Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Kanada - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Kanada - Zde naleznete magisterské studium

Humanitní a společenské vědy

Aby bylo možné úspěšně získat Masters kvalifikace, budete muset získat počet kreditů složením jednotlivých modulů. Většina učil Masters bude mít několik základních modulů, které musíte vzít a přenést za účelem získání kvalifikace. Posouzení výzkumné mistrů je téměř vždy výhradně jeden disertační modulu nebo projektu.

Humanitní a společenské vědy propaguje a porozumění širokou škálu dovedností tím, že poskytuje studentům s obrovskou škálu kurzů. The skillsets studenti učí může být cenným přes obrovské množství průmyslových odvětví na rostoucím globálním trhu práce.

Kanaďané kladou velký důraz na učení, a vyvinuli prvotřídní vzdělávací systém s vysokými standardy. Nejenže Kanada poskytovat bezpečné, čisté životní prostředí, ale to bylo souhlasně zařazen jako jeden z nejlepších světových míst pro život z hlediska kvality života OSN.

Magisterské studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Veškeré informace o magisterském studiu Humanitní a společenské vědy v Kanada. Kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Magistr školství

Nipissing University
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let September 2017 Kanada Ontario + 1 více

Master of vzdělávání (MED), program je zaměřen na přípravu vzdělávací vůdce na učební prostředí, jako jsou učebny, školami a jinými vzdělávacími organizacemi. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Mistr školství Master of vzdělávání (MED), program je zaměřen na přípravu vzdělávací vůdce na učební prostředí, jako jsou učebny, školami a jinými vzdělávacími organizacemi. Program je ideální pro školství, zdravotnictví a dalších odborníků. Program je nabízen na plný úvazek a pružná na plný úvazek (Flex-time) bázi. Možnost Flex-time má umožnit profesionály, které se zapojí do trvalého pracovního poměru a v oblastech souvisejících s oblastí výzkumu. Většina kurzů je online, ale studenti mohou také zaregistrovat onsite kurzů (převážně nyní nabízeny ve třech Nipissing univerzitách v North Bay, Bracebridge a Brantford). Na plný úvazek MEd Program je dvouletý program. Studenti v možnosti Flex-time mohou absolvovat během 3-4 let. Kurzy na podzim, zima nebo jaro / léto termíny jsou naplánovány v jednom ze tří způsobů: (i) on-line přes Blackboard Naučte (ii) přímo na místě během několika sezení přes týden, nebo (iii) na místě během několika víkendů. Požadavky na přijetí Minimální požadavky na přijímací úvahu, jsou bakalářský titul s průměrem B na posledních deset plných kurzů (nebo 20 polovina / semestr kurzů) dokončeny. Jedná se o program s omezeným zápis. Vstupné je konkurenceschopná. Pozornost bude věnována vysokoškolské ochranné známky, jakož i doplňující informace požadované s aplikací. Všichni žadatelé jsou povinni poskytnout alespoň tři dopisy akademické doporučení od profesorů nebo jiných vhodných odborníků, kteří mohou mluvit na úrovni jejich přípravy a připravenosti na postgraduální studium. Alespoň jeden z těchto odkazů, musí být od někoho způsobilý k řešení akademické schopnosti a způsobilost žadatele absolvovat postgraduální studium. Odkaz nemůže být... [-]

Master Of Sociálních Rozvojových Studií

Université Du Québec En Outaouais UQO
Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Kanada Gatineau Saint-Jérôme + 1 více

Tento multidisciplinární kurz je určen pro kandidáty, kteří chtějí dát nástroje, aby se stal odborníky a rozvíjet vůdčí podniky, které jsou schopny identifikovat stávající problémy a navrhovat inovativní řešení. [+]

