Magisterské studium Indie - Nabídka, přehled, kontakty na magisterské studium v Indie!

Magisterské studium Indie. Více informací a kontakty na magisterské studium v Indie.

Magistr

Chcete zažít jednu z nejtajuplnějších kultur světa a zároveň získat magisterský titul z vysoce kvalitních škol? Magisterské studium v Indii je pro Vás skvělou volbou! Země s pluralitní společností, barevnou a zajímavou kulturou, bohatým kulturním dědictvím a dech beroucí přírodou je zaručeným nezapomenutelným zážitkem. Systém vysokého školství v Indii je po Číně a USA třetí největší na celém světě a stále se zdokonaluje.

I Indii je mnoho exotických měst, kde můžete absolvovat magisterské studium v různých směrech. Indické vysoké školství je známé po celém světě především v oborech vědy a technologie. Na druhou stranu je Indie jedním z největších trhů na celém světě a musí tak pochopitelně nabídnout nejrůznější obory obchodu a managementu.

Ať už se Vaše zájmy ubírají jakýmkoli směrem, prohlédněte si níže naši nabídku a zjistěte více o svých možnostech! Více o jednotlivých programech se dočtete kliknutím na „čtete více“, můžete také napsat svůj požadavek přímo na školu a získat tak konkrétní informace. Neváhejte a začněte vyhledávat! Vaše magisterské studium v Indii na Vás čeká!

Čtěte více

CEMS Master Je V Mezinárodním Managementu (CEMS MIM)

CEMS - The Global Alliance in Management Education
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Indie Kolkata

CEMS MIM je postgraduální, pre-zkušenosti stupeň otevřena vybranou skupinu zapsaných studentů v magisterském programu v jednom z 28 předních institucí [+]

CEMS MIM magisterský program v oboru International Management

CEMS je strategická aliance obchodních škol, nadnárodních společností a nevládních organizací, které společně nabízejí CEMS magisterského in International Management (MIM). Správní úřad CEMS se nachází na HEC areálu poblíž Paříže, s programem a firemní vztahy řízena specializovaný tým v rámci každého členského školy. Najdete zde všechny CEMS členské univerzity pomocí klíčových slov "CEMS" v Master in Management Compass vyhledávači nebo kliknutím na seznamu CEMS partnerů.

CEMS MIM je pre-zážitek postgraduální stupeň otevřena vícejazyčné studenti zapsaní v magisterském programu v řízení v jednom z členských škol CEMS. Studenti studují na své domovské univerzitě po dobu jednoho semestru, a pak stráví druhý semestr na jiném členském školy CEMS. Někteří studenti se mohou dokonce rozhodnout, aby se oba semestry v zahraničí, ve dvou různých školách ("tri-národní track"). Další klíčové komponenty kurzu patří: základní kurzy ve strategii a cross-kulturní management, volitelných předmětů, dovednosti semináře, podnikatelský projekt a závazný mezinárodní stáž.... [-]


Magistr Mezinárodního řízení Podniku (Imba)

Westford School of Management
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 12 měsíců

Tento kurz je strukturován takovým způsobem, aby student obdrží dvojí certifikace, postgraduální Advanced Diploma in International Business Management, udělovaný Cambridge International Qualifications, Velké Británii a Master of International Business Administration udělený Guglielmo Marconi University, Itálie. Tento MBA je akreditován Ministerstvem školství, Itálie a Rady pro akreditaci vysokých škol (Chea), Spojené státy americké, proto MBA má dvojí akreditaci z Evropy a US.The univerzity také spadá pod ENIC NARIC Approved vysokých školách a je uznávána po celém světě. [+]

Master of International Business Administration, který byl udělen Guglielmo Marconi University, Itálie. Guglielmo Marconi je world-class univerzita podpoře využívání inovativních metod vzdělávání a přístupu založeného na rozvoji mezioborových znalostí, schopností a dovedností se zvláštním důrazem na globální perspektivu. Naše rozmanitá komunita současné době je celkový počet zhruba 16.000 studentů zapsaných do absolventa a postgraduálních programů, 300 členů fakulty a akademického radí tým složený z více než 200 odborníků. Univerzity centrála se nachází v samém srdci Říma, v blízkosti Vatikánu, ale mnoho regionálních a mezinárodních poboček umožňují tuzemské i zahraniční studenti vzít jejich závěrečnou zkoušku a prezentovat své práce Disertační aniž by museli opustit své vlastní zemi nebo stát. Guglielmo Marconi University je akreditován italským ministerstvem školství a je také akreditována ACICS - Akreditační radou pro nezávislé vysokých škol a škol, největší americká akreditačního orgánu spojené s americkým ministerstvem školství a Rady pro akreditaci vysokých škol (Chea) .Tento znamená to, že GMU Bakalářské a magisterské bude platit nejen v Evropě, ale i ve Spojených státech, dát studentům nové a větší kariérní příležitosti ve větším počtu zemí: ... [-]

Evropský Magisterský Program V Oblasti Práva A Ekonomie (emle)

University of Hamburg, Institute of Law & Economics
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Indie Mumbai

Tato evropská Master in práva a národního hospodářství (EMLE) nabízí jedinečnou příležitost pro interdisciplinární studium práva a ekonomie na dvou nebo dokonce tří evropských i mimoevropských univerzit. Každý partner univerzitní uděluje magisterské (LL.M. / MA / M.Sc.). [+]

