Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika - Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika hledejte zde!

Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika - Zde naleznete magisterské studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika

Business, ekonomie, administrativa

Magisterský studijní program vám dává možnost buď dále své znalosti o konkrétní otázku nebo vzletu v úplně jiným způsobem pomocí dovednosti, které jste získali z předchozího bakalářského titulu.

Mistr 's titul v oboru Business, Ekonomie, Administrativa je skvělá volba pro studenty se zájmem o strategii, managementu a ekonomie. Absolventi Master 's titul v oboru Business, Ekonomie, Administrativa mít příležitost pracovat pro organizace jak v soukromém, tak ve veřejném sektoru, nebo se svým vlastním šéfem.

Jižní Amerika je čtvrtým největším kontinentem. Je rozdělen politicky do 12 nezávislých zemí. Jižní Amerika je domov pro majestátní pohoří And a tajemné řeky Amazonky. Svět 's největší deštný prales s miliony druhů exotických zvířat, je také nalezený v Jižní Americe.

Magisterské studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika - Veškeré informace o magisterském studiu Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Jižní Amerika zde!

Čtěte více

Magistr V Mezinárodním Hotelovém Managementu - Hr A školení Specializace

Vatel Switzerland - International Business School Hotel & Tourism Management
Campus forma Denní studium 2 - 4 semestry February 2017 Švýcarsko Martigny

Tento program bude vyučovat a vychovávat studenty v oblastech souvisejících s pohostinství, zda je ve třídě kontextu, nebo v hotelu. Program je vyvinut s cílem připravit studenty k vytváření správných strategií pro lidské zdroje tím, že pochopení teorie lidských zdrojů, pomocí vhodného nástroje, analyzovat kritické situace a být schopen navrhnout správné řešení složitých problémů v oblasti lidských zdrojů. [+]

Master International Hotel Management - Lidské zdroje a odborná příprava

Tento program bude vyučovat a vychovávat studenty v oblastech souvisejících s pohostinství, zda je ve třídě kontextu, nebo v hotelu. Program je vyvinut s cílem připravit studenty k vytváření správných strategií pro lidské zdroje od Personalistika a školení pochopení teorie lidských zdrojů, pomocí vhodného nástroje, analyzovat kritické situace a být schopen navrhnout správné řešení složitých problémů v oblasti lidských zdrojů.

Na konci programu bude student také specialisté v pracovněprávních vztazích a musí být schopen vyvinout školicí programy pro odvětví pohostinství, aby se udržela talent a zajištění vysokého výkonu organizace. Mít dobré pod stojící řízení lidských zdrojů je mimořádně důležitá zejména v průmyslu s vysokou fluktuací a velkým školení a vzdělávacích potřeb.... [-]


CEMS Master Je V Mezinárodním Managementu (CEMS MIM)

CEMS - The Global Alliance in Management Education
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Francie Paris Japonsko Tokio Nizozemsko Rotterdam Norsko Bergen Polsko Varšava Portugalsko Lisboa Rusko St Petersburg Singapur Španělsko Barcelona Švédsko Stockholm Švýcarsko St.Gallen Turecko Istanbul Hongkong Itálie Milán Irsko Dublin Austrálie Sydney Rakousko Vídeň Belgie Louvain-la-Neuve Brazílie Sao Paulo Kanada London Čína Peking Česká republika Praha Dánsko Kodaň Finsko Helsinki Německo Kolínská voda Spojené království Londýn Maďarsko Budapešť Indie Kolkata + 52 více

CEMS MIM je postgraduální, pre-zkušenosti stupeň otevřena vybranou skupinu zapsaných studentů v magisterském programu v jednom z 28 předních institucí [+]

CEMS MIM magisterský program v oboru International Management

CEMS je strategická aliance obchodních škol, nadnárodních společností a nevládních organizací, které společně nabízejí CEMS magisterského in International Management (MIM). Správní úřad CEMS se nachází na HEC areálu poblíž Paříže, s programem a firemní vztahy řízena specializovaný tým v rámci každého členského školy. Najdete zde všechny CEMS členské univerzity pomocí klíčových slov "CEMS" v Master in Management Compass vyhledávači nebo kliknutím na seznamu CEMS partnerů.

CEMS MIM je pre-zážitek postgraduální stupeň otevřena vícejazyčné studenti zapsaní v magisterském programu v řízení v jednom z členských škol CEMS. Studenti studují na své domovské univerzitě po dobu jednoho semestru, a pak stráví druhý semestr na jiném členském školy CEMS. Někteří studenti se mohou dokonce rozhodnout, aby se oba semestry v zahraničí, ve dvou různých školách ("tri-národní track"). Další klíčové komponenty kurzu patří: základní kurzy ve strategii a cross-kulturní management, volitelných předmětů, dovednosti semináře, podnikatelský projekt a závazný mezinárodní stáž.... [-]


Profesionálního Magisterský Titul V Oboru řízení Podniku

FIA – Fundação Instituto de Administração
Campus forma Kombinované 2 let February 2017 Brazílie São Paulo

Profesionální Master in Business Management byla založena v roce 2013 s cílem podporovat vzdělání pro profesní postup v oblasti řízení a v oblastech, které jsou s ním spojeny, podporu rozvoje znalostí teorie a praxe řízení. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. Profesionální Master in Business Management byla založena v roce 2013 s cílem podporovat vzdělání pro profesní postup v oblasti řízení a v oblastech, které jsou s ním spojeny, podporu rozvoje znalostí teorie a praxe řízení. Studenti jsou fóra pro diskusi o nápady a budování vztahů k podpoře stimulující prostředí pro šíření a výměnu znalostí mezi vysokými školami a organizacemi, k testování teorie, produkují znalosti a rozvíjet nástroje, které mají ve stejnou dobu, funkční a praktické využití účinnost v konkrétních manažerských souvislostech. Typický průběh magisterský student, je složena z manažerů s řídící úrovni, s minimálním tříletou praxi v oblasti řízení organizací. Mají v průměru 41 let a 15 let odborné praxe. Průměrný počet žáků ve třídě je 30 studentů pouze s ročním vstupem. GOAL Podpořit trvalý profesní rozvoj svých studentů; Poskytují solidní intelektuální výcvik v řízení podniku udržet výkonnost absolventů kurzů odborníků v oblasti osvědčených postupů pro řízení; Přispívají ke vzniku možné měnit profesní standardy řízení obchodní činnosti; Poskytovat fórum pro diskusi nápadů a budování vztahů; Poskytují stimulující prostředí pro šíření a výměny znalostí mezi vysokými školami a organizacemi; Testovací teorie produkovat vědomosti a vyvinout nástroje, které mají, zároveň funkční a praktické využití účinnosti v konkrétních souvislostech řízení; Přispívají k hospodářskému růstu a sociálním rozvoji v Brazílii. PROGRAM Profesionální Mistr je rozdělen do oborů, které tvoří tři funkční skupiny: Instrumental - na metodickou školení pro výzkum; Klíčové kompetence - které zahrnují prohlubování v umění kurzu; a Komplementární - že rozšíření kompetencí jádra. [-]

Magisterský Studijní Obor Business Administration

ISPED
Campus forma Kombinované 2 - 5 let January 2017 Paraguay Asuncion

ISPED ve spolupráci s VZP - autonomní univerzita Assuncion nabízí magisterský program v naprosto unikátní a diferencované Business Administration pro Brazilce hledá jednu certifikaci stricto sensu na mezinárodní úrovni. Účastníci budou mít pravidelné třídy v období od ledna do července do tříd přizpůsobených pro Brazilce v krátkých modulů s průběžným sledováním pro opětovné nabytí platnosti titul v Brazílii. [+]

