MASTERSTUDIES.CZ

Branding Florence

Mistr úrovni studie zahrnují specializované studium v ​​oblasti výzkumu nebo oblasti odborné praxe. Vydělávat magisterský titul ukazuje vyšší úroveň zvládnutí předmětu. Vydělávat magisterský titul může trvat od jednoho roku do tří nebo čtyř let. Než budete moci absolvovat, obvykle musíte napsat a obhájit diplomovou práci, dlouhý papír, který je vyvrcholením Vašeho specializovaného výzkumu.

Studenti podnikání, zejména marketingu, se mohou rozhodnout, dále specializovat na označovat. To je studie o tom, jak vytvořit a udržovat efektivní značek, a to buď z výrobků nebo služeb s využitím prvků kreativního designu, reklamy a strategie rozvoje.

Itálie oficiálně Italskou republikou, je unitární parlamentní republika v rámci Evropské unie, který se nachází v jižní Evropě. Na severu hraničí Francie, Švýcarsko, Rakousko a Slovinsko po Alpách.

Florencie je jedním z nejvíce zalidněné město v Itálii. Toto místo je známé pro své umění institucí. Kromě toho jsou instituce jako Florence University of Arts zaměřuje na poskytování kvalitního umění založené vzdělání. Tyto vzdělávací instituce se zaměřují na více než všechny grooming studentů.

Branding Florence. Získejte všechny informace o mistra v Branding a obraťte se na školu v Florence přímo!

1 Výsledky v Branding, Florence Filter

Master in Design a řízení značky: Potraviny, víno a cestovní ruch

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kampus Denní studium 11 měsíce Únor 2020 Itálie Florence

Od branding techniky k designu služeb, cílem Master kurzu v designu a řízení značky: potraviny, víno a cestovní ruch je pomoci studentům a mladým odborníkům rozvíjet své dovednosti jako budoucí manažery horeca průmyslu, integrovat potravinářské víno a cestovní ruch do životní styl nabízí. Kurz, který se koná ve Florencii a Barceloně, poskytuje průřezové dovednosti v oblasti designu služeb aplikované na pohostinství a cestovní ruch, se zvláštním zaměřením na potraviny v Barceloně a vertikálním průzkumem odvětví vína ve Florencii. Katalánsko a Toskánsko postavily své strategie brandingu na teritoriální hodnotu jako klíč pro celosvětovou rozlišovací způsobilost. Díky tomuto magisterskému studiu mají studenti možnost experimentovat s různými metodami řízení brandingu a řízení projektů, které úspěšně využívají dvě z nejdůležitějších turistických destinací v Evropě.