Filter
Magisterské studium
Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované magisterské studium Biologie - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Biologie

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

Při studiu biologických & Life Sciences, se studenti učí různé vlastnosti přírodních věd. V závislosti na oblasti zaměření mohou studenti studovat lidské tělo, rostlinné biologii, nebo zvířecí vědy, aby pomohla s reálných problémů.

Kombinované magisterské studium Biologie - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Biologie. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více Méně

25 Výsledky v Biologie

IMF Business School Portugal

Mistr v oblasti bezpečnosti potravin a kvality umožňuje přizpůsobit vědecké poznatky v potravinářské oblasti právních předpisů v neustálé změny a aktualizovat kvalitativní normy platné v oblasti potravin. Studovat tento mistr vám také umožní získat znalosti o rozmanitosti potravinářského průmyslu, které existují na trhu a procesy, které se vztahují na každou z nich.

Hospodářský vývoj potravinářských předpisů a právních předpisů Evropské unie, aby výrobci a dodavatelé jsou odpovědné za dodávku potravin bezpečnější a zdravější spotřebitelů. Právě v této souvislosti, že profesionální stále požadovala organizace, technické kvality a bezpečnosti potravin, zodpovědný za zajištění a zajištění kvality produktů a procesů a tím i spokojenost zákazníků a spotřebitelů. Je velmi důležité, postava auditor bezpečnosti potravin a řízení kvality, který je zodpovědný za návrh, vývoj, implementaci a kontrolu hygieny potravin a bezpečnostních systémů.... [-]

Portugalsko Portugalsko online
Portuguese (Brazil)
720 hodiny
CESIF

WHO by měla

Tento magisterský stupeň je zaměřena na absolventy v chemii, biologii, farmacii, veterinární vědy, potravinářské technologie, agronomy nebo jakékoliv vysokoškolské vzdělání vztahující se k oblasti potravin.

CÍLE

Cílem Master pro bezpečnost potravin To je poskytnout studentům s hlubokým, aktuální a kompletní pohled na všechny aspekty bezpečnosti a kvality v potravinářském průmyslu.

DOBA

1500 hodin. 90 hodin virtuálních tříd, 20 hodin virtuálních výukových programů, 950 hodin personální práce a 440 hodin věnovaných přípravě závěrečného projektu.

DOKLADY

Po dobu trvání kurzu, každý student bude mít přístup přes virtuální kampus, aby veškeré příslušné dokumentace na místech plánovaných. To vše obsahuje studie a podkladů potřebných pro správný vývoj kurzu je v ceně.... [-]

Španělsko Španělsko online
1 rok
Kristianstad University Sweden

Master program pro výživu a Meal vědy umožnit studentům využít služeb nezávislého, kritického a mezioborového celostní přístup k práci s výzkumem a vývojem potravin a jíd ... [+]

The Magisterský program pro výživu a Meal vědy umožnit studentům využít služeb nezávislého, kritického a mezioborového celostní přístup k práci s výzkumem a vývojem potravin a jídel pro různé skupiny. Z výchozího bodu jídla spotřebitele, budou relevantní výzkum nutno revidovat, aby pro studenty prohloubit, rozšířit a aktualizovat své znalosti aplikovat v různých aktivit, a podílet se na výzkumných projektech.

Struktura a obsah

Program se skládá z 60 kreditů. Práce umístění je volitelný kurz 7,5 kreditů. Program je vyučován online. Povinné předměty (45 kreditů) jsou označeny *

* Vzhledem ke složitosti Food Choice: Veřejný jídlo ze spotřebitelského hlediska je 7,5 úvěry * Potraviny, Nadměrné a spotřebitele kritika 7,5 úvěry * Applied Statistics in věd zdraví, 7,5 úvěry * potrava pro mnoho: interdisciplinární přístup a metodologii, 7,5 úvěry ... [-]
Švédsko Kristianstad
Přečtěte si více v češtině
UMaineOnline (University of Maine)

Obecný přehled PSM v Bioinformatics

Graduate School of Biomedical vědy a techniky (GSBSE) vyvinula novou online programu Professional Science Masters v bioinformatiky. Bioinformatika je aplikace matematických, statistických a výpočetních přístupů k pochopení biologické procesy. PSM v bioinformatiky je on-line program, a zahrnuje interdisciplinární třídy napříč oblastech matematiky, informatiky, prostorové informační vědy a inženýrství a molekulární a buněčné biologie. GSBSE fakulty na University of Maine, Jackson Laboratory, Mt. Desert Island Biological Laboratory, University of New England, Univerzita University of Southern Maine a Maine Medical Center Výzkumného ústavu budou vyučovat kurzy pro tento on-line studijní program.... [-]

Spojené státy americké Orono
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland

Na konci Mistra (MBA) ve výživě a kulinářského umění (Management Service Food) studijního programu absolventi bude kombinovat teorii s jejich pracovním experiance a zobra ... [+]

3 předních univerzitách = 1 europské Všichni studenti budou mít kromě ABM diplom společný diplom s University of Dąbrowa Górnicza (WSB) a Tarase Ševčenka National University. 3 špičkové evropské univerzity = nejlepší Virtuální / Vzdálenost Program = 1 Top Evropský diplom ŠVÝCARSKO + EU + TOP žebříček 500

Advance své zkušenosti na ABM

Spojte se s žáky a vůdci, jako jste vy v našem internetovém magisterských programech. Ty půjdou tak daleko, jak vaše mysl vás jako magisterského studia na ABM.

