Magisterské studium Marketing - Magisterské studium Marketing hledejte zde!

Magisterské studium Marketing - Zde naleznete magisterské studium Marketing

Marketing
Magisterské studium Marketing. Veškeré informace o magisterském studiu Marketing. Ušetřete čas a kontaktujte školu přímo zde!
Čtěte více

Master In International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York + 8 více

Velmi důležité vzdělávání jak v podnikání a marketingu. Inteligentní Marketing přitahuje Výhody longetividad produktů a věrnost značce. Jak společnosti se snaží dostat své výrobky a služby na nové trhy a kanálů, Master in International Marketing Hult (MIM v krátkosti) může naučit marketing v celosvětovém měřítku. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Mezinárodní Mistr V Oblasti Marketingu Velmi důležité vzdělávání jak v podnikání a marketingu. Inteligentní Marketing přitahuje Výhody longetividad produktů a věrnost značce. Jak společnosti se snaží dostat své výrobky a služby na nové trhy a kanálů, Master in International Marketing Hult (MIM v krátkosti) může naučit marketing v celosvětovém měřítku. Program MIM vybavuje si cenné poznatky v oblasti řízení a marketingové strategie, s odbornými dovednostmi v marketingového výzkumu, brandingu, chování spotřebitelů, prodeje a vývoje nových produktů. Tento program spojuje práci a uvedení na trh připravuje absolventy pro širokou škálu odborníků vedle funkční marketingových cest. Absolventi MIM jsou v tak odlišných odvětvích jako prodeje, módy, technologie, branding, finančních služeb a spotřebního zboží. Program nabídl v Bostonu, San Francisku a v Londýně. Hult International Business School - mistr Hult programy Vimeo. ... [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Kombinované October 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu ředitele elektronického obchodu a ředitel Revenue Management jako klíčových pozic v rámci současného pohostinství. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta Proč studovat Mistra: Všichni učitelé jsou průmysl vedení vím z první ruky realitu tohoto odvětví a jeho třídy jsou plně profesionalizovat. Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Aby student praktikovat při podnikání v hotelu a práci s vrstevníky ve stejné situaci, které se vyskytují ve skutečném prostředí. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. plně v souladu s aktuálními potřebami hotelnictví programu. plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Spousta semináře a prezentace pracovních nástrojů od předních firem. Koučování cyklus: The Masters Studenti se mohou účastnit cyklus Ostelea koučování, kombinující skupinová sezení v různých oblastech, jako je například emoční koučování nebo rodinnou koučování. Prezentace, vytváření sítí a návštěvy firem s manažery hotelů, cateringových společností a mezinárodním cestovním ruchu konzultantů. CÍLE OSOBNÍ rozvoj dovedností a směrnic Jsou nezbytné urychlit různé úrovně pracovních míst. manažerské dovednosti umožní studentům čelit rozhodující momenty v jeho kariéře. V řídících funkcích, co potřebujete vědět ke správě: lidé, zařízení, emoce, konflikty, vyjednávání. Z hlediska musí student naučí vytvářet svůj vlastní osobní značku, spravovat své vlastní síť, napsat dobrý životopis a reagovat odpovídajícím způsobem rozhovory o zaměstnání mezi ostatními. ZNALOSTI A OFF ON-LINE MARKETING Musíte vědět, jak on-line marketingu a offline marketingu. Tak oni jsou podrobně vysvětleny všechny kasuistiku, analytické nástroje a online marketing pro hotely. Jako manažeři, SEO, SEM, e-mailový marketing, analytice, online reputaci, sociálních sítí nebo blogy, mezi ostatními. offline marketing public relations funguje také, protože je důležité vědět, aby se marketingový plán, segmentaci zákazníků, konkurenční analýzy, pomocí CRM a pracovat s tiskovými kancelářemi či reklamní agentury a MARKETING V hotelu jsou marketingové předměty rozděleny do 3 oblastí. zaměřit se na obchodní strategii, plánování kampaní a řízení prodejní tým je zajištěno. V průběhu hotelového marketingu pracuje s různými typy zprostředkovatelů, uzavírání smluv se účastní veletrhů, tvorbu turistických balíčků. A konečně, hotel finance jsou studovány z praktického strany a musí umožnit studentovi pochopit, výsledovku, aby rozpočet jeho oddělení, stejně jako čtení v rozvaze, náklady na prodej nebo odchylky výsledků. E-commerce a řízení tržeb Elektronický obchod je hlavní osa hotelového marketingu, a proto úzce spolupracovat ve všech jeho aspektech. Plánování, nástroje, technologie pro přímý prodej, distribuce technologií, databází, fakturačních systémů, mobilních zařízení, metrik a webové analytiky. Druhý předmět je řízení tržeb, kde cenové práce, prognózování, segmentace zákazníků a cenová taktiky, overbookin, upselling mezi ostatními. osnovy Mistr v marketingu, Revenue Management Marketing a cestovního ruchu Ostelea je rozdělena do 6 modulů: Struktura trhu, Hospitality Marketing International a strategické řízení Hotel Sector finance, marketing a finanční řízení podniku Cestovní ruch Marketing, offline a online Dovedností a osobních dovedností Elektronický obchod a on-line distribuce. Příjmy a Ceny Hotelero manament Mistr práce práce Kariéra Profese Kariéra Services je oblast podpory pro studenty a absolventy Naším cílem je vést a doprovázet studentovi získat nové profesní cíle a dosáhnout lepší shodu mezi vaše očekávání a profesní zájmy s trhem práce. Kariéra Služby Kariéra Výkonný Partner Program zaměstnanosti Online práce fórum Talent Development Webináře Pracovní příležitosti obchodní ředitel hotelů a cestovního ruchu společnosti Marketing cestovního ruchu výkonných firem a hotel Vedoucí rezervace správce příjmy Odpovědný cestovní ruch e-commerce a hotel Business Intelligence rezervace center, hotelových řetězců nebo restaurační řetězce Konzultační společnosti turistiky obchodní politiky Podnikání v oblasti cestovního ruchu Přijímací řízení a kvalifikace PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ Proces přijetí zaručit vhodnost kandidátů, takže všichni účastníci mohou vytěžit maximum z tohoto učení zkušeností. Pro zahájení procesu přijetí je nutné vyplnit žádost o informace. Od té chvíle Ostelea bude kontaktovat kandidáta uzavřít rozhovor, který musí poskytnout následující dokumenty: Životopis Motivační dopis Dva doporučující dopisy prokazatelná praxe minimálně 3 roky Po ukončení rozhovoru, bude Přijímací výbor posoudí případ od případu a komunikovat rozlišení na kandidáta hlásit stav jejich přijetí. KVALIFIKACE Účastník, který úspěšně dokončí program bude trvat: Mistr v marketingu, Revenue Management marketingu a cestovního ruchu ČR, University of Lleida. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management, pro Ostelea. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management od EAE Business School. Za účelem získání stupně z University EAE a je nezbytná pro splnění požadavků používání těchto institucí [-]

