Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

MA Ve Firemní Komunikaci

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2017 Španělsko Madrid

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažery na nové nástroje komunikace .... [+]

Mistry ve firemní komunikaci

Komunikace je dynamický proces: mediální společnost vedla k úzké způsobu, jakým organizace komunikují se všemi zainteresovanými stranami, a to jak vnitřní a vnější. Web 2. 0, v pořadí, se stal novou sociální technologií (virtuální komunity, blogy, podcasty, atd.), v otázkách vztahů mezi spotřebiteli a podniky.

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažerů v nových nástrojů řízení mediální komunikace, tak je aplikovat při dosahování svých cílů.

Po absolvování kurzu studenti budou schopni:

... [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a strategické komunikace: Studenti budou tvořit na myšlenek a prototypování digitálních komunikačních strategií pro značky a organizací. Pokud jde o praktickou výuku, studenti mohou rozhodnout pro web design a mobilní design projektů designu interakce aplikace do vesmíru: Student bude vytvořen v koncepci a vývoj designu interakce aplikovaného do vesmíru obecně že je, maloobchod, zábava, památky, muzea, infrastrukturu a veřejný prostor ... Pokud jde o praktickou výuku, studenti se mohou rozhodnout pro interaktivní design pro inteligentní města nebo provést pilotní projekt interakce. Studium Program: Data Sheet Kredity: 66 ECTS Doba trvání: 1 rok Kvalifikace: Masters v designu a rozvoje digitálního Projekty jazyk: španělština a angličtina nabídka speciálních itineráře čelit: Digitální Projekty Reklama a strategické komunikace Projekty designu interakce interaktivní prostor První semestr Modul I - Teoretický rámec a kontext (8 ECTS) Modul II - Metodika a pokročilé návrhové procesy pro interaktivní internetové stránky a aplikace (12 ECTS) Modul III - Programování, vývoj a prototypování digitálních rozhraní (12 ECTS) Druhý semestr Modul IV - Správa digitálního designu (6 ECTS) Specialita 1: strategické komunikační projekty a reklamy (10 ECTS) Speciální 2: design projektů interakcí pro prostor (10 ECTS) Mistr závěrečné práce (12 ECTS) Externí Practices (6 ECTS) [-]

Ma V Technologiích A Kodexy Komunikace

Link Campus University
Campus forma Denní studium 2 let November 2017 Itálie Řím

Formativní programy se vyznačují silnou experimentální komponenty výsledek různých workshopů činností zaměřených na [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Dobrý technických znalostí je základem pro úspěšné zabývají plánováním a kreativity. Digitální média a rychlost vývoje ICT (informačních a komunikačních technologií), ve skutečnosti výzvu nepřetržitě nových odborníků. Tři roky bakalářského studia a na magisterské studijní programy jsou koncipovány tak, aby poskytovat esenciální nástroje potřebné k výkonu těchto problémů. Zdarma italský jazykový kurz bude nabídnuta všem studentům, kteří předběžně uplatňují první týden v červnu. Prostřednictvím neustálého výzkumu a studií, pak budete ovládat digitální svět, aby jej použít jako nástroj pro vytváření špičkových produktů a navrhnout nové a atraktivní služby pro uživatele. Průběh studia Formativní programy se vyznačují silnou experimentální části, výsledkem různých seminářích činností zaměřených na "vytváření skutečné", ve spolupráci s výzkumnými středisky v rámci univerzity i s dalšími subjekty v souvislosti s ní, teoretické aspekty diskutované při výuce. Další unikátní vlastností předmětu je přítomnost vysoce kvalifikovaných fakulty a zastupuje předních osobností ze světa informačních a komunikačních technologií a designu interakce, které mají bohaté zkušenosti jak na národní i mezinárodní úrovni. Ty tak mohou zajistit přenos zkušeností, odborných znalostí a poznatků shromážděných během své kariéry studentů zapsaných. PRVNÍ ROK Metodika a techniky sociálního výzkumu Sociologie komunikačních jazyků Sociologie nových médií a sociálních sítí Sémiotika artefakty a teorie fotografie Interakce design I Prvky programování I (Web a mobilní) Integrovaný průběh komunikace Kognitivní psychologie Analýzu a vizualizaci databáze Druhý rok Laboratoř počítačové grafiky, modelování a 3D tisk Interakce design II a Design Lab Rozhraní Angličtina pro multimediální komunikaci Materiály, které mají být vybrány Dovednosti [-]

Magistr V Komunikaci A Kulturního Managementu

Zeppelin University
Campus forma Denní studium 1 - 2 let August 2017 Německo Friedrichshafen

Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. [+]

Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. Náš mistr vzdělání v oboru "Komunikace a Kulturní management"Splňuje tyto výzvy. Zde, studenti mohou vybrat mezi dvěma různými stopami, což znamená, že se můžete soustředit na jeden "Komunikace a média" a "Kultura produkce". Na jedné straně, absolventi tohoto kurzu seznámit a analyzovat kulturní základy současné společnosti, zatímco na druhé straně jsou povoleny, a to prostřednictvím komunikační praxe, hrát roli při řešení aktuálních společenských témat. Spolu, komunikace a kultura je nepravděpodobné, že základní pojmy moderní společnosti. Zdůrazňují, co bereme jako samozřejmost a, v procesu, říkají zpochybnit. To mění situaci. Magisterském studijním v oblasti "komunikace a kulturního managementu", nabízí svým studentům kritickou analýzu s komunikací a kulturní vědy teorie a zavádí pokročilé znalosti fungování a problémy moderní společnosti. Studenti studují výzkumné metody týkající se humanitních a společenských věd, stejně jako fungování sociální a kulturní analýzy. Dialogové orientované a autonomně organizovaný studijní obor podporuje kognitivní, tvůrčí a expresivní schopnosti. Kromě toho, výzkum zkušenosti získané při organizační schopnosti a schopnost pracovat v týmu jsou vyvinuty v reálném životě na výzkum, consultancy- a výstavních projektů. Nová generace vedoucích pracovníků v kultuře a komunikaci nemusí stále více řízení a strategické znalosti připravit je pro výrobu složitých rozhodnutí v dynamickém prostředí médií, kulturních institucí, ekonomiky a společnosti - a to jak na národní i mezinárodní úrovni. Kombinovat kultury a komunikace s Manažerské dovednosti Program pro každého, kdo má větší důvěru v kultuře a komunikaci, než v číslech a kancelářích. Profesoři by měl vědět, tenhle nejlepší: Jaké jsou nejdůležitější otázky týkající se Fakultu kulturních věd? Udržitelná společnost a média Jak je volný tok informací? Co média komunikovat? A jak? Co dalšího byste měli vědět, v informační společnosti? Kulturní management pro další společnost Má někdo chtějí být veřejnosti už? Proč je kultura nejistá? A jak se muzeí a dalších kulturních institucí organizovaných ve 21. století? Komunikace Illuminated politicky a strategicky Do nadace sdělovat reformní sdělení v účinnějším způsobem? A kdo ovlivňuje reklamy? Inovace prostřednictvím umění Jak jsou progresivní umění a "sociální inovace" kompatibilní? Má art existovat bez občanské společnosti? Pokud ano, co to vypadá? Jazykové požadavky I když značná část z kurzů jsou nabízeny v angličtině ZU, budou studenti nebudou schopny dokončit studijní program v angličtině. Znalost angličtiny je přednostní; Znalost německého jazyka je absolutní nutností. ZU vyžaduje, aby všichni žadatelé studijní naváděné prokázat minimálně střední úrovně znalosti němčiny. [-]

Ma V Komunikace A Budoucí Trh

Global Business School Barcelona
Campus forma Denní studium 9 - 12 měsíců October 2017 Španělsko Barcelona

MA v komunikacích a budoucí marketingu společnosti Global Business School Barcelona je inovativní stupeň, který vám zaměřuje učí nejefektivnější způsoby plánování a zahájení integrovaný, multi-kanálové komunikační a marketingová kampaň již dnes, a také se dívá do budoucnosti marketingu a síly davů, sociálních médií, a důvěru, kterou příkaz. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Jak se vám spustit komunikační vícekanálové a marketingovou kampaň, která mění svět a šíří po celé Evropě, Severní Americe a Asii? Úkolem marketingu a komunikace s rozhodovacími pravomocemi se stává složitější a náročné každý den. Nové kanály a platformy objevují neustále. MA v komunikacích a budoucí marketing vás naučí nejefektivnější způsoby plánování a zahájení integrované, multi-kanálové komunikační a marketingové kampaně dnes. Spojením tohoto magisterský titul v komunikacích v Barceloně, se dozvíte o nejlepších způsobech využití e-mail, mobilní, sociální, placených médií, analytické a další budovat svou značku a podnikání. MA v komunikacích a budoucí Marketing na Global Business School Barcelona je míra o budoucnosti digitálního marketingu a síle davu, sociálních médií, a důvěru, kterou příkaz. Dozvíte se o způsobech, jak zákazníci rozhodují mezi značkami v digitálním věku. Tento magisterský titul v jedné z nejvíce inovativních obchodních škol ve Španělsku vás naučí se orientovat v post-marketingu světě. V 20. století, zdroj většiny informací o zákaznících o produktech nebo službách přišel z marketingu a komunikace týmu, sám. Nyní, většina informací, že zákazník dostane o výrobku nebo služby pochází z jiných zdrojů. Během svého studia směrem k magisterský titul v komunikacích a budoucí marketingu, naučíte se promyslet, jakým způsobem musí být komunikace s klienty umístěné a přiblížila. Třída Language Angličtina DOBA Jeden akademický rok. V závislosti na výchozí čtvrtletí to může trvat 9 až 12 měsíců. Uzávěrka přihlášek Žádosti jsou přijímány po celý rok. Studenti mohou začít studovat jejich MA v komunikacích a budoucí marketingu v říjnu lednu a dubnu. Studenti, kteří nejsou občany Evropské unie, jsou povzbuzovány, aby dříve, aby bylo dostatek času na zpracování studentské vízum. Rozvrh Od 7 hodin do 9 hodin, 2-3 dní v týdnu, v závislosti na čtvrtletí. Vstupní požadavky Kvalifikovat pro vstup na tento stupeň, je třeba: - získaly diplom nebo ekvivalent bakalářského nebo vyššího stupně, nebo mají nejméně tři roky pracovních zkušeností; - Poskytnout doklad o znalosti anglického jazyka; - Dokončit všechny potřebné formuláře pro přijetí a předložit všechny potřebné dokumenty [-]

