Magisterské studium Biologie Švédsko - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Biologie Švédsko - Zde naleznete magisterské studium

Biologie

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

Švédsko (Sverige) je největší ze skandinávských zemí, s populací asi 9,5 milionu. To hraničí s Finskem a Norskem a je připojen do Dánska přes most Öresund (Öresundsbron). Švédsko má silnou tradici, že jsou otevřené, přesto diskrétní země.

Magisterské studium Biologie Švédsko. Veškeré informace o magisterském studiu Biologie v Švédsko. Kontaktujte školu zde!

Magisterský Program V Molekulárních Technik V Biologických Vědách

Karolinska Institutet
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Švédsko Stockholm

Tento program je unikátní spolupráce mezi Karolinska Institutet, KTH Royal Institute of Technology a Stockholmské univerzitě, v prostředí vědy pro život laboratoře, Stockholm. [+]

Tento program je unikátní spolupráce mezi Karolinska Institutet, KTH Royal Institute of Technology a Stockholmské univerzitě, v prostředí vědy pro život laboratoře, Stockholm. Studenti získají komplexní vzdělání v oblasti přírodních věd s důrazem na metody řezání-hrana v bioinformačních analýzy velkých objemů dat v kombinaci s state-of-the-art techniky používané v moderních "vysokou propustností" molekulární biologie a jak převést biologických poznatků do diagnostických nástrojů a nové léčby.

PROGRAM PREZENTACE

Tento dvouletý magisterský program je dodáván tým učitelů, kteří jsou mezinárodně uznávané výzkumných pracovníků ve svých disciplínách s cílem zajistit relevantní kurikulum ve výzkumném popředí. Program se skládá z kurzů zaměřených na získání solidní vzdělání v kombinaci molekulární biologie, biotechnologie a lékařství se zaměřením na vysokou propustností biologii a analýzu velkých dat pro překlad biologických poznatků z laboratorního stolu do postele pacienta. Vzdělávání se rovněž snaží rozvíjet své dovednosti a schopnosti nezbytné pro profesionální kariéře včetně přípravků ústní a písemné prezentace, týmové pracovní dovednosti a jak dělat etické a společenské úvahy o life science otázkách souvisejících s, z nichž důležité pro schopnost vést projekty ve všech akademie a průmysl.... [-]

Program Severních Magistrů V Oblasti Biologické Rozmanitosti A Systematiky

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Stockholm

Buďte součástí nové generace taxonomistů s odbornými znalostmi a dovednostmi, aby podnikli kroky proti ztrátě biologické rozmanitosti. Na našem magisterském programu v oblasti biologické rozmanitosti a systematiky získáte rozsáhlé znalosti o živých organizmech, jejich vztazích a učíte se specifické identifikační a výzkumné dovednosti, abyste mohli v budoucnu sledovat kariéru v ochraně biologické rozmanitosti. [+]

Důvody k výběru Důraz na získání praktických dovedností vedle teoretických znalostí Neustále aktualizované kurzy, které reflektují nejnovější výzkum Program je navržen tak, aby byl přizpůsoben individuálním cílům kariéry studentů Struktura programu ... [-]

Magistr V Genetické A Molekulární Rostlině Vědy

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Stockholm

Náš magisterský program v oblasti genetických a molekulárních rostlinných věd vám poskytne intimní znalosti o biologii rostlin a výzkumu rostlin. Pokud máte zájem o ochranu životního prostředí, průmyslový výzkum nebo se chcete dozvědět o příležitostech a rizicích geneticky modifikovaných organismů (GMO), je to pro vás předmět. Během tohoto dvouletého programu získáte důkladný praktický výcvik, který vám poskytne základní dovednosti pro plánování a realizaci vlastních výzkumných projektů souvisejících s rostlinami. [+]

Důvody k výběru Flexibilita při sestavování vlastního programového profilu a směru Příležitosti rozvíjet mezinárodní síť kontaktů Struktura programu ... [-]

Magistr V Etologii

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Stockholm

Náš magisterský program v etologii poskytuje pevný základ v celém předmětu, stejně jako hlubší pohled na nejnovější výzkum. Vývoj, genetika a funkce chování tvoří základ, z něhož budete studovat konkrétní témata, včetně zvířecího poznávání a lidského chování. Získáte dovednosti a zkušenosti ve výzkumných metodách a analytických technikách, které otevírají širokou paletu kariérních možností. [+]

Důvody k výběru Široké vzdělání v etologii vhodné pro různorodé kariéry zahrnující chování zvířat Vynikající příležitosti pro praktické studium v ​​laboratoři a ve výzkumné stanici Tovetorp Flexibilní program vám umožňuje vytvořit vlastní směr založený na vašich zájmech Struktura programu ... [-]

Magistr V Ekologii A Biologické Rozmanitosti

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Stockholm

Náš magisterský program v oblasti ekologie a biologické rozmanitosti vám poskytne základní znalosti pro pochopení komplexních přírodních vztahů a vztahů mezi druhy, jejich prostředím a klimatem. Evoluční ekologie a experimentální design jsou důležitými aspekty programu, kde budete mít příležitost studovat empirickou ekologii jak v oboru, tak v laboratoři. [+]

