Hledat Interakční design zde!

Najděte nejlepší Interakční design zde!

Interakční design

Magisterský studijní program v interakci designu je postgraduální studijní program, který učí pokročilé koncepty v interakci a počítačové aplikace použitelnosti. S pomocí moderní generace počítačů a počítačových aplikací spustit téměř vše, co ve svém životě, že je třeba chápat tyto aplikace a vyvíjet aplikace, které jsou uživatelsky přívětivé, je na vzestupu. Tento magisterským studijním programem dokonale zapadá do skládačky přímočarou pilu. Program je zaměřen na počítačové techniky a problémy s použitelností, kterým čelí uživatelé počítačů po celém světě, proto vést studenty metodiky potřebné k vyřešení těchto problémů. Vznikající technologie slouží k výuce studentů na návrhu koncepce a projektování pro budoucnost. Program je zajímavý tím, jak je třeba, aby studenti se učí používat nejnovější a nejdůležitější technologie tak, aby bylo možné snadno přizpůsobit na stále se měnící technologie. To dělá kurz náročný, ale atraktivní také.Programy interakci designu, učí studenty zapsané v programu, vyškolit je na dovednosti, které potřebují pečovat o stávající a vznikající technologie k dosažení úspěchu v obchodní a kulturní využití. Interakce technologie se mění a studenti mají možnost dozvědět se nejnovější špičkové technologie, které byly naplněny nejnovějšími technologickými inovacemi a konstrukční myšlení, který je zaměřený člověk. Zájem a poptávka po magisterském programu v interakci designu je na vzestupu na celém světě, a proto je k dispozici pracovní příležitosti pro absolventy vysokých škol jsou četné, absolventi najdou uplatnění v následujících oblastech: obchod, průmysl, školství, zdravotnictví, média, obrany a vládě.

Čtěte více

Master (MA / MSc) Interaktivní Digitální Média

Ravensbourne
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let Spojené království

MA / MSc Interactive Digital Media je pulzující, interdisciplinární, kolaborativní a náročné postgraduální stáž se zaměřením na praktické i teoretické studie interaktivity v digitálních médiích [+]

MA / MSc Interactive Digital Media

MA / MSc Interactive Digital Media je pulzující, interdisciplinární, kolaborativní a náročné postgraduální stáž se zaměřením na praktické i teoretické studie interaktivity při výrobě digitálních médií; a usiluje o vytvoření návrhářům s potenciálem pro inovace a interakce Vliv projekční praxi, kteří mohou realizovat relevantní a elegantní design návrhy s komerčním potenciálem.

Tento MA / MSc Interactive Digital Media je zvláštní význam pro vás jako lékaře nebo designér, který chce rozvíjet a zdokonalovat své praxi v designu interakce, instalaci, mapování projekce, digitálních her a na uživatele produktového designu.... [-]


Magistr Designu (MDE) Návrh Interakce

HK PolyU School of Design
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Hongkong Kowloon

Interakce design specializace je zaměřena na studenty, s vášní pro lidi a technologie, kteří mají zájem o budoucnost a chtějí do tvaru, jak jsou informace přístupné a používané, jak prostředí se může změnit v závislosti na potřebách, nebo jak se informace uložené v produktech používání podporu. [+]

Interakce design specializace je zaměřena na studenty, s vášní pro lidi a technologie, kteří mají zájem o budoucnost a chtějí do tvaru, jak jsou informace přístupné a používané, jak prostředí se může změnit v závislosti na potřebách, nebo jak se informace uložené v produktech používání podporu. Ti, kteří mají bakalářský titul v designu (vizuální komunikace, produkt, digitální média, nebo environmentální design), komunikace, informační technologie, nebo dokonce psychologie Možná zjistíte, design, interakční, že je dalším krokem v jejich profesní rozvoj. Cíle Tato specializace se snaží posílit lidské schopnosti a život přes návrh inovačních, interaktivních a prožitkových idejí, na základě syntézy lidského myšlení vzorů a zvyky s technickými prostředky. Kombinace teorie, plánování strategie, výzkumu a technických dovedností jsou základem pro workshopy, které se zabývají vznikajících aspekty designu interakce, založené na lidských potřeb a potěšení jakož i technologický rozvoj. Cíle Tato specializace se snaží spojit teorii a akci: První uvedení lidí v people / technologie rovnice - prozkoumat lidský-centredness pochopení aktivních komunikačních procesů, na nichž je interaktivita postavené učební metody pro analýzu a konstrukci designu interakce práce přes komunikační technologie, rozhraní produktu a servisních systémech se zaměřením na jednu z výše jako alternativní zaměření rozvíjení holistický přístup k interakci člověka střed, který zahrnuje problém, nebo příležitost identifikaci, výzkum, prototypů a provádění Vchod Požadavek Je zapotřebí Bakalářský titul v designu nebo ekvivalent v příbuzném oboru. Kandidáti s jinými terciárním vzděláním doplněných o podstatnou odbornou praxí budou posuzovány případ od případu. Stipendia Stipendia pro absolventy QS Top design školy (2017) Chcete-li off-set 10% nebo 15% (držitel prvotřídní bakalářské) výuky, bez ohledu na to, jaké programy MDE studenti jsou přijaty k - použitelný pro absolventy špičkových QS světových univerzit pro Art & Design - 2016. Stipendia (nabízí MDE plný úvazek specializacích) Na základě hospodářské soutěže, aby kompenzovali 25% -50% z ceny školného - pro všechny non-místní studenty a absolventy, kteří PolyU designu přijal nabídku přijímací. Vstupné Termíny září 2017 Entry Aplikace lhůta začíná běžet: 22 Nov 2016 První kolo aktualizace: 20.ledna 2017 Uzávěrka přihlášek: 28.dubna 2017 Rozhovor: V polovině února do května 2017 Vyhlášení výsledku: 2 týdny po pohovoru [-]

Design Master Interakce

Harbour.Space
Campus forma Denní studium 1 rok Přihlašování započato Španělsko Barcelona

Design Program Harbour Space Interakce poskytuje jedinečné prostředí pro studenty, aby se stal odborníkem z praxe, a aby se zapojily se studenty z vlastních i jiných oborů. [+]

Interakční design - Interakční design . Tento program je vyučován v anglickém jazyce. The Harbour Space Master of designu programu Interaction a nabízí jedinečné prostředí pro studenty, aby se stal odborníkem z praxe, a zapojit se studenty z vlastních i jiných oborů. Program si klade za cíl prozkoumat nové úkoly, kontexty a přístupy pro návrh interakcí a připravuje studenty na výzkum, analyzovat, prototyp, a koncepty v podnikání, sociální a kulturní kontexty v rámci stávajících a nově vznikajících technologií. Projekty, které jsou často spekulativní a kritický, mají za cíl inspirovat debatu o lidských důsledcích různých technologických futures a prozkoumat strategickou roli designu interakce při utváření každodenního života a zároveň upozorňovat na zvýšení relevance designu pro podniky a společnosti. Absolventi jít do práce pro korporace, designérských agentur nebo poradenských firem, akademických a průmyslových výzkumných laboratořích, a nastavit své vlastní designové studio. Kurzy jsou směsí přednášek a hands-on experimentování Pravidelné příležitostí pro průmysl spolupráce s firmami Přístup do sítě předních světových odborníků pracujících v informatice Učitelé, kteří jsou přední lékaři ve svém oboru Častý host lektoři v celé řadě témat v oblasti designu a technologie Praktická firemní kurzy připravující studenty pro životních situacích Multi-disciplinární spolupráce ve skupině a aplikované na konci roku projekty Připojení ke skutečnému disciplíně projekčních a reálných firem v průmyslu struktura programu Tento Master of Interakce designu stupně obsahuje rozsáhlou řadu návrhových případů skutečné interakce pohybujících, jehož prostřednictvím budou studenti získají solidní znalosti kreativní a rozhodovacího procesu v oddělení designu skutečné společnosti nebo designu agentury. Všechny kurzy jsou volitelné, ale důrazně doporučujeme studentům absolvovat kurzy označeny jako jádro. Celkem 1 rok studia se skládá z 15 modulů, včetně 1 modulu Dílny a seminářů, 1 klient a 1 Capstone projekty. Naši profesoři nejsou akademické učitelé - oni jsou prováděny profesionální designéři, které zahájily tisíce úspěšných produktů a služeb, a dělal mnoho vítězné strategická rozhodnutí. Moduly Vznikající technologie pro fyzickou Spaces Mobilní Fyzická Computing User Experience design Podnikatelské design Kybernetika Inteligentní objekty Inovace v Service designu Budoucí wearables Obsah strategie Storytelling, Narrative a interaktivita Správa designu Prodej & Prezentace design Vizualizace dat Audio & Video Motion Graphics Projekční mapování programování Rozhraní pro zdravotně postižené Semináře a workshopy Klient Project Osobní projekt MATH jako druhý jazyk (MSL) Harbour.Space hlavním požadavkem pro všechny studenty v tech je velmi dobrá úroveň matematiky. Každý, kdo postrádá pevné základy matematiky, které potřebují pro kariéru v tech, ale je ochota učit se má domov v naší Základní kurz (internetový odkaz). Studenti získají všechny základní nástroje, které potřebují pokračovat ve studiu v informatice, data vědy či kybernetické bezpečnosti. Absolvování MSL znamená otevření dveří se ucházet o místo na univerzitě Harbour.Space a jakékoli jiné top-sazba tech univerzity na světě. Program Vedení Irene Pereyra Spoluzakladatel, Anton & Irene Anton Repponen Spoluzakladatel, Anton & Irene Kariéra cesta Junior Designer Mid-Weight Designer Senior Designer Art Director Kreativní ředitel Living In BARCELONA Studium v ​​Barceloně má následující výhody: Barcelona je # 1 v Evropě pro kvalitu života a průchodnosti životního prostředí (2012 kvality života města Rankings - Mercer Survey) Barcelona je # 1 na světě pro úroveň infrastruktury a rozvoje měst (2011, Ernst & Young). V regionu Katalánska, kde Barcelona je hlavním městem, významně přispívá ke španělskému HDP. Růst katalánském HDP je v současné době 3,3%, mnohem vyšší než v Evropě v průměru. Vývoz Katalánsku jsou 42,2 mld €, vyšší než v kterékoli jiné části Španělska. 7,000+ inovace a technologické společnosti v průběhu posledních 10 let. Barcelona je 6th v Evropě atraktivity a pohodlí pro podnikání (European Atraktivita Survey 2011 Ernst & Young), Barcelona je 2. místo v Evropě (po Londýně) pro podporována jako obchodní centrum (European Cities Monitor 2011); Barcelona je 2. místo na světě pro pořádání různých mezinárodních konferencí a kongresů (město a zemi World Report 2011, ICCA). Barcelona je hostitel ročního Světového Mobile Congress, který přitahuje tisíce mezinárodních společností, které pracují v odvětví mobilních komunikací. 7000000 + miliony turistů / rok 20 ° C - průměrná teplota v průběhu dne 2437 hodin slunečního svitu / rok Náklady na bydlení 550 euro / měsíc [-]

