Kombinované magisterské studium Biologie - Kombinované magisterské studium Biologie hledejte zde!

Kombinované magisterské studium Biologie - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Biologie

Biologie

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

Biologické & Life Sciences pokrývá všechny aspekty studia živých organismů, od pochopení gen řízení ekosystémů. Můžete studovat: Anatomické vědy, zvířat, rostlin a environmentální vědy, molekulární a buněčná biologie, fyziologie a.

Kombinované magisterské studium Biologie - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Biologie. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

MRes Molekulární Bioscience

Xi'an Jiaotong-Liverpool University
Campus forma 18 měsíců September 2018 Čína Suzhou

Tento program poskytuje důkladné pochopení klíčových přístupů pro studium biologických procesů na molekulární úrovni. Využívá pokročilé anglicky psaných schopností Xi'an Jiaotong-Liverpool univerzity, charakteristické rysy mezinárodní, a state-of-the-art výzkumná zařízení. [+]

Jiné vhodné akademické činnosti, jako je účast na úrovni tři vysokoškolské moduly a výzkum sérii seminářů

Kariéra

Poplatky

RMB 90 000 za celý 18-měsíční program na plný úvazek.

Univerzitní školné pokrytí nákladů na vaší studie s námi.

Vstupní požadavky:

akademické pozadí

Vysokoškolské vzdělání (UK 2: 1 nebo ekvivalent) v oboru přírodovědecké disciplíny. Požadavky anglického jazyka

IELTS: 6,0 (minimálně 5,0 ve všech sekcích) TOEFL iBT: 80 [-]

Magisterský Program V Molekulárních Technik V Biologických Vědách

Karolinska Institutet
Campus forma 2 let August 2018 Švédsko Stockholm

Tento program je unikátní spolupráce mezi Karolinska Institutet, KTH Royal Institute of Technology a Stockholmské univerzitě, v prostředí vědy pro život laboratoře, Stockholm. [+]

Tento program je unikátní spolupráce mezi Karolinska Institutet, KTH Royal Institute of Technology a Stockholmské univerzitě, v prostředí vědy pro život laboratoře, Stockholm. Studenti získají komplexní vzdělání v oblasti přírodních věd s důrazem na metody řezání-hrana v bioinformačních analýzy velkých objemů dat v kombinaci s state-of-the-art techniky používané v moderních "vysokou propustností" molekulární biologie a jak převést biologických poznatků do diagnostických nástrojů a nové léčby.

PROGRAM PREZENTACE

Tento dvouletý magisterský program je dodáván tým učitelů, kteří jsou mezinárodně uznávané výzkumných pracovníků ve svých disciplínách s cílem zajistit relevantní kurikulum ve výzkumném popředí. Program se skládá z kurzů zaměřených na získání solidní vzdělání v kombinaci molekulární biologie, biotechnologie a lékařství se zaměřením na vysokou propustností biologii a analýzu velkých dat pro překlad biologických poznatků z laboratorního stolu do postele pacienta. Vzdělávání se rovněž snaží rozvíjet své dovednosti a schopnosti nezbytné pro profesionální kariéře včetně přípravků ústní a písemné prezentace, týmové pracovní dovednosti a jak dělat etické a společenské úvahy o life science otázkách souvisejících s, z nichž důležité pro schopnost vést projekty ve všech akademie a průmysl.... [-]

Magistr Biotechnologie (mbio)

The Australian National University | Science
Campus forma 2 let January 2018 Austrálie Canberra

[+]

Interpretovat, syntetizovat a kriticky analyzovat publikovanou literaturu relevantní pro biotechnologii; Prokázat základní i složité laboratorní dovednosti, které jsou běžně používané v biotechnologickém výzkumu; Provádět experimentální práci, interpretovat a analyzovat výsledky, psát zprávy a shromažďovat data do dizertační práce; [-]

Magistr V Oblasti Biotechnologie

University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Campus forma 2 let August 2018 Spojené státy americké San Francisco

The University of San Francisco nabízí profesionální magisterský titul v biotechnologiích, která nabízí studentům obou cenné laboratorní dovednosti a obchodní dovednosti nezbytné pro získání zrychlený ke kariéře v oblasti biotechnologií. [+]

Master in Biotechnology The University of San Francisco nabízí profesionální magisterský titul v biotechnologiích, která nabízí studentům obou cenné laboratorní dovednosti a obchodní dovednosti nezbytné pro získání zrychlený ke kariéře v oblasti biotechnologií. San Francisco Bay Area, je jedním z center biotechnologií v Americe a ve světě. The University of San Francisco poskytuje vzrušující program, který kombinuje přísnost molekulární biologie se základy podnikání - základní zázemí a hloubku rozhraní biotechnologický průmysl je mezi výzkumem a vývojem, obchodní management a etické výroby.