Důvody k výběru Stále více vyučování založené na seminářích poskytuje mnoho příležitostí k interakci a diskusi Široký trénink integrující evoluční teorii s experimentálními a analytickými dovednostmi Flexibilita k tomu, aby se vaše studium přizpůsobila vašim vlastním zájmům a profesním očekáváním Struktura programu ... [-]

Magisterský V Oboru Molekulární Biologie

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Stockholm

Náš magisterský program v oblasti molekulárních biologických věd nabízí široký výcvik na samotné hranici výzkumu. Cílem molekulárních biologických věd je pochopit strukturu, funkci a regulaci biologických systémů od molekulární až po organizační úroveň. Tato rychle se rozvíjející oblast, která v současné době prochází rozsáhlým technologickým pokrokem a nově se rozvíjejícími novými disciplínami, otevírá široké spektrum profesních příležitostí. [+]

Důvody k výběru Velmi flexibilní kombinace kurzů, díky nimž můžete přizpůsobit studie Vašim potřebám a zájmům Mezinárodní a vysoce interaktivní prostředí pro výzkum a učení Silné laboratorní a experimentální zaměření Struktura programu ... [-]

Magistr V Průmyslové A Environmentální Biotechnologie

[+]

Magisterske studium Biologie Švédsko. Průmyslová a environmentální biotechnologie na KTH [-]

Magistr V Lékařské Biotechnologie

Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Švédsko Stockholm

Magisterský studijní program v lékařské biotechnologie klade za cíl poskytnout podrobné znalosti o nejmodernějších technik používaných v molekulární biologii, s důrazem na lékařské aplikace. [+]

Mistr v Medical Biotechnology Magisterský studijní program v lékařské biotechnologie klade za cíl poskytnout podrobné znalosti o nejmodernějších technik používaných v molekulární biologii, s důrazem na lékařské aplikace. Student bude mít k dispozici komplexní vzdělávání, kde jsou technologie, biologie a chemie v kombinaci, který je připravuje na kariéru ve Švédsku nebo na mezinárodní úrovni. Obrys program Tento dvouletý magisterský program se skládá z kurzů založené kolem jádra povinných studií v biotechnologii. Kurzy jsou pak doplněny s těmi, které jsou volitelné v, například, chemii a jiných technických předmětech. Tento multiplatformní přístup ke vzdělání poskytuje studentovi s unikátní, individualizovaného profilu svého stupně. Titul projekt Stupeň Projekt se provádí v průběhu posledního semestru programu, kdy student pracuje na téma výzkum týkající se teoretických předmětů ve vzdělávacím programu. Projekt se může provádět buď ve výzkumném prostředí na KTH, v průmyslu ve Švédsku nebo v zahraničí, nebo v jiném škola nebo výzkumný ústav kdekoli na světě. Kariérní vyhlídky Kombinace technologie, biologie a chemie učil v programu Lékařská biotechnologie nabízí atraktivní profil pro profesionální kariéru v biotechnologickém a farmaceutickém průmyslu, nebo pro další akademické studie. Tyto oblasti se rozšiřují po celém světě, který poskytuje absolventa v lékařské biotechnologie příležitostí pro kariéru ve společnostech zabývajících se výrobou drog, lékařské analýzy a diagnostiky, nebo dále pracují v akademickém výzkumu, patentové agentury, nebo jako poradce.... [-]

Magistr V Molekulární Vědě A Inženýrství

[+]

Ostatní obory mohou být navrženy, kde bude mít pokyny a doporučení pro kombinaci kurzu.

Témata Kariéra [-]

Msc V Molekulární Biologii, Obecně

Lund University
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

Tento magisterský program se skládá z kurzů, které prohloubí a rozšíří vaše vzdělání v moderní molekulární biologii a souvisejících tématech. Můžete si navrhnout vlastní vzdělání se specializací svých preferencí. [+]

Přehled programu

Molekulární biologie poskytuje nástroje a základ znalostí, které jsou stále důležitější ve všech aspektech biologie, medicíny a molekulární genetiky. Tento magisterský program nabízí kurzy, které prohloubí a rozšíří své vzdělání v moderní molekulárně orientované biologii a souvisejících tématech. Obecný program v molekulární biologii vám nabízí příležitost navrhnout vlastní vzdělání se zaměřením, které dáváte přednost. K dispozici je široká škála kurzů. Dostanete návod, jak sestavit vhodný program, který splňuje požadavky na získání titulu a poskytne vám odpovídající vzdělávání a školení.