Magistr V Interakcí člověka S Počítačem A Designu (hcid)

EIT Digital Master School
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Německo Berlin Nizozemsko Eindhoven Finsko Espoo Spojené království Londýn Francie Paris Švédsko Stockholm Itálie Trento Maďarsko Budapešť Španělsko Madrid + 16 více

Program v lidské vzájemné ovlivňování počítače a designu se zaměřuje na studie, návrhu, vývoje a hodnocení nových uživatelských rozhraní a interaktivních systémů s přihlédnutím k lidské aspekty, na kognitivní a smyslové-motorových úrovní, technologické aspekty, ale i obchodní aspekty. [+]

Proč studovat EIT Digital Human vzájemné ovlivňování počítače a designu program? Program EIT Digital HCID nabízí: Přední linie technický obsah uvnitř pole Studium na dvě stránky evropských předních technických vysokých škol, které vedou k double degree. Dobrý integrace s přizpůsobenými obchodních kurzů v oblasti inovací a podnikání Teze práce dobře zakotvena v průmyslové problémy Přístup do působnosti osmi EIT digitálních inovací směrů činnosti přinejmenším přes letní školy mezi těmito dvěma roky. Přístup k společného umístění center a inovačních ekosystémů z devíti EIT Digital uzlů. Jaký je program všechno znamená? Program Interakce člověka s počítačem a design Zaměřuje se na studie, návrhu, vývoje a hodnocení nových uživatelských rozhraní a interaktivních systémů s přihlédnutím k lidské aspekty, na kognitivní a smyslové-motorových úrovní, technologické aspekty, ale i obchodní aspekty. Program HCID je interdisciplinární program, který nabízí kurzy na design a hodnocení interaktivních systémů se silným důrazem na uživatele-střed projekční techniky: pochopení lidské schopnosti a důsledky používání informačních technologií jako nástroje pro řešení úkolů souvisejících s prací, a rozvoj a vyhodnocování systémů tím, že uživateli ve středu návrhového procesu. Kromě toho bude program vytvořit podnik myšlení, pokud jde o uživatelských profilů, uživatelských segmentů, stylu, značky a vývoji trhu a zavedení produktů. Jaké jsou pracovní příležitosti pro absolventy z programu? Absolventi HCID magisterského programu budou mít nárok na práci v mezinárodních a místních organizací v obou technických a obchodních rolí. Typické tituly jsou: návrhář interakce nebo uživatelské zkušenosti, které navrhují, Interaktivní systémový inženýr, lidské faktory expert, použitelnost inženýr, byznys developer, produktový manažer, nebo poradce. Prostřednictvím svých víceoborových absolventi postoj jsou cenné v otevřených inovačních prostředí, kde různé aspekty (tržní, uživatelé, sociální aspekty, mediální technologie) dohromady. Ty se snadno najít práci v rámci společnosti, které poskytují produkty a služby s přidanou hodnotou, jako jsou telekomunikační společnosti, společnosti hry, e-learning, webové vývojáře, a zábavy. Alternativní cesta by bylo založit vlastní firmu, aby produkt nebo technologie, vývoj mediálního obsahu, rozvoj podnikání nebo poradenské služby. Jaká je struktura programu? Tento program je dvojí studijní program se studiem na vysoké škole v jedné zemi v prvním roce (vstup) a studium na vysoké škole v jiné zemi v druhém roce (exit). Program má integrovaný technický obsah (Technické major) a obchodní obsah (inovace a podnikání - I & E moll). I & E moll je sdílena mezi všechny programy (Link). Nedílnou součástí druhého ročníku je Masters práce (30 ECTS). Struktura a obsah technické hlavní je uveden níže. Kde mohu studovat Jestliže jsem si zvolil HCID? Entry - 1. ročník KTH UPS Aalto Twente Exit - 2. ročník, obor Mobile a všudypřítomný interakce (KTH - Stockholm) Uživatel modelování (Aalto - Helsinky) Nachází interakce (UPS - Paříž) Multimodální interakce (TU Berlin) Inteligentní systémy (Univ. Of Twente) Afektivní computing (UCL - Londýn) Poznávací interakce (UniTN - Trento) Specifické požadavky pro přijetí B.Sc. je zapotřebí titul v oboru počítačových věd, elektrotechniky, výpočetní techniky a informačních systémů. Ve zvláštních případech studenty průmyslového designu, mediální technologie, počítačové lingvistiky a kognitivních věd s dostatečnými dovednostmi v matematice, lze považovat za design a programování software. [-]

Magistr V Designu Interakce

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

V Master v interakci designu programu, budete získat teoretické znalosti a odborné dovednosti, které potřebujete definovat problémy a řešení v interakci a uživatelského designu. [+]

