Kombinované magisterské studium Móda v Asie - Kombinované magisterské studium Móda v Asie hledejte zde!

Kombinované magisterské studium Móda v Asie - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Móda v Asie

Móda

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Módní programy mohou vychovávat jednotlivce na různé aspekty módy a může poskytnout jim s přístupem designéra směrem k vytvoření nové doplňky, oblečení a obuv. Některé programy se mohou zaměřit na témata, jako je například technologii získávání, umění a historii módy.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Kombinované magisterské studium Móda v Asie - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Móda v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Magistr Obuv Inovace

SLEM Footwear & Education Center
Campus forma 9 měsíců November 2017 Nizozemsko Waalwijk Itálie Florence Čína Guangdong + 3 více

SLEM nabízí unikátní magisterský program kombinující předpovídání, design, technologie a podnikání, vzdělávání obuv podnikatelé, prognostiky a konzultanty. [+]

Kombinované magisterske studium Móda v Asie . Master of obuv inovace SLEM Master of obuv inovace se zaměřuje na budování mezinárodní vizi budoucnosti, design myšlení, obuv znalosti, podnikatelské dovednosti a profesionální přístup, které jsou bezprostředně aplikovaného na obuvnickém průmyslu při výuce a projektů. Výuka probíhá v Nizozemsku a v Číně, což studentům široký pohled na svět ve všech aspektech podnikání obuvi a mimo ni. Jako SLEM studenta budete neustále spojit s celou řadou odborníků, vybudování sítě od samého začátku programu. Tento přístup zajišťuje, že po skončení hlavního programu, budete moci začít svůj vlastní podnikání, práce na volné noze a / nebo získat práci kdekoli na světě. uplatnění teorie Naše metoda lze shrnout takto: být si vědom, byl informován a být proaktivní. SLEM programy vyžadují aktivní účast na své vzdělání spíše než pasivně očekává být schopná dodávat "naplnit svůj mozek". To je důvod, proč jsme se vždy podporovat aktivního jednání a flexibilní myšlení: učební plán zahrnuje osobní rozvojové plány, aby každý student pracuje na i skupinových projektech. Ty budou definovány a propagovány v celém programu. Tento formát generuje nadšení, tlak a kreativitu potřebné k transformaci informace ve znalosti. SLEM Master of obuv Inovace je velmi intenzivní program, takže doporučujeme proti které mají náročnou práci v průběhu Master. Budování sítě V celém programu se budete stále mít příležitost vybudovat a zvýšit svou profesní síť. Několik tříd a semináře velitele jsou také otevřen profesionálům. To znamená, že vaši spolužáci nejsou jen vaši kolegové kolegové, ale také CEO, designéři, marketingoví manažeři, maloobchodníci atd Nizozemsko je jedním z největších hráčů na evropském trhu, pokud jde o import a export obuvi a oblast Waalwijk domů více než 250 obuví a koženým společností. Kromě toho probíhá výuka širokou škálou mezinárodních hodnocení lektorů - všechny odborníky v oboru - každý přináší v obrovské síti jejich vlastní. Jako hlavní studentem na plný úvazek, budete mít možnost spolupracovat v malých týmech na reálném životě projekty pro mezinárodní značky, ústavy a nevládními organizacemi. Budete také neustále se podílela na výzkumu, který zahrnuje návštěvy u všech druhů veletrzích a jiných odborných akcí, a to jak v Nizozemsku, tak v zahraničí. Ve třetím trimestru můžete být spolupracuje s mentorem z průmyslu, kteří vám pomohou dosáhnout vašich cílů tím, že poskytuje zpětnou vazbu, kontakty a koučování v pravidelných intervalech. Budete mít také možnost stát se zástupcem SLEM na různých mezinárodních veletrzích a akcích, kde si můžete dát sami na mapě tím, že mluví s profesionály. Inovativní sociální podnikání SLEM důsledně podporuje inovativní sociální podnikání a umožňuje začít budovat svou vlastní firmu v průběhu programu. Jsme si představit, že v blízké budoucnosti bude většina lidí pracuje na projektech v mezinárodních týmech, flexibilních nezávislých živnostníků a podnikatelů, spíše než mít práci jako zaměstnanci za jediného podniku. Na SLEM toto je budoucnost, že jsme aktivně vytvářet. Studenty vést a realizovat všechny projekty nabízené v průběhu programu, úzce spolupracuje s firmami a organizacemi zapojenými. Na pomoc dosažení tohoto cíle, učební plán zahrnuje a vyžaduje týmovou práci, zpětná vazba, projekt a řízení podniku, řízení času a profesionální přístup. Všechny odborné znalosti, dovednosti a postoje získané v průběhu programu se spojily v rámci projektu promoce, který zahrnuje vytvoření nového produktu a / nebo obchodní koncept, který bude inovovat obuvnického průmyslu v smysluplným způsobem. To lze provést jednotlivě nebo v týmech a dělat to začátek vašeho skutečného společnost, která bude pokračovat v práci na po dokončení studia. Program Velitel obuv Inovace se skládá ze tří trimestru každé tři měsíce. V prvním trimestru se odehrává v Nizozemsku, druhá v Číně a poslední z nich může být opět v Nizozemsku (nebo v oblasti, která je relevantní pro váš konkrétní maturitní projekt). Závěrečná promoce probíhá vždy v sídle SLEM v roce Waalwijk. V celém programu bude kladen důraz na inovativní a orientované do budoucnosti myšlení a jak aplikovat na obuvnickém průmyslu způsobem, který vytváří pozitivní změny. Budete přečíst témata a problémy ze všech úhlů, protože všechny aspekty spojené vám hluboké znalosti aktuálního stavu v mezinárodním obuvnickém průmyslu a hluboký vhled do budoucích příležitostí. Třídy pro prvních dvou trimestrů jsou rozděleny do témat, z nichž každý týden dlouhý, s přestávkami týden pro osobní rozvoj (stejně jako o víkendech), pracovat na individuálních nebo firemních projektů. V závěrečném trimestru vám soustředit se pouze na vytvoření vlastní závěrečný projekt. Během této trimestru nemáte tříd, ale jste povinni mít pravidelná setkání s fakultními i externími mentorů, a to buď osobně nebo on-line. [-]

Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma 15 - 15 měsíců September 2017 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

