Kombinované studium magisterské studium Biologie v Spojené království - Swansea - Zde naleznete Kombinované studium magisterské studium Biologie v Spojené království - Swansea

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu. Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce… Čtěte více

Vzdělávání ve Spojeném království je přenesl to s každou ze zemí Spojeného království, které mají samostatné systémy pod různými vládami: Britská vláda odpovědná za Anglii, a skotská vláda, velšský vláda a Severního Irska Executive jsou odpovědné za Skotsko , Wales a Severní Irsko, resp.

Swansea je pobřežní město ve Walesu. Tři vysoké školy jsou umístěny tam, ani jeden z nich byl oceněn za nejlepší britské studentské praxe. Je to jeden z důležitých center průmyslové revoluce.

Kombinované studium magisterské studium Biologie v Spojené království - Swansea - Veškeré informace o Kombinované studium magisterském studiu Biologie v Spojené království - Swansea Ušetřete čas a kontaktujte školu v Spojené království - Swansea zde!

Další informace o studiu ve Velké Británii