Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Spojené státy americké - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Spojené státy americké - Zde naleznete magisterské studium

Humanitní a společenské vědy

USA vítá studenty z celého světa pro postgraduální vzdělávání. S mistrem v umění, humanitních a sociálních věd v USA, mohou studenti těšit na širokou škálu možností, včetně vzdělávání světové třídy, zajímavých stáží, na mezinárodní studentské populace a kariérní příležitosti v USA a zahraničí. Studenti mohou využívat špičkových zařízení a instruktorů, které využívají inovativní a interaktivní výukové metody, které poskytují studentům ucelené vzdělání, které je učí myslet a jednat kriticky a strategicky.

Existují Magistr umění, humanitní a sociální vědy v programech USA, aby odpovídaly potřebám a zájmům většiny každého studenta. Studenti se snaží o magisterský titul v oboru umění, humanitních a sociálních věd v USA mají možnosti v oblasti psychologie, vzdělávání, politologie, mezinárodní vztahy, historie, výtvarné umění, designu, sociologie, a tak mnoho dalších, včetně dalších specifických oblastech specializace k dispozici.

Procházejte mistr v oblasti umění, humanitních a sociálních věd v USA pod programů a můžete najít další krok směrem k vaší kariéry!

Čtěte více

Online Magistr Ve Vyjednávání A řešení Konfliktů

Creighton University Online
Online & Campus forma Kombinované 18 - 24 měsíců September 2017 Spojené státy americké Omaha

Creighton University je online Masters při vyjednávání a řešení konfliktů vyvíjí silné vůdce v celé řadě průmyslových odvětví, které lze systematicky odbourávají problémy, zprostředkovávají různé úhly pohledu, a spolupracovat na inovativních řešení. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Spojené státy americké. Creighton University je online Masters při vyjednávání a řešení konfliktů vyvíjí silné vůdce v celé řadě průmyslových odvětví, které lze systematicky odbourávají problémy, zprostředkovávají různé úhly pohledu, a spolupracovat na inovativních řešení. Program je nabízen prostřednictvím Werner ústavu v Creighton University School of Law, řazeny podle Princeton Review v celé své kráse 169 zákona školy (2015). Koncentrace Organizační Spolupráce a řízení konfliktů Mezinárodní jednání a řešení konfliktů Spolupráce zdravotní péče a řešení sporů Flexibilní program umožňuje studentům dokončit své vzdělání úplně online v 18-24 měsíců. Program obsahuje také dvě 5-denní pobyty na Creighton kampusu v Omaha, Nebraska dát studentům možnost vyzkoušet si své schopnosti v role-playing simulací a skupinových cvičení. Studenti se také absolvovat zkušenosti Praktikum z profesionálního či organizační nastavení, které si vyberete. Partnerství s asociací pro řešení konfliktů (ACR) Creighton studenti a čerství absolventi obdrží členství ACR za 50 $ ročně, přestávka výuka $ 200 za semestr, stejně jako další slevy vůči publikací a konferencí. [-]

Med, Vyučování A Učení

Concordia University Chicago
Campus forma Denní studium 1 - 2 let October 2017 Spojené státy americké Chicago

Tento kurz vám pomůže - jako aktuální učitele nebo vychovatele - rozšířit své znalosti celé řady vzdělávacích teorií, včetně oblastí, jako je obsah výuky, výuky a hodnocení. [+]

Med Výuka a učení Tento kurz vám pomůže - jako aktuální učitele nebo vychovatele - rozšířit své znalosti celé řady vzdělávacích teorií, včetně oblastí, jako je obsah výuky, výuky a hodnocení. Kromě dozvědět se více o těchto klíčových oblastí, budete také objevovat další informace o vyučovacích strategií pro moderní vývoj v této oblasti, jako jsou technologie, rozmanitosti a komplexním prostředí pro posuzování. Po absolvování tohoto kurzu budete mít důkladnou průpravu v sofistikované lekci a osnov, jak učit studenty s různými schopnostmi a potřebami, a jak technologie může pomoci při výuce a učení. Typické profesní dráhy pro absolventy patří: Dean / akademický ředitel Ředitel, vzdělávání a rozvoj Profesor / přednášející vzdělání poradce Trénink ředitel Výuka a učení manažer rozvoje Požadavky předmětu Akademické Vstupní požadavky: Bakalářský titul z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce GPA vydělal 2,85 nebo vyšší Anglické jazykové způsobilosti *: IELTS: minimum 6,0 nebo TOEFL: minimálně 60 (internet-based) nebo Michigan Test: minimum 85 nebo bakalářský titul z mezinárodního Anglicky mluvící univerzitu nebo pokročilý stupeň z amerického ústavu Je třeba uvést oficiální výsledky testů. [-]

Magistr Praktické Teologie

The King's University
Campus forma Denní studium 48 hodin September 2017 Spojené státy americké Southlake

MPT studijní program má za cíl připravit mužů a žen pro specializovanou službu v rámci místního sboru, církevní příslušnými agenturami a společenství; [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Spojené státy americké. Program Cíle MPT studijní program má za cíl: Připravte muže a ženy pro specializované služby v rámci místního sboru, církevní příslušnými agenturami a společenství; Vybavit studenty s teorií a praktických dovedností potřebných k účinně vykonávat službu, na které jsou s názvem; Zvýšení biblickou a teologickou znalosti potřebné k undergird těchto specializovaných ministerstev; Poskytovat odbornou přípravu, která je nařízen ministerstvo Ducha svatého; a Poskytnout dohledem ministerstva školení pro ty, kteří vstupují specializovaných ministerstev. Získané dovednosti, znalosti Po dokončení MPT budou studenti schopni: Prokázat znalost Písma a schopnost správně používat hermeneutical a exegetical principy interpretovat a aplikovat Boží slovo v životě a službě; Průzkum dědictví a tradice církve a letničních / charismatická hnutí; Formulovat biblickou teologii ministerstva pro soustředěné oblasti studenta ministerstva; Integrovat biblické a teologické znalosti v specializované oblasti ministerstva studoval; a Komunikovat evangelium jasně a efektivně. [-]

