Magisterské studium Móda - Magisterské studium Móda hledejte zde!

Magisterské studium Móda - Zde naleznete magisterské studium Móda

Móda

Magisterské studium módy je pro ty studenty, kteří fandí hezkému a zajímavému oblečení, a kteří rádi využívají svou fantazii a talent k jeho výrobě - od klobouků před všechny typy kostýmů až po boty. Magisterské studium módy studenty seznámí s tím, jak je móda propojena s jinými oblastmi jako jsou styl, módní design a módní kolekce, stejně jako módní průmysl a mediální zprostředkování.
 
Móda je fenomén mající své místo v každé civilizaci a její počátky sahají několik tisíc let zpátky do minulosti. Vysoce uznávaná profese módních designerů a stylistů vyžaduje bohaté znalosti v různých oblastech. Například módní designér, módní žurnalista a každý, kdo pracuje v oblasti módy, musí mít vzdělání v umění, kulturním dědictví, historii, estetických teoriích na jednu stranu a na druhou stranu být kreativní a mít schopnost přijít s individuálními a novátorskými nápady a koncepty. Magisterské studium módy studentům dává možnost porozumět fungování všech těchto aspektů a osvojit si jejich základy.  
 
Máte-li ambice vytvořit vlastní originální módní kolekci nebo se stát součástí módního průmyslu, prohlédněte si popisy studijních programů módy níže na této stránce. Najdete magisterské programy módy nabízené na univerzitách po celém světě. Vykročte za svou budoucí kariérou v oblasti módy již dnes!

Čtěte více

Titul Magistra V Oboru řízení Podniků A Módní Design

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Naučte se, jak spustit módní projekt a objevovat obchodní stránku průmyslu. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Co se stane, když mám značku projektu, velmi jasný vesmíru a světovládu podnikání, ale nemají dostatek informací o odvětví módy a všechno kolem vás? nebo to, co se stane, když jsem studoval módu, vím, že výrobní procesy, ale já jsem zastaralé v nových průmyslových procesech, a to jak v designu a módních? Jak mám postupovat v případě, můžete aktivovat již existující značku, nebo otevřít nový obor podnikání v rámci značky, která již funguje, ale je třeba oslovit širší publikum? Tento magisterský studijní klade za cíl spojit moderní způsob, jak teoretickou a praktickou ruka profesionály reagovat na ty, kteří s jednou nohou v módním průmyslu nebo třeba dokončit nebo aktualizovat jejich výcvik. Tito odborníci budou sdílet s našimi studenty veškeré své know-how v oblasti všechno kolem módy z hranolu 360 (módní kultury, módní komunikačního, výprava řízení atd) zaměřenou na optimalizaci činností a dosáhnout výhod při zahájení projektů ( Módní Start-up) nebo projekty, které potřebují renovaci, mistr v oboru management a oděvního designu si klade za cíl kreativity jako výchozí bod jakéhokoliv módního projektu, popisovat stejný čas každý z rolí různých odborníků podílejících v řetězci, pochopení víceoborovost v rámci módního průmyslu, a mohou vytvářet a spravovat správné vybavení pro náš projekt. Master in Management a módní design ESdesign je unikátní, protože je navržen z nové výchozí bod nové vědomostní základny, která se zaměřuje na on-line trénink, jediný formát, který může reagovat na měnící se svět a všestranný jak je tomu v odvětví módy. Cílem je vyškolit odborníky... [-]

Magisterský Titul V Oboru Podniková Ekonomika A Management Módy

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 semestr September 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. [+]

