Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika hledejte zde!

Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Zde naleznete magisterské studium Marketing v Jižní Amerika

Marketing

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Marketingové studie může pomoci studentům, aby se stal odborníky v oboru, naučit je pomoci podnikům úspěšně propagovat a prodávat výrobky myslel, využití marketingových strategií, analýza trendů, výzkumu a cen.

Národy Jižní Ameriky nabízejí silný zážitek s bohatou dobré architektury, styl vaření, keramiky, a tancem. S bohatou minulostí ve folklóru, studuje v Jižní Americe vám umožní dopřát v kultuře, která existovala po staletí.

Magisterské studium Marketing v Jižní Amerika - Veškeré informace o magisterském studiu Marketing v Jižní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Jižní Amerika zde!

Čtěte více

Magistr V řízení Dopravy: SEO, SEM, SMM

Grupo IOE
Online & Campus forma Kombinované September 2017 Španělsko Barcelona Madrid Murcia Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City Peru Lima Brazílie São Paulo + 10 více

Master je určen pro odborníky se zájmem o navrhování a provádění strategií vlastních digitálních nástrojů pro maximální ziskovost v digitálním prostředí. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Master je určen pro odborníky se zájmem o navrhování a provádění strategií vlastních digitálních nástrojů pro maximální ziskovost v digitálním prostředí. Rodí s potřebou vytvořit celou řadu marketingových technik, které umožňují, aby společnost přilákat potenciální zákazníky. Je založen na procesy atrakcí, konverze a automatizace, takže je dosaženo toho, že v posledním kroku se úplná identita návštěvníka na web. Tak, cílenější reklama může být provedeno. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti [-]

Marketing A Kreativní Design (ms MDC)

Audencia Business School
Campus forma Denní studium 12 - 15 měsíců September 2017 Francie Nantes

Mistr spécialisé® marketing, design a tvorba společně manažeři, designéři a inženýři. To je učí pracovat ruku v ruce se službami společnosti prostřednictvím konstrukčního myšlení. Studenti se také naučí pracovat v kříž s ostatními odděleními, zatímco zabírat strategické řídící funkce. [+]