Magistr V řízení Designu

University of Bridgeport
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Spojené státy americké Bridgeport

Zahrnovat kurzy v designu myšlení a řízení podniků, Mistr profesionálních studií ve stupni na Šintaro Akatsu School of Design (SASD) Design Management (MPS) připravuje designové manažery vést tvůrčích týmů v různých konstrukčních a papírenského průmyslu. Vynikající fakulty - a to jak bydliště a hostující - přispívá k rozvoji rušivý myšlení pomocí designu jako opěra pro zvýšení zákaznické potěšení. [+]

Zahrnující kurzy v designu myšlení a řízení podnikání, Mistr profesionálních studií v designu Management (MPS) studium na Šintaro Akatsu School of Design (SASD) připravuje designové manažery vést tvůrčích týmů v různých konstrukčních a papírenského průmyslu. Vynikající fakulty - a to jak bydliště a hostující - přispívá k rozvoji rušivý myšlení pomocí designu jako opěra pro zvýšení zákaznické potěšení. Design představuje cennou strategickou výhodu - nástroje a postupy pro problém-řešit a inovovat. Vedení tohoto aktiva, schopnost porozumět, optimalizovat a řídit, že energie se stává zásadní pro vnitřní i vnější úspěch organizace. Kategorie přední firmy jako Apple, General Electric, Johnson & Johnson, Bose a Schick vědět, že se to být obchodovatelné pravda. MPS v designu řízení programu na SASD je dvouletý intenzivní program pro profesionály designu všech oborů. Kurzy jsou speciálně navrženy tak, aby reálných problémů, kterým čelí návrháři a vyučují předními odborníky pro správu designu. Přiřazení Tým bázi zaměřit se na řešení praktických problémů a žalovatelné, připravuje studenty, aby okamžitě používat informace a dovednosti učit. Konstrukční Manažeři, kteří absolvují SASD nechat se základními dovednostmi a nástrojů, které se vztahují designu myšlení k řešení nejnaléhavějších obchodní problémy naší doby: udržitelnosti, sociální odpovědnost, a ziskovosti. O programu Správa designu používá správné procesy mozku řešit problémy levý mozek. Jedná se o grab obrazovka z nejlepších výsledků online vyhledávání pro "řízení designu." Existuje více Zpráva podobné dokumenty, než hezké vzory, což naznačuje výsledek projektu Design Management je zpráva, spíše než objekt. Správa designu obsahuje návrh myšlení, návrh služeb a udržitelnost. To vytváří a spravuje informace, služby a zážitky. DM obhajuje a prosazuje design jako klíčový odlišení a hnací síla organizační úspěch. Přehodnotit odbornost. Je to velmi snadné si myslet, že jste odborník na svůj vlastní výrobek. Ale to je jen mýtus: skuteční odborníci jsou vaši zákazníci. Jamie Wong (Vayable) Správa designu obsahuje návrh myšlení, návrh služeb a udržitelnost. To vytváří a spravuje informace, služby a zážitky. DM obhajuje a prosazuje design jako klíčový odlišení a hnací síla organizační úspěch. DM spojuje design, inovace, technologie, správu a zákazníkům poskytují konkurenční výhodu přes "triple bottom line": Sociální / kulturní, environmentální a ekonomické. Kdo jsou designové manažeři? Konstrukční manažeři vedou designové firmy a konstrukčním týmům v kreativních odvětvích. Konstrukční manažeři jsou brand manažerů, kreativní ředitelé, design ředitelé, vedoucí designu, designu stratégové, design výzkumných pracovníků a manažerů a vedoucích pracovníků odpovědných za rozhodování o tom, jak se design používal v celé organizaci. Konstrukční vedoucí oddělení, brand manažeři, kreativní ředitelé, design ředitelé, vedoucí designu, designu stratégové, design výzkumných pracovníků a manažerů a vedoucích pracovníků odpovědných za rozhodování o tom, jak se design používal v organizaci. Význam přesně vnímání a hodnocení kvality Konstrukční manažeři pracovat a vést ostatní k vývoji lepších obchodních řešení. Chcete-li být efektivní vůdce, je nutné mít dvě věci: rafinovaný a zvýšený smysl pro dokonalost a rafinovaný a zvýšené smyslu průměrnosti (průměr, všední). Nejlepší způsob, jak naučit relativní kvality je porovnat svou práci s ostatními "ve svém bezprostředním okolí, to znamená, že přirovnal ji k svými spolužáky 'práce. Naši studenti seznámí s hodnocením, zodpovědnosti a srovnávací, relativní kvality. Těmito prostředky, budete nejvíce schopni zlepšit kvalitu svého vlastního myšlení. [-]

