Kombinované studium magisterské studium Biologie v Španělsko - Las Palmas de Gran Canaria - Zde naleznete Kombinované studium magisterské studium Biologie v Španělsko - Las Palmas de Gran Canaria

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.   Biologické a vědy o živé přírodě je oblast vědy, která studuje, jak různé procesy, jako je chemické, fyzikální a geologické, tvar, jak živé organismy komunikovat… Čtěte více

Španělsko (Španělský: España) je různorodá země sdílení Pyrenejského poloostrova s ​​Portugalskem na západním konci Středozemního moře. Španělsko je považováno za exotické země v Evropě díky své přátelské obyvatele a uvolněný životní styl. Obvyklá doba pro univerzitní kurzy ve Španělsku je 4 roky, s výjimkou medicíny a dvojitých diplomů, které jsou 6. Madrid a Barcelona jsou dobře známé měst na celém světě pro svou kuchyni, pulsující noční život, a světově proslulého svébytným folklórem a slavnosti.

Las Palmas město je 9. největší ve Španělsku a nachází se na Kanárských ostrovech. To má více než 300.000 obyvatel a má na univerzitě v Las Palmas de Gran Canaria.

Kombinované studium magisterské studium Biologie v Španělsko - Las Palmas de Gran Canaria - Veškeré informace o Kombinované studium magisterském studiu Biologie v Španělsko - Las Palmas de Gran Canaria Ušetřete čas a kontaktujte školu v Španělsko - Las Palmas de Gran Canaria zde!

Další informace o studiu ve Španělsku