Mistr spécialisé® marketing, design a tvorba společně manažeři, designéři a inženýři. To je učí pracovat ruku v ruce se službami společnosti prostřednictvím konstrukčního myšlení. Studenti se také naučí pracovat v kříž s ostatními odděleními, zatímco zabírat strategické řídící funkce. Silné V programu Program, který má téměř 10 let zkušeností 3 prestižních škol splněny: Audencia Nantes, Nantes a Central School of Design První trénink přidružené manažeři, inženýři a designéři naučit se pracovat společně na firemní servis Studenti z různých oblastí (vzdělávání, odborné praxe nebo státní příslušnosti) Každoroční vzdělávací partnerství s přizpůsobenou Groupe SEB vede k realizaci konkrétního projektu se spolupráce marketingových manažerů, výzkumu a vývoje a designu Seznámení s nejmodernějších technických a technologických nástrojů na trhu: CAD / CAM, Rapid Prototyping, virtuální ponorné ... Důležitým Absolventská síť pro lepší profesní začlenění Průzkum 360 Design Master Spécialisé® Program na marketing, design a vytvoření ladí v celém vzdělávacím programu pro vyrovnání teorii a aplikované průřezové projekty. Účelem společnosti (30%) Být schopen analyzovat podnikatelského prostředí a vyvodit doporučení, pokud jde o určování polohy a značky designu marketing. Strategický Marketing vytvoření Návrh orientovaný marketing teorie Spotřebitelské chování Prohlášení a provize jeviště produkt Interakce složek (20%) Pochopit podmínky řízení inovací a projekční týmy. Vědět, rozvíjet a chránit intelektuální kapitál firmy. Znát trhu design a jeho herci Design praktiky Project Development Product Management Metody Kreativní Průmyslová ochrana a archivace známek a průmyslových vzorů Konstrukce společnosti (50%) Vědět, jak analyzovat interakce zákazníka s výrobkem nebo službou, a atributy hodnoty. Pochopení a využitím nástrojů vytváření a rozvoje. Ergonomie a funkcionalismus Teorie formulářů Grafika, CAD, CAD Materiály, procesy a životní cyklus Virtuální realita Stav umění NTI Smyslové designu Vytvořte s novými technologiemi 4 až 6 měsíců firemní stáž Terénní studie Průběžné Marketing, Design a tvorba jsou aplikovány a cross-roční bázi během misí do dvou společností: SEB, strategickým partnerem školení, a společnost, která se liší každý rok, vybraných podle kritérií inovační strategie závažné.   Studenti jsou vedeni k silně komunikovat se společností a nabízí realistické prototyp: Projekt Dorel s tématem lázně: etnografická studie, průzkum trhu, tvorba uživatelských scénářů, doporučení, prototypů a maket Vývoj nových produktů pro Philips v souladu s podnikatelskou strategií Profesionální práce: zárukou odbornosti pro zaměstnavatele Absolvování magisterského Spécialisé® předpokládá obhajoba odborné práce. Jedná se o in-hloubkové osobní práce analýzy a reflexe na problém související s mezinárodní zprávy a postaven z betonu shromážděných informací. Každý se zaměří tuto studii ve vztahu ke své vlastní cestu a jejím zájmům. V neposlední řadě, to se spoléhá na misi 6 měsíců v podnikání, který je v logice odborného projektu. Tyto znalosti významně zvyšuje znalosti odvětví každého studenta a výrazně usnadňuje integraci absolventů do pracovního procesu.   Některé příklady odborné práce:     Zvukový design v maloobchodě: motorová brzda, nebo týmový výkon Vývoj v odvětví energetiky a její dopad na čerpacích stanicích Design-myšlení záchrana Weberian byrokracie: případ reformy podporu ozbrojeným Etno-Marketing: proaktivní studie spotřebitelských poznatků ve službě inovace produktu. Případ použití: potravinářský kočovnictví Trh pro boutique hotelů: účinné a udržitelné reakce na únavu hotelových standardů? Smyslová marketing v době digitální: obrazovka na smysly Spotřeba a příprava jídla v čínské pečovatelském domě Některé dovednosti Analýza trhu Potřeby Definice Zvládnutí strategických a operativních nástrojů designu Podpora tvorby Strategické umístění firmy Přizpůsobení nástrojů pro návrh založen na cílech Očekávání vývoje na trhu Strategického rozhodování Repositioning corporate branding Zákaznické věrnostní Získání nových poznatků a nových dovedností v rámci společnosti (technologie, marketing ...) Některé příklady pracovních příležitostí Konstrukce manažer Product Manager Project Manager Innovation manažer Art Director Inovace Project Manager [-]