ISPED vedeném AELA - American Educational Association latina a nabídka Universidad Autónoma de Asunción odborníkům v oboru všeobecné obchodní administrativa zcela jedinečné a odlišné samozřejmě pro ty, kteří hledají certifikaci v úzkém úroveň Sensu. Je magisterský program v oboru Business Administration mezinárodně uznávaná pro svou úrovni excelence. Orgány navrhují akademického mistra příležitost vystoupit to ve třídách určených pro brazilské studenty a pro profesionály, kteří mají málo času k dispozici. Účastníci budou mít pravidelné třídy v Asunción - Paraguay, v období od ledna do července, celkem 3 moduly. Dynamika programu umožňuje Master přizpůsobit svůj profesní rutinu do kurzu, poskytuje vynikající výkon a vysokou úroveň dokonalosti. GOAL Rozvíjet znalosti poskytovat přehled o hospodaření podniku. Zlepšení dovedností k realizaci strategie řízení v různých společnostech a oborech podnikání. Studovat a aplikovat řízení a inovační modely v katastrálním území praktikuje po celém světě. Prozkoumat různé řízení znalostí, pokud jde o veřejné a soukromé organizace, která umožňuje získat poznatky, které umožňují analýzu k vyřešení vyšší složitosti podniku. Vyhodnotit četné nástroje a jejich správné využití v rámci každé obchodní činnosti. Analyzovat a aplikovat metodiky učil na rozvoj managementu zaměřeného na výsledky. DIFERENCIÁLY Španělská Kurz prováděný ISPED EAD se 45 hodin / tříd pro lepší přípravu a adaptaci na zemi a kurzu (Seznamte se s programovou náplň tohoto kurzu). Program s 700 hodin / třídami vyžadují tvrdý trénink, který pomáhá při vědeckém výzkumu, tvořit učitele, odborníky a výzkumné pracovníky na vysoké úrovni. profesionální rozvojové příležitosti a mezinárodní v malých třídách k lepšímu využití. exkluzivní tříd Brazilců, kteří mají málo času na zahájení vzájemného kurzu ve vaší zemi. Infrastruktura s nejnovější technologie a moderní učebny uspořádání Mestrandos. Práce a práce obrana vyvinuta v portugalštině. Certifikace "stricto sensu" (Master) vydané zahraniční instituce velkého uznání po celém světě. Kvalifikovaní učitelé s mistry a lékaři se specializací v Latinské Americe. diferencované a cenově hodnoty. monitorovací tým specializující se na Brazílii a Paraguayi z jeho počáteční výletu na dodávku a obraně své práce. Pokyny pro získání studentského víza v Paraguayi, potřebný pro prodloužení platnosti procesy. Pokyny pro legalizaci akademických dokumentů orgánů odpovědných v Brazílii a Paraguayi. Student oblast v ISPED místě umožňující akademické a administrativní sledování. [-]

Magistr V Managementu - IPM

ICN Business School
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Francie Nancy Metz Německo Norimberk + 3 více

Mistr v řízení (Grande Ecole stupňů) programu vychovává odborníky zítřka, aby bylo možné provádět přes hranice mezi vedením a jiných oborů. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. Mistr v řízení (Grande Ecole stupňů) programu vychovává odborníky zítřka, aby bylo možné provádět přes hranice mezi vedením a jiných oborů. Studenti obdrží důkladnou průpravu v disciplínách managementu. To jim dává jistotu konfrontace, po mnoha zkušenostech a to jak ve třídě i mimo školní areál, široký rozsah náročných a unikátních situací, na které se budou požádány, aby poskytly inovativní řešení. Titul uděluje: ICN Mistr v managementu Udělen - Stupeň schválila francouzská vláda. Ministerstvo vysokého školství víza schválení: ICN Business School je oprávněn Ministerstvem vysokého školství a výzkumu udělit titul Master úspěšným absolventům jeho 2 roky programu ICN Master in Management. Proč se do programu zapojit? Sestavte si svůj vlastní program v závislosti na vašem profesním projektu: vybrat specializaci mezi 12 studijních cest a více než 20 Artem workshopů. Vyberte si, ze 130 partnerů ICN v 50 zemích, zahraniční univerzita, která si myslíte, že bude nejvíce přispívají k vašemu programu odborné přípravy (volitelné příslušenství). Naučte se překonat sami sebe a spravovat své budoucí kariéry díky Vedení semináře zařazené do programu. PROGRAM OBSAH: 1. ročník (Magisterský studijní program nebo IPM): Časté Jádro Předmět: Analýza dat; Podnikatelské prostředí; Interkulturní komunikace; Profesní dovednosti; Nákladové účetnictví; Organizační chování; Kontrola řízení; Investiční a finanční rozhodování; IS řízení; Strategický marketing; Řízení projektu; Strategická analýza; Organizačního uspořádání; Průmyslové a služby uvádění na trh; Interkulturní řízení; Ocenění rizik a společnost Specializace: Umění a zábava průmysl řízení; Audit; Bankovní, fondy a trhy; Komunikace a digitální marketing; Management Control; Product / Service Design inovace; Distribuce, E-Commerce a Key Account Management; Corporate Finance; Mezinárodní řízení značky; Řízení inovací; Talent Management v organizacích; Bankovnictví a pojišťovnictví Artem Kurzy: vybrat Artem Workshop mezi více než 20 workshopů "Týmový duch" Seminář Internship: 3 měsíce v podniku 2. ročník (Master jediný program): Časté Jádro Předmět: Governance, etika a CSR; Správa včasné růst a výkonnost; Vedení; Strategie řízení; Řízení rizik Možnost 1: Pokračování Specializace vybrali během 1. ročníku programu Možnost 2: Výběr z ICN nebo mezinárodní double degree Artem Kurzy: Společná Artem Kurzy + Artem Innovation Challenge (soutěž se studenty z Artem Alliance) "Rozvoj svou kariéru" Seminář Internship: 6 měsíců v podniku ve Francii nebo v zahraničí Požadavky: Vstupné pro zahraniční studenty: Studenti drží bakalářský titul nebo uznanému zahraniční 3 roky stupeň: Vstupné na 1. ročníku na 2 roky studia (Master in programu řízení) Vstupné na 1. ročníku na 1 rok studia (program IPM) Vstupné Výběr: Výběr bude proveden na základě vyplněné žádosti podané (ústní pohovor mohou být organizovány). Žádost by měla obsahovat: certifikované akademické přepisy ze všech vysokých škol se zúčastnili, životopis, motivační dopis a atesty jazyků. Kopie certifikátu (y) jazyka (písmena) označující dosažené [pro non-rodilí mluvčí jazyka (ů) požadovaného]: Anglický jazyk: TOEFL (IBT 79-80), TOEIC (750-800), GMAT (550), IELTS (6,5), Certificate of Cambridge (úroveň C) Francouzský jazyk: DALF nebo DELF (úroveň B2) Přijímací porota se sejde v červnu. Praktické informace: Délka studia: 2 roky studií Školní areály umístění a jazyky studia: Angličtina dráha: Metz (Francie), nebo Norimberk (Německo) za 1. rok programu; Metz nebo Nancy (Francie) pro 2. ročník programu francouzské trati: Nancy (Francie) na program 2-leté Informace: některé volby nebo moduly programu závisí na zvolených Campus [-]