Tento multidisciplinární kurz je určen pro kandidáty, kteří chtějí dát nástroje, aby se stal odborníky a rozvíjet vůdčí podniky, které jsou schopny identifikovat stávající problémy a navrhovat inovativní řešení. Seznámí se s hlavními teoriemi vývoje as rozvojem otázky, výzvy, řešení a limity. Oni prohloubit jejich znalosti o různých rozměrů, které spolupracují na komunitní rozvoj a územní dynamice. Také budou rozvíjet jejich schopnost analyzovat a společenských vztahů lidské činnosti, vztahy s životním prostředím a sociálních struktur v územích. Studenti se také zvládnout různé techniky výzkumu a konkrétní akce na rozvoj. Po jejich výcviku, budou získali teoretické a metodologické znalosti potřebné k pochopení a působit na vývoj a jinde. Pravidelného toku - S PAMĚTÍ Tento profil je určen jak pro studenty, kteří chtějí rozvíjet výzkumné schopnosti kandidátů, kteří chtějí vykonávat doktorské studium. Osvojí si metody sběr a analýzu informací, kritickou analýzu ukazatelů vývoje a specifický vývoj výzkumného procesu. Po jejich výcviku se studenti přispívat k rozvoji vývojového výzkumu tím, že píše disertační práci na konkrétní problém v této disciplíně. Pravidelného toku - s testovacími Tento profil je určen pro studenty, kteří chtějí zvýšit své odborné znalosti a podporovat jejich integraci na trhu práce. Budou rozšiřovat své znalosti a dovednosti vývoje a bude mít tedy globální vizi této disciplíny. S písemného testu, naučí procesu výzkumu a vývoje intervence a osvojit dovednosti potřebné v této disciplíně. Po jejich výcviku, budou působit na vývoj jako vysoce kvalifikovaných odborníků. KONCENTRACE územního rozvoje Tato cesta nabízí vzdělávání studentů zaměřenou na územní rozvoj v kanadském Quebecu a obecněji... [-]

Specializačního Studia Absolvent Etiky

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski Lévis

Specializovaný Diplom (DESS) v etice si klade za cíl získat komplexní znalosti teorií, koncepcí a nástrojů etiky a filozofie kriticky a strukturované přemýšlet o současných problémech a zasáhnout do sociální, profesní nebo organizační. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Specializovaný Diplom (DESS) v etice si klade za cíl získat komplexní znalosti teorií, koncepcí a nástrojů etiky a filozofie kriticky a strukturované přemýšlet o současných problémech a zasáhnout do sociální, profesní nebo organizační. publikum senior etika cykly programy uspokojit širokou zákaznickou základnu, a to zejména pro studenty, kteří právě dokončili bakalářský titul na osoby, které jsou již zapojeny do práce a kteří mají zájem o etické reflexe. Jsou otevřené pro uchazeče s bakalářským titulem, bez ohledu na disciplínu. Pracovní příležitosti hlavní zaměstnavatelé Někteří zaměstnavatelé, jejichž mandát je přímo zaměřen na etiku konkrétně nábor etické absolventy. Toto je jeden případ: Komise etiky vědy a techniky; etickou jednotka Ministerstva zdravotnictví a sociálních službách; Národní rada pro výzkum etika u lidí; Úřad hodnot a etiky ve veřejné správě. Rostoucí důležitost etických otázek a šíření etických komisí v podnicích a organizacích, které propagují umístění absolventů. Na mnoha pracovištích, budou působit jako odborníky nebo poradci. To je případ: vládní a kvazi-vládní organizace; zdravotnická zařízení a sociálních služeb; středních škol a vysokých škol; Právní informační střediska; sdruženími a mezinárodními organizacemi; profesní sdružení; organizace působící v oblasti životního prostředí a kultury. Obecně platí, že rozsáhlé intelektové schopnosti analýzy a syntézy získaných v tréninku etické oceňují velkým počtem zaměstnavatelů. obsazené profese Mnoho organizací mohou těžit z etiky ve specializovaných absolventů služeb. Teoreticky jako výzkumník nebo v praxi, například v animaci a konzultace. Ve skutečnosti, absolventi jsou způsobilí diskutovat o tématech, která ovlivňují různá odvětví lidské činnosti a zpracovávat přísné metody analýzy... [-]

Specializačního Studia Absolvent Regionálního A územního Rozvoje

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski Lévis

Specializovaný Diplom (DESS) v regionální a územní rozvoj jako analytici schopni pochopit složité situace, kterým čelí zúčastněnými stranami zapojenými do sociální, hospodářské a kulturní akce na různých územních úrovních a formulovat diagnózu a řešení vést sociální změny. [+]

