Magisterské studium Móda - Magisterské studium Móda hledejte zde!

Magisterské studium Móda - Zde naleznete magisterské studium Móda

Móda

Magisterské studium módy je pro ty studenty, kteří fandí hezkému a zajímavému oblečení, a kteří rádi využívají svou fantazii a talent k jeho výrobě - od klobouků před všechny typy kostýmů až po boty. Magisterské studium módy studenty seznámí s tím, jak je móda propojena s jinými oblastmi jako jsou styl, módní design a módní kolekce, stejně jako módní průmysl a mediální zprostředkování.
 
Móda je fenomén mající své místo v každé civilizaci a její počátky sahají několik tisíc let zpátky do minulosti. Vysoce uznávaná profese módních designerů a stylistů vyžaduje bohaté znalosti v různých oblastech. Například módní designér, módní žurnalista a každý, kdo pracuje v oblasti módy, musí mít vzdělání v umění, kulturním dědictví, historii, estetických teoriích na jednu stranu a na druhou stranu být kreativní a mít schopnost přijít s individuálními a novátorskými nápady a koncepty. Magisterské studium módy studentům dává možnost porozumět fungování všech těchto aspektů a osvojit si jejich základy.  
 
Máte-li ambice vytvořit vlastní originální módní kolekci nebo se stát součástí módního průmyslu, prohlédněte si popisy studijních programů módy níže na této stránce. Najdete magisterské programy módy nabízené na univerzitách po celém světě. Vykročte za svou budoucí kariérou v oblasti módy již dnes!

Čtěte více

Titul Magistra V Oboru řízení Podniků A Módní Design

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Naučte se, jak spustit módní projekt a objevovat obchodní stránku průmyslu. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Co se stane, když mám značku projektu, velmi jasný vesmíru a světovládu podnikání, ale nemají dostatek informací o odvětví módy a všechno kolem vás? nebo to, co se stane, když jsem studoval módu, vím, že výrobní procesy, ale já jsem zastaralé v nových průmyslových procesech, a to jak v designu a módních? Jak mám postupovat v případě, můžete aktivovat již existující značku, nebo otevřít nový obor podnikání v rámci značky, která již funguje, ale je třeba oslovit širší publikum? Tento magisterský studijní klade za cíl spojit moderní způsob, jak teoretickou a praktickou ruka profesionály reagovat na ty, kteří s jednou nohou v módním průmyslu nebo třeba dokončit nebo aktualizovat jejich výcvik. Tito odborníci budou sdílet s našimi studenty veškeré své know-how v oblasti všechno kolem módy z hranolu 360 (módní kultury, módní komunikačního, výprava řízení atd) zaměřenou na optimalizaci činností a dosáhnout výhod při zahájení projektů ( Módní Start-up) nebo projekty, které potřebují renovaci, mistr v oboru management a oděvního designu si klade za cíl kreativity jako výchozí bod jakéhokoliv módního projektu, popisovat stejný čas každý z rolí různých odborníků podílejících v řetězci, pochopení víceoborovost v rámci módního průmyslu, a mohou vytvářet a spravovat správné vybavení pro náš projekt. Master in Management a módní design ESdesign je unikátní, protože je navržen z nové výchozí bod nové vědomostní základny, která se zaměřuje na on-line trénink, jediný formát, který může reagovat na měnící se svět a všestranný jak je tomu v odvětví módy. Cílem je vyškolit odborníky pro práci v sektoru rostoucí 2.0, který poskytuje nový a rychle se módní průmysl. CÍLE Hlavními cíli tohoto programu jsou: Vyškolit odborníky schopné řídit, design a realizovat projekt Fashion autonomně, nebo schopné podílet na specializovaných rolí definovaných pro každý zúčastněný tým. Make znalý student módní kultury, z jejího podnikání, historických a kulturních aspektů, prostřednictvím svých technických komponent a jeho použitelnost. Poskytnout vizi módy a moderní, udržitelné, konkurenceschopné a především přístupné nových odborníků, z nichž mnohé budou tvořit internetové odvětví. Poskytnout nezbytné odborné dovednosti rozvíjet strategické tvůrčí směr. Cross kreativitu a módní marketing se dostat správné strategie v závislosti na účelu. Značka Význam. Cvičení kreativity a inovací dovednosti: strategický plánovač v kreativních odvětvích. Podpora podnikání a podnikatelských dovedností řídit projekty na úrovni rozpočtů, organizační schémata, řízení dodavatelů a plánování. Představy o návrhu poskytnout každý jeden z kroků, jak dát život a formují do sbírky z dvojitého teoretického i praktického hlediska. Díky praktického designu a základních cviků tutorovanými módních návrhářů z aktivní uznávaný v rámci odvětví. Získat dovednosti, znalosti nových koncepcí a nových obchodních modelů v tomto odvětví. Zavést marketingových nástrojů: formuláři můžete vyplnit značku tvrzení a hodnotu, na jehož území se nachází a jaké jsou jeho základní podstaty. Představy o designu, zpracování obrazu a digitálních nástrojů. Komunikace 2.0 (pověst a vliv) a e-commerce. Vše, co je třeba pochopit digitální prostředí a dialog s ofsajdu prostředí a módního světa. Na konci kurzu budou mít studenti materiál vytvořený vyvinout digitální portfolio, které jim umožní podporovat sebe na pracovišti. Studijní plán Master in Management a oděvního návrhářství je strukturovaná od jsou tyto předměty a oblasti integrován do křížové projektu zpracovaného po celé délce předmětu: Módní průmysl Módní průmysl je široký pojem, ve kterém jsou rozdílné znalosti příslušného odvětví, jak se měnil jako textilní kultury v ceně, organizace průmyslu, fázích návrhu, výroby, distribuce a komunikace. Tento modul také vyzkoušet čistě textil aspekty, jako jsou typy tkaniny, oděvy, a barevné aspekty. Eco módu a udržitelnost, nové hodnoty pro módní firmy, KM0, Slow Móda, módní a solidarita bude také pracovat. umělecký směr, zpracování obrazu Přehled kroky k vytvoření digitálního obrazu z Adobe balíčku nástrojů. Pojmy grafického designu aplikovat na módy komunikace. To umožní studentům řešit snadno vytvářet fotografické dokumenty pomocí Photoshopu. Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava Projekt vedoucí konstrukce a kreativní ředitel designu je průmysl profesionální návrhy orchestr módní značka, takže vše, co je v rovnováze, ze organizaci sběru, jeho DNA, hodnoty přenášeny (nejen estetický) význam místě prodeje, komunikace a obrazových návrhů ... a vše, co by měl obdržet souhlas. Tento modul začne analyzovat a pracovat módní kolekce z oděvu, jeho rozsah a strukturu. Vztah tělo, design a vzor. tématy tisky, vyšívání a zdobení oděvu a specifičnosti pleteniny se také pracovat. tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing V tomto modulu se učíme rozvíjet kreativní strategie vést procesy a marketingové aktivity, kterým se stanoví její zásady a zároveň představit skutečné příklady a navrhnout své vlastní strategie na podporu naši kreativitu. Veřejné koncepty, terč, ventilátor a další klíčové pojmy potřebné práce. Projektové řízení projektanta s vlastní značkou nadnárodní společnosti. V tomto modulu jsme také představí světové trendy: jak fungují, aktivace klíčové momenty, Hype a Megatrends. Trendy a earlyadopters. móda kultura Tento modul bude hodnotit kulturní a sociologické aspekty módy: Historie a sociologie módy, což vede značek a návrhářů, městské projevy móda, módní vlivných a nové způsoby porozumění podnikání, a to jak v režimu offline a online. Profesionální musí mít módní módní kultury, a v tom spočívá do značné míry klíč k jeho úspěchu v tomto odvětví. Adresa v módním designu. Sbírka designu V tomto modulu Zkuste nastavit módní kolekce, podle cílových hodnot, styl a značky. Budeme také pracovat jako sbírka vzniká: od konceptu do sbírky. A počáteční výzkumné téma. Struktura sbírky. Briefingy a časy. Barva a tkaniny v kolekci. Barevné grafy a harmonie. Výběr a vyváženost látek v kolekci. Druhy látek pro oděv. Soudržnost a vyváženost sbírky. Sběrného boxu. Vzorníky, technické specifikace výrobku a escandallos. Digitální nástroje. portfolio Tento modul umožní studentům řešit snadné vytváření vektorové Illustrator dokumenty (nákresy, technické údaje), pro použití jak v designu a propagační činnost (přehledy aktualit, sociální média ...). mini-projekty s jasnou k rozvoji každého z projektů navržených vzdělávacích cílů vzniknou. Podpora bude poskytována do jiných oblastí mistra provádět průběžné vyhodnocování projektů, stejně jako portfolio pro závěrečnou práci mistra, pro které bude student vyškolený v technikách digitální prezentace. Módní design a trh. značky Tento modul bude zacházeno módních kolekcí od značek a jejich stylů a segmenty, tematické pracují na pochopení různých trzích kapsle: sbírka v závislosti na společnosti, výroby a distribuce. Small Business na masový trh. opotřebení Street, džíny oblečení a džínové vesmíru, luxus a značku. Couture a party kolekce pro muže, dětské kolekce. Komunikace a média V tomto bloku budeme analyzovat stávající komunikační formáty. Z interní paměti na externí agentury oddělení. Z tiskové zprávy a press kitu na interní komunikaci. korporátní komunikace, příležitostnou a zkušenosti. Stejným způsobem, budou analyzovány a studoval v detailu média, online a offline, klíč v módním světě. Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování Digitální architektura. platformy sociálních sítí a detail prostřednictvím případových studií. Význam Facebooku novosti snapchat. silné a slabé stránky každého a pojímání strategií 360 bodů. Příklady a pokračovat v budování jasný plán týkající se digitálního prostředí. Stejným způsobem tento modul seznamuje studenty s metodologií a nástrojů pro měření a analýzu provozu on-line přítomnost. Digitální prostředí a nové zaměstnání v módě. Od strategie k taktice online. Diplomová Práce Kromě překonání kreditů různých modulů, všichni studenti musí vytvořit konečný projekt, který se skládá z osobního výzkumného projektu, provádění a vývoje z obsahu na které se vztahuje. Master class podle: - Krizzia Robustella (Módní návrhář, vlastní značka) relace, která bude dávat Krizia v ESdesign se bude diskutovat o tom, jak přežít jízdu na značku a obchod, jak dvě sbírky ročně jsou překonány, jak vzniká sbírka, a co se stane, až se šaty jsou zavěšeny v obchodě a také na (Krizia je velmi aktivní na internetu, a to zejména v Instagram). nám také diskutovat výzvy a budoucnost malého streetwearové štítku a podpis. - Aurora Balboa (Designer příslušenství a Bimba Lola) - Enric Marti (Vítěz módní výstřelek 2015 a junior designer Del Pozo) Zasedání se zaměří na možnosti, které nabízí módu pro nově vznikající návrháře, a budeme hovořit o svých zkušenostech, jak postavil svou první kolekci a jak čelí práci jako kreativní v skvělá značka jako Del Pozo. - Jaume Vidiella (Módní stylista stiskněte a brána) Kurikulum je rozděleno do čtyř modulů. Předměty tvořící osnovy jsou rozděleny takto: TÉMATA ECTS Módní průmysl 5 umělecký směr, zpracování obrazu 5 Adresa v módním designu. tvůrčí procesy, design analýza zástava 5 tvořivý směr a trendy. Kreativita a marketing 5 móda kultura 5 Adresa v módním designu. Sbírka designu 5 Digitální nástroje. portfolio 5 Módní design a trh. značky 5 Komunikace a média 5 Prostředí 2.0: Sociální sítě, metriky a polohování 5 Diplomová Práce 10 CELKEM ECTS 60 Požadavky Doporučená profil Tento mistr je zaměřena na lidi, kteří splňují následující profil: Absolventi oděvního návrhářství Absolventi jiných oborů designu (grafika, interiér, průmyslové ...) Absolventi v komunikaci vědy Absolventů výtvarného umění Absolventi ekonomie a managementu Absolventi audiovizuální komunikaci Podnikatelé nebo podnikatelé, kteří si přejí založit vlastní projekt Fashion Profesionální odvětví módy, s dalšími vyššího vzdělání s praxí v oboru módního návrhářství a / nebo tvůrčí prostředí v odvětví, kteří mají pocit, zájem o digitální módní vesmíru (započitatelný akademických osnov a / nebo Porfolio, kteří se cítí zájem digitálním módním vesmíru). V případech, kdy student akredituje předchozí vysokoškolské vzdělávání k procesu akreditace vysokoškolským vzděláním, akademický výbor bude hodnotit životopis a portfolio kandidáta a osnovy vyplněný, což by mělo udržet přiměřenou rovnocennost existující studie stupně ve stejné oblasti. Stupeň Lidé, kteří projdou hodnocením programu získají dvojí titul: kurz na ESdesign - Superior School of Design v Barceloně hřiště na Mezinárodní univerzita ve Valencii, který připsána je jako profesionálové v specialitou studoval. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří tento mistr může rozvíjet svou kariéru v následujících oblastech: Módní průmysl. Marketingové a komunikační oddělení v módních firem. Na volné noze odborníci, podnikatelé, začínající firmy, uvedení do provozu společnost, kteří chtějí utvářet jejich osobní projekt Profesionálové a aktivní projekty se značkami, které chtějí rozvíjet, nebo oživit svůj obchodní model. Profesionály, kteří hledají recyklaci, nový vzhled. Návrháři, kteří chtějí rozvíjet své vlastní módní značku nebo doplňky stravy obsahující tvůrčí vizi své strategie oblasti sběru. Profily s marketingovými a vůdčích schopností, kteří hledají podnik do módy vesmíru a ostřelování operaci. Společnosti, které potřebují aktivaci na nový řádek nebo některou z jejích budoucích projektů. Ti, kteří hledají hluboko do kvalitativních výzkumných směrů a trendů-forescasting provést konzultaci strategie značky a inovace. Stručně řečeno, každý, kdo chce, aby se stal odborníkem v oblasti správy a odborné definice ochranná známka ve světě módy. [-]