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se plánovat a výzkumné projekty designu marketing. Rozvíjet schopnost implementovat a řídit výzkumné projekty marketing. Poznat a pochopit aplikací marketingového výzkumu specialit a různých analytických technik. Aplikovat znalosti psát a připravovat zprávy o dobře organizované a přesvědčivé výzkumu. Rozvíjet dovednosti komunikovat výzkumné návrhy, výsledky, závěry a doporučení jasně a efektivně. Získejte druhý akreditován nejuznávanějších obchodní škole ve Španělsku, EAE Business School, as, umístila Merco (2014) a zaručena kvalifikaci pro významných veřejných univerzit ve Španělsku, University of Barcelona (UB), s více než 560 historie roku. Curriculum mistr Marketingový výzkum a analýza zákazníků Program trvá 12 měsíců a může být spuštěn v květnu nebo v listopadu každého roku měsíce. To zahrnuje celkem 10 modulů a konečné výzkumný projekt, který se vyvíjí trhy po celém Masters. Také on se konají schůze s odborníky v oboru a webinářů s nástrojem prodejců průzkum trhu, mimo jiné činnosti. Požadavky na Masters v oblasti výzkumu trhu a analýzu Customer Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Magisterský titul v oboru výzkumu trhu a analýzy Customer Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Mistr Finanční pomoc v oblasti výzkumu trhu a analýzy Customer OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Master V Marketingu A Prodeje

EAE Business School International
Campus forma Denní studium 2 let April 2017 Španělsko Barcelona

