Magisterské studium Biologie v Severní Amerika - Magisterské studium Biologie v Severní Amerika hledejte zde!

Magisterské studium Biologie v Severní Amerika - Zde naleznete magisterské studium Biologie v Severní Amerika

Biologie

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

Biologické & Life Sciences pokrývá všechny aspekty studia živých organismů, od pochopení gen řízení ekosystémů. Můžete studovat: Anatomické vědy, zvířat, rostlin a environmentální vědy, molekulární a buněčná biologie, fyziologie a.

Z původních civilizací až po moderní denní říší, Severní Amerika má spoustu hands-on vzdělávacích příležitostí nabídnout učence. Plněné s řadou odlišných kultur, mohou studenti vzdělávat v ucelené způsobem.

Magisterské studium Biologie v Severní Amerika - Veškeré informace o magisterském studiu Biologie v Severní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Severní Amerika zde!

Magistr V Oblasti Biotechnologie

University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Spojené státy americké San Francisco

The University of San Francisco nabízí profesionální magisterský titul v biotechnologiích, která nabízí studentům obou cenné laboratorní dovednosti a obchodní dovednosti nezbytné pro získání zrychlený ke kariéře v oblasti biotechnologií. [+]

Master in Biotechnology The University of San Francisco nabízí profesionální magisterský titul v biotechnologiích, která nabízí studentům obou cenné laboratorní dovednosti a obchodní dovednosti nezbytné pro získání zrychlený ke kariéře v oblasti biotechnologií. San Francisco Bay Area, je jedním z center biotechnologií v Americe a ve světě. The University of San Francisco poskytuje vzrušující program, který kombinuje přísnost molekulární biologie se základy podnikání - základní zázemí a hloubku rozhraní biotechnologický průmysl je mezi výzkumem a vývojem, obchodní management a etické výroby.

Biotechnology programu na USF:

Sloučí základní prvky vědy, techniky a obchodu připravit absolventy pro řadu pracovních míst v biotechnologickém průmyslu. Nabízí základní postgraduální kurzy vyučují USF výzkumného ústavu, vedle volitelných předmětů vyučovaných předními lékaři v jejich polích. Obsahuje požadavek na stáž, která dává studentům možnost získat cenné praktické zkušenosti a příležitosti k vybudování osobních a profesních sítí, které je dobrou pozici pro získání trvalého zaměstnání po ukončení studia. Využívá strategickou polohu na San Francisco Bay Area - epicentra biotechnologií ve Spojených státech. Se může pochlubit mimořádně nízkou instruktora poměr student, s mentorství, vývoj vedení a profesionální poradenství. Těží z poradní rada složená z Bay Area představitelů biotechnologických z takových organizací jako Pinnacle Genentech, UCSF a Bio-Rad. Vzdělané odborníky v oboru, se závazkem USF k dodržování nejvyšších etických a profesních standardů a cílem využívají technologie pro lidštější a spravedlivější svět. ... [-]

Master Of Engineering Chemické A Biomolekulární Inženýrství

University of Maryland, A. James Clark School of Engineering
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 3 let September 2018 Spojené státy americké College Park + 1 více

Graduate Program v chemických a biomolekul inženýrství nabízí výzkumné a vzdělávací příležitosti vedoucí k Master of Science a doktor filozofie stupňů. [+]

Graduate Program v Chemické a Biomolecular inženýrství nabízí výzkumné a vzdělávací příležitosti vedoucí k Master of Science a doktor filozofie stupňů. Odbor chemické a biomolekul inženýrství je dobře vybavena pro postgraduální výzkum v aerosolových vědě a inženýrství, biochemické inženýrství, počítačového modelování, mechaniky tekutin a míchání, technologie palivových článků, metabolické inženýringu a systémové biologie, nanočástic technologie, zpracování polymerů a charakterizaci, polymeru reakce inženýrství, řízení procesů, termodynamika a transportní jevy, a výzkum systémy. Odbor udržuje distribuované výpočetní sítě skládající se z výzkumných laboratoří a PC laboratoři. Hlavní výzkumné zařízení včetně elektronové mikroskopie, rentgenové difrakce, rentgenové fotoelektronové spektroskopie a NMR jsou koordinovány prostřednictvím různých laboratoří. ... [-]

Master Of Engineering V Bioinženýrství

University of Maryland, A. James Clark School of Engineering
Online & Campus forma Denní studium September 2018 Spojené státy americké College Park

Master of Engineering v bioinženýrství [+]

Požadavky na přijetí:

Plné vstupné jako stupeň hledající studenta vyžaduje následující předpoklady:

