Kombinované magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké - Kombinované magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké hledejte zde!

Kombinované magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké

Humanitní a společenské vědy

Aby bylo možné úspěšně získat Masters kvalifikace, budete muset získat počet kreditů složením jednotlivých modulů. Většina učil Masters bude mít několik základních modulů, které musíte vzít a přenést za účelem získání kvalifikace. Posouzení výzkumné mistrů je téměř vždy výhradně jeden disertační modulu nebo projektu.

Humanitní a společenské vědy propaguje a porozumění širokou škálu dovedností tím, že poskytuje studentům s obrovskou škálu kurzů. The skillsets studenti učí může být cenným přes obrovské množství průmyslových odvětví na rostoucím globálním trhu práce.

USA zůstává světově nejpopulárnější destinací pro zahraniční studenty. Univerzity v USA dominují světového žebříčku a země nabízí také širokou škálu zajímavých studijních míst. State University systémy jsou částečně dotovány státními vládami, a může mít mnoho kampusy šíří po celém státě, se stovkami tisíc studentů.

Kombinované magisterské studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Online Magistr Ve Vyjednávání A řešení Konfliktů

Creighton University Online
Online & Campus forma Kombinované 18 - 24 měsíců September 2017 Spojené státy americké Omaha

Creighton University je online Masters při vyjednávání a řešení konfliktů vyvíjí silné vůdce v celé řadě průmyslových odvětví, které lze systematicky odbourávají problémy, zprostředkovávají různé úhly pohledu, a spolupracovat na inovativních řešení. [+]

Kombinované magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké . Creighton University je online Masters při vyjednávání a řešení konfliktů vyvíjí silné vůdce v celé řadě průmyslových odvětví, které lze systematicky odbourávají problémy, zprostředkovávají různé úhly pohledu, a spolupracovat na inovativních řešení. Program je nabízen prostřednictvím Werner ústavu v Creighton University School of Law, řazeny podle Princeton Review v celé své kráse 169 zákona školy (2015). Koncentrace Organizační Spolupráce a řízení konfliktů Mezinárodní jednání a řešení konfliktů Spolupráce zdravotní péče a řešení sporů Flexibilní program umožňuje studentům dokončit své vzdělání úplně online v 18-24 měsíců. Program obsahuje také dvě 5-denní pobyty na Creighton kampusu v Omaha, Nebraska dát studentům možnost vyzkoušet si své schopnosti v role-playing simulací a skupinových cvičení. Studenti se také absolvovat zkušenosti Praktikum z profesionálního či organizační nastavení, které si vyberete. Partnerství s asociací pro řešení konfliktů (ACR) Creighton studenti a čerství absolventi obdrží členství ACR za 50 $ ročně, přestávka výuka $ 200 za semestr, stejně jako další slevy vůči publikací a konferencí. [-]

Med, Vyučování A Učení

Concordia University Chicago
Campus forma 1 - 2 let October 2017 Spojené státy americké Chicago

Tento kurz vám pomůže - jako aktuální učitele nebo vychovatele - rozšířit své znalosti celé řady vzdělávacích teorií, včetně oblastí, jako je obsah výuky, výuky a hodnocení. [+]

Med Výuka a učení Tento kurz vám pomůže - jako aktuální učitele nebo vychovatele - rozšířit své znalosti celé řady vzdělávacích teorií, včetně oblastí, jako je obsah výuky, výuky a hodnocení. Kromě dozvědět se více o těchto klíčových oblastí, budete také objevovat další informace o vyučovacích strategií pro moderní vývoj v této oblasti, jako jsou technologie, rozmanitosti a komplexním prostředí pro posuzování. Po absolvování tohoto kurzu budete mít důkladnou průpravu v sofistikované lekci a osnov, jak učit studenty s různými schopnostmi a potřebami, a jak technologie může pomoci při výuce a učení. Typické profesní dráhy pro absolventy patří: Dean / akademický ředitel Ředitel, vzdělávání a rozvoj Profesor / přednášející vzdělání poradce Trénink ředitel Výuka a učení manažer rozvoje Požadavky předmětu Akademické Vstupní požadavky: Bakalářský titul z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce GPA vydělal 2,85 nebo vyšší Anglické jazykové způsobilosti *: IELTS: minimum 6,0 nebo TOEFL: minimálně 60 (internet-based) nebo Michigan Test: minimum 85 nebo bakalářský titul z mezinárodního anglicky mluvící univerzitu nebo pokročilý stupeň z amerického ústavu Je třeba uvést oficiální výsledky testů. [-]

Velitel Praktické Teologie | Koncentrace V Spasitelské Judaistika

The King's University
Campus forma 48 hodin September 2017 Spojené státy americké Southlake

Tato koncentrace se snaží: Připravte mužů a žen za mesiášské židovské službě v rámci místního sboru a v širším pohybu; [+]

Kombinované magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké . Program Cíle Tato koncentrace se snaží: Připravte mužů a žen za mesiášské židovské službě v rámci místního sboru a v širším pohybu; Vybavit studenty s teorií a praktických dovedností nezbytných pro efektivní sloužit v mesiášské židovské službě; Zvýšení biblickou a teologickou porozumění z mesiášské židovské perspektivy; Poskytovat odbornou přípravu, která je ministerstvem informován o Ruach (Spirit); a Rozvíjet praktické dovednosti ministerstvo prostřednictvím dohlíží mesiánských židovských ministerstva zkušeností. Získané dovednosti, znalosti Po dokončení této koncentrace budou studenti schopni: Předvést znalost Písma a schopnost používat hermeneutical a exegetical principy interpretovat a aplikovat Boží slovo v životě a službě; Předvést znalost dědictví a tradic mesiášské judaismu; Formulovat biblickou teologii mesiášské židovské službě; Integrovat biblické a teologické znalosti s mesiášské židovské službě; a Sdělit poznatky o tom, kdo Ježíš je a co udělal způsobem, který je jasný, přesný, autenticky židovský a s láskou a respektem. [-]

Micromasters Program Vedoucí Pedagogických Inovací A Zlepšení (University Of Michigan)

edX MicroMasters Programs
Online forma Kombinované 30 týdnů January 2017 Spojené státy americké Cambridge

Staňte se inovační vůdce s novými strategiemi pro výzkum a vývoj pro zlepšení třídách, školách a školských systémů. [+]