Magistr Ve Výchovné Vedení

Mississippi College
Campus forma Denní studium 15 měsíců September 2017 Spojené státy americké Jackson

Mississippi College poskytuje výjimečnou vedení vzdělání, které klade větší důraz na vyučování a učení. Náš unikátní magisterský studijní program v Educational přípravě Vedení pečlivě vybírá členy kohorty každý rok na jaře, aby začal modulární program, 15-měsíční skládající se z 39 semestrálních hodin, které začínají v letním semestru. Fakulta nabízí zkušeným a inovativní perspektivy a poskytuje řadu modulů zaměřených na šesti rozměrech vedení. [+]

Vydělejte si titul ve vzdělávacích vedení Mississippi College poskytuje výjimečnou vedení vzdělání, které klade větší důraz na vyučování a učení. Náš unikátní magisterský studijní program v Educational přípravě Vedení pečlivě vybírá členy kohorty každý rok na jaře, aby začal modulární program, 15-měsíční skládající se z 39 semestrálních hodin, které začínají v letním semestru. Fakulta nabízí zkušeným a inovativní perspektivy a poskytuje řadu modulů zaměřených na šesti rozměrech vedení, včetně: Osobní / interpretační Vzdělávací Organizační Resource Politický Informační Váš Osnova budou integrovány s seminářů, practicums a stáží, a vrcholí ve formálních stáží během posledního semestru přípravy. Mississippi College rovněž nabízí doktor pedagogiky Programu Vzdělávací Leadership pro profesionály v oblasti vzdělávání, kteří chtějí převzít vedoucí roli v K-12 nastavení. Studenti se mohou přihlásit v průběhu letního semestru každého roku a může vstoupit s magisterským titulem, ale musí dokončit odborné vzdělání před zahájením doktorské programy úrovně. Studijní možnosti Mistr školství ve vzdělávací vedení Jako studentovi našeho vzdělávacího Leadership magisterského studijního programu, bude vaše Osnova patří Úvod do správce Příprava, instruktážní rozměr vedení, informační management dimenze vedení, politická dimenze vedení a další. Vzdělání Specialista studium Vzdělávací Vedení Jako student se zapsal do našich vzdělávacích Specialista studijní program v oboru Vzdělávací vedení, Osnova zahrnuje personální řízení, vedení dilemata, právních struktur, a právních otázek, technologické trendy v Curriculum a instrukce, role ústřední kanceláře a odpovědnosti, a další. Doktorát v oboru Vzdělávací Vedení Pokud se rozhodnete získat doktorát v oblasti vzdělávání na Mississippi College, bude vaše Osnova pokrytí Základy školy financí a fiskální kontrolu škol, rolí a funkcí v Superintendency a školní radě vztahů, srovnávací filozofií školství, instruktážní dohledu a další. MC Experience Pokud jste práci pro dospělé s více odpovědností, Mississippi College může napomoci tomu, aby vzdělání dostupnější pro vás. Chápeme, že děti, práce, činnost školy a další se může stát ohromující. Vedení programy nabízejí pedagogové možnost využít denní kurzy v průběhu letních a večerních kurzů během podzimní a jarní semestr. Pokud hledáte pro vysoké školy v Mississippi, nebo-li zájem o našich vzdělávacích programech vedení, obraťte se na Mississippi College dnes a mluvit s přijímací zástupce, který je připraven odpovídat na vaše dotazy. [-]

Micromasters Program Vedoucí Pedagogických Inovací A Zlepšení (University Of Michigan)

edX MicroMasters Programs
Online forma Denní studium Kombinované 30 týdnů January 2017 Spojené státy americké Cambridge + 1 více