S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Master in Marketing & Sales Tento program bude probíhat v angličtině. S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. V celém programu, odborníci jsou opatřeny podmínky změnit. Účastníci programu podstoupí zkušenosti a proces změny. Proč EAE Master v marketingu a prodeje ve Španělsku: AME a ADIGITAL EAE je členem dvou hlavních sdružení marketing a digitální ekonomiky Španělska: AME a ADIGITAL. Marketing Association of Španělska je organizací, jejímž cílem je zhodnocení a uznání profese a činnosti marketingu. ADIGITAL je největší partnerství multi-sektor digitální ekonomiky. Marketingový plán Tvorba marketingového plánu během mistra je klíčovým faktorem, protože pomáhá účastníkům rozvíjet schopnosti a dovednosti získané v průběhu programu. Dále jsme jim umožní získat větší vhled do této manažerský nástroj, který je zásadní pro strategický rozvoj společnosti. Certifikát v Google Ads EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. Dále jen "Program odbornost v oblasti reklamy Google ', s kvalifikací z EAE a certifikací od společnosti Google. Certifikát IBM SPSS EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. The "program v Kvantitativní výzkum trhu Metody a specializaci v SPSS" od IBM s kvalifikací z EAE. Jeden z nejlepších mistra v této oblasti Mistr v marketingu a prodeje je jedním z nejlepších podle žebříčku El Mundo. Stojí jako druhý nejlepší Masters of Marketing ze Španělska. Pořadí je pozoruhodný, protože 100% je vyučován v anglickém jazyce. Kromě toho cení vysoké zaměstnatelnosti svých absolventů. Druhou nejvíce pokládaný School of Španělska EAE Business School byl jmenován jedním z nejlepších obchodních škol na světě, podle žebříčku Merco. Také America Economia žebříčku upozorňuje EAE mezi top 15 v mezinárodním měřítku. Cíle Master in Marketing & Sales sleduje tyto cíle: ROZVOJ. Znalosti dovednosti a postoje v rámci marketingového oddělení. Kurz zahrnuje: a) Porozumění a uplatňování marketingových principů a strategií v souladu se strategií společnosti, pochopení marketingový plán jako základní nástroj nejen samotné oddělení, ale také strategického řízení společnosti. b) Ovládání techniky k získání informací a vyvíjet toto do marketingu a Competitive Intelligence informačního systému. c) Rozvoj dovednosti potřebné k identifikaci příležitosti, hrozby a změny v konkurenčním prostředí podniku a přizpůsobení strategii společnosti podle možných scénářů. d) Ovládání základy různých politik marketingového mixu v podniku. NEW marketingové a obchodní trendy: Poskytnout jasný přehled o příležitostech a rizicích nových marketingových trendů, a vědět, jak se přizpůsobit společnost do nového konkurenčního prostředí rozvoj dovedností řešit specifické potřeby trhu odpovídajícím způsobem v různých sektorech a být schopen vést zavádění nových systémů provozního řízení zaměřené na trh a spotřebitele. Manažerské dovednosti: Chcete-li mít účastníci možnost uspět ve svém profesním životě: a) Být schopen komunikovat a podporovat pracovní kolektivy v globalizovaném, rozmanité a multikulturním prostředí. b) Dosažení plné pochopení organizačních procesů, zejména ty, které umožňují profesionálům vytvářet a zlepšovat firemní hodnoty. c) Analýza situace na trhu, definovat různé scénáře, ve vytváření příležitostí a definování obchodní strategie a jak ji realizovat. [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 9 měsíců March 2017 Itálie Řím

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a činnost evoluce - Strategie a techniky - Excelence případy Fundraising pro politiku - Fundraising techniky a taktiky - Fundraising vzory - Vedení vztahů s dárci - Rozpočtování a personální modely - efektivní a etické profily - Phone banking, průzkumu a speciální akce Volební řízení kampaní - Tradiční vs digitálních kampaní - Řízení lidských zdrojů a organizace pro volební kampaň - tematická kampaň - Územní kampaň - případové studie Inovativní komunikační techniky pro politiky - Grafické, video a digitální design - Modelování a 3D animace - Augmented reality - Mobilní aplikace - Video mapování Mezinárodní případy Excelence Edsegovi model HOLOS (Mexiko) možnosti učení Tento kurz se mohou účastnit v těchto vzorců: - na akademické půdě, v Rome Business School Řím ústředí. - Distanční vzdělávání, a to prostřednictvím břitu e-learningové platformy s živými přednášek a velký učitel-student interakce. Účastnické poplatky V zájmu zajištění kvalitní školení, účast je omezena na maximálně 20 účastníků. Výběr je založen na vyhodnocení CV a na základě výsledků technicko-motivačních rozhovorů. Účastnický poplatek pro magisterský titul v oboru politického marketingu je € 3.500,00 (včetně DPH). ... [-]