Průměrná délka: 6 týdnů v kurzu Snaha: 2-4 hodiny týdně za kurz Počet hřišť: 5 v bakalářském studijním programu Předmět: Vzdělávání a Učitelství Instituce: The University of Michigan Instituce nabízející úvěr: The University of Michigan Jazyk: Angličtina Video Přepisy: Angličtina Cena (USD): $ 199-249 za kurz Staňte se inovační vůdce s novými strategiemi pro výzkum a vývoj pro zlepšení třídách, školách a školských systémů. Vzdělávací systémy po celém světě čelí centrální výzvou najít inovativní řešení a techniky pro zlepšení výkonu studentů. Tato výzva je společná pro učitele, učitele a vůdce, a principy, které jsou zodpovědné za zlepšení příležitostí učit se dvěma cíli: zvýšení průměrné úrovně výkonnosti studentů a snížení rozdílů mezi výsledky studentů. Beyond škol, vedoucí v okresních úřadů, vládních agentur, profesních sdružení a jiných nevládních podniků také na snaze zlepšit výkon studentů v požadovaném rozsahu v rámci celé školy, okresy a systémů. Vyvinutý ve spolupráci s nadací Carnegie pro povýšení učení - a vychází z odborných znalostí vedoucích výzkumníků, inovátorů a praktiků - z předních vzdělávacích inovací a zlepšení MicroMasters programu, umožní studentům spolupracovat a posilovat vzdělávací příležitosti a následky pro miliony studentů , zejména těch, které v současné době trpěla jejich veřejných školách. To MicroMasters Program bude rozvíjet znalosti žácích vzdělávacího inovací, výzkumu a praxe, které jim umožní zlepšit vzdělávání a životy dětí v jejich vlastních školách i mimo ně. Více informací o programu MicroMasters lze nalézt na University of Michigan internetových stránkách. Job Outlook Učitelé budou mít znalosti a může být schopen sledovat pověření, aby se stali aktivními členy týmů pro zlepšovací a iniciativy v jejich školách a okresech. Lídři v rámci struktury řízení K-12 budou mít znalosti a může být schopen sledovat pověření, rozvíjet a řídit inter-organizační týmy schopen efektivně využívat vedoucí metody vzdělávacích inovací a zlepšování. Poznámka: Učitelé a představitelé by měli konzultovat příslušné orgány k diskutovat o možnostech dalšího vzdělávání úvěr. developer programu; externí podpora trenér / realizace; Zlepšení specialista; projektový manažer; udělit spisovatel; politika analytik; Program důstojník. Kariérní příležitosti jako vůdce stupeň-level týmu; specialista na zlepšení obsahu plocha; instruktážní trenér; Škola člen zlepšení týmu; Reformátoři mimo struktury řízení K-12 budou mít znalosti a může být schopen sledovat pověření, použít přední metod vzdělávacích inovací a zlepšování zajistit financování pro jejich práci. Reformátoři mohou zřídit organizace a strategie na podporu zlepšení ve velkém měřítku; a řídit jejich spolupráce se školou, okresy a systémů. Co se naučíte: Představit nové možnosti pro práci studentů a učitelů ve třídách. Abychom pochopili, alternativní logiky a strategie pro pořádání praxi vzdělávacích inovací. K posouzení žádosti o nově vznikající oblasti vědy vylepšení praxi vzdělávacích inovací. Chcete-li prozkoumat inovací a zlepšení rozsáhlých vzdělávacích reformních iniciativ ve Spojených státech a po celém světě. Chcete-li zlepšit své vlastní praxi jako pedagog, inovátora a / nebo reformátor. Vyvíjet a řídit týmy, které používají disciplinované, založený na důkazech metody vzdělávacích inovací a zlepšování. Zaměstnávat disciplinované, založený na důkazech metody vzdělávacích inovací a zlepšování řídit spolupráce mezi školami, okresy a systémů. MicroMasters Podrobnosti o programu Jak vydělat MicroMasters Credential Dokončit a úspěšně získat certifikát Ověřeno ve všech pěti kurzů. Take Your Credential na další úroveň Studenti, kteří úspěšně vydělal MicroMasters pověření obdržet zápočtu po dobu čtyř Masters of Arts tříd (12 kreditních hodin; ekvivalent dvou volitelných předmětů a dvou příbuzných kurzů), pokud se použijí, a jsou přijaty, na Masters of Arts programů ve vzdělávacích vedení a politika, učit a učit se, nová média a literacies, nebo Urban pedagogiky na University of Michigan školy vzdělání. Kurzy Přední ambiciózní vyučování a učení Přečtěte si, proč ambiciózní vyučování a učení může být klíčem ke globálnímu vzdělávací zlepšení a jak ho zavést do praxe. Logiky vzdělávacích inovací a zlepšení Naučte vedoucí strategie pro vzdělávací inovace s cílem zlepšit postupy, zvýšit výkon studentů, a snížení rozdílů úspěch. Zlepšení Science ve vzdělávání Naučte se, jak aplikovat principy a postupy vědy zlepšení ke zlepšení vzdělávací praxe, zvýšit výkon studentů Případové studie v nepřetržitém vzdělávacím zlepšování Další informace o přední přístupy k neustálého zlepšování vzdělávacího prostřednictvím případových studií vzdělávacích inovací. Vedoucí vzdělávacích inovací a zlepšení vyvrcholení Aplikovat své znalosti a prokázat osvojení, osobní růst a kvalifikace podél rozměrů centrálních mezi přední vzdělávací ... Co je to MicroMasters program? Vyvinutý postoupit kariéru a narozený z programů vysokoškolského předních univerzit, MicroMasters programy jsou série kurzů na vyšší úrovni uznávaných společností pro opravdovou práci relevanci a mohou urychlit magisterský titul. [-]

Ms V Klinické Duševní Zdraví Poradenství (cacrep Akreditované)

Walden University
Online forma September 2017 Spojené státy americké USA Online

Připravte se na kariéru jako profesionální poradce s Walden University v CACREP akreditované MS v klinickém programu Duševní zdraví poradenství. [+]

Kombinované magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké . Připravte se na kariéru jako profesionální poradce s Walden University v CACREP akreditované MS v klinickém programu Duševní zdraví poradenství. Prozkoumat celou řadu témat týkajících se oblasti poradenství, včetně posouzení, právního a etického hlediska, a intervence a připravovat, která pomáhají jednotlivcům a skupinám s rodinou, duševní zdraví, kariéry a otázky vzdělávání. Tento program také zkoumá poradenských technik, včetně těch, které používají v poradenství užívání návykových látek a kariérové ​​poradenství. Face-to-face pobyty umožňují udržovat kontakt s členy odborných fakulty a dalších doktorandů, zatímco vy zdokonalovat svůj výzkum, psaní a kritické myšlení. Specializace (kromě obecného programu) závislost poradenství Kariérní poradenství Forensic Poradna Vojenské rodiny a kultura Trauma a krizové poradenství Walden University je MS v klinickém programu Duševní zdraví Poradna je akreditován Radou pro akreditaci poradenství a souvisejících vzdělávacích programů (CACREP) jako duševní zdraví poradenského programu v rámci norem 2001. CACREP je specializovaný akreditační orgán uznala Rada pro vysokoškolské vzdělávání akreditaci (Chea), a CACREP akreditace je podmínkou pro udělení licence v mnoha státech. MS v klinickém programu Duševní zdraví Poradna je navržen tak, aby připravit absolventy pro nárok sedět na licenční zkoušky a splnit akademické požadavky na licensure mnoha poradenských desek státní správy. Zápis poradci Walden může poskytnout vodítko v otázkách udělení licence, nicméně, to zůstane odpovědností jedince porozumět a splnit všechny požadavky na státní licensure. Walden neposkytuje žádné prohlášení ani záruku, že dokončení Walden kurzu nebo programy umožní individuální získat státní licensure. [-]

Master Of Divinity

Oral Roberts University
Campus forma 6 semestry September 2017 Spojené státy americké Tulsa

Master of Divinity je základní míra profesionála pro ministerstva a je předpokladem míru pro přijetí do doktora programu ministerstva a vojenské kaplanství. [+]

Přehled programu Master of Divinity je základní míra profesionála pro ministerstva a je předpokladem míru pro přijetí do doktora programu ministerstva a vojenské kaplanství. Šesti semestr, 88.5-hodinový program rozdělen do pole vzdělání a tři osnov oblastí semináře: biblické literatury, teologie / historické studie, a praktiky ministerstva. Studenti jsou povinni se zapsat do dvou semestrů poli vzdělávání po 50% z jejich ročníkové práce je kompletní. Dvanáct hodin semestr otevřených volitelných jsou poskytovány všem studentům překlenout postižené oblasti nebo posílení oblasti zájmu, včetně poradenství, mise, biblické literatury, a teologických / historických studií. Vzhledem k tomu, ORU má postgraduální školy v oblasti vzdělávání a podnikání, M.Div. Studenti mohou také rozhodnout využít omezený počet těchto volitelných hodin pro cross-disciplinární školení. Program Cíle Master of Divinity studijního programu si klade za cíl: - Připravit kandidáty s foundational znalosti historického / teologického obsahu Písma s aplikací na vybrané současné situace. - Připravit studenty k interpretaci biblické spisy v řečtině a / nebo hebrejském, pomocí kritických exegetical nástrojů a psaní hermeneutické a exegetical papír. - Poskytnout základní poznatky o historii křesťanství. - Poskytnout základní znalosti teologie a křesťanských doktrín. - Umožnit studentům integrovat biblické a teologické znalosti s praktickými strategie ministerstva. - Vybavte kandidáty s biblickým, teologické a etické chápání nezbytné analyzovat a diskutovat o současných sociálních problémů, které mají vliv na církev a společnost. - Umožnit studentům rozvíjet a formulovat teologii a teorii ministerstva, které jsou relevantní pro jejich původ a povolání. - Poskytnout příležitosti k prokázání dovednosti nezbytné pro službu v rámci různých tradic, kostelů a cross-kulturní kontexty. - Podporovat biblickou / teologického chápání člověka, práci a službu Ducha svatého. - Umožnit studentům, aby jasně formulovat svou službu / profesní povolání. - Umožnit studentům rozvíjet teologii a teorii ministerstva, která integruje biblickou a teologickou obsah s praktickými dovednostmi ministerstva. [-]

Mistři V Mezinárodní Politice A Vývoji

Middlebury Institute of International Studies at Monterey
Campus forma 4 semestry September 2017 Spojené státy americké Monterey