Masters V Příslušenství A Módních Doplňků

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 2 semestry September 2017 Španělsko Barcelona

Kurikulum zahrnuje celý proces vytvoření kolekce, na základě kreativního konceptu k rozvoji podnikatelského plánu, který podporuje životaschopnost něj. [+]

Jazyk výuky: španělština Boj o expanzi na trhu velkých značek, které určují potřebu společnosti nabízet a rozšiřovat svou nabídku produktů a služeb s novými liniemi a oděvních doplňků. Ins se staly páteří ekonomiky módy. Nejste příslušenství, jsou prvky, které definují vzhled a osobnost daleko za oblečení. Módní doplňky jsou produkt, který nejlépe komunikuje styl a je také jedním z hlavních nástrojů, které nejlépe definuje koncepční identity a značky estetiku. Proto je důležité používat tradiční nástroje a nové stvoření v designu výrobku, který musí soutěžit ve stále postava specializované a oděvních doplňků designu profesionální s odbornými znalostmi a rozhodnutí o módě, a kapacita zvyšování a složitější. Cíl: Poskytnout studentům potřebné, aby mohli úspěšně řešit celý proces návrhu a výroby každé trati, příslušenství a módních doplňků, se zvláštním důrazem na oblasti školení boty a kabelky. Kurikulum zahrnuje celý proces vytvoření kolekce, na základě kreativního konceptu k rozvoji podnikatelského plánu, který podporuje životaschopnost něj. [-]

