Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

Magistr V Marketingu A Komunikace

Université Internationale de Casablanca
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Maroko Casablanca

Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Toto školení trvá dva roky (M1 a M2) nebo 4 semestry celkem. To je pro studenty, kteří chtějí prohloubit své znalosti ve světě marketingu a komunikace, porozumění trendy na trhu od očekávání spotřebitelů, ale také rozvíjet jejich analytické, komunikační a interpersonální dovednosti, aby se provádět rozhodování v organizaci. Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. Přijímací řízení v M1 Přístup 1. ročník Master (M1), vyžaduje takovou úroveň diplomové titul v oboru managementu a ekonomiky nebo ekvivalentní (BAC 3) v oblasti řízení nebo jiné podobné útvary, jejichž význam bude hodnocena výuka tým. Podmínky přístupu Výběr takto: Study File Francouzský test: psaní testu Anglický test: Pro UIC absolventi B1 zkoušku CEFR Level Pro absolventy z jiných institucí: B2 testovacích CEFR Level ústní pohovor o obecných znalostí a potenciálu studenta uspět ve zvoleném Mistra. PŘÍLEŽITOSTI Prostřednictvím průběhu tohoto sektoru programu, bohaté na teoretické, ale i praktické výuky naši vítězové budou mít možnost procvičit obchodů s vysokou odpovědnost za: Product Manager Komunikace důstojník Asistent produktový manažer projektový manažer v komunikační agentuře Community Manager Sales manager nebo asistent Key Account Manager Brand Manager (Brand Manager) Poradce v oblasti marketingu a prodejní strategie [-]

Oficiální Magisterský Titul V Politické A Institucionální Komunikace (magisterský Titul V Oboru Marketingu, Konzultace A Politické Komunikace - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus forma Denní studium 1 rok May 2018 Španělsko Madrid

Tento program umožňuje přístup ke dvojí titulem mistra v politických a institucionálních komunikace na University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) a mistr v oblasti marketingu, poradenství a komunikační politiku na univerzitě v Santiagu de Compostela (USC). [+]

Tento program umožňuje přístup ke dvojí titulem mistra v politických a institucionálních komunikace na University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) a mistr v oblasti marketingu, poradenství a komunikační politiku na univerzitě v Santiagu de Compostela (USC). Učitelé úvěry získané v Mistra jsou rozpoznány automaticky, aniž by bylo nutné přijmout další vzdělávací kurzy pro přístup do doktorského studia na University of Santiago de Compostela a Murcia prostřednictvím dohod program s těmito univerzitami. CÍLE El Mistr v politických a institucionálních komunikace Je hlavním referenčním této disciplíny ve Španělsku, které byly považovány za v letech 2012, 2013 a 2014 nejlepší Master of sdělení, podle prestižního žebříčku Masters připravené každoročně v novinách El Mundo. Jeho tréninkový program reaguje na rostoucí poptávku po komunikaci odborníky v organizacích se strategickým přístupem. Nabízí ty, kteří chtějí, aby se specializují v této oblasti nezbytné nástroje, a to jak teoretické i praktické zejména při navrhování a provádění účinných strategií a účinné politiky a institucionální komunikace. Obecné cíle: To Master je program, který má jako hlavní cíl rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné k řádnému výkonu povolání v oblasti marketingu a politické komunikace vždy na vládní, správní a / nebo institucionální prostředí. Je produkovat absolventy s komplexní pochopení všech oblastech vztahujících se k politickému marketingu, zároveň mají schopnosti splnit několik úkolů, které řeší ve firmách zabývajících v těchto oblastech na trhu. - Specifické cíle: 1.. Vypracovat komplexní globální marketing politického myšlení, politické komunikace a zejména na politický marketing obecně. 2. Získat důkladné pochopení různých technického poradenství, procesy, které ovlivňují politiku... [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem... [-]

Magistr V Tvůrčím Směru

Macromedia University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium 3 - 4 semestry March 2018 Německo Mnichov

