Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa Slovensko - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa Slovensko - Zde naleznete magisterské studium

Business, ekonomie, administrativa

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.

 

Obchodní studie je akademický program, který je určen pro studenty, kteří se chtějí dozvědět více o tom, jak jsou podniky spustit. Kurzy mohou zahrnovat obecnější témata nebo ty konkrétnější pomoci připravit studenty pro konkrétní kariéru.

Slovensko a Slovenská republika (slovensky: Slovensko a Slovenská republika, obě jména jsou oficiálně uznány), je vnitrozemský stát ve střední Evropě. Slovensko je členem Evropské unie, takže pokud jste občanem jiného členského státu, můžete legálně pobývat a pracovat na Slovensku bez omezení. Comenius Univerzity je nejstarší existující Slovenské technické univerzity v Bratislavě.

Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa Slovensko. Veškeré informace o magisterském studiu Business, ekonomie, administrativa v Slovensko. Kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Magistr v ekonomii a řízení mezinárodního obchodu

Pan-European University
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Slovensko Bratislava

Absolventi magisterského programu v oboru Mezinárodní obchod jsou připraveni být schopni vykonávat všechny výkonné, řídící funkce v oblasti předmětu. [+]

Absolventi magisterského programu v oboru Mezinárodní obchod jsou připraveni být schopni vykonávat všechny výkonné, řídící funkce v oblasti předmětu.

Obsah a povaha studia umožňují získat rozsáhlé znalosti, aby byli kompetentně schopni řešit konkrétní úkoly přiřazené ekonomickou praxí a reálným ekonomickým životem s potřebným stupněm tvořivosti a autonomie. Absolventi mezinárodního studijního programu budou seznámeni s tématy z následujících oblastí: světová ekonomika, mezinárodní obchod, strategické řízení, mezinárodní marketing, mezinárodní finance a mezinárodní obchodní řízení

PROČ Paneuropejská univerzita?Příležitost dosáhnout odborného doktorátu a provádět studium.Cvičení zaměřené na reálné projekty ve spolupráci s klienty, pod dohledem prakticky orientovaného týmu vysokoškolských lektorů.Individuální přístup ke svým studentům, a to jak v přímé výuce, tak ve vedení studia. Výuka v malých studijních a projektových skupinách.Aktuální technické vybavení zařízení, které zahrnuje moderní zařízení a specializované laboratoře ve vybraných oblastech (Media Center, Moot Court room, 3D IT laboratoře)Silné strategické partnerství při poskytování vzdělání a praktických zkušeností se studiem, počítání firemních partnerů, jako je IBM, Slovenská fotbalová asociace, News and Media Holding, NARKS - Národní asociace realitních agentů, Asseco Central Europe atd.Neustále obnovená inovace softwarových aplikací pro studenty - bezplatné předplatné pro Microsoft Office 365 , profesionální software IBM a přístup k nejprestižnějším vědeckým online databázím . Pro studenty práv zdarma předplatné pro automatizovaný nástroj právní informace ( ASPI ).Příležitost získat mezinárodní zkušenosti prostřednictvím studia Erasmus na jedné z více než 60 partnerských univerzit v Evropě a více než 20 partnerských univerzit mimo EU .Příležitost získat grant na speciální potřeby (sociální stipendium) a grant na mimořádné studijní zásluhy . Poplatky za školné mohou... [-]

Magistr marketingu a řízení podniku

Matej Bel University
Campus forma Denní studium September 2019 Slovensko Banská Bystrica

Program "Marketing Management podnikání" se snaží rozvíjet kompetence studentů v přesných analytických metod, schopnost identifikovat faktory určující vývoj podniku a jeho prostředí, identifikovat příležitosti na trhu, odhadnout hrozby a potenciální důsledky pro podnikání , řídit nabídku tak, aby se chopit příležitosti. [+]

Program "Marketing Management podnikání" se snaží rozvíjet kompetence studentů v přesných analytických metod, schopnost identifikovat faktory určující vývoj podniku a jeho prostředí, identifikovat příležitosti na trhu, odhadnout hrozby a potenciální důsledky pro podnikání , řídit nabídku tak, aby se chopit příležitosti.

To vlaky studentů v řešení problémů dovednosti obsahující systematický přístup založený na kompetence v metodách rozhodování, což vyžaduje integruje znalosti managementu, provozní management, organizaci manažerské práce, uvádění na trh v domácích i světových trzích, finance, řízení jakosti a lidské zdroje , ... [-]