Magistr V řízení Podniku A Competitive Intelligence

Grupo Tiradentes
Campus forma Denní studium 360 hodin March 2017 Brazílie Aracaju

fakulty s uznávanými zkušenostmi v oblasti řízení. [+]

Diferenciály hřiště fakulty s uznávanými zkušenostmi v oblasti řízení; Obsah přizpůsobuje se potřebám trhu; Navazování kontaktů mezi studenty a učiteli; Přináší současný přístup mezi teorií a praxí; Koordinátor hřiště s věnováním kurzu; Zasílání raných učebních materiálů; Inteligentní nahrazení ztracených modulů; Facipe Kariéra - jádro zaměstnatelnost, který pomáhá našim studentům na uplatnění na trhu práce; Facipe jazyky - Výuka anglického jazyka s propagační cenu za FACIPE studenty. CÍLE Business Management a Competitive Intelligence má za cíl rozvíjet u studentů chápání pojmů, nástrojů a metodik Competitive Intelligence ve veřejných, soukromých a nevládních organizací. Konkrétně se zabývá: poskytnout účastníkům dotací vyhledávat, identifikovat a odlišit databází pomáhat při rychlém rozhodování při hledání konkurenční postavení na trhu. Současné koncepty, principy, postupy a procesy, které vedení v konkurenčních obchodních scénářů. Práce obchodní vedení v kontextu moderních modelů řízení, s ohledem na strategické a taktické-operativní rozměrů. Použití akademické prostředí jako prostor pro diskusi a výměnu zkušeností vyplývajících z mnohosti a zvláštnosti konkurenčních organizací za zboží a služby. Instrumentalize účastníky studenty s pojmy a předložené teoretické aspekty přispívají k požadované účinnosti ve své praxi. Kurz bude rozvíjet u účastníků dovednosti, které je činí schopen pochopit novou a dynamickou správu náročné, na základě vzorů, které staví (a obnovu) každý den. Perspektiva jít zpět nahoru, takže k víře v "intenzivní poznání" jako strategický prvek, a to nejen pro přežití organizací, ale především pro přidání podstatných konkurenčních výhod pro jeho zachovávání. SEGMENTY PUBLIKA Business Management a Competitive Intelligence je nabízen pro manažery a další odborníky, kteří pracují v soukromých podnikatelských subjektů, veřejné i nevládními, a učitelů při hledání teoretického a praktického vývoje v oblasti správy, odborné znalosti a pokročilé, což z nich činí odborníky na toto téma a mají zájem o rozvíjení dovedností potřebných pro řízení konkurenčního zpravodajství v organizacích. METODIKA Kurz je rozdělen do modulů propojených v transdisciplinary perspektivě a integrativní speciální oblasti. Třídy jsou teoretické a vysvětlující a praktické, pomocí případových studií a řešení obchodních každodenní cvičení se zaměřením na kolektivní proces učení. Každý modul má předem třídu, která se koná ve virtuálním prostředí, která navrhuje, že studenti již začít tříd v rámci úvodních konceptů monitoringu učitelů disciplína. [-]

Magistr Ve Veřejných Záležitostech

Sciences Po
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Francie Paris

Master in Public Affairs (MPA) je vlajkovou lodí na plný úvazek jednoroční program, Sciences Po pro střední-kariéra odborníky se zájmem veřejného pořádku a interakce veřejného a soukromého sektoru. Připravuje studenty na dnešním politickém prostředí, které je co-vyvinutý, co-produkoval a co-řízena zmocněné jednotlivci. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. 1 rok Mistr pro střední-kariéra profesionálů Mistr v Public Affairs (MPA) je vlajkovou lodí na plný úvazek jednoroční program, Sciences Po pro střední-kariéra odborníky se zájmem veřejného pořádku a interakce veřejného a soukromého sektoru. Připravuje studenty na dnešním politickém prostředí, které je co-vyvinutý, co-produkoval a co-řízena zmocněné jednotlivci. Cíle Program se zaměřuje na navrhování a provádění politiky, jakož i na řízení veřejných záležitostí, a představí účastníky problémů politiky reálných. Absolventi budou vybaveni dovednostmi zprávami pro navigaci mezi lokálním a globálním pohledu, az veřejného a soukromého sektoru k mezinárodním organizacím a občanské společnosti. Zejména bude MPA: Podporovat jejich analytických schopností prostřednictvím multidisciplinárního přístupu Rozvíjet své manažerské schopnosti, se zaměřením na vedení, vyjednávání, krizové komunikace, rozhodování a rozpočtování Vybavit absolventy s multidimenzionální a panoramatické vidění věcí veřejných, která zahrnuje množství hodnot, etiky a kulturních kontextů. Inovativní metody výuky MPA zdůrazňuje interdisciplinární analytické nástroje a praktické školení workshopů. Využívá případové studie a spoléhá na zkušenosti a rozmanitosti studentského sboru. Vysoká úroveň interakce je možné díky malé velikosti třídy (program zapisuje 25 až 30 studentů ročně). Studenti jsou rovněž zapojeni do politiky laboratorní cvičení, která jim dává příležitost spolupracovat s klienty na spolufinancování vývoji a testování řešení pro výzvy veřejné politiky v této oblasti. Struktura a Curriculum Dvoutýdenní lhůta orientace v srpnu osvěžit kvantitativní dovednosti studentů, seznámit hlavní politické otázky, které budou projednány v průběhu roku, a zahájit jejich individuální projekty. Pád Semestr se skládá ze dvou základních kurzů *, Politika tvorbou politiky a ekonomiky veřejné politiky, jeden společný základní Osnova a dvou volitelných předmětů. Dvoutýdenní zasedání v lednu rozvíjet praktické dovednosti. Jarní semestr se skládá ze dvou základních kurzů, provádění politiky a Leadership & organizační změna, v kombinaci se dvěma volitelných předmětů, a politika Lab. Letní semestr se skládá z pokročilých kurzů a zaměřit se na rozvoj praktických vedení a manažerské dovednosti. Studenti se mohou specializovat výběrem kurzů v následujících politických proudů: Administration publique Kulturní politika a správa Digital, nové technologie a veřejná politika Ekonomika a veřejné Polic Energie, zdroje a udržitelnost Globální zdraví Správa věcí veřejných Sociální politika a sociální změny Kromě výše uvedeného, ​​studenti se mohou rozhodnout zapsat do jazykového kurzu. Non-francouzské reproduktory vyzývají zejména se zapsat do francouzského jazyka. Celkový požadovaný počet kreditů je 82 ECTS (nebo 20,5 standardní kurzy Sciences Po). * Standardní kurzy na Sciences Po jsou 24 kontaktních hodin (12 sezení 2 hodiny, po dobu 12 týdnů) s přibližně stejný počet hodin práce mimo vyučování. Jeden 24 hodin třídy stojí 4 kreditů. Způsobilost a vstupné Uchazeči by se měli zavázat k podpoře veřejného blaha. Měli by mít alespoň pět let odborné praxe v veřejného, ​​soukromého či neziskového sektoru, umět v angličtině ((demonstroval úroveň C1), a mít alespoň bakalářský titul. Přijímací řízení otevřeny v říjnu pro sání srpna. [-]

Oficiální Univerzitní Magisterský Titul V Oboru Mezinárodní Spolupráci A Správu Veřejných Politik, Programů A Projektů

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus forma Denní studium 600 hodin May 2017 Španělsko Madrid

