Kombinované magisterské studium Móda - Kombinované magisterské studium Móda hledejte zde!

Kombinované magisterské studium Móda - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Móda

Móda

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Módní programy mohou vychovávat jednotlivce na různé aspekty módy a může poskytnout jim s přístupem designéra směrem k vytvoření nové doplňky, oblečení a obuv. Některé programy se mohou zaměřit na témata, jako je například technologii získávání, umění a historii módy.

Kombinované magisterské studium Móda - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Móda. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Titul Magistra V Oboru řízení Podniků A Módní Design

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Naučte se, jak spustit módní projekt a objevovat obchodní stránku průmyslu. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Co se stane, když mám značku projektu, velmi jasný vesmíru a světovládu podnikání, ale nemají dostatek informací o odvětví módy a všechno kolem vás? nebo to, co se stane, když jsem studoval módu, vím, že výrobní procesy, ale já jsem zastaralé v nových průmyslových procesech, a to jak v designu a módních? Jak mám postupovat v případě, můžete aktivovat již existující značku, nebo otevřít nový obor podnikání v rámci značky, která již funguje, ale je třeba oslovit širší publikum? Tento magisterský studijní klade za cíl spojit moderní způsob, jak teoretickou a praktickou ruka profesionály reagovat na ty, kteří s jednou nohou v módním průmyslu nebo třeba dokončit nebo aktualizovat jejich výcvik. Tito odborníci budou sdílet s našimi studenty veškeré své know-how v oblasti všechno kolem módy z hranolu 360 (módní kultury, módní komunikačního, výprava řízení atd) zaměřenou na optimalizaci činností a dosáhnout výhod při zahájení projektů ( Módní Start-up) nebo projekty, které potřebují renovaci, mistr v oboru management a oděvního designu si klade za cíl kreativity jako výchozí bod jakéhokoliv módního projektu, popisovat stejný čas každý z rolí různých odborníků podílejících v řetězci, pochopení víceoborovost v rámci módního průmyslu, a mohou vytvářet a spravovat správné vybavení pro náš projekt. Master in Management a módní design ESdesign je unikátní, protože je navržen z nové výchozí bod nové vědomostní základny, která se zaměřuje na on-line trénink, jediný formát, který může reagovat na měnící se svět a všestranný jak je tomu v odvětví módy. Cílem je vyškolit odborníky pro práci v sektoru rostoucí 2.0, který poskytuje nový a rychle se módní průmysl. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Vyškolit odborníky schopné řídit, design a realizovat projekt Fashion autonomně, nebo schopné podílet na specializovaných rolí definovaných pro každý zúčastněný tým. Make znalý student módní kultury, z jejího podnikání, historických a kulturních aspektů, prostřednictvím svých technických komponent a jeho použitelnost. Poskytnout vizi módy a moderní, udržitelné, konkurenceschopné a především přístupné nových odborníků, z nichž mnohé budou tvořit internetové odvětví. Poskytnout nezbytné odborné dovednosti rozvíjet strategické tvůrčí směr. Cross kreativitu a módní marketing se dostat správné strategie v závislosti na účelu. Značka Význam. Cvičení kreativity a inovací dovednosti: strategický plánovač v kreativních odvětvích. Podpora podnikání a podnikatelských dovedností řídit projekty na úrovni rozpočtů, organizační schémata, řízení dodavatelů a plánování. Představy o návrhu poskytnout každý jeden z kroků, jak dát život a formují do sbírky z dvojitého teoretického i praktického hlediska. Díky praktického designu a základních cviků tutorovanými módních návrhářů z aktivní uznávaný v rámci odvětví. Získat dovednosti, znalosti nových koncepcí a nových obchodních modelů v tomto odvětví. Zavést marketingových nástrojů: formuláři můžete vyplnit značku tvrzení a hodnotu, na jehož území se nachází a jaké jsou jeho základní podstaty. Představy o designu, zpracování obrazu a digitálních nástrojů. Komunikace 2.0 (pověst a vliv) a e-commerce. Vše, co je třeba pochopit digitální prostředí a dialog s ofsajdu prostředí a módního světa. Na konci kurzu budou mít studenti materiál vytvořený vyvinout digitální portfolio, které jim umožní podporovat sebe na pracovišti. Studijní plán Master in Management a oděvního návrhářství je strukturovaná od jsou tyto předměty a oblasti integrován do křížové projektu zpracovaného po celé délce předmětu: Módní průmysl Módní průmysl je široký pojem, ve kterém jsou rozdílné znalosti příslušného odvětví, jak se měnil jako textilní kultury v ceně, organizace průmyslu, fázích návrhu, výroby, distribuce a komunikace. Tento modul také vyzkoušet čistě textil aspekty, jako jsou typy tkaniny, oděvy, a barevné aspekty. Eco módu a udržitelnost, nové hodnoty pro módní firmy, KM0, Slow Móda, módní a solidarita bude také pracovat. umělecký směr, zpracování obrazu Přehled kroky k vytvoření digitálního obrazu z Adobe balíčku nástrojů. Pojmy grafického designu aplikovat na módy komunikace. To umožní studentům řešit snadno vytvářet fotografické dokumenty pomocí Photoshopu. Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava Projekt vedoucí konstrukce a kreativní ředitel designu je průmysl profesionální návrhy orchestr módní značka, takže vše, co je v rovnováze, ze organizaci sběru, jeho DNA, hodnoty přenášeny (nejen estetický) význam místě prodeje, komunikace a obrazových návrhů ... a vše, co by měl obdržet souhlas. Tento modul začne analyzovat a pracovat módní kolekce z oděvu, jeho rozsah a strukturu. Vztah tělo, design a vzor. tématy tisky, vyšívání a zdobení oděvu a specifičnosti pleteniny se také pracovat. tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing V tomto modulu se učíme rozvíjet kreativní strategie vést procesy a marketingové aktivity, kterým se stanoví její zásady a zároveň představit skutečné příklady a navrhnout své vlastní strategie na podporu naši kreativitu. Veřejné koncepty, terč, ventilátor a další klíčové pojmy potřebné práce. Projektové řízení projektanta s