Filter
Magisterské studium
Čína Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované magisterské studium Fyzika v Čína - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Fyzika v Čína

Aby bylo možné úspěšně získat Masters kvalifikace, budete muset získat počet kreditů složením jednotlivých modulů. Většina učil Masters bude mít několik základních modulů, které musíte vzít a přenést za účelem získání kvalifikace. Posouzení výzkumné mistrů je téměř vždy výhradně jeden disertační modulu nebo projektu.

Fyzika je vědecký obor, který se zabývá vlastnostmi a charakteristikami energie a hmoty. Studie v této oblasti může pokrývat širokou škálu témat, včetně mechaniky, magnetismus, světlo, zvuk, atomové struktury a elektřiny.

Čína se snaží podporovat rozvoj špičkových univerzit. Čína 's ekonomika je již na světě ' s druhým největším a stále roste. Zažívají svou kulturu a pochopení jeho růst trhu posílí svou kariéru.

Kombinované magisterské studium Fyzika v Čína - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Fyzika v Čína. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více Méně

1 Výsledky v Fyzika, Čína

Liaoning University of Technology

Disciplína hmotné vědy a inženýrství se skládá ze 3 podřízených disciplín magisterského studia v oboru materiálových věd, materiálového inženýrství a materiálové fyziky a chemie. Tato disciplína má za cíl studovat strukturu, zpracování a vlastnosti jednoho materiálu a zkoumat vztahy těchto faktorů. Mezi povinné základní předměty patří materiální analýza a charakterizace, vybraná témata z oblasti fyziky materiálů a tak dále. Hlavní výzkumná oblast zahrnuje valenční elektronovou strukturu a návrh materiálů, teorii a aplikaci řízení struktury materiálu v externím oboru.

Hlavní chod:

matematická analýza, Základy materiálové vědy, Analýza a charakterizace materiálů, Inženýrský materiál, Moderní funkční materiál, Mechanické vlastnosti kovů.... [-]

Čína Jinzhou
Září 2020