Magistr v řízení malých a středních podniků
Politécnico de Portalegre
Klíčová informace
Umístění kampusu
Portalegre, Portugalsko
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 1 000 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cílem tohoto magisterského kurzu je poskytnout osobitý výcvik, který upřednostňuje studium nejnovějších trendů v obchodních vědách, a to vždy s ohledem na praktické použití konceptů v obchodní struktuře, zejména v malých a středních společnostech.
Zároveň se předpokládá, že magisterský titul v oboru řízení malých a středních podniků může podporovat rozvoj regionu vlivu Polytechnického institutu v Portalegre, a to prostřednictvím silného propojení s regionálními společnostmi a institucemi a prostřednictvím příspěvku ke vzniku nových obchodních projektů. a k usazování lidí.
Přijímací řízení
Osnovy
1. ročník
1. semestr
- Globální a znalostní ekonomika
- Statistické metody analýzy a podpory rozhodování
- Konkurenční strategie
- Metody výzkumu
- právní rámec MSP
2. semestr
- Logistika a provoz
- Finanční řízení malých a středních podniků
- Lidské zdroje a organizační chování
- Aplikovaný marketing
- Řízení výkonnosti
2. ročník
1. semestr
- Podnikání a inovace v podnikání
- Seminář
- Projekt nebo stáž
2. semestr
- Projekt nebo stáž
Výsledek programu
Cílem je, aby studenti získali znalosti a dovednosti, které jim umožní zasahovat přímo do řízení společností, bez ohledu na profil, který mohou zastávat (podnikatel, technický ředitel, koordinátor projektu).
Poplatek za studium programu
Galerie
Kariérní možnosti
Cílem kurzu je vyškolit profesionály, kteří jsou schopni:
- Proměňte nápad v podnikání a navrhněte příslušný plán;
- Porozumět lidskému chování v organizacích, rozvíjet vůdčí schopnosti a vyjednávat;
- Pokračovat ve strukturování a finanční restrukturalizaci společností;
- Pochopit obchodní logistický systém jako potenciální zdroj konkurenční výhody;
- Činit strategická a operativní marketingová rozhodnutí a aplikovat znalosti, nástroje a metodiky v marketingovém plánování;
- Navrhujte, implementujte a monitorujte provádění strategických obchodních plánů;
- Navrhovat a implementovat inovační systémy;
- Používejte nástroje pro řízení výkonnosti organizace a aplikujte je v pracovním kontextu.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magistr v ekonomii, managementu a politikách pro globální výzvy
MSc Business Administration: Small Business and Entrepreneurship
- Groningen, Nizozemsko
MIM - Master v mezinárodním managementu - Řízení malých podniků
- Zürich, Švýcarsko
- Antwerp, Belgie + 7 více