vlastní značkou nadnárodní společnosti. V tomto modulu jsme také představí světové trendy: jak fungují, aktivace klíčové momenty, Hype a Megatrends. Trendy a earlyadopters. móda kultura Tento modul bude hodnotit kulturní a sociologické aspekty módy: Historie a sociologie módy, což vede značek a návrhářů, městské projevy móda, módní vlivných a nové způsoby porozumění podnikání, a to jak v režimu offline a online. Profesionální musí mít módní módní kultury, a v tom spočívá do značné míry klíč k jeho úspěchu v tomto odvětví. Adresa v módním designu. Sbírka designu V tomto modulu Zkuste nastavit módní kolekce, podle cílových hodnot, styl a značky. Budeme také pracovat jako sbírka vzniká: od konceptu do sbírky. A počáteční výzkumné téma. Struktura sbírky. Briefingy a časy. Barva a tkaniny v kolekci. Barevné grafy a harmonie. Výběr a vyváženost látek v kolekci. Druhy látek pro oděv. Soudržnost a vyváženost sbírky. Sběrného boxu. Vzorníky, technické specifikace výrobku a escandallos. Digitální nástroje. portfolio Tento modul umožní studentům řešit snadné vytváření vektorové Illustrator dokumenty (nákresy, technické údaje), pro použití jak v designu a propagační činnost (přehledy aktualit, sociální média ...). mini-projekty s jasnou k rozvoji každého z projektů navržených vzdělávacích cílů vzniknou. Podpora bude poskytována do jiných oblastí mistra provádět průběžné vyhodnocování projektů, stejně jako portfolio pro závěrečnou práci mistra, pro které bude student vyškolený v technikách digitální prezentace. Módní design a trh. značky Tento modul bude zacházeno módních kolekcí od značek a jejich stylů a segmenty, tematické pracují na pochopení různých trzích kapsle: sbírka v závislosti na společnosti, výroby a distribuce. Small Business na masový trh. opotřebení Street, džíny oblečení a džínové vesmíru, luxus a značku. Couture a party kolekce pro muže, dětské kolekce. Komunikace a média V tomto bloku budeme analyzovat stávající komunikační formáty. Z interní paměti na externí agentury oddělení. Z tiskové zprávy a press kitu na interní komunikaci. korporátní komunikace, příležitostnou a zkušenosti. Stejným způsobem, budou analyzovány a studoval v detailu média, online a offline, klíč v módním světě. Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování Digitální architektura. platformy sociálních sítí a detail prostřednictvím případových studií. Význam Facebooku novosti snapchat. silné a slabé stránky každého a pojímání strategií 360 bodů. Příklady a pokračovat v budování jasný plán týkající se digitálního prostředí. Stejným způsobem tento modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů pro měření a analýzu provozu on-line přítomnost. Digitální prostředí a nové zaměstnání v módě. Od strategie k taktice online. Diplomová Práce Kromě překonání kreditů různých modulů, všichni studenti musí vytvořit konečný projekt, který se skládá z osobního výzkumného projektu, provádění a vývoje z obsahu na které se vztahuje. Master class podle: - Krizzia Robustella (Módní návrhář, vlastní značka) relace, která bude dávat Krizia v ESdesign se bude diskutovat o tom, jak přežít jízdu na značku a obchod, jak dvě sbírky ročně jsou překonány, jak vzniká sbírka, a co se stane, až se šaty jsou zavěšeny v obchodě a také na (Krizia je velmi aktivní na internetu, a to zejména v Instagram). nám také diskutovat výzvy a budoucnost malého streetwearové štítku a podpis. - Aurora Balboa (Designer příslušenství a Bimba Lola) - Enric Marti (Vítěz módní výstřelek 2015 a junior designer Del Pozo) Zasedání se zaměří na možnosti, které nabízí módu pro nově vznikající návrháře, a budeme hovořit o svých zkušenostech, jak postavil svou první kolekci a jak čelí práci jako kreativní v skvělá značka jako Del Pozo. - Jaume Vidiella (Módní stylista stiskněte a brána) Kurikulum je rozděleno do čtyř modulů. Předměty tvořící osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Módní průmysl 5 umělecký směr, zpracování obrazu 5 Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava 5 tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing 5 móda kultura 5 Adresa v módním designu. Sbírka designu 5 Digitální nástroje. portfolio 5 Módní design a trh. značky 5 Komunikace a média 5 Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi oděvního návrhářství Absolventi jiných oborů designu (grafika, interiér, průmyslové ...) Absolventi v komunikaci vědy Absolventů výtvarného umění Absolventi ekonomie a managementu Absolventi audiovizuální komunikaci Podnikatelé nebo podnikatelé, kteří si přejí založit vlastní projekt Fashion Profesionální odvětví módy, s dalšími vyššího vzdělání s praxí v oboru módního návrhářství a / nebo tvůrčí prostředí v odvětví, kteří mají pocit, zájem o digitální módní vesmíru (započitatelný akademických osnov a / nebo Porfolio, kteří se cítí zájem digitálním módním vesmíru). V případech, kdy student akredituje předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním, akademický výbor bude hodnotit životopis a portfolio kandidáta a osnovy vyplněný, což by mělo udržet přiměřenou rovnocennost existující studie stupně ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Módní průmysl. Marketingové a komunikační oddělení v módních firem. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, uvedení do provozu společnost, kteří chtějí utvářet jejich osobní projekt Profesionálové a aktivní projekty se značkami, které chtějí rozvíjet, nebo oživit svůj obchodní model. Profesionály, kteří hledají recyklaci, nový vzhled. Návrháři, kteří chtějí rozvíjet své vlastní módní značku nebo doplňky stravy obsahující tvůrčí vizi své strategie oblasti sběru. Profily s marketingovými a vůdčích schopností, kteří hledají podnik do módy vesmíru a ostřelování operaci. Společnosti, které potřebují aktivaci na nový řádek nebo některou z jejích budoucích projektů. Ti, kteří hledají hluboko do kvalitativních výzkumných směrů a trendů-forescasting provést konzultaci strategie značky a inovace. Stručně řečeno, každý, kdo chce, aby se stal odborníkem v oblasti správy a odborné definice ochranná známka ve světě módy. [-]