Interakční design - Interakční design . Představ si. Code. Klepněte na tlačítko, přejeďte, špetka. interakce Design je o vytvoření produktu, služby, nebo prostor, který komunikuje s tělem nebo myslí prostřednictvím inovativních technologií. Jedná se o křižovatky digitálních prvků a každodenním životě; vytváření více intuitivní uživatelské rozhraní; přijetí digitální technologie pro obohacené zkušenostmi služeb; transformace konstrukčních vizí do tržní příležitosti. v Mistr v interakci designu programuBudete získat teoretické znalosti a odborné dovednosti, které potřebujete definovat problémy a řešení v interakci a uživatelského designu. Budete analyzovat a experimentovat s softwarové a hardwarové technologie, za účelem rozvoje sebevědomí pomocí palety nástrojů a platforem, které tvoří základ pro navrhování interaktivních řešení. Akademie Domus je "učení tím, že navrhne" přístup je založen na tradici italského mentorství v designu. Budete pracovat přímo s firmami s cílem rozvíjet koncepty, scénáře a strategie založené na využití interaktivní a digitální technologie v každodenním životě. Publikum Program je určen pro kandidáty, kteří mají titul první úrovně a / nebo odborné zkušenosti v oblasti produktového designu, vizuální a grafického designu, médií a Web design, architektura, počítačové vědy, techniky, komunikační vědy, psychologie, nebo sociologie. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Kompletní koncepční výzkumný projekt s vlastním řízený podle profesních standardů. Vytvořit inovativní koncepty, řešení a zkušeností v designu interakce na různých odvětvích a sektorech. Prokázat profesionální úroveň spolupráce a řízení lhůtu, v multikulturním týmu. Program Mistr v interakci designu programu je strukturován jako zkoumání vývojových a výzkumných zkušeností, které poskytuje nejen nástroje pro pomoc studentům pochopit, jak se věci dělají, ale také pomáhá jim v luštění důvody, proč jsou hotové. Budete rozvíjet teoretické znalosti a odborné dovednosti pro provozování designu interakce v rámci firem a designových poradenských; identifikovat prvky, které charakterizují specifické uživatelské zkušenosti; představit budoucí scénáře; a rozvíjet kompetence při výběru a uplatňování metod, nástroje a zdroje pro spuštění projektu designu pohonem. Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo období dvou měsíční stáž a závěrečné prezentace portfolia. Modulární struktura je možné přizpůsobit, což umožňuje flexibilitu a rozmanitost, aby lépe sloužit potřebám a cílům každého studenta. Kurzy Celoroční se zaměřuje na: Zkoumání přírody, jazyky a hodnoty současné designérské scény Analýza nové estetické a chování trendy na trhu Prototyping interaktivních produktů a služeb s využitím základních softwaru a hardwaru Zkoumání metody a nástroje pro výzkum a design Zkoumání faktorů, které určují ekonomickou výkonnost značky nebo společnosti Branding své vlastní práce Semináře Vedeni profesionály a vedoucí fakulty projektů, budete pracovat ve spolupráci s předními společnostmi na praktických projektů týkajících se designu interakce. Některá možná témata dílen patří následující: Prozkoumejte proces návrhu z hlediska lidí a jejich činností v každodenních situacích. Naučte se rozluštit Lidské potřeby, očekávání a touhy; rozvíjet použití scénářů; a vytvářet a ověřovat řešení. Rozvíjet projekty v oblastech fyzické computing a hmatových rozhraní (User interakce zahrnující touch) ve spektru od jednoduchého reaktivity na plné interaktivity. Použijte směs komunikačních strategií a nástrojů pro návrh, s cílem vytvořit globální identitu značky na malé a středně velké společnosti, produktové řady, a / nebo uvedení do provozu. Vypracovat návrh, který kombinuje návrhových přístupů v nové, inovativní, a překvapivým způsobem. Váš projekt by mohl zahrnovat zavedenou značku, nově vznikající společnost, společnost, která chce přemístit své podnikání, nebo nový podnik. Porfolio Posledním prvkem programu je revize portfolio. Budete prezentovat své portfolio práce dokončeny v průběhu roku v přední části zkoušky rady pro vyhodnocení. Stáž Neexistuje lepší způsob, jak získat zkušenosti ve svém oboru, než ve skutečnosti v ní pracují. Stáž je šance pro vás pracovat na místě pro společnost nebo designérského studia ve vašem oboru zájmu, při uplatnění všech strategií jste se naučili ve třídě a v dílnách. Případně můžete dokončit intenzivní projekt ve spolupráci s firmou na kampusu Domus Academy. Ať tak či onak, budete mít vnitřní pohled na to, jak váš obor opravdu funguje, a můžete dělat důležitá připojení, která bude dále svou kariéru. Stáž trvá dva měsíce a přijde na konci svého ročníku. 100% našich studentů se účastní stáže, včetně studentů ze zemí mimo EU, kteří se mohou prodloužit dobu platnosti víza po dobu až jednoho roku dokončit tuto část jejich studia. společnosti Několik prestižních společností a designérská studia spolupracují s Mistrem v interakci designu programu, aktivně účastní kurzů, seminářů, stáží, a mezinárodních soutěží pořádaných na oddělení. Studenti mají možnost pracovat přímo s firmami, jako jsou tyto v jejich dílně projektů a stáží. Tato přímá spolupráce usnadňuje mentorství a dává studentům přístup k široké síti profesionálních připojení. Firmy a organizace zapojené do tohoto programu patří: Adobe, Canon, Cisco, Conde Nast, Fujitsu, Fundación Escultor Berrocal, Hager Group, illywords IKS Jádro Consulting, Mattel, Seznamte Media Guru, MIT Mobile Experience Lab, Motorola, Nokia, Park Hyatt, RCS Mediagroup, Re-Power, Samsung, Studio Museo Castiglioni Achille. Akreditace Po absolvování Akademie Domus, budete získat titul, který je uznávaný po celé Evropě a světově akademické magisterský studijní program (60 ECTS kreditů) akreditované italským ministerstvem školství, univerzity a výzkum (MIUR) *. Budete také získat druhou cennou kvalifikaci: Domus Academy magisterský diplom. Naše akreditace pomohl Domus Academy budovat vztahy s prestižními společnostmi, takže budete mít možnost získat praktické pracovní zkušenosti během svého průběhu studia. Akreditovaného studijního plus praktické zkušenosti jste získali přes stáže, ukazuje, zaměstnavatele, které jste obdrželi top-kvalitní vzdělání, a že vám přinese průmysl-související znalosti a dovednosti ke stolu, když se připojit k jejich týmu. Naše akreditace také znamená, že příslušné akademické úvěry, které získáte na Domus Academy bude přenášet na další instituce, pokud se rozhodnete pracovat na další magisterského nebo doktorského stupně na úrovni. Pracovní příležitosti Studenti Master v interakci designu bude rozvíjet dovednosti a kompetence, které potřebují, aby zahájila kariéru v designu interakce. Možné tituly práce zahrnují interakce designer, uživatelské zkušenosti (UX) Designer, kreativní ředitel, digitální stratég, a design manažera. Absolventi mohou hledat zaměstnání v zavedených společností, jako jsou-výzkumných institucí, telekomunikačních společností, nebo architektura / designérských studií-nebo založit vlastní konzultační firmu. [-]

Magistr Designu Interakce

Estonian Academy of Arts
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Estonsko Tallinn

MA v interakci s návrhem programu se zaměřuje na lidské-střed design. Pokračující vývoj inteligentní technologie pro spotřebitele zvýšila potřebu dobře navržených intuitivním uživatelským rozhraním a zkušeností. [+]

Interakce Design je rychle se rozvíjející tvůrčí pole. Pokračující vývoj inteligentní technologie pro spotřebitele zvýšila potřebu dobře navržených intuitivním uživatelským rozhraním a zkušeností. Ať už je to mobilní aplikace, digitální displej na počítači v domácnosti, front-end služby webového bázi nebo složitý systém zahrnující různé digitální a fyzické zkušenosti, interakce design je nedílnou součástí. Interakce návrháři cílem je, aby setkání uživatelů s důmyslným informací a strojního zařízení, jak snadné a příjemné je to možné. Náš program je zaměřen na lidské-střed design. Uživatel výzkum, analýzy a testování tvoří základ učebních osnov. Teoretické studie jsou postaveny kolem praktický design projektů založených na skutečných kalhotky společnostmi, od Estonska a ze zahraničí. User-based, agilní design a výrobek / služba vývoj metody zajistit řádnou výsledek projektů. Spolupráce našeho magisterského programu s oddělením grafického designu propůjčuje solidní soustředění na dovednosti a nástroje grafického uživatelského rozhraní design - vizualizace dat, digitální typografie, vizuální design, grafiku pohybu, GUI prototypů, atd Spolupráce s odděleními produktového designu, interiérové ​​architektury a program Design & Engineering rozšiřuje rozsah učiva na hmotném interakci a interaktivních prostorů. Physical computing, nositelná technologie a virtuální realita jsou pokryty projektů na vypracování studií. Absolventi interakce vzoru studijního programu bude dobře vybaveny tak, aby provádět složité rozvojové projekty výrobek / službu a řídit mezinárodní multi-disciplinární týmy. Očekáváme, že naši studenti mají velmi odlišné zázemí. Předchozí zkušenosti v oblasti návrhu a vývoje software je užitečné, ale v žádném případě nutné. V průběhu prvního pololetí daného programu, soubor úvodních kurzů pomáhá studentům se seznámit s návrhem, programováním a podnikání. Uvítáme každého, kdo má vážný zájem o projektování interakce, rozhraní a uživatelské zkušenosti. Pokud se chcete naučit pracovat jako specialista nebo vedoucí týmu v oblasti designu interakce, připojit k naší rodině zahraničních studentů! Program je vyučován týmem zkušených mentorů: uprostřed Moradganjeh je vášnivý o vývoji přístupů lidské orientovaný k postupu inovativní design. Po ukončení vysokoškolského studia v strojírenství v Íránu, uprostřed obdrželo MA v Interaction design z Umea Institute of Design ve Švédsku. Ten již dříve pracoval na globální design a inovace firma ideo, stejně jako pro Google a Microsoft. Tanel Karp's Zvláštní zájem spočívá v neziskových a komunitních projektů zaměřených na studovaných grafický design na Estonské akademii umění a MA (s vyznamenáním) na návrh a vývoj virtuálních prostředí na univerzitě v Tartu v Estonsku. Tanel je jedním z tvůrců Hooandja (estonský crowdfunding plošinou) a jdem na to globálního projektu odpadky vyčištění. Jaak Kaevats je interakce designér prozkoumávat důsledky a aplikace nových technologií. Má titul BA v oboru grafického designu z Estonské akademii výtvarných umění, a dokončil MA v interakce člověka s počítačem na Universität für KIG Linci v Rakousku. Kromě toho řada odborníků z estonských a zahraničních firem podporují náš program sdílením svých zkušeností a mentoring studentské projekty. Profily zaměstnání pro absolventy:   interakce designer   Interface designer   Zkušenosti designer Uživatel   Service designer   správce design   Vedoucí týmu Design Školné za rok: 3000 EUR Požadavky na přijetí   Aplikace (předložen prostřednictvím Dream Použít v období od 1. března do 1. května)   50 € poplatek za podání žádosti (platba bankovním převodem)   Bakalářský titul   Oficiální přepis záznamů (přeložena do estonštiny, angličtině nebo ruštině a ověřená)   Doklad o znalosti anglického jazyka: FCE nebo CAE, IELTS 5.5+ nebo TOEFL 70+   Kopie datové stránky pasu nebo občanského průkazu   životopis   portfolio   Motivační dopis Rozhovor [-]