Bakalářský titul, GPA 3,0 nebo lepší, ve strojírenství nebo příbuzném oboru; Biologie, chemie, fyzika, od akreditované instituce. Kurzy v matematice (Kalkulus I, II, III a diferenciálních rovnic) a termodynamika musí být považováno za vstupné. Non-technické obory musí absolvovat Matematické obory prostřednictvím diferenciálních rovnic. Žadatelé, kteří nemají dostatečné zázemí v termodynamice (nebo fyzikální chemie), bude muset přijmout ENPM 672, Základy tepelných systémů, v jejich prvním semestru. Studenti, kteří nemají inženýrský titul může být také požadováno, aby se ENPM 672 v prvním semestru. Dokončené žádosti jsou přezkoumávány a zvážit pro přijetí, a to případ od případu. [-]

Magistr Profesionálních Studií V Technologii Mléčné Výrobky

California Polytechnic State University, San Luis Obispo
Campus forma Denní studium 1 rok September 2018 Spojené státy americké San Luis Obispo

Mistr profesionálních studií v mléčných výrobcích Technology programu připravuje studenty s vědeckou, inženýrství, jídlo a zemědělských podkladů pro vedení a řízení rolí v mléčných výrobků zpracovatelského průmyslu. Tento inovativní jednoroční magisterský studijní zahrnuje ročníkovou práci v mlékárenském chemie, mléka a mléčných výrobků mikrobiologie, vedením závodu, projektového managementu, vedení, udržitelnosti a dalších oblastech kritických pro efektivní řízení mlékárny. Přes použití experimentálního a projektové vyučování, budou studenti rozvíjet základní znalosti a dovednosti potřebné k úspěchu v mezinárodním mléčných výrobků průmyslu. [+]

O programu

The Mistr profesionálních studií v technologii Mléčné výrobky Program připravuje studenty s vědeckou, inženýrství, jídlo a zemědělských podkladů pro vedení a řízení rolí v mléčných výrobků zpracovatelského průmyslu. Tento inovativní jednoroční magisterský studijní zahrnuje ročníkovou práci v mlékárenském chemie, mléka a mléčných výrobků mikrobiologie, vedením závodu, projektového managementu, vedení, udržitelnosti a dalších oblastech kritických pro efektivní řízení mlékárny. Přes použití experimentálního a projektové vyučování, budou studenti rozvíjet základní znalosti a dovednosti potřebné k úspěchu v mezinárodním mléčných výrobků průmyslu.... [-]

Magistr Lékařské Biotechnologie

University of Windsor, Graduate
Campus forma Denní studium 16 měsíců September 2018 Kanada Windsor

Master of Medical Biotechnologie je profesionální program, který nabízí Ústavu chemie a biochemie a poskytuje studentům pevné základy teoretických poznatků a praktických průmyslově použitelných laboratorní techniky zkušeností používaných ve zdravotnických biotechnologického průmyslu. [+]

Master of Medical Biotechnologie je profesionální program, který nabízí Ústavu chemie a biochemie a poskytuje studentům pevné základy teoretických poznatků a praktických průmyslově použitelných laboratorní techniky zkušeností používaných ve zdravotnických biotechnologického průmyslu. Kromě toho budou studenti také vyškolen v rozvoji podnikatelského záměru a uvádění výrobků na trh.

Dovednosti a znalosti vyučované v tomto programu umožní rozvíjet úspěšnou kariéru v biotechnologického podnikání, lékařské a farmaceutické materiály charakterizaci, lékařské diagnostice nebo biotechnologie Product Development / monitorování. Kromě toho programu Master of Medical Biotechnology může být cestu pro kariérní postup, pokud jste v současné době zaměstnán v oblasti biotechnologie a / nebo souvisejících zdravotních a farmaceutickém průmyslu.... [-]

Inter Odborné Znalosti V Oblasti živočišné Výroby

Universidad Autonoma de Aguascalientes
Campus forma Denní studium 2 let July 2018 Mexiko Aguascalientes

Inter Master of živočišné výroby (MIPPE) je navrženo jako program orientovaný na výzkum, při pohledu na jejich studentům rozvíjet dovednosti v oblasti výzkumu, základní i aplikovaný, což vede k řešení problémů živočišné výroby, s ohledem hovězí dobytek, producenti mléka skot, ovce, kozy, drůbež (brojleři a nosnice) a prasata. [+]

Zapojeny následující univerzity:

Autonomous University of Aguascalientes University of Colima University of Guadalajara University of Guanajuato

generace a využití poznatků linky jsou následující:

Výživa Reprodukce zvířat a genetiky zdraví zvířat CÍLE

natvarování absolvent schopný přispět k řešení problémů hospodářských zvířat médium na výzkumných metod a metod, které jim umožní inovovat výrobky a procesy přežvýkavců, drůbež a prasata, s cílem zvýšit výrobu a zlepšování procesů transformační a udržovat zdroje.... [-]