Magistr V Módních A Vizuální Merchandising

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Master in Fashion styling & Visual Merchandising programu, zkoumá roli módní stylista-ten, kdo vybírá oblečení pro módní úvodníky, reklam, hudebních klipů, atd-podél roli vizuální obchodním domům, ten, kdo vytváří trojrozměrné módní displeje s cílem poskytnout zákazníkům čerstvé zkušenosti v obchodě. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Dívej se. Zvolte. Combine. The mistr v módních a vizuální merchandising Program zkoumá roli módní stylista-ten, kdo vybírá oblečení pro módní úvodníky, reklam, hudebních klipů, atd, vedle úlohy vizuálního obchodním domům, jeden kdo vytvoří trojrozměrný módu se zobrazí s cílem poskytnout zákazníkům čerstvé v obchodě zážitky. Program navrhuje sloučení těchto dvou rolí k vytvoření nové profesní profil: že o "vizuální módní značky komunikátoru," který řídí vizuální komunikaci módní značky. Jak jste studovat, aby se stal vizuální komunikátor módní značka, naučíte se vyjádřit identitu a hodnoty dané značky prostřednictvím vizuálních nástrojů, vyprávění a vytvářejí působivou vizuální jazyk pro značku. Budete analyzovat vizuální merchandising strategie, výlohy, půdorysy, pro showroomy, koncepce obchody, monobrand obchody a obchodní domy. Během svého ročníku na Domus Academy, budete rozvíjet svůj vlastní teoretickou, analytickou a praktický přístup směrem k otázkám souvisejícím s specifický segment módního stylu a vizuální merchandising poli. A budete získávat přímé zkušenosti s prací se špičkovými odborníky a prestižních značek. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v módním designu, designu, fotografie, architektura, komunikace, nebo jiných příbuzných disciplín. To je také zaměřen na mladé profesionály, kteří pracují v oblasti průmyslového designu a publicistiky, a na ty, kdo pracují v médiích kancelářích módy, módních či vizuální merchandising společností. Majitelé módních ateliérů a společností mohou také zapsat zlepšit jejich dovednosti v módních a vizuální merchandising. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Vytvořit vizuální strategickou jazyk pro módní značku Vypracovat koherentní vizuální zobrazení merchandising Získat a aplikovat pokročilé teoretické, analytické a kritické poznatky o otázkách souvisejících s konkrétním segmentu v módní styl, vizuální merchandising a komunikace značky oblasti Program Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Poznávání historických, současné, psychologické, antropologické a sociologické aspekty módního fenoménu Learning Management a marketingové strategie pro módní a luxusní společnosti Rozvoj dovednosti s vizualizací a grafický rendering Zkoumání metody a nástroje pro módní výzkum a designu Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding svou vlastní práci a rozvíjet své profesní identitu Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektech vztahujících se k módní styl a vizuální merchandising. Některá možná témata dílen patří následující: Vytvářejte buď skutečný módní editorial pro tisk nebo on-line časopis, nebo návrhů na reklamní kampaně. Vypracovat koherentní vizuální zobrazení od návrhu až po realizaci. Analýza verbální a neverbální DNA za luxus značky a artikulovat své základní hodnoty v zájmu rozvoje nových rozšíření (tj, výrobků nebo kategorií výrobků) v rámci značky. Získejte pohled zasvěcený o klíčové roli módního kupujícího. Filtruje se přes nabídku produktů a vyberte správný mix zboží, které by mohl prodávat v dostatečném množství k dosažení cílů maloobchodníkem Zisk-marže. Podporovat módní projekt pomocí off-line a on-line komunikace a reklamy a propagačních akcí. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Internship Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. společnosti Několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Master in Fashion styling & Visual Merchandising programu, aktivně účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: 10 Corso Como, Bonaveri, budoucí koncepce Lab, GQ, Moncler, Marni, Moschino, Patrizia Pepe, záhybů Prosím tě, Stone Island, Salvatore Ferragamo, MUUSE, Trussardi. [-]

Magistr V Módě Komunikačním řízení

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 1 rok February 2017 Itálie Milán

Magisterský kurz módní komunikační management si klade za cíl vytvořit profesionální schopen pokrýt role spojené s komunikací v podnicích v rámci módního průmyslu, které spravují značek, nebo outsourcing agentur. Studenti se seznámí s životně důležitých činností těchto společností, jako je například vypracování tiskové zprávy a reklamní materiály, rozvíjení a udržování kontaktů s tiskovými odděleními, udržování vztahů s veřejností ... [+]

Magisterský kurz módní komunikační management si klade za cíl vytvořit profesionální schopen pokrýt role spojené s komunikací v podnicích v rámci módního průmyslu, které spravují značek, nebo outsourcing agentur. Studenti se seznámí s životně důležité činnosti těchto společností, jako je například vypracování tiskové zprávy a reklamní materiály, rozvíjení a udržování kontaktů s tiskovými službami, udržování vztahů s veřejností, a event management. Ostatní odborné otvory v této oblasti zahrnuje odbornou komunikaci prostřednictvím médií, jako jsou časopisy, on-line portály a televizi, a konstantní komunikace založené na speciálních akcích a celebrit. Kurz učí studenty, aby mohli řídit každou fázi komunikačního plánu, stejně jako řídit tým různých profesionálů, kteří jsou součástí komunikační sféry v rámci módního průmyslu. Kariérní možnosti Fashion Communication Manager, události manažer Public Relations Manager Press Office Manager, módní editor, strategický plánovač, webového obsahu kurátorka, digitální stratég, móda a celebrity stylista, výzkum konzultant, vizážistka. Některé z předmětů vyučovaných v tomto programu - Mezinárodní & módní trhy - Luxury Marketing & Licensing - Fashion Communication & Web Fashion - antropologie a sociologie Fashion - Módní Žurnalistika & Web Editace - Styling a střelba - Tisková kancelář & Public Relations - Fashion Graphic Design Internship příležitosti Kariéry a vnější vztahy na Accademia del Lusso je velmi aktivní při vytváření kontaktů s významnými podniky z odvětví, aby umožňoval studentům najít možnosti stáží. Vstupní požadavky Vhodná znalost angličtiny: prokázána formálním potvrzení nebo Skype jazykové rozhovoru 3-leté vysokoškolské vzdělání (pro studenty, kteří mají non-italské kvalifikaci, to je požadavek mít dokončenu nejméně 15 Celkový počet let školní a univerzitní vzdělání) [-]

Master Of Business Módy

Rutgers Business School - Newark and New Brunswick
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké Newmarket

Rutgers Business School Master of Science in Business módy je špičkový program, který vás připraví na vzrušující obchodní kariéru v módním průmyslu. Překlenutí mezery mezi tvůrčí nadšení a obchodní prozíravost, bude náš program poskytne vám s vědomím, budete muset umístit sebe být klíčovým hráčem v průmyslu-to vše v místě, které je jen několik minut od módní středu světa, New York City. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Rutgers Business School Master of Science in Business módy je špičkový program, který vás připraví na vzrušující obchodní kariéru v módním průmyslu. Překlenutí mezery mezi tvůrčí nadšení a obchodní prozíravost, bude náš program poskytne vám s vědomím, budete muset umístit sebe být klíčovým hráčem v průmyslu-to vše v místě, které je jen několik minut od módní středu světa, New York City. Jako student v našem programu, budete se zapojily do přísné a příslušným vzdělávacím programem a mít přístup k renomovaným, world-class fakulty a profesionálů. Ať už jste připraveni proniknout do obchodní kariéru v oboru, jsou kreativní design podnikatel, nebo průmysl veterán, Master of Science v podnikání oděvu vás připraví být lídrem v oboru. [-]

MSc International Fashion Marketing

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Campus forma Denní studium 12 - 16 semestry January 2017 Spojené království Londýn

Uspět na další úroveň s praktickou a tvůrčí magisterského studia. Zaměřte se na klíčové pojmy a principy módní marketingu spolu se současnými mezinárodními otázkami, integrovaným způsobem komunikace, globální marketing a řízení značky. [+]

