Magisterské studium Móda v Evropa - Magisterské studium Móda v Evropa hledejte zde!

Magisterské studium Móda v Evropa - Zde naleznete magisterské studium Móda v Evropa

Móda

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Módní programy mohou vychovávat jednotlivce na různé aspekty módy a může poskytnout jim s přístupem designéra směrem k vytvoření nové doplňky, oblečení a obuv. Některé programy se mohou zaměřit na témata, jako je například technologii získávání, umění a historii módy.

Ve všech, existuje více než 4000 vysokých škol v Evropě, které nabízejí širokou škálu kurzů na bakalářské, magisterské a doktorské úrovni. S více a více těchto organizací, které poskytují angličtinu jako jazyk vzdělání alespoň některé ze svých studijních programů, univerzit v Evropě jsou nyní vyšší kvality, než kdy předtím. Vysoké školy v Evropě nabízí přátelské přivítání pro zahraniční studenty a dát průběh znalostí, které odpovídá jejich povolání potřebuje v dnešní globální poptávky.

Magisterské studium Móda v Evropa - Veškeré informace o magisterském studiu Móda v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

Čtěte více

Titul Magistra V Oboru řízení Podniků A Módní Design

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Naučte se, jak spustit módní projekt a objevovat obchodní stránku průmyslu. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Co se stane, když mám značku projektu, velmi jasný vesmíru a světovládu podnikání, ale nemají dostatek informací o odvětví módy a všechno kolem vás? nebo to, co se stane, když jsem studoval módu, vím, že výrobní procesy, ale já jsem zastaralé v nových průmyslových procesech, a to jak v designu a módních? Jak mám postupovat v případě, můžete aktivovat již existující značku, nebo otevřít nový obor podnikání v rámci značky, která již funguje, ale je třeba oslovit širší publikum? Tento magisterský studijní klade za cíl spojit moderní způsob, jak teoretickou a praktickou ruka profesionály reagovat na ty, kteří s jednou nohou v módním průmyslu nebo třeba dokončit nebo aktualizovat jejich výcvik. Tito odborníci budou sdílet s našimi studenty veškeré své know-how v oblasti všechno kolem módy z hranolu 360 (módní kultury, módní komunikačního, výprava řízení atd) zaměřenou na optimalizaci činností a dosáhnout výhod při zahájení projektů ( Módní Start-up) nebo projekty, které potřebují renovaci, mistr v oboru management a oděvního designu si klade za cíl kreativity jako výchozí bod jakéhokoliv módního projektu, popisovat stejný čas každý z rolí různých odborníků podílejících v řetězci, pochopení víceoborovost v rámci módního průmyslu, a mohou vytvářet a spravovat správné vybavení pro náš projekt. Master in Management a módní design ESdesign je unikátní, protože je navržen z nové výchozí bod nové vědomostní základny, která se zaměřuje na on-line trénink, jediný formát, který může reagovat na měnící se svět a všestranný jak je tomu v odvětví módy. Cílem je vyškolit odborníky pro práci v sektoru rostoucí 2.0, který poskytuje nový a rychle se módní průmysl. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Vyškolit odborníky schopné řídit, design a realizovat projekt Fashion autonomně, nebo schopné podílet na specializovaných rolí definovaných pro každý zúčastněný tým. Make znalý student módní kultury, z jejího podnikání, historických a kulturních aspektů, prostřednictvím svých technických komponent a jeho použitelnost. Poskytnout vizi módy a moderní, udržitelné, konkurenceschopné a především přístupné nových odborníků, z nichž mnohé budou tvořit internetové odvětví. Poskytnout nezbytné odborné dovednosti rozvíjet strategické tvůrčí směr. Cross kreativitu a módní marketing se dostat správné strategie v závislosti na účelu. Značka Význam. Cvičení kreativity a inovací dovednosti: strategický plánovač v kreativních odvětvích. Podpora podnikání a podnikatelských dovedností řídit projekty na úrovni rozpočtů, organizační schémata, řízení dodavatelů a plánování. Představy o návrhu poskytnout každý jeden z kroků, jak dát život a formují do sbírky z dvojitého teoretického i praktického hlediska. Díky praktického designu a základních cviků tutorovanými módních návrhářů z aktivní uznávaný v rámci odvětví. Získat dovednosti, znalosti nových koncepcí a nových obchodních modelů v tomto odvětví. Zavést marketingových nástrojů: formuláři můžete vyplnit značku tvrzení a hodnotu, na jehož území se nachází a jaké jsou jeho základní podstaty. Představy o designu, zpracování obrazu a digitálních nástrojů. Komunikace 2.0 (pověst a vliv) a e-commerce. Vše, co je třeba pochopit digitální prostředí a dialog s ofsajdu prostředí a módního světa. Na konci kurzu budou mít studenti materiál vytvořený vyvinout digitální portfolio, které jim umožní podporovat sebe na pracovišti. Studijní plán Master in Management a oděvního návrhářství je strukturovaná od jsou tyto předměty a oblasti integrován do křížové projektu zpracovaného po celé délce předmětu: Módní průmysl Módní průmysl je široký pojem, ve kterém jsou rozdílné znalosti příslušného odvětví, jak se měnil jako textilní kultury v ceně, organizace průmyslu, fázích návrhu, výroby, distribuce a komunikace. Tento modul také vyzkoušet čistě textil aspekty, jako jsou typy tkaniny, oděvy, a barevné aspekty. Eco módu a udržitelnost, nové hodnoty pro módní firmy, KM0, Slow Móda, módní a solidarita bude také pracovat. umělecký směr, zpracování obrazu Přehled kroky k vytvoření digitálního obrazu z Adobe balíčku nástrojů. Pojmy grafického designu aplikovat na módy komunikace. To umožní studentům řešit snadno vytvářet fotografické dokumenty pomocí Photoshopu. Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava Projekt vedoucí konstrukce a kreativní ředitel designu je průmysl profesionální návrhy orchestr módní značka, takže vše, co je v rovnováze, ze organizaci sběru, jeho DNA, hodnoty přenášeny (nejen estetický) význam místě prodeje, komunikace a obrazových návrhů ... a vše, co by měl obdržet souhlas. Tento modul začne analyzovat a pracovat módní kolekce z oděvu, jeho rozsah a strukturu. Vztah tělo, design a vzor. tématy tisky, vyšívání a zdobení oděvu a specifičnosti pleteniny se také pracovat. tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing V tomto modulu se učíme rozvíjet kreativní strategie vést procesy a marketingové aktivity, kterým se stanoví její zásady a zároveň představit skutečné příklady a navrhnout své vlastní strategie na podporu naši kreativitu. Veřejné koncepty, terč, ventilátor a další klíčové pojmy potřebné práce. Projektové řízení projektanta s vlastní značkou nadnárodní společnosti. V tomto modulu jsme také představí světové trendy: jak fungují, aktivace klíčové momenty, Hype a Megatrends. Trendy a earlyadopters. móda kultura Tento modul bude hodnotit kulturní a sociologické aspekty módy: Historie a sociologie módy, což vede značek a návrhářů, městské projevy móda, módní vlivných a nové způsoby porozumění podnikání, a to jak v režimu offline a