Staňte se inovační vůdce s novými strategiemi pro výzkum a vývoj pro zlepšení třídách, školách a školských systémů. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Spojené státy americké. Průměrná délka: 6 týdnů v kurzu Snaha: 2-4 hodiny týdně za kurz Počet hřišť: 5 v bakalářském studijním programu Předmět: Vzdělávání a Učitelství Instituce: The University of Michigan Instituce nabízející úvěr: The University of Michigan Jazyk: Angličtina Video Přepisy: Angličtina Cena (USD): $ 199-249 za kurz Staňte se inovační vůdce s novými strategiemi pro výzkum a vývoj pro zlepšení třídách, školách a školských systémů. Vzdělávací systémy po celém světě čelí centrální výzvou najít inovativní řešení a techniky pro zlepšení výkonu studentů. Tato výzva je společná pro učitele, učitele a vůdce, a principy, které jsou zodpovědné za zlepšení příležitostí učit se dvěma cíli: zvýšení průměrné úrovně výkonnosti studentů a snížení rozdílů mezi výsledky studentů. Beyond škol, vedoucí v okresních úřadů, vládních agentur, profesních sdružení a jiných nevládních podniků také na snaze zlepšit výkon studentů v požadovaném rozsahu v rámci celé školy, okresy a systémů. Vyvinutý ve spolupráci s nadací Carnegie pro povýšení učení - a vychází z odborných znalostí vedoucích výzkumníků, inovátorů a praktiků - z předních vzdělávacích inovací a zlepšení MicroMasters programu, umožní studentům spolupracovat a posilovat vzdělávací příležitosti a následky pro miliony studentů , zejména těch, které v současné době trpěla jejich veřejných školách. To MicroMasters Program bude rozvíjet znalosti žácích vzdělávacího inovací, výzkumu a praxe, které jim umožní zlepšit vzdělávání a životy dětí v jejich vlastních školách i mimo ně. Více informací o programu MicroMasters lze nalézt na University of Michigan internetových stránkách. Job Outlook Učitelé budou mít znalosti a může být schopen sledovat pověření, aby se stali aktivními členy týmů pro zlepšovací a iniciativy v jejich školách a okresech. Lídři v rámci struktury řízení K-12 budou mít znalosti a může být schopen sledovat pověření, rozvíjet a řídit inter-organizační týmy schopen efektivně využívat vedoucí metody vzdělávacích inovací a zlepšování. Poznámka: Učitelé a představitelé by měli konzultovat příslušné orgány k diskutovat o možnostech dalšího vzdělávání úvěr. developer programu; externí podpora trenér / realizace; Zlepšení specialista; projektový manažer; udělit spisovatel; politika analytik; Program důstojník. Kariérní příležitosti jako vůdce stupeň-level týmu; specialista na zlepšení obsahu plocha; instruktážní trenér; Škola člen zlepšení týmu; Reformátoři mimo struktury řízení K-12 budou mít znalosti a může být schopen sledovat pověření, použít přední metod vzdělávacích inovací a zlepšování zajistit financování pro jejich práci. Reformátoři mohou zřídit organizace a strategie na podporu zlepšení ve velkém měřítku; a řídit jejich spolupráce se školou, okresy a systémů. Co se naučíte: Představit nové možnosti pro práci studentů a učitelů ve třídách. Abychom pochopili, alternativní logiky a strategie pro pořádání praxi vzdělávacích inovací. K posouzení žádosti o nově vznikající oblasti vědy vylepšení praxi vzdělávacích inovací. Chcete-li prozkoumat inovací a zlepšení rozsáhlých vzdělávacích reformních iniciativ ve Spojených státech a po celém světě. Chcete-li zlepšit své vlastní praxi jako pedagog, inovátora a / nebo reformátor. Vyvíjet a řídit týmy, které používají disciplinované, založený na důkazech metody vzdělávacích inovací a zlepšování. Zaměstnávat disciplinované, založený na důkazech metody vzdělávacích inovací a zlepšování řídit spolupráce mezi školami, okresy a systémů. MicroMasters Podrobnosti o programu Jak vydělat MicroMasters Credential Dokončit a úspěšně získat certifikát Ověřeno ve všech pěti kurzů. Take Your Credential na další úroveň Studenti, kteří úspěšně vydělal MicroMasters pověření obdržet zápočtu po dobu čtyř Masters of Arts tříd (12 kreditních hodin; ekvivalent dvou volitelných předmětů a dvou příbuzných kurzů), pokud se použijí, a jsou přijaty, na Masters of Arts programů ve vzdělávacích vedení a politika, učit a učit se, nová média a literacies, nebo Urban pedagogiky na University of Michigan školy vzdělání. Kurzy Přední ambiciózní vyučování a učení Přečtěte si, proč ambiciózní vyučování a učení může být klíčem ke globálnímu vzdělávací zlepšení a jak ho zavést do praxe. Logiky vzdělávacích inovací a zlepšení Naučte vedoucí strategie pro vzdělávací inovace s cílem zlepšit postupy, zvýšit výkon studentů, a snížení rozdílů úspěch. Zlepšení Science ve vzdělávání Naučte se, jak aplikovat principy a postupy vědy zlepšení ke zlepšení vzdělávací praxe, zvýšit výkon studentů Případové studie v nepřetržitém vzdělávacím zlepšování Další informace o přední přístupy k neustálého zlepšování vzdělávacího prostřednictvím případových studií vzdělávacích inovací. Vedoucí vzdělávacích inovací a zlepšení vyvrcholení Aplikovat své znalosti a prokázat osvojení, osobní růst a kvalifikace podél rozměrů centrálních mezi přední vzdělávací ... Co je to MicroMasters program? Vyvinutý postoupit kariéru a narozený z programů vysokoškolského předních univerzit, MicroMasters programy jsou série kurzů na vyšší úrovni uznávaných společností pro opravdovou práci relevanci a mohou urychlit magisterský titul. [-]

Společných Master Of Public Administration & Magistrů V Mezinárodním řízení Vzdělávání

Middlebury Institute of International Studies at Monterey
Campus forma Denní studium 5 semestry September 2017 Spojené státy americké Monterey

Společný MPA / MA v programu International Education management připravuje studenty k vůdci na křižovatce vzdělávání, vývoje a mezinárodní výměny. Spíše než vydělávat jediný Master of veřejné správy, studenti získat dva tituly: MPA a MA v oboru International Education Management. [+]

Společný MPA / MA v programu International Education management připravuje studenty k vůdci na křižovatce vzdělávání, vývoje a mezinárodní výměny. Spíše než vydělávat jediný Master of veřejné správy, studenti získat dva tituly: MPA a MA v oboru International Education Management. Společný-studijní program nabízí multidisciplinární přístup ke vzdělání do mezinárodního kontextu rozvoje. Studenti získají praktické dovednosti a nástroje při budování manažerských kompetencí do hloubky pro vzdělávací nastavení všech typů. Osnovy V pěti semestrů, studenti získat titul Master of veřejné správy (MPA) a MA v International Education Management. Náš výrazný Program obsahuje čtyři semestry kurzu a jednosemestrální odborné Praktikum z mezinárodního vzdělávacího oboru. Budete mít přístup k členům fakulty, kteří jsou odborníky v oblastech, jako je mezinárodní zápis, rozvoje vzdělávání a poradenství. Content-based learning v jazyce dle Vašeho výběru je integrována do základních kurzů obou stupňů. Kariéra Výsledky Naši absolventi pracují v celé řadě odborných kapacit na univerzitách, vysokých škol, vládních a vzdělávacích organizací nevládních, k nimž patří: Náměstek Zápis marketing manager Mezinárodní studentský poradce a koordinátor SEVIS Vývojový tým specialista Mezinárodní vzdělávací konzultant stipendia a finanční pomoc Chcete-li použít za zásluhy nebo stipendií nezbytnost bázi, podat online žádost o programu International Education managementu do příštího priority stanovené lhůtě. Oba USA a mezinárodních studentů jsou způsobilé. Nechceme čepice částku Ceníme a vysoce kvalifikovaní studenti mohou získat prospěchové stipendium pokrývající plné školné. Dáváme preferenční stipendium plnění členům a absolventů našich partnerských organizací, například mírové sbory, Fulbrighta, tryskový, AmeriCorps, WorldTeach, a mnoho dalších. Finanční podpora je také k dispozici, včetně federálních a soukromých půjček, zpracování studie a výhod amerických veteránů. Chcete-li použít, navštivte naši sekci finanční pomoc. [-]

