Magisterské studium Marketing Španělsko - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Marketing Španělsko - Zde naleznete magisterské studium

Marketing

Španělsko je top destinací pro studenty, kteří hledají Master in Marketing. To pokračuje přilákat studenty z celého světa kvůli vysokým standardům akademických pracovníků, vzdělávací prostředí, které podporuje kreativitu a inovace, a spoustu příležitostí pro kulturní a společenské aktivity. Master of Marketing ve Španělsku může dát studentům příležitost k profesnímu a osobnímu rozvoji.

Master of Marketing programů ve Španělsku bude poskytnout studentům solidní pochopení všech obchodních zásad, se silným důrazem na marketing. Studenti se zúčastní vzdělávacího programu, která zkoumá témata, jako je e-commerce, strategický marketing, komunikaci, mezinárodní marketing a chování spotřebitelů. Existuje mnoho příležitostí pro praktické aplikace marketingových principů, nástrojů a teorií, na reálných situacích a studenti se také očekává, že dokončí magisterské práci na specializované oblasti marketingu.

Má Master of programu Marketing ve zvuku Španělsko zajímavého pro vás? Pokud ano, dozvědět se více o procházení možností níže. Pokud zjistíte, Master of programu Marketing ve Španělsku, pro které byste chtěli více informací, stačí vyplnit formulář a vy budete spojeni přímo s univerzitou!

Čtěte více

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se plánovat a výzkumné projekty designu marketing. Rozvíjet schopnost implementovat a řídit výzkumné projekty marketing. Poznat a pochopit aplikací marketingového výzkumu specialit a různých analytických technik. Aplikovat znalosti psát a připravovat zprávy o dobře organizované a přesvědčivé výzkumu. Rozvíjet dovednosti komunikovat výzkumné návrhy, výsledky, závěry a doporučení jasně a efektivně. Získejte druhý akreditován nejuznávanějších obchodní škole ve Španělsku, EAE Business School, as, umístila Merco (2014) a zaručena kvalifikaci pro významných veřejných univerzit ve Španělsku, University of Barcelona (UB), s více než 560 historie roku. Curriculum mistr Marketingový výzkum a analýza zákazníků Program trvá 12 měsíců a může být spuštěn v květnu nebo v listopadu každého roku měsíce. To zahrnuje celkem 10 modulů a konečné výzkumný projekt, který se vyvíjí trhy po celém Masters. Také on se konají schůze s odborníky v oboru a webinářů s nástrojem prodejců průzkum trhu, mimo jiné činnosti. Požadavky na Masters v oblasti výzkumu trhu a analýzu Customer Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Magisterský titul v oboru výzkumu trhu a analýzy Customer Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v oblasti výzkumu trhu a analýzy Customer OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Kombinované October 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu ředitele elektronického obchodu a ředitel Revenue Management jako klíčových pozic v rámci současného pohostinství. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta Proč studovat Mistra: Všichni učitelé jsou průmysl vedení vím z první ruky realitu tohoto odvětví a jeho třídy jsou plně profesionalizovat. Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Aby student praktikovat při podnikání v hotelu a práci s vrstevníky ve stejné situaci, které se vyskytují ve skutečném prostředí. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. plně v souladu s aktuálními potřebami hotelnictví programu. plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Spousta semináře a prezentace pracovních nástrojů od předních firem. Koučování cyklus: The Masters Studenti se mohou účastnit cyklus Ostelea koučování, kombinující skupinová sezení v různých oblastech, jako je například emoční koučování nebo rodinnou koučování. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. CÍLE OSOBNÍ rozvoj dovedností a směrnic Jsou nezbytné urychlit různé úrovně pracovních míst. manažerské dovednosti umožní studentům čelit rozhodující momenty v jeho kariéře. V řídících funkcích, co potřebujete vědět ke správě: lidé, zařízení, emoce, konflikty, vyjednávání. Z hlediska musí student naučí vytvářet svůj vlastní osobní značku, spravovat své vlastní síť, napsat dobrý životopis a reagovat odpovídajícím způsobem rozhovory o zaměstnání mezi ostatními. ZNALOSTI A OFF ON-LINE MARKETING Musíte vědět, jak on-line marketingu a offline marketingu. Tak oni jsou podrobně vysvětleny všechny kasuistiku, analytické nástroje a online marketing pro hotely. Jako manažeři, SEO, SEM, e-mailový marketing, analytice, online reputaci, sociálních sítí nebo blogy, mezi ostatními. offline marketing public relations funguje také, protože je důležité vědět, aby se marketingový plán, segmentaci zákazníků, konkurenční analýzy, pomocí CRM a pracovat s tiskovými kancelářemi či reklamní agentury a MARKETING V hotelu jsou marketingové předměty rozděleny do 3 oblastí. zaměřit se na obchodní strategii, plánování kampaní a řízení prodejní tým je zajištěno. V průběhu hotelového marketingu pracuje s různými typy zprostředkovatelů, uzavírání smluv se účastní veletrhů, tvorbu turistických balíčků. A konečně, hotel finance jsou studovány z praktického strany a musí umožnit studentovi pochopit, výsledovku, aby rozpočet jeho oddělení, stejně jako čtení v rozvaze, náklady na prodej nebo odchylky výsledků. E-commerce a řízení tržeb Elektronický obchod je hlavní osa hotelového marketingu, a proto úzce spolupracovat ve všech jeho aspektech. Plánování, nástroje, technologie pro přímý prodej, distribuce technologií, databází, fakturačních systémů, mobilních zařízení, metrik a webové analytiky. Druhý předmět je řízení tržeb, kde cenové práce, prognózování, segmentace zákazníků a cenová taktiky, overbookin, upselling mezi ostatními. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 6 modulů: Struktura trhu, Hospitality Marketing International a strategické řízení Hotel Sector finance, marketing a finanční řízení podniku Cestovní ruch Marketing, offline a online Dovedností a osobních dovedností Elektronický obchod a on-line distribuce. Příjmy a Ceny Hotelero manament Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a cestovního ruchu společnosti Marketing cestovního ruchu výkonných firem a hotel Vedoucí rezervace správce příjmy Odpovědný cestovní ruch e-commerce a hotel Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce Konzultační společnosti turistiky obchodní politiky Podnikání v oblasti cestovního ruchu Přijímací řízení a kvalifikace PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ Proces přijetí zaručit vhodnost kandidátů, takže všichni účastníci mohou vytěžit maximum z tohoto učení zkušeností. Pro zahájení procesu přijetí je nutné vyplnit žádost o informace. Od té chvíle Ostelea bude kontaktovat kandidáta uzavřít rozhovor, který musí poskytnout následující dokumenty: Životopis Motivační dopis Dva doporučující dopisy prokazatelná praxe minimálně 3 roky Po ukončení rozhovoru, bude Přijímací výbor posoudí případ od případu a komunikovat rozlišení na kandidáta hlásit stav jejich přijetí. KVALIFIKACE Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat: Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management od EAE Business School. Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

