Magistr v řízení médií a konvergence
University of Klagenfurt - Faculty of Technical Sciences
Klíčová informace
Umístění kampusu
Klagenfurt, Rakousko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 384 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za semestr - 746,92 EUR za semestr pro státní příslušníky třetích zemí
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Magisterský program učí klíčové dovednosti v oblasti médií a komunikace, managementu, marketingu a technologií. Program se zaměřuje na oblasti technické, mediální, obsahové a meziodvětvové konvergence. Koncová zařízení, jako jsou smartphony a tablety, zaujímají středobodem technické nebo mediální konvergence. Konvergence související s obsahem souvisí s mnohostranným využitím obsahu (např. Film, počítačové hry, knihy s podobnými tématy / obsahem) a meziodvětvová konvergence se týká stírání hranic v sektoru TIMES (technologie, informace, média, zábava a bezpečnostní). Tyto formy konvergence představují pro společnosti nové výzvy, a proto jsou stále důležitější dovednosti v oblasti kulturních studií a mediálních studií, ekonomie a technických věd.
Předáním těchto kompetencí studentům nabízí magisterský titul silnou reakci na požadavky mediálního průmyslu na kvalifikované zaměstnance. Nabízené kurzy se však neomezují pouze na mediální sektor. Konvergenční procesy ovlivňují prakticky všechna odvětví a přinášejí s sebou změny v podnikových organizačních strukturách a procesech, například v komunikačních a mediálních studiích (obsahový a redakční management, vztahy s veřejností, správa napříč médii, sociální odpovědnost podniků a udržitelnost), v řízení a ekonomie (strategický a provozní marketing, reklama, průzkum trhu a řízení inovací) a v IT. Magisterský program poskytuje studentům interdisciplinární dovednosti, které potřebují ke zvládnutí těchto změn a výzev.
Mnoho oblastí, jako je správa sítě, hromadné přizpůsobení atd. Nebo výše zmíněné oblasti, jsou zkoumány z hlediska humanitních věd, manažerských studií a ekonomie a technických věd, aby bylo zajištěno, že studenti budou seznámeni se základy každé z těchto oblastí. a naučit se je propojovat.
Zvláštnosti
- Spolupráce tří fakult humanitních, manažerských a ekonomických a technických věd.
- Jedinečný titul s omezeným počtem účastníků.
- Mnoho příležitostí seznámit se s jinými kulturami během exkurzí nebo studijních pobytů v zahraničí.
- Studijní program poskytuje teoreticky spolehlivé znalosti, které se prakticky odrážejí.
- Vynikající opatření pro dohled.
Cíle studie
Cílem studijního programu je zprostředkovat základní teoretické principy a zároveň prokázat jejich praktické uplatnění. Studenti jsou schopni:
- porozumět a optimalizovat konkrétní vlastnosti řetězců tvorby hodnot v mediálním průmyslu.
- propojit oblasti z mediálních a komunikačních věd s ekonomickými a technologickými oblastmi a provádět nezávislý výzkum v těchto oblastech.
- spravovat křižovatky mezi organizační komunikací, ekonomikou médií, správou médií, marketingem, reklamou a technologiemi.
Předpoklady
Vzhledem k tomu, že je studijní program nabízen ve spolupráci se třemi fakultami, doporučujeme studentům, kteří mají vzdělání v humanitních, společenských nebo ekonomických vědách nebo technických vědách. Absolventi následujících bakalářských titulů AAU mají kvalifikaci pro média a komunikace, aplikovanou informatiku, aplikovanou administrativu podnikání, obchod a právo, informační management atd. Kandidáti, kteří získali podobný titul na jiné postsekundární instituci, jsou vítáni k podání žádosti.
Úroveň anglického jazyka C1
Kariéra a profesní profily
Absolventi mají kvalifikaci pro obsazení vedoucích pozic na střední a vyšší úrovni řízení. Typické oblasti činnosti zahrnují:
- mediální a telekomunikační společnosti
- ICT společnosti
- společnosti se značkovým zbožím
- informační technologie
- odpovědné činnosti v malých a středních společnostech působících v oblasti reklamy, organizační komunikace a konvergence.
Areál a studentský život
Ve studentském životě je víc než přednášky a zkoušky. Univerzita v Klagenfurtu se nachází v západní části Klagenfurtu, v blízkosti jezera Wörthersee. Univerzita je jednou z mála univerzitních kampusů v Rakousku a má vynikající dopravní spojení s centrem města Klagenfurt. V okolí kampusu je také velké množství restaurací a možností bydlení. Od roku 2007 je areál také domovem nejmodernějšího rakouského univerzitního sportovního institutu (USI), který má pro sportovní aktivity plochu 1156 m². USI nabízí širokou škálu sportů v areálu, stejně jako celou řadu sportovních táborů po celé Evropě.
Který jiný areál vám nabízí šanci:
- Výlet a lyžování na horách do 30 minut?
- Plavat v italských mořích do dvou hodin?
- Být na benátském bienále do dvou a půl hodiny?
- Procházka starým městem v chorvatském Rovinji za tři hodiny?
„Interdisciplinární program MCM, který pracuje jako marketingový manažer, je perfektní přípravou na mé interdisciplinární projekty - od kampaní napříč médii až po konceptualizaci webových aplikací. Zkoumám nové cesty v marketingu a zakládám marketingové oddělení. Jsem rád, že jsem se naučil zejména o médiích, marketingu a reklamě, chování spotřebitelů, kvalitativních metodách, osobnostech zákazníků a komunikaci s vůdci.
Christina Farcher
Marketingový manažer, REKORD Fenster Österreich, Rakousko
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc v digitální módní komunikaci
- Lugano, Švýcarsko
Vědecká komunikace a zapojení veřejnosti MSc
- Edinburgh, Spojené království
MSc Digitální marketingová komunikace
- Manchester, Spojené království