Magistr V Novém Sdělení Médií A Designu Interakce

IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design
Campus forma Denní studium 9 měsíců March 2017 Itálie Turín

IAAD Mistr v nových médií a Interaction design byl navržen tak, aby pomoci zaplnit mezery v současném systému vzdělávání týkající se tohoto velmi strategického odvětví, odpovědi na rostoucí poptávku ze strany firem, soukromé a veřejné organizace pro profesionály s konkrétními a diverzifikovaných dovedností spojených s vývojem a nové příležitosti v digitálním světě. [+]

Interakční design - Interakční design . Současná společnost se pohybuje jeho první kroky směrem k "umělé inteligence". Tento výraz může znít bombastický, ale podstata tohoto jevu může být syntetizován v několika slovech: mnoho únavných aktivit, které dnes váží především na lidské inteligence jsou stále převáděny do počítačů, které jsou nakonec schopni číst sémantický význam surové informací, vytvořit rozsáhlou síť výhod a zisků. Moderní digitální prostředí, a "umělé", inteligence, které jsou vyvinuty v i od nich, jsou hluboce mění zaměstnání v každém odvětví, na každé úrovni. Mnoho nových profese jsou vyvíjeny v tomto nastavení, a to není pravda, že většina finančních prostředků EU je umístěna v roce 2014 a dále se chystá k "digitální agendy". IAAD Mistr v nových médií a interakce design byla koncipována tak, aby pomoci zaplnit mezery v současném systému vzdělávání týkající se tohoto velmi strategického odvětví, odpovědi na rostoucí poptávku ze strany firem, soukromé i veřejné organizace pro profesionály se specifickými a diverzifikovaných dovedností spojených s vývojem, a nové možnosti digitálního světa. Mistr cíle a metody. Hlavním cílem Magisterský je vytvořit odborníky schopné dialoguing prostřednictvím digitálních médií, kteří jsou v souladu s "netikety" a účasti Společenství modalit, a především, jsou schopni nejen realizovat integrovanou platformu nebo digitální marketingovou kampaň, ale také hodnotit jejich výkon a rozvojový potenciál. Magisterský ambicí je pracovat jako inovační náboj, místo, ve kterém může být ctižádostiví komunikátory vyškolený v nepřetržitém výměnu mezi teoretickými, praktické a experimentální fáze, což umožňuje pochopení a řízení všech fází novém designu médií. Chcete-li vlak mladé profesionály, IAAD obnoví profesionální prostředí ve své didaktické plánu. Jedním z charakteristických rysů způsobu IAAD je konstanta spolupráce s odvětvovými společnosti a firmy za účelem realizace vázané projekty. Oba obchodní požadavky a požadavky výuky IAAD v partnerských společností se sbíhají do těchto projektů, vytváří situaci, která je dvojnásobně pozitivní: usilující návrháři mají možnost pracovat se společnostmi, které jsou lídry ve svých odvětvích a podniků mohou sledovat a investovat na budoucí talenty. Tento systém také umožňuje simulovat pracovních podmínek v profesionálním prostředí: práce se provádí za určitých termínech, oprava projektů v průběhu jejich provádění fáze pomocí následujících zpětnou vazbu klientů, prostřednictvím týmu a objektivní-orientované práce. Magisterský program je rozdělen do 3 makro oblastech. Jedním z nich je zaměřena na konkrétně "kreativní" dovedností (kreativita techniky, umělecký směr v New Media prostředí, Editace obsahu v New Media prostředí, webové platformy designu, Mobile App Design, audiovizuální vysílání design, digitální PR & Social Media sítě), jiný na Kulturní a informační zázemí nutné pro ty, kteří chtějí provádět tyto nové profese (Digital Economy Sociologické modely, Dějiny nových médií, digitální marketing modely, zpracování velkých objemů dat a Internet věcí), a třetí jeden na technických dovedností a kompetencí (User Interface Design, Project Vývoj techniky, webové platformy pro vývoj, Mobile App Development, hrany internetové technologie). Silný důraz je také kladen na sémantických technologií (sémantický web, Semantic Engineering, ontologie vývoj aplikací), která představuje vyvrcholení a splnění všech didaktického cestě. Tyto obory jsou vyučovány a zkoumány do hloubky a to nejen z teoretického-pojmového hlediska, ale také při pohledu na jejich skutečné uplatnění v médiích, marketingu (R & D, design, reklama), vzdělání a zábavy. Studenti budou požádáni nejen uznat obchodní aspekty projektu, ale také získat marketingové dovednosti podporovat sebe - základní představit a vysvětlit něčí práce a talent. Prezentace a soutěže jsou vysoce hodnocené v průběhu Master. Studenti jsou vedeni k přípravě prezentace pro svou práci a podporoval účast v mezinárodních a národních soutěžích. Hlavní modul - tři makro oblasti Design & Development V nových médiích, je to velmi těžké oddělit skutečnou fázi návrhu (grafický design, design rozhraní) z vývoje aplikací. To je důvod, proč Mistr řeší tyto dva proficiencies conjunctly, klesá jim podle typu komunikace přístroje: Web platforem, mobilních aplikací a audiovizuálních platformách. Digitální PR Mnoho nových povolání, zaměřená více na multimediální obsah než na implantaci technických řešení, vzkvétají v nových médiích: komunitní a sociální mediální manažer, profesionální blogger, manažer e-pověsti, TransMedia web editor, všechny linky inzerenta, atd. Role a proto různé pracovní tóny přetékají. Mistr umožňuje získat obeznámenost s hlavními dovedností spojených: srovnávací analýza, digitální metrický analýzy, real time monitoring, výběrových ovlivňující a pronájem, atd Sémantické, Big dat a Internet věcí Sémantické technologie umožňují počítačům číst význam zpráv, a pak jednat, nebo podle toho reagovat. Mimo jiné, dva pozoruhodné recidivy probíhat: je možné zachytit a analyzovat obrovské toky informací, často různého původu a formátu, získat nové statistické informace (velkých objemů dat), a připojit celou síť počítačů, které jim umožní komunikovat a bez nutnosti lidského zásahu (Internet věcí). Mistr věnuje mnoho didaktické prostředky na těchto oborů vědění. V průběhu akademického roku IAAD bude organizovat didaktické návštěvy firem, výstavy a muzea, speciální workshopy, setkání s odborníky významnými sektoru (možné náklady budou na náklady studenta). FAKULTA Odborníci pracující v příslušných odvětvích akademický předmět, kteří vědí, hlavní hráče v odvětví a dovednosti potřebné, aby byli konkurenceschopní na trhu práce, tvoří IAAD učitelský sbor. Lektoři budou sloužit jako nástroj pomoci studentům zlepšit a pochopit, které je třeba k dokonalosti vstoupit na trh práce s náskokem aspektů něčí profesionality. Příspěvky excelence IAAD věří v hodnoty kulturní a zážitkové kontaminace, otevírání dveří univerzity odborníkům známé národní i mezinárodní úrovni, odborníků, kteří se podílejí na didaktický, vedoucí dílen, seminářů a přednášek. Studenti budou mít jedinečnou příležitost k interakci s "guru" sektoru, kteří se připojí IAAD fakulty jako hostujících profesorů. Požadavky a přijímací řízení. Předběžné modul Předběžný lze přistupovat absolventů a doktorandů v oblasti počítačové vědy, ekonomie, humanitních věd, komunikační vědy, svobodná umění, pedagogických věd, a profesionály, kteří hledají specializaci v nových médiích. Vstupné závisí na vyhodnocení kandidatury, které budou muset být předloženy důkladnou motivační dopis, životopis a portfolio. IAAD si vyhrazuje právo požádat kandidáta, pokud to považují za nutné, další rozhovor v sídle nebo přes Skype. Hlavní modul Vstupné na mistra z předběžný závisí na kladném výsledku zkoušek provedených v průběhu předběžné. Přístup k Mistr je možné pouze se souhlasem koordinátora na základě vyhodnocení akademických titulů, profesionální osnovy a portfolia. Přijímací řízení Žádosti je třeba předložit prostřednictvím e-mailu nebo klasickou poštou. Žádosti musí obsahovat tyto dokumenty: - Curriculum Vitae - motivační dopis - Portfolio Mistr koordinátor, nápomocen akademické rady, které patří do oddělení komunikační design, sdělí výsledky aplikací. IAAD si vyhrazuje právo požádat kandidáta, pokud to považují za nutné, další rozhovor v sídle nebo přes Skype. [-]