MSc V Oboru Marketingové řízení

Global Business School Barcelona
Campus forma Denní studium 9 - 12 měsíců October 2017 Španělsko Barcelona

S důrazem na uplatnění marketingových konceptů, nástrojů a technik v prostředí reálného světa podnikání, Master of Science v programu Marketing je navržen tak, aby studentům možnost získat znalosti v různých oblastech v oblasti marketingu a zároveň rozvíjet strategické myšlení a obchodní dovednosti vedení. [+]

S důrazem na uplatnění marketingových konceptů, nástrojů a technik v prostředí reálného světa podnikání, Master of Science v programu Marketing je navržen tak, aby studentům možnost získat znalosti v různých oblastech v oblasti marketingu a zároveň rozvíjet strategické myšlení a obchodní dovednosti vedení. Nyní více než kdy jindy, organizace ve Španělsku, Evropě a na celém světě vyžadují vůdce, kteří chápou strategické marketingové otázky, které mají přímý vliv na podnikové výkonnosti. MSc v oboru marketingu stupni připravuje budoucí manažery, aby ústřední roli při pomoci vyřešit problémy marketingu na celosvětovém měřítku. MSc v oboru marketingu z Global Business School Barcelona se zaměřuje na rozvíjení schopnosti studentů analyzovat a vyhodnocovat rychle se měnící globální podnikatelské prostředí, plánovat způsobem, a implementovat inovativní marketingové řešení. MSc v oboru absolventů Marketing bude schopen: - prokázat dovednosti potřebné pro úspěšnou kariéru v oblasti marketingu v celosvětovém měřítku. - Analyzovat mezinárodní podnikatelské prostředí s cílem produkovat efektivní, zákaznicky orientovaný marketing řešení pro různé typy organizací. - Rozvíjet své manažerské schopnosti prostřednictvím týmové práce, vedení a komunikační analýzy. Jazyk Angličtina. Pokud vaše angličtina hladina nestačí, můžete nejprve před zahájením stupeň připojit k naší intenzivní kurz anglického jazyka pro přípravu. DOBA Studenti by za normálních okolností očekávat, že dokončí magisterský titul v angličtině v rámci jednoho akademického roku na plný úvazek studia. V závislosti na výchozím čtvrtletí, může trvat od 9 do 12 měsíců. UZÁVĚRKA Vzhledem k modulárnímu formátu, aplikace jsou přijímány po celý rok. Studenti mohou začít své studium v ​​říjnu, lednu nebo v dubnu. Studenti, kteří nejsou občany Evropské unie, jsou povzbuzovány, aby dříve, aby bylo dostatek času na zpracování studentské vízum. Vstupní požadavky Kvalifikovat pro vstup na tento stupeň, je třeba: - získaly diplom nebo ekvivalent bakalářského nebo vyššího stupně, nebo mají nejméně tři roky pracovních zkušeností; - Poskytnout doklad o znalosti anglického jazyka; - Dokončit všechny potřebné formuláře pro přijetí a předložit všechny potřebné dokumenty [-]

Mezinárodní Magistr V Vícekanálový Marketing Management (IM4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců

Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) řízené daty marketingu, shoda mezi brand managementu, tvořivost a obsah marketingu a analýzy dat, modelování a odpovědnosti. IM4 odpovídá solidní teoretický základ s kontinuální aplikací na skutečné obchodní situaci také díky světovými partnery, vedení mezinárodní perspektivu, ale také zavedení specifika a jedinečnost made in Italy. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Datum zahájení: Září Doba trvání:12 měsíců Formát: Full Time Kurzovné: € 14,000 Výuka jazyků:Angličtina Místo: Milán Požadovaná kvalifikace: 3 nebo 4 roky bakalářský titul z akreditované institucím Mezinárodní Mistr v Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) data-řízený marketing, odpovídající mezi brand managementu, tvořivost a obsahový marketing a analýza dat, modelování a odpovědnost. IM4 odpovídá solidní teoretický základ s průběžná aplikace na skutečné obchodní situace i díky partnerům světové úrovně, Vedení mezinárodní perspektivu, ale také zavedení specifika a jedinečnost made in Italy. Díky unikátnímu spolupráci s IBM, UM McCann, Nielsen a OTB studenti vstoupí v přímém kontaktu s firmou, přes firemní semináře, přednášky, workshopy a obchodní hry. Cíle kurzu Mistr je zaměřen na rozvoj kandidáty: Schopnost navrhovat a spravovat cenné zkušenosti zákazníků (se zvláštní citlivostí odvozené od průběžných vztahy s italskými a nadnárodních společností, v čele zážitkového marketingu); Schopnost využít příležitostí v oblasti komunikace, propagace a distribuce umožnila informačními a komunikačními technologiemi a velkou dat; Schopnost rozvíjet marketingové odpovědnost, aby bylo možné kvantifikovat a účinně měřit návratnost marketingových investic; Schopnost kombinovat manažerské dovednosti a kreativitu, interakci s činností, výzkumu a vývoje a financí a řízení vyvinout udržitelné inovace a neustálé zlepšování vztahů se zákazníky. Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je 12 měsíců magisterský program nabízené MIP Politecnico di Milano, která se snaží poučit studenty na manažerské témata vztahující se k Marketing Management se zvláštním zaměřením na dnešních důležitých oblastech, jako je digitální marketing, zpracování velkých objemů dat, Customer Experience. U většiny mezinárodních specializací mistrů, MIP nabízí intenzivní italský jazykový kurz v průběhu prvního týdne tříd. Studenti pak mají možnost zúčastnit standardního italský jazykový kurz (až 40 hodin) podél semestru. Struktura programu Program je rozdělen do šesti hlavních modulů: Základy managementu Marketing Management Advanced Marketing Zkušenosti Design & Marketing - italský způsob Volitelné předměty Měkké dovednosti kurzy Zkušenosti design & marketing: italský způsob Tento modul programu si klade za cíl analyzovat Případy a strategie prováděné vrcholům italských značek v klíčových odvětvích jako jídlo a víno, designového nábytku, módy, sportu, automobilový průmysl a průmyslové zboží. To prezentuje Italský způsob zážitkového marketingu a jak to srovnat s hodnotících kritérií ve zbytku světa. Přijímací řízení Ideálními kandidáty pro IM4 programu Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je speciálně navržen pro mladé talenty odstupňované ochoten čelit výzvám na trh v současné době. Žádosti o příjmu září 2016 jsou nyní uzavřeny. Žádosti o příjmu září 2017 bude otevřena v září 2017. Studenti ze zemí mimo EU se vyzývají, aby se vztahují alespoň tři měsíce před začátkem programu s cílem umožnit dostatek času pro deklarace Value (DOV) Postup pro Itálii a zřízení víza studenta. Pokud byste chtěli podrobnější informace o Mezinárodní Mistr v Multichannel a Marketing Management, Stáhněte si prosím naši programovou brožuru kliknutím na odkaz, nebo psát k infomasters@mip.polimi.it~~V a budeme reagovat na vaše požadavky včas. Požadavky na přijetí Minimální požadavky pro program IM4 jsou: Online aplikace CV nebo životopis v angličtině Motivační dopis v angličtině Kopie univerzitních diplomů a akademických přepisů Kopie anglického certifikát (TOEFL, TOEIC nebo ekvivalent) pro non-rodilí mluvčí Aplikace poplatek 100 € Dva referenční dopisy (volitelně) Žadatelé budou muset sedět na poslední motivačního pohovoru. Zahraniční studenti v Milán - Pomoc Poté, co byli přijati do mezinárodní mistr, budete mít k dispozici zcela novou "To Do" seznamu. To bude zahrnovat víza, bydlení, pojištění, nastavujete sami v Miláně a mnoho dalšího. Student bude uveden do kontaktu s Mezinárodním úřadem studenty MIP, která bude schopna poskytnout vám užitečné pomoc a informace s cílem pomoci váš přesun do Itálie hladce a váš pobyt v Miláně velmi pohodlné. [-]