Magisterský Titul V Oboru Designu Samozřejmě Pro Inovace S Pekingem Institutu Módy A Technologií (bift) Beijing / Čína

The Second University of Naples (SUN)
Campus forma 2 let October 2017 Itálie Caserta Čína Peking + 1 více

Kurz nabízí studentům možnost dosáhnout dvojí titul, tj dvoulůžkových studií magisterský titul v oboru oděvního návrhářství. Přesněji řečeno, samozřejmě trvá Biennale; Poskytuje tréninkový program navržený společně na jejich univerzity cizinec a období mobility v zahraničí (1 ½ let); zahrnuje uvolňování, na konci sledovaného období, budou dvě absolventské hodnosti v oděvního návrhářství (double degree), z nichž jedna je platné v Itálii a dalšími partnery univerzity v zemi. [+]

Kombinované magisterske studium Móda v Asie . Ústav pozemního stavitelství, projektování, výstavbě, životní prostředí (DICDEA), AA 2015-16 byl aktivován nový integrovaný studijní kurz s pekingského institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu. Kurz nabízí studentům možnost dosáhnout dvojí titul, tj dvoulůžkových studií magisterský titul v oboru oděvního návrhářství. Přesněji řečeno, samozřejmě trvá Biennale; Poskytuje tréninkový program navržený společně na jejich univerzity cizinec a období mobility v zahraničí (1 ½ let); zahrnuje uvolňování, na konci sledovaného období, budou dvě absolventské hodnosti v oděvního návrhářství (double degree), z nichž jedna je platné v Itálii a dalšími partnery univerzity v zemi. Proto je pro studenty, že nový kurz je příležitostí obohatit jejich učební plán a představit se do pracovního světa s kompletním a mezinárodního vzdělávacího profilu. Peking institut módy a technologie (BIFT) Peking je jedním z nejvýznamnějších univerzit v Číně o módě, specializující se především na použité technologii. Trénink na BIFT v sobě spojuje umění, technologie, ekonomie, managementu a dalších disciplín, které mohou úspěšně interagovat. Společnost byla založena v roce 1959, institut je přidružený k ministerstvu textilu. V posledních letech motto institutu je "inovace připravuje cestu pro realistické a kreativních aplikací v oblasti vzdělávání", vizionářský filozofii, která kombinuje umění a vědy vzdělávání, integruje kulturu etnické módy s moderním designem filozofií , Instituce počítá 7000 studentů a 700 akademických zaměstnanců, se nyní skládá z pěti škol (School of Art a Enterprise Odívání, Fakulta umění a designu, School of Materials Science and Engineering, School of Business a School of Design průmyslových a inženýrských); dvě oddělení (Ústav cizích jazyků a katedry výtvarných umění); dvě vyučovací divize (Oddělení sociálních věd a rozdělení základních kurzů); vzdělávací středisko (Center for výpočetní techniky vyučování); Mezinárodní College; škola Další vzdělávání; útvar vyššího odborného vzdělávání a Graduate School. K dispozici je 20 obory: Textilní vědy a techniky; Materiály pro Fashion VaV a laboratorní vyšetření; módní kulturu a výzkum v průmyslu; Oblečení pro transfer technologií; Kostým muzeum, jedno z deseti nejvíce specializovaných muzeí v Číně. vzdělávacích cílů Nová Mezinárodní studijní program ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) Beijing umožňuje členům, aby bylo dosaženo na konci kurzu, double degree, který je double degree Master of studijního oděvního návrhářství. SI je jinými slovy dva stupně titulů (double degree), z nichž jeden bude platná v Itálii jako magisterský titul v oboru designu pro inovace kurikula Fashion ekodesignu a druhý v Číně jako Magisterský titul v oboru kostýmní tvorby. Oba tituly budou vynaloženy na mezinárodní úrovni v prostoru EU nebo Extra EU. Mezinárodní mistr Průběh studia cílem je vyškolit profesionály, kteří mohou využít svou síť evropských a asijských společností, internacionalizace výrobních systémů, zejména v oblasti módy a textilu, vnímá Čínu a Asii obecněji partnery privilegované produktivní. Mistrovské hřiště zahrnuje dobu studia v zahraničí a stáž v zemi původu. Příjemců a GRANTY Nová mezinárodní mistr Průběh studia v oděvního návrhářství aktivovaných ve spolupráci s Pekingské institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, mohou přistupovat Tuti studenty zajímají: ti, již se zapsal do SUN Department DICDEA mistr návrhových inovací Osnovy módní ekodesignu a všechny ostatní magisterského studia; ty z jiné vysoké školy. Pro studenty, kteří již byli zapsáni v jiných studijních oborů, kteří se rozhodnou přejít do mezinárodního programu nového CDL ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, bude aktivován vlastní postupy pro uznávání a validaci již přijatých zkoušek; to, aby se předešlo tomu, že dosavadní činnost je ztracena. Ti, kteří se rozhodnou zapsat do CDL v mezinárodním designu pro inovace osnov módní ekodesignu ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, se bude snažit využít stipendií každoročně přidělených slunce. Některé z těchto stipendií jsou vyhrazeny pro zahraniční studenty. [-]

Master in Business Studies - Fashion Management

United International Business Schools
Campus forma Kombinované 1 - 2 let September 2017 Belgie Antverpy Brusel Japonsko Tokio Španělsko Barcelona Madrid Švýcarsko Curych Lausanne Nizozemsko Amsterodam + 11 více

