Magisterské studium Marketing v Asie - Magisterské studium Marketing v Asie hledejte zde!

Magisterské studium Marketing v Asie - Zde naleznete magisterské studium Marketing v Asie

Marketing

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Marketingové studie může pomoci studentům, aby se stal odborníky v oboru, naučit je pomoci podnikům úspěšně propagovat a prodávat výrobky myslel, využití marketingových strategií, analýza trendů, výzkumu a cen.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Magisterské studium Marketing v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu Marketing v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Magistr Mezinárodní Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York + 8 více

<strong>Primární osnovy pro ty, kteří chtějí kariéru v oblasti obchodu a marketingu.</strong> Chytře navržený marketingová kampaň kreslí zisk, prodlužuje životnost výrobku a zajišťuje loajalitu značky. [+]

Magisterske studium Marketing v Asie. Mistr Marketing International Primární osnovy pro ty, kteří chtějí kariéru v oblasti obchodu a marketingu. Chytře navržený marketingová kampaň kreslí zisk, prodlužuje životnost výrobku a zajišťuje loajalitu značky. Jak společnosti se snaží představit své výrobky a služby na nové trhy prostřednictvím nových kanálů, Master of International Marketing Hult vás naučí triky na trh po celém světě. MIM vás naučí vše, co potřebujete vědět o marketingového řízení a strategie, ale především znalosti nezbytné pro průzkum trhu, strategie značky, chování spotřebitelů, marketingu a rozvoje nových produktů. Tento učební plán, který v sobě spojuje obchod a marketing, vybavuje její absolventi s potřebnými znalostmi pracovat v širokém rozsahu jiných, než je funkční trh sektorů. Mohou najít práci v oblastech jak různorodý jako maloobchod, módy, technologie, branding, finančních služeb a spotřebního průmyslu. Program je k dispozici v našich areálech v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Škola zařadil mezi nejlepší Hult nadále rychle stoupat v žebříčku nejlepších obchodních škol. V současné době se řadí mezi top 1% obchodních škol. Ona 32. třída v Severní Americe a padesátápátý ve světě podle The Economist (2014), 61th ve světě podle The Financial Times (2014), a jeho Top 5 žebříčku mezinárodních obchodních škol a mezinárodních zkušeností. Mezinárodní mobilita Studovat na trh ve nejaktivnějších trhy pro spotřebitele na celém světě! Náš Mistr Marketing International je k dispozici na našich areálech v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Naučte se, jak rozvíjet strategické a tvůrčí myšlení v oblasti marketingu v mezinárodním kontextu tím, že studuje v těchto třech areálech po dobu jednoho roku prostřednictvím naší mobility programu. Konkrétní vyučování Na rozdíl od jiných obchodních škol ve vzdělávání zaměřeného na výzkum, většina Hult programy jsou založeny na praktických zkušenostech. Nabízíme studentům příležitost rozvíjet dovednosti, které budou velmi užitečné v odborném světě prostřednictvím našeho akčního projekt, ve kterém bude konzultantem pro společnosti nebo neziskové korporace, jako je IBM, Nike nebo One Laptop per Child. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Hult LEAP Method - Naučte se, Experience, Action Project Zaměstnavatelé chtějí zaměstnanci ochotni pracovat. To je důvod, proč jsme náš program navržen tak, aby studovali nejen teorii, ale i v praxi prostřednictvím odborné praxe. Je založen na třech hlavních pilířích "Učte se, zkušenosti, Action" (LEAP). Během fáze Action Project, naučíte se rozvíjet všechny dovednosti potřebné pro praxi uvádění na trh tak, že jste schopni okamžitě najít práci po ukončení studia. Budete navrhovat a provádět komplexní studii o spotřebitelských preferencí nebo e-mailové marketingové strategie pro společnost. Budete prezentovat svou práci na vrcholové vedení a spolupracovníky různých národností. Bývalí studenti pracovali na slavných značek, Samsung, IBM a Nike. Action Project demonstruje naši touhu připravit naše studenty na práci přímo z školy. Podmínky přijetí - Bakalářský titul nebo ekvivalent. Budeme požadovat kopii svého stupně v angličtině - důkaz o anglické úrovni s porozuměním, jako je TOEFL nebo IELTS či jiné v případě potřeby. Uchazeči by měli mít také určitou profesní zkušenosti. Studenti ve třídě 2015 byly v průměru jeden rok zkušeností. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Master Of Design (MDE) Projektová Praktiky

HK PolyU School of Design
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Hongkong Kowloon

Master of Design (design Practices) je hands-on, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovativní schopnosti, kteří jsou zvědaví, designu a obchodní integrace, a kteří se těší tvůrčí forma výzvy k podání objekty a nápady že zlepšovat životy lidí. [+]