online. Profesionální musí mít módní módní kultury, a v tom spočívá do značné míry klíč k jeho úspěchu v tomto odvětví. Adresa v módním designu. Sbírka designu V tomto modulu Zkuste nastavit módní kolekce, podle cílových hodnot, styl a značky. Budeme také pracovat jako sbírka vzniká: od konceptu do sbírky. A počáteční výzkumné téma. Struktura sbírky. Briefingy a časy. Barva a tkaniny v kolekci. Barevné grafy a harmonie. Výběr a vyváženost látek v kolekci. Druhy látek pro oděv. Soudržnost a vyváženost sbírky. Sběrného boxu. Vzorníky, technické specifikace výrobku a escandallos. Digitální nástroje. portfolio Tento modul umožní studentům řešit snadné vytváření vektorové Illustrator dokumenty (nákresy, technické údaje), pro použití jak v designu a propagační činnost (přehledy aktualit, sociální média ...). mini-projekty s jasnou k rozvoji každého z projektů navržených vzdělávacích cílů vzniknou. Podpora bude poskytována do jiných oblastí mistra provádět průběžné vyhodnocování projektů, stejně jako portfolio pro závěrečnou práci mistra, pro které bude student vyškolený v technikách digitální prezentace. Módní design a trh. značky Tento modul bude zacházeno módních kolekcí od značek a jejich stylů a segmenty, tematické pracují na pochopení různých trzích kapsle: sbírka v závislosti na společnosti, výroby a distribuce. Small Business na masový trh. opotřebení Street, džíny oblečení a džínové vesmíru, luxus a značku. Couture a party kolekce pro muže, dětské kolekce. Komunikace a média V tomto bloku budeme analyzovat stávající komunikační formáty. Z interní paměti na externí agentury oddělení. Z tiskové zprávy a press kitu na interní komunikaci. korporátní komunikace, příležitostnou a zkušenosti. Stejným způsobem, budou analyzovány a studoval v detailu média, online a offline, klíč v módním světě. Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování Digitální architektura. platformy sociálních sítí a detail prostřednictvím případových studií. Význam Facebooku novosti snapchat. silné a slabé stránky každého a pojímání strategií 360 bodů. Příklady a pokračovat v budování jasný plán týkající se digitálního prostředí. Stejným způsobem tento modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů pro měření a analýzu provozu on-line přítomnost. Digitální prostředí a nové zaměstnání v módě. Od strategie k taktice online. Diplomová Práce Kromě překonání kreditů různých modulů, všichni studenti musí vytvořit konečný projekt, který se skládá z osobního výzkumného projektu, provádění a vývoje z obsahu na které se vztahuje. Master class podle: - Krizzia Robustella (Módní návrhář, vlastní značka) relace, která bude dávat Krizia v ESdesign se bude diskutovat o tom, jak přežít jízdu na značku a obchod, jak dvě sbírky ročně jsou překonány, jak vzniká sbírka, a co se stane, až se šaty jsou zavěšeny v obchodě a také na (Krizia je velmi aktivní na internetu, a to zejména v Instagram). nám také diskutovat výzvy a budoucnost malého streetwearové štítku a podpis. - Aurora Balboa (Designer příslušenství a Bimba Lola) - Enric Marti (Vítěz módní výstřelek 2015 a junior designer Del Pozo) Zasedání se zaměří na možnosti, které nabízí módu pro nově vznikající návrháře, a budeme hovořit o svých zkušenostech, jak postavil svou první kolekci a jak čelí práci jako kreativní v skvělá značka jako Del Pozo. - Jaume Vidiella (Módní stylista stiskněte a brána) Kurikulum je rozděleno do čtyř modulů. Předměty tvořící osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Módní průmysl 5 umělecký směr, zpracování obrazu 5 Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava 5 tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing 5 móda kultura 5 Adresa v módním designu. Sbírka designu 5 Digitální nástroje. portfolio 5 Módní design a trh. značky 5 Komunikace a média 5 Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi oděvního návrhářství Absolventi jiných oborů designu (grafika, interiér, průmyslové ...) Absolventi v komunikaci vědy Absolventů výtvarného umění Absolventi ekonomie a managementu Absolventi audiovizuální komunikaci Podnikatelé nebo podnikatelé, kteří si přejí založit vlastní projekt Fashion Profesionální odvětví módy, s dalšími vyššího vzdělání s praxí v oboru módního návrhářství a / nebo tvůrčí prostředí v odvětví, kteří mají pocit, zájem o digitální módní vesmíru (započitatelný akademických osnov a / nebo Porfolio, kteří se cítí zájem digitálním módním vesmíru). V případech, kdy student akredituje předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním, akademický výbor bude hodnotit životopis a portfolio kandidáta a osnovy vyplněný, což by mělo udržet přiměřenou rovnocennost existující studie stupně ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Módní průmysl. Marketingové a komunikační oddělení v módních firem. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, uvedení do provozu společnost, kteří chtějí utvářet jejich osobní projekt Profesionálové a aktivní projekty se značkami, které chtějí rozvíjet, nebo oživit svůj obchodní model. Profesionály, kteří hledají recyklaci, nový vzhled. Návrháři, kteří chtějí rozvíjet své vlastní módní značku nebo doplňky stravy obsahující tvůrčí vizi své strategie oblasti sběru. Profily s marketingovými a vůdčích schopností, kteří hledají podnik do módy vesmíru a ostřelování operaci. Společnosti, které potřebují aktivaci na nový řádek nebo některou z jejích budoucích projektů. Ti, kteří hledají hluboko do kvalitativních výzkumných směrů a trendů-forescasting provést konzultaci strategie značky a inovace. Stručně řečeno, každý, kdo chce, aby se stal odborníkem v oblasti správy a odborné definice ochranná známka ve světě módy. [-]

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design, vedení a směr. Vědět, jak používat všechny zdroje koncepční a technické, aby ve směru a řízení společností zabývajících se módou, kreativní jazyk grafiky, plastů a informativní je adekvátně řešit. Mít přehled o světě módy a provoz firmy, jejích procesů a interakcí mezi nimi. Znát proces rozhodování, který zahrnuje všechna opatření řízení. Mít schopnost vést dialog s ostatními řediteli společnosti a externími subjekty, na které je závislý. Přečtěte si průvodce v rámci koncernové strategie, která bude připravit cestu k dosažení cílů. Mít znalosti a splatnost rozrušit a vedení nejcennější aktivum společnosti je jeho zaměstnanci. [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Master V Designu: Móda A Textil

Bath Spa University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené království Bath

Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. [+]

Mistr v designu: módy a textilií Módy a textilií se zaměřuje na rozvíjení tvůrčí proces pro designéry ve spojení s cenným marketingových a obchodních dovedností. Kurz je zaměřen na ambiciózních designérů, designérských tvůrců nebo textilní umělci, kteří chtějí rozvíjet příležitosti v profesi a kteří mohou chtít nastavit sami nebo s ostatními v malých skupinách.