Postgraduální Titul V Módní Marketingu A Komunikace

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2017 Brazílie Sao Paulo

Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Tento program je v portugalštině Učil Vystudoval módní marketingu a komunikace. Datum zahájení: duben Dny: pondělí a ve středu (10 setkání) Hodiny: 19h30 do 22h45 Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Registrace do: duben Absolvent programy, které nabízí na Fakultě technologické v Istituto Europeo di design jsou v dodržování zákonů a splňují usnesení CNE / CES Žádné 1 z 03.4.2001 a odstavce 1, 8. června 2007 MEC - Ministerstvo Vzdělání. Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. Cíle: Móda je kreativita projevu, touhy a obrazu, ale také je třeba zacházet jako podnikání, zahrnující řízení znalostí, strategie a plánování. Mistr v módní marketingu a komunikace nabízí školení v oblasti marketingového řízení a komunikaci specifické pro módního průmyslu. Program obsahuje marketingové oblasti aplikován na módě, tendence chování, značky, komunikace a řízení maloobchodu, využívání informačních technologií a nových distribučních kanálů, které poskytují nástroje pro profesionály, je připraven jednat v marketingu pod zaujatost módy se znalostí v oboru a je schopen provádět móda marketingové plány, řídit plánování dostupných zdrojů a také používat efektivní postupy řízení. Vesmír módního průmyslu prošla několika změnami v posledních letech. Konkurence mezi značkami je nelítostná a bere globální rozměr. Tyto distribuční kanály a maloobchodní produkty vyžadují novou úroveň strategického plánování. Tváří v tvář této výzvě, marketing a móda komunikace přijmout nové podíl jako kalení nástroj pro módní obchodní a profesní oblasti vyžaduje odborné znalosti a dovednosti k vybudování marketingové strategie v souladu s identitou značky a potřebám trhu. Příspěvek v módní marketingu a komunikace navrhuje analýzu této nové módní scéně a podporuje vzdělávací zkušenost zaměřenou na trhu, s třídami a referenčními odborných přednášek ve středu módy. Struktura kurzu je v souladu s mezinárodním PZI výuky metodou. Kurz zahrnuje tři základní aspekty k tvorbě profesionální s konkrétními subjekty v oblasti marketingu a módní komunikace, překládat jádro kurzu. Pokrývá také vlastnosti módní průmysl, s vlastními předměty do módy systému. Kromě toho také nabízí přehled o řízení a maloobchodu, který přináší studentům z tržní realitou díky lepšímu poznání prostřednictvím výměny zkušeností a vytváření sítí, a posílení konkurenčního potenciálu studentů s nástroji, které podporují vůdčí schopnosti, strategické plánování a kreativní myšlení. Tak, že absolvent je schopen splnit očekávání trhu. Metodika: Kurz je rozdělen do tří fází: - Fáze I - Interdisciplinární centrum pro Grounds. - Fáze II - Módní Marketing & Communication speciality. - Fáze III - Odborná praxe. Veřejný: Mistr v módní marketingu a komunikace je vyškolit odborníky v oblasti řízení módy, schopné čelit novým výzvám této oblasti, a zejména, schopen číst a interpretovat makroekonomický scénář. Tak, profesionální může předvídat a analyzovat změny, které charakterizují "Fashion System", hodnotí body silné a slabé stránky konkurence, segmentovat a monitorovat trh, znát produkty a realizace dynamické a přesto, procesy distribuce a prodej. Kurz umožňuje vkládání profesionálem v manažerských pozicích v módním průmyslu. Absolvování kurzu práce - TCC (40h) Projekt Pokyny Final: Práce absolvování předmětu - CBT je nezbytným krokem a nutná k získání certifikace kurzu. Prostřednictvím partnerství s podniky nebo tématem navrhovaných institucí, bude student rozvíjet konečný projekt, metodik, poradenství, formátování a prezentaci jako zvláštního právního předpisu a bude předložen na vyhodnocení veřejné bankovní. Projekt Metodika Předkládat projekty v jasné, organizovaným a objektivním způsobem je odborná způsobilost trh očekával. Kurz zahrnuje různé metodické strategie používané v rozvojových projektech v různých segmentech trhu, úvahy o tom, jak sociální chování, inovace a nové technologie znamenají v tomto procesu. Tak, že student je schopen aplikovat nové nástroje do projektů rozvoje a řízení strategicky a vhodně na tržní realitě. koordinace Maria José Orione titul v oboru strojního inženýrství na Fakultě textilní průmyslového-FEI inženýrství, se specializací ve strojním zařízení textilu Scuola Superiore Macanotessile a TESSILE z Podenone, Itálie. Postgraduální studium v ​​oboru průmyslové správě z Vanzolini USP a MBA v řízení podniku z Getulio Vargas Foundation-FG a navštěvoval digitální marketing a Mentoring program, koučování a poradenské certifikaci v oblasti marketingu z Madia Marketing School. Professional s více než 20 let zkušeností Maria José Orione se hromadí ve vašem životopisu své operace ve vývoji materiálů a výrobků v Santaconstancia a Zoomp, a řízení marketingu Jižní Ameriky v Tavex Brazílii. Od září 2013, trvalo strategické plánování rada v Kozorohu textilní, jeden z pěti největších výrobců džínové v zemi. Andreia Schmidt Steps je asistent koordinátora a působí v oblasti módy a komunikační podnikání pro více než 15 let, pracuje jako konzultant v oblasti tvorby, vývoje a výzkumu, sběru a také rozvíjet obsahu módní čtvrti. Vystudovala žurnalistiku z Federální univerzity v Santa Catarina a postgraduálního titulu v módě z univerzity státu Santa Catarina. On prohloubil své módní studium na proslulé Central Saint Martins v Londýně. V současné době, výzkum sociologie a móda kultura z USP je také zodpovědný za řízení a kreativní ředitel svou vlastní značkou, vish, s kampaněmi zadávaných WGSN a kurátor v mezinárodní módní knize. [-]