Magisterske studium Marketing v Asie. Master of Design (Design praktiky) je praktický, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovační schopnosti, Kteří jsou zvědaví na design a obchodní integrace, a kteří mají tvůrčí formuláře výzvy tvorbě objektů a nápady, které zlepšují životy lidí. Návrháři s bakalářský titul v oboru produktového designu, módní design, designu interakce, architektury, inženýrství produktu, interiérový design nebo komunikační design může najít postupy projektování, že dalším logickým krokem v jejich profesní rozvoj. Cíle Tato specializace se zaměřuje na design jako strategický nástroj pro ekonomiku spotřebitele. Interdisciplinární projekty objetí obchodní strategii a rozvoj značky, identifikaci příležitostí pro inovace a uživatelské zkušenosti. Tento full-time mezinárodní program reaguje na světové průmyslové a technologické transformace se zaměřením na Čínu. The vývoj vysoké úrovně výzkumu, analýzy, strategická vize, estetiky a technické mistrovství ve vývoji, výrobě a uvádění na trh designu připravuje studenty pro vedoucí role. Cíle Tato specializace se snaží spojit praktické strategie pro inovace s formální aspekty vývoje designu, tím, že návrh prostřednictvím: vývoj real-world projekt týmová práce přístupy k řešení problémů kulturní úvahy, stejně jako obchodní a technologie potřeby a cíle zákazníků Design podnikání a vytváření značky Vchod Požadavek Bakalářský titul v designu nebo ekvivalent v příbuzném oboru a odborných zkušeností v konstrukci je výhodné. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2017) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářské) výuky, bez ohledu na to, jaké programy MDE studenti jsou přijaty k - použitelný pro absolventy špičkových QS světových univerzit pro Art & Design - 2016. Stipendia (nabízí MDE plný úvazek specializacích) Na základě hospodářské soutěže, aby kompenzovali 25% -50% z ceny školného - pro všechny non-místní studenty a absolventy, kteří PolyU designu přijal nabídku přijímací. Vstupné Termíny září 2017 Entry Aplikace lhůta začíná běžet: 22 Nov 2016 První kolo aktualizace: 20.ledna 2017 Uzávěrka přihlášek: 28.dubna 2017 Rozhovor: V polovině února do května 2017 Vyhlášení výsledku: 2 týdny po pohovoru [-]

Magistr Obchodu

Curtin University
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 2 let January 2017 Austrálie Perth Sydney + 2 více

Tento program si klade za cíl rozvíjet své praktické znalosti a dovednosti v oblasti výzkumu v místní a mezinárodní průmysl. [+]

Master of Commerce Tento program si klade za cíl rozvíjet své praktické znalosti a dovednosti v oblasti výzkumu v místní a mezinárodní průmysl. Na velkých společností v tomto kurzu vám umožní specializovat v různých disciplínách v obchodě a jsou vhodné, pokud chcete rozšířit své stávající znalosti nebo změnit váš kariérní dráhu. Hlavní oblasti studia: Profesionální účetní CPA Austrálie Extension Pokročilé účetnictví CPA Austrálie Extension Aplikované finančnictví Aplikovaná ekonomie marketing Informačních systémů a technologií Supply Chain Management. Výzkumný projekt jednotky v rámci předmětu mají za cíl vyvinout vysokou úroveň komunikace a výzkumných dovedností, stejně jako kreativitu a flexibilitu při uplatňování znalostí a dovedností na nové situace. Zásluhu na předchozí studium Žádosti o úvěr pro uznávané vzdělání (CRL) jsou posuzovány individuálně. Žadatelé s uznanou bakalářský titul v oboru marketingu nebo příbuzného oboru, může mít nárok na maximálně 100 kreditů CRL. Australský & NZ studenti Vstupní požadavky: Bakalářské studium nebo rovnocennou kvalifikaci v jakémkoliv oboru z uznávané instituce terciárního vzdělávání. Ty jsou také musí splňovat akademické a anglické jazykové vstupu standardy Curtin je. KDE: Bentley nebo v Sydney Tento kurz nesmí být nabízeny na všech místech, každý rok. KDY: Únoru nebo v červenci Jak na to: Full-time nebo part-time STUDIE: Off-školní areál, smíšený on- a off-campus, částečně on-line a on-campus Doba trvání: Předpokládané dokončení: 2 roky Minimální dokončení: 1 rok Zahraniční studenti 2015 Vstupní požadavky: Bakalářské studium nebo rovnocennou kvalifikaci v jakémkoliv oboru z uznávané instituce terciárního vzdělávání. Minimální vstupní požadavky English language: IELTS akademické (International English jazykové testy System) Psaní 6,0 Mluvení 6,0 Čtení 6,0 Poslech 6,0 Celkově kapela skóre 6.5 Certificate in Advanced English (CAE): Třída C Pearson Test z angličtiny Akademický: 58 KDE: Bentley nebo v Sydney Tento kurz nesmí být nabízeny na všech místech, každý rok. KDY: Únoru nebo v červenci Jak na to: Na plný úvazek STUDIE: Off-školní areál, částečně on-line a on-kampusu Doba trvání: 2 roky na plný úvazek nebo ekvivalent na částečný úvazek [-]

Specializovaný Magistr V Marketingu A Komunikace

ESCP Europe Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Francie Paříž

Připravit studenty na všech marketingových a komunikačních metod a nástrojů v novém mezinárodním prostředí 21. století a rozvíjet řízení a strategické schopnosti, aby vyhovovaly potřebám firem v tomto velmi konkurenčním trhu. [+]