Ms V Klinické Duševní Zdraví Poradenství (cacrep Akreditované)

Walden University
Online forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké USA Online

Připravte se na kariéru jako profesionální poradce s Walden University v CACREP akreditované MS v klinickém programu Duševní zdraví poradenství. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Spojené státy americké. Připravte se na kariéru jako profesionální poradce s Walden University v CACREP akreditované MS v klinickém programu Duševní zdraví poradenství. Prozkoumat celou řadu témat týkajících se oblasti poradenství, včetně posouzení, právního a etického hlediska, a intervence a připravovat, která pomáhají jednotlivcům a skupinám s rodinou, duševní zdraví, kariéry a otázky vzdělávání. Tento program také zkoumá poradenských technik, včetně těch, které používají v poradenství užívání návykových látek a kariérové ​​poradenství. Face-to-face pobyty umožňují udržovat kontakt s členy odborných fakulty a dalších doktorandů, zatímco vy zdokonalovat svůj výzkum, psaní a kritické myšlení. Specializace (kromě obecného programu) závislost poradenství Kariérní poradenství Forensic Poradna Vojenské rodiny a kultura Trauma a krizové poradenství Walden University je MS v klinickém programu Duševní zdraví Poradna je akreditován Radou pro akreditaci poradenství a souvisejících vzdělávacích programů (CACREP) jako duševní zdraví poradenského programu v rámci norem 2001. CACREP je specializovaný akreditační orgán uznala Rada pro vysokoškolské vzdělávání akreditaci (Chea), a CACREP akreditace je podmínkou pro udělení licence v mnoha státech. MS v klinickém programu Duševní zdraví Poradna je navržen tak, aby připravit absolventy pro nárok sedět na licenční zkoušky a splnit akademické požadavky na licensure mnoha poradenských desek státní správy. Zápis poradci Walden může poskytnout vodítko v otázkách udělení licence, nicméně, to zůstane odpovědností jedince porozumět a splnit všechny požadavky na státní licensure. Walden neposkytuje žádné prohlášení ani záruku, že dokončení Walden kurzu nebo programy umožní individuální získat státní licensure. [-]

Magistr Liberálních Studií

Fort Hays State University Graduate School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 31 hodin August 2017 Spojené státy americké Wichita + 1 více

Vydělávat Master liberálních studií stupně z Fort Hays State University vám pomůže vidět svět jinak.Jak budete postupovat prostřednictvím svého programu budete rozvíjet (nebo prohloubit) [+]

Mistr liberálních studií Vydělávat Master liberálních studií stupně z Fort Hays State University vám pomůže vidět svět jinak. Jak budete postupovat prostřednictvím svého programu budete rozvíjet (nebo prohloubení) kritické myšlení, které potřebujete, aby se stal moudřejší spotřebitele znalostí, stává lépe pochopit a zhodnotit intelektuální práci jakéhokoliv oboru. A co je nejdůležitější, jak začnete vidět svět jinak, může se objevovat nové způsoby, jak mít pozitivní vliv na svět kolem vás. Navrženo s ohledem na pracovní praxi v paměti, 31-hodinová kreditní mistr liberálních studií studijního programu je to pro vás jednodušší sladit pracovní a osobní závazky k dosažení vašich cílů vzdělávání.... [-]


On-line Magistr Vzdělání (med), Ve Výuce A Technologie

William Woods University
Online forma Kombinované September 2017 Spojené státy americké Fulton

Technologie a média jsou hnací revoluci v učení, výuku a výcvik jak v tradiční třídě a firemního vzdělávání centra. Technologie podporuje nový způsob učení, které podporuje spolupráci, spolupráci, řešení problémů a vyššího řádu myšlení dovednosti, které jsou cenné po celý život. William Woods University Master of vzdělávání ve výuce a technologie stupněm vás připraví, aby zůstali v přední ... [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Spojené státy americké. Online Mistr vzdělávání (MED) ve výuce a technologie Technologie a média jsou hnací revoluci v učení, výuku a výcvik jak v tradiční třídě a firemního vzdělávání centra. Technologie podporuje nový způsob učení, které podporuje spolupráci, spolupráci, řešení problémů a vyššího řádu myšlení dovednosti, které jsou cenné po celý život. William Woods University Master of vzdělávání ve výuce a technologie stupněm vás připraví, aby zůstali na špici tohoto trendu a používat své učení k posílení učení druhých, ať se rozhodnete platit. Program výhody Tento stupeň zahrnuje kurzy o vzdělání, výzkumu a technologií, které podporují vylepšené metody výuky prostřednictvím použití technologie. Pokud pracujete ve školní čtvrti, bude to zlepšit své vzdělávací dovednosti s potenciálem pro vás postoupit do polohy, jako instruktážní koordinátor technologií nebo Vzdělávací technologie trenéra. Jako obchodní trenér nebo multimediální specialista, najdete tyto dovednosti neocenitelné při plnění školení prodeje, profesní rozvoj a další firemní vzdělávací cíle. Učení získáte vám umožní výzkum a zhodnotit nové nástroje, design materiály a programy, které je začlenit, a posoudit jejich účinnost. Kurzy - EDU500 Aktuální otázky výchovy - EDU520 Design výzkumu - EDU543 Výuka a učení v nové digitální Krajina - EDU558 Softwarové aplikace pro akademické programy - EDU561 instruktážní design s technologií - EDU563 Applied Učební Teorie a strategií s využitím technologie - EDU571: Integrace Multimediální produkce a Curriculum - EDU589: Výuka a technologie Capstone projekt - EDU590 Posouzení Student učení Váš Mistr vzdělávání (M.Ed.) stupeň při práci Pokud pracujete ve školní čtvrti, bude to zlepšit své vzdělávací dovednosti s potenciálem pro vás postoupit do polohy, jako instruktážní koordinátor technologií nebo Vzdělávací technologie trenéra. Jako obchodní trenér nebo multimediální specialista, najdete tyto dovednosti neocenitelné při plnění školení prodeje, profesní rozvoj a další firemní vzdělávací cíle. Učení získáte vám umožní výzkum a zhodnotit nové nástroje, design materiály a programy, které je začlenit, a posoudit jejich účinnost. Požadavky na přijetí - Vyplněná žádost - Musíte mít 2,5 GPA ve vašem bakalářský titul je třeba zvážit pro přijetí do postgraduální studijní program. - Nutná předchozí vzdělání stupeň. [-]

