$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Magisterské studium Inženýrství životního prostředí v Kolumbie - Quibdo - Zde naleznete magisterské studium Inženýrství životního prostředí v Kolumbie - Quibdo

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.   Jedinci, kteří mají rádi navrhování kreativní řešení a ochraně životního prostředí může chtít sledovat akademického programu v oblasti techniky prostředí. Env… Čtěte více

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.

Jedinci, kteří mají rádi navrhování kreativní řešení a ochraně životního prostředí může chtít sledovat akademického programu v oblasti techniky prostředí. Environmentální inženýři pomáhají společnostem v souladu s předpisy v oblasti životního prostředí, a mohou také pomoci obnovit znečištěné ekosystémů.

Kolumbie, oficiálně Kolumbijská republika je unitární konstituční republika tvoří dvaatřicet oddělení.

Magisterské studium Inženýrství životního prostředí v Kolumbie - Quibdo - Veškeré informace o magisterském studiu Inženýrství životního prostředí v Kolumbie - Quibdo Ušetřete čas a kontaktujte školu v Kolumbie - Quibdo zde!

Méně
Další informace o studiu v Kolumbii
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
  • Oblíbené Nejnovější Název
  • Oblíbené
  • Nejnovější
  • Název
Diego Luis Córdoba Technological University of Chocó (Universidad Tecnológica del Chocó Diego Luis Córdoba UTCH)
Quibdo, Kolumbie

Akademický prorektor univerzity v souladu se svými misijními pokyny zavádí mechanismy na podporu rozvoje výuky a výzkumu v ekosystému a kulturní rozmanitosti Chocó Biogeográfi ... +

Akademický prorektor univerzity v souladu se svými misijními pokyny zavádí mechanismy na podporu rozvoje výuky a výzkumu v ekosystému a kulturní rozmanitosti Chocó Biogeográfica, využívání a řízení přírodních zdrojů za účelem vytváření vědeckých kritérií, která umožňují přispívající k sociálnímu a hospodářskému rozvoji regionu. Odtamtud je vyvíjeno úsilí o transformaci akademie, hledá vhodnost a relevanci vzdělávání, které má tendenci se transformovat, s důrazem na výuku, aby ustoupila vzdělávání zaměřenému na učení; V tomto smyslu hledá smysluplnější vzdělávání, které upřednostňuje školení podle kompetencí, a proto vyvíjí nové technologie a metodiky, které umožňují dynamiku a proaktivitu akademických procesů, jejichž výsledkem je integrální školení profesionálů. -
Magistr
Spanish (Colombia)
Led 2022
Kampus