Magistr V Luxusním Brand Managementu

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v kreativních oborů, kteří chtějí získat dovednosti v oblasti marketingu a řízení podniku pro luxusní průmysl. To je také zaměřen na absolventy s mírami ve společenských vědách nebo v hospodářských / manažerských oborů, kteří chtějí prohloubit své znalosti z oblasti luxusního zboží, služeb a zkušeností. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Experience. Zvýšit. Excel. Pokud jste si představit sám sebe pracovat ve světě luxusu, jemných, výrazné produktů a zkušenosti-the Master in Luxury Brand Management, může být váš program. Je to program, který změní účastníky do inspirovanými manažery a obchodníky v rámci vysoce konkurenčních oblastech luxusní módou, šperky, kosmetiku, pohostinství, gastronomie, krása, nebo umění. Budete přistupovat luxusní zboží a služeb z různých hledisek: kreativní, organizační, manažerské. Budete zkoumat marketing, branding a komunikaci pro tohoto jedinečného trhu, jakož i finanční a manažerský tým. Budete zkoumat, jak vytvořit elegantní výrobky a zvýšených zkušenosti pro své zákazníky exkluzivní, zatímco zůstane citlivá na kulturní faktory, které obklopují pojetí luxusu. Naučíte se, aby se inovační strategie branding od konceptu až po realizaci, stejně jako surových diamantů, které musí být broušené a leštěné získat plnou hodnotu. Budete rozvíjet svůj osobní analytický přístup a jazyk výrazu. A během naučné stezce, která spojuje teorii a výzkumu s praxí, budete zapojit do odměňování, spolupráce dialogu s profesionály a konzultanty, kteří řídit váš vývoj. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v kreativních oborů, kteří chtějí získat dovednosti v oblasti marketingu a řízení podniku pro luxusní průmysl. To je také zaměřen na absolventy s mírami ve společenských vědách nebo v hospodářských / manažerských oborů, kteří chtějí prohloubit své znalosti z oblasti luxusního zboží, služeb a zkušeností. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Rozvíjet projekty pro luxusní trh založený na in-hluboké znalosti o průmyslu Získat zkušenosti v oblasti spolupráce s tvůrčím týmem Praxe komunikační luxusní značka strategie, od tradičních médiích (reklama, PR, událostí) do digitálních a sociálních médiích Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní společnosti Rozvoj efektivní komunikační strategií pro svět luxusu a módy Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektů týkajících se řízení luxusní značky. Některá možná témata dílen patří následující: Analýza verbální a neverbální DNA za luxus značky, a formulovat její základní hodnoty, s cílem vyvinout nové přípony (tj, výrobků nebo kategorií výrobků) v rámci značky. Podporovat módní projekt pomocí offline a online komunikaci, reklamu a události. Získejte pohled zasvěcený o klíčové roli módního kupujícího. Filtruje se přes nabídku produktů a vyberte správný mix zboží, které by mohl prodávat v dostatečném množství k dosažení cílů maloobchodníkem Zisk-marže. Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis, nebo návrhů na reklamní kampaně. Vypracovat koherentní vizuální zobrazení od návrhu až po realizaci. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. společnosti Několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master in programu Správa Luxury Brand, aktivně se účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: Cartier, Castel Monastero Spa & Resort, Christie je společnost De Beers (Forevermark), 10 Corso Como, Futurebrand, Moncler, Oteri Park Hyatt Milán, Pommery, Recarlo, Salvatore Ferragamo, Stone Island, Trussardi , Zagliani. Akreditace Po absolvování Akademie Domus, budete získat titul, který je uznávaný po celé Evropě a světově akademické magisterský studijní program (60 ECTS kreditů) akreditované italským ministerstvem školství, univerzity a výzkum (MIUR) *. Budete také získat druhou cennou kvalifikaci: Domus Academy magisterský diplom. Naše akreditace pomohl Domus Academy budovat vztahy s prestižními společnostmi, takže budete mít možnost získat praktické pracovní zkušenosti během svého průběhu studia. Akreditovaného studijního plus praktické zkušenosti jste získali přes stáže, ukazuje, zaměstnavatele, které jste obdrželi top-kvalitní vzdělání, a že vám přinese průmysl-související znalosti a dovednosti ke stolu, když se připojit k jejich týmu. Naše akreditace také znamená, že příslušné akademické úvěry, které získáte na Domus Academy bude přenášet na další instituce, pokud se rozhodnete pracovat na další magisterského nebo doktorského stupně na úrovni. Pracovní příležitosti Absolventi Master in Management program Luxury Brand může zahájit kariéru jako manažer luxusní značky, produktový manažer, marketing manager, brand manager, nebo komunikace / PR manažerka. Mohou pracovat pro módní značky nebo veřejné agentury, nebo se může rozhodnout, že založit vlastní značky a marketingové poradenství. [-]

Master Of Design (MDE) Projektová Praktiky

HK PolyU School of Design
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Hongkong Kowloon

Master of Design (design Practices) je hands-on, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovativní schopnosti, kteří jsou zvědaví, designu a obchodní integrace, a kteří se těší tvůrčí forma výzvy k podání objekty a nápady že zlepšovat životy lidí. [+]

Master of Design (Design praktiky) je praktický, studio na bázi specializace zaměřena na studenty, kteří chtějí prohloubit své inovační schopnosti, Kteří jsou zvědaví na design a obchodní integrace, a kteří mají tvůrčí formuláře výzvy tvorbě objektů a nápady, které zlepšují životy lidí. Návrháři s bakalářský titul v oboru produktového designu, módní design, designu interakce, architektury, inženýrství produktu, interiérový design nebo komunikační design může najít postupy projektování, že dalším logickým krokem v jejich profesní rozvoj. Cíle Tato specializace se zaměřuje na design jako strategický nástroj pro ekonomiku spotřebitele. Interdisciplinární projekty objetí obchodní strategii a rozvoj značky, identifikaci příležitostí pro inovace a uživatelské zkušenosti. Tento full-time mezinárodní program reaguje na světové průmyslové a technologické transformace se zaměřením na Čínu. The vývoj vysoké úrovně výzkumu, analýzy, strategická vize, estetiky a technické mistrovství ve vývoji, výrobě a uvádění na trh designu připravuje studenty pro vedoucí role. Cíle Tato specializace se snaží spojit praktické strategie pro inovace s formální aspekty vývoje designu, tím, že návrh prostřednictvím: vývoj real-world projekt týmová práce přístupy k řešení problémů kulturní úvahy, stejně jako obchodní a technologie potřeby a cíle zákazníků Design podnikání a vytváření značky Vchod Požadavek Bakalářský titul v designu nebo ekvivalent v příbuzném oboru a odborných zkušeností v konstrukci je výhodné. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2017) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářské) výuky, bez ohledu na to, jaké programy MDE studenti jsou přijaty k - použitelný pro absolventy špičkových QS světových univerzit pro Art & Design - 2016. Stipendia (nabízí MDE plný úvazek specializacích) Na základě hospodářské soutěže, aby kompenzovali 25% -50% z ceny školného - pro všechny non-místní studenty a absolventy, kteří PolyU designu přijal nabídku přijímací. Vstupné Termíny září 2017 Entry Aplikace lhůta začíná běžet: 22 Nov 2016 První kolo aktualizace: 20.ledna 2017 Uzávěrka přihlášek: 28.dubna 2017 Rozhovor: V polovině února do května 2017 Vyhlášení výsledku: 2 týdny po pohovoru [-]