Mistři V Psychologii

University of Houston - Clear Lake
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké Houston

Absolvent programu v psychologii vede k Master of Arts studijních programů. Všechny aspekty stupně jsou vedeny Navržená osnov Americké psychologické asociace a vyvinutý naší fakulty pro optimální učení ve třídě, laboratoři a aplikovat nastavení. Program je nástrojem pro pokročilé studium lidského chování. [+]

Absolvent programu v psychologii vede k Master of Arts studijních programů. Všechny aspekty stupně jsou vedeny Navržená osnov Americké psychologické asociace a vyvinutý naší fakulty pro optimální učení ve třídě, laboratoři a aplikovat nastavení. Program je nástrojem pro pokročilé studium lidského chování. Kurz práce je přijata v prvé řadě v psychologii, ale se souhlasem fakulty vhodným kurz práce v behaviorálních vědách lze povolit. Žadatelé by měli mít silnou přípravu vysokoškoláka v Behavioral vědy; ti bez silného kurzu zázemí v psychologii může být požadováno, aby přijaly další bakalářský kurz práce na UHCL. MA v oboru psychologie vyžaduje 36 hodin s práce nebo projektu, nebo 39 hodin stáže. Možnost stáž mohou být použity, například studenty, kteří chtějí učit na Community College úrovni, správa sociálních služeb agentur či výzkumných studií, nebo pracují ve studentských služeb. Tento program není připravit studenty, aby byly kvalifikovány jako profesionální licencovanou poradce (LPC). Požadavky programu Požadavky na kurzu lze nalézt ve druhé polovině dne vstupu psychologie MA katalogů. Koncentrace Magisterský titul v obecné psychologie mohou dále připravit studenty pro práci v oblasti lidských nebo vládních služeb. Tento stupeň také připravit studenty na pracovní místa, která vyžadují technické znalosti v oblasti výzkumu a statistiky chování. Studenti mohou také splňovat požadavky pro výuku psychologie na vysokoškoláky. Studenti mají možnost specializovat se ve své absolventské hodnosti s koncentrací v: Applied Cognitive Psychology (lidské faktory) Aplikovaný Sociální tematika Behavioral Neuroscience Vstupné: přihlásili do programu Žadatelé musí absolvovat univerzitní žádost o přijetí a předá jej a všechny požadované poplatky a dokumenty k univerzitě úřadu přijímací. Formuláře a instrukce mohou být požadovány od UHCL úřadu Přijímací řízení, jak je uvedeno níže. Aplikace univerzita by měla být dokončena co nejdříve před termínem přijímací umožnit dostatek času na úřadu Přijímací řízení na zpracování žádosti a vyhodnocovat přepisy. Požadavky na přijetí Podzim 2015 - 3,0 GPA v průběhu posledních 60 hodin a všichni žadatelé musí předložit GRE skóre. IF GPA je nižší než 3,0, vzorec je spuštěn: (GPA za posledních 60 hodin) x 24 + Slovní Score + Kvantitativní skóre> 350 Jaro 2016 - Všichni žadatelé musí předložit GRE skóre nejméně 280 (celkem verbální skóre a kvantitativních noty) na univerzitě v návaznosti na standardní postup podávání zpráv. Je také zapotřebí minimálně průměr bodu na 3,0 stupně kumulativní (GPA) v posledních 60 hodinách práce v kurzu. Aby bylo možné mít dostatek času na posouzení materiálu žalobců, se žádost o přijetí, přepisy pro všechny předchozího kurzu a GRE skóre musí být doručena úřadu Přijímací řízení podle těchto lhůtách: Fall smlouvu, - 1 srpna Jarní Zápis - 1.prosince Letní Zápis - 1. května [-]

Magistr Sociální Práce

California State University Bakersfield
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 3 let September 2017 Spojené státy americké Bakersfield + 1 více