Magisterske studium Indie . Evropský magisterský program v oblasti práva a ekonomie (emle) Tento European Master in práva a národního hospodářství programu (EMLE) nabízí jedinečnou příležitost pro interdisciplinární studium práva a ekonomie na dvou nebo dokonce tří evropských i mimoevropských univerzit, Každý partner univerzitní ocenění míra Master (LL.M. / MA / M.Sc.). Program poskytuje studentům s pokročilou pochopení ekonomických dopadů rozdílných právních předpisů a připravuje studenty pro profesionální kariéru, například ve veřejných organizacích, v mezinárodních advokátních kancelářích nebo poradenských firem. Absolventi jsou rovněž připraveni na doktorát výzkumu v programu PhD, jako je Evropská doktorát v právu a ekonomie (Edle). EMLE byl uznán Evropskou komisí jako + Program Erasmus "vynikající akademickou kvalitou". Erasmus + štítek umožňuje EMLE programu každoročně poskytnout významný počet stipendií (včetně několika plných stipendií pro studenty z "partnerské země"). Pro studenty práv, znalost zvláštních předpisů své domovské země je příliš úzký základ pro poradenské firmy, které jsou aktivní v mezinárodním obchodě. Navíc, obeznámenost s ekonomickými dopady právních předpisů se stala nepostradatelnou pro porozumění obchodním potřebám svých klientů. Podobně platí, že ekonomika studenti těžit z přesné porozumění institucionálního právního rámce tržní ekonomiky. Pro oba právníci a ekonomové, znalost jiné disciplíně a mezinárodní kontakty jsou rozhodující pro úspěšnou budoucí kariéru. EMLE Program je institucionální reakce na tyto výzvy. Funkce programu EMLE EMLE Program nabízí následující jedinečnou kombinaci vlastností: Skutečně interdisciplinární přístup: - Přednášky v obou právu a ekonomii - program, který je otevřen pro absolventy práva nebo ekonomických fakultách - velký fakulty skládající se z předních akademiků a odborníků v oblasti práva a ekonomie Mezinárodní osnov, fakulty a studentský sbor - Možnost studovat na třech různých vysokých školách ze sedmi evropských partnerů a několika mimoevropských partnerských univerzit - síť vysoce kvalifikovaných studentů z více než 30 zemí Malý studentský sbor v každé partnerské univerzitě s cílem zajistit intenzivní vzdělávací zkušenost Struktura programu Program zahrnuje jeden akademický rok, pro který budou úspěšní studenti obdrží 60 ECTS bodů. Kurzy začínají na začátku října a končí v červnu. Akademický rok je rozdělen do tří termínů. Unikátní mezinárodní a interdisciplinární charakter EMLE program je zajištěno prostřednictvím intenzivní spolupráce mezi právníky a ekonomy na ne méně než sedm evropských univerzit a dvou mimoevropských partnerů. Studenti mohou studovat až na třech různých vysokých školách, ale nemůže strávit všechny výrazy na stejném místě. V prvních dvou semestrech mohou studenti vybrat mezi třemi centry. To vede k průměrné velikosti třídy až 35 studentů, vzhledem k tomu maximálně 105 přijatých studentů v celém programu. - V První termínKurzy budou nabízeny na univerzitách v Rotterdam, Hamburk a Bologna. Třídy obvykle začínají v prvním říjnovém týdnu; zkoušky skončit na konci prosince. - V Druhý termín Studenti budou studovat na univerzitách v Gentu, Hamburg nebo Rotterdamu. Třídy obvykle začínají v prvním lednovém týdnu; zkoušky skončit na konci března. - V Třetí termín existují další vzdělávací střediska a nižší průměrnou velikost třídy. Kurzy jsou nabízeny ve městě Aix-en-Provence, Haifa, Hamburk, Mumbai, Varšavě a Vídni. Třídy obvykle začínají v prvním dubnovém týdnu; zkoušky skončit na konci června. Požadavky na přijetí EMLE je postgraduální kurz. Přednost bude dána žadatelům, kteří již mají první magisterského studia. Minimálním požadavkem pro přijetí je bakalářský stupeň, za předpokladu, že tato míra vede až k zaměstnatelnosti na relevantním trhu práce. Žadatelé s bakalářský titul je třeba pouze doložit, že tato míra je vhodná úroveň kvalifikace na trhu práce ve své domovské zemi. Kromě absolventů v zákoně nebo ekonomie, se mohou vztahovat i studenti se první titul v oboru Business Administration, nebo v jiných společenských vědách v případě, že učební plán obsahuje značný počet kurzů v právu a / nebo ekonomie. Výše uvedený požadavek s ohledem na zaměstnatelnost na trhu práce platí stejně. Postup aplikace Postup aplikace se liší v závislosti na tom, zda je žadatel považován za "Program-danou zemi studenta" nebo "Partner-Country-žák" v souladu s kritérii Evropské unie. "Program-zeme studenti" jsou ti, kteří buď - mají cestovní pas některého členského státu EU nebo bývalé Jugoslávie republice Makedonii, na Islandu, v Lichtenštejnsku, Norsku, Švýcarsku, Turecku nebo - splnili své hlavní činnosti (studie, práce , atd.), na více než celkem 12 měsíců v průběhu posledních pěti let v některé z výše uvedených zemí. Všichni žadatelé, kteří se vyznačují ani jeden z výše uvedených podmínek jsou považovány za "partnerské země-studentů". Všimněte si, že studenti s několika národností, kteří jsou občany některého ze zemí uvedených v definici, stejně jako o "partnerské země", a kteří nemají strávil 12 měsíců v Evropě, si mohou vybrat, zda chtějí uplatnit jako "jednotlivé programy jednotlivé země studenti "nebo" partnerské země-studentů. DOBA & CENY Cena € 5,500.- pro "Program-zeme studenty '; € 9,500.- pro "partnerské země-studentů". [-]

LLM V Mezinárodním A Evropském Právu

Ghent University Law School
Campus forma Denní studium 10 měsíců

Program LLM v evropském právu je věnován právního prostředí v Evropské unii. Toto prostředí se skládá z právních předpisů EU jako takové, ale i mezinárodního práva a členského státu [+]

LLM v mezinárodním a evropském právu nabízí nejširší spektrum možností pro studenty s mezinárodní kariéru nebo orientace výzkumu. To umožňuje studentům, aby vybírat kurzy z mnoha témat Evropský (EU) nebo mezinárodního významu, což umožňuje vzdělávací program šitý na míru jejich osobními zájmy a potřeby kariéry. Univerzita v Gentu Law School má širokou škálu kurzů anglického jazyka na nejrůznějších otázek evropského i mezinárodního práva. Program LLM poskytuje studentům příležitost navrhnout své vlastní kurz studovat souladu s jejich kariéry priorit. Umožňuje jim získat odborné znalosti na mnoha významných a aktuální otázky mezinárodního práva. Pro studenty, kteří chtějí rozvíjet široce své dovednosti a znalosti pro kariéru s mezinárodním rozměrem, tento program nabízí nejlepší možný osobní přípravu. Zatímco umožňuje studentům zaměřit se na konkrétní témata zájmu, ale také plně vychází vstříc potřebám těchto studentů, kteří hledají obecný evropský a mezinárodní právo vzdělání. Díky kombinaci akademických a praktických dovedností moduly, program připravuje studenty na mezinárodní profesního života, který je stále realita právními odborníky po celém světě. POZNÁMKA: Proces aplikace pro akademický rok 2017-2018 bude otevřena od 1. října 2016. [-]

Magistr Sociální Práce Klinické A Komunitní Praxe (MSW)

Christ University Bangalore
Campus forma Denní studium 4 semestry July 2017 Indie Bangalore

MSW v klinické praxi a ve Společenství je Post absolvent program zaměřený na připravit studenty na vysoce kvalitní profesionály, kteří se mohou na vedoucí postavení v odvětví rozvoje, zdravotní a sociální péče. Tento program poskytuje studentům možnost pochopit pojmy a problémy a rozvíjet odborné znalosti potřebné pro dva specializations- komunitního rozvoje a klinické sociální práce ... [+]