Biotechnology programu na USF:

Sloučí základní prvky vědy, techniky a obchodu připravit absolventy pro řadu pracovních míst v biotechnologickém průmyslu. Nabízí základní postgraduální kurzy vyučují USF výzkumného ústavu, vedle volitelných předmětů vyučovaných předními lékaři v jejich polích. Obsahuje požadavek na stáž, která dává studentům možnost získat cenné praktické zkušenosti a příležitosti k vybudování osobních a profesních sítí, které je dobrou pozici pro získání trvalého zaměstnání po ukončení studia. Využívá strategickou polohu na San Francisco Bay Area - epicentra biotechnologií ve Spojených státech. Se může pochlubit mimořádně nízkou instruktora poměr student, s mentorství, vývoj vedení a profesionální poradenství. Těží z poradní rada složená z Bay Area představitelů biotechnologických z takových organizací jako Pinnacle Genentech, UCSF a Bio-Rad. Vzdělané odborníky v oboru, se závazkem USF k dodržování nejvyšších etických a profesních standardů a cílem využívají technologie pro lidštější a spravedlivější svět. ... [-]

Magistr V Molekulárních Vědách

HAN University of Applied Sciences
Campus forma 2 let September 2018 Nizozemsko Nijmegen

Chcete rozšířit možnosti kariéry v oblasti biologických věd? Chcete získat odborné zkušenosti při studiu? Chcete kurz, který odpovídá potřebám průmyslu a byl již po dobu 5 let označen za "špičkový program"? Poté přejděte svou vědeckou kariéru na další úroveň studiem Molecular Life Sciences na HAN University of Applied Sciences. [+]

Mistr v molekulární Life Sciences

Umístění: Nijmegen Doba trvání: 2 roky Stupeň: Master of Science Začátek kurzu: Září

Profese v kostce

Biotechnologie využívá živé systémy a organismy k vývoji nebo výrobě produktů pro zemědělství, medicínu a průmysl. Jako odborník v této oblasti obvykle pracujete v laboratoři při základním výzkumu a / nebo kontrole kvality. Tím, že zvýšíte svou kvalifikaci na úroveň Masters, rozšiřujete své pracovní příležitosti tak, aby zahrnoval i pozice s odpovědností vyšší úrovně. To znamená, že máte schopnosti samostatně plánovat, organizovat a realizovat projekty, vytvářet experimentální strategie a psát vědecké dokumenty. Navíc můžete dohlížet na organizační a interpersonální aspekty svých projektů. To jsou cenné schopnosti, které zaměstnavatelé hledají.... [-]

Magistr V Ochraně Přírody

Czech University Of Life Sciences Faculty of Environmental Sciences
Campus forma September 2018 Česká republika Praha

Magisterský studijní program Ochrana přírody (NCO) je otevřen pro držitele bakalářských titulů se zájmem o ekologii, biologii, zoologii, botaniku, biologii ochrany, krajinnou ekologii nebo ekologické vědy. [+]

Ochrana přírody (NCO) Magisterský studijní program je otevřen pro držitele bakalářských titulů s poznatky z oblasti ekologie, biologie, zoologie, botaniky, biologie ochrany, krajinné ekologie nebo environmentálních věd. Program NCO je nejvhodnější pro ty, kteří chtějí získat pokročilé znalosti a dovednosti založené na výzkumu v ochraně přírody. Program NCO poskytuje pevné porozumění jak v aplikované, tak iv teoretické péči o zdroje a řízení založené na principech aplikované ekologické krajiny. NCO je akreditovaným studijním programem požadovaným pro praxi řízení chráněných krajinných oblastí s Agenturou ochrany přírody ČR, EU a příslušnými mezinárodními lokalitami.... [-]

Magistr V řízení Středomořských Zemědělských A Lesnických Systémů

Universidad Católica del Maule
Campus forma Kombinované 4 semestry April 2018 Chile Curico

Zaměřené na: Odborníci či absolventi mají zájem se specializuje na řízení v oblasti životního prostředí a přírodních zdrojů středomořských zemědělských a lesnických systémů, veřejných nebo soukromých institucí; výzkumných týmů a / nebo usilovat o vyšší studia ve stejné oblasti znalostí. Možné oblasti původu a kariéry těchto nových studentů, mohou zahrnovat: Zemědělství, lesnictví a veterinárního lékařství a přírodních zdrojů Engineering. [+]

Obecné souvislosti: Modality: Blended. Místo konání: Campus San Miguel de Talca. Day: Day. Věnování: Částečné. Doba trvání: Čtyři akademické semestry. Sedadla: 20 Typ programu: Professional. Prováděny od: 2017 Dirigido:

