Filter
Magisterské studium
Africe Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované magisterské studium Chemie v Africe - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Chemie v Africe

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

Chemie je kategorie fyzikální vědy, která se zabývá strukturou, složení a různé vlastnosti hmoty. Některá témata, která si klade za cíl pokrýt chemie zahrnují vytvoření chemických vazeb, vlastnosti atomů a mezimolekulárních sil odpovědných za ohledu na své jedinečné vlastnosti.

Dokonce i když zvolíte východní Afrika je mytologický, okouzlující Tanzanie; Senegal, země Teranga nebo Jižní Africe, se svými bohatými možnostmi odmočit a sloužit, výzkum v Africe bude ohromující.

Kombinované magisterské studium Chemie v Africe - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Chemie v Africe. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Africe zde!

Čtěte více Méně

2 Výsledky v Chemie, Africe

University of Johannesburg

Tato kvalifikace je určena pro chemické inženýry nebo technology pracující v průmyslových procesech. Studenti, kteří získali tuto kvalifikaci, budou způsobilí provádět nezávislý výzkum v chemickém inženýrství a významně přispět k produkci znalostí prostřednictvím porozumění, aplikace a hodnocení stávajících znalostí. Výzkumný problém, jeho zdůvodnění, proces a výsledek jsou popsány v disertační práci, která je v souladu s obecně uznávanými normami na této úrovni.

Výsledky kvalifikace

Kvalifikovaný student bude mít schopnost:

Shromažďujte a organizujte informace ve vybrané oblasti / oblasti výzkumu.Aplikujte výzkumné metody a techniky náležitě a správně.Významným způsobem přispějte doporučením vylepšení stávajících oborů vědy a technologie chemického inženýrství.Vstupní požadavky a kritéria výběru... [-]
Jihoafrická republika Johannesburg
Leden 2020
Kombinované
1 - 2 roky
Přečtěte si více v češtině
University of Johannesburg

Hlavním účelem magisterského studia chemie je poskytnout studentům specializované pokročilé vzdělávání a odbornou přípravu při splnění požadavků konkrétní výzkumné složky ... [+]

MTech Chemistry

Primárním účelem MTech Chemistry je poskytnout studentům specializované pokročilé vzdělávání a přípravu při plnění požadavků konkrétní výzkumné složky tak, aby studenti mohli ovládat požadované experimentální a technologické dovednosti a potřebné kompetence v terénu, jako jsou inovace, rozhodování, strategické myšlení a organizační dovednosti.

Disertační MTech Chemistry se skládá z komplexního studia specializované oblasti v oboru specializace, hlášené a předložené formou disertační práce na konci programu. Titul vyžaduje vysokou úroveň intelektuálních a teoretických znalostí a vhled do problémů souvisejících s studijním oborem a kritického zdůvodnění, formulace, analýzy a hodnocení konkrétního problému v oboru.... [-]