Magisterske studium Marketing v Asie. Studium v ​​Paříži a Londýně areálech. Vědecký ředitel: Prof. Benoit Heilbrunn Cíle programu Připravit studenty na všech marketingových a komunikačních metod a nástrojů v novém mezinárodním prostředí 21. století a rozvíjet řízení a strategické schopnosti, aby vyhovovaly potřebám firem v tomto velmi konkurenčním trhu. Kariérní možnosti Absolventi z MS v marketingu a komunikace mohou pracovat na národní nebo mezinárodní úrovni, jako jsou: Digital Marketing Specialist, produktový manažer mezinárodních závodech Project Manager poradce, Category Manager, marketingový analytik Události projektový manažer, marketingový ředitel pro styk s tiskem Manažer, atd. Osnovy Kombinace teorie tříd a živých praktických případech: Marketing: strategický marketing, kvalita marketingové studie, Brand management, Chování spotřebitele, inovace a Uvedení produktu na trh, B na B marketing, atd. Komunikace: Reklama, Mediaplanning a tvorba reklamní, firemní komunikace a public relations, prodeje a přímý marketing, atd. Management: Coaching a náborových procesů, vyjednávání, improvizace, atd. 360 ° Media Strategy seminář představil odborníky v oboru Žít Praktické příklady v marketingu a komunikace Odborné konference Mezinárodní seminář 5 měsících v Paříži • jeden měsíc v Londýně třída Profile Obchod: 46% Právo a politické vědy: 13% Engineering: 8% Humanitní a společenské vědy: 10% Životní a zdravotní vědy: 3% Ostatní pole (architektura, literatura, filozofie): 12% Politická věda: 4% 25% zahraničních studentů 73% žen, 27% mužů požadavek na jazyk Francouzsky a anglicky DOBA 1 rok (Start v září) Průzkum Job 39K € je průměrný plat po MS. jsou zaměstnány méně než 3 měsíce po dokončení studia 78%. 41% mít práci s mezinárodním rozměrem. V jakém odvětví: Média / Vydavatelství / Umění / Kultura: 19% Luxusní sídlo: 19% Chemický / Farmaceutický průmysl: 13% Obchod / maloobchod: 9% Komunikace / Reklama: 9% Jiné: 31% Jak se přihlásit Online aplikace TOEFL, TOEIC nebo IELTS skóre Osobní pohovor, pokud nárok [-]

M.des. Strategického Designu A Značky Vedením

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Bangalore

Postgraduální program ve strategickém Design a Brand vedení se stará o design a strategický vůdce s agilní odborných schopností, který je smysluplně nápaditá a procesně orientované v oblasti návrhu strategie a vedení značky. Tento program kombinuje rámec návrhu myšlení s branding a vůdčí schopnosti do metodiky konstrukční strategie. [+]

M.Des. ve strategickém Design & Brand Leadership Postgraduální program ve strategickém Design a Brand vedení se stará o design a strategický vůdce s agilní odborných schopností, který je smysluplně nápaditá a procesně orientované v oblasti návrhu strategie a vedení značky. Tento program kombinuje rámec návrhu myšlení s branding a vůdčí schopnosti do metodiky konstrukční strategie. Klíčovým rozlišování-faktorem postgraduální návrh strategie na úrovni programu je jeho vedoucí stavebního akademické složku. Kurz je zaměřen na rozvoj vůdčí schopnosti tím, že zvýší svůj vlastní chápání oblasti designu a zacelit mezeru mezi tímto pochopením a smysluplné akce. Tento akademický přístup vás dělá hybnou silou změny pro budoucí výzvy v designu napříč kulturami a hranicemi. Tento transformační učení a praxe proces vám umožní stanovit jasné pokyny pro vás pokročit ve své kariéře. Pokud si zapsat do tohoto kurzu s pozadím nebo zájmem na určité domény, jako je umění, designu, médií, podnikání, ekonomika, strojírenství, management, finance, mohli byste směřovat k plánu zaostřeného rozvoje rozšířit svou kariéru tím, že integruje navrhování myšlení a strategického designu. Tento kurz umožní absolvent jakékoliv disciplíně získat, přizpůsobit a procvičit své znalosti domény s přidanou sadu funkcí uplatněním návrhu myšlení a strategické značky k dosažení úrovně vedení v každém marketingově orientované průmyslu, obchodu nebo služby. Disciplíny Postgraduální Program ve strategické navrhování a Brand Leadership odborníků jsou podporovány prostřednictvím návrhového procesu, ve kterém jsou adresovány následující: Brand Leadership Business design Správa designu Konstrukce Výzkum strategie designu podnikání marketing návrh služeb Social Innovation Research and Collaboration blank Noise Centrum pro experimentální mediálního umění (CEMA) Centrum pro veřejnou historie (CPH) Kabir Project Srishti Labs (Desky) Struktura kurzu Studia podporovat aktivní, kontextuální učení kde studenti rozvíjet základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studia usnadnit spolupráci v oblasti kreativní design řešení složitých, otevřenými problémy Semináře poskytují intenzivní učení zkušenosti v oblasti výroby a dělá, napříč různými obory. Stáž s průmyslem nebo design studio je povinný pro studenty na konci 1. ročníku pro M.Des. Vlastní započatý projekt je konec semestru výzvou, která umožňuje studentovi, aby se zapojily do designu založené na projektech výzkumu / soudním nebo správním. Studenti začínají tím, že píše svůj návrh projektu a vymezení rozsahu jejich projektu a jsou mentored fakulty / profesionálními designéry. Volitelné předměty jsou svobodných umění kurzy zaměřené pěstovat intelektuální a reflexní schopnosti u studentů a motivovat je k sondování hlouběji a přiblížit jejich design procesu v celostním způsobem. Capstone projektu je završením výzkumu, schopností a znalostí získaných v průběhu posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrh výstupu a nařízené dokument práce. Studenti jsou mentored během tohoto závěrečného projektu a projít semináře získat zpětnou vazbu od fakulty a vrstevníky Schopnost Soupravy Program strategického designu a Brand vedení je strukturována tak, aby rozvíjet následující sadu schopností v rámci budoucího vůdce design: Budoucí vedoucí potřebuje schopnost předvést kritické a odlišné schopnosti myšlení, jako branding, marketing a design scénáře stále náročnější. Budoucí vůdce konstrukce musí živit designu myšlení spolu s umělecké citlivosti ke splnění strategických perspektiv. Budoucí vůdce konstrukce musí mít analytické myšlení a podnikatelské schopnosti myšlení spolu s holistickým a inkluzivní řešení problémů schopností. Budoucí vůdce konstrukce musí být reflexní a vyvážený praktik s hlubokými úvahami o měnící se a vyvíjející se sociální, kulturní a obchodní kontexty. Pracovní příležitosti Program strategického design a branding poskytne absolventům silným strategickým schopnost přemýšlet tak, že on / ona může vytvořit úspěšnou kariéru jako: Design stratég: A Konstrukce stratég pomáhá vytvářet příležitosti pro podniky na různých škálu témat pro růst. Většina podniků výrobky a služby na bázi zaměstnat designu Stratégové. Značka stratég: Zbrusu stratég vytváří nebo v zámoří strategie značky výstupy z jednoho nebo více značek. Také se může vyvinout komunikační strategii, strategii obsahu stejně. Většina globálních společností a marketingu poradenské společnosti zaměstnávají Brand Stratégové. Komunikace stratég: Komunikace stratég bude oddávat v oblasti projektového řízení, designu postřehy, přesvědčivý vizuální komunikace, pro podniky nebo v závislém postavení. Většina Mediální společnosti, PR firmy a reklamní agentury využívají komunikační stratégy. Design výzkumník / stratég: Spolu s konstrukční tým, design výzkumník pracuje na spotřebitelské postřehy a rozvíjet nové hodnotové propozice nebo pracují na zvýšení hodnoty nabídky. Konstrukční vědci hrají klíčovou roli ve velkých designových poradenských společností, in-house konstrukční tým velkých podniků a společností pro průzkum trhu. Art Director: Art Director v grafického studia nebo reklamní agentury bude řídit tvůrčí proces a spolupracovat / vést tým kreativních profesionálů vytvořit přesvědčivý vizuální komunikaci pro podniky nebo v závislém postavení. Strategické plánování: V této funkci, je třeba pečlivě pochopení trhu a rozvíjet nové strategie pro oživení růstu pro podnik nebo jako nezávislý praktický lékař. Značka Konzultant: Zbrusu Poradce je nezávislý poradce v oblasti průlomové inovace, spoluvytváření, kulturní politika / inovace, transkulturní designu a integrující design s hlubokými hodnotami. poptávka Pro více informací o e-mailu Kumkum Nadig na kumkum@srishti.ac.in [-]