Magisterske studium Indie . Mistr sociální práce klinické a Společenství praxe (MSW) MSW v klinické praxi a ve Společenství je Post absolvent program zaměřený na připravit studenty na vysoce kvalitní profesionály, kteří se mohou na vedoucí postavení v odvětví rozvoje, zdravotní a sociální péče. Tento program poskytuje studentům možnost pochopit pojmy a problémy a rozvíjet odborné znalosti potřebné pro dva specializations- rozvoj obcí a klinické sociální práce. Tento kurz poskytuje četné opportunities- uvnitř i vně univerzity se studenty na celostní rozvoj. Tento program nabízí studentům možnost najít umístění v různých odvětvích, jako je rozvoj, zdraví, výzkum sociálních služeb a odvětví sociální péče, stejně jako správní nebo výzkumu postojů ve vládních i nevládních organizací na národní i mezinárodní úrovni. Budou vyvíjeny a vyzváni, aby jejich práce inovativní a self-nařídil Podnikatelské kvality studentů v oblasti sociální, zdravotní, výzkumu a vývoje sektoru. Cíle Chcete-li zajistit vzdělávání a školení o klinické a komunitní praxe. Pro zvýšení zaměstnatelnosti studentů v oblasti sociálního rozvoje, zdravotní výzkum a sociální péče Chcete-li zajistit profesionální programy rozvoje orientovaného na základě výzkumu, komunitních služeb a etické postupy. Chcete-li vytvořit platformu, která zvyšuje kreativní, podnikatelské a kritické mysli odborníků sociální práce. Chcete-li pěstovat hodnoty společenské odpovědnosti, profesionalitě v poskytování služeb a kapacit v integraci znalosti, dovednosti a postoje. Highlights Tento kurz je určen na pomoc studentům rozvíjet své dovednosti, postoje a hodnoty, potřebných k pochopení dynamiky společnosti a usilovat o dosažení cílů spravedlnosti, rovnosti a posílení. Tyto osnovy je dokonalým spojením teorie, výzkumu a praxe třídy pokoj učení, akční Labs, projektů, seminářů, konferencí, služby učení a terénní učební na základě, který poskytuje expozici a pomáhá studentům projevit svou vášeň pro společenskou odpovědnost. Studenti jsou vyškoleni, aby růst a rozvíjet se do zralých odborníků, kteří jsou schopni rozhodování samostatně, mají schopnost kriticky myslet a má pravomoc potřebnou k vytvoření smysluplné vztahy posílit jednotlivce, skupiny a komunity. Program Internship Studenti budou mít šest měsíců stáže v organizacích, kde klinické a komunitní práce se provádí. Studenti získají expozici pole na klinicky i komunitní praxi. Plánované stáž relace jsou rozděleny do jednotlivých měsících v organizacích v Indii nebo v zahraničí. Posouzení a hodnocení Všechny teorie papíry mají koncové semestrální písemné zkoušky a praktické papíry (sociální práci Praktické, akce projektu, a výzkumný projekt ii) bude mít na konci semestru rigorózní zkouška / demonstrace. Volitelné předměty, Skill Lab a výzkumného projektu budu mít jen vnitřní hodnocení. [-]

Specializovaný Magistr V řízení Mezinárodních Projektů

ESCP Europe Business School
Campus forma Denní studium 1 rok

Tento program připravuje studenty na jednání, finanční a ekonomické řízení významných mezinárodních projektů. Můžete se specializují na rozvíjejících se zemích díky 4-týdenní mezinárodní seminář v Asii nebo Latinské Americe. [+]

Studium na pařížské areálu a v Asii nebo Jižní Americe. Vědecký ředitel: Prof. Gérard Naulleau Cíle programu Tento program připravuje studenty na jednání, finanční a ekonomické řízení významných mezinárodních projektů. Můžete se specializují na rozvíjejících se zemích díky 4-týdenní mezinárodní seminář v Asii nebo Latinské Americe. Kariérní možnosti Absolventi pracují na pozicích, jako jsou: Marketing Executive, Business Development Manager, Business Analyst, konzultant, Key Account Manager, projektový manažer Junior, Mezinárodní Control Manager, atd Osnovy Kombinace teorie tříd a živých praktických případů asi 6 hlavních témat: Mezinárodní projektové řízení (certifikace CAPM z institutu PMI, USA) projektové financování, kontrola řízení, Podnikové finance International Business Strategy, Business Plan Mezinárodní jednání o smlouvě, Key Account Management Marketing a spodní Pyramid přístupu, management International Project Týmová práce, vedení a interkulturní management Mezinárodní seminář 5 měsíců v Paříži - 1 měsíc seminář v Asii (Dubaj, Bombaj a Šanghaj), nebo v Jižní Americe (Mexico City, Bogota a Rio de Janeiro). třída Profile Věda / inženýrství: 50% Obchod: 20% Právo / Politologie: 24% Vědy o životě: 3% Ostatní pole: 3% 18% zahraničních studentů 53% žen, 47% mužů požadavek na jazyk Angličtina DOBA 1 rok (Start v září) Průzkum Job 42K € je průměrný plat po MS. jsou zaměstnány méně než 3 měsíce po dokončení studia 91%. 85% mít práci s mezinárodním rozměrem. V jakém odvětví: Transporty: 22% Energie: 15% Informační technologie: 15% Consulting: 10% Farmaceutický průmysl: 7% Veřejné stavební práce: 7% Ostatní (cestovní ruch, právo, finance, Luxury, atd.): 29% Jak se přihlásit Online aplikace TOEFL, TOEIC nebo IELTS skóre Osobní pohovor, pokud nárok [-]

M.cr.a. V Současné Umělecké Praxi

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2017 Indie Bangalore

Současného umění Program na magisterském stupni zdůrazňuje setkání s veřejností ¬- ať už v muzeu nebo veřejné náměstí, z vlastní iniciativy nebo organizuje kurátoři - vytvořit rámec pro jednotlivé historii praxe. Dialogy s Srishti fakulty, lékaři z celého světa, architekty, floristy, vědců, konstruktérů a více rozvíjet platformu pro budování celoživotní klíčovými praktik a sítí. Rozhodování a kritické myšlení jsou základem k dosažení cílů programu. [+]