... [-]

Magisterský Program V Biotechnologii

Lund University
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Lund

Biotechnologie je celosvětově rozšiřuje prostor s ohledem jak na výzkum a výrobu, a Lund University je jedním z předních univerzit na světě s několika renomovaných vědců. [+]

program přehled

Biotechnologie je celosvětově rozšiřuje prostor s ohledem jak na výzkum a výrobu. Vývoj v této oblasti má potenciál významně přispět k udržitelnější společnosti a má dopad na otázky, jako je zdravotnictví a farmacie, výroby potravin, čištění odpadních vod a dalších otázkách životního prostředí, jakož i výrobu chemikálií. Lund University je jedním z předních univerzit na světě v oblasti biotechnologie, a je domovem několika světoznámých vědců a mají hluboké znalosti a obětavých učitelů. Máme silné vazby na průmysl - od velkých nadnárodních společností až po menších místních operací, které nesou z výzkumu v rámci našich vlastních odděleních. ... [-]

Magistr V Rostlinné A Lesní Biotechnologie

Umeå University, Faculty of Science and Technology
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Švédsko Umeå Skelleftea + 1 více

Rostlinná biotechnologie se stává stále důležitějším jako nástroj k řešení některých globálních problémů souvisejících s krmit, paliva a řízení ekosystémů z hlediska životního prostředí ... [+]

Program Magisterský rostlin a lesní biotechnologie

Rostlinná biotechnologie se stává stále důležitějším jako nástroj k řešení některých globálních problémů spojených s krmiva, paliva a řízení ekosystémů šetrným k životnímu prostředí a udržitelným způsobem. Master of Science programu v závodě a lesní biotechnologie nabízí studentům specializovanou způsobilost a schopnosti rozpoznat, pochopit a najít řešení těchto problémů. Program je založen na souboru koordinovaných kurzy, které dohromady činit 80 kreditů (120 ECTS kreditů) rozložena na dva roky. Up-to-data znalosti je poskytována o rostlinné buněčné a molekulární biologie, stejně jako růst rostlin a rozvoj. To se používá v oblasti šlechtění rostlin, biotechnologie a funkční genomiku. Program je organizován Katedrou fyziologie rostlin (Umeå University) a katedry lesní genetiky a fyziologie rostlin (Švédská univerzita zemědělských věd), které dohromady tvoří Umeå Plant Science Centre (UPSC). Výuka je ukotven kolem různých výzkumných témat UPSC.... [-]

Magistr V Molekulární Biologii

Umeå University, Faculty of Science and Technology
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Švédsko Umeå Skelleftea + 1 více

Dnešní molekulární biologové mají nyní k dispozici rozsáhlý soubor nástrojů molekulární schopný převzetí a odpovědi Většina biologických problémů. Je-li vaše přání je zadat master [+]

Program Magisterský molekulární biologie

Dnešní molekulární biologové mají nyní k dispozici rozsáhlý soubor nástrojů molekulární schopný převzetí a odpovědi Většina biologických problémů. Pokud je vaše přání je vstoupit do magisterského studijního programu, který je v čele prezentaci zajímavých vědeckých objevů, hlavní program molekulární biologie na Umeå University je pro vás. Mistr programu v molekulární biologii, Umeå, je moderní 2-leté 120 ECTS kredit vzdělání. Je zaručeno, trénovat v širokou škálu nástrojů potřebných k state-of-the-art výzkumu molekulární biologie. Naše kurzy obvykle zahrnují přednášky a skupinové diskuze, stejně jako semináře, psaní zpráv, výrobu a analýzu dat cvičení. Chcete-li maximalizovat své vzdělávací zkušenosti, školení je záměrně držen v malých žáků ve třídě a jsou vedeny mezinárodně uznávaných vědců. Většina kurzů klást zvláštní důraz na příslušných hands-on experimentálním vzdělávání v moderních molekulárních technik. Učební plán zahrnuje pokročilé kurzy v oblasti molekulární biologie a molekulární genetiky a několika volitelných kurzů v rámci příbuzných oborů, jako jsou biochemie, molekulární biologie rostlin, infekce a biologie nádorů biologie. Další význačný rys tohoto programu je možnost provést rozšířené fázi intenzivního a strategické teoretické a praktické přípravy na aktivní výzkumné laboratoři vašeho vlastního výběru. Toto školení v podobě diplomové práce projektů v molekulární biologii poskytuje potřebné znalosti, aby absolvent z programu. Projekty jsou obvykle prováděny v místní výzkumné skupiny na Umeå University, jako jsou ty, které našel na katedrách molekulární biologie, chemie nebo fyziologii rostlin, ale i další ujednání s výzkumnými organizacemi, jako intenzivními biotechnologické společnosti jsou také možné. Umeå University hostí mnoho významných výzkumných skupinách provádějících strategický molekulární výzkum mezinárodního... [-]

Magisterského Studijního Programu Udržitelného Lesního Hospodaření A Příroda (Erasmus Mundus)

Swedish University of Agricultural Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Švédsko Alnarp Uppsala Umeå + 2 více

Magisterský program udržitelné hospodaření s lesy a příroda Management (Erasmus Mundus)

&nbsp

Máte zájem o hlubší pochopení celostní lesa a přírody management? Chtěli byste pracovat jako lesník v mezinárodním prostředí?

Magisterský program v udržitelné hospodaření s lesy a příroda Management (SUFONAMA) je dva roky na světové úrovni integrovaný program zaměřený na které umožňují absolventům vypořádat se s obrovským výzvám v oblasti udržitelné hospodaření s přírodními zdroji, zejména problematika řízení lesů a přírody Integrovaný krajiny.

&nbsp