Mistr v Business Studies - Specializace v programu Fashion řízení je nabízen návštěvou fakulty a jsou plánované na jednotce intenzivní seminář ve formátu. Podpora výměny inter-areálu a sítí ... [+]

hladina 500 Nerozlišuje se mezi akademické nebo obchodní bakalářských stupňů. Stupně s 180 kreditů nebo 120 amerických semestrálních úvěrů jsou považovány za rovnocenné. Studenti, které nemají bakalářský titul podnikání související nebo ekvivalentní mohou být nutné k dokončení příchozí testu assessment před spuštěním programu absolventa, a v závislosti na výsledcích, získat dodatečnou počet kreditů v vyrovnávacími předměty z Pre-Master Program aby byl plně připraven pro naše postgraduální programy. Studenti, kteří nemají mít bakalářský titul nebo ekvivalent by se měla vztahovat na bakalářský studijní program, nebo pro top-up programu vysokoškoláka diplomu. Podívejte se do katalogu vysokoškolské přijímací pro další podrobnosti. Studenti, kteří mají 15 nebo více let příslušné praxe může požádat přímo pro Pre-Master programu a bude nutné k dokončení příchozí testu assessment před spuštěním programu absolventa, a v závislosti na výsledcích, získat dodatečnou počet kreditů v určitých vysokoškolských kursů. např Studenti, kteří chtějí získat magisterský titul a které jsou nutné k dokončení plné Pre-Master program bude muset vydělávat 30 + 60 kreditů. profesních vyhlídek Naše studijní programy a obory jsou kariéru orientované v přírodě a poskytnout studentům s vysokou mírou flexibility po celou dobu jejich studia. Zaměření se na širokém spektru odborných záležitostí, studenti jsou vybaveny potřebnými dovednostmi a znalostmi, aby byli úspěšní v dnešní globální ekonomice, a jsou připraveny pro širokou škálu profesního rozvoje a pracovních příležitostí. Postgraduální programy jsou vynikající volbou pro čerstvé absolventy vysokých škol a vysokých škol, kteří by rádi viděli jejich uplatnitelnost v dnešním růstem trhu práce se zapojí do přísných a akademicky náročné studium postgraduální získat relevantní akademické kvalifikaci v oblasti podnikání a řízení. Po promoci studentů hlavně spustit nebo rozvíjet svou kariéru s střednědobé až manažerských pozicích vyšší úrovně v národních i nadnárodních firem a organizací v různých hospodářských odvětvích. Jiní se rozhodli zahájit novou obchodní podnik, nebo se připojit k existující rodinný podnik. Studenti mohou také rozhodnout pokračovat ve studiu bez přerušení v téměř každé z našich dalších absolventa a postgraduálních programů dále rozšiřovat své kariérní vyhlídky. [-]

Magistr V šperky

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Campus forma September 2017 Spojené státy americké Savannah

S titulem z SCAD, můžete si vzít na každém aspektu šperky průmyslu designu. Máme největší šperky program v USA, s 13.562 čtverečních stop zařízení, kde nejmodernější technologie je na dosah ruky. [+]

Kombinované magisterske studium Móda v Asie . Využití na svou vášeň pro šperky s titulem z SCAD, můžete si vzít na každém aspektu šperky průmyslu designu. Máme největší šperky program v USA, s 13.562 čtverečních stop zařízení, kde nejmodernější technologie je na dosah ruky. Prostřednictvím profesních partnerství s velkými značkami, jako je The Limited, Michael Kors Hodinky a Fossil, získáte zkušenosti z první ruky jako návrhářem šperků rozvíjet svůj životopis a skladovat vaše portfolio ještě před dokončením studia, příprava vám daří v dnešní kreativní ekonomiky. MA v klenotech K dispozici na adrese: - Savannah MTJW 502 Současné procesy v praxi Studio * SDES 501 Vizuální komunikace a prezentace * SDES 502 Lidský faktor, design myšlení * Arth 701 Současné umění MTJW 702 Historie šperky jako zdroje MTJW 705 Kontextová Studie I: technický výzkum MTJW 708 Kontextová Studie II: Koncept rozvoje MTJW 724 Současné problémy v šperky MTJW 731 Vícenásobné: Objekty pro ozdobě MTJW 739 teorie a kritiky pro šperky MTJW 749 šperky MA Závěrečný projekt - Na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 45 hodin * MFA v klenotech K dispozici na adrese: - Savannah MTJW 502 Současné procesy v praxi Studio * SDES 501 Vizuální komunikace a prezentace * SDES 502 Lidský faktor, design myšlení * Arth 701 Současné umění Arth 702 Art Kritika MTJW 702 Historie šperky jako zdroje MTJW 705 Kontextová Studie I: technický výzkum MTJW 708 Kontextová Studie II: Koncept rozvoje MTJW 724 Současné problémy v šperky MTJW 731 Vícenásobné: Objekty pro ozdobě MTJW 739 teorie a kritiky pro šperky MTJW 755 Integrované řešení pro šperky a objekty MTJW 765 Aplikovaná teorie a praxe v šperky MTJW 770 Professional Development v šperky MTJW 779F Graduate pole Internship † MTJW 779T Absolvent Výuka Internship † MTJW 779F Graduate pole Internship ‡ MTJW 779T Absolvent Výuka Internship ‡ MTJW 790 šperky MFA práce - Na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 90 hodin * Kariéra v šperky Staňte se šperky návrhář. Staňte se šperky prognostik. Staňte zlatnictví. Jako student SCAD, budete mít možnost pracovat s kultovních značek jako Chanel, Michael Kors, Alexis Bittar a Fossil. SCAD je také jediná univerzita pozvala k účasti ve čtyřech z národa nejprestižnějších výtvarném umění řemesel - Smithsonian Craft Show, Philadelphia Museum of Art, Contemporary Craft Show, Americká rada Craft Show v Atlantě, a West Palm Beach Fine Craft Show - dává vám dostatek příležitostí k získání expozice pro vaši práci. Spusťte svou kariéru jako profesionální: Šperky designer Designer příslušenství Šperky prognostik Zlatník Studio klenotník / podnikatel Šperky kupující CAD / RP designer Technical Specialist Šperky umělec A dostat najatých a najal nejlepší z nejlepších: Alexis Bittar Fosilní Chanel Michael Kors Tiffany & Co. Kate Spade Givenchy Swarovski Henri Bendel [-]

Magistr Ve Vláknech

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Campus forma September 2017 Spojené státy americké Savannah

SCAD vlákna oddělení je největší svého druhu v USA, s komplexní vzdělávací program a velké, inspirující zařízení zásobené s top-of-the-line nástrojů a zdrojů. Jako student SCAD, budete zařazeni do elitní řady vláken studentů, kteří pravidelně vítězí významných ocenění na odborných soutěžích a stipendií. [+]

