Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

Master in Nová správa médií a komunikace

Ming Chuan University
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Spojené státy americké Saginaw

Nová správa médií a komunikace (NMCA) má za cíl kultivovat odborníky na nové mediální technologie a odborníky, kteří mají znalosti o čínském mediálním trhu. Kurikulum NMCA poskytuje rozmanité kurzy v pěti oblastech zájmu pro studenty, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru v nových médiích a multimediálních studiích, a studenti, kteří chtějí pracovat v Americe nebo ve Velké Číně pro nadnárodní mediální společnosti. Kompletní školení, které nabízí NMCA, pomůže studentům získat konkurenční výhodu na trhu práce i v budoucnu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Proč studovat v programu NMCA (New Media and Communication Administration Programme)?Jeden školný na dvojí stupeňPět oblastí odborných zájmůOblast zájmu 1: Aplikovaná komunikace a marketing nových médií (nabízené MCU-MI)Úloha 2: Komunikační správa (6 kreditů, které nabízí SVSU)Úloha 3: Komunikační prostředí (6 kreditů, které nabízí SVSU)Oblast zájmů 4: Aplikovaná komunikace a marketing nových médií (nabízený MCU-MI)Oblast zájmů 5: Současné čínské média a trh (nabízené MCU-MI)Studenti MCU obdrží slevu na kreditní poplatekPředchozí úvěry na Tchaj-wanu ke zkrácení doby studiaInterakce a výměna s místními studentyVychutnejte si moderní zařízení v SVSUMise... [-]

Magisterský program v oblasti marketingu, služeb a komunikačního managementu

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2019 Švýcarsko St. Gallen

Magisterský program v oblasti marketingu, služeb a komunikačního managementu (MSC) se skládá z jedinečné kombinace základních manažerských disciplín a trhů a obchodních modelů příslušných odvětví. S tímto konceptem překračuje MSC klasické pojmy marketingu. Díky kombinaci důkladných teoretických znalostí a projektů s partnery z praxe a výzkumu se studenti učí integrovanému pochopení jak řízení podniku z pohledu zákazníka, tak i generování hodnoty zákazníků. [+]

Cíle:Hodnota zákazníků - cíl udržitelného podnikového řízeníV globalizovaném světě může být udržitelná firemní hodnota vytvořena pouze přesvědčivými produkty a službami pro zákazníky, kterým je pozornost věnována. Marketing v těchto směrech se zaměřuje na dosažení co nejvyššího zaměření se zákazníky na produkty a služby. Tento integrující pohled, který přesahuje klasický marketing, je to, co se program MSc v marketingu, službách a komunikaci (MSC) zavázal: program kombinuje všechny manažerské disciplíny, které se odvíjejí od zákazníků a spojuje je s trhy a obchodními modely topical industries.OsnovyMarketing, správa služeb a komunikace a jejich oblasti použití:MSC se vyučuje v němčině a angličtině. Na jedné straně vychází z funkcí marketingu, průzkumu trhu, správy služeb a komunikace a na druhé straně poskytuje studentům přehled o velkém počtu moderních aplikačních oblastí, jako je interaktivní marketing , Automobilový marketing nebo řízení luxusních značek. Výběr těchto oblastí aplikací se neustále aktualizuje a má za cíl poskytnout studentům opodstatněný přístup na konkrétní trhy. Dalším ústředním prvkem jsou partnerství a projektová spolupráce se společnostmi. V aplikovaném výzkumném projektu se například studenti zabývají skutečným problémem se stejnými praktickými partnery po dobu tří semestrů. Navíc základní studium se skládá z nezávislých voleb a diplomové práce a jsou doplněny kontextovými studiemi (zejména v sociologii, psychologii, komunikaci a jazycích).PartneřiMSC podporuje výměnu mezi studenty, institucemi a praxí. V aplikačních projektech studenti pracují v malých skupinách na reálných úkolech stanovených společností nebo institutem. Partner projektu zůstává po celou dobu trvání projektu stejný. Tento včasný a trvalý kontakt s praktickými partnery učí studenty o profesionální týmové spolupráci s obchodními... [-]

