Master of Science in Digital Skills for Sustainable Societal Transitions byl navržen tak, aby vyškolil digitálního experta, profesionála, který dokáže pochopit, jak technologi
...
+
Doporučené
Master of Science in Digital Skills for Sustainable Societal Transitions byl navržen tak, aby vyškolil digitálního experta, profesionála, který dokáže pochopit, jak technologie ovlivňují společnosti a přechody měst k novým modelům rozvoje. Rychlá fakta: 2 roky, denní studium, vyučováno v angličtině Počínaje zářím Umístil v Turíně, Itálie Mezinárodní studentská populace Interdisciplinární přístup poskytuje účastníkům klíčové dovednosti v oblasti ICT a sociálních věd v následujících nových technologických oblastech: umělá inteligence, velká data, internet věcí a sociální média. Tři cesty specializace: Mobilita, Dědictví a Průmysl 4.0 Digitální expert Magisterský kurz se vyznačuje silným multidisciplinárním přístupem, který umožňuje digitálnímu expertovi pracovat v týmech s dovednostmi souvisejícími s digitálními technologiemi i praktickými dovednostmi. To vede k rozvoji kompetencí v oblasti podnikového managementu a manažerských věd, s hlubokými znalostmi v konkrétních procesech souvisejících s přechodem, jako je dekarbonizace a energetická transformace, průmyslová automatizace, zhodnocení kulturního dědictví. Specializační cesty Se zaměřením na souhru mezi prostorovou a technologickou dimenzí digitální transformace je magisterský kurz organizován ve třech specializacích Pathways . Kulturní dědictví Průmysl 4.0 Inteligentní městská mobilita Proč tento program The Next Generation Europe vybuduje a podpoří strategii obnovy pandemie, aby se stala skutečnou silou pro stabilní celoevropskou změnu směrem k zelenější, inovativnější a silnější ekonomice. V tomto ohledu si Evropská komise ve své agendě dovedností a akčním plánu digitálního vzdělávání stanovila cíle, aby zajistila, že do roku 2025 bude mít 70 % dospělých základní digitální dovednosti. S využitím našich globálně propojených multidisciplinárních digitálních odborných znalostí a znalostí mohou naši studenti přispět k úsilí o udržitelnější, odolnější, digitálně vstřícnější a inkluzivnější Evropskou unii, která dokáže odolat budoucím hrozbám, jako je změna klimatu. Šíření digitálních technologií má navíc obrovský dopad na trh práce a druh dovedností potřebných v ekonomice a ve společnosti. Automatizace, digitální platformy a další inovace mění základní povahu práce. Na evropské úrovni některé prognostické studie poukazují na zajímavé trajektorie v transformaci práce související s automatizací a ICT technologiemi. Na jedné straně digitální technologie dělají nadbytečné některé úkoly, které nevyžadují vysokou úroveň vzdělání; na druhé straně podněcují rozvoj nových profesí, které vyžadují „digitální a nekognitivní dovednosti“, tj. digitální dovednosti integrované se vztahovými a sociálními dovednostmi, doplněné o schopnost být odolný vůči masivním změnám, které ovlivňují svět práce. Veřejné a soukromé organizace se potýkají s nedostatkem digitálních odborníků, kteří dokážou vyvinout špičkové technologie ve prospěch všech občanů. Silná digitální ekonomika poháněná digitálními odborníky je zásadní pro inovace, růst, zaměstnanost a konkurenceschopnost. Cíle programu MSc v oboru digitálních dovedností pro udržitelné společenské přechody školí digitální odborníky, ty profesionální osobnosti, které jsou schopny integrovat dovednosti v oblasti ICT a společenských věd, které jsou potřebné pro řízení sociálně-prostorových přechodů souvisejících se zvyšující se dostupností velkých a otevřených dat v širším kontextu. přechodu společností a městských realit k novým modelům vztahů, výroby a spotřeby. Absolventi magisterských studijních programů ve třídě budou: být schopen kombinovat metody a techniky řízení podniků a veřejné a soukromé správy s technologiemi a metodikami informačních technologií, mít dovednosti v každé z oblastí; být schopen efektivně interpretovat změny a technologické a organizační inovace ve firmách a správách; být schopen působit v interdisciplinárních skupinách složených z odborníků s odbornými znalostmi v oblasti informačních technologií a ekonomicko-manažerských, jakož i s odbornými znalostmi v konkrétních aplikačních oblastech, mít všeobecné znalosti v každé z oblastí a hlubší znalosti v alespoň jeden z nich; umět se vypořádat s regulačními otázkami souvisejícími s využíváním informačních a telematických technologií (s odkazem mimo jiné na problémy bezpečnosti, ochrany důvěrnosti, právní platnosti); být schopen interpretovat inovace ve firmách a administrativě a navrhovat nová řešení pro využití informačních a komunikačních technologií v těchto oblastech.
-