Uspět na další úroveň s praktickou a tvůrčí magisterského studia. Zaměřte se na klíčové pojmy a principy módní marketingu spolu se současnými mezinárodními otázkami, integrovaným způsobem komunikace, globální marketing a řízení značky. Popis programu Rychle-chodil, vzrušující a inovativní, bude MSc International Fashion Marketing poskytnout vám s mezinárodní obchodní znalosti spolu s tvůrčí a praktické marketingové zkušenosti uspět v dnešním stále více konkurenčním a globální módní průmysl. Jedinečný design Náš program je vybaven širokou kurikulum se zaměřuje na základní pojmy a principy módní marketingu a následně poskytuje odborné zaměření na současných mezinárodních otázkách v rámci módní marketingu, logistiky, nákupu a merchandising, módní obchodní analýzy, integrovaným způsobem komunikace, spotřebitelské postřehy, marketingové plánování, řízení značky. Navržen tak, aby napadat a inspirovat, náš program je intenzivní a akademicky náročné. Budete analyzovat relevantní akademické teorie a aplikovat modely, nástroje a techniky, aby skutečný módní marketingové situace. Budeme povzbuzovat, abyste kriticky rozvíjet nezávislé, zvídavé a kreativní přístupy ke strategickému móda marketingové otázky a problémy. Můžete začít v září nebo v lednu v naší Glasgow nebo Londýn kampusu. EPAS akreditované MSc International Fashion Marketing je akreditována Evropské nadace pro rozvoj managementu programu Accreditation Scheme (EPA), a je jediný program, módní po celém světě získat tento rozdíl vysoce kvalitní vzdělávání. Stanoví podle mezinárodních norem. GCU je jedním z pouhých 69 mezinárodních institucí, aby EPAS akreditaci, a byl svěřen EPAS pro své výjimečné závazek k etice, odpovědnosti a udržitelnosti (ERS) pořadu jednání. EPAS akreditace je klíčovým úspěchem Glasgow škola pro obchod a společnost (GSBS) a dává MSc IFM absolventů jistotu, že budou vybaven dovednosti a znalosti potřebné k úspěchu v módním marketing průmyslu, stejně jako je mezinárodně uznávaná pro své vynikající magisterské vzdělání a zkušenosti. CIM Akreditovaná Chartered Institute of Marketing (CIM) je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. Glasgow School pro obchod a společnost spojila své síly s CIM dát našim studentům příležitost získat CIM odbornou kvalifikaci, kterou jejich multifunkčním Award Pathway (mapa). CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a MAP s našimi vlastními stupňů zajišťuje, jsme se vybavit naše studenty s nejlepší příležitosti pro úspěšné marketingové kariéru. Přehled kurzů Tento program byl navržen v konzultaci s průmyslem nabídnout znalosti a dovednosti potřebné, aby se rozdíl v mezinárodní módní marketingu aréně. Univerzita je hrdá na vytvoření přátelského a vysoce podpůrné výukové prostředí pro všechny své studenty. My začlenit nejnovější akademické marketingové myšlení a teorie s cílem zajistit program náběžné hrany ve všech ohledech. Všechny vyučování a učení na programu je podporováno ostří e-learningových technologií. Výuka je dodáván v malých skupinách, které umožňují studentům rozvíjet své vlastní prostředí sdílené učení a pro individuální studium je třeba řešit instruktory. Moduly jsou navrženy tak, aby se přímo vztahují k real-svět podnikání a dát studentům možnost dozvědět se o možných profesních oblastí. Program poskytuje studentům možnost účastnit se mistrovských kurzů z marketingových odborníků a vedoucích představitelů průmyslu. [-]

Ma V Módě A Luxusním řízení Podniku

Global Business School Barcelona
Campus forma Denní studium October 2017 Španělsko Barcelona

Reagovat na složité a rychle se měnícím světě módy a luxusní obchodní vedení s tímto inovativním a komplexním programu absolventa. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Reagovat na složité a rychle se měnícím světě módy a luxusní obchodní vedení s tímto inovativním a komplexním programu absolventa. MA v módního průmyslu a Luxury Business management v Barceloně je určen pro studenty, kteří mají zájem v oblasti prodeje, marketingu a managementu v oblasti módy a luxusního zboží průmysl. Toto odvětví je komplexní, globální a vysoce konkurenční. Je proto požaduje absolventy, kteří mohou efektivně reagovat na neustále se měnící se úkoly definováním nové strategie pro zajištění úspěchu na trhu. Módní a luxusní zboží společnosti v Evropě a na celém světě se neustále hledají lidi schopné tvořivosti a řízení - nová generace manažerů, která by vyhovovala specifickým požadavkům tohoto odvětví. MA v módní Business Management a Luxury Business Management na Global Business School Barcelona je specializovaný magisterský titul ve Španělsku přípravu studentů na mezinárodní kariéru ve velkých i malých firem po celém světě v oblasti módy a luxusu. Tato vzrušující kurz vás seznámí se základní principy marketingu a strategií, které mohou být použity na módu a luxusní produkt nebo službu. Témata jsou dodávány odbornými instruktory s profesionální zkušeností v oboru. Tento stupeň se zaměřuje na utváření a rozvíjení kompetencí manažerů schopných pochopit pravidla módy a luxusního zboží průmysl. Španělsko je domovem pro některé z největších módních společností na světě, jako je Inditex a Mango. Navíc, každý rok, Barcelona je možné takové události jako Barcelona design Hub, v Barceloně Fashion summitu (odborné konferenci se zaměřením na aktuální problémy v módního průmyslu), Barcelona mezinárodní textilní veletrhu (TIB) a Barcelona Svatební Week. Třída Language Angličtina DOBA Jeden akademický rok. V závislosti na výchozí čtvrtletí to může trvat 9 až 12 měsíců. Uzávěrka přihlášek Žádosti jsou přijímány po celý rok. Studenti mohou začít studovat jejich MA v komunikacích a budoucí marketingu v říjnu lednu a dubnu. Studenti, kteří nejsou občany Evropské unie, jsou povzbuzovány, aby dříve, aby bylo dostatek času na zpracování studentské vízum. Rozvrh Od 7 hodin do 9 hodin, 2-3 dní v týdnu, v závislosti na čtvrtletí. Vstupní požadavky Kvalifikovat pro vstup na tento stupeň, je třeba: - získaly diplom nebo ekvivalent bakalářského nebo vyššího stupně, nebo mají nejméně tři roky pracovních zkušeností; - Poskytnout doklad o znalosti anglického jazyka; - Dokončit všechny potřebné formuláře pro přijetí a předložit všechny potřebné dokumenty [-]

Magistr V Pořádání Akcí

ESODE
Campus forma Denní studium Kombinované November 2017 Španělsko Madrid

Tento vzdělávací program umožňuje studentům zvládnout všechny aspekty komplexního organizaci události, od koncepce až po vyhodnocení, a to prostřednictvím strategie, implementace, výroba, realizace, optimalizace rozpočtu, logistika, post-produkce a ukončení projektu. [+]