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma 1 semestr September 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Magistr V Módních A Vizuální Merchandising

Domus Academy
Campus forma 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Master in Fashion styling & Visual Merchandising programu, zkoumá roli módní stylista-ten, kdo vybírá oblečení pro módní úvodníky, reklam, hudebních klipů, atd-podél roli vizuální obchodním domům, ten, kdo vytváří trojrozměrné módní displeje s cílem poskytnout zákazníkům čerstvé zkušenosti v obchodě. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Dívej se. Zvolte. Combine. The mistr v módních a vizuální merchandising Program zkoumá roli módní stylista-ten, kdo vybírá oblečení pro módní úvodníky, reklam, hudebních klipů, atd, vedle úlohy vizuálního obchodním domům, jeden kdo vytvoří trojrozměrný módu se zobrazí s cílem poskytnout zákazníkům čerstvé v obchodě zážitky. Program navrhuje sloučení těchto dvou rolí k vytvoření nové profesní profil: že o "vizuální módní značky komunikátoru," který řídí vizuální komunikaci módní značky. Jak jste studovat, aby se stal vizuální komunikátor módní značka, naučíte se vyjádřit identitu a hodnoty dané značky prostřednictvím vizuálních nástrojů, vyprávění a vytvářejí působivou vizuální jazyk pro značku. Budete analyzovat vizuální merchandising strategie, výlohy, půdorysy, pro showroomy, koncepce obchody, monobrand obchody a obchodní domy. Během svého ročníku na Domus Academy, budete rozvíjet svůj vlastní teoretickou, analytickou a praktický přístup směrem k otázkám souvisejícím s specifický segment módního stylu a vizuální merchandising poli. A budete získávat přímé zkušenosti s prací se špičkovými odborníky a prestižních značek. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v módním designu, designu, fotografie, architektura, komunikace, nebo jiných příbuzných disciplín. To je také zaměřen na mladé profesionály, kteří pracují v oblasti průmyslového designu a publicistiky, a na ty, kdo pracují v médiích kancelářích módy, módních či vizuální merchandising společností. Majitelé módních ateliérů a společností mohou také zapsat zlepšit jejich dovednosti v módních a vizuální merchandising. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Vytvořit vizuální strategickou jazyk pro módní značku Vypracovat koherentní vizuální zobrazení merchandising Získat a aplikovat pokročilé teoretické, analytické a kritické poznatky o otázkách souvisejících s konkrétním segmentu v módní styl, vizuální merchandising a komunikace značky oblasti Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní společnosti Rozvoj dovednosti s vizualizací a grafický rendering Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektech vztahujících se k módní styl a vizuální merchandising. Některá možná témata dílen patří následující: Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis, nebo návrhů na reklamní kampaně. Vypracovat koherentní vizuální zobrazení od návrhu až po realizaci. Analýza verbální a neverbální DNA za luxus značky a artikulovat své základní hodnoty v zájmu rozvoje nových rozšíření (tj, výrobků nebo kategorií výrobků) v rámci značky. Získejte pohled zasvěcený o klíčové roli módního kupujícího. Filtruje se přes nabídku produktů a vyberte správný mix zboží, které by mohl prodávat v dostatečném množství k dosažení cílů maloobchodníkem Zisk-marže. Podporovat módní projekt pomocí off-line a on-line komunikace a reklamy a propagačních akcí. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. společnosti Několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master in Fashion styling & Visual Merchandising programu, aktivně účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: 10 Corso Como, Bonaveri, budoucí koncepce Lab, GQ, Moncler, Marni, Moschino, Patrizia Pepe, záhybů Prosím tě, Stone Island, Salvatore Ferragamo, MUUSE, Trussardi. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


MSc International Fashion Marketing

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma 12 - 16 semestry January 2017 Spojené království Londýn