Master (ma) Komunikační Design

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikace [+]

MA komunikační design

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá dovednosti ve strategické obchodní myšlení, průzkum trhu, tvořivosti a řešení problémů a technologií nabídnout inovativní komunikační řešení.

Ravensbourne MA komunikační design cesta zkoumá pokročilé praxe v současné komunikačního designu, od vizuální identity, publikování a designu autorství, do marketingové komunikace a sociální angažovanost.

Tento široký-sahat disciplína se zabývá nejen s vývojem zprávu a jeho estetickou, ale také s vytvořením nové mediální kanály, aby zajistily zprávy dosáhne své cílové publikum efektivně.... [-]


MSc V Oboru Marketingové řízení

Global Business School Barcelona
Campus forma Denní studium 9 - 12 měsíců October 2017 Španělsko Barcelona

S důrazem na uplatnění marketingových konceptů, nástrojů a technik v prostředí reálného světa podnikání, Master of Science v programu Marketing je navržen tak, aby studentům možnost získat znalosti v různých oblastech v oblasti marketingu a zároveň rozvíjet strategické myšlení a obchodní dovednosti vedení. [+]

S důrazem na uplatnění marketingových konceptů, nástrojů a technik v prostředí reálného světa podnikání, Master of Science v programu Marketing je navržen tak, aby studentům možnost získat znalosti v různých oblastech v oblasti marketingu a zároveň rozvíjet strategické myšlení a obchodní dovednosti vedení. Nyní více než kdy jindy, organizace ve Španělsku, Evropě a na celém světě vyžadují vůdce, kteří chápou strategické marketingové otázky, které mají přímý vliv na podnikové výkonnosti. MSc v oboru marketingu stupni připravuje budoucí manažery, aby ústřední roli při pomoci vyřešit problémy marketingu na celosvětovém měřítku. MSc v oboru marketingu z Global Business School Barcelona se zaměřuje na rozvíjení schopnosti studentů analyzovat a vyhodnocovat rychle se měnící globální podnikatelské prostředí, plánovat způsobem, a implementovat inovativní marketingové řešení. MSc v oboru absolventů Marketing bude schopen: - prokázat dovednosti potřebné pro úspěšnou kariéru v oblasti marketingu v celosvětovém měřítku. - Analyzovat mezinárodní podnikatelské prostředí s cílem produkovat efektivní, zákaznicky orientovaný marketing řešení pro různé typy organizací. - Rozvíjet své manažerské schopnosti prostřednictvím týmové práce, vedení a komunikační analýzy. Jazyk Angličtina. Pokud vaše angličtina hladina nestačí, můžete nejprve před zahájením stupeň připojit k naší intenzivní kurz anglického jazyka pro přípravu. DOBA Studenti by za normálních okolností očekávat, že dokončí magisterský titul v angličtině v rámci jednoho akademického roku na plný úvazek studia. V závislosti na výchozím čtvrtletí, může trvat od 9 do 12 měsíců. UZÁVĚRKA Vzhledem k modulárnímu formátu, aplikace jsou přijímány po celý rok. Studenti mohou začít své studium v ​​říjnu, lednu nebo v dubnu. Studenti, kteří nejsou občany Evropské unie, jsou povzbuzovány, aby dříve, aby bylo dostatek času na zpracování studentské vízum. Vstupní požadavky Kvalifikovat pro vstup na tento stupeň, je třeba: - získaly diplom nebo ekvivalent bakalářského nebo vyššího stupně, nebo mají nejméně tři roky pracovních zkušeností; - Poskytnout doklad o znalosti anglického jazyka; - Dokončit všechny potřebné formuláře pro přijetí a předložit všechny potřebné dokumenty [-]

Master in Fashion Brand Management

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok February 2017 Itálie Milán

[+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Tato role vyžaduje ucelené jednotlivce s přenositelných dovedností, který funguje jako spojení mezi kreativními nápady a trhu, a který je schopen koordinovat tvůrčí talent s obchodními cíli. Dynamika analyzované v tomto kurzu se týkají obecně sektoru luxusního zboží a módního průmyslu, s ohledem na specifickou povahu těchto procesů, které se týkají těchto odvětví. Studenti se naučí, jak podporovat filozofii dané značky pomocí pracovních a strategické marketingové strategie, a proto je bude moci sledovat celý vývoj a proces prodeje produktu spojeného se značkou, se zvláštním zřetelem na styl, kvalitu produktů, image, a Účinnost reklamních kampaní. Kariérní vyhlídky [-]