Jazyk výuky: španělština Mistr v managementu a podnikání módy je podporován drtivou pedagogické praxe v oblasti módy, které má škola designu Felicidad Duce - LCI Barceloně, a společnost mezinárodně, Ekonomicko-správní fakulta Univerzita v Barceloně, s nímž úzce spolupracoval na návrhu programu, čímž je zajištěno výuky strukturovaný plán a celosvětově uznávanou kvalifikaci. Za zmínku stojí také účast Textilní clusteru Fashion Actm Catalunya, jehož spolupráce umožnila vyvinout program odborných studií a přizpůsobeny potřebám a fungování podnikové sféry textilu a módy, poskytující hluboké a rozsáhlé znalosti účastníků záležitost. Tento mistr je navržen v souladu s reformami navrženými v Boloňského procesu a je založen na zásadách kvality, rozmanitosti a konkurenceschopnosti. Obecné cíle Mají potřebné tvůrčí schopnosti na podporu řízení nových zdrojů a vedení. Může analyzovat společnost přizpůsobit se aktuálním potřebám. Chcete-li vědět právní, finanční a organizační rámec upravující Textilní a oděvní průmysl. Získat potřebné nástroje pro efektivní správu společnosti Textilní a oděvní sektor. Kompetence V průběhu kurzu jsou získávány následující kompetence: Chcete-li mít znalosti o globální a totes způsobem spojující svět umění a naopak. Jak jejich vztah a živit sebe, poskytuje syntetické, analytické a kritické v tvůrčích a výrobních procesů řízení. Znát a aplikovat interdisciplinarity mezi různými produkty. Zobrazit jako doplněk a týkají, s cílem dokončit kreativní globálně a / nebo konkurenceschopnosti ve světě procesu módní firmy. S vysokou plynulost pochopení tiskových médií v souvislosti se světem módy, stejně jako jejich projekt a komunikativní funkci. Získejte všechny pojmy potřebné pro klasifikaci a vyhodnocení potřeb grafického jazyka týkající se tvůrčího procesu v rámci módní design,... [-]

Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Bordeaux
Campus forma Denní studium September 2017 Francie Bordeaux

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly [+]

MA Móda

Ravensbourne je MA Móda má inovace ve svém srdci, zpochybňuje hranice tradičního módní design, praxe a výroby; a byl vyvinut v reakci na tržní síly utvářejí módní průmysl dnes, kde se špičkovým designem praxe je dáno s sofistikovanou obchodní strategie.

To je kreativní, projekt založený na kurz se zaměřením na dynamiku mezi kreativitou, technologií a podnikání povědomí. Kurz rozvíjí kritické a kreativní, a technické a odborné dovednosti nezbytné k postupu praxi a stimulovat inovace v módním průmyslu.

Jako MA Fashion studenta, budete zkoumat hranice kreativní módního designu a rozvíjet své schopnosti s využitím digitálních celou řadu prototypů technologií. Kurz bude výzvou, abyste znovu přezkoumat Podpůrná metodiky a způsoby práce, které charakterizují tvůrčí praxi v módě. Ty budou vyzváni, aby napadnout hranice tradičního módního designu, praxe a výroby, a prozkoumat kreativní možnosti, které nabízí technologie a nové způsoby práce.... [-]


Magistr V Oděvního Návrhářství

Scuola di Moda Vitali
Campus forma Kombinované 660 hodin September 2017 Itálie Ferrara