Pro profesionály

Magisterské výživy a kulinářské umění (Service Management potravin, MBA) znamená další úroveň úspěchu v každém akademickém oboru.... [-]

Švýcarsko Curych
16 - 20 měsíce
Universidad de Las Palmas de Gran Canaria

Centrum: Fakulta mořské vědy Kvalifikace: magisterský titul v oblasti udržitelného řízení rybolovných zdrojů. Typ: Mistr. Rama Sciences. ECTS kreditních hodin: 25 ... [+]

Magisterský titul v udržitelném řízení rybolovných zdrojů

Fakulta mořské vědy

Titul: magisterský titul v udržitelném řízení rybolovných zdrojů

Typ: Mistr

Obor: Věda

ECTS kreditních hodin: 25

Stupeň přítomnosti: 40%

Celkem kreditů: 60

Osnovy

Rybolov a STRATEGIE odběru vzorků a analýzy Povinné Povinné rybolov ekonomika Biologické, a ryby OBYVATELSTVO PARAMETRY Povinné Povinné HODNOCENÍ MODELY ŘÍZENÍ A řízení rybolovu Povinné MODELY a přírodních STRATEGIE Povinné Povinná praxe Povinné END Mistra [-]
Španělsko Las Palmas de Gran Canaria
1 rok
edX

Pomozte přechod od fosilních zdrojů k energiím z obnovitelných zdrojů a připravte biologickou budoucnost. Na # 1 zemědělské vědecké univerzitě.

Svět přechází z využívání fosilních zdrojů na biologicky udržitelné. K tomu, aby byly skutečně udržitelné, musí být alternativní zdroje využívající biologické zdroje také ekonomicky životaschopné. Chcete-li být úspěšní, musí být korporace schopna zvládnout výzvy a příležitosti v této dynamické oblasti. Tento program MicroMasters je určen těm, kteří v současné době pracují v energetickém, chemickém a biotechnologickém průmyslu a snaží se posunout k udržitelnějším postupům. Zaměřuje se na využití chemických a biotechnologických přístupů k výrobě nosičů energie, polymerů, chemických stavebních bloků a materiálů z obnovitelných zdrojů a toků odpadu.... [-]

Spojené státy americké Cambridge
24 - 40 týdny
edX

Naučte se, jak analyzovat biologické velké údaje, abyste odemkli další velký biotechnologický objev. ... [+]

Moderní biologie vytváří obrovské množství velkých dat. Skryté v těchto datech může být další příznaková terapie rakoviny, konečný důkaz, že určitý gen je zodpovědný za onemocnění nebo informace potřebné k replikaci rozhodujícího biologického procesu - a vy byste mohl být v týmu, který ho objeví.

Bioinformatika kombinuje biologii, informatiku a matematiku. V tomto programu Bioinformatics MicroMasters získáte špičkové znalosti a zkušenosti, které vám poskytnou významnou kariérní výhodu v tomto fascinujícím oboru.

V tomto programu se naučíte analyzovat sekvence DNA, abyste nalezli mutace a anomálie, pochopili důležitou úlohu, kterou hraje struktura bílkovin v proteinové funkci, a používají nástroje pro statistickou analýzu, včetně programování R, k získání biologických velkých dat.... [-]

Spojené státy americké Cambridge
24 týdny
IMF Business School

Magisterský titul v oblasti bezpečnosti potravin a kvality, umožňuje přizpůsobit se vědeckým poznatkům v oblasti potravin, jejich neustále se měnícím legislativním ustanovením a aktualizovat normy kvality platné pro bezpečnost potravin. Studium magisterského titulu v oblasti bezpečnosti potravin a kvality IMF nám také umožňuje získat široké zaměření na různorodost potravinářského průmyslu, která existuje na trhu, a znalosti procesů, které se v nich uplatňují.

Rozvoj obchodu s potravinářským průmyslem, předpisy a legislativa Evropské unie, jsou výrobci a dodavateli zodpovědní za to, aby spotřebitelům nabízeli bezpečné a zdravé potraviny. V této souvislosti odborník stále více žádal v organizacích, technik v oblasti kvality a bezpečnosti potravin zodpovědný za zajištění a zajištění kvality výrobků a procesů a tím i spokojenosti zákazníků a spotřebitelů. Je nutný údaj auditora pro bezpečnost potravin a kontrolu kvality, který je zodpovědný za návrh, vývoj, implementaci a audity systémů hygieny a bezpečnosti potravin.... [-]

Španělsko Madrid
12 měsíce
University of Johannesburg

Hlavním účelem potravinářské technologie MTech je poskytnout studentům specializované pokročilé vzdělávání a přípravu při plnění požadavků konkrétní výzkumné složky, aby studenti mohli ovládat požadované experimentální a technologické dovednosti a potřebné kompetence v terénu, jako jsou inovace, rozhodování, strategické myšlení a organizační dovednosti.

