Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců November 2018 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. [+]

The mistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky tradičních i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců.

Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den, stále více a více lidí na celém světě připojit přes sociální média: Twitter má 320 milionů aktivních uživatelů měsíčně, Instagram 400 milionů, Google+ 540 miliony, YouTube a Facebook 1 miliardu 1,6 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě přes neustále zvyšuje částku, kterou investovat do jejich on-line reklamních kanálů s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelské sféry.... [-]


Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Finsko Helsinki

[+]

Jak se globální transformace ovlivnit demokratické politiky? Jaká je role médií v transformaci současných demokracií?

Cíl programu

Specifické cíle programu patří:

Kromě studijních studentů, dostáváme mnoho návštěvy a výměny studentů a vědců z Evropy i mimo ni. Budete mít možnost dělat dobrovolnou stáž v zahraničí s podporou z programu Erasmus.

Sítě

Akademická svoboda je silnou součástí studijního zkušenosti na univerzitě v Helsinkách. To vám dává možnost studovat různé volitelných studií v rámci univerzity a jiné univerzity v metropolitní oblasti v Helsinkách prostřednictvím flexibilních Study doprava (Joo) dohod. Můžete také provádět pána tvého výzkumu v podniku, kde pracujete.... [-]


Master Officer: Marketing, Consulting A Komunikační Politika (U. Santiago)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus forma Denní studium 1 rok October 2018 Španělsko Madrid

Master in marketingové, poradenské a komunikační politiku je hlavním referenčním této disciplíny ve Španělsku, které byly považovány za v roce 2012, 2013, 2014, 2015 a 2016 jako nejlepší Masters v komunikaci, v souladu s prestižním žebříčku Masters připravené každoročně deník El Mundo. Jeho tréninkový program reaguje na rostoucí poptávku po komunikačních odborníků v organizacích se strategickým přístupem. Nabízí ty, kteří chtějí, aby se specializují v této oblasti potřebné teoretické a praktické nástroje pro navrhování a provádění účinných strategií a účinné politiky a institucionální komunikace. [+]

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset rozvíjí tuto předlohu v jeho vysoké škole politiky a vlády, Goberna.

Pluralitní a nezávislá sdílet zkušenosti, učit se nové dovednosti a rozvíjet schopnosti, které vlády a orgány veřejné správy musí být transparentní a efektivní ve své řídící prostoru.

Základní informace

Oficiální titul udělený University of Santiago de Compostela, ve spolupráci s Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset ./>

Programový ředitel: Dr. Nieves Lagares./>

Vědecká rada: Dr. Javier Zamora Bonilla, Dr. José Luis Barreiro, Dr. Javier Del Rey Morato, Dr. David Redoli Morchón, Dr. Margarita Marquez Padorno, Dr. Erika Jaraiz, Dr. Pablo Oñate Rubalcaba, Dr. Juan Montabes Pereira .. Dr. Jose Manuel Rivera, Dr. Gabriel Garcia Colome, Dr. José Luis Sanchis, Dr. Andrea Donofrio, Dr. Fernando Vallespín Oña.... [-]


Online Magistr V Marketingu A Komunikaci

Rome Business School
Online forma Kombinované 1 rok Přihlašování započato Itálie Řím Itálie Online + 1 více

Připojte se k nejvýznamnější mezinárodní obchodní škole v Evropě! Mistr v oboru marketing a komunikace v Rome Business School je ideální volbou pro profesionální hledání světového programu v těchto oborech, aby zahájil nebo upevnil úspěšnou kariéru v mezinárodním prostředí. [+]

Datum zahájení: každý rok, v březnu a říjnu.

Mistr v oboru marketing a komunikace v Rome Business School je ideální volbou pro profesionální hledání světového programu v těchto předmětech, ke spuštění nebo konsolidaci úspěšné kariéry v mezinárodním prostředí. Kvalita výuky placených mezinárodních stáží, 2 měsíce interniships v Dubaji a nabízené kariérové ​​a síťové služby přispívají k tomu, že tento program je ideální pro ty, kteří se snaží vyniknout na trhu práce a v celosvětovém podnikání.