Specializovaný Diplom (DESS) v regionální a územní rozvoj jako analytici schopni pochopit složité situace, kterým čelí zúčastněnými stranami zapojenými do sociální, hospodářské a kulturní akce na různých územních úrovních a formulovat diagnózu a řešení vést sociální změny. To řeší problém s přihlédnutím kulturních, historických, identita, hospodářské, politické a ekologické požadavky z hlediska trvanlivosti a šetrnosti k životnímu prostředí. Struktura programu Specializovaný Diplom (DESS) v regionální a územní rozvoj je interdisciplinární program pro řešení jak hospodářským a sociálním rozměrem, kulturní, historické a geografické vývoj. Studenti musí být seznámeni s hlavními teoriemi a modely regionálního rozvoje a územní, a to zejména těch, které charakterizují nedávný pokrok v této oblasti znalostí, jakož i studentů Masters v regionálním rozvoji. Toto školení je doplněn úsilím o posílení schopnosti reakce na zemi. Tato analýza typ aktivity - zásah umožní účastníkům lépe plnit své povinnosti v rámci institucí a organizací, které se věnují podpoře územního rozvoje. Passage Masters Všechny kurzy specializovaného Diplom (DESS) v regionálního a územního rozvoje jsou nedílnou součástí ke kontrole v regionálním rozvoji. Pro jeho mistrovstvím, bude student realizovat výzkumný papír 21 kreditů a povinné 3 úvěrů kurzu. Je tedy možné, aby student začít svou cestu k Master a pokračovat zvládnout. K dokončení svého pána, on musí: mít minimální GPA 02.03.-3.04.; splňují požadavky pro přijetí Mistra; podat novou žádost. oblasti výzkumu Sociální otázky studované učitelé chtějí rezonovat s novinkami: Účinky rozvojových politik na regionální ekonomiky; inovace a územní ukotvení podniků ve venkovských a městských oblastech; společenské přijatelnosti projektů na využití přírodních zdrojů; Multifunkčnost venkova... [-]

Master Of Letters

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski Lévis

Masters dopisů má za cíl specializaci v literárních studií, zvyšováním povědomí o textech a sledováním systematické úvahy o teoretických a institucionálních základech disciplíny. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Masters dopisů má za cíl specializaci v literárních studií, zvyšováním povědomí o textech a sledováním systematické úvahy o teoretických a institucionálních základech disciplíny. Tyto tři osy excelenci ve výzkumu jsou tvůrčí psaní, kritiky a literární teorii a literární historii. Které nabízejí společně s University of Quebec v Chicoutimi a Université du Québec Trois-Rivieres, tento program sdružuje 23 výzkumných profesorů a výzkumných pracovníků-tvůrci, jejichž specializace pokrývají všechna témata a přístupy literární vědy. cesty Master of dopisů, sledování výzkum Tato cesta zahrnuje získání větší specializaci, školení v oblasti intenzivního výzkumu a důkladné testování kritické metody psaním rozvinutou analytickou práci (30 kreditů paměť). Tento způsob je vhodný zejména pro studenty, kteří chtějí vykonávat jakékoliv doktorské studium. Master of dopisů, sledování výzkumu-vytvoření Tato cesta je pro studenty, kteří prokázali výjimečné kvality v literární tvorbě. Nabízí možnost zvýšit svou intelektuální autonomii tím, že představí tvůrčí práci a rozvinout metodické úvahy o úloze tvůrčí činnost v oblasti literárních studií. To také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. oblasti výzkumu Výuka tým provádí výzkum a výzkum-vytvoření strukturované kolem ložiska nápravy dopisy programů na třech úrovních: vytváření, knižní kultury, přístupy a metody. Research ukazují starost o doplňování jak z hlediska času, že objekty a metody. tvůrčí psaní Příběh, příběh, román, poezie, haiku, příběh, divadla, pedagogiky a filozofie tvorby. knižní kultury Francouzská literatura starého režimu (XVI-XVIII století), spisy Nového Francii, Quebeku a francouzské literatury devatenáctého a dvacátého století, současné literatury. Přístupy a metody Geocriticism, literární historie, intertextovost, jazyk, mýtus kritika... [-]

MA V Historii

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski Lévis

MA v historii si klade za cíl vyškolit výzkumníky a specialisty, aby zvážila současnou společnost v historické perspektivě a schopen pochopit úzký vztah mezi přítomností a minulostí. [+]

