Magisterské studium Komunikace - Magisterské studium Komunikace hledejte zde!

Magisterské studium Komunikace - Zde naleznete magisterské studium Komunikace

Komunikace

Hledáte práci, která je připojena k vytváření sítí s několika kontakty? Možná vám sen o práci s médii? Pak magisterský studijní program v oblastech jako je mediální komunikace, a / nebo Public Relations by mohla být perfektní titul pro vás.

Kariéru v komunikaci vám umožní prozkoumat dynamiku mezi zákazníkem a společnost, a získáte důkladné znalosti teorie a praxe strategie, marketingu a výzkumu. Magisterský studijní program v komunikaci / médií zahrnuje programy, které jsou napojeny na mnoho různých akademických oblastech, včetně humanitních a sociálních věd a média, to vše dohromady v aplikované vědy. U tohoto stupně, získáte široké znalosti historie komunikace a médií a jak to platí pro vás jako odborník na komunikaci. V oboru Public Relations (PR) vám dá pochopit, jak řídit komunikaci mezi organizací a její veřejností, udržovat veřejný obraz pro neziskové organizace, nebo vysoce-profil lidí, jako jsou politici a celebrity.


Na této stránce jsou uvedeny některé programy v oblasti komunikace / Média / Public Relations (PR). Se blíže podívat a neváhejte kliknout na program, popisy, které Vás nejvíce zajímají!

Čtěte více

Magistr V Marketingu A Komunikace

Université Internationale de Casablanca
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Maroko Casablanca

Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Toto školení trvá dva roky (M1 a M2) nebo 4 semestry celkem. To je pro studenty, kteří chtějí prohloubit své znalosti ve světě marketingu a komunikace, porozumění trendy na trhu od očekávání spotřebitelů, ale také rozvíjet jejich analytické, komunikační a interpersonální dovednosti, aby se provádět rozhodování v organizaci. Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. Přijímací řízení v M1 Přístup 1. ročník Master (M1), vyžaduje takovou úroveň diplomové titul v oboru managementu a ekonomiky nebo ekvivalentní (BAC 3) v oblasti řízení nebo jiné podobné útvary, jejichž význam bude hodnocena výuka tým. Podmínky přístupu Výběr takto: Study File Francouzský test: psaní testu Anglický test: Pro UIC absolventi B1 zkoušku CEFR Level Pro absolventy z jiných institucí: B2 testovacích CEFR Level ústní pohovor o obecných znalostí a potenciálu studenta uspět ve zvoleném Mistra. PŘÍLEŽITOSTI Prostřednictvím průběhu tohoto sektoru programu, bohaté na teoretické, ale i praktické výuky naši vítězové budou mít možnost procvičit obchodů s vysokou odpovědnost za: Product Manager Komunikace důstojník Asistent produktový manažer projektový manažer v komunikační agentuře Community Manager Sales manager nebo asistent Key Account Manager Brand Manager (Brand Manager) Poradce v oblasti marketingu a prodejní strategie [-]

Magistr V Korporátní Komunikace: Public Relations, Protokol A Události V Barceloně

ESERP Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona

Utvořil se vypořádat s médii a zjistit, jak se projekt dobrou firemní image a jak vnějším vlivům ovlivnit všechna rozhodnutí. [+]

