Magisterské studium Marketing Španělsko - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Marketing Španělsko - Zde naleznete magisterské studium

Marketing

Španělsko je top destinací pro studenty, kteří hledají Master in Marketing. To pokračuje přilákat studenty z celého světa kvůli vysokým standardům akademických pracovníků, vzdělávací prostředí, které podporuje kreativitu a inovace, a spoustu příležitostí pro kulturní a společenské aktivity. Master of Marketing ve Španělsku může dát studentům příležitost k profesnímu a osobnímu rozvoji.

Master of Marketing programů ve Španělsku bude poskytnout studentům solidní pochopení všech obchodních zásad, se silným důrazem na marketing. Studenti se zúčastní vzdělávacího programu, která zkoumá témata, jako je e-commerce, strategický marketing, komunikaci, mezinárodní marketing a chování spotřebitelů. Existuje mnoho příležitostí pro praktické aplikace marketingových principů, nástrojů a teorií, na reálných situacích a studenti se také očekává, že dokončí magisterské práci na specializované oblasti marketingu.

Má Master of programu Marketing ve zvuku Španělsko zajímavého pro vás? Pokud ano, dozvědět se více o procházení možností níže. Pokud zjistíte, Master of programu Marketing ve Španělsku, pro které byste chtěli více informací, stačí vyplnit formulář a vy budete spojeni přímo s univerzitou!

Čtěte více

Master V Marketingu A Prodeje

EAE Business School International
Campus forma Denní studium 2 let April 2017 Španělsko Barcelona

S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Master in Marketing & Sales Tento program bude probíhat v angličtině. S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. V celém programu, odborníci jsou opatřeny podmínky změnit. Účastníci programu podstoupí zkušenosti a proces změny. Proč EAE Master v marketingu a prodeje ve Španělsku: AME a ADIGITAL EAE je členem dvou hlavních sdružení marketing a digitální ekonomiky Španělska: AME a ADIGITAL. Marketing Association of Španělska je organizací, jejímž cílem je zhodnocení a uznání profese a činnosti marketingu. ADIGITAL je největší partnerství multi-sektor digitální ekonomiky. Marketingový plán Tvorba marketingového plánu během mistra je klíčovým faktorem, protože pomáhá účastníkům rozvíjet schopnosti a dovednosti získané v průběhu programu. Dále jsme jim umožní získat větší vhled do této manažerský nástroj, který je zásadní pro strategický rozvoj společnosti. Certifikát v Google Ads EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. Dále jen "Program odbornost v oblasti reklamy Google ', s kvalifikací z EAE a certifikací od společnosti Google. Certifikát IBM SPSS EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. The "program v Kvantitativní výzkum trhu Metody a specializaci v SPSS" od IBM s kvalifikací z EAE. Jeden z nejlepších mistra v této oblasti Mistr v marketingu a prodeje je jedním z nejlepších podle žebříčku El Mundo. Stojí jako druhý nejlepší Masters of Marketing ze Španělska. Pořadí je pozoruhodný, protože 100% je vyučován v anglickém jazyce. Kromě toho cení vysoké zaměstnatelnosti svých... [-]

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 2 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se plánovat a výzkumné projekty designu... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Kombinované October 2017 Španělsko Barcelona Madrid

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu ředitele elektronického obchodu a ředitel Revenue Management jako klíčových pozic v rámci současného pohostinství. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta Proč studovat Mistra: Všichni učitelé jsou průmysl vedení vím z první ruky realitu tohoto odvětví a jeho třídy jsou plně profesionalizovat. Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Aby student praktikovat při podnikání v hotelu a práci s vrstevníky ve stejné situaci, které se vyskytují ve skutečném prostředí. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. plně v souladu s aktuálními potřebami hotelnictví programu. plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Spousta semináře a prezentace pracovních nástrojů od předních firem. Koučování cyklus: The Masters Studenti se mohou účastnit cyklus Ostelea koučování, kombinující skupinová sezení v různých oblastech, jako je například emoční koučování nebo rodinnou koučování. Prezentace, vytváření sítí... [-]

Master Na Internetový Marketing A Digitální Strategie

Escuela de Negocios y Dirección
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Madrid

New Idea a efektivní způsoby, jak zveřejňovat svou značku v digitálním prostředí [+]

