$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Dálkové magisterské studium Marketing v oděvnictví - Zde naleznete Dálkové magisterské studium Marketing v oděvnictví

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.   Oblast módy marketingu se zaměřuje na různé obchodní a témat couture účely. V závislosti na programu, mohou studenti studovat analýzu oděv, sociální aspekty módy, e… Čtěte více

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.

Oblast módy marketingu se zaměřuje na různé obchodní a témat couture účely. V závislosti na programu, mohou studenti studovat analýzu oděv, sociální aspekty módy, e-commerce strategie, ekonomiky a oděvních trzích, statistické analýzy a výzkumných metod.

I když moje navštěvovat kurzy distančního vzdělávání on-line, některé univerzity držet zahájení na několika místech. Dalo by se dokonce přestat užívat třídy pro mnoho týdnů v průběhu roku bez vyřazení a bez házení své studentské půjčky na splacení. To je silný argument mnoho lidí se přihlíží při zapsal do distančního vzdělávání tříd.

Dálkové magisterské studium Marketing v oděvnictví - Veškeré informace o Dálkové magisterském studiu Marketing v oděvnictví. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Méně
Další možnosti v rámci tohoto oboru: 
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
  • Doporučeno Nejnovější Název
  • Doporučeno
  • Nejnovější
  • Název
Digital Age University
Barcelona, Španělsko

Zákazníci společnosti Luxury a Fashion přijali digitální evoluci a v současné době je téměř 80 % tržeb ovlivněno digitálně. Celý řetězec módy a luxusu proměnily digitální tech ... +

Zákazníci společnosti Luxury a Fashion přijali digitální evoluci a v současné době je téměř 80 % tržeb ovlivněno digitálně. Celý řetězec módy a luxusu proměnily digitální technologie: vztah se zákazníky, zkušenost s produktem, marketingové a komunikační strategie a proces prodeje a nákupu. Módní a luxusní společnosti vyžadují odborníky a profesionály schopné řídit změny a čelit výzvám rychle se rozvíjejícího průmyslu založeného na inovativních a technologických obchodních modelech. Master in Fashion and Luxury Branding and Marketing poskytuje digitální dovednosti a manažerské znalosti k úspěchu v tomto dynamickém odvětví. Program zkoumá klíčové aspekty mezinárodního řízení módy a luxusu, marketingu a brandingu zkoumáním dopadu digitálních marketingových a komunikačních strategií a nových maloobchodních a mediálních kanálů. Prostřednictvím případové studie se studenti naučí efektivní brandingové a marketingové strategie se silným důrazem na udržitelnost a digitalizaci v kontextu globálního módního a luxusního průmyslu. Budou také schopni identifikovat příležitosti pro módní a luxusní značky na globální úrovni a vytvořit vhodné marketingové a komunikační plány založené na průzkumu trhu a jedinečné pozici. Na konci magisterského studia budou studenti schopni: Aplikujte současné teorie a praktiky strategického marketingu na módní a luxusní průmysl. Analyzujte vývoj značek, klíčové budoucí trendy a perspektivy odvětví. Aplikujte strategie k vytvoření, udržení nebo zlepšení pozice značky. Vypracujte marketingový a brandingový strategický plán založený na globální perspektivě. Analyzujte vztah značky se zákazníky. Odhalte slabší produkty a udělejte zásadní rozhodnutí o změně pozice a rozšíření značky. Prozkoumejte nové trhy pro růst a expanzi značek. -
Magistr
Denní studium
Kombinované studium
12 měsíce
Angličtina
Online forma
 
LCI Barcelona
Barcelona, Španělsko

Díky svému přísnému a inovativnímu přístupu nabízí Online Master v oblasti módního marketingu, komunikace a organizace událostí solidní, integrované a 3,0 školení v oblasti no ... +

Díky svému přísnému a inovativnímu přístupu nabízí Online Master v oblasti módního marketingu, komunikace a organizace událostí solidní, integrované a 3,0 školení v oblasti nových nástrojů marketingu a kreativní správy módních značek. V průběhu programu se student naučí analyzovat kontext, identifikovat příležitosti a postřehy, budovat solidní značky vytvářením nehmotných aktiv a jejich vlastních a diferenciálních značkových vesmírů, položit základy marketingového mixu a plánovat strategii značky. Umístěním spotřebitele do centra se seznámíte s pojmy jako je cesta / zážitek zákazníka, nové digitální nástroje a multikanálový marketing. -
Magistr
Denní studium
španělština
Online forma
 
LIM College
New York, Spojené státy americké

MPS v módě Marketing vám poskytuje praktické zkušenosti i teoretické znalosti. V tomto jedinečném, pohlcujícím programu se naučíte, jak předvídat trendy, budovat a udržovat zn ... +

MPS v módě Marketing vám poskytuje praktické zkušenosti i teoretické znalosti. V tomto jedinečném, pohlcujícím programu se naučíte, jak předvídat trendy, budovat a udržovat značku a udržet zákazníky v kontaktu. -
Magistr
Denní studium
Angličtina
Kampus
Online forma
 

Získejte stipendium v hodnotě až $ 10000

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium.
LCI Barcelona
Barcelona, Španělsko

Hlavním cílem organizace Master in Marketing, Communication a Fashion Events je vyškolit budoucí odborníky, kteří dokáží identifikovat, hodnotit a vybírat příležitosti na trhu ... +

Hlavním cílem organizace Master in Marketing, Communication a Fashion Events je vyškolit budoucí odborníky, kteří dokáží identifikovat, hodnotit a vybírat příležitosti na trhu, zavádět optimální strategie v oblasti komunikace a image značky. inovace je nepřetržitá a velmi konkurenceschopná. -
Magistr
Denní studium
2 semestry
španělština
Online forma