Filter
Magisterské studium
Asie Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované magisterské studium Biologie v Asie - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Biologie v Asie

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.

Asie je svět 's největší a nejlidnatější kontinent, který se nachází především ve východní a severní polokouli. Pokrývá 8,7% Země 's celkovou povrchovou plochou a tvoří 30% jeho rozlohy.

Kombinované magisterské studium Biologie v Asie - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Biologie v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více Méně

6 Výsledky v Biologie, Asie

The Hong Kong University of Science and Technology

Tato koncentrace je určena pro studenty postgraduálního výzkumu, kteří mají zájem o výzkum v oblasti výzkumu souvisejícího s výpočty. Studenti se mohou zapsat do určité d ... [+]

Úvod

Vědecké výpočty patří mezi nejrychleji rostoucí multidisciplinární výzkumnou oblast a slouží jako most mezi tradičními oblastmi teoretických a experimentálních věd. Výpočtový výzkum zahrnuje mnoho oblastí vědy a techniky. Multidisciplinární povaha výpočetní vědy a její rozsáhlý rozsah znamená, že její výcvik a výzkum lze nejlépe integrovat do různých oborů, aby studenti získali pevné základy znalostí v cílených oblastech. Tato koncentrace je určena pro studenty postgraduálního výzkumu, kteří mají zájem o výzkum v oblasti výzkumu souvisejícího s výpočty. Studenti se mohou zapsat do určité disciplíny pro výzkum se zvláštním zaměřením na vědecké výpočty.... [-]

Leden 2020
The Hong Kong University of Science and Technology

Program MPhil poskytuje výcvik v oblasti výzkumu v hlavních oblastech vědy o životě. Umožňuje studentům získat znalosti, dovednosti a zkušenosti potřebné pro výzkum. Je n ... [+]

Divize vědy o živé přírodě nabízí přísné postgraduální programy a výzkumné příležitosti v řadě nejmodernějších oblastí v oboru, zejména v oblasti neurovědy, strukturní biologie, buněčné a vývojové biologie, mořské a biologické biologie a biotechnologie.

Snažíme se poskytnout inspirativní prostředí pro učení studentů a pro řešení problémů moderních věd o životě.

Naším posláním je udržovat a prosazovat uznávaný akademický program v oblasti vědy o životě dosažením špičkové kvality v oblasti výzkumu a vzdělávání a významným přínosem pro biotechnologické inovace v regionální a mezinárodní oblasti.... [-]

The Hong Kong University of Science and Technology

Společný postgraduální program v oblasti nanovědy a technologií, který iniciovali školy vědy a inženýrství, může nabídnout dlouhodobou podporu našemu pokračujícímu výzkum ... [+]

Pracujeme na špici oboru s špičkovými mezinárodními vědci. Naše postgraduální programy se snaží zajistit, aby každý student:

dosáhne hlubokého pochopení základních i pokročilých témat chemického inženýrství;cvičí intelektuální zvědavost při zkoumání předmětů chemického inženýrství na hranicích chemického inženýrství;rozvíjí dovednosti pro získání nových poznatků, a to jak základních, tak aplikovaných, nezávisle; ase zabývá průkopnickým výzkumem v této a příbuzné disciplíně.

Katedra zdůrazňuje jak vysokou kvalitu, tak i průmyslovou důležitost, a kde je to možné, programy jsou nastaveny v kontextu místních potřeb průmyslu a zkoumají potenciál vytváření poptávky po nových technologiích.... [-]

The Hong Kong University of Science and Technology

Výzkum v oblasti energetických technologií pokrývá mnoho oblastí, včetně udržitelné technologie, konvenčních technologií a energetické účinnosti a ochrany. Cílem programu ... [+]

The Hong Kong University of Science and Technology

Cílem programu MPhil je posílit základní znalosti studentů o chemickém inženýrství se zaměřením na chemické zpracování, materiály, životní prostředí, energii a bioinženýr ... [+]

Program nabízí oddělení chemického a biologického inženýrství s následujícími výzkumnými ložisky a nejmodernějšími zařízeními, které studentům poskytují ideální prostředí pro výzkum.

Vědci výzkumu