MA v historii si klade za cíl vyškolit výzkumníky a specialisty, aby zvážila současnou společnost v historické perspektivě a schopen pochopit úzký vztah mezi přítomností a minulostí. Toto školení je otevřen dalším humanitních a spolupráce jsou možné s dalšími programy, které nabízejí UQAR (písmena, zeměpisu, etické a regionální rozvoj). Struktura programu S velkou flexibilitou, MA v historii má školu a 12 kreditů umožňuje výzkumný projekt (30 kreditů paměti) prohloubit své znalosti ve specializované oblasti praxe historika. Tento program také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. oblasti výzkumu Historie výzkumné aktivity rozvíjejí v sociální historie, kulturní historie, politické historie, intelektuální historie a dějin materiálu. Tyto osy vznikající orientací zvýhodněný učitele: Historie mládeže; Historie žen; Domorodý historie; Historie koloniálních společnostech; Historie místních a venkovských společnostech; Sociální reprodukce a vysoká kultura; energie a identity; Historie ideologií; dědictví a místa paměti; sociální dějiny architektury; hmotná kultura; archeologie; orální historie; literární historie; regionální historie; historiografie; epistemologie. Pracovní příležitosti hlavní zaměstnavatelé Kromě přípravy pro postgraduální studium v ​​historii, MA do historie jako učitelé na vysokoškolské úrovni, jakož i výzkumných pracovníků, kteří mohou pracovat v odborných kruzích různorodé a stimulující prostředí: muzeí; veřejné služby a diplomacii; sdělovací prostředky; obchodního a kulturního dědictví organizace; cestovního ruchu úřady; rozvojové agentury; univerzit a vysokých škol; komunikačních agentur a tvorba; vydavatelé; soukromé firmy nebo mediální archeologie; atd. obsazené profese Dovednosti získané umožní absolventům ŘO v historii obsadit velmi různých poloh: Kulturní důstojník rozvoj; Výzkumný pracovník; projektový manažer; zapojený do dědictví a muzeologii; výzkumník a knihovník; Kulturní správce zdrojů; archeolog;... [-]

Master Of Studijních Psychosociálních Postupů

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 6 měsíců September 2017 Kanada Rimouski Lévis + 1 více

MA ve studii psychosociálních postupů doprovodných sociální pracovníky, aby jim pomohla obnovit své praktiky a intervence, aby se ve větší míře nasadit potenciál a vytvářet nové poznatky. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. MA ve studii psychosociálních postupů doprovodných sociální pracovníky, aby jim pomohla obnovit své praktiky a intervence, aby se ve větší míře nasadit potenciál a vytvářet nové poznatky. Tento program je založen na reflexních výzkumných metodik, historie života, autobiografická, z praxeologie a vysvětlení. Výuka je založena na konkrétních situacích, s nimiž se studenti v jejich různých praktik, namísto pouze spoléhat, neboť je již tradičně případ, na teoretické obsah stanovený předem. Struktura programu MA ve studii psychosociálních postupů umožňuje výzkumný projekt (21 kreditů paměti) strukturované, přísné, vědecké a odborné praxe klientů s cílem zlepšit kvalitu svých operací a zároveň přispívat k rozvoji znalostí o psychosociální praxe. Učitelé jsou naroubovány na projekty studenty, aby jim pomohla v rozvoji znalostí z jejich praxe. Mezi odbornými znalostmi fakulty patří: Usnadnění skupina a řízení změn; autobiografický a samostudium přístup; reflexní přístupy, vnímaví a nových postupů; kolektivní inteligence; mezikulturní sloučení znalostí v akčním výzkumu; Výzkum v první osobě; mezioborové a spirituality. Tento program také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. publikum Tento program je určen pro lidi zabývající se psychosociální praxe, které mohou pocházet z různých odborné přípravy a kteří mohou mít různé tituly: poradce; vyvíjecího činidla; poradce v oblasti lidských zdrojů; ombudsman; trenér; učitel; moderátor; doprovod; koordinátor; právník; pedagog; správce; komunitní pracovník; psychoeducator; psycholog; psychoterapeut; psycholog; sociální pracovník; trenér; trenér; Vztah důstojník; Externí komunikace; atd. Kromě své specializované počátečního výcviku, všichni tito lidé sdílejí skutečnost, pracovat a zasáhnout s lidským systémem (individuální, rodinné, skupinové, komunity či organizace)... [-]