Magisterske studium Indie . M.Cr.A. V současné umění praxi Současná umělecká praxe se dramaticky mění. Tvůrčí síla umělce nejen vyrábět artefakty, ale také provádět i aktivovat, rozšířila příležitost pro umělce vstoupit do různých oblastech. Umělci reagují na pozorování světa, ve kterém žijeme, překládání zkušenosti do umělecké produkce a intervence. Sloučení žánrů a médií -pro například kreslení s přístrojem pro záznam nebo land artu s videem - vytváří nové kontexty pro rozšiřující se oblasti umělecké praxe. Současného umění Program na magisterském stupni zdůrazňuje setkání s veřejností ¬- ať už v muzeu nebo veřejné náměstí, z vlastní iniciativy nebo organizuje kurátoři - vytvořit rámec pro jednotlivé historii praxe. Dialogy s Srishti fakulty, lékaři z celého světa, architekty, floristy, vědců, konstruktérů a více rozvíjet platformu pro budování celoživotní klíčovými praktik a sítí. Rozhodování a kritické myšlení jsou základem k dosažení cílů programu. Pečující zvědavost v rámci programu do konkrétních projektů a cílů je dosaženo prostřednictvím jedinečnou příležitost jednat s médii a technologickým pokrokem, jakož i tradiční řemeslné postupy výroby. Studenti se protínají s několika perspektiv, experiment ve novými oblastmi znalostí, a získat vhled do jejich schopnosti jednat a dopadu přes uměleckou praxi. Disciplíny Program je informován o těchto učebních oborů: botanická Art Současné umění Practices Kurátorské studie Experimentální Media Arts film Hra Art, Design and Development Matematické a fyzikální vědy fotografování Vizuální efekty Research and Collaboration Studenti v rámci tohoto programu budou mít možnost pracovat na těchto laboratořích na Srishti. Kabir Project Umění v tranzitním Project ArtScienceBLR Prázdný projekt hluk osvobození projekt stín dopad hran Srishti Films Centrum pro veřejnou historie (CPH) Centrum vzdělávání, výzkumu, vzdělávání a rozvoj (CERTAD) Design + Životní prostředí + Law Laboratory (DEL Laboratory) Srishti Labs Klíčové hodnoty v učebních osnovách Rozvoj studiové praxi. Zkoumání s materiály s využitím různých metod. Chápání umění prostřednictvím kritiky a teorie. Expanzivní, a Interdisciplinární dialog. Play & experiment. Chcete-li prozkoumat 2D a 3D "formy". Chcete-li sdílet / podporu znalostí. Aby se zapojily do kritické reflexe. Rozvíjet strategie spolupráce. Chcete-li se spojit s komunitami. Struktura kurzu Studia podporovat aktivní, kontextuální učení kde studenti rozvíjet základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studia usnadnit spolupráci v oblasti kreativní design řešení složitých, otevřenými problémy Semináře poskytují intenzivní učení zkušenosti v oblasti výroby a dělá, napříč různými obory. Stáž s průmyslem nebo design studio je povinný pro studenty na konci 1. ročníku pro M.Des. Vlastní započatý projekt je konec semestru výzvou, která umožňuje studentovi, aby se zapojily do designu založené na projektech výzkumu / soudním nebo správním. Studenti začínají tím, že píše svůj návrh projektu a vymezení rozsahu jejich projektu a jsou mentored fakulty / profesionálními designéry. Volitelné předměty jsou svobodných umění kurzy zaměřené pěstovat intelektuální a reflexní schopnosti u studentů a motivovat je k sondování hlouběji a přiblížit jejich design procesu v celostním způsobem. Capstone projektu je završením výzkumu, schopností a znalostí získaných v průběhu posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrh výstupu a nařízené dokument práce. Studenti jsou mentored během tohoto závěrečného projektu a projít semináře získat zpětnou vazbu od fakulty a vrstevníky learning Tento dvouletý Program podporuje studentům rozvíjet setrvalé dotaz, průzkum, tělo práce a kontextové argumentem najít svou praxi s moderním uměleckým jazykem a řezné polohy hrany. Také se dívá na subkultur umělecké výroby a řízení. Poskytuje rámec pro rozvoj praktických dovedností a kritickou analýzu napadat a přehodnotit stávající Knowledge Systems, zvyklosti a aplikace výtvarné, společnosti a kreativní ekonomiky. Interdisciplinární učební plán, který zahrnuje vystavení myšlenky prostřednictvím, vizuální, textů, artefakty a audio zabývajících se historií médií, umění a vědy, vlivy na vizuální kultury a paměti, vnímání, poznání a kulturní produkce. Kontextová learning pro uvedení do záběru a intervence prostřednictvím účastnické přístupem a jednáním s obcí, lokalit a agend. Stavební dovednosti, které umožňují vytváření instalací, vytváření veřejného umění, rozvíjet představení, stavět surrealistické objekty, nebo navrhnout poetické zkušenosti, ať už je to s zvuku nebo obrazu, přes objekt, umělce knihy nebo šité tkaniny. Jako prostor pro kreativitu a důkladné analýze, studentům rozvíjet projekty, které mohou vyžadovat intenzivní výzkum, terénní práce a spolupráce prostřednictvím těchto učebních prostředích: Studios Labs Kontextová site / specifické ateliéry Independent Research & Practice schopnosti Analyzovat a přemýšlet o unikátních konceptů sociálně, kulturně, historicky a ekologicky Analyzovat a přemýšlet o uměleckých postupů prostřednictvím nezávislého výzkumu a praxe také s zubních z různých oborů. Použití různých uměleckých postupů, aby se zapojily různé sociální sféry ve výtvarné projektu. Práce experimentálně zkoumat materiály, kontexty a zkušenosti Rozvíjet inovativní myšlenky praxe prostřednictvím tvorby. Kombinovat analýza a interpretace s tvorbou. Najít nebo vytvořit různorodé možnosti pro rozvoj umělecké projekty buď nasměrována na trhu s uměním nebo alternativních prostorů a komunit. Zapojit se do celoživotního učení, novému vývoji a postupů. Příležitosti Umělcova studio praxe orientované na mezinárodním trhu s uměleckými díly (galerie, veletrhy, muzea, pobytových programů). Práce s tvůrčích odvětví, jako jsou, ale nejsou omezeny na filmových produkčních jednotek, reklama, web projektování, grafické navrhování. Public art a site-specific projekty. Práce pro sociální změny ve spolupráci s nevládními organizacemi nebo jinými organizacemi. Snaha o vyšších akademických titulů či další studium v ​​umění, teorie umění, umělecké kritiky, kurátorské praxe, kulturních studií. Vedení Arts, vývoj kurátorské praxe. Připojení k síti Srishti projektů a profesionálů. Dotazy Pro další informace, laskavě e-mail Meena Vari na meena@srishti.ac.in [-]

Mistři V Psychoterapii A Poradenství (MPC)

Indian Board of Alternative Medicines
Online forma Kombinované 2 let Přihlašování započato Indie Kolkata

Vyučovacím jazykem tohoto kurzu je angličtina. To trvá dva roky dokončit, ale v závislosti na schopnosti a výkon [+]

Indické rady alternativní medicíny (Department of Vzdálenost a dalšího vzdělávání): Indická rada alternativní medicíny nabízí distanční vzdělávání alternativní medicíny kurzy na pregraduální a postgraduální diplom, udělen a doktorandské úrovni pro studenty z Indie a po celém světě. Umístěný v Kalkatě (Kolkata) v Západním Bengálsku, jsme mezinárodně uznávané celostní medicína školení institut. Naše korespondenční kurzy pokrývají širokou škálu alternativní medicíny oborů, včetně: Akupunktura; Léčivé bylinářství; Přírodního léčení; Reiki terapie; Reflexní a Yoga & masáž. Mistr je v psychoterapii a poradenství - (MPC) Studijní program: Vyučovacím jazykem tohoto kurzu je angličtina. To trvá dva roky dokončit, ale v závislosti na schopnosti a výkonu studenta, může být dokončen v kratší dobu. Tento kurz je otevřen pro absolventy z jakéhokoliv proudu. Lekce na všech sedmi předmětů každý rok jsou zasílány leteckou poštou. MPC certifikát a Marksheet je udělován úspěšným studentům. Obsah předmětu: - První rok: anatomie a fyziologie; Základy psychologie; Vývojová psychologie; Psychopatologie a duševní zdraví; Poradenství a Psychologie zdraví; Poradenských technik a hodnocení; Manželství a rodinné poradenství - druhý ročník: Principy a techniky psychoterapie; Chování terapie; Psychoterapie; Klinického hodnocení; Psychologické testy pro posuzování; Zvládání stresu; Metodologie výzkumu a statistiky Zkouška: Student je povoleno určité množství času na studium lekce po němž otázka papíry jsou zasílány na studenta. K dispozici bude čtrnáct papíry a student bude požádán, aby odpověděl totéž v místě svého bydliště. Všechny otázka dokumenty musejí být řešeny a odpovědi poslán do ústavu pro hodnocení. [-]

Mistři V Historických Studií

Nalanda University
Campus forma Denní studium 4 semestry August 2017 Indie Dillí

Škola historických studií (SHS) je dynamická komunita členy fakulty a postgraduální studenty, zabývající se systematického a důkladného vyšetřování do některé ze základních otázek, které se týkají historické zkušenosti uvnitř i mimo Asii. Pěti tahy školy, archeologie, asijské propojení, dějiny umění, Global History a Hospodářské dějiny, jsou postaveny na základech starověkého Nalanda, především její role jako kanál indických zářivých intelektuálních, náboženských a ekonomických vazeb se světem, a Cílem školy historických studií je otevřít hranice poznání v oblasti propojení mezi historií, paměti a času v asijských a non-asijských kulturních, historických a filozofických kontextech je také inspirovat a utrpěl slavné scholastické dědictví antického Nalanda. [+]

