Magisterské studium Žurnalistika - Magisterské studium Žurnalistika hledejte zde!

Magisterské studium Žurnalistika - Zde naleznete magisterské studium Žurnalistika

Žurnalistika

Jednou z největších mocí, které upřednostňují stát ve stínu moci informací, je žurnalistika, profese, která má tuto moc. Žurnalistika nejenže využívá moci znalostí, ale testuje také naši etiku a nezávislost. Žurnalistka není jen o psaní nových příběhů a článků, dokonce tehdy, když nás nic zajímavého a kreativního nenapadá; tato profese využívá mnoho talentů a schopností svých přispívatelů. Magisterské studium žurnalistiky je výborným krokem ke kariéře v tomto náročném odvětví.

Zájemci o magisterské studium žurnalistiky, kteří touží po dobrodružství, a risk je pro ně stejně přitažlivý jako vyprávění příběhů, je vhodné válečné a policejní zpravodajství. Pro fotografy je tu možnost fotografické dokumentace. Pro ty, kteří se zajímají o nejnovější vědecké novinky, existuje oblast žurnalismu vědy a inovací. Vedle toho jsou další možnosti novinářství, například online zpravodajství, video-žurnalistika, zprávy o celebritách a vybraných sociálních skupinách atd.
 
Prohlédněte si odkazy na stránce, abyste zjistili více informací o možnostech magisterských programů žurnalistiky a našli své studium, které bude začátkem vaší kariéry. Vydejte se na cestu k vysněné profesi už dnes!

Čtěte více

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2017 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. [+]

Magisterske studium Žurnalistika - Magisterske. The mistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky tradičních i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den, stále více a více lidí na celém světě připojit přes sociální média: Twitter má 320 milionů aktivních uživatelů měsíčně, Instagram 400 milionů, Google+ 540 miliony, YouTube a Facebook 1 miliardu 1,6 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě přes neustále zvyšuje částku, kterou investovat do jejich on-line reklamních kanálů s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelské sféry. Společně s našimi partnery IAB (Interactive Advertising Bureau), YOOX Net-a-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM a WPP, tento magisterský titul poskytuje studentům s kvalifikací a dovedností, kdo řídícím nebo poradenskou kariéru oblasti digitálních komunikací. Tento mezinárodní program, se studenty z celého světa a fakulty složená z profesorů, manažerů a podnikatelů, se koná v jedinečné atmosféře vile ze 16. století na kopcích kolem města Bologna. Díky projektu Works, Company projekty a kmenová přednášky, studenti dostat do kontaktu s klíčovými pojmy digitálního věku: účastní, vytváření a sdílení obsahu. Na konci kurzu Master uzavírá stáži. MISTR je investice. Čest půjčky, je způsob financování IT. "PerTe Prestito Con Lode", dlouhodobý a nízkým úrokem čest úvěr, bez zajištění... [-]

Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Finsko Helsinki

[+]

Jak se globální transformace ovlivnit demokratické politiky? Jaká je role médií v transformaci současných demokracií?

Cíl programu

Specifické cíle programu patří:

Kromě studijních studentů, dostáváme mnoho návštěvy a výměny studentů a vědců z Evropy i mimo ni. Budete mít možnost dělat dobrovolnou stáž v zahraničí s podporou z programu Erasmus.

Sítě

Akademická svoboda je silnou součástí studijního zkušenosti na univerzitě v Helsinkách. To vám dává možnost studovat různé volitelných studií v rámci univerzity a jiné univerzity v metropolitní oblasti v Helsinkách prostřednictvím flexibilních Study doprava (Joo) dohod. Můžete také provádět pána tvého výzkumu v podniku, kde pracujete.... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu A Komunikace

Rome Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 1 rok March 2018 Itálie Řím + 1 více

Přidejte se nejvíce International Business School v Evropě! Školení excelence, stáže, studenti ze 140 zemí, kariérové ​​služby, mezinárodní sítě a mnohé další výhody pro váš profesionální a osobní rozvoj. Výuka vzorce pro každou potřebu. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď!

Mistr v oboru marketing a komunikace v Římské obchodní škole je ideální volbou pro profesionální hledání světového programu v těchto oborech, aby zahájil nebo upevnil úspěšnou kariéru v mezinárodním prostředí. Kvalita výuky , placené mezinárodní stáže, 2 studijní zájezdy v Paříži a Barceloně a nabízené kariérové ​​a síťové služby přispívají k tomu, že tento program je ideální pro ty, kteří se snaží vyniknout na trhu práce av celosvětovém podnikání. Datum zahájení: každý rok, v březnu a říjnu.