Master of programu sociální práce (MSW) při CSUB připravuje studenty pro pokročilé všeobecný praxe sociální práce. Absolventi jsou připraveni pracovat s jednotlivci, rodiny, skupiny, organizací a komunit v oblastech, jako je duševní zdraví, fyzické zdraví, dětské a rodinné služby, gerontologie, opravy, pro mladistvé, služby pro mládež a léčbě návykových látek. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Spojené státy americké. Make a difference Profese sociální práce je zakotvena v závazku sloužit zranitelné a utlačované populace a obhajovat veřejných politik, které podporují sociální spravedlnost. Master of programu sociální práce (MSW) při CSUB připravuje studenty pro pokročilé všeobecný praxe sociální práce. Absolventi jsou připraveni pracovat s jednotlivci, rodiny, skupiny, organizací a komunit v oblastech, jako je duševní zdraví, fyzické zdraví, dětské a rodinné služby, gerontologie, opravy, pro mladistvé, služby pro mládež a léčbě návykových látek. CSUB využívá pokročilé všeobecný praxi jako model pro učebních osnov. Tento model připravuje absolventy k provádění různých rolí napříč mikro, mezzo a makro úrovni praxe. V pokročilém-generalista rámci osnov, studenti si mohou vybrat důraz na dítě a rodinu služby, duševní zdraví, nebo gerontologii / Zdraví sociální práce na plný úvazek, částečný úvazek, nebo pokročilé stálé studijního plánu. Program MSW CSU Bakersfield je akreditován radou na sociální práci vzdělávání. Sleduje míru a kariéru v oblasti sociální práce je život-měnit zkušenost. Pokud chcete, vzrušující vzdělání, které vám umožní dovednosti, které potřebujete k vytvoření skutečné změny v komunitě, studovat sociální práce CSUB! MISSION Posláním Kalifornské státní univerzity, Bakersfield, Katedra sociální práce, je připravit studenty pro praxi sociální práce a vedení v pokročilé všeobecný úrovni. Absolventi mají znalosti, hodnoty a dovednosti potřebné k odborně a eticky pracovat s jednotlivci, rodiny, skupiny, organizací a komunit s využitím osvědčených postupů. Oddělení se zavázala ke zlepšení sociálních podmínek v Central Valley tím, že podporuje kulturně citlivou praxi, sociální spravedlnosti a celoživotní učení. CÍLE Katedra sociální práce se zavazuje k následujícím cílům, které jsou odvozeny od poslání. Tyto cíle jsou v souladu s Radou na sociální práci Education (CSWE) vzdělávací politiky, oddíl 1.1. Pro přípravu pokročilé všeobecný sociální pracovníky, kteří se identifikují s profese sociální práce, modelovat hodnoty a etiku povolání, a jsou odhodlány pokračovat v jejich učení po absolvování Připravit absolventy, aby se stal vědomi své celoživotní zodpovědnost pokračovat v jejich profesní růst a vývoj. Pro přípravu pokročilé všeobecný sociální pracovníky, kteří jsou kompetentní, aby se zapojily do autonomní praxi v rámci různých systémů a různých prostředích, pomocí multidimenzionální perspektivu použitelný v průběhu celého života Pro přípravu pokročilé všeobecný sociální pracovníky, kteří využívají výzkumné znalosti a dovednosti, aby posoudil jejich praxe sociální práce Pro přípravu pokročilé všeobecný sociální pracovníky k obhájci lidských práv a sociální a ekonomické spravedlnosti v širším sociálním prostředí Chcete-li připravit studenty pro vedoucí role v mezioborové životního prostředí v rámci komunity MSW Curriculum MSW osnovy na CSUB je postaven na modelu pokročilého všeobecný praxe, který připravuje absolventy pro práci v různých rolích napříč mikro, mezzo a makro úrovni praxe. Osnovy řeší dvě úrovně kompetence: Foundation a koncentraci. nadace kurzy SW 510: Sociální politika a sociální služby (5) SW 520: základy lidského chování (5) SW 530: Výzkumné metody sociální práce (5) SW 540: Všestranná sociální práce praxe I (Micro Practice) (5) SW 541: Všestranná praxe sociální práce II (Mezzo Practice) (5) SW 542: Všestranná praxe sociální práce III (Makro Practice) (5) SW 543: Zhodnocení a diagnóza (5) SW 550: Pole praktikum I (3) SW 551: Pole praktikum II (3) SW 552: Pole praktikum III (4) Koncentrace V pokročilém všeobecný modelu, koncentrace kurzy přidat hloubku a šíři na všeobecný základ. Koncentrace kurzy SW 610: Advanced Sociální politika a služby (5) SW 630: Advanced Research Metody praxe sociální práce (5) SW 646: Advanced praxe I (Micro Practice) (5) SW 647: Advanced praxe II (Mezzo Practice) (5) SW 648: Advanced praxe III (správní praxe) (5) SW 650: Advanced Field praktikum I (3) SW 651: Advanced Field praktikum II (3) SW 652: Advanced Field praktikum III (4) Volitelný předmět práce MSW Studium obsahuje alespoň 10 jednotek volitelných předmětů schválených oddělení. Studenti, kteří dostávají zvláštní finanční prostředky jsou povinny přijmout volitelné předměty spojené s jejich speciálního financování. Zkušenosti vrcholí Ve spojení s terénní cvičení každý student dokončí "portfolio" papír jako vrcholící zkušenosti. Postup do Graduate kandidatury Postup do kandidatury je nutná před zahájením posledního ročníku práce v kurzu. Pravidelné studenti MSW může být postoupil do kandidatury po úspěšném absolvování vzdělávacího programu nadace, a pokročilé stojící studenti mohou být postoupil do kandidatury v průběhu druhého čtvrtletí jejich studia. Postup do kandidatury je založen na formálním přezkumu a doporučení fakulty a po schválení děkanem pro postgraduální studium a výzkum. Titul Požadavky Univerzita uděluje titul MSW po splnění těchto požadavků: Dokončení 90 hodin práce v kurzu (50 hodin pro pokročilé stojící studentů) podle schváleného plánu studia. Dokončení 960 hodin zkušenosti z praxe (480 hodin pro pokročilé stojící studenty) a přidružených seminářů. Dokončení ukončeným zkušenosti. Stupeň průměr bodu na 3,0 a stupeň "C" nebo lepší ve všech kurzech přijatých s cílem splnit požadavky pro stupeň, jak je uvedeno v plánu každého studenta obor. Dokončení 64 kreditů v rezidenci pro řádné studenty a 32 pro pokročilé stojící studenty. Všechny ročníkovou práci vedoucí k získání titulu TKO musí být ukončena v průběhu 7 let od první registrace. Život nebo Praxe Katedra sociální práce není zápočet pro životní zkušeností nebo předchozí pracovní zkušenosti akceptovat. Náklady na návštěvnosti Náklady na docházku (COA) je postava každoročně počítají úřady finanční pomoci, která představuje odhad celkových nákladů (včetně školného, ​​poplatků, knihy a doplňky, pokoj a stravování, doprava, a různé. osobní výdaje) pro plný úvazek student navštěvovat svou univerzitu v průběhu akademického roku. Samostatné údaje COA jsou určeny pro studenty s trvalým pobytem On-Campus, Off-Campus a s rodiči. COA může pomoci rodinám rozpočet na veškeré výdaje navštěvovat vysokou školu. Je důležité poznamenat, že pouze část z celkového COA je věnována přímo na univerzitě. Navíc COA je standardizovaná odhad, a může být upravena pro studenty případ od případu s řádnou dokumentací. Náklady na návštěvnosti je důležitým faktorem při určování studentské způsobilosti finanční pomoc. Očekávaná Family Příspěvek (EFC), který se vypočítá z údajů FAFSA federální procesorem, představuje částku studenta a jeho rodiny se očekává, že přispěje k COA. EFC se odečítá od COA pro stanovení finančních potřeb studenta. Finanční podpora se poté uděluje pomoci vyrovnat COA studenta. V případě, že finanční pomoc nestačí pokrýt potřebu, pak zbývající částka je považována za nesplněnou potřebu. Je důležité si uvědomit, že student nemusí mít finanční je třeba nárok na nedotované federální Stafford půjčky plus půjček, nebo stipendií zásluh-based. [-]