Magisterske studium Indie . Škola historických studií Škola historických studií (SHS) je dynamická komunita členy fakulty a postgraduální studenty, zabývající se systematického a důkladného vyšetřování do některé ze základních otázek, které se týkají historické zkušenosti uvnitř i mimo Asii. Pěti tahy školy, archeologie, asijské propojení, dějiny umění, Global History a Hospodářské dějiny, jsou postaveny na základech starověkého Nalanda, především její role jako kanál indických zářivých intelektuálních, náboženských a ekonomických vazeb se světem, a Cílem školy historických studií je otevřít hranice poznání v oblasti propojení mezi historií, paměti a času v asijských a non-asijských kulturních, historických a filozofických kontextech je také inspirovat a utrpěl slavné scholastické dědictví antického Nalanda. Studenti ve škole historických studií získají ostrou znalosti o srovnávací a trans-regionální historie, jakož i globální historie, a rozvíjet důkladné pochopení metodologických a teoretických otázek, důležitých pro multidisciplinární historického výzkumu. Prvořadým cílem SHS je vybavit studenty požadované dovednosti a schopnosti vykonávat originální a inovativní výzkum na základě archeologických nálezů, archivních pramenů v klasických i moderních jazyků a terénní výzkum. Škola historických studií podporuje výzkum založený na spolupráci se studenty a fakulty z přidružených univerzitách a institucích, studium v ​​zahraničí zkušenosti a odborné přípravy v indické a / nebo cizího jazyka. Studenti by měli usilovat o interdisciplinární výzkum, vybrat kurzy v souvislosti se svými výzkumnými zájmy na jiných oborů / školách a studovat klasickou i moderní jazyk, zlepšit své výzkumné dovednosti. zaostřovacích polí K přítlačné plochy školy jsou: Asijské spoje archeologie Historie umění Globální historie Hospodářské dějiny Magisterský program Škola historických studií v současné době nabízí mezinárodně konkurenceschopné magisterský program, a brzy bude vyvíjet Ph.D. Program zaměřený na globální a srovnávací historie. Všichni studenti magisterského jsou povinni získat minimálně 48 kreditů rozloženy na více než 4 semestry. Osnovy obsahuje mix základních a volitelných předmětů. První dva semestry pokrytí základních kurzů volitelných předmětů a jednu základní jazykový kurz; zatímco třetí a čtvrtý semestry zdůrazňovat více na infuzi výzkumné dovednosti u studentů magisterských důrazem více na specializovaných volitelných předmětů, předem jazykových kurzů a práce komponentů. Každý student si může vybrat z řady jazyků jsou nabízeny ve škole, viz. Sanskrt, Pali, korejštině a čínštině. Výzkum zaměření školy je dobře podporován kontrolovaných čtení, psaní disertační a terénních prací. Škola věří, že interdisciplinární studie zvyšuje vzdělávací zkušenost a umožňuje studentovi napadnout něčí vlastní víry učením nejen různé "fakta" informací z různých oborů, ale Klíčové je, že různé metody a způsoby myšlení. Mnoho kurzy SHS a škola buddhistických studií, filozofie a srovnávací religionistika (SBS) jsou cross uvedené spolu navzájem. Pracovní příležitosti Kromě výuky, výzkumu a akademické kariéry Nalanda Studenti jsou hledání zaměstnání v podnicích a vládního sektoru, médií a žurnalistiky, diplomacie, mezinárodních organizací a muzeí. spolupráce Škola zavedla připojení pro společný výzkum propojení s institucemi po celém světě. Některé z hlavní jsou: Nalanda-Sriwijaya centrum, Ústav jihovýchodních asijských studií (Singapur) Chulalongkorn University (Thajsko) Peking University (Čína) Archaeological Survey of India (ASI, Indie), Evropské konsorcium pro studium asijské Field (ECAF, Francie) Mezinárodního institutu pro asijských studií (IIAS, Nizozemsko) Kurzy na škole Základní kurzy představování Asie Metodologie výzkumu Kritické četba historických studií Volitelné Za poznáním Indo-perské historií Historie a filologie v Pre-modernosti Vývoj islámského myšlení: Concepts, národy, Spaces Intelektuální historie Indie v raném novověku Veřejnost a Patrimonies: Dědictví, historie a paměti v globální světů jižní Asie Témata v východoasijských Náboženství a myšlení pochopení Sufism Vizualizace jižní Asii: Sítě a Média Rivers of Monsoon Asia: přírodní prostředí, společnost a ekonomiku společně Ganga a Irrawaddy South Asian buddhismus (y) Kulturní výměny mezi předmoderní jižní a jihovýchodní Asie: Z 'větší Indie "na" sanskrtského Cosmopolis "(a dál) Buddhismus v globálním současného umění, od západu na východ Úvod do vizuální kultury v koloniální Indii Pre-moderní korejské historie Indického oceánu Propojení: pohybu osob, zboží a nápady v celé východní Africe a indonéské souostroví Jazykové kurzy Úvod do sanskrtského I Úvod do sanskrtského II Intermediate sanskrtu I úvodní Korean Pali Fakulta Pankaj Mohan: {} Dean Pankaj Mohan studoval jazyky východní Asie, historie a kultury, zpočátku na univerzitě Jawaharlal Nehru v New Delhi a následně na Pekingské univerzitě v Pekingu, Seoul National University, Soul a Australian National University, Canberra, kde získal titul Ph.D. stupeň ve východním historii asijské. Učil korejského jazyka, klasické čínské a různé kurzy v korejštině a východoasijské dějin na Australian National University, University of Sydney a University of Copenhagen v letech 1991 a 2009. V červenci 2009 byl jmenován profesorem a děkanem Fakulty mezinárodních korejských studií Akademie korejských studií, Jižní Korea a zastával tuto pozici až do ledna 2015, kdy se přestěhoval do Nalanda univerzitě. Aditya Malik: {} Professor Aditya Malik byl vyškolen v oboru filozofie, archeologie, historie, sociální antropologii a religionistiku na sv College (Dillí), Deccan vysoká škola (Pune) a jižní Asii institutu univerzity v Heidelbergu (Německo), odkud on přijal jeho Ph. D. v dějinách náboženství, a habilitační (profesorský studia) v moderní indické studií. Byl Senior Fellow Research Council (německý Heidelberg); Visiting Faculty, Ústav pro pokročilé studium, Hebrew University (Jerusalem); Hostující profesor, Cluster inovační centrum, univerzitě v Dillí; Fellow, Max-Weber-Centrum pro pokročilé Social Research Science (Erfurt / Německo); Zástupce ředitele, Nový Zéland Jižní Asie Centre (NZSAC); Associate Director, New Zealand Indie Research Institute (NZIRI); a vedoucí náboženských studií na univerzitě v Canterbury, Nový Zéland. Sraman Mukherjee: {odborný asistent} Sraman Mukherjee dokončil jeho Ph.D. z Centra pro studia ve společenských vědách, Kalkata a University of Kalkaty. Cvičil se jako historik koloniální a raně post-koloniálního jižní Asii, jeho práce zkoumá politiku dědictví při pohledu na moderní biografie míst, objektů, pomníků, a disciplinárních a institucionálních dějin archeologie a muzeí. Sraman zastával výzkumné pozice Postdoktorský na Mezinárodním ústavem asijských studií (Leiden), na katedře dějin umění a Ústavu pokročilé studium na University of Minnesota (Minneapolis) a Královského nizozemského institutu jihovýchodní Asie a Karibiku studie (KITLV, Leiden), a plná termín pozice vyučování na univerzitě předsednictví (Kolkata). Kashshaf Ghani: {odborný asistent} Kashshaf Ghani získal titul Ph.D. v oboru historie na univerzitě v Kalkatě. Jeho disertace prozkoumal Sufi rituály a zbožné praktiky v jižní Asii přes Sufi objednávek, připojením do oblastí mimo jižní Asii. Jeho pole zájmu patří Sufism Islám v jižní Asii a muslimských společnostech se zaměřením na pre-moderní Indie (1000-1800). Zastával výzkumné pozice v asijské společnosti, Kalkata; univerzita Sorbonna-Nouvelle, Paříž, a na Zentrum Moderner Orientu, Berlin. Samuel Wright: {odborný asistent} Samuel Wright získal titul Ph.D. z University of Chicago. Jeho výzkum kombinuje intelektuální, politické, literární, sociálních a jazykových kontextů se studiem dějin na počátku moderní Indie (15. až 18. století). Jeho publikace span domény sociální, politické, literární a intelektuální historie. Ranu Roychoudhuri: {odborný asistent} Ranu Roychoudhuri získala postgraduální vzdělávání a doktorát (2015) na University of Chicago. Ona je historik fotografie a specializuje se na dokumentární žánr. Její doktorský výzkum zaměřený na estetických konvencí a sociokulturních důsledky masově rozesílají fotografiemi v dvacátého století v Indii. Její oblasti výzkumu a výuky zajímavými místy mediální archeologie, výtvarné trh, filmovou historii, současné umění a historii fotografování. Murari Kumar Jha {asistent} Murari Jha absolvovat školení v oblasti historického výzkumu na univerzitě v Leidenu, Nizozemsko (2006-2013) a také na univerzitě Jawaharlal Nehru v New Delhi (1999-2006). Má doktorát z Ústavu dějin, Univerzita Leiden a jiným PhD z Centra pro studia historie, univerzitě Jawaharlal Nehru. V Nizozemsku Murari naučil holandštiny a dělal výzkum založený na (VOC) záznamy o Holandská východní Indie společnost je v Národním archivu, Haag. Jeho studie v Nizozemsku byl podpořen prestižní zahrnuje programu financovaného NWO (Nizozemí Organizace pro vědecký výzkum) a během jeho PhD získal na vysoce konkurenčním společenství -AIO (Assistent v Opleiding) - od LUF (Leiden University Fund). Z Leiden Murari stěhoval do Singapuru, kde pracoval jako postgraduální výzkumný pracovník katedry historie, NUS Christine Vial Kayser {hostující asistent} Christine Vial Kayser studoval dějiny umění na University of Paris-Sorbonne, a následně kvalifikována jako správce muzea od Institut National du Patrimoine v Paříži. Po několik let jako správce muzea navštěvovala Goldsmiths College v Londýně, vydělávat MRES a pak PhD z Paris-Sorbonne v soudobých dějin umění. Přicházející ze západní pozadí, se zaměřuje na asijské umění, kterou zkoumá ze srovnávacího pohledu, se zvláštním zájmem o duchovní a fenomenologické. Abhishek S. Amar: {hostující docent} Abhishek S. Amar se specializuje na archeologickém historii jihoasijských náboženství zejména buddhismu a hinduismu. Poté, co dokončil jeho Ph.D. v historii od SOAS získal stipendium od Kate Hamburger Kolleg na Ruhr University v Německu v roce 2009, aby provedla výzkum na inter-náboženské interakcí v raně středověké Indie. Amar má co-editoval mezioborový pohled na napadené buddhistické stránek: Bodhgaya Jataka (2012) a také publikoval články v předních odborných časopisech a upravovat sbírky. Nejčastější dotazy Můžete mi poslat více informací o tomto programu? Kompletní informace o všech nabízených programů na Nalanda univerzitě lze nalézt na následující adrese: http://www.nalandauniv.edu.in/schools/ Když je uzávěrka přihlášek pro tento program? Které usilují kandidáti mohou požádat o nabízených programů na Nalanda univerzitě v průběhu celého roku. Univerzita následuje Rolling vstupné. My vyhodnotí žádosti, jak se objeví, tím užšího výběru a jejich rozhovory s kandidáty v pravidelných intervalech. Kandidátů v užším výběru budou dotazováni od ledna 2017 a dále. Kandidáti se objevují ve své závěrečné zkoušky svého bakalářského stupně v roce 2017 se může také zaregistrovat pro přijetí. Sedadla jsou omezené a jsou vyplněny na dřív přijde, je první obsloužen. Brzy aplikace pomáhají při zajišťování sedadla ve škole a ubytování volby. Aby se zabránilo zklamání na těchto frontách je vhodné požádat o přijetí u nejdříve. Posledním dnem pro podání žádosti o první kolo přijímacího řízení v akademickém roce 2017 je 1.dubna. Kolik to stojí programu? Náklady na programové poplatek Podrobnosti Sem 1 Sem 2 Sem 3 Sem 4 Sem 1 Sem 2 Sem 3 Sem 4 Poplatky za studium 28000 INR 28000 INR 28000 INR 28000 INR $ 470 $ 470 $ 470 $ 470 Vstupné 6000 INR NULA NULA NULA 100 dolarů NULA NULA NULA Záloha (stornovat) 6000 INR NULA NULA NULA 100 dolarů NULA NULA NULA Celkový 40000 INR 28000 INR 28000 INR 28000 INR $ 670 $ 470 $ 470 $ 470 ... [-]