Specializovaný Magistr Je V Managementu A Marketingu Energie

Grenoble Ecole de Management
Campus forma Kombinované 15 měsíců September 2019 Francie Grenoble

Vyvíjet ve vztahu k udržitelnému rozvoji a potřebu odborníků v oblasti energetiky, specializované mistři seznamuje studenty se specifickými omezeními a problémy v odvětví energetiky. Program na vysoké úrovni, které připravuje odborníky zítřka prostřednictvím křížové a mezioborových přístupu. [+]

Magisterske studium Marketing v Asie. Cíl: Tato značka je udělována společně Grenoble Ecole de Management a Grenoble INP. Udržitelnost je nyní nevyhnutelné, a to zejména v oblasti energetiky, a tím zvyšuje poptávka po odborníky v této oblasti. Pro splnění tohoto požadavku Grenoble Ecole de řízení formu manažerů na vysoké úrovni, které se specializují v oblasti energetiky a jeho různé otázky. Program: Tento kurz poskytuje přehled o trhu s energií a to jak z hlediska dodavatele k zákazníkovi, s přihlédnutím k významu nových technologií a služeb v oblasti energetické účinnosti. Program je rozdělen do 3 fází se postupně zapojují studenty do podnikání. Dodává se ve spojení s Grenoble INP a ve spolupráci s LIG Grenoblu. Příklady kurzů: - ekonomika a strategie energie - klima a DD - Finance Energie - Energetické sítě - Dynamic Marketing a strategické - řízení lidí a projektů na posílení operativní učení, studenti pracují na inovační projekt a dosažení profesionální práce. Jakou práci mohu dělat s tímto školení? Specializovaný Mistr v managementu a marketingu energie vede k mnoha příležitostem, jako chargé d'affaires technik energetické účinnosti, energetické kupujícího, nebo zařízení správcem. Jak integrovat toto školení? Žádost o přijetí on-line je otevřena: - Pro absolventy, kteří mají zásobník 5 (inženýři, akademici, obchodní školu) - Pro profesionály pracovat nebo hledání zaměstnání, drží podnos 4 s praxí v délce nejméně 3 roky [-]

Master in Business Studies - Design Management

United International Business Schools
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Belgie Antverpy Brusel Japonsko Tokio Španělsko Barcelona Madrid Švýcarsko Lausanne Curych Nizozemsko Amsterodam + 12 více

Tento mistr v Business Studies - Specializace v programu Design Management je vyučován výhradně v angličtině. Studenti jsou nutné k dokončení 27 kurzů pro 54 kreditů a finále .... [+]

hladina 500 Stupně s 180 kreditů nebo 120 amerických semestrálních úvěrů jsou považovány za rovnocenné. Studenti, které nemají bakalářský titul podnikání související nebo ekvivalentní mohou být nutné k dokončení příchozí testu assessment před spuštěním programu absolventa, a v závislosti na výsledcích, získat dodatečnou počet kreditů v vyrovnávacími předměty z Pre-Master Program aby byl plně připraven pro naše postgraduální programy. Naše studijní programy a obory jsou kariéru orientované v přírodě a poskytnout studentům s vysokou mírou flexibility po celou dobu jejich studia. Zaměření se na širokém spektru odborných záležitostí, studenti jsou vybaveny potřebnými dovednostmi a znalostmi, aby byli úspěšní v dnešní globální ekonomice, a jsou připraveny pro širokou škálu profesního rozvoje a pracovních příležitostí. Postgraduální programy jsou vynikající volbou pro čerstvé absolventy vysokých škol a vysokých škol, kteří by rádi viděli jejich uplatnitelnost v dnešním růstem trhu práce se zapojí do přísných a akademicky náročné studium postgraduální získat relevantní akademické kvalifikaci v oblasti podnikání a řízení. Po promoci studentů hlavně spustit nebo rozvíjet svou kariéru s střednědobé až manažerských pozicích vyšší úrovně v národních i nadnárodních firem a organizací v různých hospodářských odvětvích. Jiní se rozhodli zahájit novou obchodní podnik, nebo se připojit k existující rodinný podnik. Studenti mohou také rozhodnout pokračovat ve studiu bez přerušení v téměř každé z našich dalších absolventa a postgraduálních programů dále rozšiřovat své kariérní vyhlídky. [-]