Tento program vede k titulu Univerzity magisterský titul v oblasti mezinárodní spolupráce a řízení veřejné politiky, programů a projektů pro rozvoj od mezinárodního University Menéndez Pelayo, pořádané ve spolupráci s University Institute Ortega y Gasset Research. Kredity pořízené v Mistra jsou automaticky rozpoznány pro přístup k doktorskému studiu na libovolné vysoké škole v evropském vysokém školství [+]

Cíle: podpora rozvoje vyžaduje, aby odborníci byli schopni porozumět příčinám, že chudoba a nerovnost paliva a navrhovat politik a programů spolupráce, které účinně bojovat proti. Téma: - Základy mezinárodního systému spolupráce. - Návrh a realizace rozvoje veřejné politiky. - Řízení projektů. Logického rámce. - Rozvojová spolupráce s Latinskou Amerikou. - Mezinárodní spolupráce s subsaharské Afriky a Maghrebu / Středního východu. Dirigido: Profesionální a příbuzné osoby, nebo povolání z veřejné služby, jejíž míra umožňuje přístup ke vzdělávacím programům, jako věc Mistra. Poděkování Podle prestižního žebříčku Masters připravených každoročně novinách El Mundo, to uznala Master v mezinárodní spolupráci jako třetí nejlepší mistrů ve Španělsku na kategorii spolupráci 2014/2015. Tento program vede k titulu Oficiální magisterský titul v mezinárodní spolupráci a řízení veřejné politiky, rozvojových programů a projektů Menendez Pelayo International University, organizovaný ve spolupráci s University Institute Ortega y Gasset Research. Kredity pořízené v Mistra jsou automaticky rozpoznány pro přístup k doktorskému studiu na libovolné vysoké škole v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání Jedná se o třetí ročník magisterského stupně, který je založen a historie Mistr v mezinárodní spolupráci a řízení Projekty, které se konaly XI vydání. Program Povinné modul. Základy mezinárodní spolupráce SYSTÉMU (16 kreditů) Tradiční spolupráce dárců a non-dárci DAC (6 kreditů) Koncepce rozvoje a jeho rozměry: hospodářský růst, demokracie, Gender a lidská práva (6 kreditů) Nástrojů mezinárodní spolupráce (4 kredity) Povinné modul. Návrh a realizace veřejných politik pro rozvoj (14 kreditů) Design, implementace a hodnocení rozvoje veřejné politiky (5 kreditů) Mezivládní koordinace a řízení decentralizované spolupráce. Tvorba veřejného a soukromého sítí (5 kreditů Oblasti podpory: Sociální politika, budování kapacit a hospodářského růstu (4 kredity) Povinné modul. ŘÍZENÍ PROJEKTŮ. Logického rámce (12 kreditů) Identifikace a rozvoj projektů spolupráce (6 kreditů) Techniky pro monitorování a hodnocení projektů a intervencí spolupráce (6 kreditů) Volitelný modul. Rozvojové spolupráci s Latinskou Amerikou (6 kreditů) Rozvoj, chudoba a nerovnost v Latinské Americe: politické systémy a modely růstu (3 kredity) Latinská Amerika v systému mezinárodní spolupráce (3 kredity) Volitelný modul. Mezinárodní spolupráce s subsaharské Africe A Maghrebu / Středního východu (6 kreditů) Problémy pro rozvoj a mezinárodní spolupráci s sub-saharské Afriky (3 kredity) Problémy rozvoje a mezinárodní spolupráce s Maghrebu / Blízkém východě (3 kredity) Stáže (6 kreditů) - Made in specializované agentury v mezinárodní rozvojové spolupráce Závěrečný hlavní práce (6 kreditů) - zajišťuje postgraduální specializaci v oblasti spolupráce a rozvoje vlastního výběru Požadavky na přijetí Maximálně 30 míst je k dispozici. Vstup do Master musí mít španělského úředního univerzitního stupně nebo jiný vydané instituce vyššího vzdělávání, která patří do Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání (EHEA), který povolí, v vydávajícího státu pro přístup k výuce magisterský titul, nejlépe na absolventy v různých oblastech znalostí souvisejících s disciplíně být studován, ale může také přiznat, studenti (absolventi nebo absolventskou hodnost), vytvořené v jiných oblastech v rámci oboru sociálních věd a práva , který musí potvrzovat základní odbornou přípravu v otázkách týkajících se programu. Mohou být přijati absolventi mimo EHEA vzdělávacích systémů bez souhlasu svých titulů, s dokladem o vzdělání na úrovni rovnocenné s odpovídajícími oficiálních španělský vysokoškolským vzděláním a že zmocnit zemi vydávající kvalifikace pro přijetí na postgraduální studium , Vstup touto cestou neznamená v žádném případě schválení titulu, ani jeho uznání pro jiné než studovat učení Mistra účely. Kritéria přijetí jsou: Akademický záznam (50%) Dobrovolník nebo odborná praxe v oblasti spolupráce (20%) Propojení kandidáta s organizacemi a institucemi, z nichž se mohou uplatňovat dovednosti získané v Masters (10%) Další vzdělávání (5%) Motivační dopis o důvodech pro práci v oblasti spolupráce a rozvoje (5%) Jiné jazyky (5%) Mezi další přednosti (5%) Výbor Academic Program provádí přezkum a hodnocení registračních žádostí obdržených a schválila návrh připuštěných kandidátů, podle výše uvedených kritérií. stipendia Studenti, kteří chtějí pokračovat v tomto programu mohou žádat o stipendium, které jsou podrobně popsány níže. Použití jakékoliv pomoci a / nebo školného stipendia pokračovat studium vedoucí k získání oficiálního názvu Mistra managementu mezinárodní spolupráce a veřejné politiky, programů a projektů rozvoje nezbavuje studenta od povinnosti platit na čas a datum, platební podmínky rezervace a registrace vyžadované Ortega y Gasset IUIOG. [-]

Magistr V řízení

Maastricht School of Management
Campus forma Denní studium 1 rok February 2017 Nizozemsko Maastrichtská