Magistr V Digitálním Marketingu

Harbour.Space
Campus forma Denní studium September 2017 Španělsko Barcelona

Master Program na digitální marketing je navržen tak, aby růst nové generace vedoucích marketingových specialistů - digitální zdatné profesionály, kteří mohou těžit z explozivního růstu on-line technologií pomocí nejvíce obráběcí hranu, inovativní nástroje ve své každodenní práci. [+]

Tento program je vyučován v anglickém jazyce. Magisterský program Digital Marketing je navržen tak, aby růst nové generace vedoucích marketingových specialistů - Digitální zdatné profesionály, kteří mohou těžit z explozivní růst on-line technologií pomocí nejvíce obráběcí hranu, inovativní nástroje ve své každodenní práci. Harbour.Space metodika výuky jedinečným způsobem kombinuje silné akademické zázemí v obchodních studií, finance, účetnictví, marketingu a strategie s in-hloubkové a konkrétního digitálního znalostí v on-line video, mobilní, virové, sociálních médií a dat řízený marketing. Budete také denní svědek nejnovějších inovací od společnosti Google, Facebook, Twitter, Netflix a dalších největších technologických firem. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - jsou dokonalý digitální a marketingových odborníků, které zahájily tisíce úspěšných reklamních kampaní a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Po dokončení Master Harbour.Space digitálního marketingu programu, stanete se digitální marketing profesionální. Budete dobře připraveni pracovat v obchodním nebo marketingového oddělení velké značky, v reklamní agentuře, nebo v médiích nebo technologické společnosti. Budete vědět, jak pomoci značky efektivně komunikovat se svými cílovými skupinami za použití úžasné výhody, že rozvíjející se on-line technologií přinesly do světa. Struktura programu 1 rok Tento program obsahuje rozsáhlý počet skutečných případů, marketingu pohybující se přes který budou studenti získají solidní znalosti rozhodovacího procesu v marketingovém oddělení skutečné firmy. Všechny kurzy jsou volitelné, ale důrazně doporučujeme studentům absolvovat kurzy označeny jako jádro. Celkem 1 rok studia se skládá z 15 modulů, včetně 1 modulu Dílny a seminářů, 1 klient a 1 Capstone projekty. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - jsou dokonalý digitální a marketingových odborníků, které zahájily tisíce úspěšných reklamních kampaní a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Moduly Digital Marketing jako součást celkové marketingového mixu SEM a SEO Programové & RTB (Audience Nákup) Výkonnostní marketing Sociální Media Marketing, virová, a vyprávění příběhů Web Analytics Virtual Company Právní prostředí E-Commerce, CRM a věrnostní programy Mobilní gamifikace Online Video Digitální Strategy & Digital Media plánování Technical Project Management (Digital Assets) Digital Media Evolution Business & Finance Základy Advanced Digital Marketing Video blogování Email Marketing Crowdfundingová Angličtina pro průmysl E - Výzkum a průzkumy Master Classes s předními praktikujícím Růst Hacking Marketing jako Job Jednání Úvod do Interaction design PR & Content Business, podnikání & Self Promotion Prodej & Prezentace User Experience design Úvod do programování pro marketingové profesionály Programování II pro marketingové profesionály Data Vizualizace Čínská internetová Market Big Data & Emerging Technologies Vyvrcholení projektu Semináře a workshopy Klient Project Program Vedení Anna Znamenskaya Chief Digital Officer, Mindshare Russia Andy Crestodina Co-zakladatel / Strategické ředitel Orbit Media Studios Kariéra cesta Junior Digital manažer Social media manager Email Marketing Manager E-Commerce a CRM manažer Digital Media Planner / kupující Vedoucí Digital / Chief Digital Officer Living In BARCELONA Studium v ​​Barceloně má následující výhody: Barcelona je # 1 v Evropě pro kvalitu života a průchodnosti životního prostředí (2012 kvality života města Rankings - Mercer Survey) Barcelona je # 1 na světě pro úroveň infrastruktury a rozvoje měst (2011, Ernst & Young). V regionu Katalánska, kde Barcelona je hlavním městem, významně přispívá ke španělskému HDP. Růst katalánském HDP je v současné době 3,3%, mnohem vyšší než v Evropě v průměru. Vývoz Katalánsku jsou 42,2 mld €, vyšší než v kterékoli jiné části Španělska. 7,000+ inovace a technologické společnosti v průběhu posledních 10 let. Barcelona je 6th v Evropě atraktivity a pohodlí pro podnikání (European Atraktivita Survey 2011 Ernst & Young), Barcelona je 2. místo v Evropě (po Londýně) pro podporována jako obchodní centrum (European Cities Monitor 2011); Barcelona je 2. místo na světě pro pořádání různých mezinárodních konferencí a kongresů (město a zemi World Report 2011, ICCA). Barcelona je hostitel ročního Světového Mobile Congress, který přitahuje tisíce mezinárodních společností, které pracují v odvětví mobilních komunikací. 7000000 + miliony turistů / rok 20 ° C - průměrná teplota v průběhu dne 2437 hodin slunečního svitu / rok Náklady na bydlení 550 euro / měsíc [-]