New Idea a efektivní způsoby, jak zveřejňovat svou značku v digitálním prostředí CÍLE Jaké jsou dovednosti získané jakmile jste dokončili magisterský titul v oboru marketing a digitální strategie? Olověné strategie pro optimalizaci polohy digitální společnosti. Vymezit digitální KPI označit cíle společnosti. Vytvářet a optimalizovat SEO kampaní. Rozvíjet a trackear Google AdWords kampaní. Správa digitální reklamy vždy v závislosti na cílech společnosti. Prováděly politiky věrnost digitálním zákazníkem. Design, udržovat a zahajuje firemní webové stránky. Vymezit komunikaci a obchodní strategie na sociálních sítích. RRSS optimalizaci strategie. Sledování kampaní a optimalizovat. příjemci: digitální terénní pracovníci, kteří chtějí aktualizovat své znalosti, odborníky, kteří mají zájem v digitálním rozvoji, položená podnikatelé začít v on-line prostředí. agenda: Digitální Marketingový plán Struktura digitálního marketingového plánu. Definice cílů a cílové publikum. Plánování akce. Definování KPI. Metriky. Analýza ziskovosti (ROI). I Digitální Reklama: Optimalizace pro vyhledávače - SEO Provoz vyhledávačů. Cíle našich webových stránkách. Plánování SEO kampaň. Faktory polohování SEO Rozpočet. Analýza SEO kampaň. Digitální II Reklama: Search engine marketing - SEM SEM. Search engine marketing. Základy. Google Adwords I. Google Adwords II. Reklama Digital III Plánování a zprostředkování digitálních médií. Příchozí marketing. Reklama na sociálních sítích. E-mail marketing. Affiliate marketing. Displej a obohacená reklama. programový reklama. Přesměrování. Mobilní marketing. Content marketing. Gamifikace a Advergaming Landingpages tvorbu a optimalizaci. analýzu kampaně a analýza ziskovosti. Správa zákazníků vztahový marketing. zkušenosti zákazníků. Řízení a strategie Sociální sítě Facebook. LinkedIn. Twitter. Youtube. Google +. grafických sociální sítě. Jiné. Online řízení reputace Sociální Branding. Vedení značky na internetu. Online pověst. Plánovat internetovou pověst.... [-]

MA V Sociálních Médiích A SEO A SEM

inesdi - Digital Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 240 - 750  April 2017 Španělsko Madrid Barcelona Španělsko Online + 3 více

Představujeme 1. vydání Master v sociální Media & SEO a SEM, s níž se naučíte doručit reálných procesů digitální transformaci podnikových řešení. Vzhledem k XXI organizace století potřebovat profesní profily v souladu s novými trendy na trhu. V průběhu tohoto kurzu budete získat patřičné znalosti a dovednosti při navrhování, realizaci, správu, analýzu a měření plán sociální média 360o, a to i včetně vyhledávače marketingového plánu. Stejně tak se naučíte o SEO a optimalizace. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Představujeme 1. vydání Master v sociální Media & SEO a SEM, s níž se naučíte doručit reálných procesů digitální transformaci podnikových řešení. Vzhledem k XXI organizace století potřebovat profesní profily v souladu s novými trendy na trhu. V průběhu tohoto kurzu budete získat patřičné znalosti a dovednosti při navrhování, realizaci, správu, analýzu a měření plán sociální média 360o, a to i včetně vyhledávače marketingového plánu. Stejně tak se naučíte o SEO a optimalizace. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání z University of Nebrija. Možnost tvorby absolventa osobně, on-line nebo blended learning. praxe a učí skutečné obchodní případy. individuální doučování v realizaci projektu End of Course. kariérové ​​poradenství prostřednictvím individuálního "kariérní plán". Vývoj "digitální komunikace plánu" a "SEO & SEM audit". Program Modul 1: Social Media Marketing-projektový plán Prom Co to je a jak vypracovat plán Social Media Marketing Odpovědnost v sociálních médiích Jak předložit plán Social Media Marketing Modul 2: Sociální sítě Facebook cvrlikání LinkedIn Instagram a Pinterest Modul 3: Profesionální správa: akce, programy a nástroje 2.0 Taktické a operativní v sociálních médiích: každodenního řízení, šíření 2.0, nábor a zapojení Příchozí Marketing: přilákat své cílové publikum Měření sociálních médií: KIP, zprávy a hlášení Správa databáze a informační bulletin Modul 4: Content Management: Vytvoření, správa a distribuce obsahu Obsah strategie. 2.0 Komunikace: plánování, psaní a hojení Blogování platformy: WordPress video Marketing Modul 5: OMR, měření a monitorování monitorování Online firemní pověst, vliv a "cit"; řešení krize v sociálních médiích Modul... [-]

