Filter
Magisterské studium
Čína Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované magisterské studium Chemie v Čína - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Chemie v Čína

Mistr úrovni studie zahrnují specializované studium v ​​oblasti výzkumu nebo oblasti odborné praxe. Vydělávat magisterský titul ukazuje vyšší úroveň zvládnutí předmětu. Vydělávat magisterský titul může trvat od jednoho roku do tří nebo čtyř let. Než budete moci absolvovat, obvykle musíte napsat a obhájit diplomovou práci, dlouhý papír, který je vyvrcholením Vašeho specializovaného výzkumu.

Chemie je často označován jako centrální vědu, protože se zdá sjednotit ostatní pobočky přírodní vědy pohromadě, včetně biologie, geologie a fyziky. Mnozí věří, že původ chemie, které mají být zpětně vysledovat několik tisíc let, k praxi alchymie.

Čína se snaží podporovat rozvoj špičkových univerzit. Čína 's ekonomika je již na světě ' s druhým největším a stále roste. Zažívají svou kulturu a pochopení jeho růst trhu posílí svou kariéru.

Kombinované magisterské studium Chemie v Čína - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Chemie v Čína. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více Méně
Další studijní možnosti {v zemi}

1 Výsledky v Chemie, Čína

Liaoning University of Technology

Disciplína hmotné vědy a inženýrství se skládá ze 3 podřízených disciplín magisterského studia v oboru materiálových věd, materiálového inženýrství a materiálové fyziky a chemie. Tato disciplína má za cíl studovat strukturu, zpracování a vlastnosti jednoho materiálu a zkoumat vztahy těchto faktorů. Mezi povinné základní předměty patří materiální analýza a charakterizace, vybraná témata z oblasti fyziky materiálů a tak dále. Hlavní výzkumná oblast zahrnuje valenční elektronovou strukturu a návrh materiálů, teorii a aplikaci řízení struktury materiálu v externím oboru.

Hlavní chod:

matematická analýza, Základy materiálové vědy, Analýza a charakterizace materiálů, Inženýrský materiál, Moderní funkční materiál, Mechanické vlastnosti kovů.... [-]

Čína Jinzhou
Září 2020