Tento studijní program může připravit studenty převzít vedoucí role tím, že jim znalosti v disciplínách designu, stejně jako hloubkové porozumění řízení a komunikaci. [+]

Chcete hrát aktivní roli na rozhraní mezi procesu výrobku a vývoje? Kreativní ředitel pracuje v designu a zábavním průmyslu, například v reklamě, komunikační design, živá komunikace nebo hry, film, hudba, módní nebo událost Průmyslová a hraje důležitou roli na rozhraní mezi jejím procesu vývoje produktu a. Ostatní tituly pracovní zahrnují uměleckou ředitele nebo hlavní designér. On nebo ona je zodpovědný za vedení komunikace a návrhového procesu interakce, jakož i pro další koncepční úkoly. Kreativní ředitel je také vedoucí týmu s odbornými znalostmi v oblasti grafického nebo všeobecnou konstrukci, pohyblivé grafiky a dalších příbuzných oborů. Tato role vyžaduje komplexní soubor dovedností, které nelze získat pouze na základě studijního programu, ale také třeba rozvíjet prostřednictvím odborné praxe v příslušných průmyslových odvětví. Nicméně, tato studie program může připravit studenty převzít vedoucí role tím, že jim znalosti v disciplínách designu, stejně jako hloubkové porozumění řízení a komunikaci. Získávání zkušeností ve velkých týmů a projektů je důležitý, jako kreativní ředitel musí dohlížet a řídit projekty, rozhodovat se a brát na sebe odpovědnost, takže lze splnit termíny a rozpočty. Kreativní ředitelé potřebují k tomu, aby týmy, které vedly k přijít s nejlepší, nejvíce kreativních nápadů. V Aby se tak stalo, on nebo ona potřebuje naučit rychle a začlenit nápady a strategie členů týmu do řešení projektu. Macromedia je jedinou univerzitou v Německu nabízet takové komplexní programovou kombinací řízení, vedení a design. Všichni přednášející jsou vysoce kvalifikovaní a zkušení v příslušných odvětvích. Výhody výběru Macromedia University Top pozice v CHE Ranking 2014/15 Malé třídy s intenzivní, individuální... [-]

Magistr V Kariérového Poradenství

European University Cyprus
Campus nebo Online Denní studium 18 měsíců September 2017 Kypr Nicosia

Cílem programu je zajistit vysokou úroveň vědeckých poznatků připravit kvalifikované vědce, kteří budou pomáhat jednotlivcům při plánování kariéry, profesní a vzdělávací vedení, a profesního rozvoje a růstu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Cílem programu je zajistit vysokou úroveň vědeckých poznatků připravit kvalifikované vědce, kteří budou pomáhat jednotlivcům při plánování kariéry, profesní a vzdělávací vedení, a profesního rozvoje a růstu. Pracovní příležitosti Kariérové ​​poradenství a poradenství ve veřejném i soukromém sektoru školství, mládeže a programů zaměstnanosti, sektor lidských zdrojů, nezávislý konzultant. [-]

Magisterský Titul V Oboru Nové Trendy A Inovační Procesy V Komunikaci

Jaume I University (Universitat Jaume I)
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Castellón

Mistr v nových trendech a inovačních procesů ve sdělení poskytuje společnost specializující se na nejnovější techniky v oblasti firemního, audiovizuální komunikace a žurnalistiky tréninku. Představuje tři tréninkové linky jsou: Strategický management komunikace, tvořivosti a audiovizuální produkce a digitální žurnalistiky a multimédia. [+]

Mistr v nových trendech a inovačních procesů ve sdělení poskytuje společnost specializující se na nejnovější techniky v oblasti firemního, audiovizuální komunikace a žurnalistiky tréninku. Představuje tři tréninkové linky jsou: Strategický management komunikace, tvořivosti a audiovizuální produkce a digitální žurnalistiky a multimédia. Koordinace: Javier Marzal Felici, Francisco Fernandez Beltran a Andreu Casero Ripollés. Oddělení komunikačních věd. UJI. Počet kreditů: 60 kreditů Doba trvání: jeden školní rok (09 2017/09 2018) nabídka vzdálenost Jazyk výuky: španělština Cena: čeká na vydání (2016: € 46,20 / úvěr) [-]