Módní ilustrace. Fashion Styling. Textilní technologie. Historie kostýmu. Základ a ozdobný vzor design.Cut a manifacturing technik. Adobe Photoshop, Kaledo Style Profesionální výstupy: Společnosti vyrábějící oděvy, módní dílny, self-zaměstnání. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Doba trvání: 220 lekcí 660 hodin Start-up: Září Návštěvnost: Od úterý do pátku od 9.00 do 12.00 hodin, v sobotu od 9:30 do 12:30, v úterý a čtvrtek od 14.30 do 17.30 Zápis: Až do června. Omezený počet. TÉMATA: Módní ilustrace. Fashion Styling. Textilní technologie. Historie kostýmu. Základ a ozdobný vzor design.Cut a manifacturing technik. Adobe Photoshop, Kaledo Style. Profesionální zásuvky: Společnosti vyrábějící oděvy, módní dílny, self-zaměstnání. Program módní design - Canon proporcí a lidské anatomie, návrhu, přiloženého, ​​stylizaci. Technické kreslení, vzor studie základny. Technické detaily. - Trend tématu a cílovou výzkumu, výzkumu materiálů a nálady. Navrhování materiál: kontinuální tisk, vyskočil, zrcadlo, které. Studium vývoje v drapérie z různých materiálů. - Úspěchy náčrtky založené na jejich vůdci: trička, spodní prádlo, plavky, sukně, kalhoty, džíny, košile, bundy, vesty, bundy, kabáty, obleky, pletené zboží. Realizace konfekční sbírek téma a zaměřit zdarma: Noční sbírku, mikiny, bundy, košile, pletené zboží. - realizace kolekce pret-a-porter téma a nastavit cílové: sbírka oblek, velká velikost, denní, večerní. Realizace haute couture téma a stanovit cíl: kolekce svatební a společenské šaty. - Textilní technologie: tkaniny, obchodní funkční a dekorativní techniku. - Historie kostýmu a módy. Psychologie barev. - Pánská kolekce, doplňky sběr a svoz děti. - Struktura společnosti, odborníky v módě. - Výstavba závěrečného projektu: výběr z předmětu, cíle, materiály, stavbu náladu, vytváření kolekce s jeho organických listů. design CAD Studium struktury hardwaru a softwaru, operačním systémem Windows, vytváření složek a adresářů. Tyto programy a soubory. Úvod stylistika styl módy a stylu grafiky, nést... [-]

Magisterský Titul V Oboru Poradenství Styling, Image A Komunikace

ESDi - Design School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona

je nejvíce zapotřebí pokaždé, když postava a to jak vizážistky stylista, jako strategický nástroj k dosažení optimální správu snímků. Oba osobní a institucionální image, představuje základní nástroj pro inovace, [+]

Presentación je nejvíce zapotřebí pokaždé, když postava a to jak vizážistky stylista, jako strategický nástroj k dosažení optimální správu snímků. Oba osobní a institucionální image, představuje základní nástroj pro inovace, rozvoj podnikání a polohování. Stává se základním a rozhodujícím zdrojem pro dosažení našich osobních / profesních cílů. Úspěch značky je spojen s obrazem a konzultanti a stylisté jsou zodpovědné za definování osobnost značky se současnými a různých vizuálních návrhů. Móda podléhá neustálým změnám. Identifikovat trendy a předvídat nimi je klíčem k získání produktu či obraz atraktivní pro stále náročnější a informovaného spotřebitele. Tento mistr nabízí celkem 20 míst a kritéria pro výběr studentů jsou založeny na vyhodnocení akademické a odborné dovednosti na základě osnov dat a textů poskytnutých v registračním formuláři. CÍLE Hlavními cíli Mistr v poradenství Styling, obrazu a komunikace Jsou to: Interdisciplinární studium různých oblastí , které se zaměřují na image poradenství, módu a styl, komunikace, event managementu , analýza sociálních trendů a globální pochopení módy v kontextu globální ekonomické politiky a kulturní akce, aby všechny ty teoretické i praktické znalosti potřebné ke zvládnutí techniky a kódy, které zlepšují image. Odborníků v oblasti mezinárodního, konkrétní a dynamické souvislosti módy, poskytovat moderní vizi multidisciplinární, v oblasti módního návrhářství, poradenství zaměstnanců a firemní image, módní komunikace a protokol, a za organizaci a produkci event. Rozvíjet manažerské a analytické dovednosti potřebné účastníků mistra provádět multidisciplinární projekty v globálním prostředí, kde jsou nezbytné k využívání nových technologií, kreativity a inovací, jakož i sociální a environmentální odpovědnosti , Poskytují nástroje, které umožňují studentům... [-]

Master Of Business Módy

Rutgers Business School - Newark and New Brunswick
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké Newmarket