Master in Digital Innovation

Bentley University - McCallum Graduate School of Business
Campus forma Denní studium Kombinované September 2019 Spojené státy americké Waltham

Master of Science in Digital Innovation (MSDI) je obchodní diplom navržený tak, aby vylepšil odborné znalosti a rozvíjel klíčové dovednosti v oblastech, jako je digitální strategie, umělá inteligence, vývoj aplikací a datová architektura, poskytující okamžitou hodnotu vaší organizaci a transformaci vaší kariéry. [+]

V dnešním technologicky řízeném světě potřebují vedoucí pracovníci doplnit své manažerské dovednosti o technický pokrok a nastavit svou společnost na opravdové digitální inovace. Zahájení na podzim roku 2019 je Master of Science v oblasti digitální inovace (MSDI) obchodní diplom, jehož cílem je zdokonalit odborné znalosti a rozvíjet klíčové dovednosti v oblastech, jako je digitální strategie, umělá inteligence, vývoj aplikací a datová architektura. vaší organizaci a transformaci své kariéry.

Flexibilní možnosti studia:

Poloviční úvazekPlný úvazekNajděte sami sebe u Bentley

Aby společnost Bentley vytvořila prosperující skupinu studentů se širokou škálou životních a pracovních zkušeností, zvažuje veškeré aplikace kandidátů včetně předchozích zkušeností z praxe, testovacích výsledků, učebních cílů a dalších faktorů při rozhodování o přijímacích postupech.... [-]


Magistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců November 2018 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. [+]

The mistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky tradičních i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců.

Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den, stále více a více lidí na celém světě připojit přes sociální média: Twitter má 320 milionů aktivních uživatelů měsíčně, Instagram 400 milionů, Google+ 540 miliony, YouTube a Facebook 1 miliardu 1,6 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě přes neustále zvyšuje částku, kterou investovat do jejich on-line reklamních kanálů s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelské sféry.... [-]


Master v digitálním podnikání

EU Business School
Campus forma Denní studium 1 rok January 2019 Španělsko Barcelona

Tento program zkoumá teoretické a praktické základy, implementační a obchodní modely, které tvoří digitální podnikání a přináší všechny klíčové kompetence požadované v dnešní firemní sféře. [+]

Digitální transformace již není budoucí paradigmatem, nýbrž klíčovou realitou. Podnikatelský svět se digitalizuje ohromujícím tempem a společnosti se aktivně snaží o digitální vizionáře, kvalifikované pro využití svých odborných znalostí a vhled do jakékoli společnosti, která se snaží zůstat konkurenceschopná.

Tento program zkoumá teoretické a praktické základy, implementační a obchodní modely, které tvoří digitální podnikání a přináší všechny klíčové kompetence požadované v dnešní firemní sféře.

Jak získáte certifikát

Master in Digital Business (60 ECTS) je roční program rozdělen do tří pojmů. Každý termín zahrnuje čtyři kurzy (4 ECTS každý) a jeden seminář (2 ECTS). V průběhu celého roku jsou studenti také vystaveni případovým studiím, herním a podnikovým simulacím v reálném životě. K absolvování musí účastníci dokončit také obchodní plán (6 ECTS).... [-]


Marketing digitální transformace

Il Sole 24 ORE Business School
Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Milan

Náš mezinárodní magistr v marketingu, digitální transformace [+]

Náš mezinárodní magistr v marketingu, digitální transformace

Poskytuje studentům příležitost se učit od uznávaných a zkušených manažerů a odborníků, stejně jako internovat ve významných společnostech a rozvíjet trvalou síť v oboru.

Předchozí italská vydání tohoto Masteru, dodávaná naší Business School, zaručuje konsolidaci zkušeností a vztahů s globálními značkami.

Na konci kurzu jsou hlavními oblastmi umístění nadnárodní společnosti, webové komunikační agentury, mediální centra, poradenské firmy.