studovat Master in firemní komunikace: Public Relations, Protocol a Události v Barceloně vám umožní rozvíjet své komunikaci pracovat v obchodních dovedností. Pokud jste aktivní člověk, s lidmi dovednosti a zájem o komunikaci, pozor! Posedět můžete v oblasti komunikace každé společnosti, protože jste absolvoval výcvik ke zvládnutí média a budete zvládnout práce s veřejností Obecně, podle něhož dokonce překonat vnitřní a vnější krize. Dozvíte se také různé protokoly, například úřední, obchodní a sociální, a to jak organizovat některé události pomáhat druhým v názvu firmy. Nejen to, ale také získat potřebné kroky k přípravě rozpočtů, které vám umožní úspěšně provádět tyto akce představy. I přesto, že jste mistr non-verbální, základní síťové funkce, kdy komunikace a interpretovat zprávy. Víte, jestli chcete pracovat v jakékoliv oblasti firemní komunikace a public relations, studie Master in firemní komunikace: Public Relations, Protocol a Události v Barceloně To je nejlepší možností, jak přejít na nejlepší vyškolených pracovníků je to možné. Má uznání UVic-UCC, udělujete dokončit svůj vysokoškolský titul, a podporovaný nadací Abertis. Co čekáte informovat? CÍLE Vysoká kapacita pro organizaci a řízení. Adaptabilita na změny a technologické inovace. Schopnost poskytovat strategické a operativní vrcholovému vedení v plánech firmy. Kritická analýza a schopnost abstrakce. Rychlost při identifikaci, analýzu problémů a jejich řešení. Otevřete k sociálně-ekonomického a kulturního prostředí mentality. Jako senior, a to jak osobního a profesního rozvoje své každodenní činnosti, případně transformovat produktivity náklady školení pro podniky a organizace kulturní obohacení. Metodologie Případová studie: funkční oblasti společnosti jsou diskutovány prostřednictvím případových studií. Většina z nich rozvíjet skutečné problémy,... [-]

Oficiální Magisterský Titul V Politické A Institucionální Komunikace (magisterský Titul V Oboru Marketingu, Konzultace A Politické Komunikace - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus forma Denní studium 1 rok May 2018 Španělsko Madrid

Tento program umožňuje přístup ke dvojí titulem mistra v politických a institucionálních komunikace na University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) a mistr v oblasti marketingu, poradenství a komunikační politiku na univerzitě v Santiagu de Compostela (USC). [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Tento program umožňuje přístup ke dvojí titulem mistra v politických a institucionálních komunikace na University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) a mistr v oblasti marketingu, poradenství a komunikační politiku na univerzitě v Santiagu de Compostela (USC). Učitelé úvěry získané v Mistra jsou rozpoznány automaticky, aniž by bylo nutné přijmout další vzdělávací kurzy pro přístup do doktorského studia na University of Santiago de Compostela a Murcia prostřednictvím dohod program s těmito univerzitami. CÍLE El Mistr v politických a institucionálních komunikace Je hlavním referenčním této disciplíny ve Španělsku, které byly považovány za v letech 2012, 2013 a 2014 nejlepší Master of sdělení, podle prestižního žebříčku Masters připravené každoročně v novinách El Mundo. Jeho tréninkový program reaguje na rostoucí poptávku po komunikaci odborníky v organizacích se strategickým přístupem. Nabízí ty, kteří chtějí, aby se specializují v této oblasti nezbytné nástroje, a to jak teoretické i praktické zejména při navrhování a provádění účinných strategií a účinné politiky a institucionální komunikace. Obecné cíle: To Master je program, který má jako hlavní cíl rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné k řádnému výkonu povolání v oblasti marketingu a politické komunikace vždy na vládní, správní a / nebo institucionální prostředí. Je produkovat absolventy s komplexní pochopení všech oblastech vztahujících se k politickému marketingu, zároveň mají schopnosti splnit několik úkolů, které řeší ve firmách zabývajících v těchto oblastech na trhu. - Specifické cíle: 1.. Vypracovat komplexní globální marketing politického myšlení, politické komunikace a zejména na politický marketing obecně. 2. Získat důkladné pochopení různých technického... [-]

MA Ve Firemní Komunikaci

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2018 Španělsko Madrid

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažery na nové nástroje komunikace .... [+]

Mistry ve firemní komunikaci

Komunikace je dynamický proces: mediální společnost vedla k úzké způsobu, jakým organizace komunikují se všemi zainteresovanými stranami, a to jak vnitřní a vnější. Web 2. 0, v pořadí, se stal novou sociální technologií (virtuální komunity, blogy, podcasty, atd.), v otázkách vztahů mezi spotřebiteli a podniky.

Plný úvazek magisterský program firemní komunikace s EAE Business School je navržen tak, aby vlak manažerů v nových nástrojů řízení mediální komunikace, tak je aplikovat při dosahování svých cílů.