Rutgers Business School Master of Science in Business módy je špičkový program, který vás připraví na vzrušující obchodní kariéru v módním průmyslu. Překlenutí mezery mezi tvůrčí nadšení a obchodní prozíravost, bude náš program poskytne vám s vědomím, budete muset umístit sebe být klíčovým hráčem v průmyslu-to vše v místě, které je jen několik minut od módní středu světa, New York City. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Rutgers Business School Master of Science in Business módy je špičkový program, který vás připraví na vzrušující obchodní kariéru v módním průmyslu. Překlenutí mezery mezi tvůrčí nadšení a obchodní prozíravost, bude náš program poskytne vám s vědomím, budete muset umístit sebe být klíčovým hráčem v průmyslu-to vše v místě, které je jen několik minut od módní středu světa, New York City. Jako student v našem programu, budete se zapojily do přísné a příslušným vzdělávacím programem a mít přístup k renomovaným, world-class fakulty a profesionálů. Ať už jste připraveni proniknout do obchodní kariéru v oboru, jsou kreativní design podnikatel, nebo průmysl veterán, Master of Science v podnikání oděvu vás připraví být lídrem v oboru. [-]

Magistr V Módě A Textilního Designu

University of Borås
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Švédsko Boras

Program Magisterský v textilním a módní design si klade za cíl dále rozvíjet a prohlubovat své umělecké, technické, teoretické a reflexní schopnosti a dovednosti jako textilní / módních návrhářů. [+]

Magisterský program v módě a textilní design s Spec. v oděvního návrhářství nebo textilní design Program Magisterský v textilním a módní design si klade za cíl dále rozvíjet a prohlubovat své umělecké, technické, teoretické a reflexní schopnosti a dovednosti jako textilní / módních návrhářů. Program nabízí praxe-založené studie do hloubky do práce vypracované studenty v postupující systému, který začíná projektu aplikace a končí studia prací. Kritická reflexe je zakotven v kurzech, které se týkají historické umění a konstrukční analýzy a teorii do nejrůznějších postupů; z projektů, které se zaměřují na vašich individuálních schopností pro společné umělecké projekty ve spolupráci s organizacemi, institucemi a podniky. To znamená, že Program zvyšuje jednotlivé umělecké a technické dovednosti, nakonec zaměřené na vzdělávání profesionálních designérů s vysokou uměleckou odbornosti, které jsou vynikající praktici design, nebo schopný jít do praxe-založený design výzkumu, nebo obojí. V závislosti na vaší BA titul v designu, můžete si vybrat oblast specializace: textilní design nebo módní design, s sub-divisionary aplikací. Konkrétní výzvy a diskurzy jsou neoddělitelně spojeny s každou oblasti specializace, ale také otevřít v práci tam, kde se protínají. Program je zaměřen na péči vaše schopnosti identifikovat, strategicky zvládnout, a navrhnout řešení pro celou řadu odlišných problémů. Kritická reflexe je důležitým nástrojem v tomto, vyvinula prostřednictvím diskusí a prezentací problémy a řešení, aby oba partneři a zástupci vzoru Společenství. Od mít získané znalosti z oblasti designu při velký, jsou vyškoleni pro vyhodnocení, souvislostí a kritizovat své vlastní práce, stejně jako díla jiných. Jako základu pro umělecký výraz, program klade velký... [-]

Magistr V Designu (módy A Textilií)

Pearl Academy
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Noida New Delhi + 1 více