Magistr V Obchodní Management A Marketing

ESEM
Campus forma Denní studium September 2017 Španělsko Madrid

Program pro odborníky na mezinárodní úrovni. Zaměřen na lidi, kteří mají nebo se nazývají obsadit pozice a funkce komerčních marketingových manažerů či prodejních ... [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Program pro odborníky na mezinárodní úrovni. Zaměřen na lidi, kteří mají nebo se nazývají obsadit pozice a funkce obchodního marketingový ředitel nebo prodeje ESEM, s 47 let činnosti a rozvoje, je obchodní škola specializující se na obchodních oblastech obchodní a marketingové, s uznáním v národních i mezinárodních společností. Podle našich učebnách a programů bylo více než 20.000 studentů na pěti kontinentech. Cíl předmětu Poskytne potřebné nástroje pro rozvoj podnikání. Tyto nástroje slouží dvojí funkci obchodního a marketingového řízení. S teoretickou metodikou - ESEM praxi bude student za předpokladu, že adptación k novým technologiím, podle potřeby a požádal dnes na pracovní místo pro prodej, marketing a prodej Manager. Praktická Obsah programu, nových technologií, kvalitě učitelů a výměnu zkušeností studentů, činí tento program splňuje cíle nejvyšším Business Kvalita. "Filozofie této Post stupeň je learning by doing" Struktura programu Program se koná v průběhu jednoho akademického roku a celkem šest modulů. Po titulkování, že budou získány Master in Business Management a marketing. Ohodnocení Studenti by měli rozvíjet praktickou práci na tématech projednávaných modulů, směrování a strukturování své diplomové práce. Práce budou vyvinuty v rámci školních hodin každého modulu a hodnotí učitelé. V případě potřeby budou dostávat doučování ke změně těchto aspektů práce prezentované, které nebyly v souladu s požadavky ESEM v každé oblasti. Účelem programu je zajistit, aby studenti pochopili a mistr pojmy učil. Filozofie programu je učení. Návštěvnost: 100% u všech tříd Konec studií práce: Na na konci každého programu, jako je syntéza získaných zkušeností a vykonané práce, týmy vytvořit marketingový plán s projekcí na dva roky Marketingový plán tvoří disertační práci a budou řízeny a hodnoceny instruktory určených k tomuto účelu. General Services ESEM On-site ESEM, studenta na rozdíl od blízkého vztahu s fakultou a ESEM zařízení, k dispozici zdarma od: Práce Praxe ve firmách Počítačová místnost studovny Speciální služby non-EU studenty Kromě obecných služeb, studenti ze zemí mimo EU mají v ESEM z: Pokyny a informace pro zápis do programu. potřebnou dokumentaci na žádost španělského konzuláty pro zpracování a po obdržení Visa studií. Praxe v španělských firem. Začlenění od šestého měsíce na začátku tříd. TIE zpracování v Madridu. Pojištění nábor v Madridu MAPFRE Seguros repatriace a komplexní zdravotní péče, studentem po dobu jednoho roku. Určeno Vysokoškolské vzdělání s odbornou praxí. vysokoškolské vzdělání s odbornou praxí. obchodní oddělení Marketingové oddělení manažeři tematický obsah Marketing: Základy marketingu Analýza trhu a spotřebitelů Product & Ceny CRM: Zákaznické věrnostní Sociální sítě: Aplikační Comunity manažerská role a odpovědnosti komunikace: Reklama komunikační plán prodej: obchodní jednání Vedení Prodejní tým prodejní počasí Distribuce a řízení prodeje: merchandising distribuce logistika Marketingové plánování: Marketingový audit Marketingový plán rozpočty marketingu Kvalifikace Marketingový plán rozvoje: Master in Business Management a marketing [-]

Specializovaný Magistr V Marketingu A Komunikace

ESCP Europe Business School
Campus forma Denní studium 1 rok

Připravit studenty na všech marketingových a komunikačních metod a nástrojů v novém mezinárodním prostředí 21. století a rozvíjet řízení a strategické schopnosti, aby vyhovovaly potřebám firem v tomto velmi konkurenčním trhu. [+]

Studium v ​​Paříži a Londýně areálech. Vědecký ředitel: Prof. Benoit Heilbrunn Cíle programu Připravit studenty na všech marketingových a komunikačních metod a nástrojů v novém mezinárodním prostředí 21. století a rozvíjet řízení a strategické schopnosti, aby vyhovovaly potřebám firem v tomto velmi konkurenčním trhu. Kariérní možnosti Absolventi z MS v marketingu a komunikace mohou pracovat na národní nebo mezinárodní úrovni, jako jsou: Digital Marketing Specialist, produktový manažer mezinárodních závodech Project Manager poradce, Category Manager, marketingový analytik Události projektový manažer, marketingový ředitel pro styk s tiskem Manažer, atd. Osnovy Kombinace teorie tříd a živých praktických případech: Marketing: strategický marketing, kvalita marketingové studie, Brand management, Chování spotřebitele, inovace a Uvedení produktu na trh, B na B marketing, atd. Komunikace: Reklama, Mediaplanning a tvorba reklamní, firemní komunikace a public relations, prodeje a přímý marketing, atd. Management: Coaching a náborových procesů, vyjednávání, improvizace, atd. 360 ° Media Strategy seminář představil odborníky v oboru Žít Praktické příklady v marketingu a komunikace Odborné konference Mezinárodní seminář 5 měsících v Paříži • jeden měsíc v Londýně třída Profile Obchod: 46% Právo a politické vědy: 13% Engineering: 8% Humanitní a společenské vědy: 10% Životní a zdravotní vědy: 3% Ostatní pole (architektura, literatura, filozofie): 12% Politická věda: 4% 25% zahraničních studentů 73% žen, 27% mužů požadavek na jazyk Francouzsky a anglicky DOBA 1 rok (Start v září) Průzkum Job 39K € je průměrný plat po MS. jsou zaměstnány méně než 3 měsíce po dokončení studia 78%. 41% mít práci s mezinárodním rozměrem. V jakém odvětví: Média / Vydavatelství / Umění / Kultura: 19% Luxusní sídlo: 19% Chemický / Farmaceutický průmysl: 13% Obchod / maloobchod: 9% Komunikace / Reklama: 9% Jiné: 31% Jak se přihlásit Online aplikace TOEFL, TOEIC nebo IELTS skóre Osobní pohovor, pokud nárok [-]