Propletenec tvořivost a úspěch SCAD vlákna oddělení je největší svého druhu v USA, s komplexní vzdělávací program a velké, inspirující zařízení zásobené s top-of-the-line nástrojů a zdrojů. Jako student SCAD, budete zařazeni do elitní řady vláken studentů, kteří pravidelně vítězí významných ocenění na odborných soutěžích a stipendií. Vydejte se po stopách našich úspěšných vláken absolventy, kteří šli na pozemní neuvěřitelné pracovní místa pro význačné firmy jako anthropologie, Urban Outfitters, živobytí Marthy Stewartové, Diane von Fürstenberg, Lilly Pulitzer, Macy a další. MA ve vláknech K dispozici na adrese: - Savannah Vlákonově 502 Významnost a význam ve vláknech * SDES 502 Lidský faktor, design myšlení * SDES 503 Základy pro postgraduální výzkumu * Arth 701 Současné umění Vlákonově 704 Povrchy a struktury Vlákonově 707 Fabric Historie jako zdroj Vlákonově 716 Fiber a Fabric Exploration Vlákonově 724 Digital Surface Design Studio I: od koncepce ke klienta prezentace † Vlákonově 728 konstrukční materiály a procesy † Vlákonově 745 Studio Problémy ve vláknech I: Výzkum a vývoj Vlákonově 748 profesní praxe ve vláknech Vlákonově 749 Vlákna MA Závěrečný projekt - Na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 45 hodin * MFA ve vláknech K dispozici na adrese: - Savannah Vlákonově 502 Významnost a význam ve vláknech * SDES 502 Lidský faktor, design myšlení * SDES 503 Základy pro postgraduální výzkumu * Arth 701 Současné umění Arth 702 Art Kritika Vlákonově 704 Povrchy a struktury Vlákonově 707 Fabric Historie jako zdroj Vlákonově 716 Fiber a Fabric Exploration Vlákonově 738 Současná teorie ve vláknech Vlákonově 745 Studio Problémy ve vláknech I: Výzkum a vývoj Vlákonově 748 profesní praxe ve vláknech Vlákonově 765 Seminář ve vláknech Vlákonově 772 Studiové problémy ve vláknech II: Analytická praxe Vlákonově 775 Studiové problémy ve vláknech III: syntéza Vlákonově 779F Graduate pole Internship † Vlákonově 779T Absolvent Výuka Internship † Vlákonově 790 Vlákna MFA práce - Režie plánovanou ‡ - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 90 hodin * Kariéra v vláknech Staňte se textilní návrhář. Staňte se wallpaper designer. Staňte se výšivka designer. SCAD vlákna absolventi otevřít své vlastní studia a podniky, a práce na a pro univerzity, galerie, komunitní umělecké programy a předními společnostmi, které zahrnují Anthropologie, Urban Outfitters, Martha Stewart Living, zdroj papíru, Diane von Fürstenberg, Duralee textilie, Lilly Pulitzer, Macy je, Target, JCPenney, Kohla, Mohawk Fabric Company a Brintons. Spusťte svou kariéru jako profesionální: Papírnictví a dar-wrap designer Textilní návrhář Displej designer Tapeta designer Rug designer Production Studio umělce Kolorista Textilní muzeum kurátor Textilní stylista A dostat najatých a najal nejlepší z nejlepších: Anthropologie Chrysler Ralph Lauren Cíl Lilly Pulitzer Loloi Koberečky Nordstrom Název Devět Gymboree [-]

Magistr V Módě

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Campus nebo Online September 2017 Spojené státy americké Atlanta Savannah

SCAD studenti jsou bezchybně připraven pro vedení v dynamickém a ultra-konkurenční globální módní průmysl. Naše přísné vzdělávací program je rozdělen do zásadám návrhu, neomezené tvořivosti a state-of-the-art technologii. [+]

Kombinované magisterske studium Móda v Asie . Připojte se k neustále se měnícím se světě módy SCAD studenti jsou bezchybně připraven pro vedení v dynamickém a ultra-konkurenční globální módní průmysl. Naše přísné vzdělávací program je rozdělen do zásadám návrhu, neomezené tvořivosti a state-of-the-art technologii. Módní Program SCAD má hluboké průmyslu spojení, a top módní trendy navštívit a pracovat se studenty často. S vedením Oceněný, zkušený schopnost a navštěvující mentorů, budete ovládat celé spektrum módy - od koncepční na obchodní. MA v módě K dispozici na adrese: - Atlanta - Savannah - eLearning Londýn-založil Business módy zařadil absolvent módní programy SCAD jako číslo 1 celkově ve Spojených státech. Starost 501 Fashion Design a vývoj * Starost 502 Móda a příslušenství skicování a ilustrace * Starost 503 předpovídání a Business Trends * Arth 701 Současné umění Starost 710 Módní materiálů a konstrukcí Starost 713 Kreslení a ilustrace pro módní návrháře Starost 715 Multimediální komunikace pro módní Starost 716 Fashion Studio I: Directed design Innovation Starost 721 Computer-rozšířené Fashion Design Starost 725 Fashion Studio II: Za poznáním mnohostranný design Estetika Starost 749 Fashion MA Závěrečný projekt - Na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 45 hodin * MFA v módě K dispozici na adrese: - Atlanta - Savannah - eLearning Londýn-založil Obchodní módy zařadil absolvent módní programy SCAD jako číslo 1 celkově ve Spojených státech. Starost 501 Fashion Design a vývoj * Starost 502 Móda a příslušenství skicování a ilustrace * Starost 503 předpovídání a Business Trends * Arth 701 Současné umění Arth 702 Art Kritika Starost 710 Módní materiálů a konstrukcí Starost 713 Kreslení a ilustrace pro módní návrháře Starost 715 Multimediální komunikace pro módní Starost 716 Fashion Studio I: Directed design Innovation Starost 721 Computer-rozšířené Fashion Design Starost 725 Fashion Studio II: Za poznáním mnohostranný design Estetika Starost 763 Fashion Propagace Starost 779F Graduate pole Internship † Starost 779T Absolvent Výuka Internship † Starost 781 Fashion MFA práce I: Cílené studie Starost 782 módní teorie Starost 791 Fashion MFA práce II: Sbírka Development Starost 792 Fashion MFA práce III: Výstavní a dokumentace - Na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 90 hodin * Kariéra v módě Staňte se módní návrhář. Staňte se módní ilustrátor. Staňte se módní kupující, spisovatel nebo developer produkt. Od haute couture na neformální, masový trh k výtvarnému umění, módní návrháři vytvořit originální díla, která zapalovacích trendy, inspirovat kulturní vášně a pomáhají nám vyjádřit naše nejlepší, nejvěrnější já. Spusťte svou kariéru jako profesionální: Módní návrhář Módní kupující Pánské designer Dámské oblečení návrháře Pattern maker Módní prognostik Módní ilustrátor Bridalwear designer Výšivky designer A dostat najatých a najal nejlepší z nejlepších: Abercrombie a Fitch Móda Tommy Hilfiger ELLE Magazine Ralph Lauren Marc Jacobs Kate Spade Alexander Wang Zahajovací ceremonie [-]