Absolvent V Brandingu Zkušenosti

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2017 Brazílie Sao Paulo

Vystudoval Branding zažít Istituto Europeo di Design - IED São Paulo přináší moderní vizi o tom, jak vybudovat a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné referenční) a projekce obrazu organizací , produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidé. [+]

Tento program je v portugalštině Učil Vystudoval Branding Zkušenosti Istituto Europeo di Design - IED São Paulo Přináší moderní vizi o tom, jak vybudovat a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné referenční) a projekční image organizace, produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidi. Datum zahájení: duben Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Absolvent programy, které nabízí na Fakultě technologické v Istituto Europeo di design jsou v dodržování zákonů a splňují usnesení CNE / CES Žádné 1 z 03.4.2001 a odstavce 1, 8. června 2007 MEC - Ministerstvo Vzdělání. Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. Absolvent v Branding Experience. Cíl: Kurz Graduate Značky Zkušenosti Istituto Europeo di Design - IED São Paulo má za cíl vyškolit odborníky na označovat, který je schopen vytvořit a rozšířit hodnotu značky z vedení pověsti mezi zúčastněnými stranami (veřejné reference) a image projekce organizace, produkty, služby, umístění, příčiny a dokonce i lidé. Program nabízí kompletní trasu, která bere v úvahu různé fáze budování strategie branding - z generace "značky vlastního kapitálu" s definicí hodnot a dalších hmotných a nehmotných prvků diferenciace, včetně strategickou pozici, aby plánování marketingových aktivit, které zahrnují akce zaměřené na interakci značek s jejich cílovým skupinám, tj, jejich výrazy a zážitky. Metodika: Kurz je rozdělen do tří fází: - Fáze I - Souvislosti a výzkum - Sladění koncepcí Branding, aktuálního kontextu analýzy a Úvod do konstrukčního myšlení. - Fáze II - diagnostika a strategie - se zaměřil na diagnostiku firmy, stavební strategie, značky platformou a značky výrazů. - Fáze III - Provádění - Tato fáze představuje kurzy zaměřené na realizaci projektů, řízení zúčastněných stran, formátování projektu podnikání. Veřejný: Kurz je určen pro absolventy v designu, marketingu, komunikace, lidských věd nebo řízení a rozvoje projektů, pracující ve firmách, agentur a poradenských firem. Koordinace: Leandro Designer Cattani je tvořen Istituto Europeo di Design v Římě, Itálie. Je to postgraduální titul v Branding (MBA-branding, z Rio Branco integrované Colleges Brand Management). S více než 15 let zkušeností v oblasti grafického designu a Motion Design, v současné době součástí BrandTeam, mezioborové skupiny projektů spolupráce v oblasti brandingu a inovace. Vystudoval filozofii na Katolické univerzitě v Pelotas, Rio Grande do Sul a žurnalistiky z Katolické univerzity v Rio Grande do Sul. Byl profesorem vizuální identity na Istituto Alberghiero Aurelio Saffi v italské Florencii. Je profesorem sémiotiky v průběhu Product Design IED-Instituto Europeo di Design. [-]

High School Programu

Grenoble Ecole de Management
Campus forma Denní studium 3 let September 2017 Francie Grenoble