Magistr Oficiální - Políticas Sociales Y Acción Comunitaria

Universidad Autónoma de Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona

El mistr en Políticas Sociales y Acción Comunitaria se presenta como una Propuesta profesionalizadora y de Investigación construida Desde el abordaje de las políticas Publicas y la Acción comunitaria. Esta Propuesta Formativa Combina la adquisición de conocimientos teóricos y prácticos con la participación de profesorado academico y profesional y utiliza el trabajo de casos para hacer una aproximación compleja y participativa a la realidad del Territorio. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. El Mistr en Políticas Sociales y Acción Comunitaria se presenta como una Propuesta profesionalizadora y de Investigación construida Desde el abordaje de las políticas Publicas y la Acción comunitaria. Esta Propuesta Formativa Combina la adquisición de conocimientos teóricos y prácticos con la participación de profesorado academico y profesional y utiliza el trabajo de casos para hacer una aproximación compleja y participativa a la realidad del Territorio. Salidas PROFESIONÁLOVÉ El programa Brinda Instrumentos de Análisis, diseño e implementación de políticas sociales para desarrollar PROYECTOS en ámbitos de gestión pública, Investigación sociální y trabajo comunitario. La formación en Acción comunitaria se enfoca Desde una Mirada transdisciplinar traves de la comprensión de la Convivencia, de la comunicación y del Conflicto, para su Aplicación la intervención sociální y La Investigación. Administración pública: para poder diseñar, planificar, evaluar y desplegar políticas sociales y PROYECTOS y Programas de Acción comunitaria, así como orientar y coordinar Equipos profesionales en Acción comunitaria. Organizaciones del tercer sektor: para el diseño, planificación, evaluace y Desarrollo de PROYECTOS y Programas sociales, Así Como letadla fundamentados en la Acción comunitaria, ya la vez poder orientar y coordinar Equipos profesionales y Voluntarios implicados en estos Programas. Sektor privado: para poder asesorar y dar Apoyo externo al diseño e implementación de políticas, Programas, PROYECTOS y Acciones comunitarias. Estudiantes Internacionales Guia Practica para los Estudiantes Internacionales Plan de Estudios Descripción del master El Plan de Estudios del master Universitario en Políticas Sociales y Acción Comunitaria o sobě estructura CS 8... [-]

M.des. V Zemské Vzdělávání A Komunikace

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Bangalore

Tento kurz je konstruován a vydal se zaměřením na zážitkové pedagogiky s vybrané lokality sloužící jako laboratoře. Studenti rozvíjet kontextuální rámec extrakcí a extrapolací z reálném čase záběru na určitém místě s konkrétním kontextu. V těchto místech, zkoumání je o praktický záběru s lidmi a jejich životy, místní flóry a fauny a samotné zemi. [+]