Oficiální Magisterský Titul V Politické A Institucionální Komunikace (magisterský Titul V Oboru Marketingu, Konzultace A Politické Komunikace - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus forma Denní studium 1 rok May 2017 Španělsko Madrid

Tento program umožňuje přístup ke dvojí titulem mistra v politických a institucionálních komunikace na University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) a mistr v oblasti marketingu, poradenství a komunikační politiku na univerzitě v Santiagu de Compostela (USC). [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Tento program umožňuje přístup ke dvojí titulem mistra v politických a institucionálních komunikace na University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) a mistr v oblasti marketingu, poradenství a komunikační politiku na univerzitě v Santiagu de Compostela (USC). Učitelé úvěry získané v Mistra jsou rozpoznány automaticky, aniž by bylo nutné přijmout další vzdělávací kurzy pro přístup do doktorského studia na University of Santiago de Compostela a Murcia prostřednictvím dohod program s těmito univerzitami. CÍLE El Mistr v politických a institucionálních komunikace Je hlavním referenčním této disciplíny ve Španělsku, které byly považovány za v letech 2012, 2013 a 2014 nejlepší Master of sdělení, podle prestižního žebříčku Masters připravené každoročně v novinách El Mundo. Jeho tréninkový program reaguje na rostoucí poptávku po komunikaci odborníky v organizacích se strategickým přístupem. Nabízí ty, kteří chtějí, aby se specializují v této oblasti nezbytné nástroje, a to jak teoretické i praktické zejména při navrhování a provádění účinných strategií a účinné politiky a institucionální komunikace. Obecné cíle: To Master je program, který má jako hlavní cíl rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné k řádnému výkonu povolání v oblasti marketingu a politické komunikace vždy na vládní, správní a / nebo institucionální prostředí. Je produkovat absolventy s komplexní pochopení všech oblastech vztahujících se k politickému marketingu, zároveň mají schopnosti splnit několik úkolů, které řeší ve firmách zabývajících v těchto oblastech na trhu. - Specifické cíle: 1.. Vypracovat komplexní globální marketing politického myšlení, politické komunikace a zejména na politický marketing obecně. 2. Získat důkladné pochopení různých technického poradenství, procesy, které ovlivňují politiku a politické marketingové komunikační techniky, strategie a zdroje potřebné k realizaci, řízení a zvyšování marketingových organizací a institucí. 3. Získat komplexní pochopení sociálního a organizačního kontextu, ve kterém politický marketing vědět, jak identifikovat cílové skupiny, partnery, herce a prostředky komunikace, jakož i komunikační a marketingové nástroje, které jsou nutné k interakci s každým vyvíjí. 4. Získat dovednosti, aby se přizpůsobily společnému dílu politický marketing, a spojových zařízení a řízení politického marketingu a v komplementárních oblastí poradenství, která je nezbytná pro vědět, jak připravit projekt, aby bylo možné prezentovat dobrou zprávu , 5. Zlepšit a rozvíjet své manažerské dovednosti, aby úspěšně vykonávat své povinnosti v organizacích a institucích, které používají marketing a komunikaci. Hlavním cílem tohoto titulu je produkovat absolventy s komplexní pochopení všech oblastech vztahujících se k politickému marketingu, s možností vybrat, řídit komunikaci a šíření informací. Také s ohledem na nezbytné změny na trhu, Master nabízí cestu specializaci pro politický marketing, které umožňují studentům učit techniky a dynamiky potřebné k začlenění do tohoto trhu. Cílem tohoto mistra je vybavit studenty s pokročilým globální vize, aby mohl plnit svou kariéru v nejrůznějších organizací a veřejných a soukromých institucí. V tomto ohledu je zaměstnatelnost studentů jsou politické strany, veřejné instituce, podniky, nevládní organizace nebo mediální společnosti či politický marketing. Program rozvoje Mistr má trvání jednoho akademického roku, začátek v říjnu 2016 a končí v červnu 2017. Slavnostní otevření akademického roku se bude konat dne 19. října 2016. Přednášky by měly být pokud možno v pátek odpoledne a sobotu dopoledne, zatímco dílny pro získávání dovedností a schopností, dobrovolného charakteru, musí být zaslána nějaké čtvrtek odpoledne. Kurz bude kombinovat různé metody výuky s cílem usnadnit porozumění teoretickým obsahem prostřednictvím workshopů a zkušeností komunikačních odborníků. Metoda případ, přednášky, výuky obrana, budou použity semináře s mezinárodními osobnostmi, workshopů a skupinové práce. Získání magisterský titul bude podléhat procházení osnov v souladu s kritérii stanovenými každým učitelem, aktivní účast ve třídě a rozvoj TFM prováděné pod dohledem lektorů se specializuje na oblasti zájmu studentů . V žádném případě nesmí chybět více než 20% tříd v každém modulu. Pro doplnění školení, studenti Master, prostřednictvím smluv University Research Institute Ortega y Gasset, mohou pobyty na univerzitách a ve výzkumných centrech v USA, Evropě a Latinské Americe, aby se i nadále zlepšovat jejich znalosti v oblasti politické komunikace. Vstupné Requsitos ACCESS kvalifikace: Preferované kvalifikace: - Absolventi / jak v politologie - absolvent / jak v žurnalismu a informačních věd - postgraduální / jak v ekonomii - postgraduální / jako ve správě a řízení - absolvent v oblasti reklamy a public relations - Veřejná správa Graduate a management - postgraduální zákon ne preferované kvalifikace: Všechny vysokoškolské kvalifikace, které umožňují přístup k magisterské studium. Master in marketingové, poradenské služby a komunikační politiku lze provádět jak u USC, tak v ústředí Research Center Ortega y Gasset. Nicméně, bude registrační proces provést pouze na univerzitě v Santiagu prostřednictvím svého virtuálního sekretariátu. Aktualizované informace o každé výzvy k registraci Přístup: Mohou přistupovat oficiální učení mistra: 1. Lidé, kteří jsou držiteli španělského oficiální vysokoškolské vzdělání. 2. Ti s osvědčením vydaným instituce vyššího vzdělání, které posiluje EHEA v zemi vydání kvalifikace pro přijetí do magisterského stupně. 3. Absolventi mimo vzdělávacích systémů EHEA bez souhlasu svých titulů, po ověření ze strany univerzity, že tyto výhrady představují úrovně vzdělání rovnocenné s odpovídajícími španělských univerzitních diplomů a že osamostatnění země vydává přístup stupňů absolvovat vzdělání. stipendia Stipendia studentům, kteří chtějí studovat tento program může požádat o stipendia jsou uvedeny níže. [-]

