Kombinované magisterské studium Chemie v Hongkong - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Chemie v Hongkong

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.   Chemie se vyvinul do zkušeným vědy díky metodám, které byly zavedeny sira Francise Bacona. Ten spolu s jinou skupinou vědců v Oxfordu restrukturalizaci staré tradice alch… Čtěte více

Chemie se vyvinul do zkušeným vědy díky metodám, které byly zavedeny sira Francise Bacona. Ten spolu s jinou skupinou vědců v Oxfordu restrukturalizaci staré tradice alchymie do více disciplinované vědecké studie.

Hong Kong, nachází na jižním pobřeží Číny, v zemi je jedním ze dvou zvláštních administrativních oblastí v republice Číny. Hong Kong 's vyšší vzdělání je umístěna v struktuře Anglie, jakož i mezinárodních systémů. Je řízen země 's Education Bureau.

Kombinované magisterské studium Chemie v Hongkong - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Chemie v Hongkong. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

PhD