M.Des. v Země vzdělávání a komunikace Environmentální výchova tradičně houpačky mezi extrémy stísněnosti a zkázy na stav země na radostné oslavy údivu, který je příroda. Součástí výuky Země na Srishti vědomě ve středu magického majestátu přírodního světa s cílem pomoci studentům nechat inspirovat přirozeným spojením se světem, a to jak živé a neživé. Tento kurz je konstruován a vydal se zaměřením na zážitkové pedagogiky s vybrané lokality sloužící jako laboratoře. Studenti rozvíjet kontextuální rámec extrakcí a extrapolací z reálném čase záběru na určitém místě s konkrétním kontextu. V těchto místech, zkoumání je o praktický záběru s lidmi a jejich životy, místní flóry a fauny a samotné zemi. Umění inspirované zvířaty v akci (ananya Singh Zoo Project.), Snímek: Anupama Arun Aktuální akademických hovoří se zaměřuje na oddělování ekonomii a etiku, zatímco diskutujeme o problematiku životního prostředí. Kromě toho je zde tendence buď hledat v místě takovým způsobem, uživatelsky orientovaných nebo jinde v přírodě-centric způsobem. Tento kurz je pokus prozkoumat, jak tyto polarizované, `Silo-ISED 'pohledy mohou být provedeny postupně sejít a překrývají, rozpouštění na bázi disciplínu představy a předsudky. Cílem tohoto kurzu je inspirovat umělci, designéři z rozmanitých oborech, pedagogů, tvůrců, architektů, zemědělci, obchodní absolventů a tvůrci, kteří se snaží budovat své postupy v ekologickém rámu. Je to pro lidi, kteří chtějí inspirovat skutečnou akci prostřednictvím svých komunikačních metod, s využitím různorodých sdělovacích prostředků, vzdělávací intervence a žili zkušenosti. Dopad této prohlubující se povědomí je konečně vidět v různých formách: ve filmech a textilií, v pohádkových knih pro děti, vzdělávací hračky, výtvarné... [-]

Master Of Professional Poradenství

Monash University Malaysia
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let February 2018 Malajsie Selangor + 1 více

Master of Professional poradenství v Monash University Malajsii je samozřejmě dovednost na bázi vhodný pro ty, kteří mají zájem o poradenství. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. The Master of Professional poradenství V Monash University Malajsie je samozřejmě dovednost na bázi vhodný pro ty, kteří mají zájem o poradenství. To je učeno akademiky s rozsáhlými zkušenostmi pracovat jako odborní poradci / psychologů. Tento kurz je navržen tak, aby vás připraví, aby se stal registrovaným poradce v nastavení, jako jsou komunitní duševní zdraví, školy, zdravotní střediska, pracoviště, a v soukromé praxi. Kurz je vhodný i v případě, že jste již pracoval v různých profesích, kteří mají zájem využívat poradenské dovednosti v rolích, jako je učení, sociální práce a lidských zdrojů. Charakteristickým rysem tohoto kurzu je jeho zaměření na přípravu studentů ke kulturně příslušné poradci v Malajsii a regionu. Tento kurz vyžaduje, aby provedla 504 hodin klinické praxe, včetně nejméně 192 hodin kontaktu klienta. Prostřednictvím těchto povinných umístěními, máte možnost aplikovat teorii do praxe pod dohledem v klinických podmínkách. PROFESIONÁLNÍ uznání Tento kurz bude předložen k akreditaci těchto profesních organizací: Malajské rada poradců (Lembaga Kaunselor Malajsie) Australská poradenství asociace (ACA) Psychoterapie a poradenství Federation of Australia (PACFA struktura kurzu Tento kurz se skládá ze zálohových preparativní jednotek, bytových jader a aplikačních jednotek. Je třeba dokončit: (A) Čtyři pokročilé preparativní jednotky (24 bodů) Poradenství praxe a teorie Lidský růst a vývoj životnost Duševní zdravotní problémy: smutek, trauma a zneužívání návykových látek Poradenství v multikulturním kontextu (B) osm základních jednotek (48 bodů) Děti a dospívající poradenství Personální a kariérní rozvoj poradenství Poradenské dovednosti: jednotlivci a páry Etika a profesionální problémy v poradenství a psychologie Skupinové poradenství... [-]

Magisterský Titul V Komunikačních, Informačních, Publikování (učil V Italštině)

University Of Bergamo
Campus forma Denní studium October 2017 Itálie Bergamo

CÍLE: Cílem kurzu je poskytnout potřebné kompetence: rozpoznat, analyzovat a vytvářet texty a multimediální obsah, stejně jako se vypořádat s jejich organizaci; shromažďovat a zpracovávat informace prostřednictvím kritického myšlení a za použití vhodných médií a technické nástroje; ... [+]