MA V Etiky

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Rimouski Lévis

MA v etiky si klade za cíl získat komplexní chápání teorií, koncepcí a nástrojů etiky a filozofie umožnit jim kriticky a strukturované myslet na současných problémů tak, aby bylo osvětlit individuální a kolektivní rozhodnutí , [+]

MA v etiky si klade za cíl získat komplexní chápání teorií, koncepcí a nástrojů etiky a filozofie umožnit jim kriticky a strukturované myslet na současných problémů tak, aby bylo osvětlit individuální a kolektivní rozhodnutí , Výzkumná témata v této oblasti jsou definovány na následující témata: imigrace a občanství; mezinárodní a mezikulturní vztahy; lidských práv; technologické, vědecké a biomedicínský rozvoj; Správa veřejných a soukromých správními orgány; kritika ideologie. Struktura programu MA v etiky připravuje jak na pracovišti a výzkumu. Jak to vítá studenty ze všech oborů, obsahuje významné školné (21 kreditů), což umožní získat základní znalosti v etice. MA v etiky rovněž umožňuje výzkumný projekt s interdisciplinární orientaci (24 kreditů paměti) na autora, teorie či teoretických či praktických problémů. Tento program také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. oblasti výzkumu Etické problémy Odborní pracovníci jsou definovány kolem těchto témat: Historie morální filosofie; sociální a politická filozofie; lidských práv; násilí a totalitní ideologie; kulturní rozmanitost a imigrace; Mezinárodní a mezikulturní dialog; přechodné spravedlnost, restorativní justice v zemích po konfliktu; Vztah mezi etikou, vědou a společností; Etika výzkumu a genomiku; klinické etiky a bioetiky; etika a náboženské kultury. Ostatní profesoři z UQAR členové institucionální výzkumné skupiny Ethos může také řídit vzpomínky, které násobí možnosti předmětů, které mohou být léčeny studenty: organizační etika a řízení; Obchodní etika a firemní; profesní etika učitelů; environmentální etika; atd. Ethos sdružuje výzkumné pracovníky z několika institucí nebo organizací, z nichž většina pochází z univerzitní sítě Quebec. Tito výzkumníci pracují v oborech, jako je filozofie, práva, ekonomie,... [-]

Magistr školství (výzkumná Profil)

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Kanada Rimouski Lévis + 1 více

Mistr školství poskytuje informace o různých výzkumných přístupů v oblasti vzdělávání, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit znalosti v oblasti specializace. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Mistr školství poskytuje informace o různých přístupech k pedagogického výzkumu, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k jedné ze tří koncentrací: * Školské správy; akademické a sociální (nápravné); vyučování a učení. * Určeno pro studenty, kteří absolvovali Diploma in školské správy. Jejím cílem je také najít řešení problémů teoretické a praktické povahy, jakož i související odborné praxe jako pole pedagogických poznatků. cesty M.Ed., profil výzkum (s pamětí) MA v oblasti vzdělávání, výzkumu cesta (s pamětí) umožňuje výzkumný projekt (21 kreditů paměti) prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k pedagogických vědách. Tato dráha také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. M.Ed., profesní profil (s testováním) MA ve vzdělání, profesní dráhu (s testováním) umožňuje: prohloubit dovednosti, jako je mluvení ve škole a sociální adaptace, výuky učení či školské správy; seznámit se s výzkumného procesu vědy vzdělávání; k dosažení konkrétního intervenční projekt spojený s realitou se vyskytují v odborné praxi jako součást eseje 9 kreditů. Akademické a sociální vyrovnávací koncentrace poskytuje přístup k Asociace nápravného Quebec (ADOQ). publikum Master of vzdělávání je zaměřena na: učitelé; Administrátoři škola; psychoeducators; výchovné poradce; studenti se zájmem o práci v oblasti vzdělávání a to jak ve škole, než střední škole jako zainteresovaných stran nebo vědců. oblasti výzkumu Témata v rámci vysokého školství v postgraduálním studiu mohou být velmi rozmanité. Témata studie mohou zapsat do některého z následujících způsobů: škola a sociální přizpůsobování, nápravu; vedení školy, řízení a financování vzdělávání;... [-]