Magistr Ve Službách Marketingu A Komunikace

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců Švýcarsko

Naše magisterském programu v oblasti služeb marketingu, managementu a komunikace zahrnuje všechny zákaznicky orientovaných oborů. [+]

Náš MSC Program pokrývá všechny disciplíny orientované na zákazníka. Náš kurz klade velký důraz na praktický význam.

Zákazníci jsou zásadní, aby firmy dlouhodobý úspěch. Vnímanou hodnotu zákazníky přesvědčit výrobků a / nebo služeb tvoří udržitelné hodnoty společnosti a tím i úspěšné podnikání. Budete mít možnost získat potřebné nástroje pro tento přístup, přes hodnoty pro zákazníka, který jsme vyvinuli. Prozíravé specialistů V globalizovaném světě, studenti, jako byste se poptávky: specialisté, kteří jsou schopni rozšířit jejich způsob myšlení nad rámec specialisty marketingu, kteří mají integrované chápání pohledu zákazníků při řízení svých podniků. Orientace na zákazníka a praktický význam Sedm průmyslové nebo oblasti použití jsou zapojeni do našeho kurzu. Jedinečným způsobem kombinují základní manažerské disciplíny se trhů a obchodních modelů dnešního průmyslu. Náš magisterský program klade důraz na orientaci na zákazníka a nabízí praktický význam. ... [-]


MA ve strategickém sdělení

University of New York in Prague (UNYP)
Campus forma Denní studium 15 měsíců September 2017 Česká republika Praha