Předmět Struktura a obsah

Předmět je nabízen jak v plný i částečný úvazek režimů. To je obvykle jeden rok (3 trimestry) v trvání v prezenční režimu nebo 6 semestrů na částečný úvazek režimu. V prvních dvou trimestrů tvoří vyučován zasedání a posuzovaných projektů, zatímco magisterský projekt v závěrečné části kurzu je ve vyjednávacím projektu pouze.Dokončení prvních 2 moduly na předmětu vedou k udělení postgraduální osvědčení, a po dokončení první 4 moduly vede k udělení atestace. Následné dokončení modulu MA dvojitým vede k udělení designu MA: Móda a textil. Zde bude představen výzkumných dovedností a metod, vývoj produktů, Design Management a metod, marketingu a obchodních dovedností. Důraz kurzu je naučit, jak nejlépe prezentovat nápady, a kde a jak umístit je na trhu. Kurz je rozvíjena prostřednictvím seminářů, přednášek, cvičení, návštěvy reproduktory, skupinové kritiky, průzkum trhu a osobní výzkum. Můžete se vyzývají, aby soud produktu na trhu. To může být prostřednictvím vlastní zkušenosti, nebo prostřednictvím spolupráce s ateliéry a prostředky pro obchody návrhářů, a řemeslných trhů (pro návrháře výrobců), nebo s galerií nebo na veřejných prostranstvích (pro umělce textilní). Studenti navrhnout trasu studia v kurzu, aby prozkoumala a výzkum vybrané oblasti textilií v pletené, tisk, vazba, nebo výšivku pro módu nebo interiéry, nebo v módním designu. ... [-]


Magistr Obuv Inovace

SLEM Footwear & Education Center
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2017 Nizozemsko Waalwijk Itálie Florence Čína Guangdong + 4 více

SLEM nabízí unikátní magisterský program kombinující předpovídání, design, technologie a podnikání, vzdělávání obuv podnikatelé, prognostiky a konzultanty. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Master of obuv inovace SLEM Master of obuv inovace se zaměřuje na budování mezinárodní vizi budoucnosti, design myšlení, obuv znalosti, podnikatelské dovednosti a profesionální přístup, které jsou bezprostředně aplikovaného na obuvnickém průmyslu při výuce a projektů. Výuka probíhá v Nizozemsku a v Číně, což studentům široký pohled na svět ve všech aspektech podnikání obuvi a mimo ni. Jako SLEM studenta budete neustále spojit s celou řadou odborníků, vybudování sítě od samého začátku programu. Tento přístup zajišťuje, že po skončení hlavního programu, budete moci začít svůj vlastní podnikání, práce na volné noze a / nebo získat práci kdekoli na světě. uplatnění teorie Naše metoda lze shrnout takto: být si vědom, byl informován a být proaktivní. SLEM programy vyžadují aktivní účast na své vzdělání spíše než pasivně očekává být schopná dodávat "naplnit svůj mozek". To je důvod, proč jsme se vždy podporovat aktivního jednání a flexibilní myšlení: učební plán zahrnuje osobní rozvojové plány, aby každý student pracuje na i skupinových projektech. Ty budou definovány a propagovány v celém programu. Tento formát generuje nadšení, tlak a kreativitu potřebné k transformaci informace ve znalosti. SLEM Master of obuv Inovace je velmi intenzivní program, takže doporučujeme proti které mají náročnou práci v průběhu Master. Budování sítě V celém programu se budete stále mít příležitost vybudovat a zvýšit svou profesní síť. Několik tříd a semináře velitele jsou také otevřen profesionálům. To znamená, že vaši spolužáci nejsou jen vaši kolegové kolegové, ale také CEO, designéři, marketingoví manažeři, maloobchodníci atd Nizozemsko je jedním z největších hráčů na evropském trhu, pokud jde o import a export obuvi a oblast Waalwijk domů více než 250 obuví a koženým společností. Kromě toho probíhá výuka širokou škálou mezinárodních hodnocení lektorů - všechny odborníky v oboru - každý přináší v obrovské síti jejich vlastní. Jako hlavní studentem na plný úvazek, budete mít možnost spolupracovat v malých týmech na reálném životě projekty pro mezinárodní značky, ústavy a nevládními organizacemi. Budete také neustále se podílela na výzkumu, který zahrnuje návštěvy u všech druhů veletrzích a jiných odborných akcí, a to jak v Nizozemsku, tak v zahraničí. Ve třetím trimestru můžete být spolupracuje s mentorem z průmyslu, kteří vám pomohou dosáhnout vašich cílů tím, že poskytuje zpětnou vazbu, kontakty a koučování v pravidelných intervalech. Budete mít také možnost stát se zástupcem SLEM na různých mezinárodních veletrzích a akcích, kde si můžete dát sami na mapě tím, že mluví s profesionály. Inovativní sociální podnikání SLEM důsledně podporuje inovativní sociální podnikání a umožňuje začít budovat svou vlastní firmu v průběhu programu. Jsme si představit, že v blízké budoucnosti bude většina lidí pracuje na projektech v mezinárodních týmech, flexibilních nezávislých živnostníků a podnikatelů, spíše než mít práci jako zaměstnanci za jediného podniku. Na SLEM toto je budoucnost, že jsme aktivně vytvářet. Studenty vést a realizovat všechny projekty nabízené v průběhu programu, úzce spolupracuje s firmami a organizacemi zapojenými. Na pomoc dosažení tohoto cíle, učební plán zahrnuje a vyžaduje týmovou práci, zpětná vazba, projekt a řízení podniku, řízení času a profesionální přístup. Všechny odborné znalosti, dovednosti a postoje získané v průběhu programu se spojily v rámci projektu promoce, který zahrnuje vytvoření nového produktu a / nebo obchodní koncept, který bude inovovat obuvnického průmyslu v smysluplným způsobem. To lze provést jednotlivě nebo v týmech a dělat to začátek vašeho skutečného společnost, která bude pokračovat v práci na po dokončení studia. Program Velitel obuv Inovace se skládá ze tří trimestru každé tři měsíce. V prvním trimestru se odehrává v Nizozemsku, druhá v Číně a poslední z nich může být opět v Nizozemsku (nebo v oblasti, která je relevantní pro váš konkrétní maturitní projekt). Závěrečná promoce probíhá vždy v sídle SLEM v roce Waalwijk. V celém programu bude kladen důraz na inovativní a orientované do budoucnosti myšlení a jak aplikovat na obuvnickém průmyslu způsobem, který vytváří pozitivní změny. Budete přečíst témata a problémy ze všech úhlů, protože všechny aspekty spojené vám hluboké znalosti aktuálního stavu v mezinárodním obuvnickém průmyslu a hluboký vhled do budoucích příležitostí. Třídy pro prvních dvou trimestrů jsou rozděleny do témat, z nichž každý týden dlouhý, s přestávkami týden pro osobní rozvoj (stejně jako o víkendech), pracovat na individuálních nebo firemních projektů. V závěrečném trimestru vám soustředit se pouze na vytvoření vlastní závěrečný projekt. Během této trimestru nemáte tříd, ale jste povinni mít pravidelná setkání s fakultními i externími mentorů, a to buď osobně nebo on-line. [-]