Masters Titul V Oboru řízení Obchodní činnosti A Marketingu

CESMA Business School
Campus forma Kombinované 1 rok April 2017 Španělsko Madrid

S Master in Business Management a marketing CESMA Business School, plnění strategických proměnných marketingu, jak porozumět chování spotřebitelů, význam komunikace v marketingu, CRM použity, technické plánování a nákup médií, a dostanete jeden den v poslední pojmy a techniky marketingu a e-business, vědomi důležitosti, která se stává dnes. [+]

Master in Business Management a marketing Ve vysoce konkurenčním prostředí, klíč je naučit se přizpůsobit každé situaci, předvídat a učit se od ostatních. Máte-li zájem, aby se stal velkým profesionální marketing a prodej, klíčové je, aby měly co nejlepší vzdělání a sdílení zkušeností s nejlepšími profesionály. S Master in Business Management a marketing CESMA Business School, plnění strategických proměnných marketingu, jak porozumět chování spotřebitelů, význam komunikace v marketingu, CRM použity, technické plánování a nákup médií, a dostanete jeden den v poslední pojmy a techniky marketingu a e-business, vědomi důležitosti, která se stává dnes. Kromě toho se dozvíte, organizovat a vést prodejní tým, nejmodernější techniky při jednáních na nejvyšší úrovni, věrnostní zákaznické programy a možnosti prodejní kanály a strategie k dosažení cílů. CÍLE Cíle Master in Business Management a marketing jsou syntetizovány při dosahování přípravu studentů na začlenění do světa práce jako specialista na marketing a prodej, reagovat na potřeby a požadavky dnešních trhů. Požadavky trhu a společnosti, stejně jako transformace španělské nadnárodní společnosti a vývoj obchodních jednotek v nich vyžadují současné a budoucí profesionály marketingu a tržeb ve stálých obnově ak aktualizaci obsahu, techniky a nástroje, které jim umožňují čelit rostoucí konkurenci a globalizovanou scénář. Master in Business Management a marketing CESMA Business School poskytuje účastníkům znalosti a praxi nových metod a plánovacích technik zaměřených na provádění strategie založené na obchodním světě; a rozvoj analytických schopností a uvažování student úspěšně čelit novým situacím životního prostředí. Program OBLAST I: obchodní strategie Strategií a politik Company Finance aplikován na obchodní a marketingové... [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu (mmkt)

Universidad Pontificia Comillas ICAI-ICADE
Campus forma Denní studium 11 měsíců October 2017 Španělsko Madrid

Oficiální magisterský titul v marketingu (MSc v oboru Marketing) je nabízen na Fakultě ekonomie a Business Administration na Comillas Papežské univerzitě přes ICADE Business School. Tento oficiální program nabízí odbornou přípravu úspěšně vést profesionální kariéru v oblasti marketingu, prodeje a průzkum trhu. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Magisterský titul v oboru marketingu (MMKT) Oficiální magisterský titul v marketingu (MSc v oboru Marketing) je nabízen na Fakultě ekonomie a Business Administration na Comillas Papežské univerzitě přes ICADE Business School. Tento oficiální program nabízí odbornou přípravu úspěšně vést profesionální kariéru v oblasti marketingu, prodeje a průzkum trhu. Program je téměř výhradně v angličtině vzhledem k tomu, že úplné kompetence v tomto jazyce je základním požadavkem pro vstup na trh práce a rozvíjet svou kariéru. Některé semináře, přednášky nebo materiály mohou být dodány ve španělštině. Vysoká zaměstnatelnost. 100% studentů jsou zaměstnáni do 2 let po ukončení magisterského studijního, 85% během 6 měsíců. Program je v současné době zařazen u # 41 z magisterského stupně ve svém odborném oblasti podle světového Best magisterské Pořadí a 4 ve Španělsku podle pořadí El Mundo Postgrado. Vstupné Žalobce profil: Úředním magisterský titul v marketingu je určen pro kandidáty, kteří: Nedávno dokončili vysokoškolské vzdělání. Magisterský Titul je specificky zaměřena na absolventy v oboru Business Administration a management, obchod, ekonomika, komunikace a dalších oborů společenských věd. Budeme vytvořit vlastní tréninkový plán pro studenty z jiných oborů. Již mají krátkou pracovní zkušenosti v této oblasti podnikání. Akademický záznam, čas strávený v jiných zemích a předchozí zkušenosti (60%) Výsledkem kandidáta osobní pohovor s ředitelem nebo koordinátora-magisterském studijním programu poradce (20%) Ostatní zkoušky s cílem ověřit jeho / její (i) úrovní znalostí a asimilace hlavních témat v oblasti ekonomie a podnikání, které jsou nutné k úspěšnému studiu tohoto magisterského titulu, (ii) analytické schopnosti, (iii) verbální... [-]

