Magisterské studium Marketing - Magisterské studium Marketing hledejte zde!

Magisterské studium Marketing - Zde naleznete magisterské studium Marketing

Marketing
Magisterské studium Marketing. Veškeré informace o magisterském studiu Marketing. Ušetřete čas a kontaktujte školu přímo zde!
Čtěte více

Master V Marketingu A Prodeje

EAE Business School International
Campus forma Denní studium 2 let April 2017 Španělsko Barcelona

S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Master in Marketing & Sales Tento program bude probíhat v angličtině. S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. V celém programu, odborníci jsou opatřeny podmínky změnit. Účastníci programu podstoupí zkušenosti a proces změny. Proč EAE Master v marketingu a prodeje ve Španělsku: AME a ADIGITAL EAE je členem dvou hlavních sdružení marketing a digitální ekonomiky Španělska: AME a ADIGITAL. Marketing Association of Španělska je organizací, jejímž cílem je zhodnocení a uznání profese a činnosti marketingu. ADIGITAL je největší partnerství multi-sektor digitální ekonomiky. Marketingový plán Tvorba marketingového plánu během mistra je klíčovým faktorem, protože pomáhá účastníkům rozvíjet schopnosti a dovednosti získané v průběhu programu. Dále jsme jim umožní získat větší vhled do této manažerský nástroj, který je zásadní pro strategický rozvoj společnosti. Certifikát v Google Ads EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. Dále jen "Program odbornost v oblasti reklamy Google ', s kvalifikací z EAE a certifikací od společnosti Google. Certifikát IBM SPSS EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. The "program v Kvantitativní výzkum trhu Metody a specializaci v SPSS" od IBM s kvalifikací z EAE. Jeden z nejlepších mistra v této oblasti Mistr v marketingu a prodeje je jedním z nejlepších podle žebříčku El Mundo. Stojí jako druhý nejlepší Masters of Marketing ze Španělska. Pořadí je pozoruhodný, protože 100% je vyučován v anglickém jazyce. Kromě toho cení vysoké zaměstnatelnosti... [-]

Magistr Mezinárodního Marketingu (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York Cambridge + 9 více

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. [+]

Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu. Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. Umístění Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation. Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled Kdo je tento program určen? Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu. Co se naučíte Zvládnutí marketingový mix je mnohem důležitější než kdy jindy, protože spotřebitelé jsou neustále vystaveny rostoucímu množství on-line a off-line obsahu. Master of International Marketing studenti se naučí využívat digitální marketing, sociální média, marketing analytiku a vztah se zákazníky strategie prorazit hluku a učinit měřitelný dopad na podnikatelské cíle prostřednictvím marketingu. Proč Hult? Marketing se rychle mění a obchodní škola musí být stejně tak čiperný držet krok. Hult byl jedním z prvních obchodních škol nabídnout Master na digitální marketing, a přestože základní součásti tohoto stupně mají protože byly začleněny do programu Master of International Marketing, zůstává faktem, že Hult se pohybuje rychle a záměrně s cílem zajistit její studenti obdrží nejlepší marketing vzdělání k dispozici. To je důvod, proč naši profesoři jsou odborníky v obou marketingové teorie a uvádění na trh aplikaci, s některými řízení jejich vlastní marketingové firmy, a jiní, kteří spustit hlavní marketingové... [-]

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 2 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Kombinované October 2017 Španělsko Barcelona Madrid

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta [+]

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu ředitele elektronického obchodu a ředitel Revenue Management jako klíčových pozic v rámci současného pohostinství. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta Proč studovat Mistra: Všichni učitelé jsou průmysl vedení vím z první ruky realitu tohoto odvětví a jeho třídy jsou plně profesionalizovat. Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Aby student praktikovat při podnikání v hotelu a práci s vrstevníky ve stejné situaci, které se vyskytují ve skutečném prostředí. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. plně v souladu s aktuálními potřebami hotelnictví programu. plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Spousta semináře a prezentace pracovních nástrojů od předních firem. Koučování cyklus: The Masters Studenti se mohou účastnit cyklus Ostelea koučování, kombinující skupinová sezení v různých oblastech, jako je například emoční koučování nebo rodinnou koučování. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2017 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. The mistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky tradičních i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den, stále více a více lidí na celém světě připojit přes sociální média: Twitter má 320 milionů aktivních uživatelů měsíčně, Instagram 400 milionů, Google+ 540 miliony, YouTube a Facebook 1 miliardu 1,6 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě přes neustále zvyšuje částku, kterou investovat do jejich on-line reklamních kanálů s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelské sféry. Společně s našimi partnery IAB (Interactive Advertising Bureau), YOOX Net-a-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM a WPP, tento magisterský titul poskytuje studentům s kvalifikací a dovedností, kdo řídícím nebo poradenskou kariéru oblasti digitálních komunikací. Tento mezinárodní program, se studenty z celého světa a fakulty složená z profesorů, manažerů a podnikatelů, se koná v jedinečné atmosféře vile ze 16. století na kopcích kolem města Bologna. Díky projektu Works, Company projekty a kmenová přednášky, studenti dostat do kontaktu s klíčovými pojmy digitálního věku: účastní, vytváření a sdílení obsahu. Na konci kurzu Master uzavírá stáži. MISTR je investice. Čest půjčky, je způsob financování IT. "PerTe Prestito Con Lode", dlouhodobý a nízkým úrokem čest úvěr, bez zajištění... [-]