Magistr V Módní Směr: Prodejny A Zkušenosti Managementu

Milano Fashion Institute
Campus forma Denní studium 16/01/2017 - 20/01/2018 let October 2017 Itálie Milán

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu.V [+]

Mistr ve Fashion Režie: Obchod a zkušenosti management

Mistr v módní směr / Obchod & Zkušenosti řízení se zaměřuje na výcvik nejvíce inovativní profesionály, kteří jsou odpovědní za kanály a distribučních procesů v comapnies působící v oblasti módy, luxusní životní styl a průmyslu. Zejména profily být schopen plánovat a řídit distribuci a maloobchodní v několika různých typologií zaměřených na drobné podniky: ZNAČKY, které jsou integrovány proudu v potrubí s vlastní sítí prodejen provozovaných přímo (DOS) nebo franšízových prodejen, obchodní obchody, mezinárodní obchodní řetězce a malé lokální obchodní řetězce, on-line prodejci, atd. Hlavní profesní role jsou: ... [-]


Magistr V řízení Módních Firem

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Campus nebo Online Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Madrid

Mistr v módní Business Management je koncipován pro ty, kteří chtějí cvičit jako manažeři a podnikatelé v módním průmyslu. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Tento program je probíhají ve španělštině The Mistr v managementu Fashion Business je koncipován pro ty, kteří chtějí cvičit jako manažeři a podnikatelé v módním průmyslu. Móda je kreativita. Nicméně, s cílem, že výrobek triumfuje, dosáhne požadované publikum a pracuje komerčně, potřebuje strategického rozvoje. Podnikatelský plán by měl zahrnovat všechny aspekty potřebné k vybudování firma schopna získat výsledky a dosáhnout žádaného úspěchu. Proces učení Master of Fashion Business Management pokrývá všechny oblasti zájmu módního světa a analyzuje obchodní schopnosti, které studenti potřebují začít svou činnost v tomto odvětví. Z tohoto důvodu, to se spoléhá na vysoce kvalifikovaných odborníků, kteří dělají své zkušenosti k dispozici studentům. Profesionální příležitosti: Produkt manažer odpovědný za nákup, oblast manažer nebo obchodní manažer zodpovědný za vizuální merchandising, Brand Manager, odpovědné za kontrolu řízení. Kompletní program teoretických tříd nabízí studentům vyčerpávající informace, tak, že budou plně rozumět subject.There je dobře naplánovaný řada praktických aktivit na základě a na základě tohoto teoretického programu. To zahrnuje workshop pro skutečné podniky, přednášky z nejlepších odborníků v odvětví, navštíví ukázat pokoje, obchody a všechny druhy expozic, a návštěvy velkých společností a veletrzích v jiných městech. Během posledních měsíců kurzu, budou studenti provádějí projekt, pod radu ředitele projektu, ve kterém se prokázat, že mají asimilovali a zvládli znalosti získané. [-]

Mezinárodní Magistr Luxusní Vedení

Il Sole 24 ORE Business School
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2017 Itálie Milán

Móda, Luxury & Vyrobeno v Itálii: výrazná specializace v jedné z nejdůležitějších oblastí italského excelence. [+]