Mistr MSM in Management (MM), program je jeden rok plný úvazek magisterský program pro začínající mladé odborníky, kteří chtějí naplnit svůj potenciál, aby přispěly na samém vrcholu k řízení svých organizací, ať už v soukromém nebo veřejném sektoru. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. Jste ambiciózní absolvent nebo mladý profesionál, který si klade za cíl pro úspěšnou kariéru v top managementu? Mistr MSM in Management (MM), program je jeden rok plný úvazek magisterský program pro začínající mladé odborníky, kteří chtějí naplnit svůj potenciál, aby přispěly na samém vrcholu k řízení svých organizací, ať už v soukromém nebo veřejném sektoru. Naše MM vám poskytuje první nutný krok k rychle dopředu svou kariéru na vyšší úroveň tím, že vám pevné základy v praxi a teorii řízení v rychle se měnícím globálním světě. Během tohoto kurzu vám bude poskytnuta možnost, aby pochopili, jak řídit své organizace na vysoký výkon v rozmanité a multikulturním mezinárodním obchodním kontextu. Dozvíte se od zkušených fakulty a stimulující kolegy účastníky z různých kulturních, obchodních a studijní prostředí. Mistr MSM v řízení nakonec výzvou, abyste vyvinout svůj vlastní jedinečný přístup k řízení, která inspiruje. Program se zaměřuje na MM nedávné absolventy, stejně jako mladé profesionály s ambicemi vykonávat vedoucí pozice v konkurenčním globálním trhu. Proč byste měli sledovat Master MSM v řízení? Připojte teorie k praxi Kromě poskytování teoretické znalosti, Mistr MSM v řízení zařídíme, aby tyto znalosti do praxe. V různých fázích programu se dozvíte, jak vytvořit svůj vlastní přístup k řešení organizačních problémů a proměnit příležitosti do obchodní úspěch. Na úrovni kurzu budete provádět skupinové a individuální úkoly, kde budete aktivně demonstrovat nově nabyté znalosti a dovednosti. Budete dokončit vašeho magisterský program integrativní úkol v podobě obchodního poradenského projektu nebo projektu aplikovaného výzkumu. Ve vašem úkolu podnikové poradenství, budete čelit výzvu čelí určité organizace a poskytují kreativní a praktické obchodní řešení přes profesionální použití nově vyvinutých manažerských dovedností. Pokud se rozhodnete udělat projektu aplikovaného výzkumu, budete kriticky studovat všeobecné úkolem pro organizace v určitém odvětví, odvětví nebo zemi, a navrhnout a obhájit nový přístup k povstání na tuto výzvu. Staňte odpovědný manažer Náš MM program je lidé zaměřené: organizace jsou vytvářeny a existují lidmi pro lidi. Proto budete získat hlubší pochopení toho, jak organizace, které jsou zodpovědně spravované přijmout a dodržovat etické normy. V tomto ohledu budete studovat to, co funguje a co ne v oblasti společenské odpovědnosti (CSR) a trvale udržitelného rozvoje. Jsme se přihlásit k odběru Zásadách pro odpovědného řízení vzdělávání (PRME). Proto sociální odpovědnost a etika podnikání jsou společné téma v celém programu. Učte se a sítě prostřednictvím rozmanitosti Budete rozvíjet své manažerské schopnosti ve skutečně mezinárodní a multikulturní třídě s ostatními účastníky z celého světa. Nejen, že budou reprezentovat různé kulturní zázemí, ale budou také pocházejí z různých odvětví podnikání, studijní zázemí a různé osobní sítěmi. V globálním kontextu vaše osobní sítě a multikulturní vůdčí schopnosti jsou životně důležité ingredience kariérní úspěch. Získejte přístup k naší široké obchodní sítě Naše silné vazby na podnikatelské komunity vám expozice nejlepších společností a organizací v Maastrichtské regionu, kteří nejlépe ilustrují úspěšného globálního podnikání a řízení. To je umožněno prostřednictvím naší mezinárodní správa mentorství programu, platformu, která spojuje naše talentované, zkušený a různorodou skupinu kandidátů studia na individuálním základě se zástupci místní a regionální podnikatelské komunity. Dále pracovní návštěvy budou organizovány na regionálním společnostem a organizacím v celém programu. POPLATKY Full Školné: € 15,5 tisíc Poplatek za podání žádosti (nevratný): € 200 Studijní materiály: 300 € [-]

Absolvent V Marketingu A Módní Komunikace

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus forma Kombinované 400 hodin March 2017 Brazílie Rio de Janeiro

Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio módních odborníků schopných vytvářet a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. [+]

Tento program je v portugalštině Učil Vytvořit a implementovat komunikační strategie a marketingu z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. 3. Panel a Mkt s módou Home: March Třídy: úterý a čtvrtek - 19h30 do 22h30 Hodiny: 400 hodin Portugalský jazyk Popis a cíle: Kurz Postgraduální v marketingu a komunikace IED Fashion Rio Profesionální způsob schopni vytvářet a realizovat komunikační a marketingové strategie z vnímání příležitostí, kombinující identitu značek v současném marketingu kontextu. S důrazem na brazilském scéně v jeho rozhraní s domácím a zahraničním trhu a využívání segmentů - od výroby až po zkušenosti spotřeby - kurz nabízí kurzy, které se zaměřují na komunikační a marketingové strategie, módní řetězec, chování, inovace, maloobchod, branding a kreativní ekonomiku, také představovat workshopy vedené profesionály. Publikum: Návrháři ze všech oblastí, profesionálové s školení a mírou v módě, textilu, reklama, komunikace, žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů, jakož i lidé se zkušenostmi v módním průmyslu. Témata kurzu: Kulturní: Módní systémy, rozhraní Současná móda, chování a inovace, trendy a nové scénáře, kreativní ekonomiky a podnikání; Řetěz a Fashion Market; Procesy a řízení značky. Technika: Řízení značky; Módní Marketingový plán; Strategic Marketing; Finance; Registrace známky a duševní vlastnictví; Integrovaná komunikace; Komunikační plán; Módní komunikace. Projetual: Plánování projektu Marketing a komunikace. Závěrečný stvoření projekt v módní oblasti marketingu a komunikace zkoumání různých jazycích, obsah a techniky. * IED Rio si vyhrazuje právo odložit