Digitálních Médií Master

The Centre for Digital Media - The CDM
Campus forma 1 rok September 2017 Kanada Vancouver

Master of Digital Media je profesionální program mezinárodně uznávané a zapojuje studenty v reálných projektech, kde získají hodnotné [+]

Master of Digital Media je profesionální program, mezinárodně uznávaná a zapojuje studenty v reálných projektech, kde získají cenné zkušenosti ve vedení, školení a propojení přímo na trh. Digitální média je trh velmi in-poptávka na celém světě. V Britské Kolumbii samotné existuje více než 600 společností v oblasti digitálních médií a technologií zábavní souvisejících (60% z nich jsou soustředěny ve Vancouveru), které zaměstnávají více než 16.000 lidí a generují 2,3 miliardy $ v ročních příjmů. Tento program připravuje odborníky pro MDM vyšší úrovni kariéru v průmyslu jako výrobců, tvůrců, projektanty, manažery a podnikatele. Existuje více herních vývojářů na jednoho obyvatele ve Vancouveru, než nějaké jiné město na světě. PARTNERS TRHU Náš program má kořeny v trhu, který pomohl vytvořit. Spolupracujeme s různými místními a mezinárodními organizacemi na vytvoření výjimečné učení a spolupráce příležitosti. Patří mezi ně některé z největších světových firem, včetně Electronic Arts, Disney, Microsoft a Autodesk. Naši partneři nabízejí studentům příležitosti k práci, stáže, stipendia, investice a další. VANCOUVER Město Vancouver, Kanada, se zařadil mezi 20 nejvýznamnějších měst na světě, podle studie vydané Knight Frank Research Center na žádost Citibank. Pořadí bere v úvahu kritéria, jako je hospodářský význam, kvalita života, regionální vliv a politickou moc. Vancouver je nádherný město, které také hostí více než 1100 digitálních mediálních společností a četné lídry a inovátory v oblasti digitálního filmu, televize, videohry a interaktivní reklamy. [-]

Design - Inovace, Strategie A Produktů - První úroveň Magisterské Studium

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus forma Denní studium 1 rok January 2017 Itálie Milán

Italská a mezinárodní obchodní modely vyžadují praktikující schopné řešit projekt nejen z technického hlediska a produktivní, ale především ze strategického a konstrukčního hlediska. Master in designu si klade za cíl připravit novou generaci designérů připravena zvážit jakýkoli design proměnné jako konstrukčního problému, a to buď prostřednictvím analýzy trhu a potřeb současných uživatelů, a to buď představoval budoucí scénáře, ve prospěch inovativních řešení. Design se stal nástrojem schopný inovuje strategické cíle společnosti. Tradiční uživatelsky orientovaný přístup (UCD) upravuje pojem od "projektování pro" na "navrhování s" lidmi, přizpůsobení dnešní sociálně-ekonomické a produkční systém v evoluci. [+]

Interakční design - Interakční design . Vstupní požadavky: Master in designu musí obsahovat Honours Degree v oblasti architektury, strojírenství, designu, ekonomie či humanitních jak pro italské a cizinců studentů. Metodika a struktura: Na cross-disciplinární pracovního týmu založené Master platí rozvoj kreativity nejlepších designových agentur a think tanků a stimuluje kolektivní myšlení, za účelem sdílení know-how a posílit všechny související dovednosti. Filozofie předmětu, projektu a klientem vychází, nabízí účastníkům možnost experimentovat a uvést do praxe myšlení a metodických postupů (návrh myšlení) prováděním reálných projektů, přes proces založený na týmové práci a učení. Všechny projekty jsou následovány Leader poradci, kteří jsou také praktičtí lékaři, vybraných pro jejich odborné znalosti o různých tématech projektu. Konference a semináře nabízejí příležitost pro debaty s odborníky a agentur, významných osobností z celé řady designových oborů, stejně jako ostatní, včetně podnikání, technologie a ekonomiky. High-profil italské a mezinárodní podniky a sociální podniky obohatit program Masters sdělovat své dovednosti prostřednictvím projektů, případové studie a strategie. Předběžné etapy tohoto mistra seznámit studenty s kulturou designu myšlení a souvisejících metodik formou přednášek, seminářů a laboratorních prací. Následně účastníci potýkají s různými fázemi projektu, experimentální a interaktivních kurzů (s různými účely, složitosti a cílech) na základě učení. Zároveň si studenti mohou navštěvovat kurzy živit se zapojit do strategické, technické a expresivní oblasti designu, přinášet nápady a postřehy aby nakrmili osobní a profesní růst celého týmu. Studenti jsou vyzývány, aby přijaly proaktivní a profesní roli s klienty s cílem překonat akademickou realitu. Budou těžit z praktických zkušenostech, pokud týmová práce měnit v závislosti na krátké a navrhované výukových strategií. Master in designu umožňuje studentům setkat s různými výrobními systémy, které udržují podnětné a vzít jim rozvíjet jejich vlastní metodiku řízení projektů, což jim při výrobě unikátních konceptů. Tento proces dává konkrétní odpovědi na potřeby trhu za použití současných jazyků a znamení. Kurz je zakončen výstavou, kde studenti prezentují své disertační práci a stáže na výbor, učiněné jinými kandidáty a odborníky. Kurz je uznávána MIUR (Ministerstvo školství, univerzity a výzkum) jako Akademický magisterské úrovni I. [-]

Master Ve Fyzice A Technologii Pokročilých Materiálů

Universitatea De Vest Din Timisoara
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rumunsko Timisoara

Morfologie obrazu a vizuální umění experiment Masters program, vyučován v angličtině, nabízí rámec pro výzkum a vývoj současného umění koncepce a experimentování mezi střední formy vizuálního vyjádření a komunikaci prostřednictvím kreativity, teoretické a technické dovednosti, inbetween instalace, kresby, grafika, sochařství a malířství oblastí. [+]

Fakulta fyziky nabízí bakalářský studijní program (se třemi obory: Fyzika, lékařské fyziky a informatiky-fyzika) a tří magisterských programů pevně připojené k výzkumu prováděného členy fakulty. Dva z magisterských pořadech jsou uvedeny zcela v angličtina. Tyto programù jsou navrženy tak, aby připravit studenty nejen pro pokročilé studium ve fyzice, ale i pro zaměstnání po ukončení studia v oboru fyziky a dalších oblastech souvisejících s vědy a techniky. Nadaní studenti mohou pokračovat v magisterském studijním programu se doktorského projektu v doktorském škole fakulty, která je zaměřena na tři hlavní témata: Materiály fyziky, teoretické fyziky a výpočetní a lékařské fyziky. Masters ve fyzice a technologii Advanced Materials, vyučované v angličtině, se zaměřuje na pochopení a manipulaci fyzikálních vlastností materiálů objevovat nové prvky s aplikačním významem. Hlavní tituly kurz Doplňuje teoretické fyziky Doplňky molekulární a atomové fyziky Magnetismus nanosystémů Fyzika způsoby krystalizace Plast znamení a objekt Doplňky hmotného fyziky Co Základní dovednosti jsou rozvíjeny? Obecné dovednosti: Tvůrčí aplikace výzkumných metod a řešení problémů; Vypracování studie a zprávy pro žádosti o vydání; Kapacita vzít tvůrčí a samostatnou akci při řešení problémů, kritické zhodnocení a demonstrativní komunikace; Vůdčí schopnosti a jasná orientace dovednosti dále rozvíjet profesní růst. Profesionální zkušenosti: Kapacita pro získání materiálů s definovanými vlastnostmi; Kapacita charakterizovat specifické vlastnosti materiálů v souvislosti s jejich aplikací; Dovedností využívání laboratorního vybavení pro získání krystaly a nano-Microsystems Kapacita použít experimentální techniky k růstu laserové materiály a charakterizovat jejich pomocí optických a spektroskopických metod; Využití metod pro zkoumání struktury materiálů; Používat počítač a software pro numerické simulace fyzikálních jevů v metodách růstu krystalů; Učení soudržné a funkční základní znalosti systémů v materiálových vědách; Optimalizace růstu krystalů zařízení pomocí numerické simulace; Porovnání výsledků experimentů s teoretickými modely. Průřezové dovednosti: Přizpůsobivost novým situacím při rozhodování a převzetí odpovědnosti; Schopnost řídit komplexní projekty a rozvíjet partnerství v hospodářském prostředí; Tvořivost a iniciativu při řešení složitých problémů. [-]

Interiér Vozu Design - 1. úroveň Master Stupně

IED – Istituto Europeo di Design Torino
Campus forma Denní studium 12 měsíců March 2017 Itálie Turín

Navrhování interiérů dopravních prostředků, a to zejména pro automobily, znamená jednání s projektem mobility vycházející z pohledu uživatele, a to jak na úrovni interakce systému člověk-stroj, a jak zkušenosti fází nákupu a řízení vozidlo. Vůz Designéři se specializují na budoucnost a inovace dopravních prostředků zevnitř a vytváří scénáře budoucího návrhu tím, že studuje uživatele, jeho kulturních potřeb, trendy ve společnosti a používání vozidla. Jednotlivé předměty na něž v průběhu Master in Car Interior Design a User Experience umožnit budoucím profesionálům poskytovat inovativní řešení, vztahující se k měnícím se potřebám podniků a kupujících. [+]