Mezinárodní Magistr V Vícekanálový Marketing Management (IM4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) řízené daty marketingu, shoda mezi brand managementu, tvořivost a obsah marketingu a analýzy dat, modelování a odpovědnosti. IM4 odpovídá solidní teoretický základ s kontinuální aplikací na skutečné obchodní situaci také díky světovými partnery, vedení mezinárodní perspektivu, ale také zavedení specifika a jedinečnost made in Italy. [+]

Datum zahájení: Září Doba trvání:12 měsíců Formát: Full Time Kurzovné: € 14,000 Výuka jazyků:Angličtina Místo: Milán Požadovaná kvalifikace: 3 nebo 4 roky bakalářský titul z akreditované institucím Mezinárodní Mistr v Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) data-řízený marketing, odpovídající mezi brand managementu, tvořivost a obsahový marketing a analýza dat, modelování a odpovědnost. IM4 odpovídá solidní teoretický základ s průběžná aplikace na skutečné obchodní situace i díky partnerům světové úrovně, Vedení mezinárodní perspektivu, ale také zavedení specifika a jedinečnost made in Italy. Díky unikátnímu spolupráci s IBM, UM McCann, Nielsen a OTB studenti vstoupí v přímém kontaktu s firmou, přes firemní semináře, přednášky, workshopy a obchodní hry. Cíle kurzu Mistr je zaměřen na rozvoj kandidáty: Schopnost navrhovat a spravovat cenné zkušenosti zákazníků (se zvláštní citlivostí odvozené od průběžných vztahy s italskými a nadnárodních společností, v čele zážitkového marketingu); Schopnost využít příležitostí v oblasti komunikace, propagace a distribuce umožnila informačními a komunikačními technologiemi a velkou dat; Schopnost rozvíjet marketingové odpovědnost, aby bylo možné kvantifikovat a účinně měřit návratnost marketingových investic; Schopnost kombinovat manažerské dovednosti a kreativitu, interakci s činností, výzkumu a vývoje a financí a řízení vyvinout udržitelné inovace a neustálé zlepšování vztahů se zákazníky. Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je 12 měsíců magisterský program nabízené MIP Politecnico di Milano, která se snaží poučit studenty na manažerské témata vztahující se k Marketing Management se zvláštním zaměřením na dnešních důležitých oblastech, jako je digitální marketing, zpracování velkých objemů dat, Customer Experience. U většiny mezinárodních specializací mistrů, MIP nabízí intenzivní italský jazykový kurz v průběhu prvního týdne tříd. Studenti pak mají možnost zúčastnit standardního italský jazykový kurz (až 40 hodin) podél semestru. Struktura programu Program je rozdělen do šesti hlavních modulů: Základy managementu Marketing Management Advanced Marketing Zkušenosti Design & Marketing - italský způsob Volitelné předměty Měkké dovednosti kurzy Zkušenosti design & marketing: italský způsob Tento modul programu si klade za cíl analyzovat Případy a strategie prováděné vrcholům italských značek v klíčových odvětvích jako jídlo a víno, designového nábytku, módy, sportu, automobilový průmysl a průmyslové zboží. To prezentuje Italský způsob zážitkového marketingu a jak to srovnat s hodnotících kritérií ve zbytku světa. Přijímací řízení Ideálními kandidáty pro IM4 programu Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je speciálně navržen pro mladé talenty odstupňované ochoten čelit výzvám na trh v současné době. Žádosti o příjmu září 2016 jsou nyní uzavřeny. Žádosti o příjmu září 2017 bude otevřena v září 2017. Studenti ze zemí mimo EU se vyzývají, aby se vztahují alespoň tři měsíce před začátkem programu s cílem umožnit dostatek času pro deklarace Value (DOV) Postup pro Itálii a zřízení víza studenta. Pokud byste chtěli podrobnější informace o Mezinárodní Mistr v Multichannel a Marketing Management, Stáhněte si prosím naši programovou brožuru kliknutím na odkaz, nebo psát k infomasters@mip.polimi.it~~V a budeme reagovat na vaše požadavky včas. Požadavky na přijetí Minimální požadavky pro program IM4 jsou: Online aplikace CV nebo životopis v angličtině Motivační dopis v angličtině Kopie univerzitních diplomů a akademických přepisů Kopie anglického certifikát (TOEFL, TOEIC nebo ekvivalent) pro non-rodilí mluvčí Aplikace poplatek 100 € Dva referenční dopisy (volitelně) Žadatelé budou muset sedět na poslední motivačního pohovoru. Zahraniční studenti v Milán - Pomoc Poté, co byli přijati do mezinárodní mistr, budete mít k dispozici zcela novou "To Do" seznamu. To bude zahrnovat víza, bydlení, pojištění, nastavujete sami v Miláně a mnoho dalšího. Student bude uveden do kontaktu s Mezinárodním úřadem studenty MIP, která bude schopna poskytnout vám užitečné pomoc a informace s cílem pomoci váš přesun do Itálie hladce a váš pobyt v Miláně velmi pohodlné. [-]