Masters V řízení Příjmů, Marketingu A Cestovního Ruchu Komunikace

CESAE Business & Tourism School
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 1500 hodin March 2018 Španělsko Madrid + 1 více

Master in Revenue managementu, marketingu a cestovního ruchu komunikace (MRCT) je inovativní tréninkový program s více než deseti letech vývoje a zdokonalování velmi se zaměřil na praktického hlediska tak, že studenti zvládnout všechny oblasti, které manažer příjmů musí ovládání pro optimalizaci řízení. [+]

Výnosy Mistr v managementu, marketingu a cestovního ruchu komunikace El Výnosy Mistr v managementu, marketingu a cestovního ruchu komunikace (MRCT) je inovativní tréninkový program s více než deseti letech vývoje a zdokonalování velmi zaměřených na studenta praktického hlediska ovládnout všechny oblasti manažer příjmů musí ovládání pro optimalizaci řízení. Zkušenosti z velkých profesionálů příjmů dokončit náš pán v správy příjmů MRCT konstrukce začala po důkladné analýze vzdělávacích programů v Revenue Management, které nabízí jedny z nejlepších mezinárodních univerzit v oblasti cestovního ruchu vzdělávání. To je spojeno s rozsáhlou odbornou praxi našich učitelů a vedoucích příjmů spolupráce velkého národní a mezinárodní prestiže. Seznamte se s našimi učiteli a firem, které spolupracují s námi. V důsledku toho se program MRCT přizpůsobuje potřebám a měnící se poptávce na trhu v rámci odpovědnosti Revenue Manager a hotelnictví. V posledním desetiletí prošly CESAE Business & Tourism School více než 7500 studentů. Studie řízení tržeb v CESAE s nejvíce inovativních technologických nástrojů Tento program je zaměřen na studenty z praktického hlediska, kde můžete využít všechny technologické nástroje používané v dne na den, plus spolupráce z předních dodavatelů v činnost Příjem sektor Manager: Availpro, Bookassist, Ota Insight, STR Global, Ormos, BeonPrice, Rate Tiger a HostSTATS. A soubor technik a základních strategií pro hotelový management. Hotelové společnosti potřebují manažeři příjmy schopný vydělávat hotely. Staňte se jedním z nich MRCT je program, který každý student, který chce řídit ziskovost provozovny cestovního ruchu potřebuje přístup a zůstat na trhu práce s vysokou poptávkou po kvalifikovaných odborníků. Kdo by se měl zúčastnit... [-]

Magistr V řízení Dopravy: SEO, SEM, SMM

Grupo IOE
Online & Campus forma Kombinované September 2017 Španělsko Barcelona Madrid Murcia Valencia + 2 více

Master je určen pro odborníky se zájmem o navrhování a provádění strategií vlastních digitálních nástrojů pro maximální ziskovost v digitálním prostředí. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Master je určen pro odborníky se zájmem o navrhování a provádění strategií vlastních digitálních nástrojů pro maximální ziskovost v digitálním prostředí. Rodí s potřebou vytvořit celou řadu marketingových technik, které umožňují, aby společnost přilákat potenciální zákazníky. Je založen na procesy atrakcí, konverze a automatizace, takže je dosaženo toho, že v posledním kroku se úplná identita návštěvníka na web. Tak, cílenější reklama může být provedeno. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti [-]

