Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2017 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. The mistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky tradičních i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den, stále více a více lidí na celém světě připojit přes sociální média: Twitter má 320 milionů aktivních uživatelů měsíčně, Instagram 400 milionů, Google+ 540 miliony, YouTube a Facebook 1 miliardu 1,6 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě přes neustále zvyšuje částku, kterou investovat do jejich on-line reklamních kanálů s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelské sféry. Společně s našimi partnery IAB (Interactive Advertising Bureau), YOOX Net-a-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM a WPP, tento magisterský titul poskytuje studentům s kvalifikací a dovedností, kdo řídícím nebo poradenskou kariéru oblasti digitálních komunikací. Tento mezinárodní program, se studenty z celého světa a fakulty složená z profesorů, manažerů a podnikatelů, se koná v jedinečné atmosféře vile ze 16. století na kopcích kolem města Bologna. Díky projektu Works, Company projekty a kmenová přednášky, studenti dostat do kontaktu s klíčovými pojmy digitálního věku: účastní, vytváření a sdílení obsahu. Na konci kurzu Master uzavírá stáži. MISTR je investice. Čest půjčky, je způsob financování IT. "PerTe Prestito Con Lode", dlouhodobý a nízkým úrokem čest úvěr, bez zajištění... [-]

Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Finsko Helsinki

[+]

Jak se globální transformace ovlivnit demokratické politiky? Jaká je role médií v transformaci současných demokracií?

Cíl programu

Specifické cíle programu patří:

Kromě studijních studentů, dostáváme mnoho návštěvy a výměny studentů a vědců z Evropy i mimo ni. Budete mít možnost dělat dobrovolnou stáž v zahraničí s podporou z programu Erasmus.

Sítě

Akademická svoboda je silnou součástí studijního zkušenosti na univerzitě v Helsinkách. To vám dává možnost studovat různé volitelných studií v rámci univerzity a jiné univerzity v metropolitní oblasti v Helsinkách prostřednictvím flexibilních Study doprava (Joo) dohod. Můžete také provádět pána tvého výzkumu v podniku, kde pracujete.... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu A Komunikace

Rome Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 1 rok March 2018 Itálie Řím + 1 více

Přidejte se nejvíce International Business School v Evropě! Školení excelence, stáže, studenti ze 140 zemí, kariérové ​​služby, mezinárodní sítě a mnohé další výhody pro váš profesionální a osobní rozvoj. Výuka vzorce pro každou potřebu. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď!

Mistr v oboru marketing a komunikace v Římské obchodní škole je ideální volbou pro profesionální hledání světového programu v těchto oborech, aby zahájil nebo upevnil úspěšnou kariéru v mezinárodním prostředí. Kvalita výuky , placené mezinárodní stáže, 2 studijní zájezdy v Paříži a Barceloně a nabízené kariérové ​​a síťové služby přispívají k tomu, že tento program je ideální pro ty, kteří se snaží vyniknout na trhu práce av celosvětovém podnikání. Datum zahájení: každý rok, v březnu a říjnu.

Cílení příjemců

Magisterský titul je určen všem, kteří hledají své první vystavení světu marketingu a komunikace nebo všem, kteří již pracují v tomto prostředí, ale snaží se rozšířit své znalosti o svém oboru, vše v rámci strukturovaného životní prostředí. Studenti, kteří se zajímají o magisterský titul, jsou obvykle:... [-]


Magistr V Komunikačních Technologií (MTC)

CESTE Business School
Campus forma Kombinované 2 semestry October 2018 Španělsko Zaragoza Bolívie Cochabamba La Paz Santa Cruz Oruro + 5 více

Mistr si klade za cíl připravit odborníky s vysokou zvládnutí dovedností spojených s odborníky v oblasti informačních technologií ve špičkových technologií na trhu, ale zároveň mohou snadno přizpůsobit pro jiné typy technologií a dodavatelů. Tito odborníci by měli být schopni převzít zodpovědnost za plánování úkolů a projektů, designu a řešení problémů. [+]