Technologie MTech Food Technology založená na disertační práci se skládá z komplexní studie specializované oblasti v oboru specializace, která je na konci programu hlášena a předložena formou disertační práce. Titul vyžaduje vysokou úroveň intelektuálních a teoretických znalostí a vhled do problémů souvisejících s studijním oborem a kritického zdůvodnění, formulace, analýzy a hodnocení konkrétního problému v oboru.... [-]

Jihoafrická republika Johannesburg
1 - 4 roky
University of Johannesburg

Primárním účelem MTech Biotechnologie je poskytnout studentům specializované pokročilé vzdělávání a školení při plnění požadavků konkrétní výzkumné složky tak, aby studenti mohli ovládat požadované experimentální a technologické dovednosti a potřebné terénní kompetence, jako jsou inovace, rozhodování, strategické myšlení a organizační dovednosti.

Disertační MTech Biotechnologie spočívá v komplexní studii specializované oblasti v oboru specializace, která je hlášena a odevzdána formou disertační práce na konci programu. Titul vyžaduje vysokou úroveň intelektuálních a teoretických znalostí a vhled do problémů souvisejících s studijním oborem a kritického zdůvodnění, formulace, analýzy a hodnocení konkrétního problému v oboru.... [-]

Jihoafrická republika Johannesburg
1 - 4 týdny
University of Maryland, A. James Clark School of Engineering

Od biologického inženýrství až po nanotechnologie, naše magisterské studijní programy poskytují studentům základní pochopení fyzikálních, chemických a biologických proces ... [+]

Katedra chemického a biomolekulárního inženýrství je dobře vybavena pro postgraduální výzkum v oblasti aerosolových věd, biochemie, mechaniky tekutin, molekulárního modelování, nanotechnologií a nanočástic, polymerního reakčního inženýrství, proteinového inženýrství, biologie systémů, systémového výzkumu a termodynamiky.

Žebříčky

Oddělení je součástí A. James Clark School of Engineering, který US News

Požadavky na přijetíBakalářský titul, GPA 3,0 nebo vyšší, v oblasti strojírenství, informatiky, fyziky, aplikované matematiky, fyzikálních věd nebo úzce souvisejících oborů o... [-]
Spojené státy americké College Park
Srpen 2020
1 - 5 roky
University of Maryland, A. James Clark School of Engineering

Studenti v našich bioinženýrských studijních programech se naučí integraci principů inženýrství a biologických systémů do vývoje nových technologií a zařízení, které zlep ... [+]

Absolventský program Fischell Katedra bioinženýrství představuje silnou intelektuální interdisciplinární infrastrukturu a kulturu spolupráce, která spojuje inženýrství, biologii a medicínu na naší univerzitě. Náš program poskytuje základní znalosti o bioinženýrství na molekulární a buněčné úrovni se zaměřením na: biomolekulární a buněčné rychlostní procesy, biomateriály a tkáňové inženýrství, dodávání léčiv, buněčnou a tkáňovou biomechaniku, elektrofyziologii buňky, buněčné a fyziologické transportní jevy, biomedicínské zobrazování biosenzory, lékařské diagnostické systémy. bio-zařízení a vakcíny.

Program absolventů bioinženýrství nabízí výzkumné a vzdělávací příležitosti vedoucí k doktorátu doktorského studia (Ph.D.), magisterského studia (MS) a magisterského inženýrství (M.Eng). Ve spolupráci s University of Maryland School of Medicine, program Bioengineering Graduate Program také nabízí kombinované doktor medicíny / doktora filozofie (MD / Ph.D.) A doktora medicíny / Master of Science (MD / MS).... [-]

Spojené státy americké College Park
Srpen 2020
1 - 5 roky
Hasselt University

Jedním z principů jsme se zohledněním při nastavování vzdálenosti programu je, aby jej co nejblíže k programu On-Campus jak je to možné, a to nejen jeho obsahu a metodách ... [+]

Od akademického roku 2014-2015 je Master of Statistics postupně nabízen jako program dálkového vzdělávání (DL) vedle a souběžně s programem on-campus.

Přihlášení k programu DL znamená, že jako student budete mít program z dálky, tj. Z domova, pracoviště nebo prakticky z jakéhokoli místa s přístupem k internetu.

Program on-and off-campus je nabízen paralelně, pokud možno prakticky synchronní a maximální flexibilita. Bude možné přepínat mezi programy na-školní areál a pryč-školní areál.

Výsledky obsahu a učení v rámci jednotlivých kurzů jsou identické.

V praxi se ukázalo, že studijní zátěž je příliš těžká na to, aby kombinovala program na plný úvazek (60 kreditů) s prací. Kombinace programu na částečný úvazek o 30 kreditů s (částečným) zaměstnáním se očekává, že bude proveditelný.... [-]