Včasná registrace slevy Tento vzdělávací program umožňuje studentům zvládnout všechny aspekty komplexního organizaci události, od koncepce až po vyhodnocení, a to prostřednictvím strategie, implementace, výroba, realizace, optimalizace rozpočtu, logistika, post-produkce a ukončení projektu. Pokud chcete trénovat jako profesionál v oblasti pořádání akcí v praktické a osobně, hlavní program je vaše nejlepší volba. Obsahuje také nezaplacené povinné prestižní agentury nejlepší postupy v odvětví. CÍLE Sektor odborné akce musí být specialista s vůdčí schopnosti, respektu k rozmanitosti, pružnost v jednání, velkorysost, koordinační schopnosti, jemnost a inteligence komunikační prostředek pro volby. Tento program má tyto cíle: Analyzovat strategický význam živé komunikace v rámci organizace, jako způsob polohování a vztah se svým publikem za účelem dosažení stanovených cílů. Poskytnout nezbytné dovednosti pro řízení událost, jako je firemní image, media relations, reklama, on-line komunikace, PR, mimo jiné správně. Poskytnout studentům nástroje potřebné k návrhu komunikačního plánu použít na celou organizaci události jakémkoli odvětví nebo oblast a zároveň posílit jejich schopnosti interpersonální dovednosti. Vyvinout nové techniky a nástroje použité na organizaci akcí a osvědčených postupů pořadatele ve svých vztazích s dodavateli a zákazníky. AUDIENCE Studenti s univerzitním diplomem nebo pracovní praxe, kteří si chtějí doplnit své vzdělání a zvýšení jejich profesní příležitosti vyniknout a úspěšně řešit profesionální výkon v oblasti organizace akcí a komunikace. Čerství absolventi, absolventi a postgraduální studenti, kteří hledají pro specializaci přidal se k jeho kariéře, nebo chtějí rozšířit svou kariéru a vynikají v tomto odvětví. Odborníci v oblasti marketingu, médií, reklamy a PR, které vyžadují specifické datum znalosti a školení v oblasti pořádání akcí. Z těchto poznatků budou rozvíjet účinnější prodejní strategie, s níž vytvářet a nabízet nové obchodní linie a nové produkty. Profesionální sektoru cestovního ruchu. Vzdělávací akce zahrnuje nejen realizaci konferencí, veletrhů, hotely a letadel najímání, ale také zavádí kreativní koncept. * Pokud je určitý stupeň nebude požadovat, aby prokázali, že mají tři roky praxe. MODULY PROGRAM 1.. Události: typy, struktura, na trhu 2. CSR - Corporate Social Responsibility 3. Obchodní organizace v dubnu. Marketingové akce v květnu. 6 komunikační události. Osobní schopnosti 7. Nové technologie aplikuje na události 8. Událost jako nástroj firemní image v září. Kreativita v Události 10. 11 podnikání a oficiální protokol. Koučování v organizaci, etiky a deontologie. 12 Event Management Tools 13. Projektování, výroba a realizace akcí METODIKA A ZPŮSOB ESODE nabízí tento titul magisterský CLASSROOM. Teoretické a praktické kurzy vedené nejproslulejších profesionály. Přednášky národních a mezinárodních odborníků. Kontroly v lokalitách a zajímavých místech. Student bude mít možnost navštívit místa událostí plnit své pracovní metody. Systém hodnocení. Student poplatek vyšetření, individuální a skupinová práce a závěrečný projekt. Závěrečný projekt. Student bude muset prokázat u soudu všechny znalosti získané v průběhu, aplikovaný na případové studie. PRAXE Tento pán zaplatil a zaručena osnov postupy v nejlepších agentur v zemi. Tím se student tohoto Masters bude vykonávat čtyři měsíce praxe, favorizovat získávání dovedností s cílem usnadnit jejich zaměstnatelnost. Společnost je povinné vzdělávání a sledování výkonu žáka či studenta se provádí přes akademické lektora z ESODE a jiným opatrovník společností. * Studenti, kteří pracují ve firmách budou moci ověřit své postupy. CERTIFIKACE ESODE studentů, škola akcí organizátorů, po dokončení vzdělávací program bude udělen titul mistr v integrovaných ORGANIZACE UDÁLOSTI (1500 hodin) certifikovaných univerzitní Nebrija. [-]

Magistr V Módě Managementu A Designu

Marconi University
Campus forma Denní studium 12 měsíců October 2017 Itálie Řím

Master v módní Management & design poskytuje specializované kurzy a laboratorní činnosti. První úvodní část poskytuje studentům základě módy produktu, inspiraci a design, počínaje historie kostýmu a módy. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. The Mistr v módní řízení & Design poskytuje specializované lekce a laboratorní činnosti. První úvodní část poskytuje studentům základě módy produktu, inspiraci a design, počínaje historie kostýmu a módy. Druhá část, pomocí teoretických poznatků získaných z předchozích lekcí jako základ, se pohybuje směrem k praktickým přístupem, že se studentům poskytne vhled do italské haute couture tradici. Délka: 12 měsíců Kreditů: 60 ECTS (European Credit Transfer a akumulace System) KURZY DESIGN TEORIE Náčiní a metody návrhu Módní design a projekt Dějin umění, módy a kostýmní ORGANIZACE A ŘÍZENÍ Propagace a distribuce Virtuální laboratoře Laboratorní I: Vizuální prvky projektu Ed. 1 Laboratorní II: Meta - projekt Ed. 1 Laboratorní III: Cuves a povrchy: Geometrická a diferenciální analýza Ed. 1 Laboratorní IV: Digitální reprezentace Ed. 1 Laboratorní V: Materiály pro konstrukci - technologie a struktur ed. 1 Laboratorní VI: Móda, Mass Media a Fashion Show Ed. 1 Výstupů a profesní profil Jako u všech studijních programů na univerzitě Marconi, Master v módní Management & design je založen na konceptu s názvem "Výsledky Based Learning". To rozbíjí vzdělávací zkušenost do kategorií znalostí a schopností, identifikovat věci, student by měl znát a být schopen dělat po dokončení. Master Program je rozdělen pro přípravu odborníků, aby vyhovovaly potřebám mezinárodně uznávaných módních návrhářů, inovativním přístupem kombinující teoretické znalosti s praktickými zkušenostmi. Virtuální laboratoře, případové studie, přednášky a svědectví poskytnuté odborníky v oboru zajišťují velmi praktické a operativní přístup, který klade důraz na italskou kreativitu a řídící systém, který vyrobený odvětví módy má vynikající výsledky ve světě. Mistr byl vyvinut pro ty, kteří hledají odbornou přípravu a osvěžení v oblasti módy pojetí a designu, do realizace módního výrobku, na řízení a zhodnocování módní továrny prostřednictvím vhodných komunikačních a propagačních strategií. Přesněji řečeno, expert v módě Management & design budou mít možnost sledovat celý proces módního průmyslu, od plánování a projektování výrobků na činnosti marketingových, propagačních a komunikačních (např módní přehlídky, předváděcí místnosti, časopisy, atd ... ). On / ona může řídit celý životní cyklus módní produktu až po jeho distribuci a uvedení na cílovém trhu. [-]

Magistr V Luxusním Marketingové řízení

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Campus forma Denní studium 12 měsíců January 2017 Itálie Řím

Co je to móda? Co je to luxus? Móda je forma umění nebo podnikání? A luxus, to existuje ještě ve dvacátém prvním století, nebo jeho genetická mutace, které bylo uloženo šíření cenově luxus 80. let, jako prostředek k rozšíření značky, přišel ke svému konci? Master in Luxury Marketing Management odpoví na tyto a další otázky, zkoumat pozorně módní trh, jeho tlumočníky, různé obchodní modely a průmyslu komunikace. Účastníci zažít luxus koncepci v různých socio-kulturních kontextech a identifikovat strategie svádění a expanze uplatňované velkých značek na vyspělých trzích a v zemích BRIC, přes studii o monopolu vykonávaného velkých znamení luxusního průmyslu v odvětvích jako je módní, automobilový průmysl, jachty, hodinek, životní styl, potraviny a nápoje, bran. [+]