Master Ve Vedení - Strategické Informace A Marketing

HEC Liège Management School - University of Liège
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Belgie Liege

HEC-Management School (HEC Liège) vlaky kreativní manažery, kteří budou odpovědné za vytváření budoucnosti podniků a organizací v cross-cultural světě. Ve svých vrcholů dokonalosti, HEC Liège provádí mezinárodně uznávaný výzkum, který se blíží k ekonomickému světu. HEC Liège je také aktivní v oblasti ekonomického rozvoje na evropské trans-regionální úrovni. [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Cíle: vyvinout moderní vizi marketingu a strategie, s přihlédnutím k prudkému nástupu informačních technologií k vytvoření přizpůsobené strategie předvídáním a pochopení složité mezinárodní prostředí, ve kterém podniky působí. Cílové skupiny: Tento program je určen pro studenty, kteří chtějí transformovat nových trendů do obchodních příležitostí; studenti, kteří ocení analýzu čísel na podporu rozhodovacích procesů. Modul "Marketing a strategické inteligence" je vyučován výhradně v angličtině. Dovednosti získané po ukončení specializace: Studenti budou schopni: - sběr, analýzu a shrnuje údaje s cílem napomáhat rozhodovací proces; - Vytváření a udržování comptetive výhodu; - Předvídání a transformaci nových trendů do obchodních příležitostí; - Rozvoj e-marketing a e-obchodních strategií; - Identifikaci, komunikaci s a ovlivňování hlavních aktérů; - Vypracování globální strategie pro produkty a služby. - Diplom a konkrétní výsledky Po dokončení této specializace, studenti získávají diplom "Master in Management Science, specializující se na marketing". Pracovní příležitosti, jako jsou: - expert v oblasti strategického inteligence; - Expert v oblasti správy informací a ochrany; - Výzkumný pracovník (předvídání organizacemi a výzkumnými kanceláře) v následujících oblastech: - komerční sloupky - marketing - příspěvků v návaznosti na monitorování činnosti (technologie, trhu a hospodářské soutěže). [-]

Magisterské Studium - Obchodní Administrativa

Colorado Heights University (CHU)
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Spojené státy americké Denver

Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. [+]

Mistr v oboru Business Administration (MBA), program je určen k přípravě studentů fungovat, soutěžit a vynikají v moderním podnikání a poskytnout jim pochopení toho, jak spolupracovat na celosvětové platformě. Chu Fakulta má zkušenosti z praxe, které doplňují jeho moderní tituly, a učební plán je zaměřen na přípravu vedoucích pracovníků s dovednostmi uspět a prosperovat v dnešním konkurenčním trhu. Studenti studují spolu s kolegy z celého světa, což přispívá k širokému globálního hlediska. Studenti získají základy v hodnotách, vedení, marketing, účetnictví, financí a dalších důležitých fundamentů. Absolventi mají pevný základ znalostí, která připravuje jim vyniknout v manažerských pozicích v jakémkoli typu obchodní organizace. Osnovy Výuka přístup klade důraz na koncepční a zkušenostní učení. Doplňkem metody případ studie je praxe činnostní učení v týmovém kontextu, který transformuje učební prostředí do real-business-světovém kontextu řešení problémů a řízení příležitostí. Stáže zajistit, že studenti mají pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. Program Cíle předmětu V důsledku úspěšné dokončení MBA v mezinárodním obchodě, každý student prokazuje, že jsou schopni: Soutěžit v obchodním kontextu. Řešit problémy reálného světa. Reagovat na kritické výzvy a paradoxy. Adresa manažerských problémů a podnikání v globálním kontextu. Zaměřit se na dlouhé vzdálenosti strategického rozvoje. Specializace Účetní specializace MBA s důrazem na účetnictví je určena k přípravě studentů, kteří se zajímají o pochopení účetní aspekty podnikání. Stáže v průběhu účetního průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Podnikové finance MBA s důrazem na oddělení Corporate Finance je určen k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci Corporate Finance průmyslu zajišťuje, že všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Management zdravotní péče MBA s důrazem ve zdravotnictví Management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v rostoucím zdravotnický průmysl, a to jak ve Spojených státech i v zahraničí. Stáže v rámci zdravotnického průmyslu zajistit, aby všichni studenti budou mít pracovní dovednosti po dokončení programu. Studenti budou syntetizovat teorii chodech s vlastní praktické zkušenosti. To se týká důrazu na profesních dovedností. Environmentální management MBA s důrazem na environmentální management je určena k přípravě studentů na administrativních pozicích v průmyslu, a to jak ve Spojených státech a do zahraničí; Nicméně, tento důraz je navržen tak, aby zvýšení povědomí o otázkách životního prostředí. FAQ/Odpovědi Dotaz: Co je na-školní areál rezidenčního bydlení podobně? A. Na kolejích Chu jsou cenově dostupné a zábavné. Jsou v docházkové vzdálenosti do všech učeben, knihovnu a jiných areálu zdrojů. Je také snadné chodit mimo akademickou půdu mnoha místních obchodů a restaurací, a to je v blízkosti veřejné dopravy. Q. Budu zapadnout? A. CHU je velmi multi-kulturní, multi-etnický a multi-jazykové prostředí se studenty z více než 40 zemí, takže většina studentů cítí okamžitě pohodlně ve svém novém domově daleko od domova navazování nových přátelství s společný jazyk, náboženství a kultury často velmi první den na kampusu. Nejste sám, protože naši zaměstnanci oba uvnitř jsou přijímací a jiné útvary také z různých zemí a kultur a plně pochopit otázky, které jste o vstupu do nové prostředí v nové zemi a vám pomůže, aby se, že přechod tak hladký a komfortní, jak je to možné. D. Bude CHU mi pomohl zabezpečit pozice CPT a rozhodnout? A. Studenti, kteří mají F-1 status mají nárok na CPT (Kurikulární praxe) a OP D (Volitelné praxe), pokud splňují určitá kritéria. Personál poradenství Chu může studentům pomoci pochopit požadavky a dokončit papírování, aby vznikl nárok a získat CPT a / nebo se rozhodnout pozic. [-]