DOBA A STRUKTURA

Program je organizován ve dvou fázích:

Teorie a praxe po dobu 6 měsíců ve třídách, seminářích a firemních návštěvách (Třídy se konají od pondělí do pátku):... [-]


Magistr v marketingu a komunikaci

IED – Istituto Europeo di Design Torino
Campus forma Denní studium 11 měsíců November 2018 Itálie Turin

17. vydání - Práce v oblasti marketingu a komunikace znamená vytvářet, rozvíjet, udržovat a optimalizovat vztahy mezi zákazníky a značkami, vytvářet přímou a personalizovanou vazbu. Magistr v marketingu a komunikaci se narodil jako reakce na potřebu společností a agentur, aby získali kvalifikovaný personál v oblasti strategického a operačního marketingu a podnikové komunikace. Aby mohla uspokojivě reagovat na potřeby trhu a očekávání příjemců, magisterské studium se souběžně zabývá dvěma odbornými obory - marketing a komunikace - a to jak z pohledu společnosti, tak z hlediska agentury, aby ukázala kontaktní místa, synergie a dynamiku interakce. Kromě toho, souběžně s trhem, který prochází stále rychlejším vývojem, zahrnuje cesta výcviku velké moduly, které se konkrétně týkají oblasti webu: od správy sociálních médií po SEO a SEM, od webového marketingu až po řízení vztahů s blogery a infunecers, pověst a správa obsahu. [+]

TENTO KURZ HELD V ITALSKÉM JAZYCE.

17. vydání - Práce v oblasti marketingu a komunikace znamená vytvářet, rozvíjet, udržovat a optimalizovat vztahy mezi zákazníky a značkami, vytvářet přímou a personalizovanou vazbu.

Magistr v marketingu a komunikaci se narodil jako reakce na potřebu společností a agentur, aby získali kvalifikovaný personál v oblasti strategického a operačního marketingu a podnikové komunikace. Aby mohla uspokojivě reagovat na potřeby trhu a očekávání příjemců, magisterské studium se souběžně zabývá dvěma odbornými obory - marketing a komunikace - a to jak z pohledu společnosti, tak z hlediska agentury, aby ukázala kontaktní místa, synergie a dynamiku interakce. Kromě toho, souběžně s trhem, který prochází stále rychlejším vývojem, zahrnuje cesta výcviku velké moduly, které se konkrétně týkají oblasti webu: od správy sociálních médií po SEO a SEM, od webového marketingu až po řízení vztahů s blogery a infunecers, pověst a správa obsahu.... [-]


Magisterský titul v oboru marketing a komunikace

Rome Business School
Online forma Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok Přihlašování započato Itálie Rome + 2 více

Připojte se k nejvýznamnější mezinárodní obchodní škole v Evropě! Školení excelence, garantované stáže v USA, Dubaj nebo v Evropě, studenti ze 140 zemí, kariérové ​​služby, mezinárodní sítě a mnoho dalších, těží z vašeho profesionálního a osobního rozvoje. Výukové vzorce pro každou poptávku. [+]

Datum zahájení: každý rok v březnu a říjnu.

Mistr v oboru marketing a komunikace v Rome Business School je ideální volbou pro profesionální hledání světového programu v těchto předmětech, ke spuštění nebo konsolidaci úspěšné kariéry v mezinárodním prostředí. Kvalita výuky , zaručené stáže v USA, Dubaji nebo Evropě a nabízené kariérové ​​a síťové služby přispívají k tomu, že tento program je ideální pro ty, kteří se snaží vyniknout na trhu práce a v celosvětovém podnikání.

Cílení příjemců

Magisterský studijní program je určen všem, kteří hledají své první působení ve světě marketingu a komunikace nebo pro všechny, kteří již pracují v tomto prostředí, ale snaží se rozšířit své znalosti o svém oboru, vše v rámci strukturovaného prostředí . Studenti, kteří se zajímají o magisterský titul, jsou typickými:... [-]


Magisterský titul v oblasti komunikace, sociálních médií a web marketing

Up Level School of Management
Campus forma Kombinované 100 - 100 hodin November 2018 Itálie Milan Rome Naples + 2 více

