Filter
Magisterské studium
Asie Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované magisterské studium Chemie v Asie - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Chemie v Asie

Definice slova "chemie" se vyvinul v průběhu svého studia a praxe. Převládá názor, že termín je derivát slova alchymie, který byl starověká praxe, která kombinovala oba mystiku a medicínu. Ten, kdo cvičil alchymii byl známý jako chemik.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Kombinované magisterské studium Chemie v Asie - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Chemie v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více Méně

4 Výsledky v Chemie, Asie

Liaoning University of Technology

Disciplína hmotné vědy a inženýrství se skládá ze 3 podřízených disciplín magisterského studia v oboru materiálových věd, materiálového inženýrství a materiálové fyziky a chemie. Tato disciplína má za cíl studovat strukturu, zpracování a vlastnosti jednoho materiálu a zkoumat vztahy těchto faktorů. Mezi povinné základní předměty patří materiální analýza a charakterizace, vybraná témata z oblasti fyziky materiálů a tak dále. Hlavní výzkumná oblast zahrnuje valenční elektronovou strukturu a návrh materiálů, teorii a aplikaci řízení struktury materiálu v externím oboru.

Hlavní chod:

matematická analýza, Základy materiálové vědy, Analýza a charakterizace materiálů, Inženýrský materiál, Moderní funkční materiál, Mechanické vlastnosti kovů.... [-]

Čína Jinzhou
Září 2020
3 roky

Úvod

Vědecké výpočty patří mezi nejrychleji rostoucí multidisciplinární výzkumnou oblast a slouží jako most mezi tradičními oblastmi teoretických a experimentálních věd. Výpočtový výzkum zahrnuje mnoho oblastí vědy a techniky. Multidisciplinární povaha výpočetní vědy a její rozsáhlý rozsah znamená, že její výcvik a výzkum lze nejlépe integrovat do různých oborů, aby studenti získali pevné základy znalostí v cílených oblastech. Tato koncentrace je určena pro studenty postgraduálního výzkumu, kteří mají zájem o výzkum v oblasti výzkumu souvisejícího s výpočty. Studenti se mohou zapsat do určité disciplíny pro výzkum se zvláštním zaměřením na vědecké výpočty.... [-]

Leden 2020
The Hong Kong University of Science and Technology

Program Nano vědy a technologie (NSNT) definovaný na základě výše uvedených prvků má za cíl vzdělávat studenty s nezbytnými interdisciplinárními znalostmi, aby přispěli k ... [+]

Nanoveda a technologie jsou vnímány jako jedna z nejdůležitějších oblastí postihující lidstvo v 21. století. Nanovědy a technologie jsou svou podstatou interdisciplinární povahy. Tím, že dokáže přizpůsobit materiálové vlastnosti na nejzákladnější úrovni, předpokládá se, že nanotechnologie bude mít dopad téměř na všechno, od komunikace až po výrobu energie, environmentální management, medicínu, výpočetní techniku ​​a vzdělávání. Rozsah výzkumu v oblasti nanověd a technologií se může pohybovat od nanomateriálů až po počítačovou elektroniku, lékařství a zdravotnictví, letectví a vesmír, environmentální studia a energetiku, biotechnologie a zemědělství, národní bezpečnost a vzdělávání.... [-]

Kontaktuj školu
The Hong Kong University of Science and Technology

Program MPhil je výzkumný titul založený na schválených kurzech a původní výzkumné práci. Je navržen s flexibilitou, aby si studenti mohli přizpůsobit výběry kurzu podle ... [+]

Chemie jako disciplína roste a rychle se mění. Tradiční rozdělení chemie na analytický, anorganický, organický a fyzický alt = "chemie již neodráží dynamickou a multidisciplinární povahu oboru. Chemie je ve skutečnosti" ústřední vědou ", která má význam v oblastech jako je molekulární biologie, molekulární fyziky, vědy o materiálech, molekulární inženýrství, biotechnologie, environmentální vědy a návrh léků.

Jako postgraduální student na katedře chemie na The Hong Kong University of Science and Technology budete mít příležitost studovat v programech, které odrážejí aktuální, centrální pozici chemie a budete se učit z různých inovativních fakult v popředí jejich výzkumných oblastí.... [-]