Uspět na další úroveň s praktickou a tvůrčí magisterského studia. Zaměřte se na klíčové pojmy a principy módní marketingu spolu se současnými mezinárodními otázkami, integrovaným způsobem komunikace, globální marketing a řízení značky. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Uspět na další úroveň s praktickou a tvůrčí magisterského studia. Zaměřte se na klíčové pojmy a principy módní marketingu spolu se současnými mezinárodními otázkami, integrovaným způsobem komunikace, globální marketing a řízení značky. Popis programu Rychle-chodil, vzrušující a inovativní, bude MSc International Fashion Marketing poskytnout vám s mezinárodní obchodní znalosti spolu s tvůrčí a praktické marketingové zkušenosti uspět v dnešním stále více konkurenčním a globální módní průmysl. Jedinečný design Náš program je vybaven širokou kurikulum se zaměřuje na základní pojmy a principy módní marketingu a následně poskytuje odborné zaměření na současných mezinárodních otázkách v rámci módní marketingu, logistiky, nákupu a merchandising, módní obchodní analýzy, integrovaným způsobem komunikace, spotřebitelské postřehy, marketingové plánování, řízení značky. Navržen tak, aby napadat a inspirovat, náš program je intenzivní a akademicky náročné. Budete analyzovat relevantní akademické teorie a aplikovat modely, nástroje a techniky, aby skutečný módní marketingové situace. Budeme povzbuzovat, abyste kriticky rozvíjet nezávislé, zvídavé a kreativní přístupy ke strategickému móda marketingové otázky a problémy. Můžete začít v září nebo v lednu v naší Glasgow nebo Londýn kampusu. EPAS akreditované MSc International Fashion Marketing je akreditována Evropské nadace pro rozvoj managementu programu Accreditation Scheme (EPA), a je jediný program, módní po celém světě získat tento rozdíl vysoce kvalitní vzdělávání. Stanoví podle mezinárodních norem. GCU je jedním z pouhých 69 mezinárodních institucí, aby EPAS akreditaci, a byl svěřen EPAS pro své výjimečné závazek k etice, odpovědnosti a udržitelnosti (ERS) pořadu jednání. EPAS akreditace je klíčovým úspěchem Glasgow škola pro obchod a společnost (GSBS) a dává MSc IFM absolventů jistotu, že budou vybaven dovednosti a znalosti potřebné k úspěchu v módním marketing průmyslu, stejně jako je mezinárodně uznávaná pro své vynikající magisterské vzdělání a zkušenosti. CIM Akreditovaná Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Glasgow School pro obchod a společnost spojila své síly s CIM dát našim studentům příležitost získat CIM odbornou kvalifikaci, kterou jejich multifunkčním Award Pathway (mapa). CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a MAP s našimi vlastními stupňů zajišťuje, jsme se vybavit naše studenty s nejlepší příležitosti pro úspěšné marketingové kariéru. Přehled kurzů Tento program byl navržen v konzultaci s průmyslem nabídnout znalosti a dovednosti potřebné, aby se rozdíl v mezinárodní módní marketingu aréně. Univerzita je hrdá na vytvoření přátelského a vysoce podpůrné výukové prostředí pro všechny své studenty. My začlenit nejnovější akademické marketingové myšlení a teorie s cílem zajistit program náběžné hrany ve všech ohledech. Všechny vyučování a učení na programu je podporováno ostří e-learningových technologií. Výuka je dodáván v malých skupinách, které umožňují studentům rozvíjet své vlastní prostředí sdílené učení a pro individuální studium je třeba řešit instruktory. Moduly jsou navrženy tak, aby se přímo vztahují k real-svět podnikání a dát studentům možnost dozvědět se o možných profesních oblastí. Program poskytuje studentům možnost účastnit se mistrovských kurzů z marketingových odborníků a vedoucích představitelů průmyslu. [-]

Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Paris
Campus forma September 2017 Francie Paris

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Magistr V Barevném Provedení A Techniky

POLI.Design -Consortium of Politecnico di Milano
Campus forma 1 rok March 2017 Itálie Milán