Middlebury ústav magisterský program v oboru mezinárodní politiku a rozvoj připravuje absolventy k překlenutí mezery mezi politikou a praxí při řešení složitých mezinárodních politických otázek a vývoj. [+]

Kombinované magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké . Podporovat globální rozvoj Middlebury ústav magisterský program v oboru mezinárodní politiku a rozvoj připravuje absolventy k překlenutí mezery mezi politikou a praxí při řešení složitých mezinárodních politických otázek a vývoj. Program student-střed kombinuje interdisciplinární ročníkovou práci a profesní zkušenosti pomáhat absolventům zahájit kariéru v oblasti zahraniční politiky a mezinárodních vztahů, řešení konfliktů, zabývající se porušování lidských práv, a podpora globálního rozvoje. Čtyři-semestrální 60-úvěrový program zahrnuje základní ročníkovou práci a volitelných oblastí koncentrace, stejně jako kursy učily ve zvoleném jazyce studenta studia a profesionální cvičení. Praktické dovednosti pro pozitivní změny Stupeň Mezinárodní politika a rozvoj a Master of Public Administration studia sdílejí společný fakulty a osnovy. Dohromady tyto dva stupně tvoří rozvojové praxe a politiky (DPP). DPP dává studentům flexibilitu, aby prozkoumala obě oblasti studia a poté vyberte jednu na začátku jejich posledního semestru. stipendia a finanční pomoc Chcete-li použít za zásluhy nebo stipendií nezbytnost bázi, podat online žádost o mezinárodní politiku a rozvoj program s další prioritou termínu. Oba USA a mezinárodních studentů jsou způsobilé. Nechceme čepice částku Ceníme a vysoce kvalifikovaní studenti mohou získat prospěchové stipendium pokrývající plné školné. Dáváme preferenční stipendium plnění členům a absolventů našich partnerských organizací, například mírové sbory, Fulbrighta, tryskový, AmeriCorps, WorldTeach, a mnoho dalších. Finanční podpora je také k dispozici, včetně federálních a soukromých půjček, zpracování studie a výhod amerických veteránů. Chcete-li použít, navštivte naši sekci finanční pomoc. [-]

Master Of Vzdělávání Ve Vzdělávací Vedení (MED)

William Paterson University of New Jersey
Campus forma 2 let September 2017 Spojené státy americké Wayne

MEd v pedagogické vedení programu, určený pro učitele, kteří aspirují na vedoucích pozicích ve školách, hodnotám demokratického spolupráce, rozmanitost, rovnost, teorie, kritické šetření, reflektivní praxe, neustálé zlepšování, úspěch studenta, a etické praxe. Program vytváří rovnováhu mezi konkurenčními napětí z řízení a vedení. Kurzy se zaměřují na rozvoj dovedností, které umožňují aspirující principy do ... [+]

Master of výchovy ve školských vedení (MED) MEd v pedagogické vedení programu, určený pro učitele, kteří aspirují na vedoucích pozicích ve školách, hodnotám demokratického spolupráce, rozmanitost, rovnost, teorie, kritické šetření, reflektivní praxe, neustálé zlepšování, úspěch studenta, a etické praxe. Program vytváří rovnováhu mezi konkurenčními napětí z řízení a vedení. Kurzy se zaměřují na rozvoj dovedností, které umožňují aspirující principy pochopit, jak úspěšně zvládnout škol. Na závěr svého studia, absolventi objetí sdílené vedení, rozmanitost, rovnost, reflexní šetření, a etické hodnoty, které podporují vztahy v péči, péči o vzdělávací prostředí pro všechny studenty. Oni také přinést význam, hodnotu, a zaměřit se na jejich školní komunity, což je daleko za obyčejný. Tento absolvent program, univerzita připravuje stupňové kandidáty na obou vést a řídit školy úspěšně. To je dva roky, 39-úvěrový program. Studium pro Med ve vzdělávacím vedení zahrnuje: Extended, víkendové tříd, které se scházejí dvakrát měsíčně v průběhu každého semestru dva týdenní letní kurzy. dva roky (300 hodin) zkušeností v terénu, jak kandidáti pokračovat ve svém současném zaměstnání. Národní technologická kompetence zakotveny v každé ze svých kurzů. Příležitosti aplikovat teorii do praxe prostřednictvím posouzení na základě výkonnosti v každém kurzu. Úspěšní kandidáti obdrží titulu magistr pedagogiky a dohledu schválení. Po ukončení programu a složení Praxis v pedagogické vedení, kandidáti jsou způsobilé pro hlavní udělení licence ze strany New Jersey ministerstvo školství. Tento dvouletý kohorta modelu program je určen pro kandidáty, kteří absolvovali bakalářský titul a bude mít dokončených pěti let úspěšné, na plný úvazek výuky nebo vzdělávací služby zkušenostmi od skončení programu. Požadavky na přijetí Kromě požadavků pro přijetí na univerzity: Kumulativní stupeň průměr bodu na ne méně než 3,00 na stupnici od 4.00. Žadatelé, kteří mají absolvent titul z akreditované vysoké školy musí mít GPA ne méně než 3,5 na stupnici 4,0. Standardní New Jersey instruktážní nebo vzdělávací služby osvědčení, nebo jeho out-of-stavu ekvivalent. Minimální verbální skóre 150 na Graduate Record zkouška (GRE), nebo minimální skóre 388 na Miller analogie Test (MAT). * GRE / MAT testování vstup požadavek pro žadatele, kteří jsou držiteli magisterský stupeň a GPA 3.5 nebo vyšší, je upuštěno. Je zapotřebí nejméně pěti let úspěšné, plný úvazek výuky nebo vzdělávacích služeb zkušenostmi. Původní dopis od školního úředníka (jistiny nebo asistent hlavního nebo Human Services ředitel), na oficiálním hlavičkovém papíře školy, musí být předloženy. Součástí by měla být data zaměstnání a pozice držené během těchto konkrétních termínech. Žadatelé s méně než pěti, ale nejméně tří let úspěšných vzdělávacích zkušeností lze uvažovat o přijetí podmíněno materiálů předložených ve svém portfoliu, které by se silně podporovat jejich potenciál lídra. Požadavek zkušenosti pěti let by mělo být dosaženo prostřednictvím skončení programu. Dvě odborné doporučující dopisy, alespoň jeden z ředitele školy, který bude sloužit jako poradce pro správu stáž. Je nutná osobní pohovor. Je zapotřebí portfolio za rozhovor a musí obsahovat následující: Pokračovat a kopie všech certifikací výuky. One-strana prohlášení o tom, proč byste chtěl být v programu a to, co se vaše kariéra ambice jsou v několika příštích letech po ukončení programu. Kopie tohoto eseje by měly být zaslány také na Graduate přijímací kanceláři. Jedním z doporučení dopis od vašeho jistiny a jeden z jiného odborníka na vedoucí pozici. Jeden nebo dva artefakty, které ukazují váš učitelské kompetence. Jeden nebo dva artefakty, které podporují své vůdčí zkušenosti buď v práci nebo ve své komunitě. Požadavky programu Dokončení minimálně 39 kreditů postgraduální studium v ​​rámci vzdělávací nabídky vedení Program kursu, včetně 6 kreditů přiřazených k probíhající zkušenosti v terénu bázi a úspěšné absolvování technologických kompetencí uvedených v osnově každého kurzu. Dokončení výstupního portfolia (CD nebo web-based), který podporuje vaše kompetence a to jak v oblasti technologie a každý z požadovaných výsledků učení kurzu je. Spolupracovní akce výzkumný projekt, který bude jednoznačně podporovat vaše kompetence v kvalitativním a kvantitativním designu. Úspěšný výjezd rozhovor. Alternativní 30-Credit Principal Licensure Program Úspěšní kandidáti obdrží certifikát New Jersey o způsobilosti pro jistiny. Tento dvouletý kohorta program je určen pro kandidáty, kteří mají: Dokončené magisterský titul. Budou mít ukončené pěti let úspěšné, na plný úvazek výuky nebo vzdělávací služby zkušenostmi ze strany skončení programu. Požadavky na přijetí a dokončení výše uvedené se vztahují k tomuto programu. Úspěšní kandidáti musí absolvovat minimálně 30 kreditů pro dokončení. K (*), kurzy pod nejsou pro tento program. Kandidáti, kteří dokončí tento program, obdrží osvědčení o způsobilosti pro hlavního udělení licence poté, co projdou vedoucích pracovníků škol Licensure Assessment (SLLA) zkoušku. Alternativní 21-Credit Principal Licensure Program Úspěšní kandidáti obdrží certifikát New Jersey o způsobilosti pro jistiny. Tato jednoroční kohorta modelu program je určen pro kandidáty, kteří mají: Dokončené magisterský titul. Dokončené pět nebo více let zkušeností ze strany dozorčí skončení programu. Žadatelé, kteří mají vydělal magisterský titul z regionálně akreditované vysoké škole nebo vysoké škole, a kteří úspěšně dokončili pět nebo více let jako supervizor, může požádat o 21-úvěru, jednoroční hlavní licensure programu. Požadavky na přijetí a dokončení výše uvedené se vztahují k tomuto programu. Úspěšní kandidáti musí absolvovat minimálně 21 kreditů pro dokončení: EDLP 6010, 6040, 6050, 6060, 6100, 6110, 6140 a jednodenní seminář v rámci procesu spolupráce akčního výzkumu. Uchazeči musí mít také úspěšně dokončil pět nebo více let praxe jako vedoucí v době dokončení tohoto programu. Kandidáti, kteří dokončí tento program, obdrží osvědčení o způsobilosti pro hlavního udělení licence, jakmile budou složit zkoušku SLLA. Povinné Běžné předměty EDLP 6010 Vedení v Learning společenství: od teorie k praxi EDLP 6030 Vzdělávací Výzkum: Kvalitativní a kvantitativní design EDLP 6040 Curriculum Design: Teorie a praxe EDLP 6180 * Curriculum Design: Rozvoj, psaní, a Provádění Curriculum ve třídě EDLP 6050 Pochopení Group proces a psychologie organizací EDLP 6060 Principalship: Osoba a profese EDPL 6080 * Klinické Projekty ve vzdělávacích vedení EDLP 6090 Dohled a hodnocení: Performance Appraisal EDLP 6100 Školní management Funkce: Finance, Structures, zdroje EDLP 6110 Problémy v praxi: Právní a škola-střed Problémy EDLP 6120 * Dohled a vyhodnocení podpůrného personálu a vzdělávací programy EDLP 6130 Field Zkušenosti I EDLP 6140 Field Zkušenosti II [-]