Magistr Technologie V Oblasti Počítačové Vědy A Techniky

K L University
Campus forma Denní studium July 2017 Indie Guntur

Aby studenti dosáhnout úrovně kompetencí, poznávání a poznání při získávání teoretických základů z uvedených oborů týkajících se informatiky a výpočetní techniky na úrovni postgraduální [+]

Program Cíle vzdělávání Aby studenti dosáhnout úrovně kompetencí, poznávání a poznání při získávání teoretických základů z uvedených oborů týkajících se informatiky a výpočetní techniky na úrovni postgraduální Musí být schopen provádět výzkum a vývoj zavazují v zaostřené a rozvíjejících se oblastí a domén do užšího výběru pro disciplínu - Computer Science and Engineering Určete, návrh, vývoj, prototyp a testování aplikací, které jsou spojené s doménami dokončených pro program Být schopen dosáhnout hands-on praxi při používání jiný typ nástrojů, které jsou spojené s teoretickými aspekty zahrnuty v programu, a musí být schopen provádět výzkum, a zavazují vypracování projektu s využitím nástrojů. Porozumět a praktikovat profesionální etiky Uznávat profesní i osobní odpovědnost vůči společnosti a vykonávat všechny činnosti, které prospívají společnost Usilovat o celoživotní učení jako prostředek ke zvýšení znalosti a dovednosti potřebné, aby přispěly k betterments z povolání. Musí se naučit pracovat v týmech zejména pro provádění realizaci projektů Program Výsledky Aplikovat poznatky, pojmy, metody a algoritmy, techniky při provádění řešení problémů, které se týkají oblastí domény, které jsou do užšího výběru pro disciplínu Computer Science and Engineering. Identifikovat, formulovat, výzkumná literatura a najít řešení problémů a kriticky zhodnotit řešení problémů, které se týkají oblasti specializace do užšího výběru pro disciplínu "a výpočetní techniky" Určete, design a vyvinout řešení složitých problémů inženýrské specializace oblastí a domén do užšího výběru pro program Provádět experimenty s použitím různých typů nástrojů, které pomáhají analyzovat, navrhovat vyhodnocování a testování aplikací souvisejících s oblastí specializace Být schopen inovativní a inkubovat výsledky výzkumu prostřednictvím rozvoje pilotů a musí být schopen podporovat komercializaci interakcí s ekosystémem v souvislosti s fakultou specializující se na podobných místech. Funkce účinně jako jednotlivec i jako člen týmu pro návrh a vývoj aplikací, provádět výzkum a nalézt řešení problémů hořících. Prokázat chápání společenských, zdraví, bezpečnost, právní a kulturní otázky prostřednictvím začlenění a provádění příslušných technických postupů v průběhu projektu a realizace LAB. Porozumět a zavázat se k profesní etiky prostřednictvím přizpůsobení norem a standardů Být schopen přinést ve společenských otázkách, jako je minimalizace energie, odstranění znečištění atd, do technických řešení určených pro řešení složitých problémů Prokazují znalosti a porozumění řídících a obchodních praktik, které se týkají oblasti specializace [-]