Interakční design - Interakční design . Tento program je vyučován v anglickém jazyce Vstupní požadavky: Master in Car Interior Design a User Experience vítá IED absolventy nebo studenty uměleckých škol nebo soukromých škol a absolventů v souvisejících oblastech, jako designu, architektury, strojírenství a mediální design, profesionály s nejméně dva roky zkušeností v tomto odvětví. Struktura a metodika: Magisterský program je zaměřen na výzkum a inovace v různých odvětvích, s důrazem na praktické činnosti konstrukce s cílem umožnit studentům rozvíjet jejich kreativitu, rafinace nástroje a znalosti prostřednictvím cíleného a strukturovaným způsobem: základy navrhování interiérů automobilů, a to jak technicky a psychologicky, vznikajících technologií, identifikace rozložení a modelů využití vnitřního prostoru, tradiční materiály a nejnovější generace, nové odřezky, technologií a integrované platformy se zvláštním důrazem na design rozhraní. Z kulturního hlediska je Master in Car Interior Design a User Experience zahrnuje předměty, jako je historie a trendy Car Interior Design a studiem vnímání. Studentům zlepšit své dovednosti a techniky ve vizualizaci a sdělování myšlenek, forem a konceptů. Laboratoř komunikace nastane s praxí ve vyspělých úrovní 2D a 3D Photoshop a další programy pro konkrétní odvětví. Prostředí prostoru pro posádku je zkoumána v celé své funkčnosti. Uživatel a jeho potřeby jsou vždy ve středu návrhu projektu. To znamená zlepšení a usnadnění řízení vozidla, komfort v prostoru pro cestující ve všech aspektech (funkční, estetické, zvuk, dotek) a její bezpečnost. Velký význam je kladen na rozhraní člověk-stroj. Důležitou tok vizuálních informací, zvukových zpráv nebo kontrolních akcí prostřednictvím přístrojů a ovládacích prvků umístěných na palubní desce před řidičem vyžaduje pečlivý a inteligentní plánování, který usnadňuje interakci mezi řidičem a vozem v závislosti na maximální bezpečnost jízdy. Během posledních deseti let, jsou rozsáhlé investice, které nejvýznamnějších mezinárodních výrobců automobilů výrazně přispěl k výzkumu a technologického rozvoje cestujícího, který ve svém vývoji, změnila reálnou představu o autě, které se považují především pro svou estetikou designu minulost. pohodlí a estetika se stávají stále důležitější, protože rozsah zařízení a rozhraní poslední generace, společně nabízejí řidič jedinečný zážitek mobility často dopravován přes filozofii značky. Osnovy zahrnuje studium marketingové strategie: uživatelského profilu, analýzy trhu. Student se měří s realitou v sérii odborných seminářů konaných s podporou firem v tomto odvětví. Konečný projekt je syntéza všech zkušeností, kde se laboratorní výsledky a poznatky spojí jízdního designu interiéru vozidla podle stručnosti poskytnutých průmyslovým partnerem. Kurz je uznávána MIUR jako mistr akademické úrovni I. [-]

Absolvent V Digitálních Projektech

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus forma Kombinované 400 hodin March 2017 Brazílie Rio de Janeiro

Absolvent v digitální Cílem projektu je podpořit studenty k rozvoji projektů pro digitální média, včetně jeho limitů a možností. [+]

Tento program je v portugalštině Učil Vystudoval Digitální projekty Jeho cílem je umožnit studentovi rozvíjet projekty pro digitální média, včetně jeho limitů a možností. 2. Panel digitálních projektů Home: March Lekce: pondělí a středa - 19h30 do 22h30 Hodiny: 400 hodin Portugalský jazyk Popis a cíle: Absolvent v digitální Cílem projektu je podpořit studenty k rozvoji projektů pro digitální média, včetně jeho limitů a možností. Během kurzu Student rozvíjí sérii cvičení a projektů, které vás staví do kontaktu s nápady, metody a nástroje, které podporují inovativní a tvůrčí výsledky. Zakotvena v praxi a spolupráce jako základní prostředek pro pochopení koncepce a vstřebávání obsahu, tento absolvent si klade za cíl umožnit studentovi účast v multidisciplinární týmy k rozvoji komplexních projektů. Cílová skupina: Odborníci z oblasti designu, informačních technologií a dalšími zúčastněnými stranami v oblasti navrhování a rozvojové projekty pro digitální média, jako jsou webové stránky, aplikace, hry, interaktivních exponátů. Témata kurzu: - Design; - Programování; - metodologie designu; - Vizuální umění; - Vizualizace dat; - Infografiky; - Kreativita a inovace. * IED Rio si vyhrazuje právo odložit kurzu v případě, že nedostane usnášeníschopná. Koordinátor: Peter Segreto Peter Segreto je ředitelem Chaos! Video & Design studio, které vyvíjí grafiku a digitální projekty pro kulturní a korporační trhy. Titul v architektuře od FAU-UFRJ a mistr designu od PUC-RJ, kde on vyvinul tezi "Microcinema - dopad nových digitálních technologií na audiovizuální produkci," učí o digitálních médií a podílela se na přednáškách a tabulkách na vysokých školách a Události v Brazílii iv zahraničí. Ředitel ADG Brazílii, koncipovaný a koordinuje Brazílie Digital Award - Brio. Periodizace: 1. semestr (135h) Úvod do digitální design (12h) - Marcelo Alt Úvod do informačních technologií (12h) - Victor Fusco Projekt I (12h) - Peter Segreto Design Interface I (12h) - Marcelo Alt Vývoj webových aplikací (12h) - Victor Fusco Projekt II (12h) - Peter Segreto Creative výzkum (12h) - Eduardo Pucu Kreativita laboratoř (36H) - Renato Alarcão Tematické semináře (15H) 2. semestr (135h) Provedení Rozhraní II (12h) - Marcelo Alt Creative programování I (12h) = Victor Fusco Projekt III (12h) - Peter Segreto Design zkušenosti I (12h) - Marcelo Alt Creative programování II (12h) Victor Fusco Projekt IV (12h) - Peter Segreto Udržitelnost v designu (12h) - Marco Maia Laboratoř fyzikálních rozhraní (36h) - Henry Monnerat Tematické semináře (15H) 3. semestr (130H) TCC (40h) - Peter Segreto a Isabel Xavier Design zkušenosti II (12h) - Marcelo Alt Creative programování III (12h) - Victor Fusco Connections (12h) Prezentační techniky (18h) - Marcelo Alt Digitální prototypování Laboratory (36H) - Bernardo Alevato Ementário: Modul I - Úvod do digitálních projektů (36H) - Eduardo Pucu Úvod do digitální design (12h) revizi základních pojmů a grafický design základen a suaaplicação v rozvojových projektů pro digitální média. Prezentační dovednosti, nástroje a případy, které ilustrují a usnadňují architektonického návrhu cvičení. Úvod do informačních technologií (12h) Prezentace klíčových technologií a jazyků používaných při vývoji digitálních projektů a strukturální a základní znalosti o sítích a počítačů. Projekt I (12h), cvičení pro rozvoj s výhledem na organizaci a prezentaci informací a dat prostřednictvím interaktivních rozhraní. Modul II - Navrhování webové stránky a mobilní aplikace I (36h) - Victor Fusco Interface design I (12h), Úvod do rozhraní design pro digitální prostředky. Informace architektury, datové modelování, vývoj drátových a navigačních toků. Vývoj webových aplikací (12h) Úvod se současnými technologiemi používanými při vývoji webových stránek, portálů a mobilních aplikací. Prezentace strukturálních koncepcí jazyků. Praktická cvičení dosažení pomocí HTML, CSS, JavaScript. Projekt II (12h), design internetových stránek a vývoj aplikací usilující o pochopení všech projektivní kroků a technologií. Proběhlo ve spolupráci s Laboratóro tvořivosti. Modul III - navrhování webových stránek a mobilní aplikace II (36H) - Victor Fusco Provedení Rozhraní II (12h) Definice a rozvoj vzájemných vztahů a přechodu v souladu s předpoklady návrhu. Vývojové reagující rozhraní. Creative programování I (12h) Prezentace základních pojmů výpočetní logiky a designu s využitím algoritmů digitální a analogové nástroje. Projekt III (12h), web design nebo vývoj orientované aplikace pro přímé zahraniční investice River, vaší komunity nebo své okolí. Aplikační techniky kreativního výzkumu v průzkumu problémů, příležitostí a řešení o definování a vyhodnocování. Modul IV - Kreativní programování a experimentální projekty (36H) - Peter Segreto Prožívám Design (12h) Prezentace konceptů ponoření, virtuální realita, rozšířené reality, interaktivní prostory. Kritická analýza a architektonické řešení přístup a úspěch aplikací. Prezentační nástroje a technologie v současné době používá na trhu. Creative programování II (12h), Úvod do kreativní programování pomocí zpracování. Vývoj praktických cvičení aplikovat koncepty prezentované. Projekt IV (12h) Vývoj experimentálního projektu ve spolupráci s Laboratoří fyzických rozhraní. Modul V - Zkušenosti a Immersion (36H) Peter Segreto Design zkušenosti II (12h) Aplikace koncepcí diskutovaných v designu zkušenosti židle I za použití technik, jako je mapování, aplikace pro vytváření rozšířená realita, generace pohlcující prostředí z fotografií a videa. Creative programování III (12h) Vizualizace dat a infografiky pomocí Processign. Connections (12h) spoje židle pořádá setkání s odborníky na trhu, přednášky odborníků, speciální semináře, návštěvy firem a laboratoří. Modul VI - kreativita Laboratory (36H) - Renato Alarcão Praktické a teoretické zkoumání z mnoha cest kreativity a generování nápadů. Vizuálních metafor a kombinací textu a obrázků v tvůrčím procesu. SketchBook výrobu jako experimentální nástroj a objevování. Modul VII - Fyzikální Rozhraní Laboratory (36H) - Henri že Monnerat Koncepty, postupy a technické základy ve vývoji člověk-stroj interaktivních projektů. Prezentace případů a nástrojů používaných při tvorbě fyzikálních a interaktivních rozhraní. Základní pojmy, hardware, prkna, senzory. Rozvojové projekty a praktická cvičení využívající koncepty prezentované. Modul VIII - Digital Prototyping laboratoř (36H) - Bernardo Alevato Prezentační techniky a nástroje, které umožňují prototypování a simulaci digitálních projektů různých povah. Prototypování jako metodologie designu. Vedení testování použitelnosti a vytváření alternativ. Různé prototyping fáze a zvýšení stupně složitosti prototypu. Spolupráce a mentoring ve vývoji prototypů uzavření kurz práce. Modul IX - Metody a techniky (42h) Eduardo Pucu Creative výzkum (12h) Předložení dokumentace a výzkumných metod z multidisciplinárního umaabordagem inspirované etnografie, aby nakrmili nové nápady. Analytické a kreativní techniky pro každou ponoření krok v rámci projektu. User-centric projekty. Udržitelnost v designu (12h) Pojmy a definice, které sbližují myšlenky udržitelnosti do praxe designu. Případy zahrnující předložení nástrojů udržitelnosti a digitálních médií. Rozvoj udržitelného architektonického návrhu postoje. Prezentační techniky (18H) Techniky a prezentační metody. Kritická analýza pozoruhodných případů. Výstavba řeč a vizuální prezentace. Digitální a analogové nástroje. Spolupráce a mentoring ve vývoji prezentací dokončení práce v kurzu. Tematické semináře (30h) Setkání s profesionály na trhu přináší obsah průřezové do všech PZI Rio postgraduálních kurzů, s cílem uvést studenty, vedení projektů v spolupráci a vytvoření komunity, která může podporovat rozvoj inovativních a kreativních projektů. TCC absolvování kurzu práce (40h) - Isabel Xavier Dokončení vývoje samozřejmě práce agreguje údaje, koncepty a zkušenosti sdíleny všemi současnými židle při navrhování komplexní projekt. Vyhledávání je konečný výsledek excelence prezentovat povědomí o projekční praxi, příslušné technické znalosti, jasnosti a expozice objektivity. [-]