Mistr v oblasti komunikace, sociální média a Web Marketing je moderní a inovativní vzdělávání, které připravuje odborníky v oblasti on-line marketingu a firemní online komunikaci. Na rozdíl od jiných internetových kurzů klasického marketingového chce být obsáhlejší nástroj: je to zvláštní master na sociálních médií marketingové strategie, internetové reklamy a web copywritingu základy, navržen podle nejmodernějších komunikačních technik a nejnovějším vývoji odvětví. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords stane každodenní nástroje ve své práci. [+]

Mistr v oblasti komunikace, sociální média a Web Marketing je moderní a inovativní vzdělávání, které připravuje odborníky v oblasti on-line marketingu a firemní online komunikaci. Na rozdíl od jiných internetových kurzů klasického marketingového chce být obsáhlejší nástroj: je to zvláštní master na sociálních médií marketingové strategie, internetové reklamy a web copywritingu základy, navržen podle nejmodernějších komunikačních technik a nejnovějším vývoji odvětví. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords stane každodenní nástroje ve své práci.

Proč si vybrat Masters v oblasti komunikace, sociální média a online marketing? ... [-]

Master of Media Management a řízení komunikace

Macromedia University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 semestry March 2019 Německo Munich Berlin + 2 více

V oblasti médií vyžaduje úspěšná správa mediálních firem a vývoj mediálních produktů požadavek na profesionální řízení podniku a současně poměrně široké pochopení trendů sociálního rozvoje. [+]

Master of Media Management a řízení komunikace

McCormia komunikační univerzita

" Správa médií a řízení komunikace , tento název projektu vysvětluje všechno: studenti se naučí efektivní a profesionální mediální produkty a mediální podnikové řízení. Pro potřeby budoucího mediálního průmyslu je obsah učebního plánu nastaven na: schopnost cross-media, podnikatelské vedení A společenská odpovědnost podniků. "

- Dr. Castulus Kolo / profesor

Vedoucí kurzu řízení médií a řízení komunikace

V oblasti médií vyžaduje úspěšná správa mediálních firem a vývoj mediálních produktů požadavek na profesionální řízení podniku a současně poměrně široké pochopení trendů sociálního rozvoje. Vedoucí pracovníci se strategickými manažerskými dovednostmi a rozhodovacími pracovníky s hlubokým úsudkem jsou proto nedostatečně k dispozici. Program Master of Media Management a komunikačního managementu je určen k přijímání uchazečů, kteří mají zájem stát se mediální technologií nebo manažery, jako jsou vynikající absolventi v oblasti podnikového managementu a efektivní oblasti komunikace nebo mladí odborníci z mediálních organizací, komunikačních oddělení nebo tržních a mediálních společností. .... [-]


Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Campus forma Denní studium 2 let August 2019 Finsko Helsinki

[+]

Jak se globální transformace ovlivnit demokratické politiky? Jaká je role médií v transformaci současných demokracií?

Cíl programu

Specifické cíle programu patří:

Kromě studijních studentů, dostáváme mnoho návštěvy a výměny studentů a vědců z Evropy i mimo ni. Budete mít možnost dělat dobrovolnou stáž v zahraničí s podporou z programu Erasmus.

Sítě

Akademická svoboda je silnou součástí studijního zkušenosti na univerzitě v Helsinkách. To vám dává možnost studovat různé volitelných studií v rámci univerzity a jiné univerzity v metropolitní oblasti v Helsinkách prostřednictvím flexibilních Study doprava (Joo) dohod. Můžete také provádět pána tvého výzkumu v podniku, kde pracujete.... [-]


Master v digitálním marketingu

CREA Geneva | INSEEC GROUP
Campus forma Denní studium 17 měsíců February 2019 Švýcarsko Geneva

Magistr v digitálním marketingu [+]

Láska vytváří nápady a provádí je

Magistr v digitálním marketingu

Program výuky

Marketingová strategie

Hlavními cíli tohoto modulu je vyvinout kritickou analýzu obchodních cílů značky ve spojení s cílovými zákazníky a vyvinout komplexní pochopení digitální strategie, která je integrovaná a přímo použitelná.