Cílení příjemců

Magisterský studijní program je určen všem, kteří hledají své první působení ve světě marketingu a komunikace nebo pro všechny, kteří již pracují v tomto prostředí, ale snaží se rozšířit své znalosti o svém oboru, vše v rámci strukturovaného prostředí . Studenti, kteří se zajímají o magisterský titul, jsou typickými:... [-]


Masters V Corporate Communications

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců February 2019 Španělsko Barcelona Madrid + 2 více

Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami. Tyto nové komunikační vzory definují století. Firmy a komunikační oddělení se zastavil ... [+]

Mistr v Corporate Communications

Hospodářská, sociální a podnikatelské prostředí se rychle mění. Současná krize, nové digitální komunikační platformy, globalizace, mezi dalšími trendy, představují nové výzvy ve způsobu organizace, komunikace jsou vaše zúčastněnými stranami.

Tyto nové komunikační vzory definují století. Podniky a jejich komunikační oddělení již dominují zprávy, které mají být vedl k jednání a dialogu se zákazníky a uživateli. Stejně jako nové digitální platformy: blogů, sociálních sítí, microblogging šíření zpráv a názorů v reálném čase a s celosvětovým dosahem. To způsobí, že obě image značky, důvěryhodnost a pověst organizací jsou více vystaveny než kdy jindy.... [-]


Magisterský Titul V Oboru Komunikace A Nových Technologiích

ESIC Business & Marketing School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2018 Španělsko Madrid

Tento mistr v komunikaci a nových technologiích vynořuje za účelem uspokojení rostoucí poptávky po kvalifikovaných odborníků v následujících nedostatečně prozkoumaných oblastech a nabízet nové a zajímavé pracovní příležitosti. [+]

Tento mistr v komunikaci a nových technologiích vynořuje za účelem uspokojení rostoucí poptávky po kvalifikovaných odborníků v těchto pod - prozkoumaných oblastech a nabízet nové a zajímavé pracovní příležitosti.

cíle

Orientované studie navrhuje titulní reagovat na potřebu pociťují společnosti a podniky, a to se promítá do zvyšující se poptávka po profesionály v oblasti komunikace a nových technologiích.

Firmy a instituce vyjádřit mnoho zpráv, ať už dobrovolně nebo nedobrovolně. A je to právě ve sdělování lidského faktoru -unida kde je skutečný rozdíl mezi úspěchu či neúspěchu v obchodním vztahu s ostatními aktéry zapojenými do jejich činnosti.... [-]


Master V Digitálním Podnikání

EU Business School
Campus forma Denní studium 1 rok October 2018 Španělsko Barcelona

Tento program zkoumá teoretické a praktické základy, implementační a obchodní modely, které tvoří digitální podnikání a přináší všechny klíčové kompetence požadované v dnešní firemní sféře. [+]

Digitální transformace již není budoucí paradigmatem, nýbrž klíčovou realitou. Podnikatelský svět se digitalizuje ohromujícím tempem a společnosti se aktivně snaží o digitální vizionáře, kvalifikované pro využití svých odborných znalostí a vhled do jakékoli společnosti, která se snaží zůstat konkurenceschopná.

Tento program zkoumá teoretické a praktické základy, implementační a obchodní modely, které tvoří digitální podnikání a přináší všechny klíčové kompetence požadované v dnešní firemní sféře.

Jak získáte certifikát

Master in Digital Business (60 ECTS) je roční program rozdělen do tří pojmů. Každý termín zahrnuje čtyři kurzy (4 ECTS každý) a jeden seminář (2 ECTS). V průběhu celého roku jsou studenti také vystaveni případovým studiím, herním a podnikovým simulacím v reálném životě. K absolvování musí účastníci dokončit také obchodní plán (6 ECTS).... [-]


On-mistry V Komunikaci A Politického Marketingu

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Online forma Denní studium 1 rok September 2018 Španělsko Madrid

Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. [+]

CÍLE:

Studenti, kteří úspěšně dokončí tento program:

Zlepšují svůj profesní profil v oblasti politiky. Získají strategie a komunikační techniky, které jim platí pro politické kandidáty. Fungují jako poradci volebních kampaní nebo vládní komunikace Stanou odborníky v oblasti podpory volebního marketingového poradenství jako dílo ve službě politické třídy. Zaměřené na:

Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti.... [-]


Master V Digitálním Marketingu

CREA Geneva | INSEEC GROUP
Campus forma Denní studium 17 měsíců February 2019 Švýcarsko Ženeva

Magistr v digitálním marketingu [+]

Láska vytváří nápady a provádí je

Magistr v digitálním marketingu

Program výuky

Marketingová strategie

Hlavními cíli tohoto modulu je vyvinout kritickou analýzu obchodních cílů značky ve spojení s cílovými zákazníky a vyvinout komplexní pochopení digitální strategie, která je integrovaná a přímo použitelná.