Postgraduální Studium V ​​oboru Designu Interakce

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2017 Brazílie Sao Paulo

Cílem postgraduálního studia v Interaction design z Istituto Europeo di Design - IED São Paulo je vyškolit odborníky schopné poznat a hluboce pochopit dovednosti, schopnosti a nástroje potřebné pro rozvoj projektů interakce. [+]

Interakční design - Interakční design . Tento program je v portugalštině Učil Cílem postgraduálního studia v Interaction design z Istituto Europeo di Design - IED São Paulo je vyškolit odborníky schopné poznat a hluboce pochopit dovednosti, schopnosti a nástroje potřebné pro rozvoj projektů interakce. Datum zahájení: září / 2015 Dny: úterý a ve čtvrtek (10 setkání) Čas: 19h30 do 22h45 Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Registrace do: září / 2015 Interaction Design je oblast specializovaného designu designu rozhraní a interaktivní zařízení, jako jsou desktopové aplikace, mobilních a digitálních her. Pole není jen o rozhraní člověk-stroj (Computer Interface Human), ale také myslet na používání počítačů jako prostředku komunikace mezi lidmi. Činnost zahrnuje multidisciplinární týmy pracují společně ve výzkumu, plánování, pojmu, idealizace, navigační architekturu, grafické rafinace, prototyping, hodnocení a objevování nových řešení. Je to návrhář interakce zabývat roli koncového uživatele, znát rozsah svých smyslů, jejich potřeb a očekávání ve vztahu k objektu nebo životní prostředí. Interakce projekty by se měla řídit zkušeností, s přihlédnutím k etnografii uživatele a její sociální, kulturní a ekonomické aspekty. Její činnost je v oblasti křížení mezi nových technologií a lidských činností. CHOD Cílem postgraduálního studia v Interaction design z Istituto Europeo di Design - IED São Paulo je vyškolit odborníky schopné poznat a hluboce pochopit dovednosti, schopnosti a nástroje potřebné pro rozvoj projektů interakce. Osy, jimiž se řídí program, jsou: UX (User Experience); Hra myšlení; a Hypermedia. Studenti se seznámí s různými způsoby, jak přistupovat k návrhu etapy, takže je vhodný pro rozvoj lidských rozhraní-střed. DELIVERY Kurz absolvent nabízí profesionálům zlepšení pochopení více aspektů designu interakce a jejími zainteresovanými stranami, jako fázích výzkumu, designu myšlení, zacházení známky, marketingové strategie a logického programování. Doména jen jeden projekt výstavby aspektu narušuje schopnost vidět, jak každý designový prvek (navigace, grafika, text, video atd.), Ovlivňuje ostatní. Kurz se snaží rozvíjet vzhled účastníka na důležitost těchto prvků a přesune ho navrhnout lepší uživatelskou zkušenost. Nejlepší řešení umožňuje lepší interakci, která se promítá do vztahující se k výrobku lepší uživatele. Vědět, jak spravovat zkušenost se stala konkurenční výhodu na nový trh plný tvůrčích a inovačních požadavků. [-]

Magistr V Interaktivním Apps Designu

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Campus forma Denní studium 7 měsíců March 2017 Španělsko Barcelona

Účelem tohoto stupně je vyškolit odborníky schopné znát a pochopit hluboce potřebné dovednosti a nástroje pro rozvoj interaktivní rozhraní, které spojují k dispozici informace o internetu věcí, bez ohledu na typ rozhraní, takže je možné. [+]