To na míru a osobní program je určen pro studenty, kteří chtějí přejít k profesí řízení obecně, nebo specializované (Marketing, nákup, informační, Innovation Systems, ...), a zároveň se snaží silné mezinárodní otevřenosti a v podnikání. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. Cíle: Program Grande Ecole byl navržen tak, aby studentům budovat svou kariéru plány a rozvíjet jejich osobnost a schopnost inovovat v mezinárodním rámci otevřené společnosti. Program: S osobní programem, zapojit se do kurzu, který vám vyhovuje. Význam připisovaný stáže, bude mezinárodní a non-akademické aktivity přinášejí zkušenosti a otevření, aby ty nejlepší možnosti pro vaši budoucnost. Jakou práci mohu dělat s tímto školení? Grenoble Ecole de management podporuje své studenty do svých profesních důvodů v průběhu vzdělávání, ale i po dokončení studia prostřednictvím sítě absolventů. Program Grande Ecole vede k mnoha příležitostem: - finanční analytik - asistent Business - Marketing Product Manager - nákupních konzultant - CRM Consultant - Sales Engineer - ... Jak integrovat toto školení? Vstup do tohoto programu je otevřena zájemcům: - Přiznal se ke zpochybnění HEC - Přiznal se ke zpochybnění Gateway (bránu a zdravotního postižení a sociální vzestup), nebo za určitých podmínek: - Na studenty inženýrských škol nebo designu - Pro způsobilých žadatelů ENS Cachan - Pro žadatele z soutěže CAD [-]

Specializovaný Magistr Je V Managementu A Marketingu Energie

Grenoble Ecole de Management
Campus forma Kombinované 15 měsíců September 2019 Francie Grenoble

Vyvíjet ve vztahu k udržitelnému rozvoji a potřebu odborníků v oblasti energetiky, specializované mistři seznamuje studenty se specifickými omezeními a problémy v odvětví energetiky. Program na vysoké úrovni, které připravuje odborníky zítřka prostřednictvím křížové a mezioborových přístupu. [+]

Cíl: Tato značka je udělována společně Grenoble Ecole de Management a Grenoble INP. Udržitelnost je nyní nevyhnutelné, a to zejména v oblasti energetiky, a tím zvyšuje poptávka po odborníky v této oblasti. Pro splnění tohoto požadavku Grenoble Ecole de řízení formu manažerů na vysoké úrovni, které se specializují v oblasti energetiky a jeho různé otázky. Program: Tento kurz poskytuje přehled o trhu s energií a to jak z hlediska dodavatele k zákazníkovi, s přihlédnutím k významu nových technologií a služeb v oblasti energetické účinnosti. Program je rozdělen do 3 fází se postupně zapojují studenty do podnikání. Dodává se ve spojení s Grenoble INP a ve spolupráci s LIG Grenoblu. Příklady kurzů: - ekonomika a strategie energie - klima a DD - Finance Energie - Energetické sítě - Dynamic Marketing a strategické - řízení lidí a projektů na posílení operativní učení, studenti pracují na inovační projekt a dosažení profesionální práce. Jakou práci mohu dělat s tímto školení? Specializovaný Mistr v managementu a marketingu energie vede k mnoha příležitostem, jako chargé d'affaires technik energetické účinnosti, energetické kupujícího, nebo zařízení správcem. Jak integrovat toto školení? Žádost o přijetí on-line je otevřena: - Pro absolventy, kteří mají zásobník 5 (inženýři, akademici, obchodní školu) - Pro profesionály pracovat nebo hledání zaměstnání, drží podnos 4 s praxí v délce nejméně 3 roky [-]