To MA poskytuje obecné vstupy Design & životního stylu související, které jsou uspořádány pro generování a podpoří provádění konkrétních aplikací design založený na vybrané oblasti studenta. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. To MA poskytuje obecné vstupy Design & životního stylu související, které jsou uspořádány pro generování a podpoří provádění konkrétních aplikací design založený na vybrané oblasti studenta. Cíle MA jsou: Vzdělávat jednotlivci z vhodně kvalifikovaných prostředí fungovat jako vyšší manažery a specialisty na dynamické módní průmysl v Indii iv zahraničí. Chcete-li zdokonalit tvořivost, iniciativu, inovaci a úsudek spolu s duševní a koncepční postřeh kompatibilní s módním průmyslu. Chcete-li vštípit absolventy s kapacitou pro kritickou profesní angažovanost a vyšetřovací postoje v módním obchodním kontextu. Rozvíjet a posilovat schopnosti pro celoživotní učení absolvent a osobnímu rozvoji tak, aby byl schopen pracovat s self-směr, profesionality a originality, která je nezbytná, aby přispěly k hospodářství a společnosti jako celku prostřednictvím oblasti módy. Doba trvání: 2 roky Způsobilost: absolvent titul v oděvního návrhářství nebo textilní tvorby nebo Graduate Diploma v oděvního návrhářství nebo textilní design s alespoň 2 roky praxe v módě / Textilní průmysl nebo jakýkoli promoci s 3 roky praxe v oblasti módy / Textilní průmysl Umístění: Delhi NCR (západ) Certifikace: Oblečení Made-ups & Domácí potřeby Sector Dovednost Rady (AMHFSSC) akreditace TU Přehled kurzů Magisterský úroveň programu v módě marketingu poskytuje komplexní a rozsáhlé zkušenosti proměnit studenty do myšlenkových vůdců se strategickým přístupem. Tato cesta Program usnadňuje učení studentů řešit složité a náročné problémy v módním obchodním kontextu. Tento program se dívá na vývoj jedince pracovat jako manažerů a specialistů v dynamickém módním průmyslu v Indii iv zahraničí, a zároveň zvýšit jejich schopnost pracovat s self-směr, profesionalitu a originalitu... [-]

Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2017 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro... [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2017 Španělsko Barcelona

Master in Fashion Design je koncipován tak, aby byl přístup ke světu současné módy pro všechny ty odborníky vyškolené v několika oblastech, nemusí nutně souviset navrhnout a komunikace. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Tento program je probíhají ve španělštině The Mistr v oděvního návrhářství Je koncipována tak, aby se přístup ke světu současné módy pro všechny ty odborníky vyškolené v několika oblastech, nemusí nutně souviset navrhnout a komunikace. Kurz je založen na poskytování pevný kulturní základ pro pochopení módy jako sociálního systému svázán s historickým vývojem stylů, hnutí uměleckých a socio kulturních a ekonomických změn, které ovlivňují společnost. Program poskytuje potřebné nástroje a znalosti k řízení několik fází, pokud móda výroba, od kreativního nápadu k prodeji sbírku; objímat celý tvůrčí proces a zvýraznění kreativní a strategickou hodnotu sbírky v rámci značky. Objetives Tento titul nabízí dostatečně silné základy profesionálně postoupit do světa módy ve svých několika aspektech. Studenti vyzkoušet práci v dílnách v návaznosti na několik fází produkovat kus oblečení prostřednictvím praktických cvičení a přednášek odborníků z odvětví. Znalosti o módní systému, a jeho příbuzných disciplín, dává studentům ucelený pohled, který jim umožňuje pochopit složitý proces zapojený do sbírky či celkové výroby oděvů. Metodologie Stupeň má silnou praktickou stránku, která má v úmyslu podporovat kreativitu a osobní styl studenta, od počátku až po realizaci konečného výrobku. To je rozděleno do dvou částí: První z nich, věnovaný poskytnout hlavní technické, instrumentální a metodické pojmy z tvůrčího hlediska, a strategický stejně. Tyto pojmy umožňují získávání způsobilosti k rozvoji stylistickou osobnost, která bude použita student během druhé části kurzu, která je zaměřena na laboratorní praxi. Praktická část zahrnuje i vzdělávací návštěvy, skupinové práce a konferencí profesionály, v kombinaci s částí projektu... [-]

Absolvent V Marketingu A Módní Komunikace

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus forma Kombinované 400 hodin March 2018 Brazílie Rio de Janeiro

Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio módních odborníků schopných vytvářet a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. [+]

Tento program je v portugalštině Učil Vytvořit a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. 3. Panel a Mkt s módou Home: March Třídy: úterý a čtvrtek - 19h30 do 22h30 Hodiny: 400 hodin Portugalský jazyk Popis a cíle: Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio Profesionální způsob schopni vytvářet a realizovat komunikační a marketingové strategie z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. S důrazem na brazilském scéně v jeho rozhraní s domácím a zahraničním trhu a využívání segmentů - od výroby až po zkušenosti spotřeby - kurz nabízí kurzy, které se zaměřují na komunikační a marketingové strategie, módní řetězec, chování, inovace, maloobchod, branding a kreativní ekonomiku, také představovat workshopy vedené profesionály. Publikum: Návrháři ze všech oblastí, profesionálové s školení a mírou v módě, textilu, reklama, komunikace, žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů, jakož i lidé se zkušenostmi v módním průmyslu. Témata kurzu: Kulturní: Módní systémy, rozhraní Současná móda, chování a inovace, trendy a nové scénáře, kreativní ekonomiky a podnikání; Řetěz a Fashion Market; Procesy a řízení značky. Technika: Řízení značky; Módní Marketingový plán; Strategic Marketing; Finance; Registrace známky a duševní vlastnictví; Integrovaná komunikace; Komunikační plán; Módní komunikace. Projetual: Plánování projektu Marketing a komunikace. Závěrečný stvoření projekt v módní oblasti marketingu a komunikace zkoumání různých jazycích, obsah a techniky. * IED Rio si vyhrazuje právo odložit kurz, pokud nechcete dostat se usnášet. Koordinace: Gláucia Centeno Gláucia Centeno je novinář s školení v oblasti módy. Mistr ve sděleních PUC-Rio,... [-]

Master in Business Studies - Fashion Management

United International Business Schools
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Belgie Antverpy Brusel Japonsko Tokio Španělsko Barcelona Madrid Švýcarsko Curych Lausanne Nizozemsko Amsterodam + 12 více

Mistr v Business Studies - Specializace v programu Fashion řízení je nabízen návštěvou fakulty a jsou plánované na jednotce intenzivní seminář ve formátu. Podpora výměny inter-areálu a sítí ... [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. hladina 500 Nerozlišuje se mezi akademické nebo obchodní bakalářských stupňů. Stupně s 180 kreditů nebo 120 amerických semestrálních úvěrů jsou považovány za rovnocenné. Studenti, které nemají bakalářský titul podnikání související nebo ekvivalentní mohou být nutné k dokončení příchozí testu assessment před spuštěním programu absolventa, a v závislosti na výsledcích, získat dodatečnou počet kreditů v vyrovnávacími předměty z Pre-Master Program aby byl plně připraven pro naše postgraduální programy. Studenti, kteří nemají mít bakalářský titul nebo ekvivalent by se měla vztahovat na bakalářský studijní program, nebo pro top-up programu vysokoškoláka diplomu. Podívejte se do katalogu vysokoškolské přijímací pro další podrobnosti. Studenti, kteří mají 15 nebo více let příslušné praxe může požádat přímo pro Pre-Master programu a bude nutné k dokončení příchozí testu assessment před spuštěním programu absolventa, a v závislosti na výsledcích, získat dodatečnou počet kreditů v určitých vysokoškolských kursů. např Studenti, kteří chtějí získat magisterský titul a které jsou nutné k dokončení plné Pre-Master program bude muset vydělávat 30 + 60 kreditů. profesních vyhlídek Naše studijní programy a obory jsou kariéru orientované v přírodě a poskytnout studentům s vysokou mírou flexibility po celou dobu jejich studia. Zaměření se na širokém spektru odborných záležitostí, studenti jsou vybaveny potřebnými dovednostmi a znalostmi, aby byli úspěšní v dnešní globální ekonomice, a jsou připraveny pro širokou škálu profesního rozvoje a pracovních příležitostí. Postgraduální programy jsou vynikající volbou pro čerstvé absolventy vysokých škol a vysokých škol, kteří by rádi viděli jejich uplatnitelnost v dnešním růstem trhu práce se zapojí do přísných... [-]