Master Na Internetový Marketing A Digitální Strategie

Escuela de Negocios y Dirección
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Madrid

New Idea a efektivní způsoby, jak zveřejňovat svou značku v digitálním prostředí [+]

New Idea a efektivní způsoby, jak zveřejňovat svou značku v digitálním prostředí CÍLE Jaké jsou dovednosti získané jakmile jste dokončili magisterský titul v oboru marketing a digitální strategie? Olověné strategie pro optimalizaci polohy digitální společnosti. Vymezit digitální KPI označit cíle společnosti. Vytvářet a optimalizovat SEO kampaní. Rozvíjet a trackear Google AdWords kampaní. Správa digitální reklamy vždy v závislosti na cílech společnosti. Prováděly politiky věrnost digitálním zákazníkem. Design, udržovat a zahajuje firemní webové stránky. Vymezit komunikaci a obchodní strategie na sociálních sítích. RRSS optimalizaci strategie. Sledování kampaní a optimalizovat. příjemci: digitální terénní pracovníci, kteří chtějí aktualizovat své znalosti, odborníky, kteří mají zájem v digitálním rozvoji, položená podnikatelé začít v on-line prostředí. agenda: Digitální Marketingový plán Struktura digitálního marketingového plánu. Definice cílů a cílové publikum. Plánování akce. Definování KPI. Metriky. Analýza ziskovosti (ROI). I Digitální Reklama: Optimalizace pro vyhledávače - SEO Provoz vyhledávačů. Cíle našich webových stránkách. Plánování SEO kampaň. Faktory polohování SEO Rozpočet. Analýza SEO kampaň. Digitální II Reklama: Search engine marketing - SEM SEM. Search engine marketing. Základy. Google Adwords I. Google Adwords II. Reklama Digital III Plánování a zprostředkování digitálních médií. Příchozí marketing. Reklama na sociálních sítích. E-mail marketing. Affiliate marketing. Displej a obohacená reklama. programový reklama. Přesměrování. Mobilní marketing. Content marketing. Gamifikace a Advergaming Landingpages tvorbu a optimalizaci. analýzu kampaně a analýza ziskovosti. Správa zákazníků vztahový marketing. zkušenosti zákazníků. Řízení a strategie Sociální sítě Facebook. LinkedIn. Twitter. Youtube. Google +. grafických sociální sítě. Jiné. Online řízení reputace Sociální Branding. Vedení značky na internetu. Online pověst. Plánovat internetovou pověst.... [-]

Master (ma) Komunikační Design

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikace [+]

MA komunikační design

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikační řešení.

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá pokročilé praxe v současné komunikačního designu, od vizuální identity, publikování a designu autorství, do marketingové komunikace a sociální angažovanost.

Tento široký-sahat disciplína se zabývá nejen s vývojem zprávu a jeho estetickou, ale také s vytvořením nové mediální kanály, aby zajistily zprávy dosáhne své cílové publikum efektivně.... [-]


Master Of Design (MDE) Projektová Praktiky

HK PolyU School of Design
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Hongkong Kowloon

Master of Design (design Practices) je hands-on, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovativní schopnosti, kteří jsou zvědaví, designu a obchodní integrace, a kteří se těší tvůrčí forma výzvy k podání objekty a nápady že zlepšovat životy lidí. [+]