Specializační Mistr v barevném provedení a technologie si klade za cíl poskytovat pokročilý výcvik na odborníky, aby jim umožní pochopit a řídit mnoho technologických a konstrukčních problémů, často v mnoha oborových oblastech, typické pro všechny ty odborných a vědeckých odvětvích, v nichž je použití a řízení barvy jsou nezbytné. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Specializační Master in Color Design and Technology si klade za cíl poskytovat pokročilý výcvik na odborníky, aby jim umožní pochopit a řídit mnoho technologických a konstrukčních problémů, často napříč mnoha oborových oblastech, které jsou typické pro všechny ty odborných a výzkumných oblastech, v nichž využívání a řízení barvy jsou nezbytné. Příklady takových produkčních oblastí zahrnují průmyslový design výrobku, interiérové ​​architektury, komunikaci, módu, zábavu a urbanismu. Zvláštní pozornost bude věnována analýze a shrnutí využití, kontrolu, sklony, organizaci a plánování pomocí barvy. V důsledku toho je barva není zacházeno jako jednoduchý atribut předmětů nebo povrchů, ale jako prostředek k vyjádření a designu podkladového vnímání a interakce s realitou. Specializační Mistr se skládá ze dvou fází. fáze teorie a technika založená společnost si klade za cíl vyškolit studenty v technických aspektech měření, řízení, digitální reprodukce a srovnání týkající se disciplín, jako je fyzika, optika, kolorimetrii, chemie, psychologie a vnímání. Druhá fáze se zaměřuje na metody naučených, které budou contextualized a experimentoval s různými barev aplikací a konstrukčních oblastech, jako je design interiéru, městských prostor, průmyslových výrobků, módy a komunikace. Profesionální Výsledky Specializační Mistr si klade za cíl vyrábět inovativní profesionální postavu, široce v poptávce na trhu, s pokročilými technické a konstrukční dovednosti týkající se použití barev a kontrola a barevné řešení v oblasti výzkumu a v několika odvětvích, jako interiérového designu, urbanismu, průmyslový design výrobku, módní design a komunikace. Na konci kurzu budou studenti schopni profesionálně řídit multidisciplinární aspekty vztahující se ke studiu a správu barev a bude schopen pracovat v celé řadě firem a společností v oblasti interiérového designu, urbanismu, průmyslových výrobků, móda, komunikace, barvy a barviva. Titul Oceněné Po absolvování kurzu a absolvování závěrečné zkoušky, bude vydán první stupeň se specializuje Master "Color Design & Technologie" certifikace. Specializační mistr uděluje 60 CFU, což odpovídá 60 ECTS. Didaktika Deset didaktické jednotky a stáž sestavit didaktický plán. První čtyři jsou věnovány poskytnout vhled do historického, technické, kulturní a teoretických znalostí souvisejících s využíváním, měření a historie, na vnímání a správu barev. Příští pět má praktickou povahu, jehož cílem je rozvíjet studentské schopnosti v navrhování a použití barev v interiéru, městském prostoru, produktový design, komunikační módy. Empowerment podporuje proces studenta osobního a profesního růstu prostřednictvím rozvoje schopnost tvořit vztahy a úspěšně pracovat v různých dynamiky. Na závěr je naplánován stáž v podniku za účelem přeměny dovednosti získané v průběhu do praxe v oboru. Základy: teorie, metody a nástroje Didaktická jednotka 1: Hystory a vnímání barev Didaktická jednotka 2: Kolorimetrie a Color Systems Didaktická jednotka 3: Digitální barevný Didaktická jednotka 4: Barevné Applications Projektová práce Didaktická jednotka 5: Projektové práce: Barva ve sdělení Didaktická jednotka 6: Projektové práce: Barva v módní design Didaktická jednotka 7: Projektové práce: Barva v interiéru Didaktická jednotka 8: Projektové práce: Barva v designu průmyslových výrobků Didaktická jednotka 9: Projektové práce: Barva v městském prostoru Praxe Didaktická jednotka 10: Empowerment Internship Vstupné Specializační Master je otevřena kandidátům, kteří mají vysokoškolské vzdělání v rámci staré nebo nové vzdělávací soustavy nebo Master of Science v rámci nového systému vzdělávání v oblasti vědy, strojírenství, architektura, průmyslový design (nebo rovnocenné kvalifikace podle zákona), nebo v ostatní disciplíny, kde mistr kurz je doplňkem k předchozím zkušenostem kandidáta. Pro zahraniční zájemce se specializuje Master je otevřen pro studenty, kteří jsou držiteli rovnocennou kvalifikaci. Celkový počet přijatých studentů je 30. Volba bude Komisí. Kandidáti budou vybráni po jednom rozhovoru, kde budou hodnoceny formulář žádosti, životopis a zkušenosti. Přihlášky musí být zaslány formazione@polidesign.net~~pobj od 1. března 2017. Na závěr je naplánován závěrečnou zkouškou. Cena: Vstupné do specializovat mistra je € 7.900,00 DPH volného umění. 10 DPR 633/72, rozdělených do registračního poplatku v Milánu (500,00 €) a poplatek za specializovat Mistra (€ 7.400,00). Startovné do Milánu se nevrací za žádných okolností. Náklady na zápis do specializovat mistra nárok na odpočet daně ve výši 19% za služby spadající do "univerzitních specializačních kurzů". 10 částečné osvobození od 4.000,00 Kč každá jsou k dispozici na druhé vydání specializovat Mistra: informace naleznete na stránce finanční pomoci ze na webových stránkách nebo se obraťte POLI.design koordinace a školení Úklid: +39 02 2399 7217; formazione@polidesign.net. [-]

Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Bordeaux
Campus forma September 2017 Francie Bordeaux

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Master V Designu: Móda A Textil

Bath Spa University
Campus forma 1 rok September 2017 Spojené království Bath

Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. [+]

Mistr v designu: módy a textilií Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. Kurz je zaměřen na ambiciózních designérů, designérských tvůrců nebo textilní umělci, kteří chtějí rozvíjet příležitosti v profesi a kteří mohou chtít nastavit sami nebo s ostatními v malých skupinách.

Předmět Struktura a obsah

Předmět je nabízen jak v plný i částečný úvazek režimů. To je obvykle jeden rok (3 trimestry) v trvání v prezenční režimu nebo 6 semestrů na částečný úvazek režimu. V prvních dvou trimestrů tvoří vyučován zasedání a posuzovaných projektů, zatímco magisterský projekt v závěrečné části kurzu je ve vyjednávacím projektu pouze.Dokončení prvních 2 moduly na předmětu vedou k udělení postgraduální osvědčení, a po dokončení první 4 moduly vede k udělení atestace. Následné dokončení modulu MA dvojitým vede k udělení designu MA: Móda a textil. Zde bude představen výzkumných dovedností a metod, vývoj produktů, Design Management a metod, marketingu a obchodních dovedností. Důraz kurzu je naučit, jak nejlépe prezentovat nápady, a kde a jak umístit je na trhu. Kurz je rozvíjena prostřednictvím seminářů, přednášek, cvičení, návštěvy reproduktory, skupinové kritiky, průzkum trhu a osobní výzkum. Můžete se vyzývají, aby soud produktu na trhu. To může být prostřednictvím vlastní zkušenosti, nebo prostřednictvím spolupráce s ateliéry a prostředky pro obchody návrhářů, a řemeslných trhů (pro návrháře výrobců), nebo s galerií nebo na veřejných prostranstvích (pro umělce textilní). Studenti navrhnout trasu studia v kurzu, aby prozkoumala a výzkum vybrané oblasti textilií v pletené, tisk, vazba, nebo výšivku pro módu nebo interiéry, nebo v módním designu. ... [-]


Magistr Obuv Inovace

SLEM Footwear & Education Center
Campus forma 9 měsíců November 2017 Nizozemsko Waalwijk Itálie Florence Čína Guangdong + 3 více

SLEM nabízí unikátní magisterský program kombinující předpovídání, design, technologie a podnikání, vzdělávání obuv podnikatelé, prognostiky a konzultanty. [+]