mezinárodní mistr luxusní správa Oficiální stránky Móda, Luxury & Vyrobeno v Itálii: výrazná specializace v jedné z nejdůležitějších oblastí italského excelence. CÍLE a profesionální OPENINGS Naše mezinárodní mistr v luxusním managementu poskytuje studentům technických znalostí a manažerských schopností nutných k budovat kariéru v luxusním průmyslu. To poskytuje studentům možnost učit se ze zkušeností manažerů a odborníků pracujících na trhu luxusního zboží, jakož i na stáž do významných firem a vytvořit trvalou síť v tomto odvětví. Předchozí čtyři italské vydání tohoto mistra dodané naší Business School zaručit konsolidované zkušenosti a pokračující vztahy s nejprestižnějších světových luxusních značek. Na konci kurzu hlavními oblastmi rozmísťování a profesionálních otvory jsou v podnicích, poradenské firmy, podnikatelských sdružení a institucí z odvětví módy, luxusního zboží a životního stylu, v následující funkce: marketing komunikace a události řízení značky maloobchodní merchandising visual merchandising maloobchodních operací e-commerce a v těchto luxusních odvětvích: fashion (kůže a luxusní zboží) design hodinky a šperky parfémy a kosmetika automotive lodičky hotellerie jídlo a víno TARGET Mistr je zaměřen na mladé absolventy a posledním roce absolvoval studenty se zájmem o budování své kariéry ve světě luxusu, módy a životního stylu. Předmět je vyučován výhradně v angličtině. Doby trvání a struktury 9 měsíců: 5 měsíců na plný úvazek tříd v Miláně a 4 měsíce stáž Master vyžaduje plný úvazek povinnou školní docházku. Program začíná 20.listopadu 2017 a je rozdělen do dvou fází: Teorie a praxe po dobu 100 dnů ve třídě a workshopy (kurzy se konají od pondělí do pátku) Hands-on zkušeností přes 4 měsíce stáž ve významných firem či poradenské společnosti. MILAN A HODNOTA Made in Italy Italské město Milán je mezinárodně uznávaný jako jeden z "velké čtyřky" globálních městech módy, spolu s Paříži, New Yorku a Londýně. Bohatá historie města a klasické architektury jsou kontrapunkt k modernímu tempu života a rostoucí věže navržené starchitects 21. století. To je také jeden z nejvíce multikulturních a různorodých měst v Itálii a Evropě, s bankovnictví, průmyslové a designu sektorech, které čerpají zaměstnance z celého světa. Milan je také místem, kde významné mezinárodní veletrhy, výstavy a výstavy konat. Duben je měsícem známého Salone Internazionale del Mobile (mezinárodní domů nábytek pořadu): spolu se souvisejícími kulturně-umělecké události, tento veletrh představuje nejdůležitější a inovativní návrhy, nápady a koncepty pro nábytek, domova a Objets d 'umění. Jeden z milánských nejznámějších módních událostí je Milan Fashion Week, jehož dvě výroční vydání (září-říjen a únor-březen) jsou nejdůležitějším styčným bodem mezi pret-a-porter a obchodních subjektů, propagaci oba globálně renomovaných značek které učinily made in Italy známá po celém světě a nově se rozvíjejících módních talentů. Pro budoucí manažery v luxusním a módní průmysl, Milan je nejlepším místem k životu! PROGRAM Program je rozdělen do následujících modulů: Koncept luxus po celém světě Made in Italy: včera, dnes a zítra Nové spotřebitelé luxusního zboží Módní, luxusní a životního stylu průmysl Hodnotového řetězce a ekonomika Projektové řízení Marketing luxusního zboží Web & Nová média: digitální a sociální média marketing Komunikace, řízení značky, tisková kancelář a události Komerční politiky a řízení luxusních maloobchodních prodejen E-commerce a e-odkalovacích Kurz obsahuje také některé speciální aktivity: Návštěvy Company: Navštivte památek, muzeí a továrny po celém světě renomovaných italských značek Projekt Wor k: Práce na skutečných obchodních problémů, předložených manažery a odborníky Vlastní Marketing a Osobní Branding: posilovat a rozvíjet manažerské kompetence Mistr Blog: spravovat Master blog s přímým dohledem vědeckého výboru STÁŽ Praxe je důležitou přidanou hodnotou Master a umožňuje účastníkům vstoupit do světa práce složitosti s pevnými profesionální nástroje. V učebně období, každý účastník je podporován při identifikaci jeho / její schopnosti a příležitosti kariéry prostřednictvím individuálního kariéry trénovat a falešné přijímacích pohovorů. Více než 95% našich studentů jsou zaměstnáni po stáži. VSTUPNÉ Mistr má uzavřený číslo a zahrnuje proces výběru, jehož cílem je posouzení technické kompetence získané během sledovaného období, individuální přístup a motivaci kandidátů. Proces výběru se provádí ve 3 fázích: screening a analýza žádosti přijímacího a CV motivační pohovor (v angličtině) Anglický test na non rodilými mluvčími Žadatelé jsou povinni předložit následující dokumenty: Kopie vysokoškolským vzděláním prvního stupně (bakalářské, laurea trienále nebo ekvivalent) Životopis v angličtině Fotografie Kopie pasu nebo průkazu totožnosti Motivační dopis vysvětlující zájmů a budoucích profesionálních projektů Anglický zkoušení způsobilosti skóre je žádoucí (ale není povinná) neregistrovaným rodilými mluvčími STIPENDIA 24 Ore Business School granty částečné a úplné náklady stipendia nejzasloužilejších kandidátů. KONTAKTY Pro více informací pište na: elisabetta.panerai@ilsole24ore.com Vás bude kontaktovat v nejkratším možném čase. [-]

Master in Business Studies - Fashion Management

United International Business Schools
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Belgie Antverpy Brusel Japonsko Tokio Španělsko Barcelona Madrid Švýcarsko Curych Lausanne Nizozemsko Amsterodam + 12 více

Mistr v Business Studies - Specializace v programu Fashion řízení je nabízen návštěvou fakulty a jsou plánované na jednotce intenzivní seminář ve formátu. Podpora výměny inter-areálu a sítí ... [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. hladina 500 Nerozlišuje se mezi akademické nebo obchodní bakalářských stupňů. Stupně s 180 kreditů nebo 120 amerických semestrálních úvěrů jsou považovány za rovnocenné. Studenti, které nemají bakalářský titul podnikání související nebo ekvivalentní mohou být nutné k dokončení příchozí testu assessment před spuštěním programu absolventa, a v závislosti na výsledcích, získat dodatečnou počet kreditů v vyrovnávacími předměty z Pre-Master Program aby byl plně připraven pro naše postgraduální programy. Studenti, kteří nemají mít bakalářský titul nebo ekvivalent by se měla vztahovat na bakalářský studijní program, nebo pro top-up programu vysokoškoláka diplomu. Podívejte se do katalogu vysokoškolské přijímací pro další podrobnosti. Studenti, kteří mají 15 nebo více let příslušné praxe může požádat přímo pro Pre-Master programu a bude nutné k dokončení příchozí testu assessment před spuštěním programu absolventa, a v závislosti na výsledcích, získat dodatečnou počet kreditů v určitých vysokoškolských kursů. např Studenti, kteří chtějí získat magisterský titul a které jsou nutné k dokončení plné Pre-Master program bude muset vydělávat 30 + 60 kreditů. profesních vyhlídek Naše studijní programy a obory jsou kariéru orientované v přírodě a poskytnout studentům s vysokou mírou flexibility po celou dobu jejich studia. Zaměření se na širokém spektru odborných záležitostí, studenti jsou vybaveny potřebnými dovednostmi a znalostmi, aby byli úspěšní v dnešní globální ekonomice, a jsou připraveny pro širokou škálu profesního rozvoje a pracovních příležitostí. Postgraduální programy jsou vynikající volbou pro čerstvé absolventy vysokých škol a vysokých škol, kteří by rádi viděli jejich uplatnitelnost v dnešním růstem trhu práce se zapojí do přísných a akademicky náročné studium postgraduální získat relevantní akademické kvalifikaci v oblasti podnikání a řízení. Po promoci studentů hlavně spustit nebo rozvíjet svou kariéru s střednědobé až manažerských pozicích vyšší úrovně v národních i nadnárodních firem a organizací v různých hospodářských odvětvích. Jiní se rozhodli zahájit novou obchodní podnik, nebo se připojit k existující rodinný podnik. Studenti mohou také rozhodnout pokračovat ve studiu bez přerušení v téměř každé z našich dalších absolventa a postgraduálních programů dále rozšiřovat své kariérní vyhlídky. [-]

Magistr V Módě Marketingu A Komunikace

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2017 Itálie Florence

Módní marketingové a komunikační manažeři jsou specialisté na maximalizaci viditelnost a podíl na trhu dané společnosti, kteří si tak tím, že shromažďování informací z různých zdrojů, psaní marketingových a komunikačních plánů, a navrhuje praktická opatření Levering jak na média a navíc mediálních aktivit. Tento údaj může pracovat přímo pro firmu, pro agenturu, nebo pokrýt pozici v jedné z ... [+]

