Filter
Magisterské studium
Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované magisterské studium Chemie - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Chemie

Aby bylo možné úspěšně získat Masters kvalifikace, budete muset získat počet kreditů složením jednotlivých modulů. Většina učil Masters bude mít několik základních modulů, které musíte vzít a přenést za účelem získání kvalifikace. Posouzení výzkumné mistrů je téměř vždy výhradně jeden disertační modulu nebo projektu.

Chemie je často označován jako centrální vědu, protože se zdá sjednotit ostatní pobočky přírodní vědy pohromadě, včetně biologie, geologie a fyziky. Mnozí věří, že původ chemie, které mají být zpětně vysledovat několik tisíc let, k praxi alchymie.

Kombinované magisterské studium Chemie - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Chemie. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více Méně

9 Výsledky v Chemie

Liaoning University of Technology

Disciplína hmotné vědy a inženýrství se skládá ze 3 podřízených disciplín magisterského studia v oboru materiálových věd, materiálového inženýrství a materiálové fyziky a chemie. Tato disciplína má za cíl studovat strukturu, zpracování a vlastnosti jednoho materiálu a zkoumat vztahy těchto faktorů. Mezi povinné základní předměty patří materiální analýza a charakterizace, vybraná témata z oblasti fyziky materiálů a tak dále. Hlavní výzkumná oblast zahrnuje valenční elektronovou strukturu a návrh materiálů, teorii a aplikaci řízení struktury materiálu v externím oboru.

Hlavní chod:

matematická analýza, Základy materiálové vědy, Analýza a charakterizace materiálů, Inženýrský materiál, Moderní funkční materiál, Mechanické vlastnosti kovů.... [-]

Čína Jinzhou
3 roky
Universitat Rovira i Virgili

Cílem tohoto programu je připravit nové profesionály specializované v oblasti nanotechnologií, materiálů a chemického inženýrství (pocházejících z vysokoškolských diplomů ... [+]

Cílem tohoto programu je vyškolení nových odborníků z oblasti nanotechnologie, materiálů a chemického inženýrství. Zvláštní zájem absolventů v oboru vědy a techniky (chemie, chemie, biochemie, biotechnologie, fyziky, kvantové chemie, biologické chemie, mikrobiologie apod.) Je zvláště zajímavý a připravuje je pro budoucí výzkum.

Studenti získají dovednosti potřebné pro vstup do vysokých škol, výzkumných ústavů, průmyslu a služeb se silným smyslem pro inovace, rozvoj a podnikatelskou vizi.

Spolupracující instituceUniversitat de BarcelonaInstitut de Microelectronica de BarcelonaÚstav chemického výzkumu Katalánska, ICIQPřijetí

Magisterský studijní program je zaměřen na absolventy vědeckotechnických oborů nebo zdravotnických oborů. Proto je magisterský titul určen pro kandidáty, kteří mají bakalářský titul v oboru experimentálních věd a technologií: chemie, chemie, biochemie, biotechnologie, fyzika, materiály, kvantová chemie, biologie, mikrobiologie atd.). Jasně připravuje studenty na budoucí kariéru ve výzkumu.... [-]

Španělsko Tarragona
9 měsíce
Universitat Rovira i Virgili

Tento magisterský titul má za cíl dosáhnout druhé úrovně vzdělání v chemickém inženýrství. Absolventi budou mít vysokou schopnost navrhnout produkty a procesy související ... [+]

Tento magisterský titul má za cíl absolvovat absolventy nad rámec jejich bakalářského titulu a získat vyšší úroveň odborných znalostí v chemickém inženýrství. Absolventi budou vysoce vyškoleni v navrhování produktů a procesů souvisejících s chemickým inženýrstvím. Budou mít rovněž silné profesionální prostředí, protože jejich praxe a diplomové práce budou probíhat především v chemickém průmyslu (tj. V podnicích a organizacích mimo univerzitu).

Přijetí

Magisterský titul je určen pro absolventy chemického inženýrství nebo podobného oboru, nebo vysokoškolský titul, který kvalifikuje absolventy k praxi jako profesionální technický průmysloví inženýři se specializací na průmyslovou chemii nebo podobnou oblast. Je také zaměřena na studenty, kteří chtějí pracovat jako vedoucí projektu.... [-]

Španělsko Tarragona
13 měsíce
edX

Pomozte přechod od fosilních zdrojů k energiím z obnovitelných zdrojů a připravte biologickou budoucnost. Na # 1 zemědělské vědecké univerzitě.

