Filter
Magisterské studium
Portugalsko Porto

Digitální marketing Porto

Výhody Masters přesahovat zlepšit vaše potenciál výdělku. Mohou poskytnout vám osobní a profesní dovednosti urychlit váš vývoj. Jsou to také příležitost odlišit se od svých vrstevníků, mnoho z koho mají podobné úrovni a vysokoškolák kvalifikaci.

Digitální marketing je způsob propagace firmy, výrobků a služeb v oblasti elektronických médií platformách. Často se jedná o sociální média, ale také zahrnuje mobilní aplikace, elektronické billboardy, digitální rozhlas a televizi, textových zpráv a další kanály.

Portugalsko je jeden z nejteplejších evropských zemí. Univerzitní programy jsou velmi cenově dostupné. Ve skutečnosti Portugalsko má jeden z nejnižších životních nákladů pro studenty. Užijte si velké pláže v Algarve nebo staré křídla historie v hlavním městě Lisabonu.

Porto je druhé nejlidnatější město v Portugalsku po Lisabonu s populací asi 1,3 milionu osob. University of Porto je nejlepší univerzita v Portugalsku, protože slouží studentům z celé Evropy a světa obecně. Existuje mnoho dalších technických vysokých škol v Portu taky.

Digitální marketing Porto. Získejte všechny informace o mistra v Digitální marketing a obraťte se na školu v Porto přímo!

Čtěte více Méně

1 Výsledky v Digitální marketing, Porto

Tituly
Místo
Portugalsko
Porto
Typ studia
Tempo
Další možnosti v rámci tohoto oboru:
Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto

S Master na digitální marketing si klade za cíl představit prvek inovace v malých podnicích, kde jsou obvykle činnosti související s marketingem v jednom oddělení a jeho ... [+]

cíle

S Master na digitální marketing si klade za cíl představit prvek inovace v malých podnicích, kde jsou obvykle činnosti související s marketingem v jednom oddělení a jeho ředitel směřuje veškeré činnosti obchodní funkce. Ve velkých společnostech, naopak, to je normální mít více než jedno oddělení, existující technické a středního managementu pro jednotlivé segmenty a / nebo služeb, produktů, nebo dokonce pro každý z hospodářských oblastí praxe. Produktový manažer a / nebo značky jsou příklady tohoto druhu odborné a výsledek specializace marketingu.

Tito odborníci by měli být lidé se silnými analytickými schopnostmi, organizování a vedení a měl by být schopen vyvinout a zavést globální marketingové strategie, digitální úrovně. Jsou to lidé, kteří mají kontaktovat několik různých lidí (vnitřních i vnějších společnosti), naučit týmovou práci, mají Výborné komunikační schopnosti (ústní i písemné). Navíc, jeho povinnosti vyžadují, aby měly být znalí lidé z jejich okolí (ekonomika, konkurence, spotřebitelských návyků, trendy, technologické inovace, atd.) A kreativní, tak, aby mohly vyvinout vhodné strategie, inovativní a může zvýšit prodeje obchod.... [-]

Portugalsko Porto
Říjen 2019
Portuguese (Portugal)
Kampus
Přečtěte si více v češtině