Po absolvování kurzu studenti budou schopni:

... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2017 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. The mistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky tradičních i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den, stále více a více lidí na celém světě připojit přes sociální média: Twitter má 320 milionů aktivních uživatelů měsíčně, Instagram 400 milionů, Google+ 540 miliony, YouTube a Facebook 1 miliardu 1,6 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě přes neustále zvyšuje částku, kterou investovat do jejich on-line reklamních kanálů s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelské sféry. Společně s našimi partnery IAB (Interactive Advertising Bureau), YOOX Net-a-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM a WPP, tento magisterský titul poskytuje studentům s kvalifikací a dovedností, kdo řídícím nebo poradenskou kariéru oblasti digitálních komunikací. Tento mezinárodní program, se studenty z celého světa a fakulty složená z profesorů, manažerů a podnikatelů, se koná v jedinečné atmosféře vile ze 16. století na kopcích kolem města Bologna. Díky projektu Works, Company projekty a kmenová přednášky, studenti dostat do kontaktu s klíčovými pojmy digitálního věku: účastní, vytváření a sdílení obsahu. Na konci kurzu Master uzavírá stáži. MISTR je investice. Čest půjčky, je způsob financování IT. "PerTe Prestito Con Lode", dlouhodobý a nízkým úrokem čest úvěr, bez zajištění... [-]

Magisterský Titul V Oboru Komunikace A Politického Marketingu

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Madrid

Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. [+]

CÍLE: Studenti, kteří úspěšně dokončí tento program: Zlepšují svůj profesní profil v oblasti politiky. Získají strategie a komunikační techniky, které jim platí pro politické kandidáty. Fungují jako poradci volebních kampaní nebo vládní komunikace Stanou odborníky v oblasti podpory volebního marketingového poradenství jako dílo ve službě politické třídy. Zaměřené na: Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. METODOLODÍA CESCOMPOL je společným centrem Univerzity v Alcalá de Henares (UAH), jeden z nejstarších v Evropě. Akademický obsah tohoto mistra je strukturována pro obecnější otázky (jako jsou politické komunikaci) na specifické moduly (například aplikace do vlády, politické strany a kandidáta). Metodika je založena na teoretické i praktické části, sjednotit všechny získané poznatky a veškerý obsah jsou přizpůsobeny i Španělsku a Latinské Americe. Na fakultě se skládá z aktivních profesionálů a odborníků ve svých modulech, se zkušenostmi ve veřejné politice, vládních plánů, komunikačních strategií a kampaní. HODNOCENÍ Získání finální titul je předmětem překonání všech master moduly a vývoj diplomové práce. KVALIFIKACE ZÍSKAT MBA na University of Alcalá de Henares a mistr by CESCOMPOL PROGRAM Politice, občanství a politické chování Politické scénáře a volební systémy Základní principy komunikační politice Politické Communication Management: institucionální vztahy a veřejné záležitosti Komunikace v režimu offline a online sítě: Social Media Management Politický marketing a management Image Osobní vedení a Speech Politické Consulting: Design a řízení volebních kampaní Diplomová práce INTERNATIONAL POBYTŮ Tento... [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem... [-]

Magistr V Designu Služby

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců January 2018 Itálie Milán

Master in Service Design program je určen k podpoře storytelling a prototyping technik, řešení problémů a Business Design přístup k pomoci studentům rozvíjet inovativní nápady služby. Prostřednictvím uživatelského pozorování, budou studenti zjistit neuspokojené potřeby uživatelů a vyvíjet přesvědčivé scénáře, fyzických a virtuálních systémů zkušeností z provozu, pracuje v úzkém kontaktu s profesionály, firem a organizací veřejného sektoru. [+]