Master of Design (Design praktiky) je praktický, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovační schopnosti, Kteří jsou zvědaví na design a obchodní integrace, a kteří mají tvůrčí formuláře výzvy tvorbě objektů a nápady, které zlepšují životy lidí. Návrháři s bakalářský titul v oboru produktového designu, módní design, designu interakce, architektury, inženýrství produktu, interiérový design nebo komunikační design může najít postupy projektování, že dalším logickým krokem v jejich profesní rozvoj. Cíle Tato specializace se zaměřuje na design jako strategický nástroj pro ekonomiku spotřebitele. Interdisciplinární projekty objetí obchodní strategii a rozvoj značky, identifikaci příležitostí pro inovace a uživatelské zkušenosti. Tento full-time mezinárodní program reaguje na světové průmyslové a technologické transformace se zaměřením na Čínu. The vývoj vysoké úrovně výzkumu, analýzy, strategická vize, estetiky a technické mistrovství ve vývoji, výrobě a uvádění na trh designu připravuje studenty pro vedoucí role. Cíle Tato specializace se snaží spojit praktické strategie pro inovace s formální aspekty vývoje designu, tím, že návrh prostřednictvím: Vývoj v reálném světě projekt Týmová práce přístupy k řešení problémů kulturní úvahy, stejně jako obchodní a technologie potřeby a cíle zákazníků Design podnikání a vytváření značky Vchod Požadavek Bakalářský titul v designu nebo ekvivalent v příbuzném oboru a odborných zkušeností v konstrukci je výhodné. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2017) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářské) výuky, bez ohledu na to, jaké programy MDE studenti jsou přijaty k - použitelný pro absolventy špičkových QS světových univerzit pro Art & Design - 2016. Stipendia... [-]

Master Chuť A Vůně Průmysl

Université Côte d’Azur (UCA)
Campus nebo Online Denní studium 2 let September 2017 Francie Nice

Navrhovaný program školení je jedním ze vzdělávacích programů UCAJEDI. Chuť a vůně Industry magisterských je multi-disciplinární profesionální DE2P (Double Odbornost Professional Program) Program navrhuje tři skladby: právní, vědy a řízení, marketing, s formátem „major-double moll“. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Chuť a vůně průmysl Klíčové prvky programu 4 Certifikace K dispozici jako e-learning Tyto dva roky programu jsou plně v angličtině. Double Odbornost Profesionální program Úvod Navrhovaný program školení je jedním z UCAJEDI vzdělávací programy. Chuť a vůně Industry magisterských je multi-disciplinární profesionální DE2P (Double Odbornost Professional Program) Program navrhuje tři skladby: právní, vědy a řízení, marketing, s formátem „major-double moll“. Průmysl Vůně a chuť průmysl je do značné míry orientována na vnějších trzích, přičemž dvě třetiny obratu hráči na poli dosažené v zahraničí. Odvětví také řadí na třetí místo ve vývozu, je dokladem životaschopnosti tohoto francouzského „květina“. Kariéra Grasse, svět je parfém kapitál, je jedinečným místem, která obsahuje celý hodnotový řetězec odvětví chutí a vůní: od pěstování voňavých a aromatických rostlin, na přítomnost průmyslu zajištění jejich transformaci a složení; veškeré aktivity v tomto odvětví rostou, což v některých 3000 přímých pracovních míst. Certifikace ISO 9001 EQUIS AACSB Amba Program Components První rok (M1) Společné jádro Historie parfumerie a chutí, kroků při tvorbě produktu, jazyky, interdisciplinární projekty školen Praxe (6 měsíců) Druhý ročník (M2) Společné jádro legislativa produkt, komunikace, jazyky, interdisciplinární projekty učil Praxe (6 měsíců) Vstupné Podmínky pro přijetí Přípustné studenti získali 180 kreditů, a touha se specializují na jednu z disciplín nabízených skladeb založených na počáteční osnov v právu, vědě nebo vedení. Anglická úroveň kandidáta, musí být ověřen TOEFL nebo IELTS skóre: TOEFL PB 567 Toefl CB 227 Toefl IB 86 IELTS (Academic) 6,0 Až 20% studentů mohou být osvobozena od registračních poplatků,... [-]

Master In Digitálního Marketingu A Webové Analytiky

inesdi - Digital Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 240 - 1500 hodin May 2017 Španělsko Madrid Barcelona Španělsko Online + 3 více

Představujeme Master na digitální marketing a Web Analytics. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání na univerzitě Nebrija. [+]