Magistr Práv,

Sharda University
Campus forma Denní studium July 2017 Indie Větší Noida

Podnikový právník, ať už akademické nebo profesionální Očekává se, že kompetentní analyzovat a vyhodnotit právní proces od širšího právního perspective.The cílem tohoto kurzu je studovat povahu procesu společnosti jako nástroj firemní kultury. Je určena pro zvýraznění role společnosti k průmyslu výrobce, účastník v ekonomické síle a jako nástroje obchodní změny. Tento kurz dále v úmyslu vystavit složitosti kreativity a obchodní nástroje a techniky používané v procesu. Vzhledem k tomu, konečný cíl každého právního procesu nebo systému je snaha o veřejném zájmu, je nutná systematická studie konceptu korporátního práva a jeho různých teoretických základech. Tento kurz, a proto hodlá seznámit studenty s různými aspekty a alternativní způsoby tvorby a fungování společnosti. [+]

Magisterske studium Indie . Podnikový právník, ať už akademické nebo profesionální Očekává se, že kompetentní analyzovat a vyhodnotit právní proces od širšího právního perspective.The cílem tohoto kurzu je studovat povahu procesu společnosti jako nástroj firemní kultury. Je určena pro zvýraznění role společnosti k průmyslu výrobce, účastník v ekonomické síle a jako nástroje obchodní změny. Tento kurz dále v úmyslu vystavit složitosti kreativity a obchodní nástroje a techniky používané v procesu. Vzhledem k tomu, konečný cíl každého právního procesu nebo systému je snaha o veřejném zájmu, je nutná systematická studie konceptu korporátního práva a jeho různých teoretických základech. Tento kurz, a proto hodlá seznámit studenty s různými aspekty a alternativní způsoby tvorby a fungování společnosti. LLM Právo obchodních společností LLM Mezinárodní právo LLM Energetický zákon LLM Trestní právo Způsobilost LL.B. Titul (s ne méně než 50% značek) z univerzit / vysokých škol / institucí uznaných Bar Council of India jako způsobilé pro zápis jako advokát v Indii (45% u SC / ST studenti) nebo právnický titul z cizí země s nejméně 50% ochranných známek v souhrnné nebo rovnocenného stupně [-]

Magistr Architektury

CEPT University
Campus forma Denní studium July 2017 Indie Ahmedabad

Tyto dvě celoroční magisterský program v architektuře vede k udělení M. Arch. Stupeň. To zvyšuje dovednosti studentů zastávání nějakého profesního bakalářský titul v oboru architektury a poskytuje jim další expozici estetických, technických, sociálních, politických a etických rozměrů zastavěného prostředí. [+]

mistr architektury Fakulta architektury - CEPT University Architekti hrají významnou roli v navrhování a výrobu vestavěných prostředí. Ti, kteří se zaměřují na design je pověřen klienty, aby vedl práce mnoha odborníků, kteří jsou povinni dát budov a míst společně. Při přehrávání tohoto vůdčí roli architekti zajistit, aby byl konečný produkt je architektonicky významný, při splnění prozaické funkční požadavky. Mnoho architektů upustit od hraní této expanzivní vůdčí roli a místo toho raději zaměřit se na některé aspekty vystavěného prostředí. Jiní upustit od návrhu úplně a místo toho se zaměřit na studium a kritiky vytvořené prostředí ve snaze obohatit architektonický projev. Přesto jiní rozhodnou se aktivně pracovat se znevýhodněnými komunitami na zlepšení životních podmínek. Tyto dvě celoroční magisterský program v architektuře vede k udělení M. Arch. Stupeň. To zvyšuje dovednosti studentů zastávání nějakého profesního bakalářský titul v oboru architektury a poskytuje jim další expozici estetických, technických, sociálních, politických a etických rozměrů zastavěného prostředí. Program také nabízí možnost, ale nevyžaduje se specializuje na získávání a major a / nebo Minor v některém z následujících způsobů: Architektonický design Historie, teorie a kritiky městský design Konzervace Tento program na Univerzitě CEPT je vysoce uznáván a poskytuje příležitost pro mladé profesionály zdokonalit své schopnosti a pověření. To také poskytuje příležitost pro širší expozici architektury, plánování, konstrukce, projektování a řízení lidských sídel. Výměnné programy se zahraničními univerzitami umožňují vystavení počtu žáků na různorodé akademických a odborných prostředí na světě. Osnovy Během prvního "nadace" semestru, všichni studenti jsou nutné k dokončení společného designové studio. Během následujících dvou semestrech si mohou vybrat ze studií zaměřených na některou z výše uvedených oblastí specializace. Kromě studia, studenti jsou povinni přijmout povinné kurzy, semináře a workshopy a vybrat si od těch, které jsou zaměřeny na oblasti specializace. Získání major v jakékoliv oblasti specializace vyžaduje absolvování alespoň dva ateliéry a tři kurzy zaměřené na tuto oblast. Získání Minor v jakékoliv oblasti vyžaduje absolvování minimálně tří kurzů zaměřených na tuto oblast. Během jsou čtvrtou semestru studenti povinni absolvovat Capstone projekt - individuální, ale provázený designu nebo výzkumný projekt. Dvakrát, v přestávkách mezi semestrů, studenti jsou povinni přihlásit se na studijní cesty nebo kurzů pořádaných v rámci programu Letní škola a zimní škola. Chcete-li umožnit studentům sledovat individuální zájmy jen tři čtvrtiny z celkového akademického pracovního vytížení je pověřena. Student si volí předměty z mnoha dostupných volitelných dokončit zbytek. Učitelé jsou čerpány z praktikujících profesionály, kteří přinášejí praktické zkušenosti do třídy a akademiky a doplňují výuku s více teoretických a kritických přístupů. Přijímání a Předpoklady Vstup do programu je založena na akademickém historii v průběhu vysokoškolské studium, portfolio, pracovní zkušenosti a in-osoba / telekonference rozhovor. Tyto žádosti budou zkoumány v procesu hodnocení dvoustupňovém. Minimální Kvalifikace požádat o tento program zahrnuje bakalářský titul v oboru architektury (B. Arch) nebo ekvivalentní uznala Rada architektury (COA) s minimem 55% souhrnných známek pro všeobecné kandidátů kategorie a 50% souhrnných známek pro kandidáty rezervované kategorie. Dvouletou odbornou pracovní zkušenost je žádoucí. Mezinárodní Entry CEPT je vůdčí hlavní pro mezinárodní Přijímací řízení je usilovat o rovnocennost mezinárodních norem dosaženo, jakož i těch indických domácích studentů. Existují rozdíly mezi zemí Evropy, Ameriky a Indie na délku studia, akademické standardy a ocenění struktura. CEPT proto zváží každou mezinárodní přihlášku podle jeho podstaty žádají o mezinárodní rovnocennost a s ohledem na všechny odborné požadavky, které tyto programy. [-]

