Filter
Magisterské studium
Švýcarsko Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Najděte nejlepší Marketing luxusního zboží Švýcarsko zde!

Magisterský studijní program je akademický titul uděluje jednotlivcům, kteří úspěšně naznačovat vyšší úroveň odborných znalostí. Existují dva hlavní typy mistrů - učil a výzkumu.

Délka luxusního marketingového programu je obvykle jeden až dva roky. Náklady na tyto programy se liší v závislosti na orgánu, jakož i zaměření studia. Specializované studie mohou být sledovány v těchto širokých oblastech, jako gemology, udržitelného rozvoje, vinařství a finančního řízení.

Švýcarsko (německy: Schweiz, francouzsky: Suisse, italsky: Svizzera, Romansch:. Svizra Švýcarsko má jedny z vysoké školy světoznámé jako ETH v Curychu, EPFL v Lausanne, IHEID v Ženevě, University of Lausanne nebo University of St Gallen. Mějte na paměti, že 's mnohem lepší mluvit místním jazykem, takže pokud můžete ' t ani mluvit francouzsky, německy nebo italsky, lepší jít na jazykový kurz první.

Marketing luxusního zboží v Švýcarsko. Získejte všechny informace o Marketing luxusního zboží a obraťte se na školu přímo zde.

Čtěte více Méně

1 Výsledky v Marketing luxusního zboží, Švýcarsko

CREA Geneva | INSEEC GROUP

Mezinárodní Master v luxusním marketingu byl koncipován tak, aby nabízel studentům solidní a přesné porozumění luxusnímu světu, přičemž důrazně zohlednil nové předpisy, k ... [+]

Plné pochopení nové dynamiky aplikované na luxus

V rychle se rozvíjejícím prostředí, kde jsou ohroženy a rozmazány luxusní hranice, bude tento program plně chápat novou dynamiku aplikovanou na Luxusní. Mezinárodní Master v luxusním marketingu byl koncipován tak, aby nabízel studentům solidní a přesné porozumění luxusnímu světu, přičemž důrazně zohlednil nové předpisy, které se silně vztahují k vnímání nových spotřebitelů, výzvám pro maloobchodní prostředí, stejně jako on-line službám a CRM. Analýza se bude pohybovat od tvrdého luxusu až po služby, od cestování po potraviny a nápoje.

Program výuky

Branding

Počínaje základy marketingových technik a vývojem nových luxusních strategií bude hlavní důraz kladen na nová pravidla pro podnikání, komunikaci, finance a vedení. Vývoj bude od všeobecného přehledu na luxusní trh k objevení jeho zvláštních potřeb. Analýza bude aplikována na různé modely luxusních firem a jejich strategie, stejně jako na různé geografické.... [-]

Švýcarsko Geneva
Říjen 2019
Angličtina
Denní studium
17 měsíce
Kampus
Přečtěte si více v češtině