Tento program je vyučován v anglickém jazyce Vstupní požadavky: Master in Luxury Marketing Management se domnívá Žadatelé, kteří mají příslušnou míru Honours nebo ekvivalentní akademické kvalifikaci v oboru ekonomie, komunikace, sociologie, módy, tvůrčích oborů, kteří chtějí získat praktické znalosti a zkušenosti v sektoru luxusního zboží. Struktura a metodika: Mistr analyzuje módní systém jako současný průmysl, který najde velké příležitosti pro rozvoj díky novému způsobu chápání marketingového mixu: módní produkt třetího tisíciletí je sofistikovaný, ale nositelné, originální, ale nadčasová; cena je cenově dostupný, ale "duševní" diskriminační pro cíl; Distribuce je globální, a přesto udržet silnou lokální uznání s následným přizpůsobení výrobku v různých trzích; Komunikace využívá nových marketingových modelů (digitální a sociální sítě, blogy, virové komunikace, smyslové komunikace, video komunikace) a moci získané pověsti značky v mysli spotřebitele. Master in Luxury Marketing Management analyzuje luxus jako stvoření řemeslné, v důsledku tradice, inovace, know-how, kvalitu, a to jak vnitřní a vnímané. Luxus je také vyšetřován jako ekonomický nástroj, který podporuje sociální rozdíly ovlivňující rozhodování o koupi, ale také jako cvičení průmyslové moci, která vidí největší růstový potenciál. Odvětví luxusního průmyslu zkoumaného jsou: móda, design, umění, šperky, hodinky, kosmetika, cestování, ubytování, jachty, soukromá letadla, auta, privátního bankovnictví, realitní a osobní služby. Jednotka Marketing & Branding se bude vztahovat na oblasti, jako jsou například distribuční politiky, hodnoty předních světových značek v módním průmyslu, návrh životního stylu v komunikaci značky a produktu. Kurz analyzuje chování a potřeby spotřebitelů, trendy, vývoj luxusních předmětů, přístupech k marketingu, prodeje a spokojenost zákazníka na bázi internetu a sociálních médií. Studenti se naučí používat aplikace, M-stránek, a sociální média za uskutečňování mezinárodních kampaní. Spolu s antropologie, umění a módy, psychologie, teorie barvy budou studenti zkoumat současnou módu, značky a mezinárodní designéry, protagonisté současných trendů a klíčových faktorů, aby bylo možné dnes interpretovat dynamiku průmyslu a v blízké budoucnosti. Kurz zahrnuje komunikaci v módním průmyslu a předmětů, jako je strategické plánování, reklama, základy žurnalistiky, tvůrčího psaní, kopírování psaní, editaci a grafiku. Zvláště důležité jsou analýza činnosti tiskové kanceláře, média relations a public relations, sponzoring, přímá produktů a komunikace značky prostřednictvím události. Master končí závěrečnou projektu realizovaného na zvolené téma mezi seminářích a prezentovány v osobním portfoliu, zaměřené na kontrolu získané dovednosti. [-]

Absolvent V Marketingu A Módní Komunikace

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus forma Kombinované 400 hodin March 2017 Brazílie Rio de Janeiro

Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio módních odborníků schopných vytvářet a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Tento program je v portugalštině Učil Vytvořit a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. 3. Panel a Mkt s módou Home: March Třídy: úterý a čtvrtek - 19h30 do 22h30 Hodiny: 400 hodin Portugalský jazyk Popis a cíle: Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio Profesionální způsob schopni vytvářet a realizovat komunikační a marketingové strategie z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. S důrazem na brazilském scéně v jeho rozhraní s domácím a zahraničním trhu a využívání segmentů - od výroby až po zkušenosti spotřeby - kurz nabízí kurzy, které se zaměřují na komunikační a marketingové strategie, módní řetězec, chování, inovace, maloobchod, branding a kreativní ekonomiku, také představovat workshopy vedené profesionály. Publikum: Návrháři ze všech oblastí, profesionálové s školení a mírou v módě, textilu, reklama, komunikace, žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů, jakož i lidé se zkušenostmi v módním průmyslu. Témata kurzu: Kulturní: Módní systémy, rozhraní Současná móda, chování a inovace, trendy a nové scénáře, kreativní ekonomiky a podnikání; Řetěz a Fashion Market; Procesy a řízení značky. Technika: Řízení značky; Módní Marketingový plán; Strategic Marketing; Finance; Registrace známky a duševní vlastnictví; Integrovaná komunikace; Komunikační plán; Módní komunikace. Projetual: Plánování projektu Marketing a komunikace. Závěrečný stvoření projekt v módní oblasti marketingu a komunikace zkoumání různých jazycích, obsah a techniky. * IED Rio si vyhrazuje právo odložit kurz, pokud nechcete dostat se usnášet. Koordinace: Gláucia Centeno Gláucia Centeno je novinář s školení v oblasti módy. Mistr ve sděleních PUC-Rio, odborník na historii Brazílie Cândido Mendes University a podnikání filmu a televizní FGV. Vyučuje v pregraduální a postgraduální v oboru Business Administration, komunikace a designu v institucích Cândido Mendes, Senai Cetiqt, UVA a Estacio. Koordinovaná průběh Fashion Design Unipli do roku 2011 a na Fashion Center Estacio do roku 2006. Výzkumný pracovník v oblasti módy, kultury a identity, také sloužil jako manažer postgraduálních kurzů v chování výzkumu a spotřebitele Senai Cetiqt a módní design vzdálenosti ve stejné instituci. Moduly: Modul 1 - 30H Semináře: 30H se bude konat diskuse o současných otázkách trhu a setká se s průřezových témat až po postgraduální kurzy. Modul 2 - 36H Marketing a komunikace Móda - Pojmy: 18H V této věci se bude zabývat koncepty, kontext a terminologii vztahující se k oblasti marketingu, komunikace a módy. Módní kultura: 18H Disciplína současné systémy a módní fenomén rozhraní z různých oblastí poznání a módní odkazy týkající se stylů, kontextů a trhy. Rovněž se bude zabývat vztahy mezi módy a různých oblastech pro vytváření nových diskurzy. Modul 3 - 36H Řetěz a Fashion Market: 12H V tomto kurzu, budou studenti kontaktovat fungování módní řetězce a jeho specifika, textilní vlákna uvádění výrobku na trh, přes předení průmysl, tkaní, výroba, dokončovací práce, a distribuce beneficiamentos fashion produkt. Řízení značky: 12H Tento kurz představí pojetí značky, jakož i metody, postupy a nástroje řízení procesů ve vztahu k dílčích značek a produktových řad, které tvoří módní značku, vysoce relevantní v současném kontextu prvků. Význam procesu v módě: 12H od symbolické a komunikativní aspekty objektů módních související; disciplína bude zabývat výstavbu významu v produktivním sféře a vztah k předmět objekt, stejně jako výrobní podmínky, agenty, kontextech. Modul 4 - 36H Chování a inovace: 12h Spotřeba jev jako zkušeností a jejich vztah s novými chování a praxe inovací v současné společnosti budou hlavními prvky, na které se vztahuje v této disciplíně. Trendy a nové scénáře: 12H trend koncept, makro a microtêndencias. V tomto kurzu student bude mít přístup k nástrojům pro výzkum v oblasti módy, a mapování techniky a záznam trendů pro výstavbu nových scénářů. Creative Economy: 12H velký význam současné scény, bude kreativní ekonomika a podnikání je třeba řešit jako strategie schopen integrovat různé sektory a pákový místní rozvoj, z referencí identifikace kulturního a tvůrčího odvětví. Modul 5 - 36H Workshop 1 - Případ Brazílie: 12H Jeden z kurzu diferenciálů, tento modul se zaměřuje na Brazílii a jeho specifika v národním i mezinárodním módním trhu. Kurz představí kulturní a sociální moderní prostředí; výstřelky, nové chování, místní kultury a specifických územních souvislostech. Workshop 2 - TCC: Br trhu Outlook: 24H Tento workshop si klade za cíl představit diverzifikace módní segmenty v Brazílii a jeho specifika a její hlavní perspektivy, jako je luxus, lidová Market, Fast Fashion, DNA místa, e commerce, mezi ostatními. Obsah vystupoval v tomto workshopu bude reference pro vedení (Závěr práce v kurzu) TCC Modul 6 - 36H Strategický Marketing: 24H Disciplína přítomen obsahu, jako je marketing ukazatele Analysis, diagnózu a prováděcí strategie, tržní cyklus a marketingového mixu v kontextu módy. Módní plán Marketing: 12H V tomto kurzu, kroky a prvky marketingového plánu, směřující na módní oblasti budou řešeny s ohledem na situační analýzu trhu, organizační informace, analýzy spotřebitelů a taktiky tržních a provozních činností. Modul 7 - 36H Integrovaná komunikace: Tematická 24H velký význam na trhu, bude tento kurz představí různé typy komunikace (strategické, taktické a operativní) a jeho použití v současném kontextu. Charakteristika a zvláštnosti použití různých médií (TV, rádio, internet, noviny, venkovní a mobilní). Komunikační plán: 12H budou řešeny v této disciplíně krocích a prvků komunikačního plánu, stejně jako jejich přípravy a rozvoje v kontextu módy. Modul 8 - 42H Módní Komunikace: 18H Kontemplovat oblasti jako odborného tisku, reklamy, PR a akce, kurz se bude zabývat využití médií v současném světě módy, své rozmanité použitelnosti a různých platformách. Vizuální Merchandising: 12H toto discilina Student bude mít kontakt s možným diskursů týkajících se oblasti módy, stejně jako odraz a realizaci jazyka a jeho přírody jako reprezentace a komunikační objekt. Také budou prezentovány strategie pro vybudování prostorů a komunikační produkt prvky a služby, aby podporovaly zkušenosti, které posílí identitu značky a vztah s veřejností. Digital Marketing: 12h Kurz se bude zabývat specifika digitálních kanálů přímého marketingu a nástroje pro spolupráci pro budování obsahu, mimo vnímání spotřebitelů a on-line vztah. Také diskutovali o digitální obchod a marketing plánování aktivit v prostředí internetu. Modul 9 - 36H Právní a finanční aspekty podnikání: 21H pochopení finančního životního prostředí, nákladů a cen, právní ochrany autorství, duševního vlastnictví, výsad a tematické záznamy budou zahrnuty v tomto kurzu. Eco udržitelnost a sociální odpovědnost: Z 15H velkým důrazem dnes, tento obsah bude řešena v disciplíně prostřednictvím kontextu módy v současné scény z referenčních hodnot udržitelnosti a sociální odpovědnosti. Modul 10 - 36H Metodologie výzkumu 12 Úvod do základů vědecké metodologie a hlavních linií epistemological myšlení, s důrazem na současné názory. Usilovat 12H Disciplína se bude diskutovat o plánování a konsolidaci profesní kariéry v současném podnikatelském prostředí: Výuka Vysokoškolské vzdělávání: 12H Career Management. Job absolvování kurzu - 40H TCC - Dokončení práce v kurzu: 40H Tento kurz bude probíhat použity projektů marketing a módní komunikace se zaměřením na brazilském scéně, vztahující se k jedné z perspektiv a přístupů prezentovány v celém průběhu. [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Itálie Milán