MTECH V Módě

University of Johannesburg
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 3 let February 2018 Jihoafrická republika Johannesburg + 1 více

Kteří získali tuto kvalifikaci, budou studenti schopni provádět nezávislý výzkum ve specializované oblasti oblečení či módy a přispívat k vytváření znalostí ve vybrané oblasti. Problém výzkum, jeho zdůvodnění, proces a výsledek jsou uvedeny v disertační práce, která je v souladu s obecně uznávanými normami na této úrovni. [+]

Kteří získali tuto kvalifikaci, budou studenti schopni provádět nezávislý výzkum ve specializované oblasti oblečení či módy a přispívat k vytváření znalostí ve vybrané oblasti. Problém výzkum, jeho zdůvodnění, proces a výsledek jsou uvedeny v disertační práce, která je v souladu s obecně uznávanými normami na této úrovni. Požadavky na přijetí Baccalaureus Technologiae: Móda s průměrnou známkou alespoň 65% nebo rovnocennou kvalifikaci na stejné úrovni, jak doporučuje stavovým výborem a schváleného fakultní radou. Kritéria pro výběr Výběr je založen na akademických zásluhách a předběžné výzkumného záměru, jak byly schváleny Resortní výboru. Osnovy MODUL Výzkum a práce: Móda Struktura programu Povaha programu: Jeden rok výzkumný program. Minimální doba trvání: 12 měsíců. Maximální doba: 24 měsíců na plný úvazek, 36 měsíců na částečný úvazek. [-]

Velitel řízení A Produktového Managementu Módy

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2017 Španělsko Madrid

Klíčem k úspěchu produktu je nejen skvělý design. Staňte se profesionálem v oblasti vývoje produktů a řízení nákupu díky znalosti strategie, marketingu a módní produkci. [+]

Magisterske studium Móda - Magisterske. Master of Management a produktového managementu Móda Je určen pro přípravu odborníků v oblasti vývoje produktů a řízení nákupu, je zásadní pro to, aby znát interakci mezi designu, marketingu, výroby a důležitost práce v týmu různých profesních profilů. Klíčem k úspěchu produktu je nejen skvělý design, je nezbytné, aby se výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli s funkcemi, které byly vytvořeny, bezchybné kvalitě, vpravo různých cenových a časový harmonogram. Proto Master of Management a produktového managementu Móda je založen na dvou hlavních směrech: na jedné straně, reflexe a získávání znalostí v oblastech strategie, marketingu a produkce, což dává studentovi široké znalosti z etap sahat od vytvoření produktu do provozu obchodu; a za druhé, získávání dovedností a praktických vidění na řádné správě produktu v módní společnosti buď vlastní, nebo někdo jiný, velké nebo malé. Cíle předmětu El Master of řízení a produktového managementu Móda Jeho cílem je poskytovat zvláštní školení odborné oblasti životního prostředí módní společnosti, poskytující přístup k vysokému stupni specializace, které trh požaduje luxus a prodejny, a to jak v oblasti managementu, vývoj, výrobu , prodeje a komunikace produktu. Další cíle zahrnují: Znát do hloubky plného módu cyklu výrobku. Naučte se znát funkce jednotlivých oddělení a týmové práce. Pochopení jazyk a technické koncepty resortů a oblastí zúčastněných. Zvýšit odolnost a řešení konfliktů. Zvýšit odolnost a řešení konfliktů. Znalost marketingovou strategii nástroje pro módu a životní prostředí. Analyzovat a pochopit výrobních procesů. Správa finančních prostředků. Vezměme podnikání. Kariérní vyhlídky Studenti, kteří berou Master Management a Product... [-]