Filter
Magisterské studium
Hongkong Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované magisterské studium Fyzika v Hongkong - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Fyzika v Hongkong

Věda fyziky se zabývá pochopením přírody a matematické modelování, která nám umožňuje prohloubení znalostí o něm. Kariéra ve fyzice, ať už v bakalářském 's, Mistr ' s nebo doktorské úrovni, kariéra ve fyzice vám udělí vstup do mnoha analytických profesí, kde je potřeba vysoká pochopení modelování a analýzu.

Hong Kong, nachází na jižním pobřeží Číny, v zemi je jedním ze dvou zvláštních administrativních oblastí v republice Číny. Hong Kong 's vyšší vzdělání je umístěna v struktuře Anglie, jakož i mezinárodních systémů. Je řízen země 's Education Bureau.

Kombinované magisterské studium Fyzika v Hongkong - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Fyzika v Hongkong. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více Méně
PhD

2 Výsledky v Fyzika, Hongkong

The Hong Kong University of Science and Technology

Úvod

Vědecké výpočty patří mezi nejrychleji rostoucí multidisciplinární výzkumnou oblast a slouží jako most mezi tradičními oblastmi teoretických a experimentálních věd. Výpočtový výzkum zahrnuje mnoho oblastí vědy a techniky. Multidisciplinární povaha výpočetní vědy a její rozsáhlý rozsah znamená, že její výcvik a výzkum lze nejlépe integrovat do různých oborů, aby studenti získali pevné základy znalostí v cílených oblastech. Tato koncentrace je určena pro studenty postgraduálního výzkumu, kteří mají zájem o výzkum v oblasti výzkumu souvisejícího s výpočty. Studenti se mohou zapsat do určité disciplíny pro výzkum se zvláštním zaměřením na vědecké výpočty.... [-]

Hongkong
Leden 2020
Kombinované
2 - 4 roky
Přečtěte si více v češtině
The Hong Kong University of Science and Technology

Program MPhil je určen k přípravě studentů na výuku, další postgraduální studium nebo pokročilou práci v oboru. Očekává se, že studenti absolvují kurzy a úspěšně dokončí ... [+]

Připojení do katedry fyziky jako postgraduální student je vzrušující vyhlídka. Oddělení získalo celosvětové uznání za své výzkumné objevy. Silná kultura výzkumu v rámci katedry a univerzity jako celku povzbudila takový úspěch, který byl charakterizován častou spoluprací mezi experimentálními a teoretickými členy fakulty.

Snažíme-li se o výzkum na hranici znalostí a inovací na nejmodernější technologii, se naše fakulta snaží zachovat a rozvíjet pocit úžasu o přírodním světě a předávat jej studentům jako trvalou motivaci k učení. Naše postgraduální programy se snaží poskytnout studentům pevnou základnu v širokých fyzikálních principech a technikách, prostředí, které napomáhá tvůrčím a inovačním činnostem, a příležitostem k interdisciplinárnímu a interdisciplinárnímu výzkumu.... [-]