Filter
Magisterské studium
Francie Paris Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Digitální marketing Paris

Mistři odkazuje na dokončení v magisterském studijním programu, který připravuje studenty prohloubit své znalosti v určité záležitosti nebo rozvíjet svou kariéru. Většina mistrů jsou poskytovány ze strany státních nebo veřejných vysokých škol.

Mistr v digitálním marketingu je míra, která se zaměřuje na výuku jednotlivců, jak zachytit a využít marketingové možnosti, které se objeví v digitálních médiích. To vás naučí pevné základy marketingových principů a strategií a základní využití digitálních nástrojů a technik.

Francie, oficiálně Francouzská republika je unitární semi-prezidentská republika leží převážně v západní Evropě, s několika zámořských regionů a území.

Paříž je nejlidnatější město ve Francii a jeho hlavní město. Má více než 2 miliony obyvatel. To hraje hostitele pro vedoucích center učení a umění v evropském regionu. Být doma s nejvyšším počtem vysokoškolsky vzdělaných osob, Paříž má několik prestižních univerzit ve Francii.

Digitální marketing Paris. Získejte všechny informace o mistra v Digitální marketing a obraťte se na školu v Paris přímo!

Čtěte více Méně

2 Výsledky v Digitální marketing, Paris

IEA Paris

Digitální marketingový mistr je zaměřen na studenty, kteří pochopili, že svět se mění a že se musí vyvíjet hospodářští aktéři. Cílem je vybavit studenty zprostředkovatels ... [+]

Digitální marketingový mistr je zaměřen na studenty, kteří pochopili, že svět se mění a že se musí vyvíjet hospodářští aktéři. Cílem je vybavit studenty zprostředkovatelskými dovednostmi tak, aby věděli, jak předvídat, dekódovat, představovat, ovlivňovat a spolupracovat dnes ve světě budoucnosti, kde bude jedinou leitmotivou ničivá inovace. Francouzské společnosti jsou v čele inovací a transformují se do svých struktur a organizací, aby vytvořily nebo přivítaly pracovní místa a funkce zítřka.

MASTERE 1

Digitální obchodní panorama

Strategické plánování, sledování, ekonomická inteligenceMetodika (Projekty: MetodikahospodářstvíObchodní strategiePodnikatelský plánvyjednáváníPrávo společnostíangličtinazpracování datŘízení rozpočtumarketingEvropské instituceDigitální marketingDigitální komunikaceDTP (Computer Aided Publication)Strategie sociálních médiíWeb Analytics... [-]
Francie Paris
Kontaktuj školu
Francouzština
Denní studium
2 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině
IDRAC Business School

Dnes, prostřednictvím digitálních médií (smartphonu, tabletu, počítače atd.), Nabízí digitální marketing podnikům a značkám prostředky pro růst a kontrolu návratnosti inv ... [+]

Pedagogika působením ve službách získávání vašich dovednostíBloky dovedností

Specializované MBA programy jsou organizovány kolem dovednostních bloků věnovaných základním disciplínám managementu a ekonomických záležitostí.

Moduly kurzů jsou organizovány podle pedagogického postupu definovaného z cílů dovedností, které mají získat.

Vypracovat obchodní a marketingovou strategii

Definujte pozici společnosti, identifikujte potenciální trhy, zhodnoťte obchodní výkon a určete obchodní cíle.

Implementovat a řídit obchodní a marketingovou strategii

Budovat a provádět obchodní politiku, rozvíjet obchodní akční plány, vyhodnocovat finanční dopad strategie.... [-]

Francie Lyon Nice Bordeaux Montpellier Nantes Grenoble Paris Toulouse Amiens  + 6 Více
Kontaktuj školu
Francouzština
Denní studium
8 - 24 měsíce
Kampus
Přečtěte si více v češtině