Odborníci nebo absolventi mají zájem se specializuje na řízení v oblasti životního prostředí a přírodních zdrojů středomořských zemědělských a lesnických systémů, ve veřejných nebo soukromých institucí; výzkumných týmů a / nebo usilovat o vyšší studia ve stejné oblasti znalostí. Možné oblasti původu a kariéry těchto nových studentů, mohou zahrnovat: Zemědělství, lesnictví a veterinárního lékařství a přírodních zdrojů Engineering.... [-]

Aplikovaná Biotechnologie

Vytautas Magnus University
Campus forma 2 let September 2018 Litva Kaunas

Cílem studijního programu Applied Biotechnology je - příprava odborníků s vysokou kvalitou a up-to-date školení v vysoce interdisciplinárního oboru Aplikovaná biotechnologie se zaměřením (specializaci) rostlinolékařského (zahradnictví, zemědělství a les), biotechnologie a inovativní Bioelectrotechnologies , který by byl schopen vyvíjet nové produkty a technologie, práce v pozicích s vysokou úrovní odpovědnosti ve výzkumných a vzdělávacích institucí a průmyslu, související s biotechnologií, biomedicíny, a potravinářském průmyslu, stejně jako pokračovat ve studiu na doktorské úrovni. [+]

Kompetencí získaných Absolventi programu budou schopni: prokázat schopnost pracovat jako jednotlivec i jako člen týmu v laboratoři či společnosti a schopnost vést tým. Prokázat schopnost spolupracovat s ostatními na biotechnologické projekty zahrnující typické obchodní časové osy. Prokázat schopnost používat inovativní přístupy k řešení problémů biotechnologické a implementaci řešení. Aplikovat molekulární, celular, biotechnologické metody potřebné k realizaci projektů v rostlinných a lesní biotechnologie nebo inovativních bioelectrotechnologies. Prokázat schopnost a dovednosti experimentální práci s biologicky aktivními a labilních látek - bílkovin, enzymů, nukleových kyselin, lipidů, sacharidů, bezpečnou manipulaci s chemikáliemi a nástrojů, dovedností standardních laboratorních postupů. Prokázat schopnost plánovat a provádět analytické, simulace a experimentální výzkum na analýzu a řešení konkrétního problému biotechnologií. Demonstrovat a kategorizovat molekulární, buněčné a biotechnologických poznatků navrhnout biotechnologické systémy, procesy a jejich prvků. Prokázat a provozovat ze základních principů, metod a metody pro jejich současné biotechnologického výzkumu. Rozlišovat a analyzovat principy a problémy rostliny, lesy, zemědělství nebo bioelectrotechnologies a být schopni používat tyto znalosti v oblasti výzkumu a vývoje práce. Pracovní příležitosti Program poskytuje absolventům s několika obecných oblastí: Výroba zástupce Biomedical Zařízení technik Biomedical... [-]

Anglický Magistr Agronomie (empa)

Georgian Technical University
Campus forma 2 let September 2018 Gruzie Tbilisi

Anglický magisterský program agronomie (EMPA), založený na podzim roku 2017, poskytuje jedinečnou příležitost potenciálním kandidátům usilujícím se stát se budoucími globálními vůdci v oblasti agronomie. Všechny kurzy a přednášky EMPA jsou nabízeny v angličtině, aby připravily studenty k tomu, aby čelili skutečnému výzev globální ekonomiky. Náš odborný tým anglicky mluvících profesorů a lektorů je vyškolen k tomu, aby každý student vybavil anglickými dovednostmi potřebnými pro soutěžení jak v akademické, tak v odborné sféře. Jsme přesvědčeni, že EMPA je přední mezinárodní program v oblasti agronomie. [+]

Vedle základních kurzů agronomie EMPA nabízí různé volitelné předměty, jako je entomologie, ekologie, genetika a chov, aby pomohly účastníkům kursu při výběru své konkrétní kariéry a polí. V současné době probíhá diskuse se zahraničními univerzitami o potenciálním dvojím programu v agronomii a snažíme se blíže dokončit tyto podrobnosti. ... [-]

Masters Ve Středomoří Agrolesnictví-pastorační

Instituto Politécnico de Santarém
Campus forma 2 let October 2018 Portugalsko Santarem

Znalosti, pochopení a školení v oblasti zemědělství, lesnictví a pastvu, v perspektivě ochrany a ochrany biologické rozmanitosti. [+]

Doba trvání: 2 roky Výhody: Ubytování a portugalský kurz (30 hodin)

Vzdělání poskytované v portugalštině:

Ceny *:

Aplikace -35 € Roční - 1000 € (bez ubytování), 3000 Kč (ubytování) Použití - 35 €