Magistr V Obchodní Management A Marketing

ESEM
Campus forma Denní studium September 2017 Španělsko Madrid

Program pro odborníky na mezinárodní úrovni. Zaměřen na lidi, kteří mají nebo se nazývají obsadit pozice a funkce komerčních marketingových manažerů či prodejních ... [+]

Magisterske studium Marketing - Magisterske. Program pro odborníky na mezinárodní úrovni. Zaměřen na lidi, kteří mají nebo se nazývají obsadit pozice a funkce obchodního marketingový ředitel nebo prodeje ESEM, s 47 let činnosti a rozvoje, je obchodní škola specializující se na obchodních oblastech obchodní a marketingové, s uznáním v národních i mezinárodních společností. Podle našich učebnách a programů bylo více než 20.000 studentů na pěti kontinentech. Cíl předmětu Poskytne potřebné nástroje pro rozvoj podnikání. Tyto nástroje slouží dvojí funkci obchodního a marketingového řízení. S teoretickou metodikou - ESEM praxi bude student za předpokladu, že adptación k novým technologiím, podle potřeby a požádal dnes na pracovní místo pro prodej, marketing a prodej Manager. Praktická Obsah programu, nových technologií, kvalitě učitelů a výměnu zkušeností studentů, činí tento program splňuje cíle nejvyšším Business Kvalita. "Filozofie této Post stupeň je learning by doing" Struktura programu Program se koná v průběhu jednoho akademického roku a celkem šest modulů. Po titulkování, že budou získány Master in Business Management a marketing. Ohodnocení Studenti by měli rozvíjet praktickou práci na tématech projednávaných modulů, směrování a strukturování své diplomové práce. Práce budou vyvinuty v rámci školních hodin každého modulu a hodnotí učitelé. V případě potřeby budou dostávat doučování ke změně těchto aspektů práce prezentované, které nebyly v souladu s požadavky ESEM v každé oblasti. Účelem programu je zajistit, aby studenti pochopili a mistr pojmy učil. Filozofie programu je učení. Návštěvnost: 100% u všech tříd Konec studií práce: Na na konci každého programu, jako je syntéza získaných zkušeností a vykonané práce, týmy vytvořit marketingový plán s projekcí na dva roky Marketingový plán tvoří disertační práci a budou řízeny a hodnoceny instruktory určených k tomuto účelu. General Services ESEM On-site ESEM, studenta na rozdíl od blízkého vztahu s fakultou a ESEM zařízení, k dispozici zdarma od: Práce Praxe ve firmách Počítačová místnost studovny Speciální služby non-EU studenty Kromě obecných služeb, studenti ze zemí mimo EU mají v ESEM z: Pokyny a informace pro zápis do programu. potřebnou dokumentaci na žádost španělského konzuláty pro zpracování a po obdržení Visa studií. Praxe v španělských firem. Začlenění od šestého měsíce na začátku tříd. TIE zpracování v Madridu. Pojištění nábor v Madridu MAPFRE Seguros repatriace a komplexní zdravotní péče, studentem po dobu jednoho roku. Určeno Vysokoškolské vzdělání s odbornou praxí. vysokoškolské vzdělání s odbornou praxí. obchodní oddělení Marketingové oddělení manažeři tematický obsah Marketing: Základy marketingu Analýza trhu a spotřebitelů Product & Ceny CRM: Zákaznické věrnostní Sociální sítě: Aplikační Comunity manažerská role a odpovědnosti komunikace: Reklama komunikační plán prodej: obchodní jednání Vedení Prodejní tým prodejní počasí Distribuce a řízení prodeje: merchandising distribuce logistika Marketingové plánování: Marketingový audit Marketingový plán rozpočty marketingu Kvalifikace Marketingový plán rozvoje: Master in Business Management a marketing [-]