Magistr v psychologii v podnikání a ekonomii
CATOLICA - Faculty of Human Sciences
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lisbon, Portugalsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 9 180 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* V prvním ročníku (poplatky za 30 ECTS za semestr). Ve druhém roce celkem 3720 EUR.
Úvod
Psychologie aplikovaná na podnikání a ekonomiku, jako živou a cennou oblast pro výzkum a výuku, přilákala zájem špičkových univerzit po celém světě. Tento nový magisterský titul z psychologie v podnikání a ekonomii je prvním programem v Portugalsku, který se konkrétně věnuje této důležité oblasti.
Magistr v psychologii v podnikání a ekonomii zahrnuje silné psychologické základy, strukturované a přímo aplikované na oblasti ekonomiky a obchodu, s cílem rozšířit možnosti psychologů smysluplně přispívat organizacím.
Proč mistři Católica-Human Sciences?
Studenti magisterského studia Católica-Human Sciences, kteří se snaží připravit kompetentní a integrální odborníky, mohou čerpat z rozsáhlé pověsti a výsledků, které se řádně odrážejí ve vysoké míře zaměstnatelnosti jejich studentů. Tři z našich programů MA jsou zařazeny mezi nejlepší na světě v oblasti řízení umění, komunikačních věd a marketingu.
Vzhledem k tomu, že možnosti kurikula vycházejí z předvoje vědeckého výzkumu a jsou přizpůsobeny realitě podnikatelského světa, Fakulta humanitních věd představuje solidní a diverzifikovanou škálu magisterských studijních programů.
Programy Católica-Human Sciences také čerpají z vysoce kvalifikovaných pedagogických pracovníků, včetně renomovaných mezinárodních řečníků, přičemž internacionalizace je dále podporována prostřednictvím výměn studentů a začlenění do evropských výzkumných sítí.
Naše magisterské tituly představují specializované možnosti excelence, které připravují studenty na rozvoj reflexního myšlení nezbytného k tomu, aby se stali vysoce kvalitními profesionály, s etickým výcvikem a pod dohledem špičkových výzkumných pracovníků a profesorů.
Studenti Católica-Human Sciences navíc získávají přístup k velmi širokému spektru partnerství a stáží ve prospěch svých kurikulárních a mimoškolních aktivit.
Ocenění a partnerství
Aby byl udržen dynamický vztah s trhem zaměřený na získávání znalostí a rozvoj profesionálních dovedností, magisterský titul v oboru komunikačních studií provozuje řadu různých partnerství s veřejnými a soukromými organizacemi.
Prostřednictvím těchto partnerství je Fakulta humanitních věd schopna odměňovat studenty dosahující vysokých úrovní akademického výkonu cenami a stážemi.
Rádio e Televisão de Portugal (RTP)
- Stáže a práce v terénu.
GfK Portugalsko
- Placená stáž nejlepšímu studentovi z oborů Média a Žurnalistika a Komunikace, Televize a Kino.
OCI - Observatory of Internal Communication and Corporate Identity
- „Nejlepší akademická práce FCH-UCP“ poskytující veřejné uznání a uznání akademické studie o interní komunikaci, firemní identitě a značce.
Porter Novelli Portugalsko
- Placená stáž nejlepšímu studentovi z oboru komunikace, organizace a vedení.
Galerie
Přijímací řízení
Výsledek programu
Obecné cíle
- Zlepšit pochopení toho, jak psychologické znalosti a kompetence ovlivňují fungování ekonomických organizací a tržních ekonomik;
- Prozkoumat psychologické mechanismy, které jsou základem mikro, mezoekonomických a makroekonomických procesů ve společnosti, jakož i způsoby, kterými mohou ovlivňovat a formovat lidské chování a pohodu;
- Připravte psychology, aby se aktivně podíleli na komplexních a diverzifikovaných organizačních a obchodních kontextech, které spojují psychologii a ekonomické/obchodní změny, rozhodnutí, organizace a chování.
Znalosti a kompetence
Po celou dobu svého magisterského studia, studenti získají kompetence včetně:
- Diagnostika problému, formulace a analýza;
- Pozorování a hodnocení komplexních sociokulturních a ekonomických situací;
- Návrh, vývoj a realizace výzkumných projektů, včetně dotazníkového terénního výzkumu a laboratorních experimentů a vhodných statistických analýz
Studenti také vyvinou nástroje a intervence k řešení praktických problémů v široké škále organizačních oblastí, včetně:
- Nábor, výběr,& rozvoj vzdělávání lidských zdrojů
- Motivace, výkon a produktivita
- Řízení talentů
- Řízení kariéry
- Postoje spotřebitelů, preference, a chování
- Uvažování, úsudek a rozhodování
- Kreativita, inovace a podnikání
- Vedení a vedení týmu
- Organizační změny a strategické plánování
- Interpersonální vztahy a řízení rozmanitosti