Nové informační a komunikační technologie přináší na revoluci vedoucí k radikální změně ve způsobu, jakým jsou nabízeny služby a užil si, vytváří měnící se potřeby a touhy, a to jak ve veřejném, tak iv soukromém sektoru. Service Design, přes integrovaný a multidisciplinární přístup, působí v tomto kontextu a má za úkol pochopit a přijmout společenské změny s cílem poskytovat zkušenosti a řešení pro nepředvídatelné budoucích scénářů. The Mistr v designu služby Program je určen na podporu storytelling a prototypování schopnosti, přístup k designu na řešení problémů a obchodní pomoci studentům rozvíjet inovativní nápady služby. Prostřednictvím uživatelského pozorování, budou studenti zjistit neuspokojené potřeby uživatelů a vyvíjet přesvědčivé scénáře, fyzických a virtuálních systémů zkušeností z provozu, pracuje v úzkém kontaktu s profesionály, firem a organizací veřejného sektoru. Publikum Tento program je určen pro kandidáty, kteří mají titul z první úrovně a / nebo odborné zkušenosti v oblasti vizuální a grafického designu, interakce designu, architektury a kreativní kódování. Program je otevřen i pro kandidáty s diplomem / stupeň nebo odborné praxe v oboru architektura, komunikace vědy, nových médií, psychologie, sociologie, nebo jeho ekvivalentu, pokud jsou motivováni zvuk výzkumného zájmu směrem k tématům programu a silného portfolia. Výsledek Absolventi Master in designu informací mohou hledat zaměstnání v zavedených firmách, jako jsou velké korporace, servisních společností, konstrukční poradenství, jakož i nevládních organizací, vládních agentur, výzkumných institucí, nebo začít svůj vlastní konzultační firmu. Možné tituly pracovní patří: Služba Designer, zkušenosti Designer a design stratég. Program Master in Service Design programu je workshop bázi, podporované semináře, přednášky,... [-]

Magistr V Komunikaci A Kulturního Managementu

Zeppelin University
Campus forma Denní studium 1 - 2 let August 2018 Německo Friedrichshafen

Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Ve společnostech dnes, znalost různých kultur a actionability v rámci těchto kultur jsou více vyhledávané než kdy jindy. Stejně tak nároky na komunikační praktiky se dramaticky zvýšil. Z tohoto důvodu komunikační dovednosti a kulturní znalosti jsou klíčové kvalifikace pro 21. století. Náš mistr vzdělání v oboru "Komunikace a Kulturní management"Splňuje tyto výzvy. Zde, studenti mohou vybrat mezi dvěma různými stopami, což znamená, že se můžete soustředit na jeden "Komunikace a média" a "Kultura produkce". Na jedné straně, absolventi tohoto kurzu seznámit a analyzovat kulturní základy současné společnosti, zatímco na druhé straně jsou povoleny, a to prostřednictvím komunikační praxe, hrát roli při řešení aktuálních společenských témat. Spolu, komunikace a kultura je nepravděpodobné, že základní pojmy moderní společnosti. Zdůrazňují, co bereme jako samozřejmost a, v procesu, říkají zpochybnit. To mění situaci. Magisterském studijním v oblasti "komunikace a kulturního managementu", nabízí svým studentům kritickou analýzu s komunikací a kulturní vědy teorie a zavádí pokročilé znalosti fungování a problémy moderní společnosti. Studenti studují výzkumné metody týkající se humanitních a společenských věd, stejně jako fungování sociální a kulturní analýzy. Dialogové orientované a autonomně organizovaný studijní obor podporuje kognitivní, tvůrčí a expresivní schopnosti. Kromě toho, výzkum zkušenosti získané při organizační schopnosti a schopnost pracovat v týmu jsou vyvinuty v reálném životě na výzkum, consultancy- a výstavních projektů. Nová generace vedoucích pracovníků v kultuře a komunikaci nemusí stále více řízení a strategické znalosti připravit je pro výrobu složitých rozhodnutí v dynamickém prostředí médií, kulturních institucí, ekonomiky a společnosti - a to jak... [-]

Magisterský Program V Marketingu, Služeb A řízení Komunikace

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Švýcarsko St.Gallen

Magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se skládá z jedinečné kombinace základních manažerských oborů a trhů a obchodních modelů významných průmyslových odvětví. Díky tomuto konceptu se MSC převyšuje klasické představy o marketingu. [+]

 

Cíle:

hodnota pro zákazníka - cílem udržitelného hospodaření právnických osob

V globalizovaném světě, udržitelná firemní hodnota může být vytvořen pouze prostřednictvím přesvědčivých produktů a služeb pro zákazníky, kteří jsou v centru pozornosti. Marketing v tomto duchu se zaměřuje na dosažení nejvyššího možného zaměření zákazníků s produkty a službami. Tento integrační pohled, který přesahuje klasický marketing, je to, co na magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se zavazuje: program kombinuje všechny disciplíny managementu, které se orientují od zákazníků a spojuje je s trhy a obchodních modelů lokální průmysl. ... [-]