Digitální marketingové kanály

Pochopte novou mediální stránku a jak používat hlavní platformy. Naučte se, jak nejlépe využít jejich testování v reálných případových studiích. Předvídat vývoj sociálních sítí a naučit se využívat jejich sílu ve službách značky.

Média

Získejte úplný přehled o nových platformách a schopnostech AdTech. Zjistěte, jak a kde najít své zákazníky prostřednictvím dat a optimalizovaného cílení v digitálním světě.... [-]


Master of Advanced Studies v interkulturní komunikaci (MIC)

USI Università della Svizzera italiana
Campus forma Kombinované 14 - 18 měsíců September 2019 Švýcarsko Lugano

Master of Advanced Studies v interkulturní komunikaci (MIC) je částečný postgraduální program pro profesionály zabývající se řízením operačních nebo strategických situací v multikulturním kontextu a řízením multikulturních lidských zdrojů. [+]

Obohacujte svůj profesionální profil ve veřejném nebo soukromém sektoru s mezikulturními kompetencemi na vysoké úrovni!

Aplikace jsou otevřeny pro roky 2018 a 2019!

Mistr pokročilých studií interkulturní komunikace (MIC) je částečný postgraduální program pro profesionály, kteří se zabývají řízením operačních nebo strategických situací v multikulturním kontextu a řízením multikulturních lidských zdrojů.

Založena v roce 2004, MIC je jediným akademickým programem v rámci interkulturní komunikace svého druhu v Evropě, který vám umožňuje provádět svou odbornou činnost při studiu.

Interkulturní komunikace je nezbytná pro cíle inkluze a obohacení pro každého.... [-]


Magistr v Marketing a komunikace řízení

Zagreb School of Business
Campus forma Denní studium 2 let October 2018 Chorvatsko Zagreb

Záhřebská škola podnikání provádí od roku 2015 specializované odborné studium v ​​oboru Marketing a komunikace. Specializované odborné studium marketingu a komunikace je 4 semestrální program (2 roky), ve kterém studenti získají až 120 bodů ECTS. [+]

Záhřebská obchodní škola Nabízí vysokoškolské odborné studium, které trvá tři roky a po absolvování jsou studenti uděleni akademický titul baccalaureus / baccalaurea v oboru marketing a komunikace (bacc.oec.) A specializované postgraduální kurzy, které trvají dva roky a přinášejí 120 bodů ECTS. Studenti získají titul specialista (spec.) V marketingu a komunikaci. Kurzy mohou absolvovat pravidelní i externí studenti.

Kurzy jsou v souladu s principy Boloňského prohlášení, které umožňují studentům přejít na další doplňkové studium v ​​Chorvatsku iv zahraničí. Zahraniční škola podnikání vstoupila do programu Erasmus +, který otevírá dveře větší mobilitě studentů a přednášejících. ... [-]


Magistr zvukových a vizuálních mediálního umění

RISEBA
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Lotyšsko Riga

Humanitní magisterské studium v ​​audiovizuálních mediálních umění je jedním z nejvíce inovativních a přísnou multidisciplinárního vzdělávání v Lotyšsku. To má kořeny v nejlepších tradicích autorskou kinematografii a expandoval napříč různými obory: filmu, režie Kamera, animace, videa a CG generované grafiky, interaktivní 2D a 3D produkce a vývoje her ... [+]

Humanitní magisterské studium v ​​audiovizuálních mediálních umění je jedním z nejvíce inovativních a přísnou multidisciplinárního vzdělávání v Lotyšsku. To má kořeny v nejlepších tradicích autorskou kinematografii a expandoval napříč různými obory: filmu, režie Kamera, animace, videa a CG generované grafiky, interaktivní 2D a 3D produkce a vývoj her.

Zatímco komplexní ve své struktuře, aby vlak budoucí manažery ve filmových a televizních studií, reklamních agentur, triková studia, kreativní odděleních sociálních sítí a SFX a postprodukčních domů, program nabízí svým studentům, aby se specializují na zvoleném oboru prostřednictvím nezávislých studií cyklus. Menší je deklarována student pod záštitou vážený člen fakulty a obecně v oblasti filmové režie, výtvarné režie, animace a postprodukci dohlíží.... [-]