Představujeme Master na digitální marketing a Web Analytics. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání na univerzitě Nebrija. Internet, digitální platformy a informační technologie jsou transformaci našeho životního prostředí. Společnosti potřebují profesionální profily v souladu s novými trendy na trhu, a proto jsme se podporovat tento magisterský studijní program s určitým stupněm Nebrija univerzity. S cílem vyškolit odborníky které mohou poskytnout řešení v otázce digitální transformace ve kterém jsme ponořeni obě společnosti a společnosti obecně. To Master s vysokoškolským vzděláním v oblasti digitálního marketingu a Web Analytics se stane pokud jde o specializované školení v digitální ekonomice aplikovat na různé oblasti obchodních organizací. Studenti budou rozvíjet znalosti a nejvhodnější techniky návrh, implementace, řízení, analýza a moderaci 360 Digitální Marketingový plánVčetně rovněž strategický plán měřicí webové stránky. Tvář, online a blended learning personalizované doučování provádění závěrečné hlavního projektu Kariérové poradenství prostřednictvím "kariérní plán" individualizované Vývoj "360 marketingového plánu" a "plán Web Analytics" S celkovým počtem 37 tříd webináře (v režimu on-line) Master program Úvodní Modul: Principy a základy digitální ekonomiky Modul 1: Digitální Marketingový plán I Modul 2: Sociální Marketing Media Modul 3: Digitální Marketingový plán II Modul 4: Strategie pro zachycení a konverze I: Příchozí Marketing Modul 5: Strategie pro zachycení a konverze II: Digital Advertising Modul 6: Digitální Marketingový plán III Modul 7: Mobilní marketing Modul 8: Strategie věrnost a vazba v digitálních prostředích Modul 9: Web Analytics a KPI - Jak se měřit a optimalizovat web Modul 10: Podnikání v prostředí digitální... [-]

Magisterský Titul V Oboru Managementu

Universidade de Évora
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Portugalsko Évora

Tento kurz má jako svůj hlavní cíl, poskytnout studentům adekvátní a pevné vědecké zázemí; zlepšit schopnost řešit problémy; rozvíjet schopnost logického myšlení. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. PŘEDSTAVENÍ Tento kurz má jako svůj hlavní cíl, poskytnout studentům adekvátní a pevné vědecké zázemí; zlepšit schopnost řešit problémy; rozvoj argument kapacitu; Podporovat vznik samostatné výdělečné činnosti; stimulaci interdisciplinární myšlení; rozvíjet vědecký výzkumné kapacity; rozvinout kapacity pro provádění a užívání podporu řízení informačních a komunikačních technologií; rozvíjet své dovednosti v samostatné režii nebo autonomní režim učení. Diponíveisl má tyto oblasti specializace (každý rok ty jsou označeny práci): finance, marketing, účetnictví, organizace a informačních systémů pro podnikání a inovace, veřejné správě, lidských zdrojů. Výlety Professionals Směr Mid pozice, funkce pro správu, podnikatele, Specialized technický poradní funkce, funkce veřejné správy, získání ECTS pro přístup otoč. [-]

Master Ve Vedení - Strategické Informace A Marketing

HEC Management School - University of Liège
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Belgie Liege

Vyvinout moderní vizi marketingu a strategie, s přihlédnutím k IT revoluci. [+]

Cíle vyvinout moderní vizi marketingu a strategie, s přihlédnutím k IT revoluce vytvořit přizpůsobené strategie předvídáním a pochopení složité mezinárodní prostředí, ve kterém podniky působí. Cílové skupiny Tento program je určen pro Studenti, kteří chtějí transformovat nových trendů do obchodních příležitostí; studenti, kteří ocení analýzu čísel na podporu rozhodovacích procesů. Modul "Marketing a strategické inteligence" je vyučován výhradně v angličtině. Dovednosti získané po ukončení specializace Studenti budou schopni: sběr, analýzu a shrnuje údaje s cílem napomáhat rozhodovací proces; vytváření a udržování comptetive výhodu; předvídání a transformaci nových trendů do obchodních příležitostí; rozvoji e-marketing a e-obchodních strategií; identifikaci, komunikaci s a ovlivňování hlavních aktérů; vypracování globální strategie pro produkty a služby. Diplom a konkrétní výsledky Po dokončení tohoto oboru, studenti získávají diplom "Master in Management Science, specializující se na marketing". Pracovní příležitosti as expert v oblasti strategického inteligence; odborníkem v oblasti správy informací a ochrany; výzkumný pracovník (předvídání organizacemi a výzkumnými kanceláře) v následujících oblastech: komerčních příspěvků marketing příspěvků v návaznosti na monitorování činnosti (technologie, trhu a hospodářské soutěže). [-]

