Magistr v oboru obchodu pro umění a kulturu

Všeobecné informace

Popis programu

TENTO KURZ V HODNOCENÍ V ANGLICKÉM JAZYCE.

Nedávný vývoj ve světě umění a kultury na jedné straně viděl umělce a další odborníky, kteří se zabývají tvůrčí i obchodní částí své práce. Na druhé straně se myšlenka a funkce kultury vyvinula směrem k uvědomělejšímu a strukturovanějšímu veřejnému prospěchu a službě, které potřebují odborníky s podnikatelským přístupem a zaměřením na sociální povědomí a udržitelnost.

Master kurzu v Business pro umění a kulturu poskytuje studentům silné teoretické a praktické zázemí, které jim umožní začít z nápadu a definovat efektivní obchodní plán, který by myšlenku práce a vytvářet cenné inovace. Díky specifickým ušitým učebním pomůckám, které podporují kurzy se specializovanými instruktážemi, se účastníci naučí, jak plánovat a řídit umělecký nebo kulturní projekt v plném rozsahu. Na konci magisterského studia je možné zahájit kariéru v soukromých a veřejných kulturních institucích, zahájit podnikání nebo plánovat projekty pro neziskové organizace.

Cíl - Tento magisterský kurz je určen mladým profesionálům, kteří chtějí dosáhnout specifických dovedností a schopností v oblasti tvořivosti a řízení kulturní politiky a projektů. Přístup k předmětu je rovněž otevřen postgraduálním studentům se zájmem nebo zkušenostmi v oblasti umění, kulturního dědictví nebo kreativního průmyslu.

Metodika a struktura - Mistrský kurz vede studenty po cestě, která začíná pozorováním a porozuměním různých kontextů a odvětví a věnuje zvláštní pozornost souvislosti umění, kultury a obchodu. Spolu s několika zázemím se studentům podněcuje, aby využili postranní a designové myšlení k přiblížení problémů z jiného pohledu nebo odletu, a tak podpořili výzkum tvůrčích řešení.

Je rozdělen do čtyř modulů

Modul 1_Režim kontextu

První část magisterského kurzu cvičí studenty k tomu, aby pozorovali a chápali různé kontexty a sektory, poskytovali jim klíčové prvky kulturní ekonomie a konkrétní případové studie. Nabízí přehled o kulturních scénářích ao plodném vztahu mezi uměním a podniky, veřejnými a soukromými aktéry.

Modul 2_Klíčové prvky vývoje projektu

Zvláštní pozornost věnuje souvislost mezi uměním, kulturou a obchodem. Kurz směřuje k analýze klíčových prvků řízení projektového cyklu, aby pochopil, jak je aplikovat, a aby vyvinul alternativní metodiku návrhu projektu, transformace myšlenky nebo intuice do obchodní příležitosti.

Modul 3_Podnikový plán a řízení projektu

Třetí modul popisuje, jak napsat účinný podnikatelský plán pro nové produkty nebo začínající kulturní akce, které se zabývají všemi nezbytnými kroky tohoto procesu.

Modul 4_Projekt vytváření

Poslední část kurzu je věnována vypracování závěrečného projektu. Vychází z osobních zájmů a snaží se vytvářet a vytvářet přesný obchodní plán pro založení podniku nebo navrhovat projekt kulturní instituci.

Poslední aktualizace Čvn 2019

Informace o škole

Venice has always been a crossroads of different cultures, which has allowed it to be more exposed than other cities to influences, trends and innovations, in the arts as well as in culture and commer ... Čtěte více

Venice has always been a crossroads of different cultures, which has allowed it to be more exposed than other cities to influences, trends and innovations, in the arts as well as in culture and commerce, nurturing a vocation for researching and encountering everything that is new. Méně