Magistr V Příslušenství Designu

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Campus forma September 2017 Spojené státy americké Savannah

Se sídlem v Londýně Obchodní módy zařadil absolvent módní programy SCAD jako číslo 1 celkově ve Spojených státech. [+]

Móda svou budoucnost jako příslušenství designér Jako jediná univerzita na světě, nabídnout MFA v příslušenství designu a první ve Spojených státech, aby nabízely MA v oboru, Jsme zvyklí nastavení bar u SCAD. Jsme hrdi na příslušenství konstrukční oddělení, která poskytuje studentům prestižní stáže, high-end nástrojů a slavného fakulty, kteří jsou na vrcholu této profese. Jako student SCAD, budete také těžit z červených koberců události, které přinášejí největší jména v průmyslu, stejně jako příležitost učit se přímo z hvězd příslušenství designu. MA v příslušenství designu K dispozici na adrese: - Savannah Londýn-založil Business módy zařadil absolvent módní programy SCAD jako číslo 1 celkově ve Spojených státech. Acce 501 příslušenství Design a vývoj * Starost 502 Móda a příslušenství skicování a ilustrace * Starost 503 předpovídání a Business Trends * Acce 711 metodik příslušenství designu Acce 715 Prezentace metody I: portfolia Development Acce 720 Prezentace metody II: Marketing Osobní estetických Acce 725 Computer-Aided Design pro příslušenství Acce 730 Příslušenství Studio I: Sbírka Konceptualizace Acce 740 Příslušenství Studio II: Plánování a provádění Acce 749 příslušenství design MA Závěrečný projekt Arth 701 Současné umění - Na 500 až 700-level volitelný Celkový průběh studia: 45 hodin * MFA v příslušenství designu Se sídlem v Londýně Obchodní módy zařadil absolvent módní programy SCAD jako číslo 1 celkově ve Spojených státech. Acce 501 příslušenství Design a vývoj * Starost 502 Móda a příslušenství skicování a ilustrace * Starost 503 předpovídání a Business Trends * Acce 711 metodik příslušenství designu Acce 715 Prezentace metody I: portfolia Development Acce 720 Prezentace metody II: Marketing Osobní estetických Acce 725 Computer-Aided Design pro příslušenství Acce 730 Příslušenství Studio I: Sbírka Konceptualizace Acce 740 Příslušenství Studio II: Plánování a provádění Acce 750 Režie Studie I: práce Sběr Výzkum a vývoj Acce 765 Režie studia II: prací Collection Realizace Acce 779F Graduate pole Internship † Acce 779T Absolvent Výuka Internship † Acce 790 příslušenství design MFA práce Arth 701 Současné umění Starost 763 Fashion Propagace Starost 782 módní teorie - Režie plánovanou ‡ - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700-level volitelný - na 500 až 700 na úrovni volitelný Celkový průběhu studia: 90 hodin * * Intenzivní Celoroční mohou být přiřazeny při přijetí. † Vyberte si jeden z těchto dvou kurzů. ‡ Vyberte si jednu z následujících možností: vlákonově 704 Povrchy a struktury, vlákonově 716 Fiber a Fabric průzkumu, injekčními uživateli drog 723 Digital 3-D modelování a vizualizace, nebo MTJW 705 Kontextová Studie I: technický výzkum. Poraďte se se svým fakulty poradce při výběru volitelných předmětů. Čísla kurzu a tituly se mohou změnit. Kariéra v příslušenství designu Staňte se kabelka návrhář. Staňte se obuvi designer. Staňte se designer zavazadla. V takové různorodé profesionálním konání, příslušenství návrháři pojímat a vytvořit eklektický rozsah položek přerušovat jakékoliv soubor nebo úplné jakékoliv šatník. Jako student SCAD, budete rozvíjet horlivý pochopení průmyslu a naučit, jak se vaše návrhy z původního náčrtu do tvůrčího úspěchu. Spusťte svou kariéru jako profesionální: Obuv designer Výrobní ředitel Globální správce zdrojů Kabelka návrhář Úschovna designer PatternMaker Kožené zboží designer Dětské příslušenství designer Belt designer A dostat najatých a najal nejlepší z nejlepších: Alexander Wang Kate Spade Nike Sam Edelman Reebok Polo Ralph Lauren Kenneth Cole BCBG Abercrombie & Fitch [-]

Magistr V Oblasti Podnikových Financí A řídící Kontroly Na Módní A Luxusní Obchod

Istituto Marangoni
Campus forma 1 rok October 2017 Itálie Milán

Zaměřeno na výkonných uchazeči, kteří mohou mít bakalářský titul v oboru Business Administration na marketingové řízení, ekonomie, módy nebo jiná alternativa s prokázanou pracovní zkušenosti. [+]