Mistr si klade za cíl připravit odborníky s vysokou zvládnutí dovedností spojených s odborníky v oblasti informačních technologií ve špičkových technologií na trhu, ale zároveň mohou snadno přizpůsobit pro jiné typy technologií a dodavatelů. Tito odborníci by měli být schopni převzít zodpovědnost za plánování úkolů a projektů, designu a řešení problémů. Popis programu Master in komunikačních technologií (MTC) Kdo je orientována Mistr je zaměřena na absolventy na univerzitách a obchodních školách, a to zejména v oblastech souvisejících s počítačovou vědu (matematika, fyzika, statistika, strojírenství, chemie, ...). Pro lidi, kteří nemají vysokou školu, a pro ty, kteří chtějí získat profesionální certifikace kvalifikací, je možné získat přístup v případě, že osvědčuje praxe na středním stupni ve své firmě, minimálně 2 až 3 roky v oblasti informačních technologií. CÍLE Mistr si klade za cíl připravit odborníky s vysokou zvládnutí dovedností spojených s odborníky v oblasti informačních technologií ve špičkových technologií na trhu, ale zároveň mohou snadno přizpůsobit pro jiné typy technologií a dodavatelů. Tito odborníci by měli být schopni převzít zodpovědnost za plánování úkolů a projektů, designu a řešení problémů. S těmito vlastnostmi studenti budou připraveny pro techniků a odpovědných pozicích, kde se vyvíjejí některé z následujících rolí: Analýza potřeb a návrhy na zlepšení, která komunikační technologie může přinést podnikům. Konstrukční řešení podle potřeb firmy. Realizace komunikačních řešení v podnikových prostředích. podporovat kritické komunikace a / nebo složitých prostředích. Obsah Master Program Communication Technology je rozdělen do 5 modulů, a vypracování konečného projektu. První čtyři moduly se zaměřují na rozvoj technických dovedností v... [-]

Magistr Ve Sdělení

CESMA Business School
Campus forma Denní studium 1 rok November 2017 Španělsko Madrid

Hlavním cílem tohoto mistra je poskytnout zvláštní školení pro komunikační profesionálové reagovat na výzvy, kterým čelí v důsledku nově definovat svou funkci, změny v odvětví. [+]

„To se nezměnilo komunikace se změnil způsob komunikace.“

Tato úvaha DIRCOM důležitý španělská společnost, nás staví na dobré výchozí bod cesty, ve které budeme pracovat společně s jedním konečným cílem: naučit se přesunout zprávy a nápady od firmy měnícímu se světu technologické pokroky, které přijaly radikální obrat k mediálním prostředí a jak přijímat a konzumují informace.

Řídit komunikaci v každé společnosti, že již není úkol, který jednoduše vyrobit tiskové zprávy, prohlášení nebo připravit generování událostí. Jedná se o strategický úkol, který vyžaduje transversality mezi jednotlivými odděleními, konstantní přítomnost v plánech firmy a pracovní metody, ve kterých se musí stát ‚vodiče‘ pro všechny členy organizace práce seřazených podle stejná zpráva. DIRCOM vytváří přidanou hodnotu a je stále více důležité v podnikání.... [-]


Magisterský Titul V Oboru Komunikace A Politického Marketingu

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus forma Denní studium 1 rok September 2018 Španělsko Madrid

Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. [+]

CÍLE: Studenti, kteří úspěšně dokončí tento program: Zlepšují svůj profesní profil v oblasti politiky. Získají strategie a komunikační techniky, které jim platí pro politické kandidáty. Fungují jako poradci volebních kampaní nebo vládní komunikace Stanou odborníky v oblasti podpory volebního marketingového poradenství jako dílo ve službě politické třídy. Zaměřené na: Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. METODOLODÍA CESCOMPOL je společným centrem Univerzity v Alcalá de Henares (UAH), jeden z nejstarších v Evropě. Akademický obsah tohoto mistra je strukturována pro obecnější otázky (jako jsou politické komunikaci) na specifické moduly (například aplikace do vlády, politické strany a kandidáta). Metodika je založena na teoretické i praktické části, sjednotit všechny získané poznatky a veškerý obsah jsou přizpůsobeny i Španělsku a Latinské Americe. Na fakultě se skládá z aktivních profesionálů a odborníků ve svých modulech, se zkušenostmi ve veřejné politice, vládních plánů, komunikačních strategií a kampaní. HODNOCENÍ Získání finální titul je předmětem překonání všech master moduly a vývoj diplomové práce. KVALIFIKACE ZÍSKAT MBA na University of Alcalá de Henares a mistr by CESCOMPOL PROGRAM Politice, občanství a politické chování Politické scénáře a volební systémy Základní principy komunikační politice Politické Communication Management: institucionální vztahy a veřejné záležitosti Komunikace v režimu offline a online sítě: Social Media Management Politický marketing a management Image Osobní vedení a Speech Politické Consulting: Design a řízení volebních kampaní Diplomová práce INTERNATIONAL POBYTŮ Tento... [-]