Specializovaný V Oblasti Marketingu A Prodeje A Manažerských Dovedností Master

ADEN campus Lima
Online & Campus forma Denní studium March 2017 Peru Lima

Příjemci: Profesionálové, kteří jsou držiteli manažerských pozicích týkajících se obchodních ploch, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. soupravy Naučte se specialistou CÍLE Aktualizovat, jak se dělá marketing společnosti uplatňovat účinné postupy pro vytváření poptávky. Naučit se používat Neuromarketing a studium sociálního chování vyvinout zkušenostní marketing a relační akční plán pro efektivní a odpovídající veřejné organizace. Navrhnout a realizovat návrhy úspěšné hodnota v produktech a / nebo služby mají na prodej. Pochopení komerční fenomén ze zkušeností porozumění a strategie řízení rozvoje. Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku na základě podnikatelského záměru se silným důrazem na prodej. Vyvinout a zavést digitální marketingový plán pro značky a věrnosti ze strany spotřebitelů a potenciálních zákazníků, prodejních strategií integrovaných off-line a / nebo prostřednictvím e-commerce. Integrovat inovace jako prostředek k dosažení hodnoty propozice a diferenciaci. Review, vyhodnocovat a plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky. Získávají dovednosti a kompetence pro vedení, přijít, motivovat a řídit intelektuálního kapitálu v týmech orientovaných vysoký výkon. Učení, jak strukturovat obchodní plán, který integruje aspekty týkající se uvádění na trh, konkurenceschopnost, finance, strategie, lidské zdroje, výrobní proces, investičního plánu, uvedení do provozu a údržbě příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Manažerské dovednosti Program (PHD) poskytne potřebné nástroje k rozvoji jejich vedoucí postavení v kontextech velkou rozmanitostí, které vyžadují vůdce změnit své role a přehodnotit své řidičské praxe: Modul 1: Job Dokonalost a kvalita života Modul 2: Osobní Vedení Modul 3: Talent Management (Talent Simulator) Modul 4: Executive Coaching MODUL 5: Ontologická Koučování Modul 6: Agile Vedení (Simulator Commander) Modul 7: Komunikační nástroje Modul 8: Společné týmy (Simulator Lost) Modul 9: Strategické Vyjednávání Modul 10: Praxe vyjednávání (Simulator Negociator) Mistr v marketingu a řízení prodeje-Online Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]

Master Se Specializuje Na Digitální Marketing A Manažerských Dovedností

ADEN campus Lima
Online & Campus forma Denní studium March 2017 Peru Lima

Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. [+]

soupravy Naučte se specialistou CÍLE Napájení vašeho KARIÉRA stratég Buď svou vlastní kariéru, rozhodnou se specializují na více než 70 programů vysoké obchodní dopad. VZTAHOVAT své znalosti odebere 50 obchodních simulátory, které vám umožní zažít a přehrávání situací v obchodním světě. Zkušenosti odborníků akademické tělo mezinárodní hierarchie, s rozsáhlými manažerské zkušenosti. Propojit se svým Vincúlate mezinárodní sítě s více než 50.000 manažerů předních společností v Latinské Americe a ve Španělsku. ACCESS MBA s mezinárodní MBA uznání premier, akreditované ACBSP (USA) a použitelné ve Společenství E Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Master in Marketing Digital-Online Manažer se zaměřením na obchodní potenciál firmy až dosud nikdy neměl moc je třeba rozvíjet prostřednictvím Internetu. není pochyb o tom role digitálního marketingu do obchodního rozvoje a její vliv na chování dnešních spotřebitelů. Současné představitelé zaměřují na pochopení jejich potřeb a správnou stavbu takzvané digitální marketingové ekosystém organizace. Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]

Specializovaný V Oblasti Marketingu A Prodeje A Manažerských Dovedností Master

ADEN Chile
Online & Campus forma Denní studium February 2017 Chile Santiago

Příjemci: Profesionálové, kteří jsou držiteli manažerských pozicích týkajících se obchodních ploch, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. soupravy Naučte se specialistou CÍLE Aktualizovat, jak se dělá marketing společnosti uplatňovat účinné postupy pro vytváření poptávky. Naučit se používat Neuromarketing a studium sociálního chování vyvinout zkušenostní marketing a relační akční plán pro efektivní a odpovídající veřejné organizace. Navrhnout a realizovat návrhy úspěšné hodnota v produktech a / nebo služby mají na prodej. Pochopení komerční fenomén ze zkušeností porozumění a strategie řízení rozvoje. Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku na základě podnikatelského záměru se silným důrazem na prodej. Vyvinout a zavést digitální marketingový plán pro značky a věrnosti ze strany spotřebitelů a potenciálních zákazníků, prodejních strategií integrovaných off-line a / nebo prostřednictvím e-commerce. Integrovat inovace jako prostředek k dosažení hodnoty propozice a diferenciaci. Review, vyhodnocovat a plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky. Získávají dovednosti a kompetence pro vedení, přijít, motivovat a řídit intelektuálního kapitálu v týmech orientovaných vysoký výkon. Učení, jak strukturovat obchodní plán, který integruje aspekty týkající se uvádění na trh, konkurenceschopnost, finance, strategie, lidské zdroje, výrobní proces, investičního plánu, uvedení do provozu a údržbě příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Manažerské dovednosti Program (PHD) poskytne potřebné nástroje k rozvoji jejich vedoucí postavení v kontextech velkou rozmanitostí, které vyžadují vůdce změnit své role a přehodnotit své řidičské praxe: Modul 1: Job Dokonalost a kvalita života Modul 2: Osobní Vedení Modul 3: Talent Management (Talent Simulator) Modul 4: Executive Coaching MODUL 5: Ontologická Koučování Modul 6: Agile Vedení (Simulator Commander) Modul 7: Komunikační nástroje Modul 8: Společné týmy (Simulator Lost) Modul 9: Strategické Vyjednávání Modul 10: Praxe vyjednávání (Simulator Negociator) Mistr v marketingu a řízení prodeje-Online Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]