Digitální marketingové kanály

Pochopte novou mediální stránku a jak používat hlavní platformy. Naučte se, jak nejlépe využít jejich testování v reálných případových studiích. Předvídat vývoj sociálních sítí a naučit se využívat jejich sílu ve službách značky.

Média

Získejte úplný přehled o nových platformách a schopnostech AdTech. Zjistěte, jak a kde najít své zákazníky prostřednictvím dat a optimalizovaného cílení v digitálním světě.... [-]


Magisterský Program V Oblasti Marketingu, Služeb A Komunikačního Managementu

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Švýcarsko St.Gallen

Magisterský program v oblasti marketingu, služeb a komunikačního managementu (MSC) se skládá z jedinečné kombinace základních manažerských disciplín a trhů a obchodních modelů příslušných odvětví. S tímto konceptem překračuje MSC klasické pojmy marketingu. Díky kombinaci důkladných teoretických znalostí a projektů s partnery z praxe a výzkumu se studenti učí integrovanému pochopení jak řízení podniku z pohledu zákazníka, tak i generování hodnoty zákazníků. [+]

Cíle:

Hodnota zákazníků - cíl udržitelného podnikového řízení

V globalizovaném světě může být udržitelná firemní hodnota vytvořena pouze přesvědčivými produkty a službami pro zákazníky, kterým je pozornost věnována. Marketing v těchto směrech se zaměřuje na dosažení co nejvyššího zaměření se zákazníky na produkty a služby. Tento integrující pohled, který přesahuje klasický marketing, je to, co se program MSc v marketingu, službách a komunikaci (MSC) zavázal: program kombinuje všechny manažerské disciplíny, které se odvíjejí od zákazníků a spojuje je s trhy a obchodními modely topical industries.

Osnovy

Marketing, správa služeb a komunikace a jejich oblasti použití:... [-]


Executive Master V Globálních Strategických Komunikacích

Georgetown University School of Continuing Studies
Online & Campus forma Kombinované 1 rok September 2018 Spojené státy americké Washington DC USA Online Spojené království City of London Singapur Singapore Brazílie São Paulo + 7 více

Georgetownský výkonný magisterský odbor profesionálních studií v oblasti globálních strategických komunikací vás připravuje, abyste vedli s důvěrou v dnešní komplexní komunikační prostředí. Navržený pro manažery komunikace a vedoucí pracovníky v celé řadě průmyslových odvětví, náš program založený na kohortách zdůrazňuje strategické myšlení a globální vyhlídky, které vás kladou na úspěch. Budete mít příležitost spojit se s dalšími komunikátory na vyšší úrovni, zvýšit své vedoucí schopnosti a získat hlubší pochopení komunikace v globálním kontextu - to vše bez přerušení vaší kariéry. [+]

Přehled

Georgetownský výkonný magisterský odbor profesionálních studií v oblasti globálních strategických komunikací vás připravuje, abyste vedli s důvěrou v dnešní komplexní komunikační prostředí. Navržený pro manažery komunikace a vedoucí pracovníky v celé řadě průmyslových odvětví, náš program založený na kohortách zdůrazňuje strategické myšlení a globální vyhlídky, které vás kladou na úspěch. Budete mít příležitost spojit se s dalšími komunikátory na vyšší úrovni, zvýšit své vedoucí schopnosti a získat hlubší pochopení komunikace v globálním kontextu - to vše bez přerušení vaší kariéry.