M.Sc. Rostlinná Biotechnologie Oblast Nebo Toxikologie

Universidad Autonoma de Aguascalientes
Campus forma Denní studium 2 let July 2018 Mexiko Aguascalientes

Master of Science oblasti biotechnologie rostlin toxikologie je absolventem program, uznávána pro své vysoké úrovni kvality uděluje konsolidaci CONACYT v National Quality Graduate Program (PNPC). [+]

Jedná se o program absolventa zavázala k výcviku vysoce kvalifikovaných lidských zdrojů v oblasti biotechnologie rostlin a toxikologie, spolupracuje na rozvoji těchto oblastí znalostí ve stavu, tak v zemi.

Program poskytuje společný trup a dvě oblasti specializace terminálů a studijních zkušeností nabízené nejsou exkluzivní k třídě. K dispozici je důležitou součástí praktické práci v laboratoři, výzkumu a vyhledávání informací samostatně studenty. Nemáme serializaci materiálů, jiné než výzkumné Semináře jsou výukové kurzy.... [-]

Mistři V řízení Volně žijících živočichů A Jejich Biotopů

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 15 měsíců September 2018 Kanada Rimouski Lévis + 1 více

MA v managementu divoké zvěře a stanoviště je vzdělávání v oblasti biologie školení vědců a odborníků s globální a interdisciplinární vize, která bude přispívat ke zlepšení zachování a využívání zdrojů. [+]

Výzkumné projekty jsou prováděny v klíčových oblastech, jako genetika populace zvířat, adaptivní biologie, ekologie lesa, dynamiku divoké zvěře populací a evoluční biologie.

Struktura programu

MA v managementu volně žijících živočichů a jejich biotopů umožňuje výzkumný projekt (27 kreditů paměti) prohloubit své znalosti v oblasti specializace v oboru biologie.

Program také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia.... [-]

Biotechnologického Magisterský Program

Eastern Virginia Medical School
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2018 Spojené státy americké Norfolk

Program biotechnologií magisterský na východní Virginia Medical School (EVMS) je unikátně integrační výzkum program, který poskytuje studentům praktické školení v state-of-the-art molekulární, genomic, proteomické, buněčných a zobrazovací techniky v kombinaci s pevný základ v teoretické znalosti z biomedicínských věd a laboratorního výzkumu designu. [+]

Program Biotechnologie Magisterský na východní Virginia Medical School (EVMS) je unikátně integrační výzkum program, který poskytuje studentům praktické školení ve state-of-the-art molekulární, genomic, proteomické, buněčných a zobrazovací techniky v kombinaci s pevný základ v teoretických poznatků biomedicínských věd a laboratorního výzkumu designu.

Tento přísný vzdělávací program vlaky budoucí laboratorní odborníky, aby provedla biomedicínský výzkum v akademických výzkumných laboratořích nebo v biotechnologickém a farmaceutickém průmyslu.

Nosným programem VÝHODY Poskytuje zrychleného, ​​16-měsíční učební plán hands-on a teoretické vzdělávání v oblasti výzkumu Zahrnuje šestiměsíční výzkumnou stáž na akademické půdě, nebo s biotechnologického průmyslu partnera Zahrnuje úzkou spolupráci studentů se zkušeným výzkumným fakulty ... [-]

Magistr V Zemědělství

Murray State University
Campus forma Denní studium September 2018 Spojené státy americké Murray

Účelem tohoto stupně je poskytnout příležitost pro profesionální zemědělské pracovníky k získání vzdělání na magisterské úrovni, nebo se připravit na terminálu studia práci na doktorské úrovni. [+]

Mistr v zemědělství

Zemědělská škola nabízí Master of Science v programu stupně. Účelem tohoto stupně je poskytnout příležitost pro profesionální zemědělské pracovníky k získání vzdělání na magisterské úrovni, nebo se připravit na terminálu studia práci na doktorské úrovni. Fakulta poradci pomáhat studentům při plánování vhodného studium ke splnění svých individuálních cílů a zajistit vyvážený program.

[-]

Potravinářských Věd Magisterský Titul

University of the Americas Puebla (UDLAP)
Campus forma Denní studium July 2018 Mexiko Puebla

Food Science magisterského

&nbsp

Magisterský studijní program Food Science byl vytvořen s cílem vychovávat odborníky a výzkumné pracovníky s hlubokými znalostmi v oblasti vědy a technologie potravin, se iniciativu a tvořivost, které je možné zapojit jako agenti inovací v akademických činností (výuka a výzkum), nebo v rámci výrobního sektoru , nebo je schopen dělat v doktorském studijním programu v oblasti potravin v Mexiku nebo zahraničí.

&nbsp