Kombinované magisterske studium Móda v Asie . Master in Corporate Finance a kontroly managementu pro Fashion & Luxury Business kurz Zaměřeno na výkonných uchazeči, kteří mohou mít bakalářský titul v oboru Business Administration na marketingové řízení, ekonomie, módy nebo jiná alternativa s prokázanou pracovní zkušenosti. Tato univerzita magisterský titul je navržen tak, aby vlak manažerů podnikových financí a regulátory, které se specializují v sektoru luxusního zboží, postavu, která sedí na představenstvu a podporuje podniky při jejich internacionalizace procesů, partnerství a na burze cenných papírů. Odborníci v této oblasti jsou schopni vyvinout vhodné strategické plány a zhodnotit ekonomickou a finanční udržitelnosti, řešení vývoj systémů řízení výkonnosti. Účastníci začne svou cestu se studiem mezinárodních účetních standardů a US GAAP a dorazí k porozumění čísla z nejvýznamnějších současných metod pro hodnocení finanční výkonnosti, daňového a právního plánování. Teoretické přístupy budou použity na případové studie a příklady z aktivních společností působících v sektoru luxusního zboží, s cílem pochopit základy řízení a plánování. Účastníci budou muset studovat historii a sociologii módy, zvýraznění, jak změny v současné společnosti změnily povahu společností v módě a luxus, od malých rodinných podniků nadnárodní společnosti kotované na burzách po celém světě. Povaha sektoru prozkoumat přes dívá na dynamiku, jako je například rychlost životního cyklu módní výrobku, touha po "identifikaci" a komunikace, sociální spotřebu, hmotnost elitářstvím; proměnné, které je třeba znát podrobně a vyhodnoceny ve finančním plánování v módních a luxusních firem. Součástí kurzu je i modul na diskusi o řízení podniků. V konečné fázi kurzu, zkušenosti získané z analýzy případových studií a výzkumných metodik získaných účastníkům umožní vytvořit projekt pro přípravu svých prací. Part-time kurs (1 týden v měsíci po dobu 40 hodin školení v učebně na 8-měsíční kurz), vhodné pro zkušené profesionály, kteří již pracují na uznávané profesionální úrovni a mají málo času pokračovat ve studiu. příležitosti Specialista v oblasti účetnictví, auditu, v oblasti financí, daňové plánování a finanční plánování, finanční ředitel a regulátorem módy a luxusu má přehled o všem, od marketingu k módě. Pochopení techniky analýzy ziskovosti podniku, v místech prodeje a řízení podniku ve světě luxusu, tito manažeři mohou navrhnout strategii pro udržitelný rozvoj, strategie, které osloví jak ekonomicky a finančně na velkých investorů v tomto odvětví, zatímco u Stejný čas zbývající "kreativní" lidmi, kteří znají svět luxusu a její singularity. Odborný růst absolventů kurzu může probíhat ve firmě, kde se v současné době působí, kde je jejich nově získané dovednosti ve světě podnikových financí přijde velmi užitečné, nebo do začínajících společností nebo společností v luxusní módou, které přispívají významné inovace v této oblasti. výsledky učení vytvořit finanční plány, které mohou zvýšit akcionářskou hodnotu; integrovat jazyk z hlavních finančních důstojníky a finančních ředitelů značky s developerem; vytvořit vhodné systémy řízení výkonnosti a řízení hotovosti; spravovat vztahy a dialog se světem bankovnictví a institucionálních investorů; porozumět makroekonomické prostředí luxusního průmyslu analýzy dynamiky v různých průmyslových odvětvích; vyhodnotit sílu luxusních značek prostřednictvím sociálních, kulturních a sémiotické hodnot; analyzovat vztah mezi historií módy a sociologických teorií je vykládal jako globální fenomén. Kurz témata řízení výkonnosti podniku a rozpočtování konsolidovaná účetní závěrka corporate finance a řízení spravování luxus současné problémy v módě Design tvořivosti a inovace disertační práce * Magisterský program v oboru Fashion Corporate Finance a kontroly managementu pro Fashion & Luxury Business se koná ve spolupráci s Università Carlo Cattaneo LIUC z Castellanza (Varese), kde je na univerzitě v magisterský titul udělen. [-]

Postgraduální Kurz - řízení Návrh

Istituto Marangoni
Campus forma October 2017 Itálie Milán

Kurz artikuluje třech osách postavených kolem soubor jednotek se zaměřením na obchodní, design a výzkum. To dává porozumění procesu navrhování a kreativitu nástroje potřebné k vývoji produktů a služeb v rámci multidisciplinární [+]

Kurz artikuluje třech osách postavených kolem soubor jednotek se zaměřením na obchodní, design a výzkum. To dává porozumění procesu navrhování a kreativitu nástroje potřebné k vývoji produktů a služeb v rámci multidisciplinární inovace řízené obchodní kontextech v luxusním módy a luxusního designu poli. Účastníci se zapojily do mezinárodních a multidisciplinární projekty, které kombinují moderní design povědomí a obchodní znalosti, které vyžaduje pochopení modelů řízení, řízení projektů, kreativity a vedení. Kurz vlaky účastníci výzkumných metod při návrhu a řízení poskytnout větší porozumění návrhu a řízení problémů, a jako základ přes jehož cílem je rozvíjet výzkumné téma, které budou prozkoumány a řešena v jejich práce projektu. Firmy stále více uvědomují hodnotu konstrukce a způsob, jakým návrháři přemýšlet jako strategické aktivum, jako nezbytný alternativa k tradičním metodám řízení a přístupů. Konstrukční manažeři s duální a manažerských dovedností jsou stále vzácné na trhu, a to magisterské studium budou mít účastníci konkurenční výhodu. Typicky, designu manažeři integrovat společností na různých úrovních a v různých jednotek, ale samozřejmě by mohlo fungovat s nebo do výzkumných a vývojových útvarů, vývoj produktů, marketingu, strategie značky vyvinout inovace a kreativita přístup na design a celé společnosti. Výsledky učení - Aplikovat teorii řízení a praxe až po složité, globálních obchodních souvislostech; - Aplikovat design myšlení metodiku pro posílení inovací v podnikání poháněného kontextu prostřednictvím integračních myšlení, zážitkové pedagogiky a empatii; - Identifikovat a analyzovat složité problémy a ukázat řešení problémů, schopnosti v multidisciplinárního týmu hlavních projektů; - Prokázat pokročilé dovednosti v oblasti projektového řízení a kontroly vedení a budování týmu pro konstrukční řízený obchodních společností v rámci rychle se pohybující a měnících globálních souvislostech; - Aplikovat kreativity metody k vytváření nových produktů a služeb prostřednictvím interaktivních, uživatelsky-střed a systémová konstrukčních přístupů. Témata kurzu - Modely řízení - návrh teorie - řízení projektů - konstrukce cvičení - tvořivosti a vedení - moderní projekční praxi - metody výzkumu a práce Milano - Jazyk: en - 05.10.2015 - 03.06.2016 [-]

Magistr V Módní Elitu

Istituto Marangoni
Campus forma 8 měsíců October 2017 Itálie Milán

Mířil na maximálně 12 vynikajících uchazečů ročně, které vybere nejlepšími módními škol po celém světě, nebo ze světa práce. [+]