Master in Digital Marketing and E-Tourism

Euroaula Barcelona
Campus forma Kombinované 9 měsíců October 2017 Španělsko Barcelona

[+]

Tento Cíle programu Podnikatel Metodologie University of Girona Studenti [-]

Magistr Ve Sportovním Marketingu A Sponzoringu On-line

Johan Cruyff Institute
Online forma Kombinované 13 měsíců September 2017 Španělsko Barcelona

Na trzích, které se stávají stále více konkurenceschopnější, sportovní marketing a sponzorství staly vysoké oblasti dopadu pro obchodní úspěch. V důsledku toho je vzdělávání odborníků roste jako poptávka po odbornících v celém sport marketing cyklu, a to jak v obchodních společnostech, jakož i na sportovní nadací, sdružení, svazů a organizací. Tento mistr je náročný, přísný a vícerozměrné program, který se ponoří do klíčových marketingových a sponzorských otázkami aplikovaných na sport. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. ÚVOD Hlavním cílem Mistr ve sportu Marketing & Sponzoring je doprovázet vás ve vašem vývoji jakožto nedílná sportovního marketingu a sponzorství profesionální, a vlak vám při používání marketingových nástrojů použít na sportu, aby bylo možné rozpoznat obchodní příležitosti, vypracovat strategie v oblasti kreativních průmyslů, předvídat změny, optimalizovat zdroje a analyzovat informace zdroje uvážlivě. ACADEMIC ITINERÁŘ Máte možnost studovat postgraduální diplom v oblasti sportu marketing (27 ECTS) a postgraduální diplom v Sponzoring (27 ECTS), nebo si můžete vzít moduly Master samostatně jako specializované kurzy. Tímto způsobem můžete získat kredity k získání magisterský titul v období nejvýše 3 let od zahájení prvního modulu. Tento Master je pro vás, pokud: Jste (ex), atlet a hledají specializačního vzdělávání v sportovního marketingu a sponzoringu, aby vaše profesionální kariéry podporu. Pracujete v marketingu a chtějí prohloubit své dovednosti a znalosti v oblasti marketingu a sponzoringu aplikované ke sportu. Přejete dokončit své vzdělání se specializovaným Postgraduální studium v ​​oboru sportovního marketingu a sponzoringu vytvořit budoucnost pro sebe v rámci sportovního odvětví. VÝSLEDKY UČENÍ Chcete-li vědět provozní prostředí sportovních organizací, funkčních oblastí a analytických nástrojů. Chcete-li porozumět, analyzovat a implementovat marketingové a sponzorské strategie, strategie rozvoje, a zahájení a umístění nových produktů. Chcete-li rozhodnutí týkající se produkt, cena, distribuce a komunikace komponent. Chcete-li pochopit kvalitativní a kvantitativní analýzu a diagnostické nástroje pro výzkum trhu sporty. Chcete-li porozumět, analyzovat a posoudit roli digitálních komunit a sociálních médií ve sportovních organizacích. Analyzovat a vyhodnocovat marketingové strategie pro internacionalizaci sportovních aktivit. Chcete-li používat technologické nástroje pro využívání... [-]

Magistr V Sociální Média Značky A Strategie

laSalle Barcelona Postgraduate
Campus forma Denní studium September 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v sociální Media Branding & strategie je jedním z prvních programů ve Španělsku a Evropě zaměřených na profesionály a budoucí odborníky, obchodníky a podnikatele, kteří potřebují spravovat a vytvářet dobré jméno značky na internetu a sociálních sítí profesionálně. [+]