Magisterský Program V Marketingu, Služeb A řízení Komunikace

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Švýcarsko St.Gallen

Magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se skládá z jedinečné kombinace základních manažerských oborů a trhů a obchodních modelů významných průmyslových odvětví. Díky tomuto konceptu se MSC převyšuje klasické představy o marketingu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske.

 

Cíle:

hodnota pro zákazníka - cílem udržitelného hospodaření právnických osob

V globalizovaném světě, udržitelná firemní hodnota může být vytvořen pouze prostřednictvím přesvědčivých produktů a služeb pro zákazníky, kteří jsou v centru pozornosti. Marketing v tomto duchu se zaměřuje na dosažení nejvyššího možného zaměření zákazníků s produkty a službami. Tento integrační pohled, který přesahuje klasický marketing, je to, co na magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se zavazuje: program kombinuje všechny disciplíny managementu, které se orientují od zákazníků a spojuje je s trhy a obchodních modelů lokální průmysl. ... [-]


Magistr V Komunikaci A Kulturního Managementu

Zeppelin University
Campus forma Denní studium 1 - 2 let August 2018 Německo Friedrichshafen

Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. [+]

Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. Náš mistr vzdělání v oboru "Komunikace a Kulturní management"Splňuje tyto výzvy. Zde, studenti mohou vybrat mezi dvěma různými stopami, což znamená, že se můžete soustředit na jeden "Komunikace a média" a "Kultura produkce". Na jedné straně, absolventi tohoto kurzu seznámit a analyzovat kulturní základy současné společnosti, zatímco na druhé straně jsou povoleny, a to prostřednictvím komunikační praxe, hrát roli při řešení aktuálních společenských témat. Spolu, komunikace a kultura je nepravděpodobné, že základní pojmy moderní společnosti. Zdůrazňují, co bereme jako samozřejmost a, v procesu, říkají zpochybnit. To mění situaci. Magisterském studijním v oblasti "komunikace a kulturního managementu", nabízí svým studentům kritickou analýzu s komunikací a kulturní vědy teorie a zavádí pokročilé znalosti fungování a problémy moderní společnosti. Studenti studují výzkumné metody týkající se humanitních a společenských věd, stejně jako fungování sociální a kulturní analýzy. Dialogové orientované a autonomně organizovaný studijní obor podporuje kognitivní, tvůrčí a expresivní schopnosti. Kromě toho, výzkum zkušenosti získané při organizační schopnosti a schopnost pracovat v týmu jsou vyvinuty v reálném životě na výzkum, consultancy- a výstavních projektů. Nová generace vedoucích pracovníků v kultuře a komunikaci nemusí stále více řízení a strategické znalosti připravit je pro výrobu složitých rozhodnutí v dynamickém prostředí médií, kulturních institucí, ekonomiky a společnosti - a to jak na národní i mezinárodní úrovni.... [-]

Výkonný Master V Korporátní Komunikace

IMF Business School
Campus forma Kombinované 17 týdnů Přihlašování započato Španělsko Madrid