kurz, pokud nechcete dostat se usnášet. Koordinace: Gláucia Centeno Gláucia Centeno je novinář s školení v oblasti módy. Mistr ve sděleních PUC-Rio, odborník na historii Brazílie Cândido Mendes University a podnikání filmu a televizní FGV. Vyučuje v pregraduální a postgraduální v oboru Business Administration, komunikace a designu v institucích Cândido Mendes, Senai Cetiqt, UVA a Estacio. Koordinovaná průběh Fashion Design Unipli do roku 2011 a na Fashion Center Estacio do roku 2006. Výzkumný pracovník v oblasti módy, kultury a identity, také sloužil jako manažer postgraduálních kurzů v chování výzkumu a spotřebitele Senai Cetiqt a módní design vzdálenosti ve stejné instituci. Moduly: Modul 1 - 30H Semináře: 30H se bude konat diskuse o současných otázkách trhu a setká se s průřezových témat až po postgraduální kurzy. Modul 2 - 36H Marketing a komunikace Móda - Pojmy: 18H V této věci se bude zabývat koncepty, kontext a terminologii vztahující se k oblasti marketingu, komunikace a módy. Módní kultura: 18H Disciplína současné systémy a módní fenomén rozhraní z různých oblastí poznání a módní odkazy týkající se stylů, kontextů a trhy. Rovněž se bude zabývat vztahy mezi módy a různých oblastech pro vytváření nových diskurzy. Modul 3 - 36H Řetěz a Fashion Market: 12H V tomto kurzu, budou studenti kontaktovat fungování módní řetězce a jeho specifika, textilní vlákna uvádění výrobku na trh, přes předení průmysl, tkaní, výroba, dokončovací práce, a distribuce beneficiamentos fashion produkt. Řízení značky: 12H Tento kurz představí pojetí značky, jakož i metody, postupy a nástroje řízení procesů ve vztahu k dílčích značek a produktových řad, které tvoří módní značku, vysoce relevantní v současném kontextu prvků. Význam procesu v módě: 12H od symbolické a komunikativní aspekty objektů módních související; disciplína bude zabývat výstavbu významu v produktivním sféře a vztah k předmět objekt, stejně jako výrobní podmínky, agenty, kontextech. Modul 4 - 36H Chování a inovace: 12h Spotřeba jev jako zkušeností a jejich vztah s novými chování a praxe inovací v současné společnosti budou hlavními prvky, na které se vztahuje v této disciplíně. Trendy a nové scénáře: 12H trend koncept, makro a microtêndencias. V tomto kurzu student bude mít přístup k nástrojům pro výzkum v oblasti módy, a mapování techniky a záznam trendů pro výstavbu nových scénářů. Creative Economy: 12H velký význam současné scény, bude kreativní ekonomika a podnikání je třeba řešit jako strategie schopen integrovat různé sektory a pákový místní rozvoj, z referencí identifikace kulturního a tvůrčího odvětví. Modul 5 - 36H Workshop 1 - Případ Brazílie: 12H Jeden z kurzu diferenciálů, tento modul se zaměřuje na Brazílii a jeho specifika v národním i mezinárodním módním trhu. Kurz představí kulturní a sociální moderní prostředí; výstřelky, nové chování, místní kultury a specifických územních souvislostech. Workshop 2 - TCC: Br trhu Outlook: 24H Tento workshop si klade za cíl představit diverzifikace módní segmenty v Brazílii a jeho specifika a její hlavní perspektivy, jako je luxus, lidová Market, Fast Fashion, DNA místa, e commerce, mezi ostatními. Obsah vystupoval v tomto workshopu bude reference pro vedení (Závěr práce v kurzu) TCC Modul 6 - 36H Strategický Marketing: 24H Disciplína přítomen obsahu, jako je marketing ukazatele Analysis, diagnózu a prováděcí strategie, tržní cyklus a marketingového mixu v kontextu módy. Módní plán Marketing: 12H V tomto kurzu, kroky a prvky marketingového plánu, směřující na módní oblasti budou řešeny s ohledem na situační analýzu trhu, organizační informace, analýzy spotřebitelů a taktiky tržních a provozních činností. Modul 7 - 36H Integrovaná komunikace: Tematická 24H velký význam na trhu, bude tento kurz představí různé typy komunikace (strategické, taktické a operativní) a jeho použití v současném kontextu. Charakteristika a zvláštnosti použití různých médií (TV, rádio, internet, noviny, venkovní a mobilní). Komunikační plán: 12H budou řešeny v této disciplíně krocích a prvků komunikačního plánu, stejně jako jejich přípravy a rozvoje v kontextu módy. Modul 8 - 42H Módní Komunikace: 18H Kontemplovat oblasti jako odborného tisku, reklamy, PR a akce, kurz se bude zabývat využití médií v současném světě módy, své rozmanité použitelnosti a různých platformách. Vizuální Merchandising: 12H toto discilina Student bude mít kontakt s možným diskursů týkajících se oblasti módy, stejně jako odraz a realizaci jazyka a jeho přírody jako reprezentace a komunikační objekt. Také budou prezentovány strategie pro vybudování prostorů a komunikační produkt prvky a služby, aby podporovaly zkušenosti, které posílí identitu značky a vztah s veřejností. Digital Marketing: 12h Kurz se bude zabývat specifika digitálních kanálů přímého marketingu a nástroje pro spolupráci pro budování obsahu, mimo vnímání spotřebitelů a on-line vztah. Také diskutovali o digitální obchod a marketing plánování aktivit v prostředí internetu. Modul 9 - 36H Právní a finanční aspekty podnikání: 21H pochopení finančního životního prostředí, nákladů a cen, právní ochrany autorství, duševního vlastnictví, výsad a tematické záznamy budou zahrnuty v tomto kurzu. Eco udržitelnost a sociální odpovědnost: Z 15H velkým důrazem dnes, tento obsah bude řešena v disciplíně prostřednictvím kontextu módy v současné scény z referenčních hodnot udržitelnosti a sociální odpovědnosti. Modul 10 - 36H Metodologie výzkumu 12 Úvod do základů vědecké metodologie a hlavních linií epistemological myšlení, s důrazem na současné názory. Usilovat 12H Disciplína se bude diskutovat o plánování a konsolidaci profesní kariéry v současném podnikatelském prostředí: Výuka Vysokoškolské vzdělávání: 12H Career Management. Job absolvování kurzu - 40H TCC - Dokončení práce v kurzu: 40H Tento kurz bude probíhat použity projektů marketing a módní komunikace se zaměřením na brazilském scéně, vztahující se k jedné z perspektiv a přístupů prezentovány v celém průběhu. [-]