Master Se Specializuje Na Digitální Marketing A Manažerských Dovedností

ADEN Chile
Online & Campus forma Denní studium February 2017 Chile Santiago

Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. [+]

soupravy Naučte se specialistou CÍLE Napájení vašeho KARIÉRA stratég Buď svou vlastní kariéru, rozhodnou se specializují na více než 70 programů vysoké obchodní dopad. VZTAHOVAT své znalosti odebere 50 obchodních simulátory, které vám umožní zažít a přehrávání situací v obchodním světě. Zkušenosti odborníků akademické tělo mezinárodní hierarchie, s rozsáhlými manažerské zkušenosti. Propojit se svým Vincúlate mezinárodní sítě s více než 50.000 manažerů předních společností v Latinské Americe a ve Španělsku. ACCESS MBA s mezinárodní MBA uznání premier, akreditované ACBSP (USA) a použitelné ve Společenství E Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Master in Marketing Digital-Online Manažer se zaměřením na obchodní potenciál firmy až dosud nikdy neměl moc je třeba rozvíjet prostřednictvím Internetu. není pochyb o tom role digitálního marketingu do obchodního rozvoje a její vliv na chování dnešních spotřebitelů. Současné představitelé zaměřují na pochopení jejich potřeb a správnou stavbu takzvané digitální marketingové ekosystém organizace. Specialized Master in Digital Marketing integruje rozvoji úspěšných kampaní, s manažerských dovedností potřebných k rozvoji podnikání přes internet, se strategickým a inovativní vizí. Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku A Jejich Uvádění Na Trh

IEDE Business School Chile
Campus nebo Online Denní studium 18 měsíců February 2017 Chile Providencia

Dnes, více než kdy jindy, firmy soutěžit pomocí schopnosti a talent lidí, kteří pracují v nich. Kromě toho bylo potřeba pro celoživotní učení, který má svůj původ v frekvence, hloubky a složitosti změn, které ovlivňují organizace a prostředí, v němž působí. [+]