CÍLE Cílem kurzu je poskytnout schopnosti potřebné pro: rozpoznat, analyzovat a vytvářet texty a multimediální obsah, stejně jako se vypořádat s jejich organizaci shromažďovat a zpracovávat informace prostřednictvím kritického myšlení a za použití vhodných médií a technické nástroje projektovat a spravovat obsah interní i externí komunikace v soukromých firmách a veřejné správy aby poskytnout solidní kulturní a jazykové znalosti, jakož i dobré pracovní metodu, prostřednictvím stáží a pracovních zkušeností v oblasti publikování, informace a komunikace. KARIÉRNÍ MOŽNOSTI Tradiční, on- a off-line, multimediální publikování Tisk, rozhlas, televize Tiskové a public relations kanceláře Komunikační a reklamní agentury Kulturní instituce, muzea, divadla Firmy, soukromé i veřejné správy VSTUPNÉ Tříletý První úroveň vzdělání nebo ekvivalent. vstupní testy Individuální pohovor. Uznávání certifikačních znalost mezinárodní certifikace potvrzuje studentů cizích jazyků jsou uznávány. STÁŽE Stáže činnosti spojené se studiem studentů a jejich závěrečnou zkouškou. Ty jsou v souladu s dohodami mezi univerzitou a hostitelských organizací a jsou pečlivě sledovány instruktory a dohled nad učitelský sbor. Doučování Oddělení nabízí doučování službu zaměřenou na pomoc nově přijatých studentů, pomáhá a radí jim, pokud jde o jejich studiu a při sestavování svých studijních plánů. [-]

Magisterský Titul V Oboru Aplikované Lingvistiky

Universidade da Coruña
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko A Coruña

Interuniversitario a Interdepartamental MA v aplikované lingvistiky umožňuje získat nebo posílit pokročilou jazykovou přípravu a specializují se na jednom z tématických bloků, které jsou v podstatě uplatňují, v nichž jsou seskupeny volitelných předmětů: [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Představení El Společné Masters v aplikované lingvistiky a meziresortní To umožňuje získat nebo posílit pokročilou jazykovou přípravu a specializují se na jednom z tématických bloků, které jsou v podstatě uplatňují, v nichž jsou seskupeny volitelných předmětů: Pořízení a výuka jazyků Lingvistika aplikuje na osvojování jazyka výuka druhého jazyka Španělský znaková řeč Komunikační a jazykové prostředky Jazyky a technologie profesionální komunikace Mediace a plánování Slovní zásobu, gramatiku a variace Svět lexikon Sémantika, gramatika a pragmatické Kontrastní a jazykové variace Proč studovat na míru Dává nahlédnout do aplikované lingvistiky a její vztah s nejdůležitějších sociálních problémů: vzdělávání, digitální aplikace, socio-politický, mnohojazyčnost, ve sdělovacích prostředcích, multimodální komunikace, atd Poskytuje teoretický a metodický a kritická pro zahájení výzkumu z interdisciplinárního základů perspektivní. Připravuje studenty vědět, jak se chovat v multidisciplinární a různorodých profesních hranic. Má vysoce kvalifikované fakulty a renomované hodnocení učitelů. zásobovací praxe v podnicích, veřejných institucí a nevládních organizací. Zápis umožňuje plný nebo částečný úvazek, a validace subjektů dříve studovali za podmínek stanovených univerzity odpovědnými. Co se naučíte Studenti získávají solidní specializující se na tratích aktuální jazykové vzdělávání v oblasti výzkumu. struktura studie povinné předměty Modely a metody v běžném jazyce korpusová lingvistika aplikované lingvistiky jazyková technologie knihovní zdroje a vědecké žánry A1. Lingvistika aplikuje na osvojování jazyka Corpus lingvistika a osvojování jazyka jazykové povědomí ( „language vědomí“) a získání druhého jazyka ve vícejazyčných souvislostech Aplikace psycholinguistics Applied analýza konverzace B1. výuka druhého jazyka Ohodnocení Tvorba a vývoj výukových materiálů Strategie a metody vyučování a učení sociokulturní... [-]

