Magisterské studium Biologie Demokratická republika Kongo - Zde naleznete magisterské studium

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu. Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tvar, jak živé organismy komunikovat na zemi dohromady. T… Čtěte více

Studenti, kteří chtěli dozvědět o kultuře specifické kuchyně a zábavy se mohou těšit školní docházky v Konžské demokratické republiky (Zair), protože jídlo a hudba jsou dva z země 's nejpopulárnější zábav. Stovky různých etnik nazývají domovské země, a francouzština je nejčastější z 242 mluvených jazyků.

Magisterské studium Biologie Demokratická republika Kongo. Veškeré informace o magisterském studiu Biologie v Demokratická republika Kongo. Kontaktujte školu zde!

Related fields of study