MASTERSTUDIES.CZ

Digitální marketing Paris

Mistři odkazuje na dokončení v magisterském studijním programu, který připravuje studenty prohloubit své znalosti v určité záležitosti nebo rozvíjet svou kariéru. Většina mistrů jsou poskytovány ze strany státních nebo veřejných vysokých škol.

Mistr v digitálním marketingu je míra, která se zaměřuje na výuku jednotlivců, jak zachytit a využít marketingové možnosti, které se objeví v digitálních médiích. To vás naučí pevné základy marketingových principů a strategií a základní využití digitálních nástrojů a technik.

Francie, oficiálně Francouzská republika je unitární semi-prezidentská republika leží převážně v západní Evropě, s několika zámořských regionů a území.

Paříž je nejlidnatější město ve Francii a jeho hlavní město. Má více než 2 miliony obyvatel. To hraje hostitele pro vedoucích center učení a umění v evropském regionu. Být doma s nejvyšším počtem vysokoškolsky vzdělaných osob, Paříž má několik prestižních univerzit ve Francii.

Digitální marketing Paris. Získejte všechny informace o mistra v Digitální marketing a obraťte se na školu v Paris přímo!

2 Výsledky v Digitální marketing, Paris Filter

Digitální marketing Master

IEA Paris
Kampus Denní studium 2 roky Kontaktuj školu Francie Paris

Digitální marketingový mistr je zaměřen na studenty, kteří pochopili, že svět se mění a že se musí vyvíjet hospodářští aktéři. Cílem je vybavit studenty zprostředkovatelskými dovednostmi tak, aby věděli, jak předvídat, dekódovat, představovat, ovlivňovat a spolupracovat dnes ve světě budoucnosti, kde bude jedinou leitmotivou ničivá inovace. Francouzské společnosti jsou v čele inovací a transformují se do svých struktur a organizací, aby vytvořily nebo přivítaly pracovní místa a funkce zítřka.

MBA Specializovaná strategie

IDRAC Business School
Kampus Denní studium 8 - 24 měsíce Září 2019 Francie Lyon Nice Bordeaux Montpellier Nantes Grenoble Paris Toulouse Amiens + 8 více

Dnes, prostřednictvím digitálních médií (smartphonu, tabletu, počítače atd.), Nabízí digitální marketing podnikům a značkám prostředky pro růst a kontrolu návratnosti investic a vztahů se zákazníky. Toto prohlubování přináší metodiky a techniky nezbytné pro budování a pilotování strategií „digitálního marketingu“.