální obsah s národním a mezinárodním významem, metodiky a inovativních vzdělávacích zkušeností být kreativní a inovativní profesionálové.

 

Kdo by se měl zúčastnit: Odborníci, kteří již pracují v oblasti marketingu, chtějí změnu kariéry, nebo jejíž předmět podnikání vyžaduje solidní znalosti v oboru. Je také velmi důležité pro manažery a CEO společnosti.

 

Doba trvání: 15 měsíců rozdělených do pěti po sobě jdoucích čtvrtletí každého jedenáct týdnů.... [-]