Master Of Marketing

The University of Newcastle, GradSchool (Online)
Campus nebo Online Denní studium Kombinované May 2017 Austrálie Newcastle Sydney + 1 více

Master of marketing prostřednictvím University of Newcastle nabízí strategicky vyvinutý program, který bude napadnout váš přístup k uvedení na trh, zvýšit vaši schopnost myslet a jednat analyticky stejně jako pána své strategické schopnosti. [+]

Marketing je dynamický, náročná a rychlá obchodní funkce zaměřená na zákazníka. Marketingoví odborníci musí být připravena aplikovat analytické a řešení problémů schopnosti činit informovaná marketingová rozhodnutí s cílem řešit složité obchodní situace. Mistr marketingu na University of Newcastle vybavuje absolventy s marketingové znalosti a dovednosti plánovat a provádět marketingové strategie a taktiky pro organizace v ne-pro-zisk, státní správy i soukromého sektoru. Master of marketing prostřednictvím University of Newcastle je určen pro profesionály, jejichž cílem je dále rozšiřovat své znalosti v oblasti marketingu, nebo pro lidi, kteří chtějí změnit kariéru do marketingového profese. Marketing je dynamická pole s organizacemi všech typů stávají stále více tržně orientované vyžadující marketingové kvalifikovaní odborníci, University of Newcastle programu Master of Marketing vás udržet na špici tohoto odvětví. Master of Marketing je jedním z mála programů, které uznává příslušné odborné zkušenosti a může v sobě nesou úvěrové byla poskytnuta až čtyřech chodech. To znamená, že by mohla snížit své studium až o jednu třetinu! Chcete-li se dozvědět více o tom, co vaše profesní zkušenost vám může poskytnout, prosím přejděte na kartu profesní rozvoj. Master of Marketing lze studovat face-to-face v Newcastle City okrsku, on-line nebo kombinace obojího. To vám umožní dosáhnout kvalifikace po grad, zatímco vyvážení své profesní a osobní závazky, přes studii zaměřené na celý život. Prozkoumat tuto stránku a zjistit, jestli Master of Marketing je pro vás, co budete studovat, a příležitosti kariéry vám může poskytnout. Je to pro vás? Hledáte kvalifikaci, která zlepší své znalosti a schopnosti jako obchodník? Vzhledem k dynamické a konkurenční charakter dnešního průmyslu, je důležité být vysoce kvalifikované pracovníky, aby byly efektivní v marketingu, ale také pro konstantní profesního růstu a ke zlepšení kariérních příležitostí a propagační vyhlídky. Master of Marketing je zaměřen na rozvoj větší pochopení principů marketingu, tvorby rozhodování spotřebitelů a strategické marketingové rozhodování. Specializace na konkrétních aspektech marketingu je nabízen i které se opírají o výzkumných silné fakulty, se kladl důraz na marketingové komunikace, řízení značky, služeb a vztahový marketing, globální marketing, digitálního marketingu a marketingového výzkumu. Tento postgraduální kvalifikace mohou být klíčem k vaší budoucí kariérní úspěch a může poskytnout know-how, aby účinně a efektivně zachycovat, komunikovat a poskytovat hodnotu pro vaše cílové zákazníky. Program nabízí studentům možnost učit se ze směsi špičkového akademického výzkumu s nejnovějšími poznatky z oboru. S učením doručované prostřednictvím tváří v tvář nebo integrovanou on-line vzdělávací platformu, aby vyhovovaly rušné pracovní doby a / nebo osobní závazky, bude University of Newcastle Master of Marketing zlepšit své znalosti marketingu, v čase a místě, které vyhovuje požadavkům svého života , Po absolvování budete mít úplné pochopení celé řady aspektů marketingu a schopnost plánovat a realizovat úspěšné marketingové kampaně. Kariéra Cesty Master of programu Marketing je komplexní, moderní a praktické. To bude rozvíjet své odborné znalosti v procesech a aplikace moderních marketing. Tento program vám poskytne hloubku znalostí současných marketingových záležitostí a zároveň budovat své dovednosti v analýze situací, marketingové příležitosti a vývoj a řízení marketingové strategie. Tyto výsledky umožní vám při řešení problémů zaměstnanosti s důvěrou a přesvědčením. Pokud hledáte k zadání úlohy na marketing management, Master of programu Marketing vám dá výhodu, kterou potřebujete. Marketing pracovní příležitosti existují ve všech odvětvích, které se klenou vzrušující a náročné oblasti, jako jsou marketingové strategie a plánování, řízení značky, marketingové komunikace, marketingový výzkum, sociální marketing, digitálního marketingu a udržitelnosti. Vyplněním Master of marketing, budete odlišit od ostatních obchodníků v tom, že bude mít širokou škálu marketingových znalostí a dovedností, a budete rozumět, jak tyto dovednosti inter-souvisí s ostatními organizačními funkcemi, V obou lokálních a globálních souvislostech. Relevantní znalosti a dovednosti jsou základem mnoho vedoucích rolí, včetně: Marketingový manažer brand manažer Marketingové komunikace specialista Průzkum trhu analytik mediální analytik Marketingové operace specialista Požadavky na přijetí Existují dvě cesty do Master of Marketing. Přímý vstup do magisterského programu (120 jednotek) bude k dispozici pro žadatele, kteří mají: 3 roky Bakalářský titul v oboru; nebo 3 roky Bakalářský titul není v disciplíně + 1 rok relevantní obchodní zkušenosti; nebo Nejméně 7 let obchodní zkušenosti, včetně 2 roky v manažerské pozici. Studenti vstupující prostřednictvím této dráhy jsou schopni dokončit 4 kurzy za čtvrtletí, a jsou schopni absolvovat kurzy v libovolném pořadí, které si přejí, který je v souladu s předpoklady kurzu. Žadatelé s mírou vyznamenání v oblasti příbuzného nebo rovnocenných příslušnou kvalifikací na úrovni 8 nebo vyšší bude věnována odpovídající uznávání předchozího vzdělávání. Střídavá cesta je přes Graduate Certificate (40 jednotek), který bude k dispozici pro žadatele, kteří mají: 3 roky Bakalářský titul není v disciplíně; nebo 3 roky diplom v oboru; nebo 3 roky Diplom není v disciplíně + 1 rok relevantní obchodní zkušenosti; nebo 2 roky Diplom v disciplíně + 2 roky podnikatelská praxe; nebo 2 roky Diplom není v disciplíně + 3 roky relevantní obchodní zkušeností; nebo Alespoň 5 let obchodní zkušenosti. Studenti vstupující prostřednictvím této cesty bude požadovat, aby: Dokončení Graduate Certificate po dobu minimálně dvou trimestru (typicky 20 kusů za čtvrtletí); a Úspěšně dokončit obchodní program akademických dovedností (BASP), který bude trvání 6 týdnů. BASP bude non-poplatek na bázi a může být dokončena současně s hřišť v Graduate Certificate. Teprve po úspěšném dokončení Graduate Certificate a program akademického vzdělání budou studenti mít nárok na formálně zapsat do magisterského programu. Minimální požadavky na znalosti anglického jazyka Žadatelé, kteří nemluví anglicky jako první jazyk, musí prokázat, že splňují anglický požadavek odborné způsobilosti univerzity. Další informace týkající se požadavků na znalosti anglického jazyka lze nalézt na znalosti anglického jazyka pro přijímací politiky na http://www.newcastle.edu.au/about-uon/governance-and-leadership/policy-library/document?RecordNumber=D15/15438 [-]