Magistr Marketingu (mmktg)

University of Auckland Business School
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2018 Nový Zéland Auckland

Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti marketingu. Absolventi získají ocenění [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti marketingu. Absolventi získají ocenění současného marketingu v globálním kontextu a schopnost identifikovat příležitosti na trhu a rozvíjet vhodné marketingové strategie. Kariérní vyhlídky S Master of Marketing, absolventi budou vybaveni dovednostmi a znalostmi potřebné pro kariéru v oblasti marketingu a komunikace průmyslu. Studenti mohou pokračovat v kariéře v podnikovém, poradenství a analýzy trhu, mimo jiné možnosti. Struktura studia Master of Marketing je 18 měsíců, 240-bod programu studoval přes šest čtvrtletí. Budete studovat základní podnikatelské kurzy před pokračováním na sadu specializovaných marketingových kurzů, které se zaměřují na moderní marketing praxe, analýzy trhu, značky a strategie, stejně jako řízení vztahů. Můžete se také dokončí čtyři profesní rozvoj moduly jako důležitou součást svého stupně. Jedná se vybaví vám s odbornými dovednostmi, které budete potřebovat, aby posílily své zaměstnatelnosti a úspěch v obchodním světě. Akademické požadavky Chcete-li získat položku, kterou bude muset absolvovat bakalářský titul z uznávané univerzity nebo učení instituci s ekvivalentem alespoň průměru Nový Zéland B v nejvyspělejších kurzů. To může být buď v oboru podnikání * nebo non-business stupně v příslušném oboru, jako je umění, inženýrství, technologie, nebo věda. Při posuzování vaší žádosti budeme brát v úvahu pořadí instituce, na které jste dokončili bakalářský titul, jakož i stupně dosažené v příslušných předmětech. * Uchazeči, kteří absolvovali kurz pro pokročilé (y) v bakalářském stupni, které jsou považovány za v podstatě shodné s kurzy v tomto... [-]

Mezinárodní Magistr V Oblasti Marketingu - Dvojjazyčná

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona

Získáte globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí prostřednictvím tohoto programu. [+]

Co budu mít z tohoto programu?

Cílem Masters v EADA je poskytnout účastníkům "profesionální konkurenční výhodu", že se zaměří na tři základní oblasti. Zvládnutí konkrétních obchodních nástrojů a technik. Rozvoj interpersonálních kompetencí, které jsou nezbytné pro mezinárodní manažery. Získání globální vizi společnosti a její strategickou polohu v podnikatelském prostředí. Účastníci kurzu se naučí efektivně uplatňovat prvky tohoto dynamického "mix talentu", jak oni se vyvíjejí jejich profesní kariéry.

Metodologie

Eada vyvinula vlastní praktické, aktivní a participativní přístup s důrazem na "learning by doing". Metodika reflektuje poptávku těchto společností pro profesionály s dovednostmi, jako jsou: schopnost přemýšlet, schopnost jednat tváří v tvář změnám, univerzálnost pracovat v multifunkční týmech a přizpůsobivost na výzvy globálního prostředí. ... [-]

Magisterský Program V Oblasti Marketingu

Umeå University, Umeå School of Business and Economics
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Švédsko Umeå

Cílem tohoto programu je poskytnout studentům hluboké porozumění chování spotřebitelů, znalost nástrojů a technik, které lze použít k shromažďovat a analyzovat informace o spotřebitelů a konkurentů a zkušeností v oblasti rozhodování exekutivní úrovni. [+]

Magisterský program v marketingu, 120 ECTS

Tento program je dán Umeå School of Business a ekonomiky. Cílem tohoto programu je poskytnout studentům hluboké porozumění chování spotřebitelů, znalost nástrojů a technik, které můžete použít k shromažďovat a analyzovat informace o spotřebitelů a konkurentů a zkušeností při rozhodování exekutivní úrovni v oblasti marketingu Řízení. Program klade důraz na aplikovaný použití [] analytických technik a praktických zkušeností v oblasti navrhování a realizaci marketingové strategie v konkurenčním prostředí díky vyvážené využití případů, on-line simulace, statistické softwarové balíky, a vlastní zkušenosti práce v terénu. To je atraktivní pro zaměstnavatele, kteří potřebují kandidáti s [analytické a manažerské] schopnosti v dnešních konkurenčních trzích. Program je také vhodný základ pro práci ve funkcích na vyšší úrovni v organizacích, firmy a vládní i nevládní instituce.... [-]