Master in Fashion design vytváří kreativní praktici, kteří jsou schopni spojit teoretické znalosti, poznatky a inovativní schopnost experimentování navrhovat stylových kolekcí. Nová generace módních návrhářů, musí mít schopnost identifikovat a analyzovat současné trendy je zpracovat v podobě originálního příběhu, se snaží vyvážit individuální tvořivost s konceptem rychle se měnící módní ze světa i z trhu. Neméně důležité je vědět, jak spojit tyto prvky s pevnou znalosti designu a vizuální kultuře světě módy. [+]

Tento program je vyučován v anglickém jazyce Vstupní požadavky: Master in oděvního návrhářství vítá studenty s Čestný titul v oboru oděvního návrhářství a designéři působící v odvětví, kteří cítí potřebu zlepšit a / nebo aktualizovat podle současných přístupů výzkumu a designu. Chcete-li získat přístup k dalším průběhu je důležité dobře znát techniky oděvního návrhářství (zvládnutí základního software: Photoshop a Illustrator, technického kreslení, modelu a přizpůsobení ...). Metodika a struktura: Prostřednictvím modulární tréninku, účastníci Master in oděvního návrhářství učit od začátku, jak se vypořádat s materiály, jejichž cílem je sladit a realizovat základní dovednosti. Kurz se zaměří na technologické učení workshopy souběžně s kulturními pohledy, které zdůrazňují historické a sociologické aspekty nutné vyvinout módní projekt. Po celou dobu cesty budou studenti rozvíjet manažerské dovednosti: predispozice k týmové práce, komunikační dovednosti a spolupráci s různými odvětvími a výrobce tkanin a clothing.The mistr se zaměřuje na rozvoj projektů věnovaných konkrétním sektoru produktů zahrnujících studenta v designu a tvůrčí rozvoj podle tematických oblastí, podle osobního inspiraci nebo na specifické požadavky od společností, které se účastní studijního postupu. Master in oděvního návrhářství zahrnuje významných módních návrhářů v různých vertikálních dílnách, které následují otázky krátký, jako jsou otevřené dílny, kde učitelé slouží jako mentoři v průběhu celého procesu návrhu. Kurz se zabývá různými otázkami: koncepce a vize, výzkum, nákresy designu, barvy, materiály, vyhodnocení sběru ekonomické proveditelnosti, prototypování, prezentační a příběh. Student zkoumá kulturu současné módy tím, že studuje nápady a práci ikon, které ovlivnily čím více nedávné historie kostýmu a ty designéry, kteří jsou diktovat trendy vkusu, stylu a na trhu v dohledné budoucnosti. Studenti budou zkoumat společenských jevů a procesů mezinárodního módního světa se snaží přijít na to, jak budoucí scénáře se změní ve vztahu mezi lidmi a produkty, se zaměřením na nejcitlivějších a vnímavých oblastí. Multidisciplinární přístup Master vede studenta k proniknutí do módního průmyslu, rozvíjet celou řadu dovedností v oblasti produktového managementu a merchandising, marketing a branding, distribuce a péče o zákazníka. Master vrcholí v závěrečném projektu zaměřeného na kontrolu získané dovednosti. dovednosti získané. [-]

Magistr V Módního Průmyslu

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus forma Denní studium 11 měsíců March 2017 Itálie Florence

Master in Fashion Business je určen pro profesionály a absolventy, kteří chtějí získat odborné znalosti v oblasti nových technologií aplikovaných na komunikaci módního průmyslu. Florencie, s jeho akcí Pitti Uomo, Pitti FILATI, Pitti Bimbo a Vintage je uznávána po celém světě jako centrum italského módního průmyslu a kompletní módní výrobního procesu, ze suroviny do objektu módy na displeji, který integruje pokročilé technologie, tradiční techniky a řemesel ve prospěch produktů a inovativních komunikačních služeb. IED Florence je sám doma expertů ze všech dynamiky módního průmyslu, módní Business Manager, který je schopen se vypořádat s módní řízení obchodní činnosti, módních akcích, public relations, reklama, vydavatelství, nová média (tisk, web, TV). [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Tento program je vyučován v anglickém jazyce Vstupní požadavky: Master in Fashion Business Welcome absolventy ti, kteří získali diplom v soukromých školách na akademické úrovni v oblasti módy, komunikace a marketingu, a mladé profesionály se zkušenostmi v oboru. Metodika a struktura: Master in módního průmyslu má jako svůj primární cíl rozvoj dovedností a profesních dovedností (kreativní a komunikativní) účastníků přes kritické, analytické a nepřímého přístupu k módní systému a experimentální metody výuky, který spojuje teorii a praxi. Kurz zahrnuje studium a analýzu kulturních, historických a socio-ekonomických prvků, které definují svět současné módy. Program je strukturován tak, aby poskytovat příležitosti pro studenty pracovat s italskou módní značku na skutečných případů, a vyšetřovat, spolu s designéry a profesionály v současné módy systému, znalost celého procesu komunikačního průmyslu. Zvláštní pozornost je věnována integrované strategie, které stále více zahrnují použití nových médií a sociálních médií. Kurz je zaměřen na využití digitálních médií a virových komunikačních technik. Studenti zkoumat kriticky témat designu a řízení a jak pracovat v týmu. Téma módy je zkoumána ve všech jejích formách: historie, komunikace, marketing, sémiotika, vizuální komunikaci. Zvláštní pozornost je věnována módních akcí (výstav, módních přehlídek, akcí v showroomech ..) a jejich komunikace prostřednictvím tiskové kanceláře, se zaměřením na role všech zúčastněných odborníků (PR, stylisty a fotografové) a jejich interakcí. Tyto pojmy jsou zkoumány a uvedeny do praxe prostřednictvím tříd na základě konkrétních projektů a spolupráce se společnostmi. Dovednosti získané účastníky patří pořádání akcí a jejich efektivní komunikaci prostřednictvím strategického přístupu a podrobného kritického rozboru, který lze aplikovat na každý projekt. Italský systém designu je analyzována z různých hledisek: z vizuální merchandising, výrobních procesů, od podnikatelského záměru na profesionální prezentaci výrobku nebo události k zákazníkovi. Program návštěvy významných místních firem a setkání s manažery módního průmyslu, spolu s očekávanými teoretických a praktických cvičeních, pomůže se dostat do kontaktu s reálným trhem. Konečný projekt nabízí příležitost k rozvoji, s podporou lektorů a učitelů, žáků myšlence projektu. z osobních zájmů a aspirací na bázi studenti vytvořit projekt, který bude prezentován na mezinárodní výstavě Pitti ve Florencii. Stejný projekt stane užitečným praktickým způsobem na konci kurzu, spolu s další projekty prováděné během roku, jako portfolio pro profesionální kariéru. [-]