Cílení příjemců

Magisterský titul je určen všem, kteří hledají své první vystavení světu marketingu a komunikace nebo všem, kteří již pracují v tomto prostředí, ale snaží se rozšířit své znalosti o svém oboru, vše v rámci strukturovaného životní prostředí. Studenti, kteří se zajímají o magisterský titul, jsou obvykle:... [-]


Master V Komunikaci A Budoucím Marketingu V Madridu

GBSB Global Business School
Campus forma Denní studium 9 - 12 měsíců Přihlašování započato Španělsko Madrid

Studium komunikace a budoucí marketing v obchodní škole, kde je "digitální" v jeho jádru. GBSB Global je jediná vysokoškolská instituce ve Španělsku akreditovaná společností Microsoft jako lídr v oblasti digitálního vzdělávání. [+]

Proč mistr v komunikaci a budoucí marketing v Madridu Studium komunikace a budoucí marketing v obchodní škole, kde je "digitální" v jeho jádru. GBSB Global je jediná vysokoškolská instituce ve Španělsku akreditovaná společností Microsoft jako lídr v oblasti digitálního vzdělávání. Popis programu Program Master in Communications & Future Marketing v Madridu učí studenty o nejefektivnějších způsobech plánování a spuštění integrované, vícekanálové komunikační a marketingové kampaně, která bude dnes úspěšná na celosvětových trzích. Tento magistr v marketingové komunikaci v Madridu zahrnuje učení v oblastech vedení, globální obchodní strategie, digitální a inovativní marketing, značková komunikace, trendový výzkum a analýza trhu. Master v marketingové komunikaci v madridském programu také obsahuje interaktivní modul, strategický marketing a komunikační simulační hru, ve kterém studenti mají možnost uplatnit strategické rozhodovací dovednosti pro realitu podnikání simulace v přípravě na výzvy Marketingového průmyslu. Studenti se také seznámí s nejlepšími metodami pro využívání e-mailových a sociálních médií a dalšími prostředky k budování značky a podnikání. Základní údaje Doba trvání programu - 9 měsíců Jazyk programu - angličtina Příjmy - říjen, leden, duben / ročně Plán - plný čas, večery Umístění - Madrid, Španělsko Program Highlights Leader v digitálním vzdělávání ve Španělsku Fakulta komunikačních a marketingových zkušeností Studenti ze 70 různých zemí Vícenásobné návštěvy firem a praktické znalosti Učte se podle metodiky výuky Program Cíle Přeměňte studenty na budoucí vedoucí pracovníky ve světě podnikání tím, že poskytnou příslušné znalosti, které mohou být použity pro marketing a komunikaci Zajistěte nejdůležitější učební plán, který bude zahrnovat nejinovativnější učení a praktické znalosti aplikované na... [-]

Master in Digital Media Business

Macromedia University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 semestry March 2018 Německo Mnichov Berlín Region Berlin + 3 více

[+]

Studenti kriticky analyzovat různé druhy služeb web 2.0, a to zejména sociální média, aplikací a dalších mobilních služeb (včetně rozšířené reality vlastností) a jsou vyškoleni, aby analyzovat a rozvíjet obchodní modely v této souvislosti.

Projektový manažer v oblastech, jako je například e-commerce, elektronického zadávání veřejných zakázek, e-marketing, e-uzavírání smluv, e-distribuce, e-platby Social Media Obchodní ředitel

Top pozice v CHE Ranking 2014/15 Malé třídy s intenzivní, individuální dozor Celosvětově uznávaná, státní schválené stupňů akreditované FIBAA Campusy v Berlíně a Mnichově: dvě z nejlepších 5 "nejvýhodnějších měst pro studenty 2015", stejně jako top 6 a top 9 "Nejlepší studentská města 2017" Autentické, praxe orientovaných projektů s více než 500 známých podniků Vysoce kvalifikovaní profesoři a zasvěcenci průmyslu jako lektoři Zahraniční studenti ze všech kontinentů Profesních vyhlídek v Německu: 18 měsíců víza po úspěšném absolvování Magisterské více než tři dny v týdnu (např od čtvrtka do soboty) Pre-Semestr kurz k dispozici on-line Síť Buddy pro zahraniční studenty Campus lokality nacházející se v samém centru průmyslových lokalit v Německu Celosvětová síť partnerských univerzit ... [-]

