Magisterské studium Biologie v Švédsko - Norrmalm - Zde naleznete magisterské studium Biologie v Švédsko - Norrmalm

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.   Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tvar, jak živé organismy komunikovat… Čtěte více

Švédsko (Sverige) je největší ze skandinávských zemí, s populací asi 9,5 milionu. To hraničí s Finskem a Norskem a je připojen do Dánska přes most Öresund (Öresundsbron). Švédsko má silnou tradici, že jsou otevřené, přesto diskrétní země.

Magisterské studium Biologie v Švédsko - Norrmalm - Veškeré informace o magisterském studiu Biologie v Švédsko - Norrmalm Ušetřete čas a kontaktujte školu v Švédsko - Norrmalm zde!

Další informace o studiu ve Švédsku