Magistr Ve Sportovním Marketingu A Sponzoringu

Johan Cruyff Institute
Online & Campus forma Kombinované 13 měsíců February 2017 Španělsko Barcelona

Na trzích, které se stávají stále více konkurenceschopnější, sportovní marketing a sponzorství staly vysoké oblasti dopadu pro obchodní úspěch. V důsledku toho je vzdělávání odborníků roste jako poptávka po odbornících v celém sport marketing cyklu, a to jak v obchodních společnostech, jakož i na sportovní nadací, sdružení, svazů a organizací. Tento mistr je náročný, přísný a vícerozměrné program, který se ponoří do klíčových marketingových a sponzorských otázkami aplikovaných na sport. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. ÚVOD Hlavním cílem Mistr ve sportu Marketing & Sponzoring je doprovázet vás ve vašem vývoji jakožto nedílná sportovního marketingu a sponzorství profesionální, a vlak vám při používání marketingových nástrojů použít na sportu, aby bylo možné rozpoznat obchodní příležitosti, vypracovat strategie v oblasti kreativních průmyslů, předvídat změny, optimalizovat zdroje a analyzovat informace zdroje uvážlivě. ACADEMIC ITINERÁŘ Máte možnost studovat postgraduální diplom v oblasti sportu marketing (27 ECTS) a postgraduální diplom v Sponzoring (27 ECTS), nebo si můžete vzít moduly Master samostatně jako specializované kurzy. Tímto způsobem můžete získat kredity k získání magisterský titul v období nejvýše 3 let od zahájení prvního modulu. Tento Master je pro vás, pokud: Jste (ex), atlet a hledají specializačního vzdělávání v sportovního marketingu a sponzoringu, aby vaše profesionální kariéry podporu. Pracujete v marketingu a chtějí prohloubit své dovednosti a znalosti v oblasti marketingu a sponzoringu aplikované ke sportu. Přejete dokončit své vzdělání se specializovaným Postgraduální studium v ​​oboru sportovního marketingu a sponzoringu vytvořit budoucnost pro sebe v rámci sportovního odvětví. VÝSLEDKY UČENÍ Chcete-li vědět provozní prostředí sportovních organizací, funkčních oblastí a analytických nástrojů. Chcete-li porozumět, analyzovat a implementovat marketingové a sponzorské strategie, strategie rozvoje, a zahájení a umístění nových produktů. Chcete-li rozhodnutí týkající se produkt, cena, distribuce a komunikace komponent. Chcete-li pochopit kvalitativní a kvantitativní analýzu a diagnostické nástroje pro výzkum trhu sporty. Chcete-li porozumět, analyzovat a posoudit roli digitálních komunit a sociálních médií ve sportovních organizacích. Analyzovat a vyhodnocovat marketingové strategie pro internacionalizaci sportovních aktivit. Chcete-li používat technologické nástroje pro využívání podnikových zdrojů prostřednictvím sportovní marketing. VÝHODY Learning 3.0: flexibilní plány, různé učení a technologická prostředí. World-class fakulty: interakce s odborným profesory a odborníky z průmyslu. Nástrojů pro spolupráci, skupinové práce, komunikace a diskuse. Sportovní průmysl orientovaný: přístupy školení z podnikatelského sektoru na sportovní odvětví. Učení na základě zkušenosti: navržen s cílem zlepšit profesionalitu. profesním příležitostem Sportovní marketing a sponzoring (soukromé a veřejné společnosti). Reklama a Brand Development / Branding (reklamní agentury a mediální agentury). Sportovní soutěže (profesionální sportovní kluby a organizátoři akcí). Vedení a řízení (svazy, sportovní svazy, nevládní organizace a nadace). Sports Consulting (soukromé podnikatelské iniciativy). Sportovní žurnalistika (mediální agentury a sdělovací prostředky). PROGRAM Učební osnovy z Mistr ve sportovní marketing a sponzoring se skládá ze 2 povinných modulů a volitelný instruktážní modul. Každý modul má určitý počet vyučovacích jednotek (UD) a každý z nich se skládá z testu průběžného hodnocení, ve kterém se interaktivně aplikovat teorii, doplněnou řešení cvičení a praktické případy. Master je dokončen s dokončením konečného projektu, který zahrnuje rozvíjející uvádění na trh a sponzorství plán organizace. Modul 1: SPORTS MARKETING Sportovní marketingové nástroje a zdroje Manažerské struktury a aktiva v odvětví sportu Práva, místa a organizační platformy pro sportovní akce Ekonomická struktura a sportovní obchodní model Modul 2: SPONZORSKÁ & ZÁŠTITA Sponzoring / mediální strategie Sponzoring z majetku, značky, agentury a média Taktika: realizace a aktivace sponzorství: Měření a analýza Patronát Modul 3: * Budete mít možnost vybrat si jeden z následujících volitelných modulů: Internetový marketing a obchodní strategie Rozpoznávání Příležitost Virová marketing Web 3.0 branding Digitální marketing Street marketing Sponzorství akcí mimořádného veřejného zájmu Modul 4: Master závěrečný projekt * Celkový výkon profesionální činnosti související s sportovního marketingu a sponzoringu, vedení zařízení, organizace akcí, sponzoring, atd, lze uznat jako volitelných kreditů. POŽADAVKY NA PŘIJETÍ Chcete-li být přijat, musí splňovat jednu z těchto podmínek: Mají bakalářský titul, diplom nebo ekvivalent. Mít alespoň 3 roky praxe v oblasti marketingu a / nebo sponzorství. Vyvinuli svou kariéru jako profesionální sportovec. [-]