Kombinované magisterske studium Móda v Asie . Mistr v módě Elite kurz Mířil na maximálně 12 vynikajících uchazečů ročně, které vybere nejlepšími módními škol po celém světě, nebo ze světa práce, kteří mají minimální profesní zkušenosti a / nebo jste zahájila značku s velkým budoucím potenciálem. Maximálně čtyři účastníci budou vybráni z každé z následujících vzdělávacích cest: Design, Art Direction, obchodu a průmyslu. Ty vybrány, budou očekávat, že mají dobrou první titul v designu či ekonomických studií. Kurz je určen pro výcvik budoucích vůdců módního průmyslu porozumět, analyzovat a řídit klíčové oblasti módní společnosti. Prostřednictvím studia předmětů, jako je budování sbírek, metodik výroby, rozpočtování, marketingu a komunikace, účastník může naučit nejen teoretické pojmy, ale rozvíjet inovativní a budoucnost myšlení praktické přístupy zaměřené na vytváření, výroba a uvádění výrobku na trh nebo shromažďování výrobky na světovém trhu. Těchto dvanáct účastníci budou rozděleni do tří skupin interdisciplinární. Každá skupina se bude skládat z účastníka s design pozadí, jeden s uměleckým směrem zázemí a jeden s obchodní zázemí. Všechny tři skupiny se zúčastní devět měsíců intenzivní kurz držel nejlepších lektorů a manažerů módního průmyslu v každé oblasti (design, umění, práce), během kterého se budou rozvíjet své vlastní podnikatelský záměr, nebo nápad od sponzorské značky. V průběhu každé skupiny budou podporovány: trenér; Tři učitelé, jeden pro každou oblast. Nebude žádné předem postavena jednotky, ale obsah bude vyjednána a řízen každý tým, se zaměřuje na rozvoj projektu; manažery pro každou funkci (kreativita, komunikace, digitální, textil, rizikový kapitál, business plánování, marketingu, maloobchodu, atd.), který bude pracovat přímo na projektu účastníků. příležitosti Prostřednictvím budování dovedností ve vývoji nápadů, řešení problémů, týmová práce a zaměřil se projektového řízení, budou účastníci schopni vést týmy lidí v realizaci komplexních projektů. Budou moci přispět podnikatelské myšlení do nových koncepcí pro stávající firmy nebo vytvářet nové podniky a vytvářet nové trhy pro inovativní produkty. výsledky učení výzkum, vývoj a vyřešit všechny kreativní nápady a zároveň produkují ambiciózní, profesionální a moderní sbírku (tvůrčích dovedností); kriticky provádět individuální program práce prokazující, organizační a manažerské dovednosti v plánování, organizaci a dokončení projektu (obchodní dovednosti); vyhodnotit postupy, které jsou při vytváření a provozování obchodní podnik (obchodní dovednosti); vztahují přiměřeně a efektivně v různých organizačních kontextech; vyvinout účinné schopnost sebeovládání, pokud jde o čas, plánování a chování, motivace, vlastní start, individuální iniciativu a podnikání při realizaci projektu (soft skills). Kurz témata Program je inovativní, neboť je založena na přístupu koučování. To je dáno tím, účastníci, jak stanovit své cíle a jsou podporovány a řídí akademické týmy napříč módních oborů. [-]

Vladivostok State University of Economics and Service
Campus forma 2 let September 2017 Rusko Vladivostok

[+]

[-]

Magistr V řízení Móda Maloobchodní

Istituto Marangoni
Campus forma 1 rok October 2017 Itálie Milán

Zaměřeno na uchazeče, kteří mají předchozí bakalářské studium v ​​oblasti ekonomie, marketing, módní design a podobně, nebo prokázané relevantní pracovní zkušenosti. Studijní program je navržen tak, aby vytvořit roli ... [+]

Kombinované magisterske studium Móda v Asie . Zaměřeno na uchazeče, kteří mají předchozí bakalářské studium v ​​oblasti ekonomie, marketing, módní design a podobně, nebo prokázané relevantní pracovní zkušenosti. Studijní program je navržen tak, aby vytvořit roli specialisty v oblasti řízení a obchod, z vlajkové lodi na individuální butiku, prostřednictvím rozvoje odborných znalostí v oblasti maloobchodního marketingu, řízení lidských zdrojů a managementu módní kategorie. Na konci kurzu budou účastníci schopni pochopit hodnoty značky a přenést je na spotřebiteli, aby proces nákupu jedinečný a nezapomenutelný zážitek, tak, že získají důvěru a loajalitu zákazníka v místě prodeje. Studie rozvoje lidských zdrojů, in-store komunikace a integrace IT v obchodě jsou základem pro pochopení současné role maloobchodu manažera a jsou budoucí profese. Prostřednictvím kurzu účastníci osnovy budou rozvíjet potřebné znalosti pro ekonomickou analýzu obchodu a zajistit, aby mohli pochopit rozpočet a sledují ukazatele, které měří výkon obchodu, indikátory prodej-podle-kategorii cross-selling, akciové otáčení a analýza pokrytí. Samozřejmě také umožní účastník porozumět tomu, které strategie na podporu a které loajality podniknout s cílem zlepšit spokojenost zákazníků a nákupní zkušenosti kupujícího. Analýza komunikace v obchodě také umožní účastníkům pochopit, jak tradiční strategie mohou doplňovat ty, založené na technologické inovace, s cílem vytvořit větší interaktivitu a zapojení spotřebitelů. Získané dovednosti, znalosti • Schopnost posoudit ekonomické údaje o obchodu a mají strategie na zlepšení své ziskovosti; • Rozvíjet inovační maloobchodních přístupů marketingové a definovat účinné strategie pro řízení vztahů se zákazníky, posuzování motivace spotřebitelů, konkurenti, hodnoty značky a kulturní vlivy, • Plán nové formy in-store nakupování, které kombinují business intelligence aplikace na měnící se společenské zvyky spotřeby v luxusním a módním trhu; • Použít a definovat všechny aspekty týkající se maloobchodní komunikace, z multisensory barvy, světlo, vůně a zvuk návrhy, jakož i jako stand designu, na řízení in-store akcích; • Správa úložiště personál s nezbytným vedením a prostřednictvím aplikace motivačních a stimulačních politik, užitečné k tomuto účelu; • Vyberte a definovat ukazatele, které měří účinnost o hodnoty vytvořené v obchod, analýzu sezónní výkyvy a trendy v módním průmyslu; • Strategicky plánovat nákupy nových módních kolekcí s kupci si vědom trendů a skladem politiky a logistických procesů v / z obchodu. Program • podnikání v maloobchodě • Módní marketing management • řízení retailového • Současné vydání v módě • Napájení komunikaci v POS • Výzkumné metody Příležitosti Fashion retail manager je klíčovou postavou v distribučním řetězci a je v konečném důsledku zodpovědný za řízení logistiky distribuci produktu. Manažeři Fashion maloobchodní jsou vysoce kvalifikovaní odborníci v módním průmyslu, a musí být neustále pozor na trendy ve sbírkách. Musí mít také problém-řešit dovednosti a vyjednávání a sociální dovednosti na nejvyšší úrovni, aby se konstruktivně komunikovat jak s klienty a oddělení lidských zdrojů obchodě. Módní maloobchodní manažer může pracovat v obchodě vlajkové lodi, obchodních domů, showroomů a butiků, a to jak single-značku a multi-brand. Mohou řídit rozvoj maloobchodní sítě společnosti nebo spravovat jeho internacionalizace. [-]