Naučit se řídit pověsti značky v sociálních médií, v on-line komunitách a internetu je nezbytně nutné pro úspěšné podnikatelské projekty. Je ukázáno, že ochranná známka není umístěn na internetu nebo s negativním obrazem, nachází se přímo prodejů dopadů a proto v podnikání. El Mistr v sociální Media Branding a strategie Je to jeden z prvních programů ve Španělsku a Evropě zaměřených na profesionály a budoucí odborníky, obchodníky a podnikatele, kteří potřebují spravovat a vytvářet dobré jméno značky na internetu a sociálních sítí profesionálně. Co si připravit? Poskytnout studentům znalosti a metodiky, aby mohla sestavit a naplánovat strategii značkové on-line sociální média. Být schopen vytvořit vytvořit a provádět on-line značku s relevantní obsah jejich publikum. Naučit se psát a vytvářet obsah na sociálních sítích s jasným zaměřením na obchodní výsledky. Povzbudit komunikaci značky prostřednictvím kampaní styku s veřejností (Social Media Management) a reklamy (Social Media Marketing) určené naše veřejnost a zejména on-line ovlivňující. Naučte se sledovat a kontrolovat, co se říká o společnosti a soutěže k analýze informací a navrhují strategie a akce. On-line projekty pro správu forma, s použitím technik, jako je agilní v oblasti projektového řízení a osobní a individuální trenér. Pro koho se to týká? Vstupní profil: Profesionálové a budoucí odborníky v oblasti řízení značky, brand manažeři. značkové strategické projektanti, projektanti, firemní odpovědnosti a pověst, marketing a řízení značky. Tiskoví mluvčí. Odborníků a podnikatelů, kteří chtějí zvýšit výkon své značky na webu 2.0 a trhu. Odborníci, kteří si přejí, aby přehodnotila svou kariéru a pochopili sílu sociálních sítí... [-]

MSc V Oboru Marketingové řízení

Global Business School Barcelona
Campus forma Denní studium 9 - 12 měsíců October 2017 Španělsko Barcelona

S důrazem na uplatnění marketingových konceptů, nástrojů a technik v prostředí reálného světa podnikání, Master of Science v programu Marketing je navržen tak, aby studentům možnost získat znalosti v různých oblastech v oblasti marketingu a zároveň rozvíjet strategické myšlení a obchodní dovednosti vedení. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. S důrazem na uplatnění marketingových konceptů, nástrojů a technik v prostředí reálného světa podnikání, Master of Science v programu Marketing je navržen tak, aby studentům možnost získat znalosti v různých oblastech v oblasti marketingu a zároveň rozvíjet strategické myšlení a obchodní dovednosti vedení. Nyní více než kdy jindy, organizace ve Španělsku, Evropě a na celém světě vyžadují vůdce, kteří chápou strategické marketingové otázky, které mají přímý vliv na podnikové výkonnosti. MSc v oboru marketingu stupni připravuje budoucí manažery, aby ústřední roli při pomoci vyřešit problémy marketingu na celosvětovém měřítku. MSc v oboru marketingu z Global Business School Barcelona se zaměřuje na rozvíjení schopnosti studentů analyzovat a vyhodnocovat rychle se měnící globální podnikatelské prostředí, plánovat způsobem, a implementovat inovativní marketingové řešení. MSc v oboru absolventů Marketing bude schopen: - prokázat dovednosti potřebné pro úspěšnou kariéru v oblasti marketingu v celosvětovém měřítku. - Analyzovat mezinárodní podnikatelské prostředí s cílem produkovat efektivní, zákaznicky orientovaný marketing řešení pro různé typy organizací. - Rozvíjet své manažerské schopnosti prostřednictvím týmové práce, vedení a komunikační analýzy. Jazyk Angličtina. Pokud vaše angličtina hladina nestačí, můžete nejprve před zahájením stupeň připojit k naší intenzivní kurz anglického jazyka pro přípravu. DOBA Studenti by za normálních okolností očekávat, že dokončí magisterský titul v angličtině v rámci jednoho akademického roku na plný úvazek studia. V závislosti na výchozím čtvrtletí, může trvat od 9 do 12 měsíců. UZÁVĚRKA Vzhledem k modulárnímu formátu, aplikace jsou přijímány po celý rok. Studenti mohou začít své studium v ​​říjnu, lednu nebo v dubnu.... [-]

Magisterský Titul V Oboru Integrované Komunikace Značky

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Madrid

Toto je první oficiální magisterský titul v komunikaci značky (značka komunikací) v krajině vysokého školství ve Španělsku. [+]