Magistr Pokročilých Studií V Interkulturní Komunikaci (mic)

USI Università della Svizzera italiana
Campus forma Kombinované 14 - 18 měsíců September 2017 Švýcarsko Lugano

Na částečný úvazek postgraduální program pro odborníky zabývající se řízení operačních nebo strategické situace v multikulturním prostředí a při nakládání s multikulturní lidských zdrojů. Společnost MIC, která byla založena v roce 2004, je jediným akademickým programem v oblasti interkulturní komunikace svého druhu v Evropě, který vám umožňuje provádět svou odbornou činnost při studiu. [+]

Obohacujte svůj profesionální profil ve veřejném nebo soukromém sektoru s mezikulturními kompetencemi na vysoké úrovni!

 

Nové vydání začíná 2. října 2017

Master of Advanced Studies v interkulturní komunikace (MIC) je na částečný úvazek postgraduální program pro odborníky zabývající se řízení operačních nebo strategické situace v multikulturním prostředí a při nakládání s multikulturní lidských zdrojů.

 

Společnost MIC, která byla založena v roce 2004, je jediným akademickým programem v oblasti interkulturní komunikace svého druhu v Evropě, který vám umožňuje provádět svou odbornou činnost při studiu.... [-]


Master in Luxury Goods Communication Management

Accademia del Lusso
Campus forma Denní studium 9 měsíců February 2018 Itálie Milán

[+]

Cíle kurzu

Magisterský kurz v luxusním komunikace Zboží management připravuje studenty, aby se stal vůdci v rámci módní komunikační profesionální sféře.

Studenti budou schopni pracovat v managementu v rámci celé řadě módní komunikačních oblastech, včetně stylingu a image poradenství, PR, akce organizovat a módní mediální komunikace. Kariérní vyhlídky jsou Communication Manager, akce Pořadatel, ředitel Public Relations, Tiskové oddělení manažer, editor, stylista, výzkum konzultant, poradce obrázku.

Stáž příležitost

Po úspěšném absolvování kurzu magisterského studia, studenti budou mít možnost se rozhodnout, zda chcete provést stáže organizované zmocněné subjekty, které jsou právně uznanými a dohodnutých s umístěním úřadu v Accademia del Lusso. ... [-]


Magistr V Digitální A Sociální Média Marketing

inesdi - Digital Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 240 - 1500 hodin February 2018 Španělsko Madrid Barcelona Španělsko Online + 3 více

Představujeme Master in Digital Marketing & Social Media. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání na univerzitě Nebrija. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Představujeme Master in Digital Marketing & Social Media. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání na univerzitě Nebrija. Internet, digitální platformy a informační technologie jsou transformaci našeho životního prostředí. Společnosti potřebují profesionální profily v souladu s novými trendy na trhu, a proto jsme propagaci této univerzitě magisterský titul s University of Nebrija. S cílem vyškolit odborníky které mohou poskytnout řešení v otázce digitální transformace ve kterém jsme ponořeni obě společnosti a společnosti obecně. To Magisterský titul v oboru marketingu absolvoval Digital & Social Media stane pokud jde o specializované školení v digitální ekonomice aplikovat na různé oblasti obchodních organizací. Studenti budou rozvíjet znalosti a nejvhodnější techniky návrh, implementace, řízení, analýza a moderaci 360 Digitální Marketingový plánVčetně rovněž Plán Social Media. Tvář, online a blended learning personalizované doučování provádění závěrečné hlavního projektu kariérové ​​poradenství prostřednictvím "kariérní plán" individualizované Vývoj "360 marketingového plánu" a "Plánu sociálních médií" S celkovým počtem 37 tříd webináře (v režimu on-line) Master program Úvodní Modul: Principy a základy digitální ekonomiky Modul 1: Plán Digital Marketing a sociální Media I Modul 2: Sociální sítě Modul 3: Plán Digital Marketing a sociální Media II Modul 4: Profesionální správa: akce, programy a nástroje 2.0 Modul 5: ORM - Online Reputation Marketing, měření a monitorování Modul 6: Content Management: Vytvoření, správa a distribuce obsahu Modul 7: Digitální Marketingový plán a sociální média III Modul 8: zachycování a konverze strategie I: Příchozí Marketing Modul 9: Umístění ve vyhledávačích Modul 10: Strategie... [-]