Magistr V Komunikačních Technologií (MTC)

CESTE Business School
Campus forma Kombinované 2 semestry October 2018 Španělsko Zaragoza Bolívie Cochabamba La Paz Santa Cruz Oruro + 5 více

Mistr si klade za cíl připravit odborníky s vysokou zvládnutí dovedností spojených s odborníky v oblasti informačních technologií ve špičkových technologií na trhu, ale zároveň mohou snadno přizpůsobit pro jiné typy technologií a dodavatelů. Tito odborníci by měli být schopni převzít zodpovědnost za plánování úkolů a projektů, designu a řešení problémů. [+]

Mistr si klade za cíl připravit odborníky s vysokou zvládnutí dovedností spojených s odborníky v oblasti informačních technologií ve špičkových technologií na trhu, ale zároveň mohou snadno přizpůsobit pro jiné typy technologií a dodavatelů. Tito odborníci by měli být schopni převzít zodpovědnost za plánování úkolů a projektů, designu a řešení problémů. Popis programu Master in komunikačních technologií (MTC) Kdo je orientována Mistr je zaměřena na absolventy na univerzitách a obchodních školách, a to zejména v oblastech souvisejících s počítačovou vědu (matematika, fyzika, statistika, strojírenství, chemie, ...). Pro lidi, kteří nemají vysokou školu, a pro ty, kteří chtějí získat profesionální certifikace kvalifikací, je možné získat přístup v případě, že osvědčuje praxe na středním stupni ve své firmě, minimálně 2 až 3 roky v oblasti informačních technologií. CÍLE Mistr si klade za cíl připravit odborníky s vysokou zvládnutí dovedností spojených s odborníky v oblasti informačních technologií ve špičkových technologií na trhu, ale zároveň mohou snadno přizpůsobit pro jiné typy technologií a dodavatelů. Tito odborníci by měli být schopni převzít zodpovědnost za plánování úkolů a projektů, designu a řešení problémů. S těmito vlastnostmi studenti budou připraveny pro techniků a odpovědných pozicích, kde se vyvíjejí některé z následujících rolí: Analýza potřeb a návrhy na zlepšení, která komunikační technologie může přinést podnikům. Konstrukční řešení podle potřeb firmy. Realizace komunikačních řešení v podnikových prostředích. podporovat kritické komunikace a / nebo složitých prostředích. Obsah Master Program Communication Technology je rozdělen do 5 modulů, a vypracování konečného projektu. První čtyři moduly se zaměřují na rozvoj technických dovedností v... [-]

Magistr Ve Sdělení

CESMA Business School
Campus forma Denní studium 1 rok November 2017 Španělsko Madrid

Hlavním cílem tohoto mistra je poskytnout zvláštní školení pro komunikační profesionálové reagovat na výzvy, kterým čelí v důsledku nově definovat svou funkci, změny v odvětví. [+]

„To se nezměnilo komunikace se změnil způsob komunikace.“

Tato úvaha DIRCOM důležitý španělská společnost, nás staví na dobré výchozí bod cesty, ve které budeme pracovat společně s jedním konečným cílem: naučit se přesunout zprávy a nápady od firmy měnícímu se světu technologické pokroky, které přijaly radikální obrat k mediálním prostředí a jak přijímat a konzumují informace.

Řídit komunikaci v každé společnosti, že již není úkol, který jednoduše vyrobit tiskové zprávy, prohlášení nebo připravit generování událostí. Jedná se o strategický úkol, který vyžaduje transversality mezi jednotlivými odděleními, konstantní přítomnost v plánech firmy a pracovní metody, ve kterých se musí stát ‚vodiče‘ pro všechny členy organizace práce seřazených podle stejná zpráva. DIRCOM vytváří přidanou hodnotu a je stále více důležité v podnikání.... [-]


Master V řízení Značky A Komunikace (ve Spolupráci Se Zeměmi)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Itálie Milán

Master in Brand Management a komunikace tvoří odborníků schopných vytvářet, vyvíjet a řídit povědomí o značce přes všechny nástroje marketingu a komunikace. [+]