Marketing A Kreativní Design (ms MDC)

Audencia Business School
Campus forma Denní studium 12 - 15 měsíců September 2017 Francie Nantes

Mistr spécialisé® marketing, design a tvorba společně manažeři, designéři a inženýři. To je učí pracovat ruku v ruce se službami společnosti prostřednictvím konstrukčního myšlení. Studenti se také naučí pracovat v kříž s ostatními odděleními, zatímco zabírat strategické řídící funkce. [+]

Mistr spécialisé® marketing, design a tvorba společně manažeři, designéři a inženýři. To je učí pracovat ruku v ruce se službami společnosti prostřednictvím konstrukčního myšlení. Studenti se také naučí pracovat v kříž s ostatními odděleními, zatímco zabírat strategické řídící funkce. Silné V programu Program, který má téměř 10 let zkušeností 3 prestižních škol splněny: Audencia Nantes, Nantes a Central School of Design První trénink přidružené manažeři, inženýři a designéři naučit se pracovat společně na firemní servis Studenti z různých oblastí (vzdělávání, odborné praxe nebo státní příslušnosti) Každoroční vzdělávací partnerství s přizpůsobenou Groupe SEB vede k realizaci konkrétního projektu se spolupráce marketingových manažerů, výzkumu a vývoje a designu Seznámení s nejmodernějších technických a technologických nástrojů na trhu: CAD / CAM, Rapid Prototyping, virtuální ponorné ... Důležitým Absolventská síť pro lepší profesní začlenění Průzkum 360 Design Master Spécialisé® Program na marketing, design a vytvoření ladí v celém vzdělávacím programu pro vyrovnání teorii a aplikované průřezové projekty. Účelem společnosti (30%) Být schopen analyzovat podnikatelského prostředí a vyvodit doporučení, pokud jde o určování polohy a značky designu marketing. Strategický Marketing vytvoření Návrh orientovaný marketing teorie Spotřebitelské chování Prohlášení a provize jeviště produkt Interakce složek (20%) Pochopit podmínky řízení inovací a projekční týmy. Vědět, rozvíjet a chránit intelektuální kapitál firmy. Znát trhu design a jeho herci Design praktiky Project Development Product Management Metody Kreativní Průmyslová ochrana a archivace známek a průmyslových vzorů Konstrukce společnosti (50%) Vědět, jak analyzovat interakce zákazníka s výrobkem nebo službou, a atributy hodnoty. Pochopení a využitím nástrojů vytváření a rozvoje. Ergonomie a funkcionalismus Teorie formulářů Grafika, CAD, CAD Materiály, procesy a životní cyklus Virtuální realita Stav umění NTI Smyslové designu Vytvořte s novými technologiemi 4 až 6 měsíců firemní stáž Terénní studie Průběžné Marketing, Design a tvorba jsou aplikovány a cross-roční bázi během misí do dvou společností: SEB, strategickým partnerem školení, a společnost, která se liší každý rok, vybraných podle kritérií inovační strategie závažné.   Studenti jsou vedeni k silně komunikovat se společností a nabízí realistické prototyp: Projekt Dorel s tématem lázně: etnografická studie, průzkum trhu, tvorba uživatelských scénářů, doporučení, prototypů a maket Vývoj nových produktů pro Philips v souladu s podnikatelskou strategií Profesionální práce: zárukou odbornosti pro zaměstnavatele Absolvování magisterského Spécialisé® předpokládá obhajoba odborné práce. Jedná se o in-hloubkové osobní práce analýzy a reflexe na problém související s mezinárodní zprávy a postaven z betonu shromážděných informací. Každý se zaměří tuto studii ve vztahu ke své vlastní cestu a jejím zájmům. V neposlední řadě, to se spoléhá na misi 6 měsíců v podnikání, který je v logice odborného projektu. Tyto znalosti významně zvyšuje znalosti odvětví každého studenta a výrazně usnadňuje integraci absolventů do pracovního procesu.   Některé příklady odborné práce:     Zvukový design v maloobchodě: motorová brzda, nebo týmový výkon Vývoj v odvětví energetiky a její dopad na čerpacích stanicích Design-myšlení záchrana Weberian byrokracie: případ reformy podporu ozbrojeným Etno-Marketing: proaktivní studie spotřebitelských poznatků ve službě inovace produktu. Případ použití: potravinářský kočovnictví Trh pro boutique hotelů: účinné a udržitelné reakce na únavu hotelových standardů? Smyslová marketing v době digitální: obrazovka na smysly Spotřeba a příprava jídla v čínské pečovatelském domě Některé dovednosti Analýza trhu Potřeby Definice Zvládnutí strategických a operativních nástrojů designu Podpora tvorby Strategické umístění firmy Přizpůsobení nástrojů pro návrh založen na cílech Očekávání vývoje na trhu Strategického rozhodování Repositioning corporate branding Zákaznické věrnostní Získání nových poznatků a nových dovedností v rámci společnosti (technologie, marketing ...) Některé příklady pracovních příležitostí Konstrukce manažer Product Manager Project Manager Innovation manažer Art Director Inovace Project Manager [-]