Magistr V Mezinárodní Rozvoj Podnikání

Centennial College
Campus forma Denní studium 14 - 18 měsíců October 2017 Indie Bangalore

Mistr International Business Development (Maib) je skutečně globální vzdělávací program, nabídla tři předními mezinárodními institucemi; University of Milano-Bicocca (Milán, Itálie), Centennial College (Toronto, Kanada) a Alliance University (Bangalore, Indie). [+]

Magisterske studium Indie . Mistr International Business Development (MAIB) je skutečně globální vzdělávací program, nabízí třemi předními mezinárodními institucemi; University of Milano-Bicocca (Milán, Itálie), Centennial College (Toronto, Kanada) a Alliance University (Bangalore, Indie). Cestovat po světě během 15 měsíců a získejte globální obchodní znalosti, pracovní zkušenosti a pověření: První úroveň magisterského studia z University of Milano-Bicocca Ontario College Graduate Certificate od Centennial College Možnost pracovat na částečný úvazek, zatímco budete studovat v Torontu Příležitost pro kanadský Post-Graduation pracovního povolení "Chcete-li vstoupit do programu Maib je volba, která změní váš život" - Miriam Hubbard, Maib Student. a) MAIB + IBM - 14 měsíců Dvě současně stupně: First Level Mistr z University of Milano-Bicocca + Ontario College Graduate Certificate od Centennial College, Toronto - dosažené za 14 měsíců, celkem 90 kreditů. Program zahrnuje 3 měsíce stáž bez dodatečných nákladů kdekoli na světě, ale v Kanadě (viz bod b). b) MAIB + IBM + stáž období v Kanadě - 15 měsíců Možnost pracovat v Kanadě se zapíše na Centennial akademie za Internship dobu 15 týdnech: nutností, aby se v souladu s pracovní víza norem kanadské vlády. Dodatečné náklady platit. c) Maib + IBM + MBA - 18 měsíců MBA programy z Alliance School of Business, Bangalore, Indie může být dosaženo dodatečnou dobu studia 4 měsíců s celkem 30 kreditů. Dodatečné náklady platit. Stipendia (otevřené na mezinárodní a vnitrostátní studentů) 5 Stipendia € 7.600,00 poskytnuté Fondazione Cariplo účastníkům 5 Stipendia € 5.000,00 poskytnuté Fondazione Cariplo účastníkům * Částky uvedené jsou hrubé a jsou předmětem zdanění, na základě italských zákonů. Upozorňujeme, že Stipendia nejsou vstupní stipendia a bude uhrazena příjemci v průběhu sledovaného období mistra. [-]

Postgraduální Studium V ​​oblasti řízení

Indian School of Business
Campus forma Denní studium 1 rok July 2017 Indie Hyderabad

Postgraduální program v řízení (PGP) v Indian School of Business (ISB) vyvíjí globální vůdce s nahlédnutí na rozvíjejících se ekonomik a jejich jedinečné podnikatelské výzvy. Tento pečlivě vytvořený jednoroční program zahrnuje praktické průmyslové aplikace s důsledným, řezání-hrana osnov výzkumu na bázi, která se transformovala několik mid-kariéra odborníky na globálních obchodních lídrů dneška a zítřka. Jeden rok PGP je určen pro zdokonalovat své dovednosti a výzvou konvenční moudrost. [+]

Co je PGP?

Postgraduální program v řízení (PGP) v Indian School of Business (ISB) vyvíjí globální vůdce s nahlédnutí na rozvíjejících se ekonomik a jejich jedinečné podnikatelské výzvy. Tento pečlivě vytvořený jednoroční program zahrnuje praktické průmyslové aplikace s důsledným, řezání-hrana osnov výzkumu na bázi, která se transformovala několik mid-kariéra odborníky na globálních obchodních lídrů dneška a zítřka. Jeden rok PGP je určen pro zdokonalovat své dovednosti a výzvou konvenční moudrost. S ISB jedinečnou modelu portfolio fakulty, budete komunikovat, učit se a spolupracovat s významnými intelektuály managementu, kteří se s nimi do výzkumu a pedagogické zkušenosti z předních B školách po celém světě. Jejich výrazný výzkum zajišťuje, že program nabízí obsah, který je moderní, inovativní a skutečně globální. ISB je silné asociace s renomovanými B školách po celém světě, například na Kellogg School of Management na Northwestern University, The Wharton School na University of Pennsylvania, a London Business School zajistit, že vzdělávací program je up-to-date, pokud jde o teoretické intenzita a praktický význam. Na ISB, budete mít možnost rozšířit svou profesní síť po celém světě prostřednictvím mezinárodních výměnných programů, konferencí, business plánu soutěží a studijní výpravy, z nichž všechny umožňují nejen vám umožní zažít různých kultur, ale také tlačit své vlastní intelektuální hranice přes bohaté směsi z myšlenek a zapojení se studenty, akademiky a lídry. Škola láká vynikající jednotlivci z obou rozvinutých a rozvíjejících se ekonomik, které se svými zkušenostmi z rozličných projektů, obohatí vzdělávací prostředí. V tomto tavícím kotlem kultur, budete mít jedinečnou příležitost získat poznatky o různých firemních postupů po celém světě.... [-]


MBA Ve Vývoji Podnikatel

WOXSEN | School of Business
Campus forma Denní studium 1 rok July 2017 Indie Hyderabad

Je nutné určit, udržovat a podporovat ctižádostivé a začínající podnikatele je naléhavá potřeba pro rostoucí ekonomiky, jako je to Indie. [+]

Magisterske studium Indie . MBA ve podnikatel rozvoj Vítejte ve světě Game měničů Být podnikatelem znamená vlastnit jinou sadu dovedností a řešení nesčetných problémů. Jak se dá inovovat a vytvářet produkty na základě nedokonalých a neúplných informací? Jak se dá stavět a realizovat obchodní modely pro trhy, které dělají neexistuje žádný na prvním místě? Jak se zaváděcí dělat věci s řídkými zdrojů v ruce? Jak se dá získat a udržet si talenty pro start-upů, které neposkytují stejnou jistotu a odměny jako zavedené organizace dělat? Je nutné určit, udržovat a podporovat ctižádostivé a začínající podnikatele je naléhavá potřeba pro rostoucí ekonomiky, jako je to Indie. S ohledem na tuto skutečnost, Woxsen School of Business vytvořil ekosystém pro rozvoj podnikatelského ducha mezi účastníky programu - PGP na rozvoj podnikání. Jeho cílem je vytvořit podnikatelům s rozdílem - Podnikatelé, kteří jsou poháněné vášní a vybavené základní funkční dovednosti ve vedení, organizaci, komunikaci a strategii, jak řídit své podnikání. Aspirace Woxsen je klíčit z těchto poznatků. Ptali jsme se sami sebe, zda to bylo vytvořit 360 ° ekosystém, který cvičí začínající podnikatele skutečně stali podnikateli. Jeden rok PGP do podnikatelského rozvoje je vyvrcholením našeho komplexního podnikatelského výzkumu, přesvědčením a posláním inspirovat, vzdělávat a posilovat budoucí podnikatele. Hlavním cílem tohoto programu je: "Seznámit studenty s odlišnými organizačních, ekonomických, tržních, sociálních a jiných překážek, které podnikatelé a podnikatelské podniky neustále čelit; a poskytnout jim kombinace znalostí, porozumění a schopností, které jsou nezbytné snížit nebo překonat tyto překážky. " [-]