Master Of Divinity PROGRAMU

Union University California
Campus forma 4 - 6 let September 2017 Spojené státy americké Westminster

Master of programu Divinity (MDiv) je navržen tak, aby posílit a vybavit studenty sloužit jako transformační křesťanských vedoucích do dnešních multikulturních kontextech. [+]

Kombinované magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké . Master of Divinity PROGRAMU Jazyky nabídl: Angličtina, vietnamština POPIS Master of programu Divinity (MDiv) je navržen tak, aby posílit a vybavit studenty sloužit jako transformační křesťanských vedoucích do dnešních multikulturních kontextech. UUC nabízí tradiční dovednosti ministerští biblické a teologické kompetence, efektivní komunikace, duchovní citlivost a zralosti, vášeň pro evangelizaci a pastoraci. Navíc, náš program nabízí kurzy v globálním propojení současného světa, je důležité porozumění urbanizace, principy efektivního vedení, dovedností organizačního rozvoje a společenské transformace. Absolventi programu budou kvalifikovaně vybaveny tak, aby efektivně a na profesionální úrovni za ustanovenou pastory a vedoucími v kontextech kostelů a jiných křesťanských organizací a / nebo ministerstev sloužit. VÝSLEDKY UČENÍ Po úspěšném dokončení Master of Divinity programu budou absolventi schopni: 1. Formulovat efektivně zvuku biblické a historické teologie 2. Rozvíjet postupy osobní a duchovní zralosti 3. Mají schopnost dělat zakládání sborů a církevní obnovu 4. Mobilizovat církev pro společenské transformace, konflikty, smíření a globální poslání 5. Olovo kompetentně a organizovat a řídit obratně a rádce laiky pro své resorty v rodinách, kostely a veřejného sektoru. Přijímací POŽADAVKY Žadatel musí vyplnit on-line žádost přijímací andsubmit následujících materiálů ředitel Přijímací řízení je třeba zvážit pro přijetí: 1. Dvě pasové fotografie o velikosti 2. Kopii státem vydaného dokladu totožnosti s fotografií 3. Bachelor of Arts či věd Studijní nebo mezinárodní ekvivalent z akreditované / uznávané vysoké školy nebo univerzity 4. Oficiální přepisy ze všech předešlých vysokých škol nebo univerzit zúčastnilo 5. Dva referenční dopisy; z nichž jeden musí být od pastora nebo známého náboženského vůdce; druhý z akademického nadřízeného, ​​pokud je to možné 6. Osobní prohlášení o alespoň 500 slov popisujících motivace studenta ke studiu na UUC 7. Požadavek Jazyk: Studenti, kteří žádají o anglickou programu musí poskytnout důkaz o znalosti anglického jazyka. Žadatelé, jejichž mateřským jazykem není angličtina, a kteří nezískali titul od vhodně akreditované instituce, kde je angličtina princip vyučovacím jazykem, musí prokázat college- úroveň znalosti angličtiny přes jednu z následujících možností:  Minimální počet bodů z 530 na papírové Test z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL PBT) nebo 71 v testu na bázi internetu (iBT), 6,5 o mezinárodním Anglický jazyk Testing System (IELTS) nebo 50 na PTE Academic skóre Zprávy  minimálně stupeň Level 3 k tomuto zákonu Compass angličtinu jako jazyk rozřazovací test Druhé  minimálně stupeň pre-1 na Eiken znalosti angličtiny zkouška  Přepis označující ukončení alespoň 30 hodin úvěru semestr s průměrnou stupněm "B" nebo vyšší na příslušně akreditované vysoké škole nebo vysoké škole, kde je vyučovacím jazykem byla angličtina. Čas dokončení V UUC Master of programu Divinity byl speciálně navržen pro osoby účast na ministerstvech. Průměrná doba dokončení programu je 3 roky. Studenti mohou dokončit v kratším čase. Kurzy jsou nabízeny ve čtyřech termínech ročně ve dvou semestrech. Každý termín trvá po dobu 10 týdnů s přestávkou dva týdny mezi podmínkami. Úrovni a typu Nezbytný výzkum: magisterské úrovni Zvládnutí a aplikace literatury a kvalitativních výzkumných metod zahrnujících případové studie a výzkumné úkoly po celou dobu dokončení kurikula programu Master of Divinity. Studenti v programu MDiv musí zaregistrovat RES-501 Výzkum a psaní a samozřejmě Teologické vzdělání ve svém prvním roce. Tento kurz je nezbytným předpokladem pro všechny náročné na výzkum kurzů. Požadavky na ukončení studia Chcete-li nárok na promoci s Master of Divinity stupně musí student úspěšně splnit následující požadavky: 1. Dokončit všechny Master of požadavků božství hřiště (84 kreditů) 2. Udržovat kumulativní stupeň průměr bodu na 3.0or vyšší na stupnici 4,0 3. Platit všechny školné a poplatky Podmínky absolvování Povinné předměty: 54 kreditů BBL-501 Úvod do Starého zákona BBL-502 Úvod do Nového zákona BBL-503 biblická hermeneutika CED-501 Christian Education CHH-501 Historie Křesťanství I CHH-502 dějinách křesťanství II CSL-502 Principy křesťanské poradenství ETH-501 ministrů etika EVG-501 Evangelizace v kontextu LDR-501 Organizační Vedení MIN-503 Ministerstva Pastorační MIN-505 Stavební Zdravé Kostely MIN-511 zakládání sborů PRC-501 homiletiky RES-501 Výzkum a psaní pro teologické vzdělávání SFM-501 duchovním životě Practices: Rozvoj životě oddanosti THL-501 Systematická teologie I THL-502 Systematická teologie II Volitelné předměty: 30 kreditů (10 kurzy) Zvolit libovolnou deset z následujících předmětů: EDU-502 Filosofie výchovy EDU-503 Výuka a učení: Foundational otázky výchovy LDR-502 Servant Leadership LDR-503 Základy osobních Vedení LDR-505 Servant Leader jako transformační Agent LDR-506 Emoční inteligence ve vedení LDR-507 křesťanský charakter ve vedení MIN-501 Mohlo by ministerstvo v souvislostech MIN-504 církevní obnovy MIN-506 Příčina Collaboration MIN-507 Povolání v měnícím se světě MIN-512 Arts biblické Instruktáž THL-513 Perspektivy světové křesťanské mise THL-514 Teologie práce THL-515 Základy pro to Theology Internship [-]