Masters Média A řízení Komunikace

Macromedia University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 semestry March 2018 Německo Mnichov Kolínská voda Hamburg Stuttgart Berlín Region + 5 více

Studenti získají potřebné znalosti a dovednosti, které jim umožní účinně a profesionálně spolupracovat s mediálními produkty a mediálních společností. [+]

Magisterský studijní program "Media Management a komunikace Management"

University of Applied Sciences V OBLASTI Mediální a komunikační MACROMEDIA (MHMK)

 

"Media Management a komunikační management - to vše řečeno v názvu. Studenti získají potřebné znalosti a dovednosti, které jim umožní účinně a profesionálně spolupracovat s mediálními produkty a mediálních společností. Potřebuje neustále vyvíjí mediální průmysl diktovat osnov. - Znalost interdisciplinární mediální přístupy, podnikatelské dovednosti, odpovědnost "

- Prof. Dr. Kastulus Kolo (Svatý Haštal Kolo) Kurátorem programu "Správa médií a komunikace Management" V mediálním sektoru existuje velká poptávka po manažery s strategické myšlení. Proto je pro úspěšné řízení jakékoliv mediální společnosti a vývoje jakéhokoli mediálního produktu, musíte mít neuvěřitelně rozsáhlé znalosti o trendech ve společnosti a způsoby jejího vývoje, což by v kombinaci s kvalitním znalostmi v oboru řízení podniku. Lidé, kteří jsou schopni učinit rozhodnutí a střízlivé zhodnocení současné situace je velmi populární. Magisterský studijní program "Media Management a komunikace Management" je zaměřena na absolventy s kvalifikací v oboru Business Administration, telekomunikace a souvisejících oblastí, jakož i mladé profesionály se zkušenostmi v agenturách, oddělení public relations, marketingu a mediální společnosti, kteří by chtěli, aby se vysoce technické nebo manažerské pozice. Předmět má interdisciplinární orientaci médií, rozvíjí podnikatelské myšlení. Všechny kurzy na strategické i praktické řízení, založené na základě spolehlivé báze znalostí řízení podniku a důkladnou znalost metod praktického uplatňování stávajících dovedností. Studenti mají možnost získat pohled na proces vývoje mediálního prostředí v kontextu probíhajících společenských změn. Absolventi se vyrábí nejen znalost mediálního prostředí, ale také získají znalosti, potřebné pro... [-]


Komunikační A Marketingové Komunikace - Schopnost

Universidad Privada De Ciencias Aplicadas
Campus forma Denní studium March 2018 Peru Lima

Velké značky jsou výsledkem odborníků s strategické vize v oblasti marketingové komunikace a citlivě interpretovat potřeby spotřebitelů vytvářet hodnoty. Na UPC jsme inovativní profesionálové s pevné základy v oblasti strategického marketingu, komunikace 360, digitálního marketingu a sociálních sítí, chování spotřebitelů, průzkum trhu, obchodní management a sociální odpovědnost. To vše pro strategické rozhodování, které přidávají hodnotu pro organizaci. [+]

Magisterske studium Komunikace - Magisterske. Velké značky jsou výsledkem odborníků s strategické vize v oblasti marketingové komunikace a citlivě interpretovat potřeby spotřebitelů vytvářet hodnoty. Na UPC jsme inovativní profesionálové s pevné základy v oblasti strategického marketingu, komunikace 360, digitálního marketingu a sociálních sítí, chování spotřebitelů, průzkum trhu, obchodní management a sociální odpovědnost. To vše pro strategické rozhodování, které přidávají hodnotu pro organizaci. Zveme vás k přečíst různé kariéry nabízené Fakulty podnikatelské na následujícím odkazu: http://pregrado.upc.edu.pe/facultad-de-comunicaciones/ [-]