Tento program je vyučován v anglickém jazyce Konstrukce, jako obor, se dramaticky mění, a jak se přizpůsobit komplexní reality, který je definován pomocí komunikace a spojení, které jsme vytvořit prostřednictvím několika zařízeními, od obrazovky a rozhraní. Rozhraní definovat rámec pro kontakt a interakce mezi lidmi a stroji. Ty se stávají hlavní přístupový bod k informacím, a jako základní nástroj pro komunikaci v současném prostředí. Osobní komunikace (prostřednictvím e-mailů, videokonference, rychlé zprávy, setkání usnadněn Geolocation, sociální sítě, jen zmínit některé), institucionální komunikace, obchodní transakce, prodejní a distribuční kanály, přístup k informacím, jsou stále častěji prováděny prostřednictvím několika typů rozhraní , Hodně z tohoto sdělení, který je stanoven prostřednictvím několika mobilních zařízení, je založen na aplikacích, které pracují jako komunikační rozhraní mezi uživateli a daty stejně. Hlavním cílem předmětu Účelem tohoto stupně je vyškolit odborníky schopné znát a pochopit hluboce potřebné dovednosti a nástroje pro rozvoj interaktivní rozhraní, které spojují k dispozici informace o internetu věcí, bez ohledu na typ rozhraní, takže je možné. Tím, že zná několik etap tvorby, budou studenti schopni zpracovat projekty z hlediska designu se zaměřením na uživatelské zkušenosti a interakci. Kurz je založen na dvou oblastech obsahu: uživatelské zkušenosti Design (UX) a programování. Uživatel návrh zkušenost je budou vyvinuty ústřední bod, kolem celého programového díla. Studenti získají nástroje přeložit do efektivních metafor složitost obrovské informačních toků, aby se stal užitečné údaje pro uživatele, aby mohli komunikovat s ním efektivně: lepší konstrukce umožňuje lepší interakci, což se promítá do lepší vztah s uživatelem. Chcete-li vědět, jak spravovat uživatelské zkušenosti se stala nejdůležitější konkurenční výhodu v dlouhodobém horizontu. "Prodeje pocházejí z lepší UX". http: //blogs.hbr.org/cs/2013/01/scaling_your_ux_st ...) Podívejte se na rozhovor o Interactive Apps designu s učiteli Alberto Tognazzi a Raquel Navarro-Prieto. Metodologie Studijní plán má praktický přístup a je zaměřen na tržní realitě. Metodika IED Barcelona je založena na představách o učení-by-dělá a User Centered Design, kterou studenti upevnění získávání znalostí prostřednictvím praxe a dosažení zkušenosti řešení reálných problémů a odborným výzvám, analyzovat využití terminálů ze strany uživatelů a jejich integrace ve vývoji. Pod vedením této filozofie, metodologie magisterský stupeň je zaměřen na rozvoj projektů, od počátku nápadu k jeho naplnění a skutečného provedení na trhu. Předměty jsou směrovány z reálného pohledu, s kompletně aktualizovaný obsah, a dána lektorů, kteří pracují špičkoví odborníci, odborníci na jejich předměty a s odbornou praxí. Kurz je založen na dvou místech Obsah: uživatelská design a programování zkušenosti. Odbornost budou získány prostřednictvím dvou didaktických jader: realizace projektu a spolupráce s institucemi. ZAMĚŘENÉ NA Tento mistr je zaměřena na tvůrce se znalostmi o programování, hlavně na objektově orientované programování. Programátoři a inženýři, grafici, umělci s poznatky o objektově orientované programování (Objective C nebo Java jazycích), nebo strukturované programování, používající jazyky, jako je C ++ nebo Javascript; Také, navrhnout profesionály, média a vizuální design, vizuální komunikace, zájem o účast v tomto mezioborovém kurzu na vytvoření užitečných a výkonných rozhraní. Doporučuje se mít pokročilé znalosti, alespoň jeden z následujících programovacích jazyků: Java, JavaScript, C ++, PHP, Phyton. Je nezbytné, aby všichni žadatelé bez předchozí zkušenosti v programování získat základní doménu objektově orientovaného programování (C ++, Java, Javascript). Student Profil: Absolventi v designu od větších, inženýrů, programátorů, vizuální komunikátory, výtvarných umělců. Profesionální výsledky Účastníci budou připraveni čelit výzvám, které představují trhy v dnešní době, pracovat v multidisciplinární týmy ve velkých firmách a organizacích, rozvojových viditelné projektů prostřednictvím obrazovek. Také budou moci provádět své vlastní projekty, založený na interakci mezi uživateli a zařízeními. Tvorba projektů a konstantní analýzy získané během stupeň bude poskytovat silnou schopnost adaptace na různé typy projektů a pracovním prostředí. Studenti budou schopni pracovat v následujících oblastech / funkce: - Rozvoj projektů pro malé, střední a velké společnosti, a také podpora různých rozběhů a nové projekty. - Začlenění do interdisciplinárních týmů v kreativních odděleních v reklamních agentur a studií se zaměřením na interaktivní komunikaci. - Rozhraní grafický design - interakce design pro mobilitu - Komplexní řízení projektů, z pochopení dané problematiky koncepty návrh a rapid prototyping. KOORDINÁTOR Každý velitel je hodnocena odborníkem v oblasti, která má aktivní roli v rozvoji studie plánu a obsahu ve spolupráci s oddělením didaktiky Master prostoru. Koordinátor také podporuje začlenění konkrétních učitelů sektoru, stejně jako vztahy s podniky a institucemi z oblasti znalostí kurzu .. Alberto Tognazzi je semiologist vzděláním a filmaře z povolání, se stal inovace hledač na internetu. Tato zkušenost je shrnut v jeho práci jako konzultant a designér se specializuje na mobilní kultury, s španělského ministerstva kultury. Od vytvoření videosharing platformy v roce 2006, když začal na Movil Film Fest, festival pro krátké filmy vyrobené s mobilními telefony, ve spolupráci s El País, Nokia, Sony Ericsson, Cuatro, MySpace. Od té doby, on byl vytváří projekty a úvahy o mobilním světě z mobilních buněk, Embed.at a Permament.pro * plánování vzdělávání pro všechny IED magisterských kurzů je v souladu s kritérii stanovenými Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání (EHEA). Mistr IED Program přijala úvěrovou strukturu, která navazuje na evropský kreditní systém (ECTS). IED Mistr vydává soukromé stupňů. Doba trvání a frekvence: 7. do 31.března 2016 4.dubna do 17.června 2016 27.června do 18.listopadu 2016 Frekvence: 7 měsíc Rozvrh: pondělí až pátek od 09:00 do 13:00 a od 15:15 do 18:15 [-]

Master Of Arts V Produktu A Prostorové Konstrukce

Aalto University
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Finsko Helsinki

Program vychovává designéry s výrazným designem osobnost. Studenti se naučí zvládat návrhové procesy, dozvědět se o předpisech ve stavebnictví, materiál znalosti, dovednosti v 3D složení, a pochopit prostorovost lidí a produktů. [+]

Interakční design - Interakční design . http://psd.aalto.fi/ Cílem vzdělávání Obsah výsledky Program vychovává designéry s výrazným designem osobnost. Studenti se naučí zvládat návrhové procesy, dozvědět se o předpisech ve stavebnictví, materiál znalosti, dovednosti v 3D složení, a pochopit prostorovost lidí a produktů. Oni prohloubit dovednosti získané v bakalářského studia a rozšířit své znalosti v prostorové design, design nábytku a produktového designu. Učí se procvičit design v širším provozním prostředí vývoje produktů, obchodu a kultury. Dovednostní výsledky Studenti se naučí interpretovat a transformovat životní prostředí a kulturu, přes jejich pochopení a odborných dovedností. Vyvíjejí umělecké a designerly vhled, naučit ovládat svůj tvůrčí proces navrhování a prohloubit své odborné znalosti v oblasti materiálů, znalost designu tradice a kulturní diskusi. Program připravuje studenty v osobním designovým výrazem, dává jim schopnost zvládat návrhové procesy, a porozumět tradici a přítomnost disciplínu jako podklad pro zvědavostí a experimentování. Studenti jsou také vyškoleni k rozvoji technické, estetické a výzkumné dovednosti na podporu návrhového procesu. Stanou se kompetentní v zkoumání technologií a vizualizaci, vytváření a demonstrovat inovativní koncepty a zkušenosti s využitím nejnovějších technologií. Stanou se z nich odborníci vyznají v designu s dovednostmi v multidisciplinárním týmové práce. akademické dovednosti Program zvyšuje prezentační dovednosti studentů v psaní a vizualizaci. Studenti se naučí schopnosti v problémů nastavení a řešení problémů relevantní k výrobku a prostorové konstrukce a designu v praxi vedl výzkum. Učí se také shromažďovat a analyzovat informace a aplikovat je navrhnout a výzkumu. Obsah vzdělávání Program je založen na průzkumné přístupu k designu založený na nastavení problém, zpracování a řešení. Zdůrazňuje dovednost řídit celý proces návrhu od začátku až do konečného výsledku. Nezbytnou součástí výuky je projekt založený na praktické vzdělávání. V projektech, studenti jsou vedeni k využití umělecké a experimentální přístupy a najít jejich osobní výraz a hlas jako projektant. Kariérní možnosti Pracovní příležitosti se liší od podnikání, odborných úkolů v soukromých a veřejných organizacích. Absolventi pracují jako návrháři interiérů v designu a architekt studií, jako nezávislí podnikatelé, a jako in-house návrhářů v průmyslu. Oni také pracují jako projektanti, manažeři, výzkumníků a učitelů. Program připravuje absolventy i pro doktorské studium. Internacionalizace Studenti jsou vedeni k požádat o mezinárodní výměny studium nebo stáže. Oni jsou také povzbuzováni k účasti v mezinárodních soutěžích, výstav, konferencí a veletrhů. Přijímací řízení Žadatelé o studijním programu magisterského ve výrobku a Prostorová tvorba platí v návštěvnosti na magisterské úrovni v oblasti umění a designu. Hlavními kritérii jsou kompetence a vhodnost. Konkrétně se jedná o program se snaží studenty, kteří chápou procesy a struktury, vytvořit osobní konstrukční řešení a to jak samostatně, tak iv týmech, s osobní a uměleckou vhledu, představ dovednosti, a gól orientace a motivace. Oprávněnými žadateli pro program získaly bakalářský titul nebo dokončení rovnocenné studium. Studijní program Magisterský v produktu a Prostorová tvorba se skládá z pokročilých studií, které mohou být dokončena za dva roky. Studenti jsou poskytovány přijetí do programu prostřednictvím procesu dvoufázovém. V první fázi studenti jsou hodnoceny na základě žádosti jako celku, včetně portfolia, předchozích studií, životopisu a motivačního dopisu. Ve druhé fázi, nejvhodnější uchazeči pozváni k pohovoru, z nichž menší podmnožina žadatelů je nabízen studijní místo. Žadatelé přijat do programu, může být požadováno, aby se doplňkové studie. [-]