Master of obuv inovace SLEM Master of obuv inovace se zaměřuje na budování mezinárodní vizi budoucnosti, design myšlení, obuv znalosti, podnikatelské dovednosti a profesionální přístup, které jsou bezprostředně aplikovaného na obuvnickém průmyslu při výuce a projektů. Výuka probíhá v Nizozemsku a v Číně, což studentům široký pohled na svět ve všech aspektech podnikání obuvi a mimo ni. Jako SLEM studenta budete neustále spojit s celou řadou odborníků, vybudování sítě od samého začátku programu. Tento přístup zajišťuje, že po skončení hlavního programu, budete moci začít svůj vlastní podnikání, práce na volné noze a / nebo získat práci kdekoli na světě. uplatnění teorie Naše metoda lze shrnout takto: být si vědom, byl informován a být proaktivní. SLEM programy vyžadují aktivní účast na své vzdělání spíše než pasivně očekává být schopná dodávat "naplnit svůj mozek". To je důvod, proč jsme se vždy podporovat aktivního jednání a flexibilní myšlení: učební plán zahrnuje osobní rozvojové plány, aby každý student pracuje na i skupinových projektech. Ty budou definovány a propagovány v celém programu. Tento formát generuje nadšení, tlak a kreativitu potřebné k transformaci informace ve znalosti. SLEM Master of obuv Inovace je velmi intenzivní program, takže doporučujeme proti které mají náročnou práci v průběhu Master. Budování sítě V celém programu se budete stále mít příležitost vybudovat a zvýšit svou profesní síť. Několik tříd a semináře velitele jsou také otevřen profesionálům. To znamená, že vaši spolužáci nejsou jen vaši kolegové kolegové, ale také CEO, designéři, marketingoví manažeři, maloobchodníci atd Nizozemsko je jedním z největších hráčů na evropském trhu, pokud jde o import a export obuvi a oblast Waalwijk domů více než 250 obuví a koženým společností. Kromě toho probíhá výuka širokou škálou mezinárodních hodnocení lektorů - všechny odborníky v oboru - každý přináší v obrovské síti jejich vlastní. Jako hlavní studentem na plný úvazek, budete mít možnost spolupracovat v malých týmech na reálném životě projekty pro mezinárodní značky, ústavy a nevládními organizacemi. Budete také neustále se podílela na výzkumu, který zahrnuje návštěvy u všech druhů veletrzích a jiných odborných akcí, a to jak v Nizozemsku, tak v zahraničí. Ve třetím trimestru můžete být spolupracuje s mentorem z průmyslu, kteří vám pomohou dosáhnout vašich cílů tím, že poskytuje zpětnou vazbu, kontakty a koučování v pravidelných intervalech. Budete mít také možnost stát se zástupcem SLEM na různých mezinárodních veletrzích a akcích, kde si můžete dát sami na mapě tím, že mluví s profesionály. Inovativní sociální podnikání SLEM důsledně podporuje inovativní sociální podnikání a umožňuje začít budovat svou vlastní firmu v průběhu programu. Jsme si představit, že v blízké budoucnosti bude většina lidí pracuje na projektech v mezinárodních týmech, flexibilních nezávislých živnostníků a podnikatelů, spíše než mít práci jako zaměstnanci za jediného podniku. Na SLEM toto je budoucnost, že jsme aktivně vytvářet. Studenty vést a realizovat všechny projekty nabízené v průběhu programu, úzce spolupracuje s firmami a organizacemi zapojenými. Na pomoc dosažení tohoto cíle, učební plán zahrnuje a vyžaduje týmovou práci, zpětná vazba, projekt a řízení podniku, řízení času a profesionální přístup. Všechny odborné znalosti, dovednosti a postoje získané v průběhu programu se spojily v rámci projektu promoce, který zahrnuje vytvoření nového produktu a / nebo obchodní koncept, který bude inovovat obuvnického průmyslu v smysluplným způsobem. To lze provést jednotlivě nebo v týmech a dělat to začátek vašeho skutečného společnost, která bude pokračovat v práci na po dokončení studia. Program Velitel obuv Inovace se skládá ze tří trimestru každé tři měsíce. V prvním trimestru se odehrává v Nizozemsku, druhá v Číně a poslední z nich může být opět v Nizozemsku (nebo v oblasti, která je relevantní pro váš konkrétní maturitní projekt). Závěrečná promoce probíhá vždy v sídle SLEM v roce Waalwijk. V celém programu bude kladen důraz na inovativní a orientované do budoucnosti myšlení a jak aplikovat na obuvnickém průmyslu způsobem, který vytváří pozitivní změny. Budete přečíst témata a problémy ze všech úhlů, protože všechny aspekty spojené vám hluboké znalosti aktuálního stavu v mezinárodním obuvnickém průmyslu a hluboký vhled do budoucích příležitostí. Třídy pro prvních dvou trimestrů jsou rozděleny do témat, z nichž každý týden dlouhý, s přestávkami týden pro osobní rozvoj (stejně jako o víkendech), pracovat na individuálních nebo firemních projektů. V závěrečném trimestru vám soustředit se pouze na vytvoření vlastní závěrečný projekt. Během této trimestru nemáte tříd, ale jste povinni mít pravidelná setkání s fakultními i externími mentorů, a to buď osobně nebo on-line. [-]

