$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Magisterské studium Design v Portugalsko - Portalegre - Zde naleznete magisterské studium Design v Portugalsko - Portalegre

Magisterský studijní program vám dává možnost buď dále své znalosti o konkrétní otázku nebo vzletu v úplně jiným způsobem pomocí dovednosti, které jste získali z předchozího bakalářského titulu. Design Pole je neuvěřitelně široká ve svém rozsahu, které nabízejí širokou škálu pracovních příležitostí. Odborníci pracující v této disciplíně zaměstnávaj… Čtěte více

Magisterský studijní program vám dává možnost buď dále své znalosti o konkrétní otázku nebo vzletu v úplně jiným způsobem pomocí dovednosti, které jste získali z předchozího bakalářského titulu.

Design Pole je neuvěřitelně široká ve svém rozsahu, které nabízejí širokou škálu pracovních příležitostí. Odborníci pracující v této disciplíně zaměstnávají tvůrčí a řešení problémů schopnosti odpovídat na spotřebitele, obchodní a institucionální potřeby jak ve veřejném i soukromém sektoru.

Portugalsko, oficiálně Portugalská republika, je stát ležící v jihozápadní Evropě na Pyrenejském poloostrově. Portugalsko je 900 let, a to i přesto, že má relativně malý prostor, to hrálo klíčovou roli ve světové historii. Universidade do Porto je nejvíce populární cizinců, které se skládají z 11% zahraničních studentů.

Magisterské studium Design v Portugalsko - Portalegre - Veškeré informace o magisterském studiu Design v Portugalsko - Portalegre Ušetřete čas a kontaktujte školu v Portugalsko - Portalegre zde!

Méně
Další informace o studiu v Portugalsku
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
  • Doporučeno Nejnovější Název
  • Doporučeno
  • Nejnovější
  • Název
Politécnico de Portalegre
Portalegre, Portugalsko

Cílem tohoto magisterského programu je umožnit studentům rozvíjet projekty ve vesmíru vytváření obrazu a komunikace identity společností, organizací a produktů. Strategie znač ... +

Cílem tohoto magisterského programu je umožnit studentům rozvíjet projekty ve vesmíru vytváření obrazu a komunikace identity společností, organizací a produktů. Strategie značek, koncepty a prostředky zapojené do vztahů mezi různými aktéry procházejí obdobím zrychlené transformace, částečně vynucené vývojem a všudypřítomností digitálních médií. -
Magistr
Denní studium
4 semestry
Portugalština
Kampus