Technion-Cornell Dvou Master Tituly V Pojivové Médiích

Cornell Tech
Campus forma 2 let September 2017 Spojené státy americké Chelsea

Toto první svého druhu studia, který byl vyvinut s přispěním tech-řízený společností, jako je Facebook a The New York Times, vám dává na křižovatce technologie, lidské psychologii a poznávání, a podnikání. [+]

Technion-Cornell dvou master tituly v pojivové médiích STUPEŇ:MS Informační systémy (CORNELL) a MS použity informační SCIENCE (Technion) digitální zařízení a platforem proměnily způsob, jakým se dostáváme do interakce s okolním světem, stávají se důležitou a stále více nezbytnou součástí toho, jak pracujeme, učit se, obchod, komunikovat, dokonce i řídit. Přesto utility pojivové médií dosud nebyl plně využit, a způsoby, jak komunikovat s nimi prochází neustálou inovaci. Technion-Cornell Dual magisterské programy v pojivové média, nabízené prostřednictvím Jacobs Techion-Cornell institutu na Cornell Tech, vás připraví daří v této dynamické průsečíku lidské i technické. Naučte-li Digital a lidský INTERACT První stupeň svého druhu na světě, Technion-Cornell Dual magisterské programy v pojivové média vychovává novou generaci softwarových inženýrů lidských-centric, nové vývojáře produktů a technických specialistů uživatelské zkušenosti čerpáním z předmětů počítačové vědy, strojírenství , sociologie, psychologie, podnikání a designu. Program byl navržen s přispěním těchto tech-řízený společností, jako je Twitter, Facebook a The New York Times. Jeho hands-on, dvouletý vzdělávací program je zaměřen na počítačové vědě a inženýrství, lidské a sociální dopady technologie a podnikání. Práce v cross-funkční týmy se spolužáky z celé Cornell Tech různorodý studentský sbor, budete řešit problémy reálných klientů během výrobku Studio a rozvíjet své vlastní podnikání ve spouštěcí Studio. Mezi budete dokončit oborového projektu, rozsáhlý průzkum na téma vašeho výběru. Kromě vynikajících technických dovedností a hluboké pochopení lidské aspekty technologie, budete absolvovat se zkušenostmi, důvěra a profesionální sítě, které potřebujete k rychle-sledovat svou kariéru v této vzrušující a neustále se měnícím oboru. Kdo by mělo platit? Technion-Cornell Dual magisterské programy v pojivové média je otevřen pro ambiciózní studenty, se silným akademickým zázemím v oblasti vědy a techniky, fascinací s lidmi-řízený technologiemi a silným podnikatelského ducha. Pokud nemáte silné akademické zázemí v oblasti vědy a techniky, vezmeme v úvahu významné osobní nebo profesní zkušeností v programování nebo matematiky. Témata Strojové učení Počítačová bezpečnost a ochrana osobních údajů NLP Systémy (Computer) Data Science Počítačové vidění HCI Psychologie a sociologie aspekty Tech Etika, hodnoty, právo a politika Tech User-střed design DOPORUČENÉ KURZ Psychologické a sociální aspekty pojivových Media Připisuje 3,00 Tento kurz zkoumá chování základy komunikačních technologií a informačních věd a způsoby, jakými teorie a metody z behaviorálních vědách hrají roli v pochopení využívání lidí, přístup k nim a interakce s informačními a komunikačními technologiemi. Několik úrovní analýzy-jednotlivce, malé skupiny, a větších kolektivech, budou zahrnuty, spolu s několika disciplinární perspektiv. Témata kurzu bude zahrnovat: Úvod do behaviorálních výzkumnými metodami; principy lidského vnímání a poznávání; kognitivní pohledy na design, pozornost a paměť; emoce / ovlivnit; psychologické teorie používání jazyka a sebeprezentaci v počítačově zprostředkované komunikace; Sociálně psychologické pohledy na koordinaci a práce ve skupině (digitální interakce), organizační vědeckých teorií sociálních vazeb a vztahů; Uživatel motivace, přesvědčování. Metodické témata budou zahrnovat návrh laboratorních a polních pokusů, studie průzkumu a pozorování v terénu, společných statistických technik používaných v behaviorálních vědách a jak je interpretovat, a strategií pro vykazování výsledků z behaviorálních studií vědy. Kariéra v oboru software Developer Produktový manažer Data Scientist Zkušenosti Specialista technické Uživatel Uvedení do provozu zakladatel a CTO Osnovy Technion-Cornell Dual magisterské programy v oblasti osnov pojivové Media mísí ročníkové práce a projektové práce, aby vám se silným technickým zázemím, která se zaměřuje na inovace, vývoj produktů, lidského přičinění a sociálních aspektů současných celém světě tech. Ve vzdělávacích inovací unikátní pro Cornell Tech, budete také podílet s velkým zaujetím Studio Experience, ve kterém budete rozvíjet své team-building a vůdčí schopnosti při vývoji nového produktu nápad v reakci na strategické potřeby skutečného organizace a vytvořit svůj vlastní spuštění. Jaký je váš plán by mohl vypadat Ve svém prvním zimním semestru, budete mít potřebné a volitelných třídě kurzy v dopoledních hodinách. Budete trávit odpoledne pracovat na týmových projektů založených na produktu Studio a spouštěcích nápady a učit se z první ruky od předních firem ve složce Konverzace ve studiu. Ve svém prvním jarním semestru, budete pokračovat v přijímání potřebných a volitelných předmětů ve třídách a začít pracovat na svém dvousemestrálního hluboce technického oborového projektu. Ve svém druhém zimním semestru, budete pokračovat v přijímání potřebných a volitelných předmětů ve třídách a dokončit práci na svém oborového projektu. Ve svém závěrečném jarním semestru, budete strávit ráno na požadovaných a volitelných předmětů ve třídě. V odpoledních hodinách budete sledovat týmových projektů v spouštěcí Studio a produktového managementu a nadále navštěvovat Konverzace ve studiu. Master of Science v informačních systémech Pojivové média a zdraví Tech Použití časové osy Cornell Tech nabízí tři aplikační kola. Tyto 2016-2017 uzávěrka přihlášek jsou následující: 1. kolo - 03.10.2016 2. kolo - 20 ledna 2017 Round 3 - 03.3.2017 stipendium Rozhodnutí: Všichni přijatí uchazeči budou považovány pro omezený počet stipendií zásluhy založené na bázi na síle vašeho přijetí žádosti. Požadavky aplikace Aby mohla být všichni žadatelé musí poskytnout ve svém on-line aplikace: Životopis Je nutné předložit aktuální životopis spolu s aplikací. S využitím LinkedIn, budete mít možnost automatického naplnění informace o zaměstnanosti a vzdělání uvedené v rámci aplikace. Upozorňujeme, že jakékoliv informace, které jsou automaticky vyplněny z LinkedIn lze upravovat. Osobní prohlášení Zde na Cornell Tech, budete součástí prostředí, kde tvořivost, technické hloubky a vedení share míst u stolu. Vážíme výrazy o tom, kdo jste a co můžete přidat do tohoto vzorce. Prosím předložit prohlášení jedno- až dvě stránky, která popisuje svůj zájem o tento program. Váš příspěvek by měl zdůraznit osobní zkušenosti, které demonstrují svou kreativitu, vedoucí a technické schopnosti. Zejména, neváhejte vypracovat na projekty technického jste dokončili, jejich kreativní a technické aspekty; jakékoliv podnikatelské nebo vedení zkušenosti; vaše profesionální profesní cíle; výhoda jste si představit, že součástí tech ekosystému v New Yorku; a proč tento program je právě pro vás. dvě doporučení Doporučujícím měli být členy fakulty, orgány dohledu či jiní jednotlivci, kteří vás znají profesionálně a viděli jste hrát hlavní roli ve významných projektech. Doporučení musí být předloženy on-line. gre GRE je nutné pro přijetí do Master of Science v programu Informační systémy je vyžadován. Všechny oficiální výsledky testů by měly být oznámeny přímo na Cornell University. GRE instituce kód Cornell je 2.098. Prosím být konzistentní v hláskování svého jména na obou své zprávě skóre aplikací a zkoušce. Přepisy Přepisy z každé dříve navštěvoval vysokou školu nebo univerzitu jsou povinná a musí být nahráno on-line s aplikací. Přijatí studenti budou muset podat oficiální přepis přímo na Cornell Graduate School před imatrikulací. Poplatek za podání žádosti Nevratný poplatek za podání žádosti o $ 95, musí být předloženy s on-line aplikace. Mezinárodní Žadatelé Přepisy Kromě požadavků uvedených výše uvedeného programu, mezinárodní žadatelé musí předložit ověřený anglický překlad přepisů v případě, že původní jazyk není angličtina. Úspěšní žadatelé budou mezinárodní obdrželi bakalářského titulu z vysoké školy nebo univerzity uznávanou. TOEFL Žadatelé musí rovněž prokázat znalosti v anglickém jazyce tím, že vezme Test z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL). Oficiální TOEFL skóre musí být zaslána na Cornell University Graduate School. Instituce kód je 2098. Cornell je oficiální minimální dílčí skóre pro každý prvek TOEFL jsou následující: Psaní: 20 čtení 20 poslech 15 mluvící 22 Požadavek TOEFL lze prominout, pokud žadatel splňuje alespoň jedno z těchto kritérií: Je rodák občanem Spojených států, Austrálie, Kanada (kromě Quebeku), Irsku, Novém Zélandu a ve Spojeném království. Studoval ve stavu na plný úvazek po dobu alespoň dvou akademických roků v průběhu posledních pěti let ve Spojených státech, Austrálii, Irsku, Novém Zélandu, ve Spojeném království, nebo s anglickými jazykovou výuku v Kanadě nebo Jižní Africe. Musíte předložit přepis, který ukazuje, jste navštěvoval vysokou školu v jednom z těchto schválených místech. [-]