Mistr v módní Marketing a komunikace Módní marketingové a komunikační manažeři jsou specialisté na maximalizaci viditelnost a podíl na trhu dané společnosti, kteří si tak tím, že shromažďování informací z různých zdrojů, psaní marketingových a komunikačních plánů, a navrhuje praktická opatření Levering jak na média a navíc mediálních aktivit. Tento údaj může pracovat přímo pro firmu, pro agenturu, nebo pokrýt pozici v jednom z hospodářských subjektů zapojených do implementace plánu, například časopisu. Tato práce vyžaduje analytické a plánovací schopnosti, stejně jako používání obrazů a slov pro jednoho prostého účelu: dopravu jedinečné zprávy, které jsou jasné a účinné. Nad a pod čarou, konvenční a nekonvenční, on-line a off-line: tyto rozdíly již neexistují, protože moderní komunikace je integrována, a módy, jako způsob, jak vyjádřit individuální nebo kolektivní identitu již nejlepším prostředkem komunikace. Kromě toho, v návaznosti na hospodářskou krizi, je jasné, že marketing nemůže být považována za neomylný množiny formulí, a to zejména v oblasti módy, kde se trendy a změny ve stylu vždy hmotnosti více než jakýkoli typ numerické analýzy. Vzhledem k tomu, móda je nejvíce kompletní vyjádřením společnosti a lidského chování, prostě pochopení složitosti módy je rozhodující pro prodávat to. Studium na všeobecné obchodní a komunikační samozřejmě nezaručuje studentům pozici v módním průmyslu. Místo toho, navštěvovat Polimoda módní Marketing a komunikace kurz otevírá dveře potenciální kariéru ve všech oblastech. Ve skutečnosti, zatímco Robert Polet, který pocházel z Unilever, odešel Gucci před lety, Apple nedávno najal Angela Ahrendts od Burberry, Paul Deneve od Yves Saint Laurent a Jakuba Jordánska od Louis Vuitton. Proveďte své plány! POPIS Vyučují učitelé s přímou zkušeností v módním průmyslu, tento kurz dokonale integruje tři slova obsažená ve svém názvu: Fashion, marketing a komunikaci. Studenti získávají zkušenosti typického pracovního prostředí kreativní agentury při plnění dvou týmových projektů, které budou tvořit součást svého portfolia. V polovině období je asi plánuje spuštění nového módního časopisu, s cílovým čtenářů, rozpočet, obsah, makety a minimálně dvou stran představovat jak redakční a komerční obsah. Závěrečný projekt je zaměřen na psaní integrované marketingové a komunikační plán pro společnost, včetně využívání médií a navíc média, a vizualizace klíčové sdělení v praxi pomocí alespoň jednoho z médií zapojených (např video, balení, instalace, atd .). Program je velmi intenzivní, ale také obsahuje řadu hostujících přednášek a seminářů, a studenti mají volný přístup do dvou významných akcích: Pitti Uomo a Milan Fashion Week. ZPŮSOBILOSTI Kurz je určen pro absolventy (nebo ekvivalentní) je držitelem platné akademického titulu. Budou považovány za Žadatelé bez akademického titulu, ale s výraznou předchozí zkušenosti v oblasti módy a luxusu. Psalo a mluvilo anglicky je nutné. VSTUPNÉ Uchazeči budou vybráni po dokončení písemného testu a rozhovor s vedoucím oddělení. PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI Na osobních schopnostech studenta a dovedností získaných v různých výukových modulů základě, mohou studenti usilovat o kariéru jako: Marketing Manager Communication Manager správcem událostí PR a tisková kancelář Strategic Planner Account Manager Art kupující & Media Planner Social media manager Digitální stratég Digital Marketing Management Web Content Kurátor Fashion Stylist Fashion Editor [-]

Master Of Arts V Módě, Oblečení A Textilního Designu

Aalto University
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Finsko Espoo

Program prohlubuje a rozšiřuje základní jazykové dovednosti v oblasti módy, oblečení, textil a Design Collection na vysoké umělecké a odborné úrovni, strategické myšlení, stejně jako vytváření, koordinaci a vedení módy a designu konceptu procesy. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Celostní myšlení, tvořivost a inovace jádrem módy, oděvních a textilních studií. Zajímá vás, aby prozkoumala více? Navštivte Móda, oděvy a textilní Program webové stránky http://fact.aalto.fi/ pro předmět upozorní, vzrušující vizuální našich studentů pracuje a více informací o možnostech studia a členy fakulty. Cílem vzdělávání (výsledky učení) Obsah výsledky Program prohlubuje a rozšiřuje základní jazykové dovednosti v oblasti módy, oblečení, textil a Design Collection na vysoké umělecké a odborné úrovni, strategické myšlení, stejně jako vytváření, koordinaci a vedení módy a designu konceptu procesy. Studenti rozvíjejí své tvůrčí vize a manažerské dovednosti jako základ pro design portfolia vytvořením módní, oděvních a textilních a sběru návrhů. Proces navrhování je zahrnuje celou cestu od návrhu a projektu až po marketing a prodej. Kreativita a nové nápady dopředu-myšlení jsou zdůrazněny na každém kroku procesu. Jádrem programu je pochopení módní systému a jeho dopad na společnost a podnikání. Studenti jsou vyzváni, aby prozkoumala možnosti nových technologií a inovativních konstrukčních řešení ve fyzických i digitálních médií. Dovednostní výsledky Studenti se naučí kombinovat design, obchod, průmysl a výzkum založený approaches.Artistic a kreativní strategie, řešení problémů a techniky při zvládání siluety, struktury a materiály jsou součástí studia. Studenti se učí experimentální a koncepční přístup k vytvoření móda, oděvy, výprava povrchu a barevné kolekce vysoké mezinárodní úrovni. Program klade důraz na pochopení různých kultur a podporuje studenty k inovacím a přehodnotit současné postupy v módě, stejně jako design podnikání a průmysl. Podnikatelské a udržitelný myšlení, stejně jako multidisciplinární spolupráce a komunikace v oblasti vývoje produktů, jsou základní dovednosti. Akademické dovednosti Studenti se naučí analyzovat postupy a jevy v módě, oblečení, textilu a designu. Program podporuje prezentační dovednosti studentů v psaní a vizualizaci. Studenti získají znalosti o návrhových metod výzkumu a naučit se je aplikovat v tvůrčích, akademických, společenských a obchodních kontextech. Program také poskytuje studentům dovednosti potřebné v doktorském studiu. Obsah vzdělávání Móda jako fenomén je rozšířen za oblečení a textilií, aby zahrnovala výrobu a spotřebu jiných typů výrobků a služeb. Společné studie pomáhají studentům naučit se dovednosti, mimo svém oboru. Program pěstuje přístup módní řízený a poskytuje studentům pracovní metody, které je připraví na kariéru vysoké mezinárodní a profesionální úrovni. Kariérní možnosti Absolventi mají dovednosti a znalosti potřebné k udržení profesionální kariéru v módním, oděvů, textilu a designu obchodu a průmyslu, médií a vzdělávání. Magisterského studia připravit studenty na kariéru v akademické a podnikového výzkumu. Internacionalizace Studenti jsou vedeni k požádat o mezinárodní výměny studium nebo stáž. Navíc se očekává, že získat zkušenosti v mezinárodních soutěží, výstav, konferencí a veletrhů. Přijímací řízení Žadatelé o programu magisterského v módě a designu Collection platí v magisterském hospitalizací úrovni v oblasti umění a designu. Hlavními kritérii jsou kompetence a vhodnost. Konkrétně se jedná o program se snaží studenty dovednostmi k pochopení procesů a struktur, schopnost vytvářet inovativní konstrukční řešení samostatně, tak iv týmech, s osobní a uměleckou vhledu, představ dovednosti, a gól orientace a motivace. Oprávněnými žadateli pro program získaly bakaláře Arts (umění a designu) nebo dokončených rovnocenné studie. Program Magisterský v módě a kolekce Design se skládá z pokročilých studií, které mohou být dokončena za dva roky. Studenti jsou vybrány do programu ve dvou etapách. V první fázi, žalobkyně tvrdí, elektronickou přihlášku a odešle v žádosti a požadovaných dokumentech přiložených k žádosti. Ve druhé fázi, někteří žadatelé jsou vybrány pro pohovor. Pokud je to nutné, další pracovní vzorky mohou také být požadováno. Žadatelé mohou také muset absolvovat přijímací zkoušku úkoly stanovené výběrovou komisí. Portfolio, rozhovor a studijní plán a každý dodatečný pracovní vzorky a zkoušky úkoly jsou hodnoceny jako vyhověl / nevyhověl. Žadatelé přijat do programu, může být požadováno, aby se doplňkové studie. [-]