Magistr Haute Couture, Módní Design

Accademia Costume e Moda
Campus forma 1 rok November 2017 Itálie Řím

Úroveň Master (MA1) ve vysoké módy, Fashion Design je zaměřena na absolventy, kteří chtějí dokončit svá studia a jejich vlastní vizi módy systému přes cestu a "zkušenosti" ve světě vysoké módy. Svět zdánlivě vyhrazena pro pár lidí, která se stává více a více důležitým prostředkem komunikace z luxusních značek, spolu s kolekcí Pret Couture a na míru. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . Ve spolupráci s Valentino Popis kurzu Úroveň Master (MA1) ve vysoké módy, Fashion Design je zaměřena na absolventy, kteří chtějí dokončit svá studia a jejich vlastní vizi módy systému přes cestu a "zkušenosti" ve světě vysoké módy. Svět zdánlivě vyhrazena pro pár lidí, která se stává více a více důležitým prostředkem komunikace z luxusních značek, spolu s kolekcí Pret Couture a na míru. Master in High Fashion je prvním projektem ve světě módy škol, věnovaná systému a do světa vysoké módy. Uvnitř se skrývá svět Maison a krejčích. Řím je město, které může hostit a vítám hlavní projekt tak ambiciózní. Italská High Fashion se narodil v Římě, městě, kde kontaminace mezi Couturier a vynikající řemeslné, historické architektury, starobylé a současného umění jsou jedinečné místo, kde si můžete "předefinovat krásu", žije v inspiraci, a tak rozvíjení myšlení tvůrčí a experimentální studentů. Master in High Fashion, módní design si klade za cíl stát se referenčním bodem pro budoucí aspirující návrhářů. Kurz je uznána Ministerstvem školství jako magisterské studium s 60 kreditů (CFA / ECTS) a bude se konat ve spolupráci s Maison Valentino. Profesionální zásuvky Program je rozdělen v závislosti na procesu vytváření kolekce Haute Couture a Pret Couture na jedné straně, a na straně druhé poskytnout kognitivní nástroje a výzkum na podporu projektu Couture; Klíčem k úspěchu je výzkum materiálů a technických tkanin a to jak vnitřní potřebu a pro vnější použití, studie o nových trendů a analýza potřeb cílového trhu, design, technické / harmonický vývoj obrazů a experimentech to vše za účelem vytvoření a komunikaci odběru na vysoké úrovni, který by vyjadřoval stylistické kódy značky. Na konci kurzu budou studenti schopni pokračovat v kariéře v módním systému, který je schopen hrát různé role, a to jak profesionální a kreativní: návrháři, produktoví manažeři, výzkumníci tkanina, projektanti / řemeslníků a / nebo samotné podnikatele. příjemci Mohou přistupovat k uchazečům Mistr: Akademický diplom nebo na úrovni Titul, vztahující se k průběhu magisterského studia: ANO Akademický diplom nebo vysokoškolské, jiný než výše a / nebo není uvedena v souvislosti s osnov: ANO, po vyhodnocení Rady ze dne vhodnosti žádosti kurzu. Odborníci s prokázanou praxí v odvětví a / nebo Žáci mají dovednosti a / nebo kvalifikace neuniverzitního a / nebo akademické vzdělání vztahující se k: ANO, po vyhodnocení Rady ze dne vhodnosti použití kurzu a obdrží pouze potvrzení o účast. Životnost Mistr má trvání jednoho akademického roku a stanoví povinné docházky alespoň 80% z kurzu pro závěrečnou zkouškou. Kurz je organizován a rozdělena do několika hlavních témat a zahrnuje tři testovací sezení. jsou Očekávaný Čelní přednášky, osvědčení, semináře s odborníky z průmyslu, dílny, cvičení a samostudia a vedl skupinu. K dispozici bude také návštěvy ateliérů a vyšívání semináře seznámit se s typickými příslušenství Couture, textilních firem a veletrhy, návštěvy muzeí, galerií, výstav. Vzhledem k počtu žádostí, Master má omezený počet, aby byla zachována kvalita a úroveň studia. Se k nim budete potřebovat pro úspěšné přijímací zkoušky s rozhovorem a prezentaci módy portfolia. Pro vyžádání informací o prospektu magisterský titul ve vysoké módy, oděvního návrhářství. Na konci Master studenti obdrží akademické mistrovský diplom úrovně I (60 kreditů) vydaný Bižuterie a módní a uznávané Ministerstvem školství, univerzity a výzkum. Proces Vstupné na magisterské úrovni Poté, co jste vyplnili informace o požadavek formuláře zde na webových stránkách, budou žadatelé kontaktovat Office Inf.Or.Ma naplánovat rozhovor s individuálním koordinátorem osnov. V rozhovoru to vyžaduje, aby student předložit následující dokumenty: životopis; umělecký / odborný portfolio; motivační dopis; Plán předchozích studií; Stupeň osvědčení nebo bakalářský akademický titul (je-li získány v době podání žádosti) osvědčení o další kurzy a semináře, jichž se účastní; platný průkaz totožnosti Prošel rozhovor student obdrží formuláře vyplňte registrační proces pro Master. Výsledky pohovoru bude oznámen do 7 dnů od pohovoru. [-]

Itech Diplomovaný Inženýr - Textil

ITECH Lyon
Campus forma 3 let September 2017 Francie Lyon

Navrhovaný trénink je plně v souladu s potřebami textilním odvětví. Opírá se o provoz tohoto odvětvích: všechny oblasti textilu (textilní chemie, textilních továren a předení, házení a texturování, tkaní, pletení, netkaných textilií, barvení, tisku a dokončení) a pro všechny aplikace (oděvy, nábytek, technické textilie). Vzdělávání rozvíjí úzkou součinnost při výuce s firmami umístěných na technologické platformě Roanne. [+]