Magistr V Průmyslové Organizační Psychologie (MA / Ms)

St.Mary's University
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké San Antonio

Studenti mohou získat buď Master of Arts nebo Master of Science v oboru průmyslové-organizační psychologie. Non-práce se studenti získat titul Master of Arts a práce studenti získat titul Master of Science v oboru. [+]

Studenti mohou získat buď Master of Arts nebo Master of Science vzdělání v oboru Průmyslové-organizační psychologie. Non-práce se studenti získat titul Master of Arts a práce studenti získat titul Master of Science v oboru. Oba programy vyžadují dokončení 40 semestrálních hodin, aby se absolvent. Všichni studenti vstoupit do psychologie absolvovat program v rámci Master možnost Arts. Jednotlivci se mohou přenést na Master možnost Věda po 15 - 18 hodin od absolventa úvěru, je-li doporučeno absolvent fakulty psychologie a schválen absolventa rady Graduate School. Minimální stupeň B- musí být získány ve všech povinných předmětů. Tyto programy jsou navrženy tak, aby rozvíjet všeobecnou pravomoc v oboru psychologie, behaviorální vědy, a připravit studenty pro pokročilé akademické studium, výzkum nebo kariéře v průmyslu. [-]

Mistři V Maharishi Ayurveda A Integrační Medicínu

Maharishi University Of Management
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené státy americké Fairfield

V programu Maharishi Ayurveda a Integrative Medicine Studenti se naučí poskytovat klinicky efektivní, vedlejších účinků bez zdravotní péče prostřednictvím širokého spektra ájurvédské znalostí. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Spojené státy americké. Ajurvéda - což znamená "věda života" - je celostní systém přírodního zdraví, který se zaměřuje na tělo, mysl a životní prostředí. Magisterské of Science v Maharishi AyurVedaSM a Integrative medicíny učí komplexní, preventivní přístup ke zdravotní péči na základě Maharishi Mahesh Yogi oživení ájurvédské znalostí. V programu Maharishi Ayurveda a Integrative Medicine Studenti se naučí poskytovat klinicky efektivní, vedlejších účinků bez zdravotní péče prostřednictvím širokého spektra ájurvédské znalostí. Třídy půjde přes fyziologie, patologie, diagnostiku a léčbu poruch osmi orgánových systémů z hlediska Maharishi Ayurveda, stejně jako krátké úvody k ostatním významným systémům přírodní medicíny. Cílem programu je vyškolit specializované jednotlivce cvičit zdravotní péče s vědeckým, ale přirozený přístup, který má kořeny v poznání Maharishi Ayurveda. Prostřednictvím přednášek, diskusí a živých případových studií v on-site integrativní wellness centrum, studenti obdrží systematické a rozšířené praxi v mnoha časem prověřené způsoby Maharishi Ayurveda. Přínosy programu: Vědomí-Based℠ školství a Self Discovery Žijí různé hodnoty čistého vědomí, když se učí pomáhat druhým. Studenti rozvíjejí svou jasnost a stabilitu vědomí prostřednictvím každodenní praxe transcendentální meditace a dalších způsobech Maharishi Ayurveda. Integrovaný Znalosti Získají znalosti o nemoci a léčby z obou moderní lékařské a starověké Vedic perspektivě. Systémy založené kurzy Ponořte se do jednoho systému orgánových najednou; integrovat všechny úrovně znalostí a získat komplexní znalosti z osmi orgánových systémů klasicky popsaných Maharishi Ayurveda. Real-World Zkušenosti Viz klienty v našem on-site Integrační wellness centrum. Získat širokou škálu zkušeností a vybudovat důvěru cvičit na vlastní pěst po dokončení studia. Zabránit, pak Cure Ponořte se hlouběji do Maharishi Ayurveda s poučením bude zabývat všemi šesti etap prevenci nemocí: akumulace, zhoršení, šíření, lokalizace, manifestace, a chronicity. Studenti se naučí Tato trať in-pobytu Master of Science v Maharishi Ayurveda a Integrative medicíny bude poskytovat pokročilé praxi v mnoha přírodních, časem prověřené způsoby Maharishi Ayurveda. Konkrétně se studenti naučí: Maharishi Ayurveda anatomii a fyziologii v souvislosti s osmi hlavních orgánových systémů. Komplexní ájurvédské metody hodnocení zdravotního, včetně tradičního pulsní diagnostiky, stanovení diagnózy jazyku, ájurvédské anamnézy a zhodnocení typu mysl-tělo. Individualizované výživy a životního stylu doporučení pro typy mysli a těla a poruch. Therapeutics na mysli, těla a životní prostředí z Maharishi Ayurveda pro prevenci a léčbě běžných i chronických onemocnění, včetně: Bylinné doplňky, které jsou prospěšné pro konkrétní nerovnováhy a orgánových systémů. Tradiční čištění terapie (paňčakarma - Maharishi omlazení terapie). Pět smyslových terapie (zvuk, dotek, zrak, chuť, vůně). Principy Vedic architektury. Principy biologických rytmů a jejich účinky na zdraví (Maharishi Jyotish). Principy Vedic cvičení, včetně Maharishi jógy ásany. Úvod do klinické aplikace a základy tradiční čínské medicíny, homeopatie, osteopata manipulativní terapie a moderní integrační medicíny. [-]

MSEd Pedagogická Psychologie

College of Saint Rose
Campus forma Denní studium August 2017 Spojené státy americké Albany

Máte-li usilovat motivovat děti ve vaší třídě, aby výuka více vzrušující, výzkum výukových metod, nebo hodnotí programy a lekce, program Saint Rose v pedagogické psychologie může otevřít tyto příležitosti pro vás. [+]