Absolvent V Oblasti Strategického Design A Inovace

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2017 Brazílie Sao Paulo

Kurz Postgraduální diplom ve strategickém Design a Inovace Istituto Europeo di Design - IED São Paulo má za cíl rozvíjet schopnosti a dovednosti a poskytovat zkušenosti zaměřené na uplatňování designu myšlení, jak posílit strategii podnikání hodnotového řetězce. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. Tento program je v portugalštině Učil Kurz Postgraduální diplom ve strategickém Design a Inovace Istituto Europeo di Design - IED São Paulo To má za cíl rozvíjet schopnosti a dovednosti a poskytovat zkušenosti zaměřené na uplatňování designu myšlení, jak posílit strategii podnikání hodnotového řetězce. Datum zahájení: duben Dny: pondělí a ve středu (10 setkání) Hodiny: 19h30 do 22h45 Doba trvání: 18 měsíců Hodiny: 400 hodin Registrace do: duben Scénář: Současná úroveň složitosti, konkurenceschopnost a efektivitu praktikuje v různých odvětvích trhu, a společnost jako celek, s sebou přináší rostoucí poptávku po stále více kreativní řešení a nové metodiky a inovativních nástrojů. Oblasti strategického designu je konfigurován jako přístup k pochopení "obraz" o obchodní požadavky, které jdou nad rámec, takže tradiční souvisí více s fázi návrhu nového návrhu výrobku, služby nebo atmosféry. Tento nový přístup redefinuje, jak jsou problémy řešeny kreativně, se zaměřením na identifikaci nových příležitostí pro akci. V důsledku toho, metodiky a nástroje podílející se na strategickém designu se stal hybnou pákou inovačních schopností, přičemž přednost mají poskytovat hodnotu pro lidi a přinášet významné výsledky organizací. Chod: Kurz Postgraduální diplom ve strategickém Design a Inovace Istituto Europeo di Design - IED São Paulo má za cíl rozvíjet schopnosti a dovednosti a poskytovat zkušenosti zaměřené na uplatňování designu myšlení, jak posílit strategii podnikání hodnotového řetězce. Kurz se zaměřuje na kulturu inovací a strategického myšlení v procesu tvorby, řízení a zavádění nových řešení na trhu. V tomto smyslu, kurz nabízí vzdělávací zkušenost směřující k odborníků a podnikatelů z různých oblastí vzdělávání, kteří se zajímají o tvůrčím přístupem ke splnění dnešním výzvám trhu, zejména v oblastech řízení, branding a vývoj nových produktů a služeb. V tomto smyslu je samozřejmě založen na sadě konceptů, nástrojů a inovačních procesů vedených designu a user-centric, jako je Metadesign, designu myšlení, lidské-střed, Design Driven inovace, mezi ostatními. Dodávka: Kurz je zaměřen na přípravu myšlení věnovanou rozvoji kreativní strategie, zaměřené na odborníky a podnikateli z různých oblastí. Hodnoty sami multidisciplinární aspekty designu. Funguje systémovou a kontextuální vizi příspěvků a "postižení" uživatelů k identifikaci nových řešení v oblasti produktů / služeb, překládat hodnoty a aspirace lidí v budoucích a životaschopných řešení. Aktivní účastníci v postoji spojovat kreativitu, metody řízení a podnikatelské vize pro rozvoj podnikání a projektů, a návrh jako katalyzátor pro tvorbu hodnot procesu. V průběhu modulu budou studenti seznámeni s novým obchodním modelům podporovaných tvůrčí vize, udržitelného a odpovědného prostřednictvím rozvojových projektů a různé workshopy ve spolupráci s učiteli, odborníky a inspirativní profesionálů, kteří sdílejí své znalosti ve stejnou dobu řídit provádění různých projektů. Absolvent programy, které nabízí na Fakultě technologické v Istituto Europeo di design jsou v dodržování zákonů a splňují usnesení CNE / CES Žádné 1 z 03.4.2001 a odstavce 1, 8. června 2007 MEC, ministerstvo Vzdělání. Kurz je rozdělen do disciplínách (360h) a na konci programu, musí student předložit seminární práce, projekt nebo tezi, podle zvolené pro tuto třídu (40h) modality, celkem 400h. Cíl: Kurz Postgraduální diplom ve strategickém Design a Inovace Istituto Europeo di design -IED São Paulo má za cíl rozvoj dovedností a schopností a poskytují zážitky zaměřené na uplatňování designu myšlení, jak posílit strategii podnikání hodnotového řetězce. Kurz se zaměřuje na kulturu inovací a strategického myšlení v procesu tvorby, řízení a implementace nových řešení na trhu, a je zaměřena na odborníky a podnikateli z různých oborů vzdělávání, zainteresovaných v tvůrčím přístupu k řešení problémů na trhu, a to zejména v oblasti řízení, branding a vývoj nových výrobků a služeb. V tomto smyslu je samozřejmě založen na sadě konceptů, nástrojů a inovačních procesů vedených designu a user-centric, jako je Metadesign, designu myšlení, lidské-střed, Design Driven inovace, mezi ostatními. V průběhu modulu budou studenti seznámeni s novým obchodním modelům podporovaných tvůrčí vize, udržitelného a odpovědného prostřednictvím rozvojových projektů a různé workshopy ve spolupráci s učiteli, odborníky a inspirativní profesionálů, kteří poskytují "know-how" a podporu pro provádění různých vzorů. Metodika: Kurz je rozdělen do tří fází: - I. etapa - Interdisciplinární centrum důvodů - Advanced porozumění designu, zaměřená na historické, projekty, udržitelnost a socio-kulturní trendy. - Phase II - design a inovace - se zaměřil na návrh myšlení jako základ pro kreativní procesy a inovačních oborů hledají diferenciaci a koncepční změnu ve vývoji a konstrukci nových modelů. - Fáze III - Business Design & Creative Leadership - Tato fáze představuje disciplíny zaměřené na strategické řízení a vize designu jako enabler nového obchodu, a umožnit studentovi, aby jednala jako lídr v oblasti tvůrčích procesů a inovace aplikované Veřejný: Tento program je určen pro odborníky a podnikatele z různých oblastí: inovace, design, kreativní ekonomiky, managementu, marketingu, designu, inženýrství, komunikace, architektura a dalších oblastech, kteří chtějí prozkoumat své znalosti a vést procesy aplikované na projektu rozvoje a pojmů výrobku , Koordinace: Fabiano Pereira Virginio Mistr designu od FAU-USP, se zlepšením v italském designu v Miláně IED, podílel, comoconvidado, iniciativa Walking Moderní Lab -Innovative mobility v Postautomobile byl podporován Humboldtově univerzitě v Berlíně. Působí jako strategický design konzultant pro firmy a organizace, jako jsou Senai, Sebrae, plakal a dopadu HubSP, pro různé aplikace: Proces inovace, design myšlení a řízení znalostí. Je to jeden z tvůrců projektu "žijících design myšlení", která vyvíjí semináře a praktické zkušenosti při vytváření inovativních řešení pro podnikatele a agenty sociálních inovací. To má asi 15 let zkušeností v akademickém jako profesor a koordinátor kurzů av současnosti je odpovědná za celkovou koordinaci absolventů kurzů z Istituto Europeo di design -IED São Paulo. Designer s 17 let zkušeností, také pracoval v nadnárodních společnostech, jako je Philips Design, která vyvinula projekty pro globální trh a podílel se na mezinárodních workshopech inovací a nových příležitostí na trhu. Také se zúčastnil jako porotce ocenění: Inova senai 2010 Abilux 2010 a brazilský House Museum v roce 2012. Oceněné a vybrané projekty: Roche Vítěz prostorové intervence 2012, Hannover iF Design Awards 2009 -Semifinalista v kategorii designu inovace pro nové výrobky. Projekt Pokyny Final: Práce Závěr kurzu Závěrečný projekt je nezbytný a potřebný krok k získání kurz certifikaci dokončení. V průběhu kurzu bude student zvolit téma konečného projektu a během konkrétního modulu bude řídit učitelů. Řízení znalostí a metod vědecké metody a strategie pro správu a prezentaci obsahu generovaného průběhu a TCC. [-]

Finance, Rizik A řízení (ms FRC)

Audencia Business School
Campus forma Denní studium 12 - 15 měsíců September 2017 Francie Nantes

Master Program Spécialisé®en Finance, rizik a řízení harmonizuje napříč učebními osnovami vyrovnat teorii a aplikované průřezové projekty. [+]

Zkoumání 360 Finanční trhy Spécialisé® magisterský program v oblasti financí, rizik a řízení harmonizuje napříč učebními osnovami vyrovnat teorii a aplikované průřezové projekty. Corporate Finance (45%) Změřte, analyzovat a zlepšit finanční výkonnost Finanční cyklus Ziskovost Tvorba hodnoty Finanční analýza Investiční Finanční toky Finance na trhu (35%) Rozvíjet sofistikované finanční strategie přizpůsobené potřebám moderní globalizované ekonomiky Finanční globalizace Finanční produkty generace Organizace devizovém trhu Fungování tržnicích Procesní řízení Řízení finančních institucí Řízení rizik (20%) Pochopení fungování trhů, analýzy rizik a otázek kontroly Typ rizik na finančních trzích Statistická kontrola procesů Vyhodnocení finančních aktiv Matematizaci riziko Řízení portfolia 4 až 6 měsíců firemní stáž V souběžných kurzech a projektů, modul věnovaný osobnímu rozvoji, kde se každý individuálně doprovází po celý rok připravovat na VZTAHOVAT, budovat kariéru plán, příprava její kariéru, vyberte si kurz a připravit svou profesionální práci Obchodní pokoj Vynikající příležitost, aby každý den v reálných situacích Jedním z hlavních silných stránek Spécialisé® Mistr v oblasti financí, rizika a kontrole je nepochybně obchodní místnosti. Tento cenný nástroj k dispozici privilegovaného kruhu, jsou studenti v rámci programu, a tím činí tento jedinečný mistr. Jeho neomezený přístup skutečně jim umožňuje organizovat sami využívat obchodní prostor a hledat užitečné informace ve vývoji analýzy. Profesionální práce: zárukou odbornosti pro zaměstnavatele Absolvování magisterského Spécialisé® předpokládá obhajoba odborné práce. Jedná se o in-hloubkové osobní práce analýzy a reflexe na problém související s mezinárodní zprávy a postaven z betonu shromážděných informací. Každý se zaměří tuto studii ve vztahu ke své vlastní cestu a jejím zájmům. V neposlední řadě, to se spoléhá na misi 6 měsíců v podnikání, který je v logice odborného projektu. Tyto znalosti významně zvyšuje znalosti odvětví každého studenta a výrazně usnadňuje integraci absolventů do pracovního procesu.   Některé příklady odborné práce: Hodnocení výkonnosti Bank of France skóre na odvětví stavebnictví v Pays de Loire Risk-return Analýza fondy na infrastrukturu: nová třída aktiv Inovací v podnikání a výkonnost trhu Dopad přijímání IFRS na francouzských účetních standardů. Éra velkých dat, mezi riziky a příležitostmi pro banky Některé příklady cílových kompetencí: Kvantitativní Finance Oceňování aktiv a podniků Akvizice Merger Akcionář a řízení dluhopisů řízení Diagnostika a řízení rizik Nařízení a splnění finančních a pojišťovacích institucí Finanční a strategické výzkumná společnost Analýza Finanční inženýrství Obezřetný Rozvoj mapování provozních a finančních rizik Zajištění přiměřenosti finančních a ekonomických analýz Posouzení shody s požadavky obezřetnostní regulace Návrh nápravných opatření, která odpovědnostních středisek   Příklady pracovních příležitostí: Finanční analytik Obchodník Tvůrce trhu (Market Maker) Portfolio Manager Prostřednictvím trzích Fúze, akvizice a manažer Structurer Správce fondu Finanční Auditor Ovládání řízení Účetní Inspector Credit Analyst Odpovědnost správce aktiv (ALM) Chief Risk Officer Měnové riziko manažer [-]