Dnes Brand Manager představuje klíčovou postavu společnosti, a měla by být znalec značky, inovátora připravenou a kompetentní a zkušený taktik. Master in Brand Management a komunikace tvoří odborníků schopných vytvářet, vyvíjet a řídit povědomí o značce přes všechny nástroje marketingu a komunikace. Studenti se naučí tajemství strategie značky (hmatatelné hodnoty kvality a hodnoty výkonu a nehmotných aktiv spojenou s image, pověst, viditelnosti a pověsti), aby byl zajištěn úspěch produktu, vytvářet podnikání a rozvíjet obchodní kapitál. Mistr je rozdělen do dvou edicích, první v listopadu v italském jazyce, druhá v únoru, v angličtině. Kariérní možnosti - Na konci magisterského studia může student pracovat ve firmách jako vedoucí značky, marketingový manažer, produktový manažer a pro konzultace jako projektový manažer, klientský manažer, strategista, značkový konzultant. Dalšími příležitostmi jsou reklamní a komunikační agentury jako Strategic Planner, Account Manager. Vstupní požadavky - Master v řízení značky a komunikaci vítá absolventy v oblasti komunikace, marketingu, humanitních věd nebo společenských věd, ekonomických a vědeckých disciplín; Absolventi v italských nebo zahraničních projekčních školách v tvůrčích oborech; Odborníci s minimálně dvouletou praxí v oboru. Metodika a struktura - Master in Brand Management a komunikace, nyní na 15. vydání, poskytuje střídání přednášek, konzultací, případových studií, workshopů a projektů v partnerstvích s firmami, jednotlivými nebo skupinovými projekty. Kurz má úzké spojení s profesionálním světem díky práci mezi partnery a pedagogickým pracovníkům, které tvoří tým odborníků z velkých firem, agentur a poradenských firem. Metodika Výuka se domnívá, že různé fáze procesu: od budování značky kapitálu, stanovení hodnot, polohovací a plánování marketingové aktivity,... [-]

Ma V Technologiích A Kodexy Komunikace

Link Campus University
Campus forma Denní studium 2 let November 2017 Itálie Řím

Formativní programy se vyznačují silnou experimentální komponenty výsledek různých workshopů činností zaměřených na [+]

Magisterske studium Žurnalistika - Magisterske. Dobrý technických znalostí je základem pro úspěšné zabývají plánováním a kreativity. Digitální média a rychlost vývoje ICT (informačních a komunikačních technologií), ve skutečnosti výzvu nepřetržitě nových odborníků. Tři roky bakalářského studia a na magisterské studijní programy jsou koncipovány tak, aby poskytovat esenciální nástroje potřebné k výkonu těchto problémů. Zdarma italský jazykový kurz bude nabídnuta všem studentům, kteří předběžně uplatňují první týden v červnu. Prostřednictvím neustálého výzkumu a studií, pak budete ovládat digitální svět, aby jej použít jako nástroj pro vytváření špičkových produktů a navrhnout nové a atraktivní služby pro uživatele. Studijní obor Formativní programy se vyznačují silnou experimentální části, výsledkem různých seminářích činností zaměřených na "vytváření skutečné", ve spolupráci s výzkumnými středisky v rámci univerzity i s dalšími subjekty v souvislosti s ní, teoretické aspekty diskutované při výuce. Další unikátní vlastností předmětu je přítomnost vysoce kvalifikovaných fakulty a zastupuje předních osobností ze světa informačních a komunikačních technologií a designu interakce, které mají bohaté zkušenosti jak na národní i mezinárodní úrovni. Ty tak mohou zajistit přenos zkušeností, odborných znalostí a poznatků shromážděných během své kariéry studentů zapsaných. PRVNÍ ROK Metodika a techniky sociálního výzkumu Sociologie komunikačních jazyků Sociologie nových médií a sociálních sítí Sémiotika artefakty a teorie fotografie Interakce design I Prvky programování I (Web a mobilní) Integrovaný průběh komunikace [-]

Magisterský Program V Marketingu, Služeb A řízení Komunikace

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Švýcarsko St.Gallen

Magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se skládá z jedinečné kombinace základních manažerských oborů a trhů a obchodních modelů významných průmyslových odvětví. Díky tomuto konceptu se MSC převyšuje klasické představy o marketingu. [+]

 

Cíle:

hodnota pro zákazníka - cílem udržitelného hospodaření právnických osob

V globalizovaném světě, udržitelná firemní hodnota může být vytvořen pouze prostřednictvím přesvědčivých produktů a služeb pro zákazníky, kteří jsou v centru pozornosti. Marketing v tomto duchu se zaměřuje na dosažení nejvyššího možného zaměření zákazníků s produkty a službami. Tento integrační pohled, který přesahuje klasický marketing, je to, co na magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se zavazuje: program kombinuje všechny disciplíny managementu, které se orientují od zákazníků a spojuje je s trhy a obchodních modelů lokální průmysl. ... [-]