Máte-li usilovat motivovat děti ve vaší třídě, aby výuka více vzrušující, výzkum výukových metod, nebo hodnotí programy a lekce, program Saint Rose v pedagogické psychologie může otevřít tyto příležitosti pro vás. Absolventi opustit tento program se schopností kritizují nějaké instruktážní na situaci výuku matematických pojmů v typické třídě, která vede dospělých dílny pro odboru školství státu, vedení rodičovských tříd, udělit psaní, hodnocení programu, a jiní-a pak vyvinout strategie, které pomohou vytvořit optimální prostředí pro výuku. Studenti si vybrat jeden ze čtyř režimů, které vedou k získání titulu: Obecné schéma: určen pro studenty, kteří hledají široké znalosti pedagogické psychologie a její aplikace na různých kontextech Schéma Výzkum: přednostní studentů, často snaha o jejich Ph.D. ve vzdělávacím Psychology- kdo bude vedení empirický výzkum ve své kariéře Školní psychologie Scheme: otevřít pouze pro ty, kteří byli přijati do Certificate of Advanced Study in školní psychologie Co je Pedagogická psychologie? Pedagogická psychologie je obor psychologie věnována pochopení psychologických problémů spojených s učením a motivace. Pod tímto širokým deštníkem, vzdělávací psychologové zaměřit svou výzkumnou pozornost na význam lidského rozvoje, posuzování, kultury a technologie. Vypadají pro vztah mezi těmito problémy a způsoby, které mohou mít dopad na žáka. S tímto pochopením, vzdělávací psychologové se snaží vytvořit optimální prostředí, kde studenti může dařit akademicky, společensky i osobně. Co školní psycholog dělat? Vzdělávací psychologové pracují v různých prostředích. Mnohé z nich jsou třídních učitelů, kteří používají své magisterský titul v oboru pedagogické psychologie k získání jejich profesní vyučovací certifikáty. Stejně tak je důležité, tito učitelé používají znalosti získané ze svých pedagogicko-psychologických kurzů s cílem zlepšit jejich výuku a studium jejich studentů. Jiní se mohou rozhodnout pro práci v korporací, vládních agentur, testovacích firem či škol, kde analyzovat data pomáhat organizacím přijímat správná rozhodnutí, zapojit se do vzdělávání a rozvoje zaměstnanců a vyhodnocovat účinnost programu. Tam, kde jsou vzdělávací psychologové zaměstnaní? Mnoho vzdělávací psychologové ocitnou učí a dělá výzkum na vysoké škole a univerzitních nastavení přípravě příští generace vzdělávacích profesionálů. Níže jsou uvedeny některé z prostředí, ve kterém pracovali naši absolventi. Školy Neziskové organizace Vládní agentury podniky Vysoká škola Kariéra Centers Zdraví a servisní organizací pro lidská Profesionální organizace Tréninkové programy Společenství Přehled programu Pedagogická psychologie je míra pro praktiky. Absolventi opustit tento program s teorií a dovednosti, které jim umožní kritizovat žádnou instruktážní situaci (např výuku matematických pojmů v typické třídě, která vede dospělých dílny pro odboru školství státu, vedení rodičovských tříd, udělit psaní, hodnocení programu), a poté se vyvinout strategie, založené na teorii, že pomůže vytvořit optimální prostředí pro výuku pro danou studentů. Studenti jsou vedeni k rozvoji jejich multikulturního povědomí a technologických znalostí. Studenti jsou vyzváni, aby se staly samostatnými myslitelé, ocenit jejich role jako profesionální pedagogové a stát se přispívajícími členy větší komunity. Všeobecné informace Vstupné Způsobilost pro přijetí do College of Saint Rose programů absolventa je typicky založené na těchto minimálních požadavků: Předložení vyplněné žádosti a prohlášení o účelu asi 300 slov, které podrobně cíle žadatele pro postgraduální studium. Doklad o vlastnictví bakalářského titulu z akreditované instituce na základě předložení oficiálních přepisů ze všech vysokoškoláka a postgraduální institucí, jichž se účastní Akademická a odborná kvalifikace pro postgraduální studium, jak je uvedeno dva doporučující dopisy. Kalibrované průměr bodu na 3,0 (na stupnici 4,0), celkově a v pregraduální dur. Další kritéria pro přijetí specifikované akademických programů, jako je předložení životopisů, psaní vzorky, portfolií, výsledky testů, a účast na rozhovory nebo přijetí dílnách. Demonstrace znalostí angličtiny: Pošlete nám své TOEFL, IELTS, nebo PTE skóre. Požadavek testování se upouští u žadatelů, kteří již vydělali bakalářského nebo magisterského titulu ve Spojených státech. College of Saint Rose nabízí angličtinu jako druhý jazyk (ESL) studií a nabízí podmíněné akceptace těm, kteří splňují všechny ostatní požadavky přijímacího řízení. Podmíněně přípustné studenti musí prokázat znalostí angličtiny před nástupem do své ročníkové práce. [-]

Magistr Vzdělávání Nadaných Vzdělávání

Millersville University
Campus forma September 2017 Spojené státy americké Millersville

Mistr stupeň vzdělání ve vzdělávání nadaných je navržen tak, aby odborné znalosti potřebné pro učitele a dalších vzdělávacích pracovníků, kteří pracují s nadanými a schopné studenty [+]

Mistr vzdělávání nadaných ve školství

Mistr stupeň vzdělání ve vzdělávání nadaných je navržen tak, aby odborné znalosti potřebné pro učitele a dalších vzdělávacích pracovníků, kteří pracují s nadanými a možnost studentů K-12). Učební osnovy jsou vhodné pro učitele, zda poskytne výuku speciálních programů pro nadané nebo vyučovat v inkluzivních nastavení. M. Ed. Titul ve vzdělávání nadaných neuděluje učitele certifikaci. Ústav základní a vzdělávání v raném dětství je zodpovědný za nadaného vzdělávacího programu i samotný program je multidisciplinární.

Uzávěrka termíny: žádná lhůta ... [-]