Magistr Marketingu

IPAG Business School
Campus forma Denní studium 2 semestry

Každý z Newcastle magisterských programů obsahuje speciální zaměření na asijsko-pacifické trhy a jejich význam v globálním podnikatelském prostředí. Tyto tři mistři jsou určeny pro studenty, kteří absolvovali širokého spektra obchodních programů a kteří chtějí rozšířit a aktualizovat své znalosti a dovednosti pro novou globální obchodní svět. [+]

Představení To oceňují partnerství mezi Ipag Business School a University of Newcastle umožňuje studentům sledovat dvojí titul v jedné ze tří oblastí: Master of Business, Master of Marketing, Mistr řízení lidských zdrojů. Každý z Newcastle magisterských programů obsahuje speciální zaměření na asijsko-pacifické trhy a jejich význam v globálním podnikatelském prostředí. Tyto tři mistři jsou určeny pro studenty, kteří absolvovali širokého spektra obchodních programů a kteří chtějí rozšířit a aktualizovat své znalosti a dovednosti pro novou globální obchodní svět. Studenti budou rozvíjet strategické kompetence řízení v hlavních oblastech rozhodování o jejich programu a zkoumat nová témata v moderním podnikatelském prostředí. Tyto programy jsou vyučovány v anglickém jazyce a skládá se ze dvou částí: 1. semestr na Ipag Business School Nice, 2. semestr na Newcastle University. [-]

Magisterský Titul V Oboru Integrované Komunikace Značky

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Madrid

Toto je první oficiální magisterský titul v komunikaci značky (značka komunikací) v krajině vysokého školství ve Španělsku. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Popis programu Toto je první oficiální magisterský titul v komunikaci značky (značka komunikací) v krajině vysokého školství ve Španělsku. Je zaměřen na získání znalostí a dovedností k rozvoji integrovaných komunikačních strategií pro značky, inzerenty i značky a branding poradenské společnosti, reklamních agentur a mediálních agentur nebo marketing. Dial profesionalizaci charakter, mistr se koná v Madridu v rámci smíšené metodiky vzdělávání (mísí-learning). Je vyvíjena ve spolupráci s Media Arena, mediální agentura Havas Group, přispívá svými odbornými znalostmi k vývoji vzdělávacího programu, a s těžkým nákladem aktivit, workshopů, případových studií a tříd významných odborníků v značek komunikační sektor , A je, že dnes existuje silná poptávka po reklamních školení projektanty a příbuzných profesí souvisejících se komunikace značky v mediálních agentur, reklamní agentury, konzultanty a inzerenty. Master nabízí skutečné praxi příslušné agentury a poradenské firmy, které se vyvinou v průběhu tříd (Interbrand, Summa komunikace, Shackleton, JWT, Publicis, Corporate Excellence, Morillas, Arena mezi ostatními).   CÍLE Celkovým cílem je vyškolit odborníky pro správu komunikace značky s vysokou úrovní znalostí o účinných strategií a integrované komunikace. Specifické cíle patří: To nabízí inovativní a specializované vizi strategického plánování komunikace značky, které poskytují nástroje a techniky pro optimalizaci výkonu. Zaměřen na získávání znalostí, schopností a dovedností plánovat, řídit a sledovat jednotlivé akce strategicky komunikaci značek v různých oblastech konverzace, vše v integrované a efektivní. Z komplexní a odborné přípravy, umožňuje řízení projektů globální značka a jeho překladu zkušenosti se svými diváky prostřednictvím konkrétních akčních plánů. Účastníci budou navrhovat výzkumné projekty a analýzy efektivity komunikace a návratu takových opatření, která mají vytvářet hodnoty, s přihlédnutím k proměnné prostředí. profesní profily Značka strategické plánovače: plánovači reklamní agentury, mediální agentury a další reklamní společnosti zodpovědný za plánování strategií a komunikačních kampaní pro značky. Strategický plán výzkumu značka: výzkum odborníci specializující se trhy a konzultační metodologie, nástroje a metriky týkající se efektivity komunikace a oceňování značek. Účet plánovači, account manažeři a ředitelé zákaznického servisu, který musí správně řídit marketingové plány a reklamy pro značky. Strategické značka poradce: profesionální branding a poradenství značka rozvíjet porozumění strategickou a organizační úroveň vztahu mezi značkou a komunikace, vytváření globální strategie značky a vývoj jednotlivých konkrétních akčních plánů v různých prostředích. brand manažeři (brand manažeři) nebo zodpovědné za integrované komunikace značky, reklamy, obchodní komunikace nebo marketing budete muset vzít konečnou odpovědnost za plánování, realizaci a vyhodnocování komunikace, reklamní a propagační činnost ochranných známek v reklamní společnosti , Studijní plán Osnovy představuje dva vybrané studentem kurzy: specialita Brand Planning a výzkumu. Brand Marketing. Obsah komunikace značky, ve kterém jsou zobrazeny a učil, jak rozvinout inovační projekty zbrusu nová pravidla brandingu. Obsahuje následující témata: Základy marketingu (6 ECTS) Integrovaný značky komunikace (ECTS%) Základy značky (6 ECTS) Spotřebitel (3 ECTS) Zkušenosti Brand (3 ECTS) Dovednosti (3 ECTS) Plánování Brand. specializující se na zvládnutí nejdůležitější pro strategické plánování zcela metodologických nástrojů modulu. Plánování výzkum (4 ECTS). To zahrnuje: strategie značky (6 ECTS) Plánování kanál (4 ECTS) Digitální branding a sociálních médií (6 ECTS) Značkové trendy (4 ECTS) Brand Research. Obsah výzkum zaměřený na efektivnosti a návratnosti investiment (ROI) akcií komunikace značky. Značka metriky (6 ECTS) Výzkum metodiky pro značkování (10 ECTS) Marketing inteligence (4 ECTS) Metriky digitální a sociální média (4 ECTS) Odborná praxe (10 ECTS) Diplomová práce (6 ECTS) Metodologie Velitel mentoring metodika aplikována na urychlení procesu učení, ve kterém student bere zodpovědnost za své vlastní osobní a profesní rozvoj. Mentoring zavádí osobní vztah směřující mezi lektorem a studentem a je založen na: a) plenární zasedání, b) workshopy, c), d) workshopy skupinové konzultace nebo individuální, e), f praxe v reálném prostředí) projekt zvládnout , Doba trvání a cena Datum zahájení: říjen 2016 (60 ECTS) Doba trvání: Od října do června Cena: 134 € / kredit (€ 8040) volných míst: 20 Místo: Madrid Kontakt: masterbrand@upsa.es / posgrados.sie@upsa.es www.espaciobrand.es [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Firemní Komunikace