Master Of Regionálního Rozvoje

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 6 měsíců September 2017 Kanada Rimouski Lévis + 1 více

MA v regionálním rozvoji se zaměřuje na analýzu problémů a výzev rozvoje regionů a oblastí. [+]

MA v regionálním rozvoji se zaměřuje na analýzu problémů a výzev rozvoje regionů a oblastí. Tato analýza vychází zejména z poznatků vyplývajících z této sociologie, politologie, geografie, ekonomika, management vědy a historie. Tím, že studuje realitu Quebecu a Kanadě, ale i jinde ve světě, program si klade za cíl lépe pochopit dynamiku skupiny a složitý proces vývoje v lokální i globální změny životního prostředí. Struktura programu Master of regionálního rozvoje je interdisciplinární program s výukou 24 kreditů, které mohou řešit i ekonomické a sociální, kulturní, historické a geografické vývoj. Zvláštní pozornost je věnována problematice periferních oblastí, a to jak v průmyslových zemích a v zemích třetího světa. Tento program umožňuje také pro výzkumný projekt (paměť 21 kreditů) prohloubit o tematickou oblast studijního regionální rozvoj. To také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. oblasti výzkumu Sociální otázky studované učitelé chtějí rezonovat s novinkami: Účinky rozvojových politik na regionální ekonomiky; inovace a územní ukotvení podniků ve venkovských a městských oblastech; společenské přijatelnosti projektů na využití přírodních zdrojů; Multifunkčnost venkova a zemědělství; adaptace místních komunit ke změně klimatu. Regionální rozvoj, osa excelenci ve výzkumu na UQAR UQAR se snaží lépe pochopit problémy a problémy s regiony čelí kvůli současné ekonomické a sociální změny. Výzkumníci spojené s tímto výzkumem analyzuje dynamický Socioterritorial ovlivňují regiony a vyvinout nástroje pro rozvojovou pomoc. Regionální rozvoj je institucionální dominantní pól na výzkum, základní i aplikovaný výzkum s více strukturovanými jednotkami. Toto pole víceoborových studií s obavami dopravena na regionální, národní a mezinárodní. Pracovní příležitosti absolvent do... [-]

Master Do Mezinárodní Spolupráce, Financí A Rozvoje

Unitelma Sapienza
Online forma Denní studium 1 rok Přihlašování započato Kanada Kanada Online

Master se zaměřuje na problematiku rozvoje a růstu jak v rozvojových a rozvíjejících se zemí, stejně jako v zaostalých oblastech vyspělých zemí. Nabízí také nějaké znalosti o plánování postupů a projektového managementu, a má za cíl poskytnout široké vzdělání v oblasti mezinárodní spolupráce a hospodářský rozvoj, které umožňuje studentům získat znalosti a kritické chápání nezbytné k významným způsobem přispět ke správě veřejných a soukromých politik v rámci mezinárodní rámec spolupráce. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Cíle Master se zaměřuje na problematiku rozvoje a růstu jak v rozvojových a rozvíjejících se zemí, stejně jako v zaostalých oblastech vyspělých zemí. Nabízí také nějaké znalosti o plánování postupů a projektového managementu, a má za cíl poskytnout široké vzdělání v oblasti mezinárodní spolupráce a hospodářský rozvoj, které umožňuje studentům získat znalosti a kritické chápání nezbytné k významným způsobem přispět ke správě veřejných a soukromých politik v rámci mezinárodní rámec spolupráce. Z tohoto důvodu budou absolventi magisterských být připraven řídit projekty mezinárodní spolupráce a rozvoje v různých odvětvích, v souladu s jejich vzděláním a zkušenostmi v rámci různých organizací, včetně mezinárodních institucí, veřejné správy, nevládních organizací, soukromých firem. Obsah Mistr je rozdělen do 5 sekcí a zaměřuje se na problematiku rozvoje a růstu jak v rozvojových a rozvíjejících se zemí i v zaostalých oblastech vyspělých zemí. Nabízí nějaké znalosti o plánování postupů a projektového řízení. Pochopení procesů sociální změny, hospodářský rozvoj, globalizace a mezinárodního obchodu v rámci různých politických, kulturních, ekonomických a ekologických souvislostí, jsou zaměření magisterského kurzu. Fakulta a vychovatelství Na fakultě je vysoce kvalifikovaný a skládá se z Nabylah Abo Dehman Mario Carta, Andrea Carteny, Valeria Cirillo, Emanuela Ferreri, Dario Guarascio, Enrica Imbert, Francesca Romana Lenzi, Massimo Mamberti, Sergio Marchisio, Gabriele Natalizia, Mariella Pandolfi, Roberto Pasca di Magliano Daniel Pommier Vincelli. Mistr ředitel Roberto Pasca di Magliano, řádným profesorem ekonomie. Všichni účastníci Master jsou nápomocni lektorů, kteří podporují studenty ve své studii, podporovat diskusních fór, aktivovat webináře a dohlížet na vypracování... [-]

