Magisterský titul v pedagogické správě a plánování má za cíl vyškolit administrátory a plánovače vzdělávání v plánování, organizaci, řízení, kontrole a hodnocení vzdělávacích projektů s inovativní vizí, která prostřednictvím trvalého zlepšování procesů umožňuje zvyšovat kvalitu tyto instituce.
Kurikulární design kariéry formuje studenta jako administrátora a plánovače vzdělávání, jehož funkcí je distribuovat nebo redistribuovat zdroje na základě stanovených účelů a dohlížet na plnění plánu, aby dosáhl navrhovaných cílů, kromě toho, že v co utratí prostředky získané z rozpočtu školy nebo správu dotace na zřízení nebo správu dodatečných finančních prostředků na veřejných školách nebo stanovení měsíčních plateb účtovaných v soukromých školách a jejich použití; nebo provádění plánů na zdokonalování učitelů nebo kontrola absence studentů a zaměstnanců.
Správné rozhodování, vedení, řízení lidských zdrojů, hodnocení učitelů, organizace a řízení vnějších vztahů, které jsou nutné k řešení dilemat, která ovlivňují různé typy vzdělávacích systémů, a neustálé změny, ke kterým dochází. Ve školách tuto funkci plní direktivní zaměstnanci: ředitel / ředitelka, asistentka ředitele a zejména školský administrátor.
Mezilehlým odchodem z kariéry je Vyšší výuka.
Magisterský titul v pedagogické správě a plánování je profesionál vyškolený jako administrátor a plánovač vzdělávání na základě nejnovějších trendů a globálních inovací s schopnostmi plánovat, organizovat, řídit a hodnotit vzdělávací programy, plány a projekty s avantgardní vizí , která prostřednictvím trvalého zdokonalování procesů umožňujícího zvyšovat kvalitu těchto institucí a poskytovaných služeb; zároveň se posilují vyšetřovací kompetence jako způsob vědeckého zdokonalování práce prováděné ve vzdělávání.