Textilní inženýrství ITech je zapojen v mnoha průmyslových odvětvích směrem proti proudu při výrobě textilních materiálů, stejně jako mnoha oblastech použití: lékařské, stavebnictví, sportovního vybavení, automotive, vzdušný prostor, nábytku a ... oděvy. Z toho vyplývá, vývoj produktů pro řízení projektů v organizaci výroby. Vstupné pro non-francouzský studenta Titul / Bakalářské v chemii (nebo ekvivalentní, 180 ECTS) Hladina ve francouzštině: B2 CERF + motivační rozhovor s ITech Vstupné do 2. ročníku: 1 rok studie Mastes v oblasti chemie / polymerů / materiály (M1 nebo ekvivalentní, 240 ECTS) Jak se přihlásit? Návštěva a zaregistrovat na webu inscription.itech.fr (Pro studenty z EU) nebo se připojit na internetových stránkách Campus France (CEF postupy) pro studenty ze zemí mimo EU pro země, které nemají CEF postupy s Francií, musíte podat žádost adresovanou před přijetím do nemocnice (DAP) na kulturní služby Francouzským velvyslanectvím v zemi, kde bydlíte. školné Školné je € 6500 / rok. Cvičiště Itech se zvláště zajímá poskytnout studentům solidní přípravu na profesním životě. Kromě multidisciplinární školení institut přidá "velikosti pole nejméně 10 měsíců stáží pro studenty v počátečních studiích. Konec 1. ročníku: Mezinárodní zkušenosti - minimálně 6 týdnů Tato mezinárodní zkušenost je připraven v předstihu, pokud jde o multikulturní výchovu a předpokládaný obsah zprávy jsou dokonale definovány. To je předmětem restituce individuální zkušenosti každého studenta a je podkladem pro reflexi při interkulturní průběhu následujícího semestru. Konec 2. ročníku: Inženýr stáž - minimálně 8 týdnů Praxe pod výsadního postavení trainee umožňuje studentům, aby se tváří v tvář realitě podnikatelského života, a uvědomit si materiálových požadavků, ekonomického a lidského snažení. Konec 3. ročníku: Pracovní Studie pozdě - až 6 měsíců Jedná se o běžně pracují přiřazen k mladým inženýrem. Student prokázal, že je schopen vzít svou autonomii řešit složité objekty v někdy složité situaci. Je to období nejméně 5 měsíců a jsou společnost nebo laboratoř ve Francii nebo v zahraničí. Kraj Rhône-Alpes je region, který se skládá z osmi oddělení: Ain, Ardeche, Drome, Isere, Loire, Rhone, Savoie a Haute-Savoie. Jeho kapitál je Lyon, který je také jejím největším městem. Toto je druhá oblast ve Francii v oblasti (po Midi-Pyrénées), ekonomika a populace (po Francie Island). To je také zařazen 6. evropský region. Schematicky Rhône-Alpes region je 1/10 ° Francie v ekonomické, demografické a oblasti. S mezinárodní letiště Lyon-Saint Exupéry TGV vlakového nádraží a 3, Lyon je spojen se všemi hlavními městy ve Francii, stejně jako ti z celého světa! Lyon se nachází jen 2 hodiny od Paříže a na 1:40 Marseilles a Středomoří. Pokud dáváte přednost montaignes, Alpy mají v 1:30 a Massif Central do 30 minut jízdy autem. Lyon je historicky průmyslové město, a proto hostí mnoho petrochemický průmysl podél Saône a Rhône, v chodbě chemie. Lyon je také druhé největší město studenta France, se třemi vysokými školami a mnoha technických škol. Svou obyvatel, Lyon je třetí obec Francie, s 472,305 obyvateli. [-]

Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma 15 - 15 měsíců September 2017 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

Kombinované magisterske studium Móda . IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

Master Of Business Módy

Rutgers Business School - Newark and New Brunswick
Campus forma September 2017 Spojené státy americké Newmarket

Rutgers Business School Master of Science in Business módy je špičkový program, který vás připraví na vzrušující obchodní kariéru v módním průmyslu. Překlenutí mezery mezi tvůrčí nadšení a obchodní prozíravost, bude náš program poskytne vám s vědomím, budete muset umístit sebe být klíčovým hráčem v průmyslu-to vše v místě, které je jen několik minut od módní středu světa, New York City. [+]

Rutgers Business School Master of Science in Business módy je špičkový program, který vás připraví na vzrušující obchodní kariéru v módním průmyslu. Překlenutí mezery mezi tvůrčí nadšení a obchodní prozíravost, bude náš program poskytne vám s vědomím, budete muset umístit sebe být klíčovým hráčem v průmyslu-to vše v místě, které je jen několik minut od módní středu světa, New York City. Jako student v našem programu, budete se zapojily do přísné a příslušným vzdělávacím programem a mít přístup k renomovaným, world-class fakulty a profesionálů. Ať už jste připraveni proniknout do obchodní kariéru v oboru, jsou kreativní design podnikatel, nebo průmysl veterán, Master of Science v podnikání oděvu vás připraví být lídrem v oboru. [-]

Magistr V Módní Směr: Prodejny A Zkušenosti Managementu

Milano Fashion Institute
Campus forma 16/01/2017 - 20/01/2018 let October 2017 Itálie Milán

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu.V [+]

Mistr ve Fashion Režie: Obchod a zkušenosti management

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu. Zejména profily být schopen plánovat a řídit distribuci a maloobchodní v několika různých typologií zaměřených na drobné podniky: ZNAČKY, které jsou integrovány proudu v potrubí s vlastní sítí prodejen provozovaných přímo (DOS) nebo franšízových prodejen, obchodní obchody, mezinárodní obchodní řetězce a malé lokální obchodní řetězce, on-line prodejci, atd. Hlavní profesní role jsou: ... [-]