Magistr školství

University of Windsor
Campus forma Denní studium 16 měsíců September 2017 Kanada Windsor

Tento kurz je program založený vám umožní zkoumat filozofické orientace, koncepční rámce a výzkumných metodik relevantní ke studiu kanadské vzdělávání. [+]

Tento kurz je program založený vám umožní zkoumat filozofické orientace, koncepční rámce a výzkumných metodik relevantní ke studiu kanadské vzdělávání. Program cíle bude dosaženo prostřednictvím dokončení devíti kurzů, následuje vyvrcholení Samozřejmě, že závěrečný seminář projektu, včetně stáž v místní školní rady nebo ministerstva školství. Skvělý způsob, jak poznat kanadskou vzdělávací systém z první ruky. Budete studovat a žít v Kanadě po dobu 16 po sobě jdoucích měsíců. Tento program zahrnuje 10 předepsaných předmětů absolvovaných během 4 podmínek. Studenti si mohou vybrat jednu ze tří specializací: Osnovy Vzdělávací Administration Language Acquisition, kultura a společnost Kurzy mohou zahrnovat Výzkum v oblasti školství Kvalitativní metody pedagogického výzkumu Základy teorie kurikula a rozvoj Srovnávací a International Education Organizační chování ve vzdělávacích institucích Vzdělávací Analýza údajů Sociologické aspekty výchovy Přístupy k rozvoji gramotnosti Informační a komunikační technologie Problémy ve školství Závěrečný seminář projektu Kariérní možnosti: Absolventi tohoto programu Master of školství přesunout do administrativních rolí ve školských rad a vlády. Sání: Září Velikost třídy: 25-35 studentů [-]

Magistr školství

Crandall University
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Moncton

Mistr Crandall University vzdělání je míra určen pro pedagogy, kteří chtějí zlepšit své schopnosti reagovat na potřeby studentů. [+]

Magisterske studium Humanitní a společenské vědy Kanada. Mistr Crandall University vzdělání je míra určen pro pedagogy, kteří chtějí zlepšit své schopnosti reagovat na potřeby studentů. Tento 36 hodin úvěru M.Ed. je nabízen ve dvou koncentracích: gramotnosti vzdělávání a prostředků vzdělávání. Obě koncentrace nabízet aplikace založené na kurzy, tak vybavit pedagogům nástroje potřebné k uplatnit své znalosti. Koncentrace gramotnost Education zálohy jazyk učení ve třídě postupy pro všechny studenty, a možnost zdrojů pro vzdělávání se zaměřuje na výjimečné žáky a začleňující metod. Absolventi programu mohou sloužit jako učitelé, vychovatelé, trenéři gramotnosti, čtení odborníků, pedagogů zdrojů, poradců, nebo výzkumných pracovníků. Žadatelé na M.Ed. musí držet bakalářský pedagogiky, nebo jeho ekvivalent, s minimální stupeň průměr bodu 3.0 (B). Oni jsou také očekává, že mají alespoň ekvivalent jednoho roku pedagogické praxe. Crandall univerzita nabídla Master-úrovni kurzů od roku 2006. S přidáním tří základních kurzů, studenti mohou nyní získat plně akreditované magisterské vzdělání. Advanced Certificate v gramotnosti vzdělávání Crandall University nabízí vzdělávací kurzy absolvent úrovni směrem k vyspělým Certificate in gramotnosti vzdělávání. Hodinový balíček 30 kredit (ukončení některého 5 z 6 kurzů), poskytuje učitelům, kteří jsou držiteli osvědčení 5 s New Brunswick ministerstva školství příležitost k postupu do certifikátu 6, na základě kritérií stanovených Úřad pro učitele certifikace s oddělením školství. Úřad certifikace předmětů rovněž potvrdilo, že lidé, kteří jsou držiteli certifikátu 4 budou moci dokončit jakoukoliv 5 těchto 6 kurzů k postupu do certifikátu 5.Advanced Certificate in gramotnost vzdělávání Některé z kurzů absolventa-úrovni gramotnosti jsou: ED6106: řešení potřeb Bojovat Čtenáři v inkluzivních Učebny ED6126:... [-]