Popis programu Toto je první oficiální magisterský titul v komunikaci značky (značka komunikací) v krajině vysokého školství ve Španělsku. Je zaměřen na získání znalostí a dovedností k rozvoji integrovaných komunikačních strategií pro značky, inzerenty i značky a branding poradenské společnosti, reklamních agentur a mediálních agentur nebo marketing. Dial profesionalizaci charakter, mistr se koná v Madridu v rámci smíšené metodiky vzdělávání (mísí-learning). Je vyvíjena ve spolupráci s Media Arena, mediální agentura Havas Group, přispívá svými odbornými znalostmi k vývoji vzdělávacího programu, a s těžkým nákladem aktivit, workshopů, případových studií a tříd významných odborníků v značek komunikační sektor , A je, že dnes existuje silná poptávka po reklamních školení projektanty a příbuzných profesí souvisejících se komunikace značky v mediálních agentur, reklamní agentury, konzultanty a inzerenty. Master nabízí skutečné praxi příslušné agentury a poradenské firmy, které se vyvinou v průběhu tříd (Interbrand, Summa komunikace, Shackleton, JWT, Publicis, Corporate Excellence, Morillas, Arena mezi ostatními).   CÍLE Celkovým cílem je vyškolit odborníky pro správu komunikace značky s vysokou úrovní znalostí o účinných strategií a integrované komunikace. Specifické cíle patří: To nabízí inovativní a specializované vizi strategického plánování komunikace značky, které poskytují nástroje a techniky pro optimalizaci výkonu. Zaměřen na získávání znalostí, schopností a dovedností plánovat, řídit a sledovat jednotlivé akce strategicky komunikaci značek v různých oblastech konverzace, vše v integrované a efektivní. Z komplexní a odborné přípravy, umožňuje řízení projektů globální značka a jeho překladu zkušenosti se svými diváky prostřednictvím konkrétních akčních plánů. Účastníci budou navrhovat výzkumné projekty a analýzy efektivity komunikace a návratu takových opatření,... [-]

Magistr V Marketingové řízení

INSA Business, Marketing & Communication School
Campus forma Denní studium 1 rok February 2018 Španělsko Barcelona

Chcete-li držet krok s dnešním rychle se měnícím a globalizovaném světě, marketing management je vždy analyzován v širším kontextu mezinárodního podniku a provozní prostředí. Naši zkušení a kvalifikovaní pracovníci vytvořit příznivé prostředí, kde studenti jsou schopni získat in-hluboké znalosti a pochopení mechanismů a technik uvádění na trh a jsou povzbuzováni, aby rozvíjeli své vlastní myšlenky a marketingové strategie. [+]

Magisterske studium Marketing Španělsko. Představení Chcete-li držet krok s dnešním rychle se měnícím a globalizovaném světě, marketing management je vždy analyzován v širším kontextu mezinárodního podniku a provozní prostředí. Naši zkušení a kvalifikovaní pracovníci vytvořit příznivé prostředí, kde studenti jsou schopni získat in-hluboké znalosti a pochopení mechanismů a technik uvádění na trh a jsou povzbuzováni, aby rozvíjeli své vlastní myšlenky a marketingové strategie. Cíle Poskytnout studentovi ty nejlepší nástroje, znalosti a schopnosti, aby byly úspěšné při vrcholové úrovni marketingového řízení. Ukazují, jak připravit příznivé rozhodnutí pro vaši společnost na mezinárodní úrovni prostřednictvím přesné analýzy na světovém trhu, strategické plánování, segmentace trhu, stejně jako řízení rozpočtů. Vás naučí etické zásady nezbytné jednatele v této oblasti. Cíl a) Absolventi a profesionály, kteří chtějí rozšířit své obzory zaměstnání. b) zkušení odborníci, kteří chtějí, aby se na nové úkoly a odpovědnosti. c) společnosti, které usilují školení zaměstnanců. d) Absolventi odborného vzdělávání a vysokého školství se v oblasti podnikání hledají praktickou přípravu na vstup do pracovního procesu. Profesionální příležitosti Ředitel marketingu Marketing Manager Strategické Director Vedoucí oddělení INSA nabízí možnost dělat stáž ve firmách v průběhu kurzu. Osnova Modul 1 - Marketing Management ve firmě: organizace. Modul 2 - Product Manager. Zásady navrhování a provádění. Marketingový plán hospodářské Řízení a optimalizace výsledků. Modul 3 - Produkty Strategie a Brand Positioning. Globalizace a rozhodování. Konkurenční analýza. Modul 4 - prognózy prodeje. Forenet (systém se specializoval v obchodních odhadů). Vyhodnocení inovačního poptávky po výrobcích. Průzkum trhu. Modul 5 - Kvalita výrobku, logistiky a distribuce. Modul 6 -... [-]