* Výuka může být změněna; podívejte se prosím na naše webové stránky o aktuální sazby.... [-]


Magistr Pokročilých Studií V Interkulturní Komunikaci (mic)

USI Università della Svizzera italiana
Campus forma Kombinované 14 - 18 měsíců September 2018 Švýcarsko Lugano

Na částečný úvazek postgraduální program pro odborníky zabývající se řízení operačních nebo strategické situace v multikulturním prostředí a při nakládání s multikulturní lidských zdrojů. Společnost MIC, která byla založena v roce 2004, je jediným akademickým programem v oblasti interkulturní komunikace svého druhu v Evropě, který vám umožňuje provádět svou odbornou činnost při studiu. [+]

Obohacujte svůj profesionální profil ve veřejném nebo soukromém sektoru s mezikulturními kompetencemi na vysoké úrovni!

Nové vydání začíná 2. října 2017

Master of Advanced Studies v interkulturní komunikace (MIC) je na částečný úvazek postgraduální program pro odborníky zabývající se řízení operačních nebo strategické situace v multikulturním prostředí a při nakládání s multikulturní lidských zdrojů.

Společnost MIC, která byla založena v roce 2004, je jediným akademickým programem v oblasti interkulturní komunikace svého druhu v Evropě, který vám umožňuje provádět svou odbornou činnost při studiu.

V rámci našeho programu budete:... [-]


Magistr V Komunikaci A Kulturního Managementu

Zeppelin University
Campus forma Denní studium 1 - 2 let August 2018 Německo Friedrichshafen

Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. [+]

Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století.

Náš mistr vzdělání v oboru "Komunikace a Kulturní management"Splňuje tyto výzvy. Zde, studenti mohou vybrat mezi dvěma různými stopami, což znamená, že se můžete soustředit na jeden "Komunikace a média" a "Kultura produkce". Na jedné straně, absolventi tohoto kurzu seznámit a analyzovat kulturní základy současné společnosti, zatímco na druhé straně jsou povoleny, a to prostřednictvím komunikační praxe, hrát roli při řešení aktuálních společenských témat.... [-]


Master V Kreativním Směru

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus forma Denní studium 1 rok November 2018 Itálie Milán

Mistr v kreativní režii je odpovědí na tyto mimořádné změny, laboratoř, do které je možné žít znovuzrození tvořivosti, navrhnout budoucnost reklamy. Je strukturován do oblastí včetně základní přípravy, specifických projektových aktivit a souvisejících integračních aktivit. [+]

Kreativní ředitel musí být schopen vést strategický proces na 360 °, přičemž si uvědomuje, že nejnovější technologické, digitální a sociální sítě vytvářejí nové nápady a příležitosti týkající se výměny značek a spotřebitelů.

Mistr v kreativní režii je odpovědí na tyto mimořádné změny, laboratoř, do které je možné žít znovuzrození tvořivosti, navrhnout budoucnost reklamy. Je strukturován do oblastí včetně základní přípravy, specifických projektových aktivit a souvisejících integračních aktivit. Končí výukou v Londýně, aby navštívila nejvýznamnější reklamní a komunikační agentury města, setkala se s jejich tvůrčími řediteli, plánovateli, řediteli účtů a režiséry.... [-]


Po Ukončení Magisterského Studia V Oboru Bezpečnost V Počítačových Systémech A Komunikacích

EURECOM
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2018 Francie Biot

Cílem postgraduálního studia je poskytnout pokročilé dovednosti a špičkové zkušenosti v širokém spektru aplikací digitální bezpečnosti. Síla programu se opírá o mnohostranný přístup, který se zabývá klíčovými oblastmi bezpečnostních aplikací: zabezpečení softwaru, vestavěných systémů, cloud computingu, dat, internetu internetu, sítí a komunikace. [+]

Cílem postgraduálního studia je poskytnout pokročilé dovednosti a špičkové zkušenosti v širokém spektru aplikací digitální bezpečnosti. Síla programu se opírá o mnohostranný přístup, který se zabývá klíčovými oblastmi bezpečnostních aplikací: zabezpečení softwaru, vestavěných systémů, cloud computingu, dat, internetu internetu, sítí a komunikace.

Kontext

S rychlým rozvojem počítačových a komunikačních systémů v našem soukromém a profesním životě dnes dochází k podvodům a zlomyslnosti v různých formách. Útoky se běžně pohybují od jednoduchých počítačových obtíží až po počítačovou kriminalitu a ohrožení kritické infrastruktury. V posledních desetiletích byly technické prostředky proti těmto útokům vystaveny obrovskému růstu a narození zcela nových oblastí:... [-]