Velitel Komunikačního Managementu

Murdoch University
Campus forma Denní studium 3 semestry February 2018 Austrálie Perth

Master of Communication Management se zaměřuje na řízení komunikace v mezinárodním kontextu s důrazem na asijsko-pacifickou oblast. Informovanými mezinárodním stipendiem v řadě oborů a také odbornou praxí rozvíjíte profesionální a intelektuální dovednosti a připravujete se na kariéru v oblasti komunikace a mediálních profesí. [+]

Master of Communication Management se zaměřuje na řízení komunikace v mezinárodním kontextu s důrazem na asijsko-pacifickou oblast. Informovanými mezinárodním stipendiem v řadě oborů a také odbornou praxí rozvíjíte profesionální a intelektuální dovednosti a připravujete se na kariéru v oblasti komunikace a mediálních profesí. Rozvíjíte kritické dovednosti a nezávislé schopnosti učení, které vám umožní rozšířit osobní rozvoj a odborné znalosti. Tento kurz je akreditován Australským institutem pro vztahy s veřejností (PRIA). Master of Communication Management vás připraví na výkonné, manažerské a podnikatelské pozice v oblasti komunikace a médií, včetně firemní komunikace, public relations, mediálního kontaktu a poradenství a inovační práce v kreativním průmyslu. Struktura kurzu Každý kurz má základní soubor jednotek, které musíte absolvovat, abyste mohli absolvovat. Vedle těchto základních jednotek si můžete zvolit jiné jednotky, které se nazývají obecné volitelné předměty, a vytvořit si vlastní kurz. Jednotky jádra MCM682 Global Media: Perspektivy Asie a Tichomoří - 3 body MCM604 Lidé, firmy a globalizace - 3 body MCM605 Vztahy s veřejností, komunikace a kultura - 3 body MCM501 Kritické a etické otázky komunikace - 3 body Webová strategie MCM502 - 3 body Strategická komunikace MCM506 - 3 body Akademické vstupní požadavky 1.. Uznávaný bakalářský titul (AQF úroveň 7) v oboru a nejméně jeden rok relevantních zkušeností na pracovišti, například v oblasti public relations, žurnalistiky, mediálních a komunikačních sektorů; OR 2. Uznaný bakalářský titul (AQF Level 7) a nejméně jeden rok schválené absolventské studie v příslušné disciplíně. Studenti, kteří absolvovali absolventský diplom nebo ekvivalent v disciplinárním oboru, mohou požádat o pokročilé postavení... [-]

Masters Intenzivní řízení Na Digitální Marketing A Podnikání

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Online & Campus forma Denní studium February 2018 Španělsko Madrid

Intenzivní Master of management v Marketing & Digital Business vybavit studenty znalostmi a dovednostmi, aby začít kariéru v řízení podniku 360, od strategie k řízení změn s cílem připravit odborníky být manažeři zítřka. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Tento program je ve španělštině Učil El Intenzivní Master of management v Marketing & Digital Business vybavit studenty znalostmi a dovednostmi, aby začít kariéru v řízení podniku 360, od strategie k řízení změn s cílem připravit odborníky, aby obchodní vůdci zítřka. S tímto pánem, studenti pracují myšlení a strategické plánování prostřednictvím rozvoje podnikatelského plánu, včetně v něm svého marketingového plánu. Příčně se bude zabývat v dalším průběhu základní pojmy sociálního podnikání seznámit studenty v prostředí jak technologické a digitální, pak se přesunout do provozní části, kde se studenti učí, jak používat a měřit stávající nástroje pro optimalizaci podnikání a zvýšit svůj obrat, ať už pro firmy zaměřené na koncové spotřebitele (B2C) a dalším prodejcům nebo distributorů (B2B). El Intenzivní Master of management v Marketing & Digital Business vytvořen s cílem poskytnout studentům se všemi nástroji a znalostí potřebných pro řízení tradiční podniky, které potřebují migrovat do digitálního prostředí, zahájí novou obchodní jednotku v rámci digitálního prostředí, nebo otevřít nově vzniklé společnosti. Mezi hlavní cíle mistra zařazujeme: - Získání strategické myšlení a plánování. - Zavést v obou technologickým a digitálním prostředí. - Naučte se rozvíjet obchodní plán včetně jejich globální a digitálního marketingu v tomto. - Správa digitálního Podnik: finance, marketing, sociální podnikání, velkých objemů dat a e-komerci. - Používejte tvořivosti a inovací v procesu digitalizace. - Plánovat, řídit a měřit nový digitální média. - Vytvoření on-line obchodu. - Znát právní aspekty digitální společnosti. Intenzivní Masters jsou navrženy na základě metodického struktury se dělí na: A... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Komunikace