Svět přechází z využívání fosilních zdrojů na biologicky udržitelné. K tomu, aby byly skutečně udržitelné, musí být alternativní zdroje využívající biologické zdroje také ekonomicky životaschopné. Chcete-li být úspěšní, musí být korporace schopna zvládnout výzvy a příležitosti v této dynamické oblasti. Tento program MicroMasters je určen těm, kteří v současné době pracují v energetickém, chemickém a biotechnologickém průmyslu a snaží se posunout k udržitelnějším postupům. Zaměřuje se na využití chemických a biotechnologických přístupů k výrobě nosičů energie, polymerů, chemických stavebních bloků a materiálů z obnovitelných zdrojů a toků odpadu.... [-]

Spojené státy americké Cambridge
24 - 40 týdny
University of Johannesburg

Tato kvalifikace je určena pro chemické inženýry nebo technology pracující v průmyslových procesech. Studenti, kteří získali tuto kvalifikaci, budou způsobilí provádět nezávislý výzkum v chemickém inženýrství a významně přispět k produkci znalostí prostřednictvím porozumění, aplikace a hodnocení stávajících znalostí. Výzkumný problém, jeho zdůvodnění, proces a výsledek jsou popsány v disertační práci, která je v souladu s obecně uznávanými normami na této úrovni.

Výsledky kvalifikace

Kvalifikovaný student bude mít schopnost:

Shromažďujte a organizujte informace ve vybrané oblasti / oblasti výzkumu.Aplikujte výzkumné metody a techniky náležitě a správně.Významným způsobem přispějte doporučením vylepšení stávajících oborů vědy a technologie chemického inženýrství.Vstupní požadavky a kritéria výběru... [-]
Jihoafrická republika Johannesburg
1 - 2 roky
University of Johannesburg

Hlavním účelem magisterského studia chemie je poskytnout studentům specializované pokročilé vzdělávání a odbornou přípravu při splnění požadavků konkrétní výzkumné složky ... [+]

MTech Chemistry

Primárním účelem MTech Chemistry je poskytnout studentům specializované pokročilé vzdělávání a přípravu při plnění požadavků konkrétní výzkumné složky tak, aby studenti mohli ovládat požadované experimentální a technologické dovednosti a potřebné kompetence v terénu, jako jsou inovace, rozhodování, strategické myšlení a organizační dovednosti.

Disertační MTech Chemistry se skládá z komplexního studia specializované oblasti v oboru specializace, hlášené a předložené formou disertační práce na konci programu. Titul vyžaduje vysokou úroveň intelektuálních a teoretických znalostí a vhled do problémů souvisejících s studijním oborem a kritického zdůvodnění, formulace, analýzy a hodnocení konkrétního problému v oboru.... [-]

Jihoafrická republika Johannesburg
1 - 4 roky

Úvod

Vědecké výpočty patří mezi nejrychleji rostoucí multidisciplinární výzkumnou oblast a slouží jako most mezi tradičními oblastmi teoretických a experimentálních věd. Výpočtový výzkum zahrnuje mnoho oblastí vědy a techniky. Multidisciplinární povaha výpočetní vědy a její rozsáhlý rozsah znamená, že její výcvik a výzkum lze nejlépe integrovat do různých oborů, aby studenti získali pevné základy znalostí v cílených oblastech. Tato koncentrace je určena pro studenty postgraduálního výzkumu, kteří mají zájem o výzkum v oblasti výzkumu souvisejícího s výpočty. Studenti se mohou zapsat do určité disciplíny pro výzkum se zvláštním zaměřením na vědecké výpočty.... [-]

The Hong Kong University of Science and Technology

Program Nano vědy a technologie (NSNT) definovaný na základě výše uvedených prvků má za cíl vzdělávat studenty s nezbytnými interdisciplinárními znalostmi, aby přispěli k ... [+]

Nanoveda a technologie jsou vnímány jako jedna z nejdůležitějších oblastí postihující lidstvo v 21. století. Nanovědy a technologie jsou svou podstatou interdisciplinární povahy. Tím, že dokáže přizpůsobit materiálové vlastnosti na nejzákladnější úrovni, předpokládá se, že nanotechnologie bude mít dopad téměř na všechno, od komunikace až po výrobu energie, environmentální management, medicínu, výpočetní techniku ​​a vzdělávání. Rozsah výzkumu v oblasti nanověd a technologií se může pohybovat od nanomateriálů až po počítačovou elektroniku, lékařství a zdravotnictví, letectví a vesmír, environmentální studia a energetiku, biotechnologie a zemědělství, národní bezpečnost a vzdělávání.... [-]

The Hong Kong University of Science and Technology

Program MPhil je výzkumný titul založený na schválených kurzech a původní výzkumné práci. Je navržen s flexibilitou, aby si studenti mohli přizpůsobit výběry kurzu podle ... [+]

Chemie jako disciplína roste a rychle se mění. Tradiční rozdělení chemie na analytický, anorganický, organický a fyzický alt = "chemie již neodráží dynamickou a multidisciplinární povahu oboru. Chemie je ve skutečnosti" ústřední vědou ", která má význam v oblastech jako je molekulární biologie, molekulární fyziky, vědy o materiálech, molekulární inženýrství, biotechnologie, environmentální vědy a návrh léků.

Jako postgraduální student na katedře chemie na The Hong Kong University of Science and Technology budete mít příležitost studovat v programech, které odrážejí aktuální, centrální pozici chemie a budete se učit z různých inovativních fakult v popředí jejich výzkumných oblastí.... [-]