Tento mistr je postavena na pochopení klíčů k vypracování strategie pro inovativní a efektivní, nákladově efektivní a zaměřená na maximalizaci zážitek z komunikace se zákazníky. Nejvíce nebezpeční trendy jsou analyzovány strategie pro větší studii dopadu podnikání, a budou podrobně vysvětleny všechny nástroje, které nám umožňují zavést sofistikovaný model řízení komunikace s přihlédnutím koexistence světa online a offline a věnovat zvláštní pozornost vlivu na výkazu zisků a ztrát pro podnikání. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Tento mistr je postavena na pochopení klíčů k vypracování strategie pro inovativní a efektivní, nákladově efektivní a zaměřená na maximalizaci zážitek z komunikace se zákazníky. Nejvíce nebezpeční trendy jsou analyzovány strategie pro větší studii dopadu podnikání, a budou podrobně vysvětleny všechny nástroje, které nám umožňují zavést sofistikovaný model řízení komunikace s přihlédnutím koexistence světa online a offline a věnovat zvláštní pozornost vlivu na výkazu zisků a ztrát pro podnikání. Nejlepší reproduktory k pokrytí prostřednictvím hlavně praktický přístup, totální komunikace obchodní modely jsou protagonisté nové obchodní paradigmatu. 60 ECTS, z nichž 170 hodin musí čelit organizována ve 12 modulů a dílny, doprovázené návrhem komunikace podniku. Neobyčejně praktické a podporován skutečných případech. Tento pán dovolí studenty zapsal vytvořit co nejúčinnější firemní komunikační strategie v oblasti organizace a vést potřebné zdroje pro jeho provádění. CÍLE Výkonný Master v korporátní komunikace Hlavním cílem této diplomové výkonné, je to, že účastníci vědí vyvinout strategie a akční plány pro funkci marketingových a komunikačních společností různých velikostí a odvětví. Kromě toho, s tímto pánem získáte: Naučte se Marketing a komunikace B2B a B2C. Pochopit komplementaritu online a offline světě. Ll pochopit porozumění trhu a vztah s novým spotřebitele. Analyzovat metriky a analytické pochopit výkon marketingových akcí a komunikace. Rozvíjet a plánovat rušivé, inovativní a kreativní strategie a jak je použít na nové trhy. Metodika a vyhodnocování METODIKA Mode: Místo: Campus MMF Madrid Délka: 17 týdnů Provozní doba: pátek 16: 00-21: 00 av sobotu 09: 00-14: 00 Networking intenzivní program Tento mistr metodika... [-]

International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2018 Nizozemsko Groningen Spojené království Leeds Litva Vilnius + 4 více

[+]

Konsorcium nabízí jedinečnou společného magisterský program v mezinárodní komunikaci (MIC). Program je studium na plný úvazek v průběhu tří semestrů (90 ES). [-]

Magistr Pokročilých Studií V Interkulturní Komunikaci (mic)

USI Università della Svizzera italiana
Campus forma Kombinované 14 - 18 měsíců September 2018 Švýcarsko Lugano

Na částečný úvazek postgraduální program pro odborníky zabývající se řízení operačních nebo strategické situace v multikulturním prostředí a při nakládání s multikulturní lidských zdrojů. Společnost MIC, která byla založena v roce 2004, je jediným akademickým programem v oblasti interkulturní komunikace svého druhu v Evropě, který vám umožňuje provádět svou odbornou činnost při studiu. [+]

Obohacujte svůj profesionální profil ve veřejném nebo soukromém sektoru s mezikulturními kompetencemi na vysoké úrovni!

 

Nové vydání začíná 2. října 2017

Master of Advanced Studies v interkulturní komunikace (MIC) je na částečný úvazek postgraduální program pro odborníky zabývající se řízení operačních nebo strategické situace v multikulturním prostředí a při nakládání s multikulturní lidských zdrojů.

 

Společnost MIC, která byla založena v roce 2004, je jediným akademickým programem v oblasti interkulturní komunikace svého druhu v Evropě, který vám umožňuje provádět svou odbornou činnost při studiu.... [-]


Ma V Technologiích A Kodexy Komunikace

Link Campus University
Campus forma Denní studium 2 let November 2017 Itálie Řím

Formativní programy se vyznačují silnou experimentální komponenty výsledek různých workshopů činností zaměřených na [+]

Dobrý technických znalostí je základem pro úspěšné zabývají plánováním a kreativity. Digitální média a rychlost vývoje ICT (informačních a komunikačních technologií), ve skutečnosti výzvu nepřetržitě nových odborníků. Tři roky bakalářského studia a na magisterské studijní programy jsou koncipovány tak, aby poskytovat esenciální nástroje potřebné k výkonu těchto problémů. Zdarma italský jazykový kurz bude nabídnuta všem studentům, kteří předběžně uplatňují první týden v červnu. Prostřednictvím neustálého výzkumu a studií, pak budete ovládat digitální svět, aby jej použít jako nástroj pro vytváření špičkových produktů a navrhnout nové a atraktivní služby pro uživatele. Studijní obor Formativní programy se vyznačují silnou experimentální části, výsledkem různých seminářích činností zaměřených na "vytváření skutečné", ve spolupráci s výzkumnými středisky v rámci univerzity i s dalšími subjekty v souvislosti s ní, teoretické aspekty diskutované při výuce. Další unikátní vlastností předmětu je přítomnost vysoce kvalifikovaných fakulty a zastupuje předních osobností ze světa informačních a komunikačních technologií a designu interakce, které mají bohaté zkušenosti jak na národní i mezinárodní úrovni. Ty tak mohou zajistit přenos zkušeností, odborných znalostí a poznatků shromážděných během své kariéry studentů zapsaných. PRVNÍ ROK Metodika a techniky sociálního výzkumu Sociologie komunikačních jazyků Sociologie nových médií a sociálních sítí Sémiotika artefakty a teorie fotografie Interakce design I Prvky programování I (Web a mobilní) Integrovaný průběh komunikace [-]