Profesionální komunikační dovednosti se staly jedním z klíčových aspektů ve všech typech podniků. Studenti magisterského programu PBC (Odborná a byznys komunikace) studují s lektory z USA a Evropy a čelí výzvám, které je učí budovat si a dále rozvíjet dovednosti i teoretické porozumění, které je potřebné při práci v klíčových pozicích v celé škále privátních i veřejných podniků a organizací. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. MA ve strategickém sdělení Profesionální komunikační dovednosti se staly jedním z klíčových aspektů ve všech typech podniků. Studenti magisterského programu SS (strategickém sdělení) studují s lektory z USA a Evropy a čelí výzvám, které je učí budovat si a dále rozvíjet dovednosti i teoretické porozumění, které je potřebné při práci v klíčových pozicích v celé škále privátních i veřejných podniků a organizací. Tento program celoživotního vzdělávání, který trvá 15 měsíců, je navržen pro studium o víkendech (2 víkendy každý měsíc)* a vede k získání amerického titulu magistra, který uděluje La Salle University (Filadelfie, USA, www.lasalle.edu). Se svou 140 let dlouhou historií patří La Salle University k renomovaným regionálním americkým univerzitám. *UNYP zajišťuje studentům tohoto programu o přestávkách lehké občerstvení Díky svému komplexnímu charakteru tento studijní program pokrývá hlavní aspekty vnitřní i vnější komunikace v organizacích: Přesvědčování PR kampaně Integrovaná marketingová komunikace Řízení podpory prodeje Studenti, kteří v současné době tento obor studují, pocházejí z více než půl tuctu různých zemí. Věk předchozích studentů se pohyboval mezi 20 až 50 lety, a tito studenti přišli z různého pracovního prostředí, včetně novinářského, marketingového, PR, diplomacie, vzdělávání aj. [-]

Master Of Mezinárodní Komunikace

Macquarie University
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Austrálie North Ryde

Tento stupeň pohledy na problémy v současné době čelí v oblasti komunikace a modernizace a dává své znalosti z nich ... [+]

Master of International Komunikace

 

Tento stupeň pohledy na problémy v současné době čelí v oblasti komunikace a modernizace a dává vaše pochopení těchto situací v příslušných souvislostech. Vychází z různých oborů, včetně mediální komunikace, mezinárodních vztahů a kulturních studií.

 

Klíčové vlastnosti

Umožňuje přístup k výzkumu silných stránek našeho akademických pracovníků Nabízí vám odborných znalostí a schopností v oblasti mezinárodní komunikace Zkoumá problémy v oblasti komunikace a modernizace v relevantních kontextech Tento stupeň lze kombinovat s Master of International Business či Master mezinárodních vztahů ... [-]

Magistr V Komunikaci A Mezinárodních Vztahů S Veřejností

National University of Science and Technology MISiS
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rusko Moskva

V Communications Mezinárodní Public Relations programu, profesoři učí interaktivní výuku, vedoucí komunikačních agentur sdílet zkušenosti z první ruky, a studenti těžit z multikulturních diskusí a náročnou práci na projektech. To je dva-rok na plný úvazek magisterský studijní program. [+]

V Communications Mezinárodní Public Relations programu, profesoři učí interaktivní výuku, vedoucí komunikačních agentur sdílet zkušenosti z první ruky, a studenti těžit z multikulturních diskusí a náročnou práci na projektech. Toto dva-rok na plný úvazek magisterský studijní program je zaměřen na podporu vědeckých novinek, produktů, nebo technologií prostřednictvím   interakce s podniky, vládou a mezinárodními organizacemi. Kurzy budou dodány v angličtině akademiky a odborníky z praxe s využitím inovativních vzdělávacích technologií.

Jste-li bakalářský titul držitele zdatní v angličtině a snaží se jednat o public relations a komunikace profesionální, tento program je určen pro vás.... [-]


Magistr Komunikace (profesionální)

Bond University
Campus forma Denní studium 92 týdnů January 2017 Austrálie Robina

Mistr komunikace (Professional) umožňuje studentům, aby dále své kariéry v komunikaci tím, že je vybaví vhodnou kombinaci teorie a praxe hodí do průmyslu, kulminovat s profesionálním segmentu zahrnující zprávu o profesionální portfolio, pole projektu a pole projektu. [+]