Master in Fashion Collection Management

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok February 2017 Itálie Milán

[+]

Fabric Technology Fashion Graphic Design Collection Design & Planning Vývoj vzor Stáže Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. Vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Velitel řízení Módy

LUISS Business School
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Itálie Řím

LUISS Business School Master of Fashion řízení transformuje učebny pro splnění bodů mezi velkými odborníky tohoto průmyslu a studenty. Přitékající hostující řečníci zaručí didaktický výrobek složený z vysoce kvalitních odborných zkušeností, technických pojmů a přesvědčivé případové studie, které mají být inspirovány. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. LUISS Business School Master of Fashion řízení transformuje učebny pro splnění bodů mezi velkými odborníky tohoto průmyslu a studenty. Přitékající hostující řečníci zaručí didaktický výrobek složený z vysoce kvalitních odborných zkušeností, technických pojmů a přesvědčivé případové studie, které mají být inspirovány. Studenti budou mít 360 ° pohled na obchodní scéně módy systému a všechny pracovní příležitosti budou popsány tak, aby inspirovat, motivačních a přímé kandidáty na profesní oblasti více vyhovuje jejich sklony a kapacit. Všechny tyto prvky, aby to mistr ideální volbou pro budoucnost v módním průmyslu. PROGRAM Studijní plán se skládá z 13 základních kurzů, rozdělených do tvůrčích a manažerských kurzů. Spolu s základních kurzů, studenti navštěvují laboratoří a volitelné předměty, které mohou být vybrány mezi těmi, které nabízí LUISS Creative Business Center. Základní kurzy: Studenti si osvojí základy provozních mechanismů v módních firem a v módním průmyslu jako celku, pochopit firemní a obchodní strategie, studovat, jak spravovat produktové portfolio, naučí analyzovat maloobchodní kanály, objevovat moderní klíčové role působící v módním průmyslu a stanou zdatní s komunikačními a obrazových nástrojů a technik. Branding Obchodní modely Obchodní plánování Business podpůrné funkce a podpůrné systémy Communication & Marketing Distribuce finance Historie módy móda zákon móda strategie Operations & Supply chain management produktová strategie & Merchandising Talent management a organizace PROJEKTOVÁ PRÁCE Studenti budou testovat jejich přípravu provedením skupinový projekt. Pod vedením školitele, budou řešit skutečné módní pouzdro, vybral našimi partnery, a předloží své závěry výboru složeného z odborníků. KARIÉRA SERVICE Kariérní Service propaguje setkání studentů a firem individuální poradenství Posuzování a výběrový proces dílna Umístění editace CV a eCareer kniha Požadavky na přijetí - Bakalářský titul z jakéhokoli oboru - Přijímací zkoušky (povinné) - Dobrá znalost anglického jazyka [-]

Magisterský Titul V Oboru Designu Samozřejmě Pro Inovace S Pekingem Institutu Módy A Technologií (bift) Beijing / Čína

The Second University of Naples (SUN)
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Itálie Caserta Čína Peking + 2 více

Kurz nabízí studentům možnost dosáhnout dvojí titul, tj dvoulůžkových studií magisterský titul v oboru oděvního návrhářství. Přesněji řečeno, samozřejmě trvá Biennale; Poskytuje tréninkový program navržený společně na jejich univerzity cizinec a období mobility v zahraničí (1 ½ let); zahrnuje uvolňování, na konci sledovaného období, budou dvě absolventské hodnosti v oděvního návrhářství (double degree), z nichž jedna je platné v Itálii a dalšími partnery univerzity v zemi. [+]