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Zaragoza

Mistr v marketingu a firemní komunikace (dále jen BrandPR), který se narodil v roce 2007 s ohledem na nutnost přípravy odborníků v oblasti marketingu a korporátní a institucionální komunikace, je dnes jedinou magisterský studijní a svého druhu Španělsko, které je spojeno zejména marketingu a firemní komunikace. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Brand PR: Výzvy marketingu a komunikace do nových scénářů. Mistr v marketingu a firemní komunikace (dále jen BrandPR), který se narodil v roce 2007 s ohledem na nutnost přípravy odborníků v oblasti marketingu a korporátní a institucionální komunikace, je dnes jedinou magisterský studijní a svého druhu Španělsko, které je spojeno zejména marketingu a firemní komunikace. Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se mění na závratnou rychlostí, aby se mimo jiné realitě, na současnou finanční krizi, nové politické a sociální scénáře, nových digitálních komunikačních platforem, globalizace, které představují bezpochyby nové výzvy ve způsobu, jakým organizace komunikují se svými zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Podniky a jejich uvádění na trh a komunikační oddělení přestaly dominovat zprávy, které mají být vedly k jednání a dialogu se zákazníky, uživateli a trhem. Takže v programu BrandPR student se naučí navrhovat plán digitální komunikaci s vědomím, vliv Web 3.0 na strategii Corporate Communications, naučit zvládat on-line komunit, analyzovat webu pomocí nejnovějších nástrojů pro měření výsledků, a správa kampaní Video Marketing a video blogování, znát právní aspekty web 3.0 a navrhování a realizaci kampaní vyhledávačů. Kromě toho se student naučí a prohloubit skutečné a praktické znalosti nových digitálních platforem (blogů, sociálních sítí, microblogging, atd), všichni jsou si vědomi toho, jak tento druh technologických platforem šíření zpráv a stanovisek v reálném čase a globální dosah, což způsobuje i image značky, důvěryhodnost a pověst organizace jsou více vystaveni než kdy jindy. Tváří v tvář realitě, organizace musí být transparentnější a aktivnější v prostředích, které již dominují. To vše představuje zcela odlišný způsob chápání komunikace, jak jsme věděli, až nyní. Pro obrázku výše ředitele komunikace (DIRCOM) je stále více důležité v podnikových žebříčcích organizace. To opustil oddělení marketingu, klíčové oblasti podnikání a které se také zaměřuje tento programový BrandPR, týmovou práci v rámci vrcholového vedení. V některých organizacích jsou marketingové a komunikační úkoly často zahrnuty ve stejném oddělení a dokonce jsou sdíleny cílů souvisejících činností, techniky, většinu času, jsou různé. Student bude znát v konkrétním modulu, činnost marketingového oddělení a jeho vztah s komunikační strategie. Kromě toho DIRCOM chápán jako integrované komunikace v rámci provozních činností procesu organizace. A tato komunikace je obousměrná a interaktivní tok. je nutná schopnost naslouchat, přenášet a ovlivňovat zúčastněné strany s cílem zvyšování hodnoty organizace. Zároveň musíte mít důkladné pochopení metrik svých rozhodnutí a činností. Tyto ekonomické a sociální změny vyžadují talentované a schopné lidi; inovativní, kreativní, aktivní a společensky odpovědné poskytovat řešení problémů a potřeb blízké budoucnosti organizací. Absolvent programu Univerzita je určen pro při provádění pracovního výkonu studentům dokončit program s schopností a dovedností. Jako student, posílí kompetence v souladu s trendy poptávky na světovém trhu práce a náležitosti vyžadované od velkých společností, kteří hledají odborné profil v marketingu a komunikace z podstatné vize komplementarity a vzájemné závislosti, jakož i některé profesní dovednosti v oblasti výzkumu trhu. Program vysokoškolské vzdělání má rozpouštědla pedagogických pracovníků a zažil, který kombinuje širokou akademické zkušenosti cvičit v nejprestižnějších univerzit v naší oblasti, s odborníky z jednotlivých oblastí vyučovaných v BrandPR a sdílet se studenty nejnovější trendy v těchto oblastech; čímž poskytuje univerzitní mistr diferenciální hodnotu, kterou považujeme za velmi významné a produktivní trénovat ty nejlepší odborníky z oblasti marketingu a firemní komunikace. BrandPR Program nabízí nejpokročilejší znalosti v každém předmětu přes prokázal svou účinnost a zavedení praxe v podnicích a organizacích v některém výběrovém katalogu partnerských společností metodik pána za tímto účelem. Master má hodnocení důstojník a splňuje přísné požadavky ANECA (Národní agentura pro hodnocení kvality) byla vyhodnocena učení, schopnost a institucí, které nabízejí vzdělávací programy; a umožňuje přístup k doktorát v komunikaci. Cíle a kompetence Pochopení přínos marketingové a korporátní komunikace strategické povahy a fungování organizací, a hodnoty nehmotných aktiv. Změřte význam integrace ve vedení strategického značky marketingové plánování (značka) a styk s veřejností (public relations - PR), přes firemní komunikaci. Hrají role a funkce vedení a řízení v oblasti marketingu a komunikace na podnikové úrovni, oblasti nebo provozních odděleních, nezávislí poradci nebo profesionály. proaktivně zlepšení kariérních příležitostí pro ty, kteří mají zkušenosti s odpady v těchto oblastech znalostí nebo bakalářské tituly, chtějí se rozvíjet a specializovat na schopností a dovedností v oblasti marketingu a firemní komunikace. Identifikovat nové oblasti pro výzkum v těchto disciplínách, aby mohl úspěšně čelit období výzkumu PhD související s výzkumnými skupinami v těchto oblastech znalostí. Program MODUL TYPE ÚVĚRY Korporátní komunikace povinné 10 Korporátní komunikace A INSTITUCIONÁLNÍ WEB 2.0 povinné 8 ÚVOD DO výzkum ve společenských vědách povinné 8 PRAXE povinné 6 Zásady a marketingové strategie povinné 10 Závěrečný projekt povinné 6 Reputaci a společenskou odpovědnost povinné 4 Strategické vize ORGANIZACE povinné 8 - celkem 60 [-]