Odborný program má stejnou strukturu jako Master of programu komunikace s přídavným 20-ti týdenní Professional portfolia komponenty. Profesionální portfolio je 45 kreditů, k dispozici pána (Professional) studentů Fakulty Society & Design předmět. Toto téma je silně orientován zkušenostně a podporuje studenty rozvíjet své odborné dovednosti v reálném světovém prostředí. Předmětem zajistí, že studenti kombinují sebeanalýza a reflexní schopnosti a dovednosti učit s profesionálními metodik, aby se tak rozšířily analytické a strategické myšlení schopnosti. Bude poskytovat praktické zkušenosti pro studenty rozvíjet své dovednosti v profesi relevantní pro svého pána specializaci. Všichni studenti dokončí Scoping dokument 2000 slov, a to buď provést pracovní stáž v Austrálii 210 hodin (která obsahuje zprávu o zaměstnavatele) a reflexní deník (až 5000 slov), nebo dokončili spolupracovní výzkumný projekt ve výši až 15.000 slov. Všichni studenti budou předloží závěrečnou sbírku profesionálního portfolia dokumentů, zvýraznění jejich praktické a teoretické znalosti ve své profesi volby. Předmětem Professional portfolia nemůže být zahájeno, dokud student úspěšně dokončil všech 12 předmětů složky magisterského stupně. [-]

Magistr Marketingu

IPAG Business School
Campus forma Denní studium 2 semestry September 2017 Francie Nice Austrálie Sydney + 2 více

Každý z Newcastle magisterských programů obsahuje speciální zaměření na asijsko-pacifické trhy a jejich význam v globálním podnikatelském prostředí. Tyto tři mistři jsou určeny pro studenty, kteří absolvovali širokého spektra obchodních programů a kteří chtějí rozšířit a aktualizovat své znalosti a dovednosti pro novou globální obchodní svět. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Představení To oceňují partnerství mezi Ipag Business School a University of Newcastle umožňuje studentům sledovat dvojí titul v jedné ze tří oblastí: Master of Business, Master of Marketing, Mistr řízení lidských zdrojů. Každý z Newcastle magisterských programů obsahuje speciální zaměření na asijsko-pacifické trhy a jejich význam v globálním podnikatelském prostředí. Tyto tři mistři jsou určeny pro studenty, kteří absolvovali širokého spektra obchodních programů a kteří chtějí rozšířit a aktualizovat své znalosti a dovednosti pro novou globální obchodní svět. Studenti budou rozvíjet strategické kompetence řízení v hlavních oblastech rozhodování o jejich programu a zkoumat nová témata v moderním podnikatelském prostředí. Tyto programy jsou vyučovány v anglickém jazyce a skládá se ze dvou částí: 1. semestr na Ipag Business School Nice, 2. semestr na Newcastle University. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2017 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v odvětví, které procházejí nepřetržitou revoluci. 96% z umístění do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den více a více lidí na celém světě se připojit k sociálním médiím: Twitter má ... [+]