Mastère De Specializace En Marketing

ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires
Campus forma Denní studium 18 měsíců October 2017 Libanon Bejrút Spojené království Londýn + 2 více

Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí. [+]

Magisterske studium Marketing v Asie. MSM: Mastère de Specializace en Marketing Specializovaný vzdělávací program v marketingu Cíl: Držitel magisterského stupně Minimální zkušenosti: 2 roky Jazyk: francouzština Cíl Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí. Dva mezinárodní diplomy Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESA Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESCP Evropy Struktura kurzu Doba trvání: 18 měsíců Kurzy se konají jeden týden ze všech tří, od úterý do pátku od 16:00 do 20:30 a v sobotu od 09:00 do 13:30 Mezinárodní seminář je organizován v Bruselu a Londýně každý rok. Poplatky Školné: 16500 USD (není pokrývající poplatky mezinárodního semináře) [-]

Mezinárodní Magistr Studijní Program "Mezinárodní Marketing Management"

Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rusko St Petersburg

Mezinárodní studijní program je realizován Institutem průmyslového ekonomiky a managementu SPbSPU ve spolupráci s ESB Business School, Reutlingen (Německo). [+]

Mezinárodní studijní program je realizován Institutem průmyslového ekonomiky a managementu SPbSPU ve spolupráci s ESB Business School, Reutlingen (Německo). Tréninkové metody: přednášky a semináře, interaktivní prezentace, případové studie, počítačové obchodní simulační hra, výzkumný projekt. Kurzy SPbSPU: - Obchodní angličtina - mezinárodní obchodní právo / Etika v podnikání - Manažerská ekonomika - teorie organizace - řízení Podnikání Interkulturní / Mezinárodní řízení lidských zdrojů - Výzkumné metody v řízení - výzkum Mezinárodní trh mezinárodní obchod (v cizím jazyce) - Mezinárodní marketing management - Mezinárodní řídící - Organizační a manažerské praxe - Moderní strategické analýzy - Corporate finance - Průmyslová marketing - Mezinárodní standardy řízení výroby / Mezinárodní řízení nákupu a dodavatelského řetězce - Mezinárodní řízení logistiky / Prodej - výzkumná práce [-]

Mezinárodní Magistr V Vícekanálový Marketing Management (IM4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) řízené daty marketingu, shoda mezi brand managementu, tvořivost a obsah marketingu a analýzy dat, modelování a odpovědnosti. IM4 odpovídá solidní teoretický základ s kontinuální aplikací na skutečné obchodní situaci také díky světovými partnery, vedení mezinárodní perspektivu, ale také zavedení specifika a jedinečnost made in Italy. [+]