Magistr Pokročilých Studií V Interkulturní Komunikaci (mic)

USI Università della Svizzera italiana
Campus forma Kombinované 14 - 18 měsíců September 2018 Švýcarsko Lugano

Na částečný úvazek postgraduální program pro odborníky zabývající se řízení operačních nebo strategické situace v multikulturním prostředí a při nakládání s multikulturní lidských zdrojů. Společnost MIC, která byla založena v roce 2004, je jediným akademickým programem v oblasti interkulturní komunikace svého druhu v Evropě, který vám umožňuje provádět svou odbornou činnost při studiu. [+]

Obohacujte svůj profesionální profil ve veřejném nebo soukromém sektoru s mezikulturními kompetencemi na vysoké úrovni!

 

Nové vydání začíná 2. října 2017

Master of Advanced Studies v interkulturní komunikace (MIC) je na částečný úvazek postgraduální program pro odborníky zabývající se řízení operačních nebo strategické situace v multikulturním prostředí a při nakládání s multikulturní lidských zdrojů.

 

Společnost MIC, která byla založena v roce 2004, je jediným akademickým programem v oblasti interkulturní komunikace svého druhu v Evropě, který vám umožňuje provádět svou odbornou činnost při studiu.... [-]


Výkonný Master V Korporátní Komunikace

IMF Business School
Campus forma Kombinované 17 týdnů Přihlašování započato Španělsko Madrid

Tento mistr je postavena na pochopení klíčů k vypracování strategie pro inovativní a efektivní, nákladově efektivní a zaměřená na maximalizaci zážitek z komunikace se zákazníky. Nejvíce nebezpeční trendy jsou analyzovány strategie pro větší studii dopadu podnikání, a budou podrobně vysvětleny všechny nástroje, které nám umožňují zavést sofistikovaný model řízení komunikace s přihlédnutím koexistence světa online a offline a věnovat zvláštní pozornost vlivu na výkazu zisků a ztrát pro podnikání. [+]

Tento mistr je postavena na pochopení klíčů k vypracování strategie pro inovativní a efektivní, nákladově efektivní a zaměřená na maximalizaci zážitek z komunikace se zákazníky. Nejvíce nebezpeční trendy jsou analyzovány strategie pro větší studii dopadu podnikání, a budou podrobně vysvětleny všechny nástroje, které nám umožňují zavést sofistikovaný model řízení komunikace s přihlédnutím koexistence světa online a offline a věnovat zvláštní pozornost vlivu na výkazu zisků a ztrát pro podnikání. Nejlepší reproduktory k pokrytí prostřednictvím hlavně praktický přístup, totální komunikace obchodní modely jsou protagonisté nové obchodní paradigmatu. 60 ECTS, z nichž 170 hodin musí čelit organizována ve 12 modulů a dílny, doprovázené návrhem komunikace podniku. Neobyčejně praktické a podporován skutečných případech. Tento pán dovolí studenty zapsal vytvořit co nejúčinnější firemní komunikační strategie v oblasti organizace a vést potřebné zdroje pro jeho provádění. CÍLE Výkonný Master v korporátní komunikace Hlavním cílem této diplomové výkonné, je to, že účastníci vědí vyvinout strategie a akční plány pro funkci marketingových a komunikačních společností různých velikostí a odvětví. Kromě toho, s tímto pánem získáte: Naučte se Marketing a komunikace B2B a B2C. Pochopit komplementaritu online a offline světě. Ll pochopit porozumění trhu a vztah s novým spotřebitele. Analyzovat metriky a analytické pochopit výkon marketingových akcí a komunikace. Rozvíjet a plánovat rušivé, inovativní a kreativní strategie a jak je použít na nové trhy. Metodika a vyhodnocování METODIKA Mode: Místo: Campus MMF Madrid Délka: 17 týdnů Provozní doba: pátek 16: 00-21: 00 av sobotu 09: 00-14: 00 Networking intenzivní program Tento mistr metodika nácviku vysoký dopad, který staví... [-]

Magisterský Titul V Oboru Komunikace A Politického Marketingu

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus forma Denní studium 1 rok September 2018 Španělsko Madrid

Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. [+]

Magisterske studium Žurnalistika - Magisterske. CÍLE: Studenti, kteří úspěšně dokončí tento program: Zlepšují svůj profesní profil v oblasti politiky. Získají strategie a komunikační techniky, které jim platí pro politické kandidáty. Fungují jako poradci volebních kampaní nebo vládní komunikace Stanou odborníky v oblasti podpory volebního marketingového poradenství jako dílo ve službě politické třídy. Zaměřené na: Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. METODOLODÍA CESCOMPOL je společným centrem Univerzity v Alcalá de Henares (UAH), jeden z nejstarších v Evropě. Akademický obsah tohoto mistra je strukturována pro obecnější otázky (jako jsou politické komunikaci) na specifické moduly (například aplikace do vlády, politické strany a kandidáta). Metodika je založena na teoretické i praktické části, sjednotit všechny získané poznatky a veškerý obsah jsou přizpůsobeny i Španělsku a Latinské Americe. Na fakultě se skládá z aktivních profesionálů a odborníků ve svých modulech, se zkušenostmi ve veřejné politice, vládních plánů, komunikačních strategií a kampaní. HODNOCENÍ Získání finální titul je předmětem překonání všech master moduly a vývoj diplomové práce. KVALIFIKACE ZÍSKAT MBA na University of Alcalá de Henares a mistr by CESCOMPOL PROGRAM Politice, občanství a politické chování Politické scénáře a volební systémy Základní principy komunikační politice Politické Communication Management: institucionální vztahy a veřejné záležitosti Komunikace v režimu offline a online sítě: Social Media Management Politický marketing a management Image Osobní vedení a Speech Politické Consulting: Design a řízení volebních kampaní... [-]

Master Tvůrčí Technologie Zvuku A Médiích

Bath Spa University
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2018 Spojené království Bath + 1 více

Tento kurz je určen pro jednotlivce, kteří mají zkušenosti z hudební techniky a souvisejících oborů. Budete zkoumat pole do větší hloubky, a rozšířit své zkušenosti v interdisciplinární a multimediální díla. [+]

Rozvíjet své dovednosti v hudebním technologií v experimentálním a tvůrčím prostředí. * Flexibilní a inovativní výukové metody, včetně možností dálkového studia. Určený pro hudebníky, umělce a kreativní technologů z širokou škálu pozadí. Žádné žánrové hranice - zabýváme elektroakustické, acousmatic a počítačovou hudbu, elektronickou hudbu a taneční hudbu, zvukové umění, audiovizuální představení a další. * Vezměte prosím na vědomí, s výhradou konečného schválení, je tento kurz je nahrazován MA Sound, se třemi cestami: Zvukové Arts zvukový design Sound Production Další informace budou k dispozici v brzké době. Prosím e-mail ředitel samozřejmě profesora Josepha Hydea, j.hyde@bathspa.ac.uk pokud máte nějaké otázky. Tento kurz je určen pro jednotlivce, kteří mají zkušenosti z hudební techniky a souvisejících oborů. Budete zkoumat pole do větší hloubky, a rozšířit své zkušenosti v interdisciplinární a multimediální díla. Naši zaměstnanci a studenti vydali četné záznamy (tolik jako součást Bristol podzemní bass scény), a mají specializací v audiovizuálního díla, zvukového designu, hudby pro média, herní zvuk, programování a přednášení (FE a HE). Máme vynikající zázemí v této oblasti, včetně dvou plnohodnotných televizních studií a postprodukčních audio apartmánech. Budete mít také přístup k naší přední světové Vidět Sound Visual Music sympozia. Přehled Kurz je navržen tak, aby byly pružné a vyřešit své individuální zájmy a potřeby. Můžete si zvolit, aby se zaměřují čistě na zvuk v dalším průběhu, nebo můžete přidat multimediální prvky. Budete mít velkou volnost soustředit se na práci, kterou chcete dělat. Dokonce i když jste studoval teorii, se můžete zaměřit na své vlastní individuální oblasti výzkumu, takže můžete zkoumat... [-]

International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2018 Nizozemsko Groningen Spojené království Leeds Litva Vilnius + 4 více

[+]

Magisterske studium Žurnalistika - Magisterske. Konsorcium nabízí jedinečnou společného magisterský program v mezinárodní komunikaci (MIC). Program je studium na plný úvazek v průběhu tří semestrů (90 ES). [-]