Magister V Komunikaci Pro Rozvoj

Malmö University
Online forma Kombinované 2 let September 2018 Švédsko Malmo

V tomto programu, kde forma studia usiluje o to, aby přispívala k obsahu kurzu, postupuje se ve skupinovém dynamickém procesu, stejně jako v samotném kurzu. Multidisciplinární charakter předmětu znamená, že stejný obsah by měl poskytnout hluboké znalosti pro studenty s různým zázemím. [+]

Komunikace pro rozvoj je interdisciplinární obor studia a praxe, který kombinuje studie o kultuře, komunikaci a vývoji a integruje je s praktickou terénní prací. Zkoumá využití komunikace - jak jako nástroj, tak jako způsobu artikulování procesů společenské změny - v kontextech globalizace.

V tomto programu, kde forma studia usiluje o to, aby přispívala k obsahu kurzu, postupuje se ve skupinovém dynamickém procesu, stejně jako v samotném kurzu. Multidisciplinární charakter předmětu znamená, že stejný obsah by měl poskytnout hluboké znalosti pro studenty s různým zázemím. Jedním z hlavních bodů tohoto pedagogického přístupu je spojit různé zkušenosti. Skupinová rozmanitost by měla studentům umožnit prohloubit znalosti o svém vlastním významu a získat dostatečný přehled založený na akademickém prostředí a praktických zkušenostech jiných studentů. To jim umožní být schopni pracovat v interdisciplinárních a transkulturních oblastech ve svých budoucích profesích.... [-]


Master in Luxury Goods Communication Management

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 9 měsíců February 2018 Itálie Milán

[+]

Cíle kurzu

Magisterský kurz v luxusním komunikace Zboží management připravuje studenty, aby se stal vůdci v rámci módní komunikační profesionální sféře.

Studenti budou schopni pracovat v managementu v rámci celé řadě módní komunikačních oblastech, včetně stylingu a image poradenství, PR, akce organizovat a módní mediální komunikace. Kariérní vyhlídky jsou Communication Manager, akce Pořadatel, ředitel Public Relations, Tiskové oddělení manažer, editor, stylista, výzkum konzultant, poradce obrázku.

Stáž příležitost

Po úspěšném absolvování kurzu magisterského studia, studenti budou mít možnost se rozhodnout, zda chcete provést stáže organizované zmocněné subjekty, které jsou právně uznanými a dohodnutých s umístěním úřadu v Accademia del Lusso. ... [-]


Magistr Komunikace

Taylor’s University
Campus forma Denní studium 1 - 5 let Přihlašování započato Malajsie Subang Jaya

Tento program zkoumá povahu a funkce komunikace se zaměřením na znalosti a dovednosti potřebné k vynikat v oblasti komunikace a médií v dnešní společnosti. To zahrnuje [+]

Mistr komunikace

Tento program zkoumá povahu a funkce komunikace se zaměřením na znalosti a dovednosti potřebné k vynikat v oblasti komunikace a médií v dnešní společnosti. Obsahuje praktické informace od profesionálů a in-hloubkovou analýzu případových studií a klíčové otázky v neustále se měnícím mediálním prostředí. Studenti budou objevovat, diskutovat a zkoumat, jak komunikace a média životního prostředí ovlivnit náš hospodářský růst, politickou scénu, práva a politiky trendy, a kulturní a sociální systémy.

Absolventi tohoto programu budou mít kompetence potřebné k řešení současné komunikační problémy a mají konkurenční výhodu na pracovišti.... [-]