Magistr Vzdělávání (med) A MA V Digitálních Technologií

Faculty of Education University of Ontario Institute of Technology
Online forma Denní studium Kombinované 12 - 18 měsíců January 2018 Kanada Oshawa + 1 více

V UOIT, Masters školství v digitální technologie je zaměřen na přípravu budoucích vůdců a odborníků v oblasti vzdělávání a technologie. [+]

Přehled Děkujeme za na UOIT Pedagogické fakulty pro on-line absolvent úrovni vzdělávání. Je naprosto nezbytné pro odborníky v oblasti vzdělávání, kteří chápou jak specifické a globální dopady, které technologie se na učení. Společnost také musí tyto osoby být v pozicích, kde mohou nabídnout druh informoval vedení, které je třeba připravit budoucí generace studentů. Nabízíme výjimečný, mezinárodní, online zážitek na částečný a plný úvazek studia v oblasti vzdělávání a digitálních technologií, které vedou k následujících stupňů a diplom: - Master of Arts (MA) v oblasti vzdělávání; - Master of vzdělávání (MED); a - diplom absolventa ve vzdělávání a digitální technologie. Naše MEd absolvent program je navržen tak, aby vás připraví být budoucí vedoucí, vychovatelé a specialisté ve vzdělávání a technologie. Náš program je jedinečný a přední hrana ve svých cílech a přístupy k učení on-line. Nabízíme vysokou kvalitu, zapojení virtuální třídy navrženy tak, aby nejnovější problémy v digitální technologie a vzdělávání pomocí přístupů, které napomáhají učení založeného na spolupráci a spolufinancování výstavby znalostí. Virtuální Učebny S vysokorychlostním připojením k internetu, webovou kameru a náhlavní soupravou s mikrofonem, budete komunikovat se studenty z celého světa v state-of-the-art interaktivních virtuálních třídách. Našich kurzů - Jsou 2-3hodin dlouhá (za týden, za kurz) - mají 10 až 20 studentů ve třídě - jsou vysoce interaktivní a spolupráce s malými a velkými skupinové diskuse - využívají špičkové technologie a zdroje Akademické požadavky: Standard Application - Držte čtyřletého vyznamenáním bakalářský titul - minimální celkové akademické postavení a B (GPA: 3,0 na stupnici 4,3 nebo 73 až 76... [-]

Doktor Psychologie V Klinické Psychologii

Adler School of Professional Psychology
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Vancouver

Doktor psychologie v klinické psychologie (Psy.D.) Program připravuje studenty pro výkon povolání všeobecné klinické psychologie se zvláštním důrazem na sociálně odpovědné praxe [+]

Doktor psychologie v klinické psychologie

Doktor psychologie v klinické psychologie (Psy.D.) program připravuje studenty pro výkon povolání všeobecné klinické psychologie se zvláštním zaměřením na společensky odpovědné praxe, která zahrnuje vzdělávání a odbornou přípravu týkající se širší sociální a systémové faktory, které přispívají k lidské dysfunkce.

Naše Psy.D. Program zarovnán s učenec profesi model výchovy a vzdělávání, kterou vypracovala Národní rada škol a programů profesionální psychologie pro rozvoj znalostí, dovedností a hodnot v sedmi hlavních oblastech: kompetenčních vztahů, hodnocení, intervence, výzkum a hodnocení, konzultace a vzdělávání, řízení a dohled, a individuální a kulturní rozmanitost. ... [-]