Ústav pozemního stavitelství, projektování, výstavbě, životní prostředí (DICDEA), AA 2015-16 byl aktivován nový integrovaný studijní kurz s pekingského institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu. Kurz nabízí studentům možnost dosáhnout dvojí titul, tj dvoulůžkových studií magisterský titul v oboru oděvního návrhářství. Přesněji řečeno, samozřejmě trvá Biennale; Poskytuje tréninkový program navržený společně na jejich univerzity cizinec a období mobility v zahraničí (1 ½ let); zahrnuje uvolňování, na konci sledovaného období, budou dvě absolventské hodnosti v oděvního návrhářství (double degree), z nichž jedna je platné v Itálii a dalšími partnery univerzity v zemi. Proto je pro studenty, že nový kurz je příležitostí obohatit jejich učební plán a představit se do pracovního světa s kompletním a mezinárodního vzdělávacího profilu. Peking institut módy a technologie (BIFT) Peking je jedním z nejvýznamnějších univerzit v Číně o módě, specializující se především na použité technologii. Trénink na BIFT v sobě spojuje umění, technologie, ekonomie, managementu a dalších disciplín, které mohou úspěšně interagovat. Společnost byla založena v roce 1959, institut je přidružený k ministerstvu textilu. V posledních letech motto institutu je "inovace připravuje cestu pro realistické a kreativních aplikací v oblasti vzdělávání", vizionářský filozofii, která kombinuje umění a vědy vzdělávání, integruje kulturu etnické módy s moderním designem filozofií , Instituce počítá 7000 studentů a 700 akademických zaměstnanců, se nyní skládá z pěti škol (School of Art a Enterprise Odívání, Fakulta umění a designu, School of Materials Science and Engineering, School of Business a School of Design průmyslových a inženýrských); dvě oddělení (Ústav cizích jazyků a katedry výtvarných umění); dvě vyučovací divize (Oddělení sociálních věd a rozdělení základních kurzů); vzdělávací středisko (Center for výpočetní techniky vyučování); Mezinárodní College; škola Další vzdělávání; útvar vyššího odborného vzdělávání a Graduate School. K dispozici je 20 obory: Textilní vědy a techniky; Materiály pro Fashion VaV a laboratorní vyšetření; módní kulturu a výzkum v průmyslu; Oblečení pro transfer technologií; Kostým muzeum, jedno z deseti nejvíce specializovaných muzeí v Číně. vzdělávacích cílů Nová Mezinárodní studijní program ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) Beijing umožňuje členům, aby bylo dosaženo na konci kurzu, double degree, který je double degree Master of studijního oděvního návrhářství. SI je jinými slovy dva stupně titulů (double degree), z nichž jeden bude platná v Itálii jako magisterský titul v oboru designu pro inovace kurikula Fashion ekodesignu a druhý v Číně jako Magisterský titul v oboru kostýmní tvorby. Oba tituly budou vynaloženy na mezinárodní úrovni v prostoru EU nebo Extra EU. Mezinárodní mistr Průběh studia cílem je vyškolit profesionály, kteří mohou využít svou síť evropských a asijských společností, internacionalizace výrobních systémů, zejména v oblasti módy a textilu, vnímá Čínu a Asii obecněji partnery privilegované produktivní. Mistrovské hřiště zahrnuje dobu studia v zahraničí a stáž v zemi původu. Příjemců a GRANTY Nová mezinárodní mistr Průběh studia v oděvního návrhářství aktivovaných ve spolupráci s Pekingské institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, mohou přistupovat Tuti studenty zajímají: ti, již se zapsal do SUN Department DICDEA mistr návrhových inovací Osnovy módní ekodesignu a všechny ostatní magisterského studia; ty z jiné vysoké školy. Pro studenty, kteří již byli zapsáni v jiných studijních oborů, kteří se rozhodnou přejít do mezinárodního programu nového CDL ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, bude aktivován vlastní postupy pro uznávání a validaci již přijatých zkoušek; to, aby se předešlo tomu, že dosavadní činnost je ztracena. Ti, kteří se rozhodnou zapsat do CDL v mezinárodním designu pro inovace osnov módní ekodesignu ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, se bude snažit využít stipendií každoročně přidělených slunce. Některé z těchto stipendií jsou vyhrazeny pro zahraniční studenty. [-]

Magistr V Komunikaci A Marketing Pro Módu

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Campus forma Denní studium 12 měsíců March 2017 Itálie Řím

Master v komunikaci a marketing pro Móda si klade za cíl vytvořit z praxe, kteří se starají pro vztahy s veřejností a tiskové kanceláře a pokrývají strategické a operativní role, koordinovat organizaci komunikace v závislosti na načasování sbírek a dát efektivity komunikačních a marketingových strategií, které ovlivní výrobní cyklus v obchodním systému. Odborníci v oblasti komunikace a marketingu identifikovat budoucí trendy ve vztahu k sociálně-kulturní aspekty a podmínky na trhu, prostřednictvím technických a provozních schopností typických pro módní průmysl. Mistr jim umožní dosáhnout takové pochopení nástrojů, které mají být schopen okamžitě pracovat v juniorských pozicích v oblasti komunikace a marketingu jakéhokoli typu společnosti, z dílny haute couture na Ready-to-wear firem, z Moda systém Pronto se sportovním oblečením a příležitostné sbírky. [+]

Magisterske studium Móda v Evropa. Tento program je vyučován v ITALSKÁ Vstupní požadavky: Master in Brand managementu a komunikace se snaží rekrutovat studenty mající příslušnou Honours vzdělání nebo rovnocennou akademickou kvalifikaci nebo mají odbornou kvalifikaci v oblasti řízení, komunikace, marketing, humanitních a sociologických věd a lékařů, kteří chtějí získat odborné znalosti v oblasti marketingu a komunikace v módním průmyslu. Metodika a struktura: Předmět seznamuje se specifiky tohoto odvětví, analyzuje všechny složky marketingu skrze ilustraci případových studií a workshopů. Studenti budou zkoumat profesionální role ve světě komunikace a organizace módy systému. Ze studie úlohy komunikace a jejích hlavních forem do komunikačního mixu, z vytvoření značky na komunikační strategii, studenti získají vypracovat marketingové a obchodní plány. Případové studie společností jsou zásadní: jsou prezentovány a analyzovány přímo osoby odpovědné za komunikaci a marketing. Počínaje krátké firmy, studenti se pak podílejí na jednotlivých projektech, aby se dosáhlo strategické plány, marketingový reklamní akce a kampaně, zaměřené na dosažení cílů. Program zkoumá historii módy v detailu přes evoluci a změny sociálního prostředí, které se odráží v trendech a stylu, sociologie a psychologie spotřeby módy. V rámci módní marketingu, budou studenti studovat různé typy produktu: haute couture, ready-to-wear, rychlé módy, výstavní podnikání, obchodu jako marketingový nástroj, v concept store, řízení skladu a web marketing. Prostřednictvím zkoumání konkrétních obchodních případů, které pokrývají celý módní systému (z příslušenství k oblečení pro ženy, pánské, dětské), student bude zkoumat klíčové otázky týkající se řízení produktů nebo vývoje produktů a sbírek, ceny politiky, distribuční strategii, operativní časování , Cesta studia dává velký důraz na reklamě, s výstavbou značky a firemní image a plánování reklamních strategií, od umístění výrobku až po identifikaci cíle. Studenti se vstoupit do světa public relations a tiskového oddělení se studiem na organizaci akce (performance, výstavy, módní přehlídky), koordinován se strategiemi a aktivitami tiskové kanceláře je. Studenti prozkoumat profesionální a specifické role a dovednosti fotografa a módní novinář, se zaměřením na psaní a fotografování technik, z tiskové zprávy na novinky na webu. Master končí konečný projekt realizovaný na zvolené téma mezi seminářích a prezentovány v osobním portfoliu, zaměřené na kontrolu získané dovednosti. [-]