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time anglický program, který si klade za cíl připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v odvětví, které procházejí nepřetržitou revoluci. 96% z umístění do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den více a více lidí na celém světě se připojit k sociálním médiím: Twitter má 230 milionů uživatelů, Google+ má 500 milionů, YouTube 800 milionů a Facebook 1,23 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě, kteří jsou neustále zvyšuje částku, která jim investovat do své on-line reklamy s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelskými kruhy. Společně s partnerem IAB (International Advertising Bureau), toto magisterské poskytuje studentům s kvalifikací a schopnostmi, kdo řídícím nebo poradce kariéru v oblasti digitálních komunikací. Jedinečná atmosféra 16. století vila v kopcích Bologni budete studovat marketing, komunikaci a nová média: předmět, který bude formovat 21. století. Během mezinárodního kurzu se studenty z celého světa, je fakulta skládá ze profesorů, manažerů a podnikatelů, a to díky projektových prací, firemních projektů a mistr přednáší studentům dostat do kontaktu s klíčovými světů digitální éře: poslouchat, publikovat obsah, sdílet a účastnit se. Master uzavírá stáž u společnosti. Struktura Magisterský stupeň je 12-měsíční plný úvazek program včetně stáž nebo projektové práce (celková délka: 1500 pracovní doba). Akademický část je rozdělena do dvou termínů. Vy se bude týkat 1000 hodin studia: 400 hodin školních aktivit a 600 hodin samostatné práce / group. Během prvního funkčního období budete studovat základy marketingu a komunikace, zatímco druhý termín se bude zabývat praktickými aspekty a zaměřit se na nové mediální nástroje, které budou používat ve své profesní kariéry (najdete podrobnější informace o kurzech budete studovat v sekci "Kurzy" níže). Tyto dva termíny jsou následuje stáže po dobu 500 pracovních hodin. Tato stáž může být prováděna při různých firem a agentur v Itálii nebo v zahraničí. Je to vaše šance uvést do praxe teorii a techniky naučené během dvou akademických pojmů tím, že pracuje na marketingové a komunikační strategie / kampaně, analyzovat a vytvářet řešení skutečných problémů a práci na akčních plánů. Nacházíte se očekává, aby co nejvíce z těchto příležitostí se poučila z odborníků budete pracovat s. Na konci stáže, budete muset odevzdat do "Závěrečná zpráva", který se bude prezentovat na ředitele studia představí své aktivity a analýzu teorie a poučení v průběhu akademického části. Studenti, kteří mají zájem si také zvolit, aby se mimoškolní kurz italštiny. První termín: prosinec 2016 - duben 2017 Kick Off & aktivity Ice-Breaking Základní kurzy: účetnictví; Firemní komunikace; Informačních systémů a databází; Obchod a podnikání Marketing; Marketing a Marketingový výzkum Druhý termín: duben 2017 - červenec 2017 Soustředěné kurzy: Digital Interactive Marketing; Integrované plánování komunikace; Průmysl Struktura digitální komunikace; Strategické polohy a online / offline Reputation; Search Marketing a Web Analytics pro podniky; webové technologie Praxe: srpen 2017 - prosinec 2017 Praktická zkušenost Vyvrcholení projektu učení Metoda Hlavním cílem naší pedagogických pracovníků je nejprve stanovit solidní základy teorie před zahájením stavět na tom zavedením většího počtu praktických aspektů. To bude mít za následek vám s jistotou vstupu do pracovního prostředí tohoto průmyslu, připravený vypořádat se scénáři budete čelit. Výuka personál vám pomůže pochopit tyto pojmy a techniky prostřednictvím využívání přednášek a seminářů; Skupina projektů a návštěvy podniků; host reproduktory a případové studie; videí a prezentací; Jednotlivé úkoly a pomáhal soukromé studium. Kurzy jsou nastavena tak, aby dát maximální volnost naučit se studenty a nechte profesoři učit a hodnotit studenty v nejlepším možným způsobem. Posouzení může mít formu individuální / skupinové prezentace, projekty, ústní a písemné zkoušky, stejně jako, samozřejmě, aktivní účast na seminářích. Poplatky Školné pro akademický rok 2016/2017 je 14,800 eur má být vyplacena v několika splátkách, první z nich při zápisu. Poplatky pokrývají všechny akademické materiály prostřednictvím on-line learningové platformy, veškeré vybavení Alma Boloňského Business School včetně používání počítačů a zabezpečených osobních Wi-Fi účtů, přístupu ke studiu oblastí a posilovnou, stejně jako studentské slevy ve škole je jídelna. Parkování zdarma je také k dispozici v areálu školy. Kromě toho se svým univerzitě v Bologni studentské karty budete mít přístup ke všem univerzitním zařízením s více než 100 knihoven (včetně online předplatné a databází), přičemž tři centra jídelnách a všechny univerzitní student souvisejících nabídkám. Stipendium / Finanční pomoc V Bologna Business School chápeme význam finanční pomoci při podpoře našich studentů při dosahování vzdělávacích cílů. Jsme si vědomi toho, že moderní, vysoce kvalitní trénink cesta může být významný závazek, ale také opravdu věří, že investice do budoucnosti člověka vždy vyplatí zpět. Bologna Business School je potěšením nabízí částečné stipendium k těm, které si zasluhuje studentů: tam jsou stipendia 6000 eur každý a stipendia 4000 eur za kus. Všichni žadatelé budou považovány za stipendium - není zapotřebí žádná zvláštní aplikace. Díky dohodě mezi boloňským Business School a Intesa Sanpaolo, účastníci se mohou ucházet o "PerTe Prestito Con Lode", což je dlouhodobý a nízkými úrokovými čest úvěru. Hlavní charakteristiky: Výše úvěru se rovná zápisného Snížená úroková sazba Nevyžaduje se žádná záruka Splatné za 10 let Bez počátečních poplatků za zrušení účtu [-]

Magistr Komunikace

Taylor’s University
Campus forma Denní studium 1.5 - 5 let Malajsie

Tento program zkoumá povahu a funkce komunikace se zaměřením na znalosti a dovednosti potřebné k vynikat v oblasti komunikace a médií v dnešní společnosti. To zahrnuje [+]

Master of Komunikace

Tento program zkoumá povahu a funkce komunikace se zaměřením na znalosti a dovednosti potřebné k vynikat v oblasti komunikace a médií v dnešní společnosti. Obsahuje praktické informace od profesionálů a in-hloubkovou analýzu případových studií a klíčové otázky v neustále se měnícím mediálním prostředí. Studenti budou objevovat, diskutovat a zkoumat, jak komunikace a média životního prostředí ovlivnit náš hospodářský růst, politickou scénu, práva a politiky trendy, a kulturní a sociální systémy.

Absolventi tohoto programu budou mít kompetence potřebné k řešení současné komunikační problémy a mají konkurenční výhodu na pracovišti.... [-]