Magisterského Studijního Plánu A Poučení

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development
Campus forma September 2017 Spojené státy americké Washington

Náš program připravuje učitelů a dalších pedagogických pracovníků pro nové úkoly při plánování, realizaci, výzkumu a vyhodnocování osnov a výuky. [+]

Kombinované magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké . Proč je GW magisterský program v oboru kurikula a pokyny? Náš program připravuje učitelů a dalších pedagogických pracovníků pro nové úkoly při plánování, realizaci, výzkumu a vyhodnocování osnov a výuky. Minimálně 33-credit-hodinový program zahrnuje studium v ​​rámci rozvojové osnov, výzkumu a vyhodnocování instruktážní praxe, vzdělávání učitelů, práce se speciálními populacemi a školní politice či vedení. Koncentrace Program specialita může zahrnovat čtení a gramotnost, základní vzdělání nebo středoškolské vzdělání. Studenti zapsaní v osnovách a instrukce Masters programu tak může učinit souběžně s začleňování mezinárodních výhledu v certifikátu školství. Kurzy mohou být použity k vydělávat magisterský titul a certifikát. Highlights Výzkum a aplikované praxe: absolventi GSEHD jsou vybaveny znalosti a školení pro zlepšení K-16 vzdělání v místních, národních a mezinárodních nastavení. Díky flexibilitě začít na podzim, na jaře nebo v letním semestru studenti zlepšit jejich praxi, protože provádět výzkum na učebním plánu, instrukce, vyhodnocování a politice učební prostředí uvnitř i vně USA. Flexibilita: Díky flexibilitě začít v podzimních, jarní nebo letní semestr, program přizpůsobí svůj denní rozvrh a potřebám. Stáže u Dopad: Studenti mají možnost pokračovat stáží v místních školách a vzdělávacích organizací. Vzhledem k naší jedinečné místo v národě je kapitál, absolventi mají možnost studovat a mít dopad na politiku, normy a průběh vzdělávání. Student umí duální registrujte a získat certifikát při začleňování mezinárodních perspektivy ve vzdělávání souběžně. Osnovy Musí být splněny následující požadavky: 33 kreditů, včetně 9 kreditů v základních kurzů, 15 kreditů hřišť v koncentraci, 9 kreditů volitelných předmětů a dokončení Master of Arts v vzdělávání a rozvoj lidských komplexním vyšetření. Příležitosti Čerství absolventi se stali manažery předmětů vedoucích pracovníků na Teach pro Ameriku, výzkumné odborníci na amerických institutů pro výzkum, čtení a matematiky intervence lídrů, anglický jazyk olovo pedagogy a čtení a gramotnosti specialistů. Doktorát v oboru Curriculum a instrukce V ideálním případě se nachází v národě je kapitál, doktorského programu v kurikulum a instrukce (C & I) připravuje vůdce, vzdělávání, kteří budou pracovat na zlepšení pre-K přes 16+ vzdělávání v místních, národních a mezinárodních nastavení. Program podporuje kritické myšlení a tvůrčí práce přes ročníkovou práci se zaměřením na učební plán, poučení, výzkum a dalších kurzů a vzdělávacích příležitostí, které záměrně spojují výuku a učení, zásady a vyhodnocování ke značným předchozích zkušeností studentů. C & I studentů doktorského studia mají možnost setkat se národní vůdce v oblasti vzdělávání a účastnit se stáží, které rozšiřují obzory. Doktorandi často volí, aby přispěly k našim K-12 programů mezi učitelem a přípravy prostřednictvím výuky a dohledu příležitostí. Program je zaměřen na pochopení toho, jak osnov a instrukce mohou být vyrobeny a aplikovány na vzdělávací reformy a různých populací studentů. Studenti pracují společně vybudovat výzkumné dovednosti a studovat ve společném evropském sociálním kontextu, zakotvené v realitě školní docházky. Existují úzké vazby s Fakultní. Doktorandi se stanou součástí komunity, která spojuje vědce s praktikující odborníky, politiky a vzdělávacími organizacemi ve Washingtonu, DC a mimo ni. Studenti mohou také použít program rozšířit jejich obsah znalosti nebo se ponořit do dalších oblastech prostřednictvím propojení s GW Columbian College of Arts and Sciences či jiných škol v GW. Absolventi programu lze nalézt práci ve vládních agentur, výuka v prostředí vysokých škol, nebo běh neformální vzdělávací organizace. Také může být osnov dohledu ve školních systémů nebo vedoucích mistr učitelů ve školách. Highlights Přední politiky a výzkum: Curriculum a instrukce jsou klíčové pro vzdělávací zlepšení, což představuje co, jak a proč vyučování a učení. Studium osnov a výuky nejsou s sebou nese pouze obsah, metodologii a zhodnocení, ale také znamená pochopení, proč jsou důležité při ovlivňování změny uvnitř i vně škol osnov a instrukce. Naším cílem je připravit vůdce, kteří budou pracovat na zlepšení pre-K-16 vzdělání v místních, národních a mezinárodních nastavení. Rozvíjet znalosti a klíčové kompetence: (1) Vícenásobné pohledy na osnov a instruktážní politik; (2) Teorie, metody, modely, a etika vyhodnocování programu: (3) úsilí o vytvoření spravedlivějších vzdělávacích systémů; (4) vedoucích pozicích v organizacích, které se snaží dosáhnout změny; a (5) Komunikace myšlenky prostřednictvím publikaci, grant psaní, psaní osnov, politiky psaní, a alternativních formách. Pochopení vlivu politických rozhodnutí o osnovy a instrukce. Osnovy Minimálně 66 kreditů, včetně 18 kreditů základních kurzů, 6 kreditů politiky a hodnotících kurzů, 15 kreditů ve výzkumu, a 3 kredity z praxe a 9 kreditů volitelných. Příležitosti Přední myšlenky ve vládě, školách a think tanky. Několik čerství absolventi zahrnují: Americké ministerstvo školství Dr. Carol O'Donnell, Ed.D. '12, Bývalý učitel veřejná škola, Dr. O'Donnell nyní slouží jako vedoucí skupiny v kanceláři státní podpory na US Department of Education ve Washingtonu, DC, koordinovat politiku a finanční prostředky spojené s hlavními dotačních programů, které podporují státy, okresy a škol, protože provádět programy a iniciativ zaměřených na reformy vzdělávání, zlepšování školy, kvalita učitelů a lepší úspěch studentů. Institute of Education Sciences Dr. Rob Ochsendorf, Ed.D. '09, V současné době program důstojník na Institute of Education Sciences ve Washingtonu, DC Rob dohlíží na granty na výzkum a přispívá k rozvoji národních výzkumných priorit zaměřené na matematiku a přírodní vědy vzdělávání pro ohrožené žáky. Jeho zážitky u GSEHD byly neocenitelné při pomoci mu rozvíjet hluboké pochopení vlastností spojených s vysoce kvalitního vzdělávacího výzkumu. Metropolitan State University of Denver Dr. Philip Bernhard, Ed.D. '12, V současné době slouží jako asistent of Secondary Education a vedoucí katedry of Secondary Education, vzdělávací technologie, a K-12 vzdělávání v Metropolitní State University of Denver. Washington International School Dr. Jim Reese, Ed.D., '08, ředitel studií ve Washingtonu International School, Dr. Reese dohlíží na koordinaci osnov a profesní rozvoj fakulty. On také úzce spolupracuje s Project Zero, výzkumné skupiny na Graduate School Harvardovy školství. On připočítá dva GSEHD programy, na M.Ed. V sekundárním angličtině a Ed.D. V kurikulum a poučení, pro dobře připravuje ho pro jeho kariéru v oblasti vzdělávání. The George Washington University Dr. Lottie Baker, Ed.D. '13, Dr. pekař koordinovány v anglickém jazyce učebního plánu projekt policejních akademií v jihovýchodní Asii prostřednictvím grantu amerického ministerstva před nástupem na fakultu na GSEHD v roce 2015. Transformace začíná zde Dozvědět více o magisterského kurikulum a instrukce programu se nachází na koleji (202-994-9283). [-]