Magisterske studium Marketing v Asie. Datum zahájení: Září Doba trvání:12 měsíců Formát: Full Time Kurzovné: € 14,000 Výuka jazyků:Angličtina Místo: Milán Požadovaná kvalifikace: 3 nebo 4 roky bakalářský titul z akreditované institucím Mezinárodní Mistr v Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) data-řízený marketing, odpovídající mezi brand managementu, tvořivost a obsahový marketing a analýza dat, modelování a odpovědnost. IM4 odpovídá solidní teoretický základ s průběžná aplikace na skutečné obchodní situace i díky partnerům světové úrovně, Vedení mezinárodní perspektivu, ale také zavedení specifika a jedinečnost made in Italy. Díky unikátnímu spolupráci s IBM, UM McCann, Nielsen a OTB studenti vstoupí v přímém kontaktu s firmou, přes firemní semináře, přednášky, workshopy a obchodní hry. Cíle kurzu Mistr je zaměřen na rozvoj kandidáty: Schopnost navrhovat a spravovat cenné zkušenosti zákazníků (se zvláštní citlivostí odvozené od průběžných vztahy s italskými a nadnárodních společností, v čele zážitkového marketingu); Schopnost využít příležitostí v oblasti komunikace, propagace a distribuce umožnila informačními a komunikačními technologiemi a velkou dat; Schopnost rozvíjet marketingové odpovědnost, aby bylo možné kvantifikovat a účinně měřit návratnost marketingových investic; Schopnost kombinovat manažerské dovednosti a kreativitu, interakci s činností, výzkumu a vývoje a financí a řízení vyvinout udržitelné inovace a neustálé zlepšování vztahů se zákazníky. Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je 12 měsíců magisterský program nabízené MIP Politecnico di Milano, která se snaží poučit studenty na manažerské témata vztahující se k Marketing Management se zvláštním zaměřením na dnešních důležitých oblastech, jako je digitální marketing, zpracování velkých objemů dat, Customer Experience. U většiny mezinárodních specializací mistrů, MIP nabízí intenzivní italský jazykový kurz v průběhu prvního týdne tříd. Studenti pak mají možnost zúčastnit standardního italský jazykový kurz (až 40 hodin) podél semestru. Struktura programu Program je rozdělen do šesti hlavních modulů: Základy managementu Marketing Management Advanced Marketing Zkušenosti Design & Marketing - italský způsob Volitelné předměty Měkké dovednosti kurzy Zkušenosti design & marketing: italský způsob Tento modul programu si klade za cíl analyzovat Případy a strategie prováděné vrcholům italských značek v klíčových odvětvích jako jídlo a víno, designového nábytku, módy, sportu, automobilový průmysl a průmyslové zboží. To prezentuje Italský způsob zážitkového marketingu a jak to srovnat s hodnotících kritérií ve zbytku světa. Přijímací řízení Ideálními kandidáty pro IM4 programu Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je speciálně navržen pro mladé talenty odstupňované ochoten čelit výzvám na trh v současné době. Žádosti o příjmu září 2016 jsou nyní uzavřeny. Žádosti o příjmu září 2017 bude otevřena v září 2017. Studenti ze zemí mimo EU se vyzývají, aby se vztahují alespoň tři měsíce před začátkem programu s cílem umožnit dostatek času pro deklarace Value (DOV) Postup pro Itálii a zřízení víza studenta. Pokud byste chtěli podrobnější informace o Mezinárodní Mistr v Multichannel a Marketing Management, Stáhněte si prosím naši programovou brožuru kliknutím na odkaz, nebo psát k infomasters@mip.polimi.it~~V a budeme reagovat na vaše požadavky včas. Požadavky na přijetí Minimální požadavky pro program IM4 jsou: Online aplikace CV nebo životopis v angličtině Motivační dopis v angličtině Kopie univerzitních diplomů a akademických přepisů Kopie anglického certifikát (TOEFL, TOEIC nebo ekvivalent) pro non-rodilí mluvčí Aplikace poplatek 100 € Dva referenční dopisy (volitelně) Žadatelé budou muset sedět na poslední motivačního pohovoru. Zahraniční studenti v Milán - Pomoc Poté, co byli přijati do mezinárodní mistr, budete mít k dispozici zcela novou "To Do" seznamu. To bude zahrnovat víza, bydlení, pojištění, nastavujete sami v Miláně a mnoho dalšího. Student bude uveden do kontaktu s Mezinárodním úřadem studenty MIP, která bude schopna poskytnout vám užitečné pomoc a informace s cílem pomoci váš přesun do Itálie hladce a váš pobyt v Miláně velmi pohodlné. [-]

Master Of Arts (MA) V Marketingu

Webster Vienna Private University
Campus forma Denní studium October 2017 Rakousko Vídeň

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování ... [+]

Master of Arts (MA) v marketingu

Cílem marketingové jádro je poskytnout příležitost pro studenta ke studiu dynamiky lidského chování, které ovlivňují marketingové rozhodování. Součástí této analýzy je vyšetření účinné marketingové praktiky a postupy a analytické techniky potřebné před základní marketingové rozhodnutí.

Program osnovy

36 hodin, úvěr potřebné pro Master of Arts (MA) nebo 48 hodin úvěru potřebné pro Master of Business Administration (MBA ) Musí obsahovat následující kurzy pro hlavní / důraz v oblasti marketingu:

MRKT 5000 Marketing (Předepsaná Course) MRKT 5800 Řízení prodeje nebo MRKT 5890 Marketingová statistika MRKT 5920 Marketing Channel Management MRKT 5940 Reklamní řízení MRKT Marketing Management 5960 MRKT 5970 Marketingový výzkum MRKT 5980 Mezinárodní marketing MRKT 6000 integrovaných studií v marketingu, nebo MR KT 6250 práce ... [-]

Rigorózní Kreativity & Marketing

Solvay Brussels School of Economics and Management, Université Libre de Bruxelles
Campus forma Denní studium 1 - 1 rok September 2017 Belgie Brusel

Advanced Master in tvořivosti a marketing prezentuje, projednává a učí nové marketingové alternativy k přístupům klasických založené na poptávce. Je to opravdu jedinečný přístup k marketingu, který se zaměřuje na uvádění do budoucna spíše než brát historický přístup jiných programů. [+]

Rigorózní v tvořivosti a marketing propaguje, dárky, projednává a učí nové marketingové alternativy ke klasickému založené na poptávce marketingových přístupů. Nabízíme našim účastníkům hluboké porozumění a přímé praxe procesu kreativity v rámci strategií, operačních nástrojů a marketingové komunikace, nové způsoby, jak představit, propagovat a prodávat produkty, služby, nápady a zkušenosti, přímé ponoření do vysoce kreativní kruhů a průmyslu (reklama, showbyznysu, kino, event management, etc.)

 

Tento pán je v tom, jak přiblížit marketing skutečně unikátní: my vás naučí, "uvádění na trh budoucnosti", zatímco většina programů marketingové mistr skutečně zaměřit se na jejich uvádění na trh v minulosti ...... [-]