Magistr V Oblasti Zahraničního Obchodu A Mezinárodního Marketingu

INSA Business, Marketing & Communication School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Tento praktický a inovativní studijní program byl navržen tak, aby představit naše studenty do světa obchodu a mezinárodního marketingu. Zaměřuje se na practival aspekty globálních trhů naučit studenty dovednosti použitelné pro mezinárodní obchod, import a export, mezinárodní produktový marketing a řízení globálního dodavatelského řetězce. [+]

Master in zahraničního obchodu a mezinárodní marketing Tento praktický a inovativní studijní program byl navržen tak, aby představit naše studenty do světa obchodu a mezinárodního marketingu. Zaměřuje se na practival aspekty globálních trhů naučit studenty dovednosti použitelné pro mezinárodní obchod, import a export, mezinárodní produktový marketing a řízení globálního dodavatelského řetězce. Rozvrh Út do Čt 19-22h Termíny: Oct 2013 - 2014 Jul Cena 4.900 €

 

Osnova

Mezinárodní marketing a vyvážející Mezinárodní obchod Mezinárodní prostředí Volba exportním trhem Strategie vstupu na vývozních trzích tyto režimy zadávání Export tyto režimy zadávání Nonexport Exportní objednávky a fyzická distribuce Mezinárodní doprava Mezinárodní financování a způsoby platby Strategické možnosti Společnosti na mezinárodních trzích Výzkum na mezinárodní úrovni trhu Mezinárodní politika Produktu cenová politika Global Sourcing Směr International Sales Mezinárodní Komunikace Mezinárodní marketingové plánování Organizace, koordinace a řízení mezinárodního marketingu ... [-]

Marketing A Kreativní Design (ms MDC)

Audencia Business School
Campus forma Denní studium 12 - 15 měsíců

Mistr spécialisé® marketing, design a tvorba společně manažeři, designéři a inženýři. To je učí pracovat ruku v ruce se službami společnosti prostřednictvím konstrukčního myšlení. Studenti se také naučí pracovat v kříž s ostatními odděleními, zatímco zabírat strategické řídící funkce. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Mistr spécialisé® marketing, design a tvorba společně manažeři, designéři a inženýři. To je učí pracovat ruku v ruce se službami společnosti prostřednictvím konstrukčního myšlení. Studenti se také naučí pracovat v kříž s ostatními odděleními, zatímco zabírat strategické řídící funkce. Silné V programu Program, který má téměř 10 let zkušeností 3 prestižních škol splněny: Audencia Nantes, Nantes a Central School of Design První trénink přidružené manažeři, inženýři a designéři naučit se pracovat společně na firemní servis Studenti z různých oblastí (vzdělávání, odborné praxe nebo státní příslušnosti) Každoroční vzdělávací partnerství s přizpůsobenou Groupe SEB vede k realizaci konkrétního projektu se spolupráce marketingových manažerů, výzkumu a vývoje a designu Seznámení s nejmodernějších technických a technologických nástrojů na trhu: CAD / CAM, Rapid Prototyping, virtuální ponorné ... Důležitým Absolventská síť pro lepší profesní začlenění Průzkum 360 Design Master Spécialisé® Program na marketing, design a vytvoření ladí v celém vzdělávacím programu pro vyrovnání teorii a aplikované průřezové projekty. Účelem společnosti (30%) Být schopen analyzovat podnikatelského prostředí a vyvodit doporučení, pokud jde o určování polohy a značky designu marketing. Strategický Marketing vytvoření Návrh orientovaný marketing teorie Spotřebitelské chování Prohlášení a provize jeviště produkt Interakce složek (20%) Pochopit podmínky řízení inovací a projekční týmy. Vědět, rozvíjet a chránit intelektuální kapitál firmy. Znát trhu design a jeho herci Design praktiky Project Development Product Management Metody Kreativní Průmyslová ochrana a archivace známek a průmyslových vzorů Konstrukce společnosti (50%) Vědět, jak analyzovat interakce zákazníka s výrobkem nebo službou, a atributy hodnoty. Pochopení a využitím nástrojů vytváření a rozvoje. Ergonomie a funkcionalismus Teorie formulářů Grafika, CAD, CAD Materiály, procesy a životní cyklus Virtuální realita Stav umění NTI Smyslové designu Vytvořte s novými technologiemi 4 až 6 měsíců firemní stáž Terénní studie Průběžné Marketing, Design a tvorba jsou aplikovány a cross-roční bázi během misí do dvou společností: SEB, strategickým partnerem školení, a společnost, která se liší každý rok, vybraných podle kritérií inovační strategie závažné.   Studenti jsou vedeni k silně komunikovat se společností a nabízí realistické prototyp: Projekt Dorel s tématem lázně: etnografická studie, průzkum trhu, tvorba uživatelských scénářů, doporučení, prototypů a maket Vývoj nových produktů pro Philips v souladu s podnikatelskou strategií Profesionální práce: zárukou odbornosti pro zaměstnavatele Absolvování magisterského Spécialisé® předpokládá obhajoba odborné práce. Jedná se o in-hloubkové osobní práce analýzy a reflexe na problém související s mezinárodní zprávy a postaven z betonu shromážděných informací. Každý se zaměří tuto studii ve vztahu ke své vlastní cestu a jejím zájmům. V neposlední řadě, to se spoléhá na misi 6 měsíců v podnikání, který je v logice odborného projektu. Tyto znalosti významně zvyšuje znalosti odvětví každého studenta a výrazně usnadňuje integraci absolventů do pracovního procesu.   Některé příklady odborné práce:     Zvukový design v maloobchodě: motorová brzda, nebo týmový výkon Vývoj v odvětví energetiky a její dopad na čerpacích stanicích Design-myšlení záchrana Weberian byrokracie: případ reformy podporu ozbrojeným Etno-Marketing: proaktivní studie spotřebitelských poznatků ve službě inovace produktu. Případ použití: potravinářský kočovnictví Trh pro boutique hotelů: účinné a udržitelné reakce na únavu hotelových standardů? Smyslová marketing v době digitální: obrazovka na smysly Spotřeba a příprava jídla v čínské pečovatelském domě Některé dovednosti Analýza trhu Potřeby Definice Zvládnutí strategických a operativních nástrojů designu Podpora tvorby Strategické umístění firmy Přizpůsobení nástrojů pro návrh založen na cílech Očekávání vývoje na trhu Strategického rozhodování Repositioning corporate branding Zákaznické věrnostní Získání nových poznatků a nových dovedností v rámci společnosti (technologie, marketing ...) Některé příklady pracovních příležitostí Konstrukce manažer Product Manager Project Manager Innovation manažer Art Director Inovace Project Manager [-]