Master In Mezinárodní Záležitosti (dual Stupně S Columbia University)

Sciences Po
Campus forma 2 let September 2017 Spojené státy americké New York

Sciences Po v Paříži škola mezinárodních záležitostí (PSIA) a Columbia University School of International a Public Affairs (SIPA) sdílejí přesvědčení, že nejlepší vzdělání pro budoucí politických expertů a vedoucích s rozhodovací pravomocí v mezinárodních záležitostech je produktem kombinace pevné látky multidisciplinární základnu v sociálních vědách a specializace do hloubky. [+]

Master in mezinárodní záležitosti (Dual degree s Columbia University) Zakládající Dual titul v mezinárodní záležitosti Sciences Po v Paříži škola mezinárodních záležitostí (PSIA) a Columbia University School of International a Public Affairs (SIPA) sdílejí přesvědčení, že nejlepší vzdělání pro budoucí politických expertů a vedoucích s rozhodovací pravomocí v mezinárodních záležitostech je produktem kombinace pevné látky multidisciplinární základnu v sociálních vědách a specializace do hloubky. V návaznosti na komplementárních přístupů dvou prestižních institucí s bohatými a různých akademických tradic, Sciences Po (PSIA) a Columbia University (SIPA), oba členové Asociace profesionálních škole mezinárodních vztahů (APSIA), rozhodnuto již v roce 2000 spojit jejich silné stránky a nabízejí dvojí magisterský studijní program v mezinárodních záležitostech. Od roku 2000, více než 80 studentů absolvoval PSIA / SIPA dvojí titul v oboru mezinárodních vztahů. Duální studijní absolventi jsou v současné době pracuje v Paříži, New Yorku, Londýně, Ženevě, Kodaň, Prištině, provincie Katanga v Demokratické republice Kongo a dokonce Sao Paulo, v institucích jako různé, jak Mezinárodního záchranného výboru, Goldman Sachs, Světová banka, Lékaři bez hranic, Evropská komise, Air France nebo Bloomberg LP. Duální studijní program v mezinárodních záležitostech otevřena všem zájemcům po celém světě. Sciences Po - PSIA, pařížské školy mezinárodních vztahů V souladu s Sciences Po své stoleté tradici dokonalosti, PSIA nabízí špičkových vzdělání pro budoucí lídry v mezinárodních záležitostech. V reakci na obrovské posuny svědky dnes ve světě, PSIA není jen trénovat světové budoucí rozhodují pro jejich další práci, ale spíše vychovává budoucí vedoucí k významné kariéry, které mohou přinést změnu v mezinárodních a globálních záležitostech zítra. Osnovy PSIA silně zdůrazňuje specializaci a "řemeslo" udělováním devět různých magisterských studijních programů a nabízí 23 koncentrace programy, vybavit studenty s běžnými koncepčních a metodických nástrojů potřebných k souvislostí a obejmout křižovatky v rámci současné světové problémy tím, že staví mosty mezi jednotlivými programy. Společnost byla založena na silné trojité ukotvení zdědil po Sciences po- univerzity, výzkum, praxe - PSIA ztělesňuje akademické kvality Sciences P je, francouzské zkušenosti ve světové politice a osvědčených postupů obdobných škol po celém světě. 1300 studentů ze 100 zemí, v nichž vyučuje světově proslulý profesorů a lékařů, PSIA stoupá jako pulzující globální puls v Evropě a primární platforma pro globální diskuse, která vychází z akademie. Columbia University - SIPA, škola mezinárodních a veřejných záležitostí Columbia University School of International a veřejné záležitosti poskytuje svým studentům dovednosti a znalosti, aby pokračovala význačné kariéry ve vládě, obchodu, médií, neziskových organizací, nevládních organizací a mezinárodních organizací. Jeho fakulty, studenti a absolventi jsou odhodlána posílit veřejné blaho poskytující sociální služby, podporu lidských práv, budování trhů, ochrana životního prostředí a řešení konfliktů. SIPA studenti jsou z různých prostředí, a polovina z přibližně 1200 studentů SIPA jsou mezinárodní, pocházející z asi sto zemích. Přehled programu Všichni studenti dvojí titul tráví svůj první rok na Sciences Po a jejich druhým rokem na Columbia University. Rok 1 na Sciences Po Během prvního roku duální studium na Sciences Po studenti připojí k Pařížské školu mezinárodních vztahů (MPa). Akademický program: Následující programy mistři jsou nabízeny PSIA v duálním studijní program: Magistr Mezinárodní bezpečnost Master in International Public Management Mistr v mezinárodní hospodářské politice Mistr v politice životního prostředí Master in International Development mistr v oblasti lidských práv a humanitární akce Master in International Energy To je dvojí stupeň s Columbia University. [-]

Med Speciální Vzdělávání (pokročilé Studium Zvláštním Zaměřením Vzdělávání)

East Tennessee State University
Campus forma 2 let September 2017 Spojené státy americké Johnson City

V oblasti speciální pedagogiky (SPED) nabízí Master of vzdělávání (M.Ed.) míra pro pokročilé přípravu personálu sloužit děti, mládež a dospělé, kteří mají postižení. Program nabízí tři (3) koncentrace. [+]