Magistr V Mezinárodním Obchodě (MIB)

Grenoble Ecole de Management
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Německo Berlin Francie Grenoble Paris Spojené království Londýn Singapur Singapore + 7 více

GGSB poskytuje studentům ucelenou představu o globálních trzích tak, aby odpovídaly současným požadavkům mezinárodních firem. Absolventi získají MIB jak mezinárodní obchodní a manažerské dovednosti s mezikulturní porozumění trhů. [+]

Popis programu:

Výuka probíhá v angličtině. Studenti mohou sledovat program v Grenoblu, Paříži Londýně, Berlíně nebo Singapuru.

Jeden akademický rok (na akademické půdě) + Final Project Management (12 měsíců)

Připojte se k programu na mezinárodním dosahem, včetně mezikulturních problémů splňovat manažerů po celém světě. Tento magisterský titul je mezinárodně uznávaná a je výhradně v angličtině. Poskytovat mezinárodní vize BUSINESS Posláním Master in International Business programu je poskytnout zaměstnavatelům po celém světě s interkulturně vědomi absolventy, kteří vyvinuli klíčové dovednosti a kompetence v oblasti mezinárodního obchodu a managementu. MIB poskytuje skutečně mezinárodní a multikulturní vzdělávací prostředí, což činí její absolventi velmi atraktivní pro potenciální zaměstnavatele po celém světě.... [-]


Magistr Ve Státní Správě

EBAPE Brazilian School of Public and Business Administration
Campus forma Kombinované 24 měsíců March 2017 Brazílie Rio de Janeiro

Mistr ve správě je EBAPE reakci na aktuální poptávku po postgraduální kurzy v administraci, v souladu s pokyny CAPES / Ministerstvo školství, které ... [+]

Mistr ve správě

Mistr ve správě je EBAPE reakci na aktuální poptávku po postgraduální kurzy v administraci, v souladu s pokyny CAPES / Ministerstvo školství, který pověří pod zařazení Professional magisterském studijním programu v souladu s správního rozhodnutí N. 080/98 .

Profesionální magisterském studijním programu je v první řadě na částečný úvazek kurz, který umožňuje studentům magisterského studia se smířit s jejich profesní činností.

Struktura kurzu se na základě zkušeností s kurzy EBAPE Lato sensu absolvent identifikovat potřeby organizací a vypracuje vnímané profil správce vyplnit pozice středního a vyššího managementu a poradenství v pozicích. Tato zkušenost ukázala silná tržní poptávka po profesionály s rozsáhlými znalost nástroje pro správu informací a na mezinárodním trhu dynamiku, stejně jako podnikavý duch a citlivost na tržní podmínky. Tímto způsobem, od výběru kandidátů až po vypracování závěrečné práce,, Cílem kurzu je rozvíjet vědomosti, schopnosti, talent a postoje ke splnění těchto požadavků. ... [-]


Specializovaný V Oblasti Marketingu A Prodeje A Manažerských Dovedností Master

ADEN campus Lima
Online & Campus forma Denní studium March 2017 Peru Lima

Příjemci: Profesionálové, kteří jsou držiteli manažerských pozicích týkajících se obchodních ploch, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. [+]

Magisterske studium Business, ekonomie, administrativa v Jižní Amerika. soupravy Naučte se specialistou CÍLE Aktualizovat, jak se dělá marketing společnosti uplatňovat účinné postupy pro vytváření poptávky. Naučit se používat Neuromarketing a studium sociálního chování vyvinout zkušenostní marketing a relační akční plán pro efektivní a odpovídající veřejné organizace. Navrhnout a realizovat návrhy úspěšné hodnota v produktech a / nebo služby mají na prodej. Pochopení komerční fenomén ze zkušeností porozumění a strategie řízení rozvoje. Definovat a vyvinout nástroje pro řízení podniku na základě podnikatelského záměru se silným důrazem na prodej. Vyvinout a zavést digitální marketingový plán pro značky a věrnosti ze strany spotřebitelů a potenciálních zákazníků, prodejních strategií integrovaných off-line a / nebo prostřednictvím e-commerce. Integrovat inovace jako prostředek k dosažení hodnoty propozice a diferenciaci. Review, vyhodnocovat a plánovat nezbytné obchodní struktury dosáhnout prostřednictvím prodejních týmů, pevný vztah s klientem Identifikovat potřebné a účinné nástroje pro obchodní týmy dosáhnout jejich profesionalitu tváří v tvář stále náročnějších trzích Chcete-li zjistit dopad obchodních rozhodnutí na výsledky. Získávají dovednosti a kompetence pro vedení, přijít, motivovat a řídit intelektuálního kapitálu v týmech orientovaných vysoký výkon. Učení, jak strukturovat obchodní plán, který integruje aspekty týkající se uvádění na trh, konkurenceschopnost, finance, strategie, lidské zdroje, výrobní proces, investičního plánu, uvedení do provozu a údržbě příjemci Odborníci, kteří jsou držiteli řídící funkce spojené s komerční oblasti, podnikatele a ty, kteří se chtějí naučit nový způsob uvádění na trh a zlepšit jejich správu prodejních dovedností. Studijní plán Specializovaný Mistr se skládá ze tří období: první je běžné a je zaměřen na základy vedení společnosti; Toto období je obličej a rozvíjí s vysokým praktický obsah s měsíčními setkáními po dobu 10 měsíců. Zbývající dvě období jsou specializace, kde budete prohlubovat své učení v konkrétní oblasti zájmu, tyto doby jsou on-line formát, kde můžete komunikovat s odborníky z jiných zemí; Můžete si vybrat z následujících oborů: SKILLS PROGRAM-Presencial 100 hs Manažerské dovednosti Program (PHD) poskytne potřebné nástroje k rozvoji jejich vedoucí postavení v kontextech velkou rozmanitostí, které vyžadují vůdce změnit své role a přehodnotit své řidičské praxe: Modul 1: Job Dokonalost a kvalita života Modul 2: Osobní Vedení Modul 3: Talent Management (Talent Simulator) Modul 4: Executive Coaching MODUL 5: Ontologická Koučování Modul 6: Agile Vedení (Simulator Commander) Modul 7: Komunikační nástroje Modul 8: Společné týmy (Simulator Lost) Modul 9: Strategické Vyjednávání Modul 10: Praxe vyjednávání (Simulator Negociator) Mistr v marketingu a řízení prodeje-Online Osvědčení Master je certifikován Euncet Business School a UCI rozšíření [-]