Master Módní Design / E-business

LISAA Paris
Campus forma Denní studium 1 - 2  September 2017 Francie Paris

Digitální tisk, spojené oděvy a doplňky, inovativní materiály, digitální textil a e-business: tento kurz v angličtině dává studentům nástroje, které jsou specifické pro digitální módy ekonomiky. [+]

Digitální tisk, spojené oděvy a doplňky, inovativní materiály, digitální textil a e-business: tento kurz v angličtině dává studentům nástroje, které jsou specifické pro digitální módy ekonomiky. PROGRAM spuštění v roce ZÁŘÍ 2016 Díky pedagogických pracovníků složená z uznávaných odborníků v oblasti módy a jeho četné partnerství s renomovaných firem, tento kurz je široce uznávaný. MASTER-rovnocennou kvalifikaci / IN ENGLISH Módní Tech / e-Business kurz probíhá v průběhu dvou let a je určen pro studenty, kteří již absolvovali kurz na úrovni bakalářského, jako je módní design, modelářství, módě a textilního designu nebo módní design / módního průmyslu. Výhody Course Unikátní program, aby si představit, že obchodní modely zítřka Módní design připojen na digitální sektorů Otevřený přístup a autonomní použití módní Lab: pletací stroj, Lectra System, laserová řezačka, 3-D tiskárna Spolupráce se studenty na připojeném designový objekt bakalářského kurzu Prodloužené pracovní stáže čtyř až šesti měsíců umožňující skutečnou aplikaci naučených dovedností Každý student produkuje podnikatelského projektu spuštění styl Zrychlení projekt prostřednictvím inkubace na konci kurzu Kariéra Pletené věci designer Ready-to-wear designér Designer příslušenství Digitální projektový manažer Product Innovation manažer E-business expert Fab Lab manager E-marketing manager Community Manager Módní tvůrce Vstupní požadavky a Aplikace Přijetí do LISAA módní Paříže se vztahuje jak na prezentaci portfolia práce a ústního pohovoru. Cílem těchto podmínek není pouze posoudit úroveň kandidáta, ale také - a především - aby zjistily jeho nebo její zvědavost, umělecké kultury, motivaci a potenciál jeho nebo její akademického profilu tak, aby vyhovovaly specifika profese v oblasti módy. [-]

Magisterský Titul V Oboru Designu Samozřejmě Pro Inovace S Pekingem Institutu Módy A Technologií (bift) Beijing / Čína

The Second University of Naples (SUN)
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Itálie Caserta Čína Peking + 2 více

Kurz nabízí studentům možnost dosáhnout dvojí titul, tj dvoulůžkových studií magisterský titul v oboru oděvního návrhářství. Přesněji řečeno, samozřejmě trvá Biennale; Poskytuje tréninkový program navržený společně na jejich univerzity cizinec a období mobility v zahraničí (1 ½ let); zahrnuje uvolňování, na konci sledovaného období, budou dvě absolventské hodnosti v oděvního návrhářství (double degree), z nichž jedna je platné v Itálii a dalšími partnery univerzity v zemi. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Ústav pozemního stavitelství, projektování, výstavbě, životní prostředí (DICDEA), AA 2015-16 byl aktivován nový integrovaný studijní kurz s pekingského institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu. Kurz nabízí studentům možnost dosáhnout dvojí titul, tj dvoulůžkových studií magisterský titul v oboru oděvního návrhářství. Přesněji řečeno, samozřejmě trvá Biennale; Poskytuje tréninkový program navržený společně na jejich univerzity cizinec a období mobility v zahraničí (1 ½ let); zahrnuje uvolňování, na konci sledovaného období, budou dvě absolventské hodnosti v oděvního návrhářství (double degree), z nichž jedna je platné v Itálii a dalšími partnery univerzity v zemi. Proto je pro studenty, že nový kurz je příležitostí obohatit jejich učební plán a představit se do pracovního světa s kompletním a mezinárodního vzdělávacího profilu. Peking institut módy a technologie (BIFT) Peking je jedním z nejvýznamnějších univerzit v Číně o módě, specializující se především na použité technologii. Trénink na BIFT v sobě spojuje umění, technologie, ekonomie, managementu a dalších disciplín, které mohou úspěšně interagovat. Společnost byla založena v roce 1959, institut je přidružený k ministerstvu textilu. V posledních letech motto institutu je "inovace připravuje cestu pro realistické a kreativních aplikací v oblasti vzdělávání", vizionářský filozofii, která kombinuje umění a vědy vzdělávání, integruje kulturu etnické módy s moderním designem filozofií , Instituce počítá 7000 studentů a 700 akademických zaměstnanců, se nyní skládá z pěti škol (School of Art a Enterprise Odívání, Fakulta umění a designu, School of Materials Science and Engineering, School of Business a School of Design průmyslových a inženýrských); dvě oddělení (Ústav cizích jazyků a katedry výtvarných umění); dvě vyučovací divize (Oddělení sociálních věd a rozdělení základních kurzů); vzdělávací středisko (Center for výpočetní techniky vyučování); Mezinárodní College; škola Další vzdělávání; útvar vyššího odborného vzdělávání a Graduate School. K dispozici je 20 obory: Textilní vědy a techniky; Materiály pro Fashion VaV a laboratorní vyšetření; módní kulturu a výzkum v průmyslu; Oblečení pro transfer technologií; Kostým muzeum, jedno z deseti nejvíce specializovaných muzeí v Číně. vzdělávacích cílů Nová Mezinárodní studijní program ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) Beijing umožňuje členům, aby bylo dosaženo na konci kurzu, double degree, který je double degree Master of studijního oděvního návrhářství. SI je jinými slovy dva stupně titulů (double degree), z nichž jeden bude platná v Itálii jako magisterský titul v oboru designu pro inovace kurikula Fashion ekodesignu a druhý v Číně jako Magisterský titul v oboru kostýmní tvorby. Oba tituly budou vynaloženy na mezinárodní úrovni v prostoru EU nebo Extra EU. Mezinárodní mistr Průběh studia cílem je vyškolit profesionály, kteří mohou využít svou síť evropských a asijských společností, internacionalizace výrobních systémů, zejména v oblasti módy a textilu, vnímá Čínu a Asii obecněji partnery privilegované produktivní. Mistrovské hřiště zahrnuje dobu studia v zahraničí a stáž v zemi původu. Příjemců a GRANTY Nová mezinárodní mistr Průběh studia v oděvního návrhářství aktivovaných ve spolupráci s Pekingské institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, mohou přistupovat Tuti studenty zajímají: ti, již se zapsal do SUN Department DICDEA mistr návrhových inovací Osnovy módní ekodesignu a všechny ostatní magisterského studia; ty z jiné vysoké školy. Pro studenty, kteří již byli zapsáni v jiných studijních oborů, kteří se rozhodnou přejít do mezinárodního programu nového CDL ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, bude aktivován vlastní postupy pro uznávání a validaci již přijatých zkoušek; to, aby se předešlo tomu, že dosavadní činnost je ztracena. Ti, kteří se rozhodnou zapsat do CDL v mezinárodním designu pro inovace osnov módní ekodesignu ve spolupráci s Pekingskou institutu módy a technologie (BIFT) v Pekingu, se bude snažit využít stipendií každoročně přidělených slunce. Některé z těchto stipendií jsou vyhrazeny pro zahraniční studenty. [-]