Kombinované magisterske studium Humanitní a společenské vědy v Spojené státy americké . V oblasti speciální pedagogiky (SPED) nabízí Master of vzdělávání (M.Ed.) míra pro pokročilé přípravu personálu sloužit děti, mládež a dospělé, kteří mají postižení. Advanced Studies in Speciální pedagogika Koncentrace Tato oblast důraz je určen pro zájemce o získání pokročilého stupně ve speciálním vzdělávání. Ročníkovou práci v této koncentraci je založen na zájmy a potřeby každého studenta. Program Požadavky na přijetí Vstupné na standardech Žadatelé, kteří splňují následující kritéria, může být přijat bezpodmínečně. Ti, kteří nesplňují kritéria mohou být přijaty bezpodmínečně s být splněny předpisy s nedostatky, jak je stanoveno v programu fakulty. Dokončení všech požadavků pro přijetí do School of Graduate Studies. GRE skóre Může být upuštěno, pokud je k dispozici platný učení licence Může být upuštěno pro mezinárodní žadatele, pokud oficiální dopis odborné pedagogické praxe je poskytována od instituce záznamu Minimální vysokoškolák GPA 3,0 na stupnici od 4.0. Předložení 2stránkového eseji nastiňující minulé zkušenosti s jedinci se zdravotním postižením a cílů pro získání pokročilého stupně ve speciální pedagogice. Počáteční Licensure speciální pedagogiky Tyto osoby žádají o počáteční licensure ve speciálním vzdělávání, kteří mají bakalářského titulu, ale nejsou v současné době způsobilé pro udělení licence učitelů budou následovat studijní program je určen k plnění stav požadavků Tennessee je udělení licence učitel v rámci speciálního soustředění školství (SPED) nebo v raném dětství speciálního vzdělávání koncentrace (ECSE). Studenti přijatí do programu absolventa musí úspěšně dokončit všechny příslušné testy včetně Praxis I a Praxis II. může být požadováno nedostatek ročníkové práce, a mohou být přijata buď na vysokoškolské či studentů vysokých škol. Vstup na Pedagogické fakultě musí být dokončeny dva semestry před studentské učení. Studenti, kteří mají učitelskou licenci Tennessee státní a vstupují do programu absolventa jsou přijaty na Pedagogické fakultě jako součást jejich přijetí do School of Graduate Studies. Deficit celoroční nesmí být použita k požadavkům na ukončení magisterského studia. Všichni studenti sledují počáteční licensure budou studenti učit po dobu 15 týdnů. Hlavní pole Základní kurzy (Požadováno pro všechny studenty studijních magisterských) EDFN 5950 - Metody výzkumu (3 kredity) SPED 5401 - výzkumu a praxe v kladném Behavioral podpěr (3 kreditní hodiny) SPED 5445 - Zdravotní aspekty a Aplikace asistenční technologie (3 kredity) SPED 5753 - Programování pro osoby s výjimečnými studijními potřebami (3 kreditní hodiny) Advanced Studies in Speciální pedagogika Koncentrace Tato koncentrace je primárně určen pro zájemce o studium indepth což vede k magisterský titul v oboru speciální pedagogiky. Nezáleží připravit kandidáty na počáteční udělení licence ve speciálním vzdělávání. Speciální pedagogika volitelný (vysoký výskyt Postižení kurz) (3 kredity) Speciální pedagogika volitelný (nízký výskyt Postižení kurz) (3 kredity) Speciální pedagogika volitelný (Early Childhood Education Speciální kurz) (3 kredity) 7 dalších kreditních hodin ve schválených volitelných SPED 5560 - Advanced Praktikum speciální pedagogiky (3 kredity) SPED 5701 - Výzkum v oblasti speciální pedagogiky a příbuzných oborů (3 kreditní hodiny) Disertační práce SPED 5960 - práce speciální pedagogiky (1-6 kreditních hodin) Celkový počet hodin pro M.Ed. (Minimální): 37 hodin úvěru [-]

Master Of Arts V Pastoraci A Poradenství / Pastorální Teologie

New Brunswick Theological Seminary
Campus forma 2 let August 2017 Spojené státy americké New Brunswick

Posláním Master of Arts v pastoraci a poradenství / pastorální teologie je připravit pastorační vůdce pro efektivní ministerstvo široce definované, která je teologicky informován, soucitně vykonáván, a holisticky zaměstnaných v oblasti pastorační péče a poradenství / pastorální teologie. [+]

Poslání Master of Arts v pastoraci a poradenství / pastorální teologie je připravit pastorační vůdce pro efektivní ministerstvo obecně definována, která je teologicky informován, soucitně cvičil, a holisticky činných v oblasti pastorační péče a poradenství / pastorální teologie. Tento studijní program je určen pro: osoby, které jsou ordinovanými v kostelích, které nevyžadují M.Div. Stupeň kteří chtějí vykonávat teologických studií pro obohacení své služby; osoby povolání non-církevní související (např středoškolská učitelka, poradce, spisovatel), pro něž postgraduální studium v ​​humanitních oborech mohou být zvláště užitečná, nebo obohacování; osoby, které z důvodu profesní specializace, chtějí kombinovat profesionální stupeň (např Master of knihovnictví nebo Master of sociální práce) s teologickým stupně; osoby, které již dokončili M.Div. Stupeň ale touha dále do hloubky teologická studia v pastoraci a poradenství / pastorální teologie; osoby, které s nebo bez M.Div. Stupeň, chtějí připravují na vstup Ph.D. program v teologické disciplíně pastorační péči a poradenství / pastorální teologie, nebo v nějakém jiném příbuzném oboru v rámci humanitních Celkově lze říci, že koncentrace MA v pastoraci a poradenství může sloužit jako vynikající cesta studia pro toho, kdo 1) pracovat v podpůrnou roli v životě sboru, 2), kteří touží po kariéře v pastorační poradenství v neziskovém společenství agentura nebo 3), který si představit kaplanství (zdravotní péče, opravy, vojenské, nebo obec) jako výraz jejich výzvu k ministerstvu. POŽADAVKY NA PŘIJETÍ Uzávěrka přihlášek pro americké studenty na období je dva měsíce před prvním dnem každého semestru. Uzávěrka pro zahraniční studenty je šest měsíců před prvním dnem každého semestru. Každý žadatel musí: Držitelem bakalářského titulu z akreditované instituce s studijní výsledky označující vědecké schopnosti a akademické úspěchy, včetně bakalářský stupeň průměr bodu (stupnice 4.0) 3.0 nebo vyšší. Oficiální přepis (y) ze všech pregraduální a postgraduální studium sledovaný k dnešnímu dni jsou povinné *; Vyplnit přihlášku a předložit nevratný přihlašovací poplatek $ 50 Kompletní prohlášení o účelu, který poskytuje pocit, kdo jste a proč máte zájem o programu; a Dva doporučující dopisy. Zahraniční studenti Kromě postupů uvedených přijímacích, žadatelé, kteří usilují o vstup do USA pokračovat v studijního programu na NBTS musí: Předkládat přepisy bakalářských studijních programů *, doporučující dopisy a prohlášení o účelu psané v angličtině; Prokázat své znalosti angličtiny; Naneste na vládě USA pro F-1 nepřistěhovalecké vstupní studentská víza. * Výbor Přijímací doporučuje, aby všechny přepisy, které pocházejí z institucí mimo USA nebo v Kanadě být odeslán do profesionálního přepisu služby pro vyhodnocení kurzu jednotlivých kurzu. Angličtina způsobilosti K zajištění úspěchu v našich studijních programech Seminář vyžaduje, aby studenti, pro něž je angličtina druhým jazykem musí mít své dovednosti anglické vyhodnocena před úplným imatrikulaci v jeho Masters nebo lékař programů ministerstva. Toto hodnocení bude určit, zda jsou zapotřebí další jazykové studie k dosažení úrovně odborné způsobilosti popsané níže. Všimněte si, tato zásada neplatí pro studenty, kteří absolvovali čtyři roky vysoké školy nebo univerzity, kde instrukce byla v angličtině. Existuje několik cest na plný imatrikulaci do semináře studijních programů: Vyplněná žádost a TOEFL papírové skóre alespoň 550 s esej skóre nejméně 4 nebo Internet TOEFL skóre nejméně 79-80. Vyplněná žádost a IELTS skóre alespoň 6,0. Studenti, kteří nedokončili TOEFL nebo IELTS zkoušku může být dočasně přijat do semináře na základě jejich předchozí studijní výsledky. Před maturitě v semináři budou studenti zapsat do Rutgers PALS (ESL), který vydá I-20 víza. Studenti se zapsal do, nebo kteří absolvovali jiný akreditovaný ESL program, mohou být hodnoceny případ od případu. Naleznete bližší informace zde. studijních požadavků Stupeň MA vyžaduje absolvování čtyřicet osm (48) Kurz úvěry s bodem průměrná známka 3,0 nebo vyšší. V rámci tohoto celkového počtu 48 kreditů, existují specifické požadavky kurs pro spojení. [-]

Magistr Liberálních Studií

Fort Hays State University Graduate School
Campus nebo Online Kombinované 31 hodin August 2017 Spojené státy americké Wichita

Vydělávat Master liberálních studií stupně z Fort Hays State University vám pomůže vidět svět jinak.Jak budete postupovat prostřednictvím svého programu budete rozvíjet (nebo prohloubit) [+]

Mistr liberálních studií Vydělávat Master liberálních studií stupně z Fort Hays State University vám pomůže vidět svět jinak. Jak budete postupovat prostřednictvím svého programu budete rozvíjet (nebo prohloubení) kritické myšlení, které potřebujete, aby se stal moudřejší spotřebitele znalostí, stává lépe pochopit a zhodnotit intelektuální práci jakéhokoliv oboru. A co je nejdůležitější, jak začnete vidět svět jinak, může se objevovat nové způsoby, jak mít pozitivní vliv na svět kolem vás. Navrženo s ohledem na pracovní praxi v paměti, 31-hodinová kreditní mistr liberálních studií studijního programu je to pro vás jednodušší sladit pracovní a osobní závazky k dosažení vašich cílů vzdělávání.... [-]