IED – Istituto Europeo di Design Torino
Campus forma Denní studium 11 měsíců November 2017 Itálie Turín

Marketing a komunikace nemohou být považovány za oblasti odbornosti výhradně spojen s prodejem a reklamou, ale musí být začlenit do mnohem většího scénáře, které berou v úvahu na jedné straně publikum potenciálních klientů, a na druhou sociální a ekonomický kontext, ve kterém podniky působí, a najít své tržní pozice. Aby bylo možné reagovat na požadavky trhu a očekávání studentů magisterského kurzu v marketingu a komunikace zašlou prostředí cestovní kanceláře a komunikační společnost s cílem ukázat, kde tyto dvě oblasti překrývají a měla by fungovat společně rozvíjet společné formy interakce. Studenti mají možnost diskutovat o těchto otázkách přímo tím, že zkoumá anamnézy a prostřednictvím přímé zkušenosti z první ruky aktivních profesionálů. Mistr vlaky odborníky, které mohou pracovat jak ve strategické a operativní marketing ve svém sdělení kancelářích společností nebo agentur, jako jsou produktovými manažery a účtů. [+]

Tento program je vyučován v ITALSKÁ TARGET - Master v marketingu a komunikace samozřejmě je design pro absolventy, kteří užívají své první kroky v profesi i pro profesionály, kteří již pracují v této oblasti, s cílem převést kompetence a nástroje k těm, kteří ně bude účinná a schopná poskytující inovace v rámci společností a agentur. Metodika a struktura - Výuka struktura je založena na symbióze mezi teorií a praxí, které umožní účastníkům rozvíjet vysoký stupeň způsobilosti a velmi praktické a provozní úrovni díky simulací a cvičení prováděných na anamnéz. Kurzy jsou hold týmem pedagogů, kteří se střídají při analýze hlavních témat založení přímý kontakt s pracovním místě umožňuje studentům mít nejaktuálnější informace, aby se zajistilo, že jejich znalosti jsou v konečném důsledku velmi konkurenční. [-]

Magisterský Program V Marketingu, Služeb A řízení Komunikace

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Švýcarsko St.Gallen

Magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se skládá z jedinečné kombinace základních manažerských oborů a trhů a obchodních modelů významných průmyslových odvětví. Díky tomuto konceptu se MSC převyšuje klasické představy o marketingu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske.

 

Cíle:

hodnota pro zákazníka - cílem udržitelného hospodaření právnických osob

V globalizovaném světě, udržitelná firemní hodnota může být vytvořen pouze prostřednictvím přesvědčivých produktů a služeb pro zákazníky, kteří jsou v centru pozornosti. Marketing v tomto duchu se zaměřuje na dosažení nejvyššího možného zaměření zákazníků s produkty a službami. Tento integrační pohled, který přesahuje klasický marketing, je to, co na magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se zavazuje: program kombinuje všechny disciplíny managementu, které se orientují od zákazníků a spojuje je s trhy a obchodních modelů lokální průmysl. ... [-]