Magistr V Digitální Módní Design

Istituto Marangoni
Campus forma 8 měsíců February 2017 Itálie Milán

Kurz je určen pro studenty, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafiky a komunikace a marketingu, a kteří znají základy kódování v HTML. Kurz ... [+]

Mistr v digitálním módní design

Kurz je určen pro studenty, kteří již mají vysokoškolské vzdělání v oboru grafiky a komunikace a marketingu, a kteří znají základy kódování v HTML. Kurz, který se bude týkat trendy a technologická řešení musí být provedena s cílem zlepšit komunikaci hodnota značky vybrané hodnoty značky a řídit, jak sociální média koordinátoři, politika on-line řízení vztahů se zákazníky (sociální a PR). Studenti budou také schopni analyzovat různé e-commerce strategie, vyhodnocování, které z nich by měla být uplatňována v maloobchodních politice značky. Cílem kurzu je, ve skutečnosti, rozvíjet kritickou analýzu nejlepších způsobů, jak integrovat přímý obchodní kanál, na web založený, využití sociálních médií a CRM analýza dat k dalšímu zlepšení hodnotu značky a přilákat spotřebitele na módním trhu on-line z celého světa.Tak budou studenti studovat programovací jazyky na nových digitálních technologií a mobilních zařízení používaných v komunikaci značky. Budou studovat strategie web marketing a jak se hodnoty společnosti jsou zákazníkovi sděleny veřejnosti. Současně budou také studovat v marketingu detail webových a komunikačních strategií nejdůležitějších kazuistiky. Témata v navrhování a plánování webové stránky budou analyzovány prostřednictvím rozvoje projektu v reálném spolupráci se společností průmyslu. Po studiu právních důsledků e-commerce a vizuální reprezentace projektu pro klienta, bude kurz poté zaměří na analýzu témat spojených s designem a vizuální merchandising pochopit, jak společnost může vstoupit do virtuální svět luxus a odvolání jeho identity značky. Konečný projekt bude zaměřen na realizaci e-commerce webové stránky stávajícího módní značky.Odborník v oblasti internetového módě je profesionální postava, která vypadá do budoucna. Vzhledem k rostoucí poptávce na rozvíjejících se online prodeje sektoru, Istituto Marangoni vytvořil mistr v digitální módní design propojit módního průmyslu s online světem. Přes pokročilou znalostí web marketing a digitálních médií a trendů v oblasti mezinárodní, se specializuje na digitální způsobem rozvíjet nové strategie, jejichž cílem je podpořit image značky, v souladu s jiným produktem a klientskými cíle. Na konci kurzu, odborníci mají spoustu rolí, které by mohly na trhu práce, jako jsou: od správy webového agentury pro práci s časopisy "nebo" módních firem redakce dosažení vertikální eCommerce portály.Další pracovní příležitosti patří: digitální umělecký ředitel digitální brand manager, web módní návrhářka Customer Intelligence manažer, internetový obchod manažer, webový vizuální merchandising, web marketing specialista a sociální sítě koordinátora. ... [-]


Magistr Jemného šperku

Istituto Marangoni
Campus forma 1 rok October 2017 Itálie Milán

Kurz je určen pro ty, kteří již mají titul a portfolio, které obsahuje příklady šperku. Studenti se učí designu ... [+]

Mistr ve výtvarných šperku

Kurz je určen pro ty, kteří již mají titul a portfolio, které obsahuje příklady šperku. Studenti se učí navrhovat šperky sbírky, které kombinují kreativitu, výzkum a inovace. získat pokročilé znalosti italské a mezinárodní tradicí výroby umožňuje studentovi vytvořit šperky, které je v souladu s aktuálními trendy na trhu a s image značky požadavků. Počínaje studiem materiálů používaných v jemné šperky a používání kreslicích nástrojů pro vizuální reprezentaci svých představ, bude student prohloubí analýzu šperku s cílem vyvinout nové návrhy zaměřené na moderním trhu. Studie projektu, který odkazuje na mezinárodní jemné šperky společnosti, umožňuje studentům studovat vlastnosti excelence v procesu a produktu ve vztahu ke značce.Student bude pokračovat používat tvůrčí přístup a vytvořit kolekci šperků zaměřený na současném trhu pro přední firmy v odvětví 'Made in Italy' jemné šperky. Tato práce bude zahrnovat i vytvoření prototypu v dílně prostřednictvím rozvoje všech fázích vývoje projektu, od grafického designu a vizuální 3D návrhy na výsledné konstrukci. Kromě toho bude student získat znalosti o výzkumných metodik, managementu a marketingu. Návrhář a výrobce šperků má kompletní znalosti o teoretických a technických dovedností v jemné šperky konstrukce a výroby. Tento profesionální je umělec, šperky výrobce a designér, který se může vyvinout sbírky v souladu s mezinárodními profesními standardy. kreativní jedinec splňuje současné požadavky trhu a image značky zákazníka pro koho pracují.Chápou každé fázi výrobního procesu, s přihlédnutím marketingové strategie a řízení, stejně jako komunikace a propagace výrobku. Návrhář a tvůrce šperků práce na volné noze, nebo alternativně v jedné z mnoha společností, které se zabývají módou a luxusních šperků v národním a mezinárodním kontextu. ... [-]