Magisterske studium Marketing v Jižní Amerika. PŘEHLED Dnes, více než kdy jindy, firmy soutěžit pomocí schopnosti a talent lidí, kteří pracují v nich. Kromě toho bylo potřeba pro celoživotní učení, který má svůj původ v frekvence, hloubky a složitosti změn, které ovlivňují organizace a prostředí, v němž působí. CÍLE Role ředitele obchodní a marketingové převzala vedoucí úlohu v moderním podnikání. Vzhledem k tomu, trhy jsou stále více konkurenční, složité a měnící se, tento profesionální vyžaduje přípravu a neustálé zlepšování v oblastech, jako je strategické plánování, strategický marketing, chování spotřebitelů, a strategické řízení prodeje, mezi ostatními. Master in Business Management a marketing, e-learning, Program IEDE Business School má za cíl, aby si studenti osvojili, posilovat a rozvíjet schopnosti a dovednosti pro řízení zvuku rozhodování v oblasti obchodních a marketingových strategií, pro tuhé dovednosti pro úspěšné fungování v této oblasti. PROFIL TITULADO Mistr Graduate Professional in Business Management a marketing dosáhl úrovně znalostí, dovedností a kompetencí v této oblasti, které umožňují: Identifikovat spotřebitelů segmenty a identifikovat nové obchodní příležitosti. Zvládnutí obchodní a marketingové strategie ve společnosti, s pevnou znalost kvantitativních a kvalitativních nástrojů. Navrhnout a realizovat strategické plánování marketingu a komunikací, aby úspěšně konkurovat na domácích i zahraničních trzích. Definujte strategické a taktické kritéria, která by měla charakterizují prodejní tým za účelem posílení jejich motivace a odhodlání k plnění obchodních cílů v rámci podnikatelského sektoru. Držte pozice v celkovém managementu a výkonného vedení v oblasti marketingu, společností nebo organizací veřejné a / nebo soukromé. HLAVNÍ RYSY Španělský titul by UEM Zahrnuje exkluzivní přístup k James McGuire Global Business Plan soutěž Přístup k virtuální knihovny. Exkluzivní přístup do databáze EBSCO, kde najdete dokumenty a vědecké články týkající se programu. To má 3 možnosti stupně: Konec hlavní projekt Profesionální poradenství pro podnikatele se sociálním rizikem ve spojení se střechou Mezinárodní obchodní cestující METODIKA Master in Business Management a marketing e-learningu, IEDE Business School je rozdělen do 18 měsíců, během které musí student provádět hlavní projekt End, který bude hájit kdysi prošel všechny předměty obsažené ve vzdělávacím programu. Profil doporučuje: Kvalifikovaní odborníci, kteří pracují v obchodní a marketingové, které mají minimálně 2 roky zkušeností [-]

Odborné Znalosti V Oblasti Projektového Managementu

EAN University
Campus forma Denní studium 58 týdnů January 2017 Kolumbie Bogotá

EAN University vlaky vůdce, kteří vykonávají jako manažeři, konzultanti a výzkumní pracovníci ve správě národních a mezinárodních projektů. Tento magisterský program bude přispívat k [+]

Master of Project Management

EAN University vlaky vůdce, kteří vykonávají jako manažeři, konzultanti a výzkumní pracovníci ve správě národních a mezinárodních projektů. Tento program Masters přispívají k hospodářskému, politickému a sociálnímu rozvoji země, přes zásah jejích absolventů ve veřejných nebo soukromých organizací, vedení projektů od koncepce, plánování, implementace, monitorování a uzavření.

 

MSc v oboru projektového řízení EAN University poskytuje kompletní a komplexní vizi, se ztotožnil se základními PMI, včetně z kontextu projektového managementu, aktivit, technik a nástrojů potřebných pro efektivní řízení projektů k rozvoji schopností vést veškeré individuální i kolektivní ke konci projektu a zájmy zúčastněných stran lidské úsilí. Z celkového pohledu je mistr v oblasti projektového řízení EAN univerzitě rozvíjí kompetence chování, s odkazem na bytí, funkční dovednosti související s poskytováním a celostní dovedností, které se vztahují k odbornosti v globálním kontextu.... [-]


MA V Marketingu

IESA - Instituto de Estudios Superiores de Administración
Campus forma Kombinované 15 měsíců October 2017 Venezuela Caracas

MSc v oboru Marketing poskytuje specifické dovednosti při analýze a pochopení trhů, marketing strategického plánování a řízení smíšené ... [+]

Master of Marketing

 

MSc v oboru Marketing poskytuje specifické dovednosti při analýze a pochopení trhu, marketingové strategické plánování a řízení marketingového mixu. Spojuje v sobě aktuální obsah s národním a mezinárodním významem, metodiky a inovativních vzdělávacích zkušeností být kreativní a inovativní profesionálové.

 

Kdo by se měl zúčastnit: Odborníci, kteří již pracují v oblasti marketingu, chtějí změnu kariéry, nebo jejíž předmět podnikání vyžaduje solidní znalosti v oboru. Je také velmi důležité pro manažery a CEO společnosti.

 

Doba trvání: 15 měsíců rozdělených do pěti po sobě jdoucích čtvrtletí každého jedenáct týdnů.... [-]