Vzdělávání v anglickém jazyce:

Ceny *:

Aplikace -35 € Roční - 3500 € (ubytování) Použití - 35 € Tyto hodnoty budou včas nezávazné cíle:

Studenti magisterského titulu v zemědělsko-Silvo-pastevectví Středomoří, mimo jiné, získají:

Znalosti, pochopení a školení v oblasti zemědělství, lesnictví a pastvy, v perspektivě ochrany a ochrany biologické rozmanitosti; Schopnost integrovat a harmonizovat systémy produkce zemědělství, lesnictví a dobytek s hodnotami ochrany biologické rozmanitosti, dobrých životních podmínek zvířat, zachování přírodních zdrojů, environmentálních služeb, zaměřených na udržitelný rozvoj; Schopnost používat přiměřeně principy integrace, holistické pojetí, analytické nástroje, technik, včetně informačních a komunikačních technologií, řízení multifunkčních systémů a výrobků s vyšší přidanou hodnotou a šetrných k životnímu prostředí; programovatelnost a studium v ​​oblasti rozvoje a aplikovaný výzkum, aplikace znalostí při řešení problémů na základě vědeckých přísnosti, kritické myšlení, týmová práce, pracovní etika a učení se po celý život; Odborná příprava opatřeny vědeckých a technických dovedností na trhu práce, spadají v rámci reformy společné zemědělské politiky (SZP), globalizace, zvýšený růst populace ve vědeckém a technologickém rozvoji, spotřebitelská poptávka, konzervace životní prostředí a racionální využívání přírodních zdrojů. [-]

MPhil in Chemical and Biomolecular Engineering

The Hong Kong University of Science and Technology
Campus forma Kombinované 2 let September 2018 Hongkong

[+]

Studenti budou vystaveny na příslušných otázkách zapojených do vědeckého výzkumu, technologického rozvoje a komerčních aplikací v této oblasti.

Výzkumné činnosti jsou podporovány Výzkumným ústavem biotechnologie HKUST.

Inženýrství přírodního prostředí

Tvorba a omezování znečištění ovzduší, aerosoly, deodorizace vnitřního vzduchu, katalytická a pokročilá oxidace, elektrokoagulace a elektrooxidace, pokročilé metody čištění odpadních vod, nebezpečné odpady a mikrokontaminace, minimalizace odpadu a čistší technologie.

Návrh výrobku a procesu

... [-]

Master BIOBANKS & COMPLEX DATA MANAGEMENT

Université Côte d’Azur (UCA)
Campus forma 2 let September 2018 Francie Nice

pracoviště

akademické laboratoře Nemocniční laboratoře a biobanky Firmy v farmaceutického a biotechnologického průmyslu biodiverzity zimní zahrady Národní a mezinárodní neziskové organizace Program Curriculum

.

[-]

Master in Faculty of Agriculture

Enugu State University of Science and Technology - ESUT
Campus forma March 2018 Nigérie Enugu

[+]

Akademický magisterský titul v Food Science and Technology (M.Sc.) Doktor filozofie stupně (Ph.D) v potravinářské vědy a technologie Postgraduální diplom v oboru Food Science FILOZOFIE

Filozofií atestace programu v potravinářských věd a techniky je poskytovat postgraduální vzdělávání v oblasti potravinářské vědy a absolventů Technology Higher National Diploma of Agriculture, a čerství absolventi zemědělství, kteří by jinak ne kvality pro přijetí do Masters studijních programů v Food Science and Technology ,

Cíle a záměry

Postgraduální program diplom v oboru Food Science and Technology je zaměřena na:

Produkce osob s pokročilými znalostmi a dovednostmi v oblasti potravinářských věd a technologií [-]

Magistr živočišné Vědy

Charles Sturt University
Campus nebo Online Kombinované 18 - 36 měsíců January 2018 Austrálie Wagga Wagga

CSU Master of Animal Science má za cíl podporovat pokročilou kritickou reflexi o odborné praxi v živočišném průmyslu, připravuje absolventy na vedoucí pozici. [+]

Proč studovat tento kurz?

Mistr živočišné vědy má za cíl:

poskytnout příležitost pokračovat v celoživotním učení v souladu s posláním univerzity;uspokojit vzdělávací potřeby odborníků pracujících v neustále se vyvíjejícím odvětví živočišné výroby;podporovat získávání pokročilých analytických dovedností, řešení problémů a koncepčních poznatků, které umožní studentům převzít vedoucí postavení v odvětví živočišné výroby;podpořit excelenci v oblasti stipendia a / nebo zaměřeného výzkumu v oblasti kázeňského kandidáta.... [-]

Ingéniorat Agronomie

Université Catholique de Bukavu